- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Malibutomi #5392 üzenetére
Erre simán lehet magyarázat a driveres probléma. Nem érdemes ítélkezni szerintem, mert bármelyik post bármelyik oldalon lehet igaz is meg hazugság is. Meglátjuk, mitől javul meg
(#5368) Ghoula: annak sok értelmét nem látom, hogy a jobb chipek is zajosabbak legyenek. A TDP emelés kapcsán meg ugyanazt írtad, amit én
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-Solt-
veterán
válasz Malibutomi #5394 üzenetére
Itt el is dől a történet... nem hiszem, el, hogy ezt eddig nem vették észre!
www.smart-bus.hu
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5416 üzenetére
Nem ez lenne az első eset: [link]
Far Cry 4 performance optimizations
- Up to 50% performance increase over Catalyst™ 14.11.1 beta in single GPU scenarios with Anti-Aliasing enabled.Ha nem is 50% de egy 20-30 biztos várható újabb drivertől.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Malibutomi #5436 üzenetére
jaja, a nem nullarol indulo diagrammok felrevezetoek lehetnek.
plusz ez meg siman a meresi hibahataron belul levo kulonbseg.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5436 üzenetére
Nem az a lényeg...
Tesztekben is kimutatható a ~14%-os teljesítménynövekedés erősebb CPU-val is.Tomb Raider and Battlefield 4's performance went up with similar amounts to Nvidia's claims.
The biggest surprise was Star Swarm, as we got a very big performance jump (almost 60 percent) -- much higher than Nvidia's claim of "up to 21 percent". Because I wasn't sure that this was correct, I actually reverted back to the old driver and re-ran the Star Swarm tests another three times. This changed nothing... The Nvidia GeForce 337.50 Beta driver really gives Star Swarm a significant boost![ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz Malibutomi #5436 üzenetére
A diagram tényleg félrevezető, de azon nem az NV gyorsulását mérték önmagához képest, hanem a teljesítménykülönbséget a 290x Mantle módhoz képest.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5455 üzenetére
Hol van itt olyan, hogy lesznek ?
"We have reduced our low-end PC exposure."
Azért kérdeztem hogy hol vannak ?
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5457 üzenetére
Szerintem eddig sem a low-end vonalat "erőltették" (prezentációkon biztosan nem...), csak így sikerült...
Bár legalább már nem azt próbálja bemagyarázni milyen jó is volt az a modulos architektúra...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5466 üzenetére
Mert állítólag egy buildet készítettek PC/PS4/XO-ra is és nincs kapacitásuk többre...
Gyakorlatilag meg nehezen tudom elhinni, hogy olyan óriási nyűg lenne a _kész_ effekteket engedélyezni a PC-s verzióban, persze nyilván nem jönne ki jól ha PC-n (megint) sokkal szebb lenne és így valószínűleg még valami "jutalmat" is kaptak érte...
Az összehasonlítások alapján PS4-en néhol jobban néz ki mint PC-n egy GTX 980 mellettAmúgy ez nem csak "tupírozás", óriási különbségek vannak még a 2014 vs 2015 között is, a 2013-as meg sem említem...
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz Malibutomi #5466 üzenetére
Hát nem tudom, az első linken a 2013as az komplett kategóriákat vagy ha úgy tetszik generációkat ver a 14/15-ös képekre. Konkrétan más a motor vagy nem tudom.
Azért sokat elmond a **15ös kép jobb alsó sarkában lévő X ~ O ...
Remélem ez valami sarkított rossz vicc csak, esetleg a PC-s fullos vs PS3 butított és/vagy mobiltelefonos verzio. Ilyen a mesében nincs..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #5466 üzenetére
A draw distance és a növényzet szerintem egy későbbi patchben vissza lesz rakva, mivel elvileg készül a játékhoz low-level port. Arról nem tehetnek a fejlesztők, hogy a DX11 korlátjai miatt beleütköznek a rajzolási limitekbe. Ez egy API probléma, ha kicserélik az API-t lehet engedélyezni a magasabb látótávolságot. A több növényzetet nem feltétlenül. Ha a növény dekoráció csak, tehát nem akadhat bele az AI, akkor nyilván be lehet dobni, de lehet, hogy az AI-t esetleg limitálta az interakció részét képző növényzet.
A tesszelláció szerintem azért maradt ki, amiért az Ubisoft kihagyta az AC: Unity-ből. Ez a GeometryWorks csomagból jött volna, de nem tudták működésre bírni, ahogy az Ubisoft sem fél éve. A GeometryWorks nem ad lehetőséget a tesszelláció kontrollálására, így ha a felületek nincsenek tökéletesen kialakítva, akkor sokkal rondább lesz az egész tesszellációval, mint tesszelláció nélkül. Ezért fontos, hogy a fejlesztő kontrollálhassa a tesszellálás működését, mert más esetben nem tudja belerakni a játékba. Szóval itt nem arról van szó, hogy miért nem maradhatott bent ultra opcióként, jó eséllyel sosem működött a beállítás. Ilyenkor általában a kiadó közbeszól, hogy ha aránytalanul sok erőforrást költenek valamire a fejlesztésnél, akkor azt lelövik. Megpróbálták, de nem sikerült. Az Ubisoft is négy hónapig próbálkozott a tesszellálás beépítését az AC Unity-be, de egyszerűen az NV zárt csomagjával ez nem működött. Valószínűleg meg lehetne oldani, csak a megoldás a zárt forráskód miatt egy évig eltarthat, és így ebbe bele sem kezdenek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
kovsol
titán
válasz Malibutomi #5485 üzenetére
Itt is 1050Mhz+boost órajelen mehet a 970, mint a tesztekben szokás? Nem tudom létezik-e olyan modell ami tényleg ilyen alacsony órajelen üzemelhet.
May the Force be with you!
-
Anubris
őstag
válasz Malibutomi #5487 üzenetére
Kár, hogy nem nézték meg kicsit komolyabb OC-vel is őket, itt a fórumon ahogy látom legtöbb 970 tulaj 1500-1600 on hajtja a kártyákat, ami kb 980 alap szint. 290x is mehetne 1100-on. 980 1400 körül.
Viszont a 780Ti az nagyon le van húzva szerintem, 927 MHz, nálam alapból 1166-ra boostol a kártya és szerintem 1150 mindegyikben benne volt simán. -
TTomax
nagyúr
válasz Malibutomi #5485 üzenetére
Érdekes itt 64%al gyorsabb a Titan X mint a 290X...a PH tesztben ez kb 30% ha volt...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz Malibutomi #5508 üzenetére
No de a Titan X se annyit megy ám egy normális gépben mint itt... az az 1126MHz max is nevetséges... olyan 1450Max,de már az SSC is 1350re boostol nálam SLIben meg 1291re...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
brumi1024
veterán
válasz Malibutomi #5550 üzenetére
Nem is a 30 MHz számít, hanem hogy a ref 980 nagyon nem úgy boostol ahogy az aftermarket modellek.
-
válasz Malibutomi #5556 üzenetére
akkor passz, topikban ezt olvastam, hogy nem szabad megvenni mert nem birja el a kartyat a hutese. elvileg tapasztalatra alapult, de nem tudom kinel melegedett tul.
DCU2nel a VRM volt macera.
de masik oldalrol meg szivargas szempontjabol elegge szornak a Hawaiiok, az enyemnel rendszerszinten 100Wot jelentett fogyasztasban prime+furmark alatt, hogy vizen megfogom a kartyat 70 fok alatt (510Wos peak 610 helyett). de az enyem low asiq eleg magas fesszel.
mindegy, a lenyeg, hogy a ref 290x se jobb a 980nal dobalas tekinteteben.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #5585 üzenetére
Jó, de az NV ráállt az architektúra átlagnál gyorsabb cserélgetésére, míg az AMD előbb letervezett egy jövőbiztosat és azt faragják. Ez két külön stratégia. Nyilván az NV-nél ez költségesebb, hiszen folyamatosan tervezik a rendszereket, amelyekkel hozzák be azokat, amiket az AMD bepakolt a GCN-be. A Maxwell már eléggé megközelítette. Ennek a hátránya, hogy rövidtávon is lesz két olyan architektúra a piacon, amelyet normálisan kellene támogatni, miközben igazából csak az számít, hogy a legújabban jól menjen. A Kepler ennek az áldozata. Majd jövőre jön a Pascal és a Maxwell lesz az áldozat. Ez így megy, ha gyorsan váltod az alapokat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #5595 üzenetére
Minden stratégiának megvannak a hátrányai. Az NV-nek gyorsan ki kell termelnie az adott architektúrából a pénzt, hogy a gyors váltásokat fenntartsa. Ezért is van az elzárkózás. A fejlesztőknek mindig megmondják az aktuális tutit, ami a korábbi architektúrát és architektúrákat nem érinti olyan pozitívan.
Pedig annyira nyilván nem rossz az első Titan, hogy a GTX 960-nal és az R9 285-tel versenyezzen, de mit tehetnek a fejlesztők, ha nem kapnak dokumentációt a hardverekről.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5601 üzenetére
Csak szarul van optimalizálva mint eddig az összes Witcher... Az, hogy mellette még a grafika is rondább már csak "extra"
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz Malibutomi #5601 üzenetére
Szerintem ezért is lett butítva,túl sokat álmodtak meg...annak idején a Witcher 2 is ilyen gépgyilkos volt...söt,még gyilkosabb.Szerintem nem akarták megint ugyanazt a kört lefutni.
(#5603) Abu85
Pontosan erről beszélek,de akkor szerinted radeonnal nem esne az órajel de ugyanannyit ugye?Akkor mit is nyertél a 100% kihasználással?[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Ghoula
senior tag
válasz Malibutomi #5669 üzenetére
Miről beszélsz? Nv oldalon minden olyan tökéletes
TDR AMD biztos kicsinálja remote-ból, szemetek!
fix helyen crashel, előzővel megy, de nincs sli Még jó, hogy nincs benne fél éve a profil, így kevesebb fps-el, de megfontoltan fogsz játszani. CEO megmondta: "Ezt azért csináltuk, hogy a jobban meg tudd figyelni a farkasok szellőben ringó heregolyó szőrzetét."
valley se futott le az új driverrel Elbújtak az AMD-sek a susnyában, és ledobják a kamerát.
bug-os adaptív órajel, vagy tdr-ezett a háttérben és azért A szomszéd AMD-s elkezdett játszani, és leesett a tápfesz a kerületben... -
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5694 üzenetére
Ha lel lennének tojva (lassítva lol) akkor jóval nagyobb különbségek lennének új játékokban.
A 680 és a 770 pl rendre egyformán/jobban teljesít kb. annyival amennyivel gyárilag OC-zve lett.
+ Ugye azt sem kell elfelejteni, hogy gyengébb CPU-val az AMD kártyák rosszabbul teljesítenek a gyengébb DX11-es driver miatt...
Tehát annyira nem egyértelmű a helyzet[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
válasz Malibutomi #5694 üzenetére
Az NV aki azonnal reagál mihelyt kijön valami játék.
Az AMD aki leszarja és hónapokig bugosoka a gamék.Persze hogy gyorsul a radeon ha megjön a játék ami lagol akad mint állat pár hónapig, lemennek a tesztek aztán később egy újabb mérésnél meg hú milyen jó már mennyit gyorsult. Csak ezt kezdettől elvárná az ember.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5696 üzenetére
DA:I-ben 2 FPS-sel gyorsabb a 290X, most W3-ban 4-gyel ennyi szerintem simán elvárható ha azt vesszük új széria híján mást nem kell támogatniuk. Megjelenéskor sem volt mindenben gyorsabb a Ti játékfüggő...
Az új WHQL-ről meg annyit, hogy senki nem mondta, hogy az nV soha sem hibázhat, most besikerült egy hónapok óta nem volt gond és egy teljesen új szériát adtak ki...
Csak amikor GTA V-ben 1 hónapja nincs javítva a Tahiti-s grafikai MSAA-bug, a Project Cars 2 hete játszhatatlan akkor nem biztos, hogy egyetlen rossz nV drivert kéne kiemelni[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5700 üzenetére
A német teszt megjelenés előtti review verzióval készült itt már más eredmények jöttek ki...
A project carsnál meg a 970 - 980 - TX között sincs jelentős különbség, de pl . az AMD kártyák sem szerepelnek valami fényesen...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5702 üzenetére
"Ha nv optimalizalasrol diskuralunk, akkor a "de az amd meg..." az nem relevans erv, nem kell befuzni minden hozzaszolasod vegere."
Miért is ? Lovagolsz pár FPS-en a 780 és 960 között egy olyan játékban ahol a 780Ti és TX között sincs jelentős különbség. Azt már csak extrának említettem, hogy a 290X még a 770-et sem tudja befogni mert ez tipikusan a "Más szemében a szálkát, a sajátjában a gerendát sem veszi észre" esete...
Ilyen alapon azt is kilehetne emelni, hogy a 780 Ti alig marad el a Titan X-től ami nagyon jó optimalizálást jelent - csak nézőpont és viszonyítás kérdése...[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
válasz Malibutomi #5700 üzenetére
-
Egon
nagyúr
válasz Malibutomi #5700 üzenetére
Eeegen...ahol meg 5FPS el gyorsabb a TX mint a 290X ott meg orommaglyakat gyujtunk, hogy szennealazta.
Neeeeeem, ahol a 290X az gyorsabb, az egy jól optimalizált program, és kijön az AMD technikai tudása. Ahol a GeForce nyer, ott szarul van megírva a játék, api korlát/DX11 limitáció, drawcall-probléma, gameworks blackbox (hogy Szaby-tól idézzek), vagy szimplán az nV lefizette a fejlesztőket, hogy lassabb legyen AMD-n.
Há' persze..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5817 üzenetére
Nálam nem szaggat 1080p-n nem is ment 3.5 GB fölé...
-
Asbee
veterán
válasz Malibutomi #5817 üzenetére
Első 970-emmel mikor megjelent, Mordorban teszteltem vram tuningot, ultra textúrával mert szépen használta. Semmi szaggatásom nem volt, vissza lehet nézni topikban.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5842 üzenetére
A kepler rosszabb teljesítményét elismerte az nVidia és más is megmagyarázta.
Az AMD elismerte, hogy miért lassabbak a saját kártyái ?
Nem, megy a szokásos sopánkodás, hogy az nVidia szabotálja őket...
A 280X 15%-al gyorsabb mint a 960, ellenben a 960 most 20%-al gyorsabb, ezt nem lehet arra fogni, hogy "nV játék".
Főleg, hogy a 290X és a 970 között sincs ennyi különbség...A másik dolog: a HairWorks-hoz használt MSAA is maxra van állítva (8x) ami a konfig fájlból módosítható, tehát nem forráskód kell hozzá hanem egy jegyzettömb amivel az egyszerű user áttudja írni nemhogy a fejlesztő.
Ezek után még kérdés, hogy nem a fejlesztő szarta el az optimalizálást ? Rátették mindenből a maximumot jó lesz az alapon oszt kész, akinek nem bírja vegye lejjebb/kapcsolja ki...[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz Malibutomi #5842 üzenetére
Erre válaszolhatok?
A magasabb ROP teljesítmény miatt. Gbors is említette korábban, hogy kimondottan díjazza ezt a játék.GTX 980 [64 ROP 1126-1266 MHz]
peak: 81.024 GP/sGTX 970 [56 ROP 1050-1250 MHz]
peak: 70.000 GP/sR9 290X [64 ROP max. 1000 MHz]
peak: 64.000 GP/sR9 290 [64 ROP max. 947 MHz]
peak: 60.608 GP/sGTX 780 Ti [48 ROP 875-1020 MHz]
peak: 48.960 GP/s(legmagasabb boost órajellel számolva)
Maxwellben Nv megduplázta a ROP-okat.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5847 üzenetére
Ha tényleg olyan rossz a GW mint ahogy azt pár nem-GW-s fejlesztő ( ) állítja akkor igen a fejlesztő a hülye, hogy ebbe belement. Az nV pedig addig nem fog változtatni ha így is van rá kereslet, neki win-win mindenképp...
Viszont ott vesztették el végleg a hitelességüket amikor a W3 fejlesztője fórumon még a megjelenés előtt pár héttel is azt írta, hogy reprodukálható a 2013-as effektek és látvány a végleges játékban - ami ugye elég nagy bs.Más játékkal meg mi volt a baj ? A Unity konzolon is bughalmaz volt, a Dying Lightnál a látótávval volt csak baj mert túl nagy volt az alap ez javítva is lett, de egyik sem GW specifkus dolog...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5851 üzenetére
Nem az nV van "védve" hanem a fejlesztő okolva, mellesleg a fejlesztők mondtak ilyet is olyat is, ennek ellenére a HW AA is állítható mint ahogy a HW "optimalizálások" is jönnek patchként...
Egyértelmű válasz/cáfolat még egyik féltől sem jött, az biztos, hogy van olyan konstrukció ahol a forrást nem kapják meg - és ez valószínűleg olcsóbb is - ha ezt választják az megint kinek a hibája ?Ugyanúgy felelősségre lehetne vonni az AMD-t, hogy miért hanyagolja el a DX11-es driverét és az nem 1-2 játékot érint hanem mindet főleg akinek még AMD CPU-ja is van a VGA mellett.
Amíg az egyik gyártónál magasabb a megelégedés addig hajlamosabbak elnézni 1-2 stiklit mint egy olyannál ami hibát hibára halmoz...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5872 üzenetére
Nem lesz semmilyen alázás mert a tesztekben 8 magos i7-ekkel mérnek, hogy semmiképp se legyen CPU limit, sőt ha "átlagos" CPU-k lennének nagyobb lenne a különbség a jelenlegi driverekkel...
Olcsóbb CPU-val jön elő és nem csak PC-ban: [link]"On the plus side, the GTX 750 Ti fares much better when paired with a budget CPU than the rivalling AMD R9 280. Despite costing £30-40 more, the card is a write-off for 60fps performance at 1080p, even with all settings and sliders at their lowest. Left at high settings, spikes down to 35fps are common, again pointing to an issue with AMD cards when paired with weaker CPUs. Unlike the Nvidia 750 Ti, a 30fps lock is needed here when targeting 1080p and anything close to current-gen console settings."
Nem hozzáállás kérdése, mert látszik, hogy máshol is megvan + W10 alatt a WDDM2.0-s driverben már jobb eredményeket ér el az AMD is PC alatt, azonkívül az AMD is közölte, hogy dolgoznak a hibán, miután a PC fejlesztője elég egyértelművé tette, hogy driverhiba...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #5872 üzenetére
A D3D driver egy komplex probléma. Amit sokan nem vesznek figyelembe, hogy itt nem csak a megjelent játékokat nézik a cégek, hanem a megjelenés előtt állókat is. Alapvetően az Intel D3D drivere a legjobb. Messze az látszik a legrosszabbnak a tesztekben, de reálisan felhasználható processzoridő jut a programnak. Az NV drivere a másik véglet. Iszonyatosan zabálja az erőforrást, míg az AMD drivere a kettő közötti átmenet.
Hogy ez miért fontos? Bizonyos konzolra írt játékokban az AI és a fizika komplexitása a PC-s játékokon túlmutat. Viszont a D3D driverek miatt ezeket nem lehet PC-re portolni, mert túl sok erőforrást elvesznek a driverek. Ezért kér a Microsoft thin drivert, mert a grafikát képes skálázni a fejlesztő, de az AI-t és a játékmenetre ható fizikát nem.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #5875 üzenetére
Ez egy ballansz probléma. Mennyi processzoridőt igényel a játék és mennyit vesz el a driver. A mai multiplatform címek szándékosan rendkívül butítottak a játékmenet szempontjából, hogy maga a szimuláció kevés processzoridőt igényeljen, és az NV driverének is legyen elég szabad erőforrás. Az AMD és az Intel drivere ezzel biztosan jó lesz, mert kevesebb szálat futtatnak.
(#5877) Szaby59: Ez a lényeg. Azért kapcsolod ki, mert nagyon zabálja a géped, pedig valójában ugyanehhez a minőséghez nem kellene ennyi veszteség. És akkor már átgondolnád, hogy mást kapcsolj ki például.
A Frostbite 3 egy deferred MSAA technikát használ. Minden render targetet leszűr, vagyis más játékokhoz mérten az MSAA munkája 4-5x-ös.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5881 üzenetére
Lehetne, de annyi HBM nem lesz
(#5880) Abu85: Ha nem kapcsolnám ki és fullra optimalizálva lenne, akkor nem 40-re hanem mondjuk 45-re esne be. Minden játékot úgy állítok be, hogy 50 alá ne menjen, de az 55-60 a cél tehát nekem édes mindegy, valaki ezért vesz +1 VGA-t én nem fogok max nem kapcsolom be...
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Malibutomi #5881 üzenetére
Nem kapok valaszt...vagy direkt nem?
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Malibutomi #5890 üzenetére
Szerintem direkt nem, engem is erdekelne a tema.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
keIdor
titán
-
keIdor
titán
válasz Malibutomi #6002 üzenetére
Ezt csinálták a Keplernél is, az olcsóbban legyártható terméket előbb eladják a nagy kártya árán, ezzel egy generációban kétszer kaszálnak ugyanannyit. Legalábbis akik mindig váltanak, azoknál. Szerintem zseniálisan csinálják. De mivel 28nm sejthető volt, hogy vissza van csak tartva, mert már rég tudják gyártani.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Asbee
veterán
válasz Malibutomi #6007 üzenetére
A birka tömegnek egy jól használható kártya kell nem egy kazán amivel 10 ből 9 embernek gondja van. Ledöbbenve olvassa az ember a mai napig a melegedés és BS problémákat....
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz Malibutomi #6013 üzenetére
Az oké, de át tudnák (valószínűleg) tervezni, hogy fogadja a GDDR5-öt.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
wjbhbdux
veterán
válasz Malibutomi #6012 üzenetére
Gyakorlatilag ma az Nvidia csökkentette a Titan árát 35%-al, ennek miért ne örüljünk
/s
-
keIdor
titán
válasz Malibutomi #6015 üzenetére
Kényszer helyzetben. Mert én csak arra gondoltam. Jelenleg nincs is értelme, de ha fordított lenne a helyzet, meg tudnák csinálni.
HSM: Üzleti szempontból.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
#Morcosmedve
veterán
válasz Malibutomi #6052 üzenetére
Köszi, közben a megfelelő(bb) helyen is rákérdeztem!
© asszongya'hogy
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #6187 üzenetére
Nem az nV hanem az MS csinálta, ugyanúgy ahogy a 10.1, 11.1, 11.2-t - amikor is ugye az AMD volt előnyben...
A Shader model 3 meg a DX10.0-nál az nV-nél volt hamarabb, van ilyen[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #6189 üzenetére
Az MS hozott létre annak a két dolognak egy külön Feature levelt...
Simán mehetett volna a 12_0-ba mint opcionális funkció, főleg ha olyan "jelentéktelen".
Az MS-es GDC prezentációban is benne volt.Nekem is mindegy, nem DX12-re vettem a kártyát...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- Háztartási gépek
- Politika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vírusirtó topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs