Aktív témák

  • spiritex

    veterán

    Most ott tart az ügy, hogy holnap lesz 2 hete, hogy Mastercard Mobile-al fizettem ki a T-s számlámat és még mindig nincs jóváírva!!! Múlt héten, 26-án harmadjára voltam egy T-Pontban személyesen, mire végre leírták egy papírra kézzel a Mastercard Mobile applikációmba érkezett "Sikeres vásárlás"ról szóló üzenetet és elfaxolták a behajtási osztályra.
    DE tegnapig még mindig nem történt semmi, úgyhogy felhívtam a 1412-t, kapcsolták a Behajtási osztályt, mire közölték velem, hogy nem áll módjukban elfogadni azt a (hozzáteszem saját ügyintézőjük által) kézzel írt igazolást! Jaj de jó, hogy erről értesítettek... Jól van mondom, ha ad egy e-mail címet elküldöm a printscreen-eket. El is küldtem tegnap mindent, de még mindig semmi... Szörnyű ügyintézés, és borzalmasan lassú befizetési mód!!! Nem ér meg 500 Ft jóváírást!!! NEM AJÁNLOM SENKINEK A MASTERCARD MOBILE kipróbálását, ha nem akar ennyit szívni vele, mint én!!!!!!!! Telefonban még azt is mondta az ügyintéző, hogy sajnos nagyon új ez a rendszer, és nem működik tökéletesen... Mondom, akkor minek ajánlgatják, és miért "jutalmazzák" az ügyfelet 500 Ft jóváírással?????? Na erre már nem tudott mit mondani...

Aktív témák