- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andralin
aktív tag
Hát srácok én le vagyok döbbenve. Nagyon sok elektronikai modult szoktam rendelgetni a BG-ről, ezek általában párszáz vagy párezer Ft-osak.
A legtöbb ilyen kis modulnak elseje óta nem 27%-al, hanem közel 100%-al ment fel az ára!Csak egy példa, ez a kis wifis modul: [link]
Ezt májusban még 3,30 EUR-ért rendeltem. Most le van akciózva 11,85 EUR helyett CSAK!!! 5,92 EUR.
Van náluk 3x-os vagy 5x-ös csomagban is, de vicces módon úgy még drágábbra jön ki a darab ár, pedig régen a nagyobb csomagban értelemszerűen olcsóbb volt, mint egyenként
Ilyen árduplázás mellett részemről azt hiszem, hogy ennyi volt a BG! Elmehetnek a francba ezekkel az árakkal. 27%-ot még bevállaltam volna, de ez a pofátlanság csúcsa.
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Mostanában nem rendeltem semmi olyat, ami EU-ból jött volna, ezzel kapcsolatban szeretnék egy tanácsot kérni.
Érdemes most EU-s raktárból rendelni? Előfordulhat olyan, hogy akkor is Kínából küldik a terméket, vagy ilyentől nem kell tartani?Ez lenne a kinézett termék, ami elérhető spanyol és cseh raktárból is:
https://www.banggood.com/TOPSHAK-K3010D-4-Digits-LED-Display-110V-or-220V-30V-10A-Adjustable-DC-Power-Supply-Switching-Regulated-Power-Supply-p-1419678.htmlCseh raktárból rendelve 7 euróval olcsóbb az összköltség. Van bármi hátránya, ha CZ-ből rendelem, vagy nyugodtan rendelhetem onnan is?
-
Andralin
aktív tag
válasz
Andralin #19401 üzenetére
Ezek betegek!
Délután visszaírtam nekik a második, friss megrendelésemmel kapcsolatban, hogy elfogadom a változtatást és küldjék Air Parcel Registerrel.
Erre most jön a válasz, hogy sajnálják az okozott kellemetlenséget és elindították a refund folyamatot, 1-3 nap alatt megkapom a full refundot!
Mi a jó életet szórakoznak ezek az emberrel? Minden megrendelésemet törlik csuklóból, hiába írkálom neki, küldjék ahogy akarják? Mi lett már ebből az oldalból?
-
Andralin
aktív tag
válasz
#16729600 #19393 üzenetére
De az enyém egy presale cucc, hanem "In stock. Ships in 24 hours".
Ha nem fogadom el, akkor a másik opció, hogy törlik a megrendelésem.
De a jelek szerint ha elfogadom, akkor is törlik. Megírják, hogy rendben, küldikMost akkor hogy lehet ezt a szerencsétlen távirányítot megrendelni?
Akár elfogadom a változtatást, akár nem, törölve lesz a megrendelésem, bármilyen szállítási módot választok! -
Andralin
aktív tag
válasz
Andralin #19381 üzenetére
Ezek a bolondját járatják az emberrrel!!!
Miután törölték a múltkori megrendelésem és visszakaptam a pénzt Paypalra, tegnap este újra megrendeltem ugyanazt a terméket. Most már nem a kifogásolt BG Express szállítással, hanem a 6 euróval drágább EU Priority Line módot válaszottam.
Imént érkezett ismét egy e-mail az új rendelésemről is, hogy a válaszott szállítási mód nem elérhető, és elfogadom-e, ha Air Mail Register-rel küldik!
Ez most mi??? És ha válaszolok nekik, akkor majd megint visszaírnak, hogy jó küldik és majd ezt is megint lezárják pár nap múlva, hogy nem válaszoltam a kérdésükre??? Ez már tényleg röhej kategória! -
Andralin
aktív tag
Egyre jobb lesz ez a BG.
Megrendeltem egy terméket BG Express szállítással.
Egy hét után kaptam egy e-mailt, miszerint a választott szállítási mód nem elérhető ehhez a termékhez, és beleegyezek-e, hogy Air Parcel Register-rel küldjék. Azonnal visszaírtam, hogy igen, jó lesz úgy is, küldhetik.
Másnap ismét írtak, megköszönték a válaszomat és hamarosan postázni fogják a terméket APR-rel.Ezután négy napig csak processing volt a státusz. Majd ma jött egy e-mail, hogy törölték a megrendelésemet, mert hiányos információ állt a rendelkezésre és nem reagáltam a megkeresésre.
Fantasztikus! Régen ilyenek nem töréntek velem. Remélem nem csúsznak tovább lefelé a lejtőn!
-
Andralin
aktív tag
Hát nem nagyon nyerte el a tetszésem ez a csomagpontos móka.
Az utolsó státusza a nyomkövetésnek még mindig ez: "Package is being delivered to pick-up point DEPO Szeged."Tegnap meglátogattam a nyomkövetésben megjelölt csomagpontot. Az üzlet a két ünnep között zárva van, nyitás január 4-én. Nagyon remélem, hogy addig tartogatja a csomagomat a futárszolgálat és nem küldik vissza.
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Volt egy BG rendelésem, Kínából szállítva, Banggood Express szállítási móddal, saját, otthoni címemre.
A Parcelapp oldalom most este látom a friss mai bejegyzést:
"Package is being delivered to pick-up point DEPO Szeged".Szállító a Packeta. És jobb oldalt a "To" mezőben egy szegedi papír-írószer szaküzlet címe van megadva.
Ezen kívül semmilyen e-mail, SMS, vagy egyéb értesítést nem kaptam eme vicces alternatív csomagpontos címről! A BG oldalon a rendelésem alatt sem látszik ez a cím.Ez most mi a búbánat?
Ezentúl ez lesz a módi BG-nél? Rendelek valamit és egy full random csomagpontra fog megérkezni valahová a városon belül?
És ha nem nézegetem éppenséggel a Parcellappot? Az életben nem tudom meg, hogy egy random papír írószer üzletben vár rám a csomag, hogy átvegyem? Ezt mégis hogy képzelik, mi ez az egész? -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani nekem, hogy a Banggood Express szállítási móddal rendelt terméket minden esetben a Magyar Posta kézbesíti hagyományos módon? Tehát ha nem vagyok otthon, akkor a postán át lehet venni?
Fontos lenne tudni, mert a következő hetekben nem lesz senki a lakcímemen, aki esetleges futárszolgálattól (DPD, MPL) átvegye a csomagot napközben, de a postán egy családtagom postai meghatalmazással fel tudja nekem utólag venni ha megérkezett.
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Nektek mostanában feladják a megrendelt termékeket, vagy hetekig ülnek rajta, mint nálam?
Nekem június eleje óta két olyan megrendelésem is volt, amelyet az előrejelzett feladási határidő után 2 héttel sem sikerült feladniuk, és megjelent a refund gomb a megrendelés oldalán, ezekkel éltem is és azonnal vissza is utalták a pénzt.
Most ismét rendeltem tőlük egy terméket, aminek az adatlapján azt írják: "Ships in 24 hours". Express shippinget fizettem, mert sürgős lenne. Erre ezt sem adták fel, már hatodik napja csak Processing a státusza!
Mi a franc történik itt, leállt az egész rendszer? Ez most a vírus fellángolása miatt van? Vagy miért nem teljesítik a megrendeléseket sorozatban hetek óta?
Ti mit tapasztaltok? -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Kicsit most elvesztem, tudnátok segíteni, hogy 22 EUR végösszeg feletti rendelésnél mi a maximum érték, amikor még érvényes a 10 eurós szabály és nem kell az ÁFÁ-t megfizetni?
Nézegetem az Összefoglalót, látok ott jópár valutát, de EUR-t nem találtam.
Jól számolok, hogy EUR valutában történt rendeléskor 37,03 EUR a maximum?
És ez ugye fix érték, nem mozog az aktuális árfolyamokkal, vagy ez is mozog? -
Andralin
aktív tag
> a GLS is el lehet havazva
Ezt most komolyan gondolod? A GLS átvesz egy csomagot és közel 2 hét után se frissíti a nyomkövetési rendszerében, hogy náluk van a csomag?
Te javasoltad fentebb, hogy kérdezzek rá, nem-e téves a TN, ezt kértem többször is tőle, nem volt hajlandó leellenőrízni és válaszolni nekem, hogy jó-e a szám vagy sem. Erre a kérdésemre egyáltalán nem válaszolt. Ignorálta amit írtam, amit kértem, csak a 30 napot ismételgette.
Szerintem inkább az lesz, amit korábban írt itt valaki, hogy hasonlóan járt, hogy esetenként nagy kamu ez a UK-ből szállítás, Kínából jön a csomag, azért kell ennyit várni, csak nem ismerik el.
Amivel amúgy nem is lenne semmi gond, ha nem hülyítenék az embert, nem kamuznák be a UK shippinget és nem tévesztenének meg a jól csengő 2-5 napos becsült postázással! -
Andralin
aktív tag
Szia!
Elég elkeserítő az eddigi reakciójuk. A GLS nyomkövetés továbbra is mozdulatlan, már
Írtam nekik ahogy javasoltad, a megrendelésem alatt (After-Sale Details). Két nap elteltével semmi válasz nem jött.Így ma reggelt beszéltem egy Live Agent-el. A fickó többször kijelentette, hogy a csomag egészen biztosan át lett adva részükről szállításra. Nem volt hajlandó lecsekkolni, hogy jó-e a nyomkövetési számom, nem válaszolt arra sem, hogy miért mutatja a GLS azt, hogy nem kapták még meg a csomagot a feladótól.
Csupán azt ismételgette - mint egy beragadt lemezjátszó - hogy várjak türelmesen 30 napot és majd utána kérhetek refundot ha addig sem kapom meg.Pedig próbáltam tényleg szépen és udvariasan kérni, hogy nézzen már utána, nem-e téves a szám amit kaptam, de ignorálta a kérésem, csak a 30 napos határidőt volt hajlandó ismételgetni.
Ja és mindezt úgy, hogy VIP4-es vagyok, szóval elvileg VIP Customer Service jár, hát ennyit ér a VIP produkciójuk. -
Andralin
aktív tag
Ezt a napelemet rendeltem:
https://www.banggood.com/18V-20W-Solar-Panel-With-Crocodile-Thread-For-Outdoor-Fountain-Pond-Pool-Garden-p-1200103.htmlCN raktárkészlet azt mutatja, hogy kifogyva, csak a UK-ből enged rendelni.
A megrendelésemen azt mutatja, hogy Ship from: EU.Akkor szerinted is valami nem stimmel?
-
Andralin
aktív tag
Szia!
Olvastam mit írtál korábban UK szállításra és a véleményedet kérném.
Én is UK raktárból rendeltem, EU Standard Shipping Register szállítással, ami papíron ugye 2-5 munkanapot ír kézbesítésre.
A kapott nyomkövetési számot a GLS oldala felismeri, a státusza viszont február 1. óta stabilan annyit mutat csak, hogy "Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe; a csomagot még nem adták át a GLS részére."Kezdjek aggódni így 10 nap elteltével, hogy valami gond van, vagy ez még normális lehet?
-
Andralin
aktív tag
Egy mobiltelefont rendeltem EU Priority Line opcióval, ami jó esetben két hét körül itt lehet.
Amikor megrendeltem, azt írta, hogy a várható feladás ideje 15 nap.
Megrendeltem, erre másnap az adatlapon átváltott arra, hogy In stock. Processing time:Ships in 24 hoursViszont a megrendelésemen 4 napja továbbra is azt mutatja, hogy Out of stock.
Most akkor van belőle raktáron, vagy nincs? Ha van, mert közben beérkezett hamarabb, akkor miért kell mégis kivárnom a jelzett 15 napot? Nem úgy lenne életszerű, hogy a beérkezett raktárkészletből először a várakozó, már kifizetett megrendeléseket teljesítik?
Amúgy erről lenne szó: DOOGEE S40 lite 5.5 inch HD IP68 Waterdrop Android 9.0
Ha muszáj, persze kivárom a 15 napot a feladásra. Csak idegesít, hogy másnap már bejött a készlet és mégsem postázzák amit már kifizettem. Azért nem mindegy, hogy 2 hét vagy 4 hét alatt ér ide.
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Az mennyire általános, hogy megrendelek valamit, ami épp nincs raktáron. Másnap megváltozik az adatlapon a termék státusza, hogy raktáron van, 24 órán belül feladják, viszont a rendelésemen nem változik semmit a státusz, már 4 napja továbbra is azt mutatja, hogy nincs raktáron.
Érdemes ilyenkor reklamálni? -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Egy nagyon kellemes meglepetésről szeretnék írni.
Karácsony előtti, 23-án rendeltem egy ilyen állványt Kínai feladással: BlitzWolf® BW-BS8L
Akkor még 16 EUR volt és Priority Direct Mail szállításra csak 0.99 EUR-t kellett fizetnem.Az állványt legnagyobb meglepetésemre mai nap kézbesítette a DPD futár!
Az ünnepi szezon közepette 13 nap alatt itt volt.
De azt mégis hogyan gazdálkodják ki, hogy 330 forintos szállítási díjért még a DPD is hozza ki? -
Andralin
aktív tag
Nos, pénteken végül csak elküldtem a DHL-nek egy e-mailes kérvényt, hogy a hivatkozott törvény értelmében ne vámkezeljék majd az úton lévő csomagomat és csatoltam a számlákat is.
Választ nem kaptam és nem tudom, hogy volt-e bármi hatása, de ma meghozta a DHL futár a csomagot és nem kellett semmit sem fizetni a 26,50 eurós csomag után. -
Andralin
aktív tag
Kínából rendeltem, de a DHL nyomkövetés bahrain-i indulást mutat.
Expedited Shipping Service volt a kiválasztott és DHL Express hozza. 22-én rendeltem meg, rá három napra már él a DHL nyomkövetés, már a bahrain-i depójukban van a csomag és 29-e hétfő a tervezett kézbesítés.
Hát majd meglátjuk akkor mi lesz. Nagyon kíváncsi vagyok... -
Andralin
aktív tag
Hát igen, csak ha értesítenek, akkor már régen rossz, mert szerintem akkor már elkezdték a vámeljárást lefolytatni és akkor fizethetek nekik érte.
Ennek gondoltam elébe menni, ha előre igazolom, hogy az adott értékek miatt nem szükséges lefolytatni az eljárást, akkor talán el sem kezdik és akkor nem kell a munkadíjat fizetnem nekik érte. -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Rendeltem a BG-ről egy alkatrészt, ami sürgős lenne, így DHL-el kértem. Már úton van a csomag, a DHL nyomkövetés szerint hétfőn várható a kézbesítése.
Postaköltséggel összesen 26,50 EUR-t fizettem és szeretném elkerülni, hogy a DHL felszámolja a vámeljárás költségét, ami mint fentebb olvastam elég rizikós, esetfüggő, még ha az ÁFÁ-t nem is kell kifizetni.Szerintetek lenne értelme előre írni egy e-mailt a DHL-nek a csomagszámmal, amiben a topiknyitónál részletezett 017. évi CLII. törvény 162 § (5) bekezdésére hivatkoznék és kérném, hogy bele se fogjanak a vámeljárásba, mert 10 EUR alatt van a fizetendő összeg.
Valamint csatolnám a BG-s számlát és a terhelésről a bankszámlám kivonatát a nagyobb nyomaték kedvéért.
Mit gondoltok, ez működhet? Vagy ugyanúgy elindítják és felszámolják majd rá az eljárás költségét? -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Van két nagyon furcsa nyomkövetésem, ilyet még nem láttam.
Szépen jöttek a csomagok a kézbesítő postáig, majd egyszer csak "visszaugrottak" Hollandiába!Ez most mégis micsoda? Valaki látott már ilyet? És egyszerre két különböző csomaggal is ez a helyzet.
Küldemény postai feladása / Item accepted by postal operator
2018.08.08. | 10:41NLAMSA(Netherlands (
Célországba elküldve / Item sent abroad
2018.08.15. | 10:11NLRTMC(Netherlands (
Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
2018.08.21. | 07:20
Belföldi feldolgozásra továbbítva / Forwarded for domestic sorting
2018.08.23. | 03:43
Kézbesítő postához érkezett / Arrival to delivery Post
2018.08.24. | 06:50
Célországba elküldve / Item sent abroad
2018.08.24. | 13:00NLRTMC(Netherlands ( -
Andralin
aktív tag
válasz
UberMutant #7146 üzenetére
Tetemes? Hát az ingyeneshez képest mondjuk biztosan az. Kb. 12 euró a DHL-es szállítás, ez mellett akkor még 24 EUR-t elétheti a árucikkek értéke. Én általában filléres elektronikai alkatrészeket szoktam rendelgetni és néha nagyon sürgősen kell, megéri a DHL-t kifizetni.
Elég érthetetlen volt azt írnia a kollegának, hogy ilyen nem nagyon fordulhat elő, mikor a BG-n tízezerszám vannak 24 euró alatti értékű cikkek, nem mindenki mobiltelefonokat rendel kizárólag onnan. Na mindegy, lényeg, hogy most már érthető mit is akart írni.
-
Andralin
aktív tag
válasz
tupacamaru #7144 üzenetére
Miért ne fordulhatna elő? A DHL-nél nem lehet hivatkozni erre az új gyakorlatra? Rájuk a törvény nem vonatkozik, csak a Postára?
Nem nagyon értem a válaszodat... -
Andralin
aktív tag
Ez a 37,037 €-s limit nekem is újdonság volt.
Az összefoglalóban olvastam, hogy a Magyar Posta ilyen esetben nem számol fel ügyintézési díjat.
Vannak esetleg tapasztalatok a DHL-el? Ha mondjuk 35 EUR értékben rendelek DHL-es szállítással és elengedik az ÁFÁ-t, a DHL-t attól még felszámítja az ügyintézés díját, vagy a postához hasonlóan eltekintenek tőle? Mi a gyakorlat náluk? -
Andralin
aktív tag
válasz
papelado #7008 üzenetére
Én is nagyon fel voltam paprikázva, hogy a jún. 2-i EDM-es rendelésem nem jött meg egy hónap után, de itt a topikban lenyugtattak, hogy az írt 10-15 nap csak tájékoztató jellegű, szerződésszerűen 60 napjuk van a kézbesítésre. Nagyon dühös voltam, mert kellett volna a cucc, de vártam türelemmel.
És pontosan két hónap elteltével, aug.2-án hozta a GLS futár a csomagot. Szóval neked is csak azt tudom mondani, hogy légy türelmes, várd ki a 2 hónapot, ez van. Ha valami meg nagyon sürgős, akkor nem szabad EDM-el rendelni, ez már le lett itt írva párszor, most én is megtanultam a saját káromon.
-
Andralin
aktív tag
válasz
Exelsior24 #6846 üzenetére
Én is ugyanezzel szívok!
Június 2-án EDM-el feladott tréfahatár alatti csomagomról még mindig semmi hír.
És balga módon én is csak a feltüntetett gyorsabb szállítás reményében fizettem ki a plusz pénzt az EDM-re, szóval szintén átverve érzem magam.
Még van 10 nap és letelik a 60 napos határidő, remélem visszafizetik a teljes összeget ilyenkor és utána rendelhetem meg ugyanazt sima postával.Nekem most egy július 9-én Air Parcel Registerrel Kínából feladott csomagomat 20-án már hozta a postás és a kezemben volt! 11 nap alatt! Az EDM-es extrapénzért meg lassan két hónapja semmi.
-
Andralin
aktív tag
Rendben, köszönöm a tippet, megvárom míg megérkezik és utána reklamálok, hátha jóvá írnak valamit.
Közben egyre siralmasabb a helyzet a szállítás terén!
Ma egy hete adtam fel 3 különböző megrendelést kisebb értékű, pár eurós elektronikai alkatrészekkel, mindháromnál kifizettem a 2+ eurót Priority Air Mail opcióval.
Ma érkezett három e-mail tőlük, mindhárom rendeléssel kapcsolatban egy-egy külön mail, mely szerint vámeljárás miatt 5-7 munkanapot fognak késni a csomagok és majd frissítik a nyomkövetési számot ha feladásra kerültek. Tehát még fel sem adták őket egy hát elteltével.Azt hiszem ez volt az utolsó, hogy drágább fuvart fizettem!
Az elmúlt időszakban a sima Air Parcel Register opcióval 3 héten belül megjött a legtöbb rendelésem, és a jelek szerint jelenleg ez a legolcsóbb opció egyben a leggyorsabb is!Nemcsak pénzkidobás a drágább opció, hanem sokkal később is ér ide.
-
Andralin
aktív tag
Nem tudtam, hogy ez mire való, nem ezt ígérték, hanem 7-15 munkanapos kézbesítést.
Számomra irreleváns, hogy ezzel el lehet-e kerülni az adót, mert bőven a 22 eurós határ alatt volt a végösszeg a 6 eurós szállítással együtt is.Ebben számomra egyáltalán semmi méltányos dolog nincsen, én fizettem egy extra szolgáltatásért (gyorsabb kézbesítés) és a Banggood nem teljesítette azt, semmit nem kaptam a pénzemért. Úgy gondolom jogosan érzem magam átverve. Kulturáltabb országokban ha fizetsz valamiért és a szolgáltató azt nem teljesíti, akkor visszajár a pénzed.
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ha a European Direct Mail opcióért kifizeti az ember a borsos díjat, de jóval lassaban jön meg, mint ha ingyen postával kértem volna, akkor van jogalapom visszakérni a drága fuvardíjat? Szoktak ilyenkor fizetni, vagy határozottan elhajtanak?
Június 2. rendeltem meg egy terméket, ami sürgős lett volna, így kifizettem + 6,09 EUR fuvardíjat a European Direct Mail opcióért, ami 7-15 munkanapon belüli kézbesítéssel kecsegtet.
Nos a tracking állapota a feladás óta, több mint egy hónapja változatlanul ennyit mutat:
2018-06-02 12:44 Puurs, The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS.
Tegnap írtam nekik egy reklamációt, hogy nem érzem korrektnek, hogy a semmire fizettem ki a 6 euró pluszt és még sehol semmi hír a csomagról.
Erre jött egy lepattintó válasz, mely szerint ők rendben feladták a csomagot és ők csak 60 napra tudják garantálni a kézbesítést, az pedig még nem telt le, így várjak még türelemmel.Most akkor buktam a 6 eurót? Akár ingyenes, akár drága postázást választ az ember, minden esetben 2 hónapon belül kell megérkeznie? És a 7-15 munkanap szöveg ilyenkor nem számít egy kicsit félrevezetőnek?
Szerintetek van értelme vernem az asztalt, és ragaszkodnom hozzá, hogy visszaadják a 6 eurót, vagy esélytelen a dolog? Valaki volt már hasonló helyzetben?
-
Andralin
aktív tag
válasz
PainKiller13 #5010 üzenetére
Ha nem írtak semmit, akkor nem tölteném az időmet azzal, hogy kérés nélkül küldözgessek papírokat nekik. Ez nem Magyar Posta
Általában az ingyenes, királyi postázást szoktam választani, de eddig kétszer már rendeltem a BG-ről sürgős csomagot úgy, hogy DHL kézbesített és vámkezelt is. Egyszer sem kellett előre elküldeni nekik semmit.
Valamint már négy éve rendelgetek rendszeresen az USÁ-ból vitaminokat egy kisebb baráti társasággal összefogva, mindig a DHL hozza és vámkezeli is. Egyszer sem, soha nem kellett semmit küldözgetni nekik!
A meghatalmazást és az egyéb doksikat mindig csak utólag, kézbesítéskor kellett kitöltenem, a futár hozza a csomaggal együtt, mutatja hova mit írjak, hol írjam alá, megkapom a saját példányaimat tőle, fizetek és kész vagyunk. Ennyi.
Őszintén szólva meglepődnék, ha ennyi pénzt elkérnek és még elvárnák, hogy előre nyomtatgassak és szkennelgessek nekik. Úgy érzem, ez egy extra szolgáltatás, hogy nem kell ilyennel bíbelődnöd, mint a királyi postánál és ennek a kényelemnek meg is fizezeted az árát, ha velük vámoltatsz.
-
Andralin
aktív tag
Mostanában melyikkel érdemes szállíttatni, melyik gyorsabb?
- Air Parcel Register vagy
- Priority Direct Mail -
Andralin
aktív tag
Engem is szívat most az ügyfélszolgálat!
Rendeltem egy LED-es napelemes kerti lámpát. Miután megkaptam, kiderült, hogy teljesen halott benne a 2000mAh-s Li-ion cella, semmi töltést nem vesz fel egyáltalán.
Írtam nekik, visszaírtak, hogy nem tudnak új akksit küldeni, de 12 EUR refundot tudnak felajánlani, elfogadom-e.
Erre találtam itthoni webshopból ugyanolyan paraméterekkel rendelkező Li-ion cellát, meg is rendeltem. Visszaírtam a BG-nek, hogy beszereztem magamnak az új akksit, de csak 9 EUR volt, elég ha annyit küldenek.Erre visszaír a baromja, hogy 3 EUR refundot tud csak fizetni! Ezek normálisak???
Először felajánl 12 EUR-t, aztán miután megvettem az új akksit már csak negyedét akarja kifizetni? -
Andralin
aktív tag
válasz
Krogoth #3250 üzenetére
Nekem januárban adtak fel egy csomagot Angliából, nyomkövetés nélkül a legolcsóbb postával kértem.
Két hónap után se érkezett meg és kértem egy újraküldést, fel is adták mégegyszer.
Erre most áprilisban megérkezett a januárban Angilában feladott csomag!
Azért ez kemény, három hónap szállítási idő EU-n belül!!! -
Andralin
aktív tag
Srácok, ilyen nincs, újabb brutál rekord a sima Air Parcel Register szállítással Kínából Mo-ra!
A megrendelés feladása után 7 nappal a kezembe van a cucc!
Maga a szállítás gyakorlatilag 4 nap volt!
Le a kalappal Banggood!
Mar 24, 2017 11:30 am
Delivery registered - China Post
Mar 23, 2017 06:34 pm
Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sorting - China Post
Mar 23, 2017 01:54 pm
Arrive destination - China Post
Mar 23, 2017 01:54 pm
Arrived in the destination country - China Post
Mar 21, 2017 11:30 pm
Item sent abroad - China Post
Mar 21, 2017 01:34 pm
Leaving airport going to next airport/seaport - China Post
Mar 21, 2017 01:29 pm
Arrive airport - China Post
Mar 20, 2017 09:06 am
Item sent abroad - China Post
Mar 20, 2017 08:59 am
Export customs cleared - China Post
Mar 20, 2017 07:12 am
Export security scan - China Post
Mar 19, 2017 08:51 pm
Leaving parcel center, next stop 【 Guangzhou航站】 - China Post
Mar 19, 2017 05:55 pm
Customs scan by parcel center - China Post
Mar 19, 2017 05:30 pm
Item accepted in origin country - China Post
Mar 19, 2017 05:30 pm
Shipment received by parcel center - China Post -
Andralin
aktív tag
válasz
cbrfireblade #2995 üzenetére
Az kemény! És a kínaiak ezt hogy hogy nem ...arják pont le? Mióta érdekel ilyesmi egy kínai kereskedőt?
-
Andralin
aktív tag
válasz
Andralin #2886 üzenetére
A lock pickes ügy megnyugtatóan végződött.
Megérkezett a második csomag, amit maguktól feladtak még mielőtt megkaptam volna a téves csomagot. Abban a rendelésem szerinti termék volt. A téves csomagra meg azt írták, hogy nem kell visszaküldenem.Azzal a lendülettel vágtam is a kukába, nem akarok én ilyen necces cuccot tartogatni.
Azért le a kalappal előttük, tévedtek, de automatikusan korrigálták, és igaz, hogy később, de végül megkaptam amiért fizettem.
-
Andralin
aktív tag
válasz
Beni2360 #2913 üzenetére
Még szerencse, hogy nem vagy hajlandó vitát nyitni róla, különben nagy flame kerekedne itt.
Szerintem ismerkedj egy kicsit az Európai Unión belüli négy alapszabadság elvével, azon belül is az áruk szabad mozgása fogalmával.
Az elképzelhető, hogy egy rutinellenőrzés történik mert a hatóságok végezhetnek ellenőrzést biztonsági, közegészségügyi vagy környezetvédelmi szempontból és ezen pl. fennakadhat a Hollandiából rendelt füvet amikor a kutyus átszaglássza a csomagot, de vámeljárás alá nem vonhatják az EU-ből feladott, EU-n már egyszer vámkezelt küldeményeket, ez biztos.
-
Andralin
aktív tag
Hát ez jó, megint kavarnak.
Írtam egy szerintem korrekt review-t a Digoo BB-M2 kameráról, kiemelve, hogy rejtett SSID-s WIFI-re képtelen csatlakozni az eszköz, aki ilyennel szeretné használni, az ezt vegye figyelembe.
A review-mat letiltották. Denied állapotba került, azzal a megjegyzéssel, hogy View more: Community Guidelines, de a guidelines-t átolvasva egyik szabályt sem sértettem meg az értékelésemmel!És most reggel jött is egy e-mail tőlük erre a letiltott review-ra hivatkozva, kérik, hogy küldjek fotókat a problémáról és majd megpróbálják megoldani. Mintha reklamációt írtam volna.
-
Andralin
aktív tag
válasz
Criminal017 #2892 üzenetére
Ez a OBD-s téma elég durva, mekkora lehúzás a sok lúzer meg írta, hogy ők bizony befizették a kizsarolt pénzeket...
Kicsit utánaolvastam ennek a lockpickes dolog törvényi hátterének.
Annyi van, hogy semmilyen engedélyhez nem kötött a dolog. Csak EU-n kívülről tilos behozni, ebből lehettek volna kellemetlenségeim ha belenéznek a vámon, de teljesen egyértelmű, hogy ne mvagyok hunyó, mert kétségen kívül tudtam volna bizonyítani, hogy ezt a cumót bizony nem én rendeltem.
EU-n belüli országokból viszont minden gond nélkül behozható, rendelhető, a törvény nem büntet ebben az esetben. Lásd Vatera és Jófogás, jópár ilyen cucc van fent ott is.
Amúgy meglepődve olvastam, hogy külön hobbisták is vannak, akik a zártöregetéssel foglalkoznak és még nemzetközi zárfeltörő versenyekre is kijárnak díjakat elhozni!Lásd: [link]
És még annyi tiltás van, hogy közterületen tilos magadnál tartani ilyen cuccot, mert közbiztonságra különösen veszélyes eszköznek minősül, de otthon a négy fal között azt csinálsz vele, amit akarsz.
-
Andralin
aktív tag
válasz
Criminal017 #2887 üzenetére
Miért, az hogy járt? Melyik topikban???
Amúgy nyugodtan felfigyelhettek volna rá, minden bizonyítékom megvan rá, hogy én nem azokat a cuccokat rendeltem.
De nem vagyok teljesen biztos benne, hogy az ilyen cuccok beszerzése, birtoklása illegális lenne Magyarországon, amíg nem követek el vele semmi törvénysértőt. Mert ezzel az erővel kalapácsot is illegális lehetne vásárolni, hiszen azzal is be lehet zsúrni a kocsi ablakát és már bent is vagy, sőt azzal sokkal nagyobb kárt okozol mint ezekkel a kifinomult szerszámokkal.
-
Andralin
aktív tag
Na most nagyon megkeverte a sza...t a BG! Úgy néz ki az újévi buli közben bepityókázva összekeverték a rendeléseket!
Rendeltem január 18-án egy kis digitális víz pH mérő készüléket: Pocket Digital pH Meter Test Pen
A tracking oldal el volt mentve böngésző bookmark-ba, onnan nézegettem. Szépen haladt a szállítás, ma meg is hozta a postás bácsi. A csomagoláson a külső címkén a TN passzol, termék megnevezése: "pH tester". OK, ez az. Bár kicsit gyanúsan nagy méretű az egész...
Szóval zacsi kibont és csak lestem. Volt benne kettő darab ilyen cucc:
Air Pump Wedge Locksmith Tools Lock Pick Set Car Door Lock Opener
Először valami mutáns vérnyomásmérőnek néztem, de aztán leesett, hogy ezzel valahogy az autók ajtajának zárját lehet kifeszíteni.Továbbá volt még a zacsiban 3 darab ilyen cucc:
Genuine Lishi HU66 Locksmith Tool Automatic Car Lock Pick Tools SetProfi tolvajkulcsok Porsche, Seat, Skoda és VW márkájú autókhoz.
A zacskóban találtam még egy címkét, amin valszeg egy rendelés szám van és az, hogy "Russian Federation". Gondolom egy becsületes, kedves ruszki polgár rendelését kaptam, aki retteg attól, hogy egyszer véletlen kizárja magát a kocsijából és még időben beszerezte a megfelelő eszközöket a probléma megoldására.
De itt még nincs vége a sztorinak! Az előbb ránéztem a BG-n az ominózus pH teszter rendelésemre és döbbentem látom, hogy megváltoztatták az eddig ott szereplő TN számot! Egy vadi új TN szám van most ott, ami azt mutatja, hogy tegnap feladták a csomagot. Valamint a rendelés adatai alatt a Shipped Date is hirtelen megváltozott, eddig január 23. volt ott, most feb. 7-et mutat.
Szóval úgy néz ki, hogy maguktól is rájöttek a gebaszra és újra feladták a cuccost maguktól, vagyis nagyon remélem ,hogy most már a tényleges pH mérőt adták fel és nem megint valami tolvajkészletet kapok.
Valaki járt már így, mint én?
Ilyenkor mi van a tévedésből kapott cuccossal? Én sokat nem tudok kezdeni velük, bár lehet, hogy Józsefváros sötétebb utcáiban jó áron el lehetne passzolni a szajrét.Holnap majd írok nekik fotókkal együtt, de mire számítsak? Ha kérik majd a visszaküldést akkor 100%-ban térítik a postaköltséget?
-
Andralin
aktív tag
válasz
dugynok #2865 üzenetére
Hát ezt nem értem. Most megnéztem jobban, a pontjaim alatt erre a képre a megrendelés száma nullát mutat:
0 Feb. 06 2017 07:31 PM Points gained by post images +10
A termék alatt sem a leírásom sem a kép nem jelent meg.
Ehhez képest ma reggel ezt írták e-mailben: "Banggood - Your Image Review Has Been Published"
Webes böngészőből nézve meg még mindig ott van a lehetőség, hogy írjak review-t!
-
Andralin
aktív tag
válasz
cbrfireblade #2862 üzenetére
Hát ez jó, akkor engem átvágtak.
Jól értem, te 1 darab képet tettél fel és 20 pontot kaptál rá?
-
Andralin
aktív tag
Valaki használta már a Banggood app-ot, hogy fényképes értékelést küldjön be a rendelt termékről?
Én nemrég telepítettem és az egyik megérkezett termékről csináltam egy fotót, írtam beszámolót róla az app-on keresztül. Most két hét elteltével jött egy e-mail értesítés, hogy a fényképes beszámolóm elfogadásra került.
Nézem a pontjaimat, de erre is csak 10 pontot kaptam, akárcsak egy sima mezei, fotó nélküli értékelésre.Most a fotóra nem több pont jár?
Így akkor mi értelme bohóckódni a fényképpel, ha ugyanannyi pontot ad, mint a sima szöveges értékelésre?
-
Andralin
aktív tag
Ebben a kártyás játékban a sorsolás most hajnali 3 után lesz ha jól számolom.
Azt jól értem, hogy ennél nem kell fennmaradni és azonnal nyomkodni valamit hajnali 3-kor, mint más játékokban? Csak lesz egy automata sorsolás és a nyerteseket értesítik, hogy mit nyert, ennyi?
-
Andralin
aktív tag
Van egy kis gondom egy kuponnal.
A kuponjaim alatt van egy 10%-os kupon kamerákra, ami 2017 június 30-ig érvényes. Ez a leírása:
10% OFF for All Security Smart Camera, Low Price 10% OFF Dicsount with CouponEzt a kupont szeretném használni erre a kamerára, de nem fogadja el: BlitzWolf® BW-SIC1 IP67 720P HD Wireless Security Surveillance AP ONVIF Outdoor Wifi IP Camera
Ezt az üzenetet írja ki, amikor használni akarom a kupont: Coupon is only allowed to use in special collection list.
Namost ez a kamera nem akciós egyáltalán, és szerintem megfelel a kupon leírásának.
Szerintetek miért nem fogadja el? Van értelme ezt megreklamálnom valahol?
-
Andralin
aktív tag
Tegnap megérkezett az én Digoo BB-M2 kamerám is.
Először nagy csalódás volt, mert gyárilag nem tud csatlakozni a wifire ha rejtett az SSID és nálam pedig így van.
Aztán találtam egy topikot az M1-ről és az M2-ről szó van benne, itt a Mobilarénán.
Rendkívül hasznos, le van írva egy telnet exploit amivel root jogot lehet szerezni a kamerán.
Belépve elkezdtem kicsit hackelgetni az oprendszerét és sikerült megerőszakolni, hogy felmásszon hidden SSID-re is!Akit érdekel a téma, az látogasson el a topikba: [link]
-
Andralin
aktív tag
válasz
Real_Necro #2720 üzenetére
Nyilván, hiszen a wishlist-el is lehet napi egy kártyát kapni, ez ott van a szabályzatban!
A következő módon kaphatsz kártyát, de eddig nem lett volna egyértelmű:
- húzhatsz egyet, 6 óránként egyszer,
- felveszel egy terméket a wishlist-re, napi egy kártyát kaphatsz vele
- a játékot megosztod Facebookon, , napi egy kártyát kaphatsz vele
- feladsz egy megrendelést, bármit, bármilyen értékben, napi egy kártyát kaphatsz vele -
Andralin
aktív tag
válasz
Beni2360 #2479 üzenetére
Ha HUF-ban terhelnek akkor jogos.
De ha EUR-ban terhelnek, akkor nettó értelmetlen hülyeség oda majd vissza konvertálgatni.
Ráadásul az EUR -> HUF kovertálásnál alkalmazott árfolyam mint írtam nincs SEHOL definiálva.
Vagy oda-vissza 252,19-es árfolyamot használank? Mert akkon nincs miről beszélgetnünk, az EUR érték nem fog változni a végére!Kérdeztelek, hogy neked volt-e olyan tapasztalatod, ami ellentmond a fenti érvelésnek. Konkrét saját tapasztalataid alapján érvelsz, vagy csak a saját értelmezésed szerint írod, hogy szerinted hogyan számolnak? Mert azért ez nem mindegy.
-
Andralin
aktív tag
válasz
Beni2360 #2476 üzenetére
Köszi a linket, ez nagyon hasznos összefoglaló.
Viszont reményeim szerint az itt részletezett átváltás EUR-ban érkező terhelésre nem alkalmazható, ez józan ész szerint csak arra vonatkozhat, ha HUF-ban érkezik a terhelés, különben értelmét veszti az átváltás szükségessége.
Gondolj bele, hogy ha bejön egy EUR terhelés, mi oka lenne a vámhivatalnak azt átkonvertálni HUF-ra majd visszakonvertálni EUR-ra. Ráadásul az nincs is itt definiálva, hogy milyen árfolyamon kellene az EUR-ban érkező terhelést HUF-ra váltani.
Lássuk be, hogy ez logikailag nonszensz lenne, egy EUR-ban érkező terhelésnél oda-vissza konvertálgatni. Kerek perec le van írva: "a termékimport 22 EUR összegig mentes az adó alól".Vagy esetleg neked van ennek ellentmondó konkrét tapasztalatod? Volt már olyan vámeljárásod, hogy EUR-ban kaptad a terhelést a webshopból, majd azt oda-visszakonvertálgatva kihoztak egy teljesen más EUR értéket, mint amit ténylegesen, valójában fizettél?
-
Andralin
aktív tag
válasz
Beni2360 #2472 üzenetére
Igen, ha Ft-ban jönne be a terhelés, akkor lehetne gond az átváltásból, attól függően, hogy milyen árfolyamot alkalmaznak.
A törvény pontosan fogalmaz és 22,00 EUR-t ír. Namost ha a számla EUR-ban van kiállítva és a bankszámlámra a terhelés is EUR-ben érkezik, akkor szerintem és a józan ész szerint is fel sem merül semmilyen átváltás, nincsenek árfolyamok, tiszta ügy, garantáltan 22 euró alatt vagyok.
Vagy te nem így látod?
-
Andralin
aktív tag
válasz
davenport #2469 üzenetére
Igen, ez nagyon fontos, és szerintem sokan nem tudnak róla, jó, hogy betetted ide!
SOHA ne engedjétek, hogy a Paypal váltson nektek HUF-ra ha egyszer más valutában vásároltatok egy webshopban, mert az mindig szívás, csak lehúznak a váltással! A saját bankod mindig jobb árfolyamon fog váltani, mint a Paypal!
-
Andralin
aktív tag
válasz
hzsolee #2463 üzenetére
Én EUR-ban szoktam fizetni, mivel általában kis mütyüröket, alkatrészeket rendelgetek, úgy válogatom össze, hogy 21,xx EUR legyen a végösszeg egy rendelénél, szóval a 22 eurós ÁFA fizetés határa alatt. Paypal-os fizetés utolsó lépésénél is figyelek mindig, hogy EUR legyen a terhelés, mert van amikor random átugrik HUF-ra a kis ravasz még a fizetés előtt.
Ha Ft-ban, vagy más valutában terhelnék a kártyámat és kapnám a számlát, akkor a koverzió során az aktuális árfolyamok fügvényében lenne rá esély, hogy egy esetleges vámeljárás során túllépjem a 22 EUR-os limitet és fizetnem kellene. De így EUR-nen fizetve garantáltan alatta tudok maradni a törvényben leírt 22 eurónak, még akkor is ha épp 21,99 EUR értékben válogattam össze a motyókat.
-
Andralin
aktív tag
válasz
Andralin #2458 üzenetére
Na, közben a kamera BG-s topikjában megtaláltam a megerősítést, hogy el lehet érni szabványos RTSP stream-ként és az elérés pontos URL-je is meg van adva itt: [link]
Ez azt jelenti, hogy bármelyik külső, általános webkamera szoftverrel működnie kell a stream-nek.
Tényleg kíváncsi vagyok, hogy te próbáltad-e már külső szofttal, ha nem, akkor miért ragaszkodsz a használhatatlan gyári apphoz?
-
Andralin
aktív tag
válasz
Devil Smile #2433 üzenetére
Elvileg ONVIF-es a kamera, tehát kell,hogy tudjon streamelni RTSP-n keresztül, ami azt jelenti, hogy kismillió ingyenes app-al lehet használni.
Megkérdezhetem, hogy te miért ragaszkodsz akkor mégis a gyári appjához, ha az ennyire gáz?
Külső appokkal mik a tapasztalataid?Azért kérdezem, mert én is szemezek a kamerával, de a gyári appot max. a bekonfigurálás erejéig tervezem használni, aztán váltanék külső szoftverre.
-
Andralin
aktív tag
válasz
Andralin #2333 üzenetére
És mégegy fontos kérdés: a PTZ mozgatás vezérlése is működik küldö szoftverből ha RTSP stream-et néz az ember?
Végigolvastam a régebbi, BB-M1 típus kérdés/válaszait is a BG oldalán.
Nos az M1 specifikációi között egyáltalán nem szerepelnek az RTSP és a PTZ protokollok.
Az egyik ilyen jellegű kérdésnél az eladó cáfolja is, hogy RTSP-vel nézhető lenne.Viszont van ott egy kérdés topik, amiben az egyik vásárló írja, hogy rátalált az RTSP stream paramétereire (URL / port), publikálja is azokat és állítja, hogy megy szépen a stream vele, még ha hivatalosan nem is támogatja a kamera, csak a PTZ nem működik sajnos. Ugyanebben a topikban más is megerősíti, hogy a publikált adatokkal működik a stream.
Szóval ezek után remélem, hogy az M2-vel is működni fog a stream meg a mozgatás is, ha már egyszer ennél már a hivatalos specifikációba is belevették mindkettőt.
De ha valaki próbálta már volna, akkor kíváncsi lennék a tapasztalatokra. -
Andralin
aktív tag
válasz
Beni2360 #2332 üzenetére
Én is szemezgetek ezzel a kamerával.
A leírása illetve a termékoldal alján lévő kérdések/válaszok alapján támogatja az RTSP protokollt, akkor pedig muszáj, hogy a stream-je elérhető legyen bárhonnan külső alkalmazás használatával.
Valaki esetleg próbálta már, tényleg el lehet érni RTSP protokollal?
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Több mint 80 rendelés után megtörtént az első gond, nem ért ide időben az egyik csomagom a Banggood-tól.
A csomag november 6-án lett feladva és az utolsó bejegyzés a nyomkövetésen november 16-i: "Sent to airline", gépre lett rakva Kínában, azóta semmi.
Írtam nekik tegnap, ma ez a válasz jött:
Dear xxx,
I am glad to get your email.
For your order xxx, it was shipped on 2016.11.7.
It usually takes about 7-25 business days(not including the holidays and weekends) for delivery.
You can use the tracking number to track the shipping information on the website:
http://www.17track.net/en/track?nums=xxx
Latest Event --2016.11.16 Leaving China
And it is normal that the shipping information will just update in big places.
Or you can track it on our website- My Account- My Order Tracking.
Hope you receive your parcel soon.
Best wishes,
xxxNamost az maximális 25 munkanap már rég letelt.
Átolvasgattam először a Help FAQ-jukat, mi a teendő ilyen esetben, és ott ezt írják:Check the order status and if it is tracked check the tracked status, then calculate the number of business days since it has been sent. If it is over the expected delivery time please contact us.
Szóval írtam nekik, mert a saját oldalukon ők ezt kérik ilyen esetben.
Most mi legyen szerintetek, várjak még türelmesen? Ha igen, akkor mennyi ideig?
Karácsonyi ajándék lett volna, balga módon azt hittem, ha november legelején megrendelem akkor még bőven jó vagyok. -
Andralin
aktív tag
Ez az ingyenes szállítás Kínából egyre durvább rekordokat döntöget!
Július 5-én megrendeltem két darab wifis smart távirányítót, 7-én Kínában postára adták és 13-án kézbesítette a Magyar Posta!
Hihetetlen, 6 naptári nap alatt ideért Kínából!
Amikor csengetett vele a postás, csak lestem kifelé a vattafák árnyékából, hogy ezt most így mégis hogy! -
Andralin
aktív tag
Mostanában mindig van valami gáz ezzel a Banggooddal.
Rendeltem egy csomagot május 25-én ami sürgős lenne, Kínából, DHL-es expressz szállítással (5-8 munkanap).
Fel is adták és megkaptam a DHL-es TN-t május 28-án. Azóta egyetlen egy bejegyzés van csak a nyomonkövetésnél a DHL oldalán:Szombat, Május 28, 2016 Helyszín Időpont Csomag
Küldeményinformáció megérkezett SINGAPORE - SINGAPORE 00:42Ezek szerint meg át sem adták a DHL-nek a cuccost. Már két számonkérő levelet is írtam nekik, erre most ez a válasz jött:
About your order we have checked with logistic company that
they have arranged to reship the order again in 2016/6/3. And we have
checked it has not update the tracking number. Would you mind waiting
for 2-3 days?Értek angolul, de nem értem mit akar ez jelenteni. Szerintetek ez most mi?
Miért kellett újraküldeni (reship), elveszett az első csomag, vagy mi lehet vele?
Vagy a TN-el van valami gond, hogy nem frissül a státusza? Valakinek volt már hasonló "élménye" velük? -
Andralin
aktív tag
válasz
Sanyithe84 #360 üzenetére
Üdv a klubban!
Én is nemrég szívtam ezzel az átkozott Assendiával EU/UK raktárból rendeléssel.
Nagyon sürgős lett volna a cucc és naívan én is elhittem a reklámozott 3-7 munkanapot.Nálam több mint 2 hét volt mire megjött. Végül a Magyar Posta hozta ki, egy teljesen más TN-t rányomva mint az eredeti, de volt a csomagon egy címke a német nemzeti posta által is rányomva, szintén egy teljesen más TN-el.
A jelek szerint körbejárt több európai posta kezében mire Mo-ra ért. Jó nagy lehúzás, és még ezt hívják expressz szállításnak!
-
Andralin
aktív tag
Köszi a válaszokat!
Szuper, hát akkor várok türelmesen.
-
Andralin
aktív tag
válasz
maj-viktor #350 üzenetére
Nekem eddig a BG minden küldeményemre adott TN-t, mivel kértem rá. Rendeléskor van egy kis checkbox, amivel ki lehet választani, hogy kérsz-e TN-t rá, ennek általában 1,30 EUR szokott lenni a többletköltsége.
Én meg vagyok olyan hülye, hogy a legolcsóbb kis vackokra is kérek, hogy lássam hol járnak.Szóval rendes TN-je van, ez a csomag Singapore Post-al jön, én az AfterShip oldalon szoktam nyomkövetni, de a singpost.com oldal is azt írja ki, hogy megérkezett M.o.-ra, majd "Held by Custom" a következő bejegyzés és már 9 napja semmi változás.
Ezt most megették a magyar vámosok és ittak rá hideg vizet, vagy mi van most?
Ha fizettetni akarnának velem valamit (bár ekkora összegre fogalmam sincs mit akarnának) akkor nem kellene felvegyék velem a kapcsolatot? Vagy hogy szokott ez működni ha elkapnak egy csomagot? Valakinek volt már ilyenje? -
Andralin
aktív tag
Hát nem minden csomaggal olyan csodás az élet...
Van egy nyomkövetett csomagom, 1500 Ft a tényleges összeértéke, egy vacak műanyag asztali mobiltelefon tartó/kitámasztó van benne. Ezt Mo-ra érkezés után megfogták a vámosok, és a státusza 9. napja már Held by Custom
Mégis mi a rákot akarnak a vámosok egy 1500 Ft-os műanyagdarabért? Erre még ÁFÁ-t és VÁM-ot se szabhatnak ki! De be sem kértek tőlem semmilyen papírt a csomaggal kapcsolatban eddig.
Van erre esély, hogy ezt valaha még elengedik, vagy ezt buktam, inkább rendeljem meg újra szerintetek?
-
Andralin
aktív tag
Nálam most rekordott döntött a BG:
Egy április 30-án megrendelt csomagot május 1-én adtak postára és tegnap, azaz május 10-én kézbesítette a posta itthon!
-
Andralin
aktív tag
-
Andralin
aktív tag
válasz
Andralin #296 üzenetére
Időközben megérkezett az a nyamvadt csomag.
Sima postás hozta ki, illetve be kellett mennem érte a postára mert nem voltam otthon.
Az eredeti címke és TN mellett volt rajta egy Deutche Post-os címke és ottani TN valamint egy Magyar Postás címke és magyar TN is, a magyar TN-re rákeresve az csak a kézbesítés napján jelent meg a rendszerben.
Hát ez az EU Express szállítás kínai módra.
-
Andralin
aktív tag
válasz
Andralin #295 üzenetére
Hát halljátok ez az Asendia futárszolgálat egy nagy vicc!
Amikor feladták a csomagot kaptam egy e-mailt tőlük amiben a TN mellett egy angliai telefonszám is volt, hogy azt hívjam ha kérdésem lenne a küldeménnyel kapcsolatban.
Imént felhívtam egy ezt a számot, hogy rákérdezzek mi van.
Egy angolul alig beszélő erős kínai akcentusos férfi meg egy nő adogatták egymásnak a telefont. Először azt hitték munkát keresek, de aztán megértették mit akarok, elkérték a TN-t. Be is azonosították, de azt mondták, hogy ők nem tudnak semmi információt kiadni, azt csak az ügyfélszolgálatuk tud. Mondom akkor adják már meg az ÜSZ számát, felhívom őket. De azt nem lehet, azt nem adhatják ki, ők majd írnak az ügyfélszolgálatnak hogy érdeklődtem és majd azok felveszik velem a kapcsolatot!Hát ez egy röhej, komolyan mondom!
-
Andralin
aktív tag
válasz
Bornie127 #294 üzenetére
Na az is durva akkor.
Én már egyszer rendeltem a BG EU raktárból, akkor az "NL Post Tracked" opciót kértem, az akkor 1,34 EUR volt és 2 hét alatt itt volt a csomag!
Úgy látszik az EU raktárukból akkor csak a holland postával lehet küldetni, olcsó és gyors.
Én most benéztem a drága de cserébe jó lassú expressz fedőnevű opciót. -
Andralin
aktív tag
válasz
#32577792 #292 üzenetére
Amit megrendeltem az volt nekik EU-s raktáron, szóval egyenesen az EU-ból adták fel. Lett volna Kínában is, de direkt az EU-ból rendeltem a rövidebb idő miatt és direkt a legdrágább, legrövidebb feltüntetett szállítási idővel rendelkező postázási opciót választottam, mert sürgős lett volna/lenne a megrendelt dolog.
De a nyomkövetés is azt mutatja, hogy április 9-én adták fel és 14-én már az amszterdami csomagkicserélő központjukban volt! Azóta meg csak értelmezhetetlen bejegyzések vannak, amiknek eredetileg le van vágva a vége bármilyen böngészővel olvasom! Egy rakás trágya tényleg. Még csak az sem derül ki belőle éppen hol, melyik országba van a csomagom.
Íme az eddig mutatványuk:
Date / Time Event Data
09-Apr-2016 09:39 Booked Vincent Nam
12-Apr-2016 12:32 Accepted Received at Hounslow Depot
13-Apr-2016 16:34 En Route Ready to Ship
13-Apr-2016 20:25 En Route Shipped
14-Apr-2016 10:06 En Route In Transit - Received at HUB AMS
14-Apr-2016 12:05 En Route In Transit - Shipped from HUB AMS
14-Apr-2016 18:21 En Route In Transit - The instruction data for this shipment have been p
18-Apr-2016 09:20 En Route In Transit - The international shipment has been processed in t
19-Apr-2016 04:21 En Route In Transit - The shipment has been processed in the destination
20-Apr-2016 14:23 En Route In Transit - The international shipment has been processed in t
21-Apr-2016 05:26 En Route In Transit - The international shipment has been processed in t
22-Apr-2016 03:24 En Route In Transit - The shipment has been processed in the destination
23-Apr-2016 03:00 En Route In Transit - The international shipment has been processed in t
23-Apr-2016 06:35 En Route In Transit - The shipment has been processed in a parcel centerÉs azért azt is kiemelném, hogy ez volt írva: France Express (Colissimo) - 5-7 working days
Tehát ha sok hét után kapom csak meg a csomagot, akkor ez egy nagy átverés és lehúzás, mert 2-3 hét alatt az ingyenes B2C Europe postázási opcióval is megkapnám simán, még lehet hamarabb is! Kifizettem a 8 eurót a semmire és jól meg is szívtam, mert sehol nincs még a csomag...
Tisztában vagyok vele, hogy ha ingyenes opcióval rendel az ember, akkor egy szava se lehet ha elhúzódik a szállítás, nekem is volt már csomagom Kínából ami másfél hónap alatt jött meg, ez van, ez benne van a pakliban, ezért ingyenes. De ha felajánlanak egy expressz szállítást egy bizonyos áron és feltüntetik, hogy 5-7 munkanap, akkor könyörgöm ne 3-4 hét után érkezzen már meg a csomag!
-
Andralin
aktív tag
válasz
maj-viktor #288 üzenetére
Egyetértek, szerintem is elég vakmerőség TN nélkül küldözgetni a nagyobb értékű csomagokat, én még a kis értékűre is szoktam kérni TN-t amikor a kínai oldalukról rendelek és van ilyen opció.
Egyébként lett volna TN-es opció is, "NL Post Tracked" és az csak 0,65 EUR lett volna szemben a 8 euróval, csak arra az volt írva, hogy 5-10 business day szemben a 3-7 business day-el, ezért gondoltam hamarabb megkapom ha a France Express-t választom, inkább fizetek érte mert tényleg nagyon sürgős lett volna.
Most itt vagyok megfürödve, kifizettem a 8 eurót a semmiért, április 9 óta semmi hír a csomagomról!
Rohadjanak meg, de tényleg, szerintem ha az ingyenes postázást választom (B2C Europe) ennyi idő alatt már azzal is ideért volna! És ezért a szívatásért még extra pénzt is fizettetnek az emberrel, szemét banda! -
Andralin
aktív tag
válasz
maj-viktor #284 üzenetére
Hát ez elég durván hangzik.
Kínából jópárszor rendeltem már ugyanúgy a Banggood-tól, ingyenes postaköltséggel, ilyenkor kifizetek 1,30 eurót pluszba és kapok TN-t, amit ismer a Magyar Posta is és végig tudom követni a csomagot Kínától az itthoni kézbesítésig.
Itt meg kifizettem a legdrágább express postázási opciót mert sürgős lenne a csomag, 8 eurót fizettem pluszba és az országon belül nem is lehet nyomkövetni mi van a csomaggal? Ráadásul már 2 napot késik a csomag, az volt írva erre a legdrágább opcióra, hogy 3-8 munkanap a kézbesítés!
Ezek szerint ez az express dolog egy rohadt nagy lehúzás, kifizeted a sok pénz és sokkal kevesebbet kapsz érte mint az igyenes szállításnál! Úgyanúgy lassan ér ide, de a plusz pénzedért cserébe még TN-t sem kapsz hozzá!
-
Andralin
aktív tag
válasz
maj-viktor #282 üzenetére
És akkor miért nem lehet követni a csomagot a Magyar Posta honlapján? Miért nem ismeri fel az azonosítót?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Lexus, Toyota topik
- RAM topik
- Ingatlanos topic!
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest