- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Csíkszélességben verné az Exynos 2600 a Snapdragon 8 Elite 2-t
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Honor 200 Pro - mobilportré
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Csak a lényege nem ment át a mondanivalómnak...
A lényeg pedig az, hogyha INSTABIL a CPU/Memória rendszer, teljesen mindegy mi miatt, annak lehet a következménye konzisztensen a grafikus driver kifagyása nagyobb számítási terheléseknél.
Márpedig nagyon gyakran lehetett látni már régebben is látványosan szénné hajtott, nagy valószínűséggel nem teljesen stabil rendszereket a panaszkodóknál... -
-
HSM
félisten
Ha ugyanez az AMD driverével történt volna, akkor most mindenki ujjal mutogatna rá, hogy nem tudnak drivert írni...
Nem győztem írogatni évekkel ezelőtt, hogy a grafikus driver kifagyása ugyanúgy lehet instabil CPU, rendszer vagy tuning következménye is, mint a rossz drájveré.
-
és egy újabb dolog. [link]
While investigating crashes in Warframe we came across a particular series that were not crashing in our code (they were crashing in nvgpucomp64.dll, a component of Nvidia drivers). After aggregating hundreds of reports from helpful players we discovered a pattern: almost all were coming from systems with 13th and 14th generation Intel processors.
Because the crash wasn’t in our code it was hard to guess what we could be doing wrong but as we looked over the reports we noticed that these crashes tended to occur when the graphics driver was working very hard on all CPU-cores. The penny dropped when we realized that this was a particularly power-hungry state for the processor to be in and we were reminded of a recent report from Intel that suggested that a BIOS update might help.
-
-
Alogonomus
őstag
Amennyiben igaz a WCCFTech felületén is megjelent állítás, hogy "some related it to the fact that TSMC was also a bit reluctant to see the inclusion of Samsung into the supply chain", akkor az elbukás némileg kikényszerített volt, és az nem is csak a két konkurens cégnek ozozhat gondot, de előrevetíthet egy TSMC-><-Samsung iparági komolyabb feszültséget is, valamint az SK a TSMC stabil hátszelével pofátlanul is árazhat.
-
Mindenhol küldik el az embereket a nagy cégek, freeze van minimum, vagy leépítés.
Ez nem hiszem specifikus és egyedi.Másrészt nem tudni kiket küldenek el pontosan, ilyen nagy cégek egyesülésekor mindig vannak párhuzamos felesleges szervezetek, amiket le lehet építeni mert a méretgazdaságosság mégjobb lehet.
(pl nem kell két pénzügy, meg HR, meg, ügyfélszolgálat, meg rakás menedzser, stb.)Nyilván ha fejlesztőket, játék készítőket küldenek el az szomorúbb, de ők meg szerintem találnak majd munkát, ha tényleg jók.
Amúgy úgy tudom rengeteg cégnél folyik az AI assist próbája, beépítése a munkafolyamatokba... szóval az se lepne meg, ha idén az IT/szoftver vonalon még több leépítés lenne majd az év során (meg jövőre is). "Költségcsökkentés, meg hatékonyságnövelés" címszóval.
-
-
Alogonomus
őstag
Meta will have 350,000 of Nvidia's fastest AI GPUs by end of year, buying AMD's MI300, too
A TPU cikkben is már úgy szerepel, hogy 350 ezer H100 áll majd a Meta rendelkezésére az év végén, nem idén vesznek 350 ezer H100-ast.
Kis félrefogalmazás nagy kavarodást okozhat -
Jacek
veterán
-
imi123
őstag
-
huskydog17
addikt
1-2 apró kiegészítő cikk a témában:
Jensen papa megint megcsinálta, az öregnek félelmetesen jó üzleti érzéke van.
Nagyon látszik, hogy az elmúlt pár évben leginkább az adatközpont fejlesztésekre álltak rá, gondolom a H100 elég masszívan megdobta a bevételeket, aztán ugye mostanában jelentették be a H200-at, ami még ki tudja mennyivel meg fogja dobni ezeket a számokat.Gaming is egészségesen növekszik.
Kíváncsi vagyok meddig fognak még növekedni.
-
-
Alogonomus
őstag
Na azt azonnal gondoltam, hogy szerinted az egész a bűnös gondolatokat eleve el is utasító Nvidia bemocskolásáról szól, és szégyellje magát mindenki, aki a szeplőtelen Nvidia kapcsán bármilyen gyanút megfogalmaz.
A valóság viszont az, hogy ez is egy ugyanolyan esetnek tűnik, amilyenre már számtalan példa volt. Az egyik iparági szereplő komolyat spórolt azzal, hogy egy másik iparági szereplő által már végigszenvedett - rengeteg zsákutcával tarkított - fejlesztési utat átugorva azonnal a jó megoldások továbbfejlesztésével kezdhette a fejlesztési versenyt. A bíróságon majd megállapítják, hogy hozzávetőlegesen mennyi pénzt spórolhatott ezzel az Nvidia, és a büntetőkamatokkal együtt vagy kiszabják azt az Nvidia-ra, vagy a várható büntetési volumen ismeretében végül inkább egy peren kívüli egyezség formájában rendezi a dolgot az Nvidia a Valeo-val. -
hokuszpk
nagyúr
hátigen, amig az Intelnél volt a gyártástechnológiai előny, nemigazán akarták megosztani senkivel ; most meg megy a dolgok megmagyarázása. Az biztos, hogy az AMD már kereshetett volna valami más szakterületet, ha a Samu/TSMC nem fejlodik fel az idok folyaman. ( azert irom a Samut is, mert az elso Zen az a Glofonal valami Samutol kapott/licencelt technologian volt gyartva. )
-
-
Petykemano
veterán
Korábban voltak olyan magyarázkodások, hogy a cowos vagy más advanced packaging eljárás túl drága, vagy túl kis kapacitással elérhető ahhoz, hogy konzumer termékben alkalmazni lehessen. Főleg most, hogy az AI miatt minden kapacitást felvásárolnak, arra fordítanak.
Vagy legalábbis az AMD részéről szoktak ilyenek jönni.
Aztán mindig jön egy hír, hogy lehetne azt nagyobb volumenben is, megérősen.
Jó, persze az se mindegy, mikor. Tudjuk, hogy az ilyen összeszerelő kapacitádokat nagy erőkkel bővítik és A későbbiekben az AMD is több terméket fog ilyen módon összerakni.
Nekem az nem áll össze, hogy vajon mi indokolja ezt az együttműködést? Az nvidia nem tud CPU-t tervezni? Biztosan tud. Arra gondoltam, hogy talán valami olyasmiről lehet szó, mint a Samsung+AMD esetén, csak az nvidia nem IP-t, hanem a mediatek által készített SOC-hoz köthető lapkát ad. De a hír CPU-ról szól.
-
gV
őstag
a videót megnézve az egyelőre kijelenthető, hogy a CP2077-hez hasonlóan ezt is RR-el érdemes játszani, így máris lényegtelen a 33 fps alatti 4090 teljesítmény 4k natív, mert ha jót akarsz akkor DLSS-el játszol. aztán majd jön a DF és megmutatják amikor rosszabb az RR (ennek amúgy kicsit örültem mikor a CP2077-nél mutatták van ilyen eset is, mert így az nV nem dől hátra) és akkor lesz egy konklúzió melyik is szebb végeredményben.
-
huskydog17
addikt
A teljesítmény függ a város és lakosságszám nagyságától ahogy minden más városépítős játékban.
Te valószínűleg egy nagyon kis várost néztél bezoomolva. Ha azonban több tízezrest várost húz fel az ember és kizoomol (játékidő nagy részét ezt teszi ki), akkor egy RTX 4090 is vért izzad, hogy játszható sebességet adjon. Egy RTX 4090 még 1080p-ben sem bír 60 FPS-t kisajtolni maxon. Itt egy újabb példa, a srác a legújabb performance build-et használja és ott tökéletesen látszik, hogy FullHD-ban sincs meg a 60 fps pedig még nincs is kimaxolva. Natív 4K-ban 16-17 FPS jött ki a csúcs VGA-ból Medium preseten. Ezt nem mondanám jónak.
1440p Mediumon tudott az RTX 4090 stabil 30 fps-t hozni. (Azért ezt a videót linkeltem, mert ezt a csatornát alapból is rendszeresen nézem és tökéletesen passzol a témához).A CB is leírta, hogy a játékban minél nagyobb a város és minél több a lakos, úgy zuhan folyamatosan a sebesség.
-
-
paprobert
őstag
Fél szemmel figyeltem csak az XeSS-t, és olyan emlékem van, hogy DLSS2 szinten volt nem egy idei cím esetén, és nem csak ARC-ot használva.
Ha ez téves információ, akkor egyet kell értenem veletek, hogy kell az összes eljárás. De én a "DLSS2"-re nem tudok olyan hévvel fújolni, mint a kényszerített FSR2 okozta képminőségromlásra.
Oké, a framegen teljes hiánya jó érv, meggyőztél.
-
paprobert
őstag
Nem arról volt szó, hogy az XeSS a legutolsó pár címben már ott loholt a DLSS minősége körül(alatta, nem túl messze), még a kompatibilis dp4a kódutat használva is?
Jobb az új DLSS persze, és ideális esetben mindegyik eljárás elérhető, de ha igaz hogy egy koraibb DLSS2 szinten van most az XeSS, akkor túl nagy gond nincs.
-
-
hokuszpk
nagyúr
star*.* ez a sok csillag na.
nemgondolom, hogy az NV belehackelt egy csillagot, azt gondolom, hogy a dlss igenis generativ ai ( faek egyszeruseggel : keppontokat (ujra)general) es ennek megfeleloen ahogy a gugli emlitette, ez is tud "hallucinalni".
mondjuk ott valoban megbukik az elmelet, ha az adott esetben nemvolt dlss kapcsolva ; vagy az NV deklaralta, hogy a dlss nem generativ ai. ( ha ok aszondjak, akkor elhiszem na. ) -
proci985
MODERÁTOR
nem hasznal RTt a jatek, pure raszter helyzetben kb hasonlo sorrend van mashol is. ld Cyberpunk RT nelkul, a 4080 ott is minden felbontasban lassabb a 7900XTXnel
RThez is kell eroforras, szoval lehet egyszeruen arrol van szo, hogy az architektura egy reszet egyszeruen nem terheli a jatek. vagy belso bottleneck van valahol, de azon driveresen altalaban lehet javitani
-
Petykemano
veterán
Szerintem nem az.
És attól, hogy időről időre van egy-egy játék, ami különböző körülmények miatt esetleg jobban fekszik az AMD-nek, attól még nem lesz az. Még ha annak szánták is. Egy fecske nem csinál nyarat.
Persze jó lenne, ha ez az összehasonlítás trendszerűvé válna, (Persze lehetőleg nem amiatt, mert az nvidia elhanyagolja drivert.) de nem tartunk ott.Tudjuk hogy a kártyák látható teljesítményét nem kizárólag a hardver és a driver (most az egyéb szoftvertől tekintsünk is el) adja. Annak része a játékok optimalizációja is. Ezt volt hivatott szolgálni a TWIMTBP, a gameworks. És nyilván ugyanerre apellál az AMD a konzol irányból megközelítve. Ebben az nvidia nagyon jó. (Ebben is)
-
paprobert
őstag
Nem lenne túl nagy gond ezzel a sebességgel, ha a kártyák annyiba kerülnének, mint korábban.
A jelenlegi árakon viszont kijelenthejük, hogy 2023-ban a 1080p gaming már a pirosaknál is vérlázító $600, a zöldeknél pedig "mindössze" $1100.Tudom, csúsztatok, de azért na...
Ideje lenne a kártyák értékének és az áraknak arányba jönnie, mert a semmiért megy a pénzkérés.
-
Raggie
őstag
Értem. Ezt el is fogadom. Még simán lehet, hogy így is van.
Csak sajnos a vállalatokban nem bízom(egyikben sem). És ahogy már láthattuk mindkét oldalon, hogy tisztességtelenül kivételezéssel ráoptimalizálnak a benchmarkokra úgy sajnos azt kell feltételezni szerintem, hogy ha van rá módjuk, akkor erre is ráoptimalizálnak. És mivel itt nagyon sok és számukra tökéletes mód és lehetőség kínálkozik így a legnagyobb valószínűség szerint élnek is vele. -
Raggie
őstag
Pont nem. Ez egy feature teszt. Azt teszteli, hogy működik-e és ha igen mennyi FPS-t kapsz pluszba.
De pont a grafikai megvalósításban fals képet ad, mivel egyáltalán nem interaktív. Kvázi a mozgásvektorok fixek és minden egyes alkalommal pontosan ugyanolyanok lesznek. Ezt előre megtanulja a felskálázó és -bumm- máris kész a tökéletes szellemkép és egyéb grafikai anomáliák nélküli kép. De a játéknál ez persze nem megy, mert ott a user rángathatja a képet bármerre. Így ott rosszabb lesz a képi minőség.
Erre próbáltam csak utalni. -
keIdor
titán
Azt továbbra is problémásnak tartom, hogy az AMD-nek nincs 4K@120Hz-re alkalmas kártyája. OLED TV-k ára azért annyira nem is horror, tehát nem egy tömegeknek elérhetetlen kijelzők ezek manapság.
Mert a 7900XTX jóindulattal 60Hz, és ha Ray Tracing is szóba jön, akkor arra sem.
Ott a Cyberpunk 2077 Path Tracing, RTX-4090: 2160p, RT: PT on, DLSS Quality, FrameGen on és 60-70 fps.Most ugyanerre a beállításra nincs AMD kártya. RT-től jobban eleve lehal, FrameGen nincs, FSR meg rosszabb képminőség. Én elismerem az AMD-nek azt a termékét, ami tényleg jól sikerült, de a fenti szerintem problémás. Oké, hogy a userek többsége nem engedheti meg, de ha akarnék se tudnék AMD-re váltani, mert nincs a 4090-el RT-ben is megegyező kártyájuk. FrameGen hiánya is fájó pont, mert jó ha van.
-
HSM
félisten
"például az hogy 2 évvel elöbb mutatták be"
Kb. igen. Ugyanakkor a már-már szokásos szabványtiprás mellett, ugyanis a DP1.2a már 2013 januárban hozzáadta a szabványos megoldást (adaptive sync), de az Nv-nek nagyon fontos volt fél évre rá egy saját, zárt, inkompatibilis megoldással megtrollkodni a piacot. Véletlenül sem a szabványt implementálták a moduljukkal...."már leglább 144 Hz működést, magas HDR fényerőt, minimum válaszidőt, meg hasonló jóságokat írt elő"
Elolvastad, amiket írtam? Azonos kategóriát kéne nézni. Ugyanúgy léteztek prémium Freesync megoldások is. Azok ugyanúgy tudták a HDR-t, fényerőt, 144Hz-et, stb. Az első G-sync monitor is gyakorlatilag úgy készült, hogy szereld ki egy a már létező ASUS VG248QE típusból a gyári scalert [link] ....Nézhetnénk úgy is, a Freesync lehetővé tette, hogy olcsó monitorok is hasznos plusz szolgáltatással bővüljenek gazdaságosan, lásd az említett olcsó 48-75Hz darabok. Ezek árából a G-sync modul sem jött volna ki, annak pedig magában még csak képe sincs.
-
keIdor
titán
Igen a Turing jól sikerült és hiába volt 450 ezer/1200€ az RTX-2080Ti, aki befizetett rá 2018-2019-ben, az nagyon jól járt, mert az egész 2020-2021-es bánya őrületet megúszta vele. Persze utólag okos az ember, senki sem tudhatta, de utólag ezek az emberek szerencsésnek mondhatják magukat.
Most már én is így tettem volna…A 11GB meg a mai napig azért elég. Simán jó az még 1440p-re és egy 3070-nél is tovább fogja bírni.
-
gV
őstag
de mindig kizár valamilyen hardvereket a körből
amúgy ezt az AMD is csinálja, a DXR nem fut a RDNA1-en, pedig tudna. ahogy pl. a Turing GTX-eken fut is. értem én, hogy a bőrkabátos a sz_rarc, de abban a kérdésben, hogy az nV saját pénzén fejlesztett technológiáknál megválogatja min engedi futtatni, részemről rendben van. így az FG-ért sem hullajtok könnyet, hogy nem megy Turingon, annak viszont örülök, hogy terjed, mert a vele együtt jövő reflexet én is tudom használni.
-
FLATRONW
őstag
A kérdés inkább az, hogy egy szabványt lehetséges e úgy támogatni, hogy az jobb minőséget hozzon, mint amit a konkurencia képes hozni.
Pl. a szabvány Adapiv Syncre épülő Freesync és G-Sync Compatible azonos minőséget képvisel. Minden más, ami különbséget jelent, azt szabványon kívül hozza mindkét gyártó. -
Raggie
őstag
Ah, értem. Azért ez egyel kevésbé megnyugtató nyilatkozat, mintha AMD azt mondta volna, hogy általánosságban soha nem blokkolja a konkurencia technológiáit.
Mindenesetre azt nem vitatja senki itt, hogy az volna a legjobb ha nem lenne tiltás semmire.
Inkább azon megy a vita, hogy ha nincs tiltás, akkor milyen energiát/időt/pénzt mire fektessen be a stúdió, hogy a lehető legjobb játékot tegyék le az asztalra.Egyébként én azt mondom, hogy mindegyik felskálázási technikát hanyagolni lehetne és a rájuk fordított energiát inkább bugfixelésre és a day0 patch-ek elkerülésére lehetne fordítani. Aztán a felskálázások jöhetnek az első havi petch-el vagy valami.
-
FLATRONW
őstag
Ez nagyon rossz hozzáállás a részéről.
Alapból nem érdekli a felskálázás, mert csak a natív ad jó minőséget.
Rendben, ez elfogadható.
De az problémás, ha másoktól akar elvenni egy olyan dolgot, ami azokat érdekli.
Jelenleg nekem egyik gyártó eljárása sem jelent semmit, mivel nincs RTX kártyám, az FSR pedig szóba sem jöhet, mert az tényleg egy hulladék megoldás.
De a jövőben egész biztos, hogy NV-m lesz, így szeretném majd használni a DLSS-t, mert nem tartom rossz dolognak a felskálázást.
Ha pedig csak FSR lenne, és véletlenül AMD-t vennék, akkor sem használnám a fenti ok miatt.
Szép kis jövő, nem lenne választás, mindenkinek egyformán szar lenne, igy sokan nem használnák, ami pedig a fejlesztések befagyasztásához vezetne. -
HSM
félisten
"Te egyetlen oldalról szemléled"
Szoftverfejlesztőként és felhasználóként ebből a két szempontból nézem a dolgok alakulását. Számomra irreleváns, melyik cég logója van valamire rárakva."Ráadásul nem értetted meg amit írtam"
Ó, dehogynem. Neked nem esett le, (ezek szerint még mindig nem), hogy miért tökéletesen irreleváns, mi lesz a technológia jövője a mai játékok szempontjából, amik a jelenlegi verziót használják.Aki a nyilvános verziót most letölti és beépíti, az használhatja később is, hiszen a licensz lehetővé tette ezt. Egyébként ez nem GPL, hanem egy egyedi licenszkonstrukció.
"Ki nem sz@rja le hogy a fejlesztőnek ez mivel jár ? "
Szomorú, hogy nem látod az összefüggést. Ha a fejlesztő ideje arra megy el, hogy ugyanazt a funkciót háromszor is megcsinálja, majd karbantartsa, akkor éppen ennyivel kevesebb ideje marad pl. jobb minőségű kódot írnia más, hasznosabb aspektusokból.Ha nagyon le akarom egyszerűsíteni, ha te bemész a boltba 1500Ft-al a zsebedben, akkor ha van kis eszed nem 3 csomag felvágottat fogsz venni belőle vacsorára, hanem csak egyet, és akkor marad kenyérre is mellé. Egy játék fejlesztésénél ugyanígy van egy keret, amit be kell osztani a különféle feladatokra.
-
HSM
félisten
"Az AMD eljárása, szellemi terméke, pont ugyan úgy ki vagy szolgáltatva a döntéseiknek a jövőben és a jelenben és az általuk nyújtott minőségnek és szolgáltatásnak."
Ezek szerint azt sem tudod, mit jelent az, hogy open source?Nem is baj, csak akkor nem kellene butaságokat állítani, mintha tudnád....
A lényeg itt az, hogy mivel szabadon elérhető, beépíthető és módosítható a forráskód, így a fejlesztő teljes szabadsággal alakíthat rajta, illetve teljes mértékben a kontrollja alatt marad a működés, amibe az AMD-nek, mint az eredeti kód szerzőjének semmiféle beleszólása, vagy ráhatása nincs, és nem is lehet. Világosan le van írva a néhány soros licenszben: [link] .
Ahol te, mint fejlesztő totálisan ki vagy szolgáltatva, az éppen a DLSS, mivel akár kívülről a driver is cserélgetheti a futó kódot az alkalmazásod lába alatt, és egy jópár, a többszáz soros DLSS licenszből fakadó kötelezettséget is kapsz a nyakadba, mert ugye ennek a használata licensz köteles is!
Pl. jogot adsz az Nv-nek, hogy a te appoddal reklámozzák magukat.Képzeld el ezt mondjuk egy AMD-exkluzív címnél, és csodálkoztok, hogy ebből nem kérnek...
Le van világosan írva, bár nem olyan szép elegáns, rövid szöveg, mint az FSR-é: [link] .A versenyt alapvetően jó dolognak tartom, nyilván, ugyanakkor ennek a szabványok betartásával kellene megvalósulnia. A végfelhasználónak is ez lenne az érdeke, nem az, hogy a zárt, gyártóspecifikus technológiával egy hajszállal kevésbé rossz képminőséget kap.
Minél több ilyen különutas, ráadásul zárt megoldás kap teret a szabványok kárára, a piacnak annál rosszabb. Ezek éppen a versenyt korlátozzák. Az RT, amit felhoztál azért is jó példa, mert bár az Nv képességeire lett szabva az API, de legalább lett szabvány. Így pedig lett verseny és a fejlesztőknek sem kell kétszer dolgoznia vele.#47072 keIdor : Tény, vannak nagyon rossz TAA implementációk, plusz a DLSS része lehet élesítés is. De ilyenkor nem feltétlen a DLSS-t kellene követelni, hanem egy szép TAA implementációt, esetleg (lehetőleg szabványos
) élesítő szűrő beépítését.
Ez egyébként nagyon tetszik a készülő FSR3-ban, hogy lehet kapcsolgatni a funkciókat, ha jól értettem. Felskálázás legyen vagy csak natív AA + élesítés, legyen-e fake frame generátor.
Persze, a natív AA-t már tudta az FSR2 is (opcionálisan), vagy a DLSS DLAA néven.
-
HSM
félisten
"Azért vagy annak a híve mert nem szereted magát az eljárást használni és mert te megkapod a kártyádhoz elérhető legjobb minőséget."
Óriási tévedés. Volt egy 12GB-os OC RTX3060-asom is és mikor némi tesztelés után eldöntöttem, hogy a RX6800XT-m tartom meg akkor FHD-n RT-vel, Quality DLSS-el nagyságrendileg hasonlóan gyors volt, mint a 6800XT natívban. 5 számjegyű összeg maradt volna a zsebemben, ha a DLSS (számomra) élvezhető képet adott volna a natívval összehasonlítva. De nem adott, így a lényegesen olcsóbb 3060 ment az apróra.Lásd részletesebben: [link] .
Kabarénak tartom, hogy ekkora ügyre van ez felfújva itt, amikor a DLSS(2) is rosszabb a natívnál, és csak minimálisan jobb a gyártófüggetlenül is remekül működő FSR2-nél.
A párszor több, minőségre vágyó RTX kártya tulajnak pedig üzenem, létezik natív renderelés is, csillámporos felskálázás nélkül is."Mindhárom eljárásnak ott kellene lennie egy játékban"
Óriási tévedés. Egy problémára jó esetben egy, gyártófüggetlen eljárásnak lenne helye minden játékban. Minden további alapvetően erőforrás pazarlás. -
keIdor
titán
Szerintem ami még mindig a “keresem az állam” kategória a The Last of Us Part 1 PC-n. Natív 2160p render, minden felhúzva High és Ultra 70-100 fps RTX-4090-el. Ez az elfogadható. Várom a Part 2-t is PC-re, ott amúgy több a nagyobb tér, kevésbé csőjáték.
De a Cyberpunk is jól néz ki, várom a Patch 2.0-t és a PL-t.
Amúgy az biztos, hogy a kisebb Ada kártyákat megöli a kis sávszélesség UE5-nél… trükköztek a számozással, minden egyel magasabb néven fut, mint kéne és hiányzik a vágott AD102.
-
proci985
MODERÁTOR
nem vagyok benne teljesen biztos, ld Hogwarts.
HL:Alyxban se vagyok biztos, hogy nem fut memoria limitbe. 5700XT ott kifutott a 8GBbol ugy, hogy egyebkent a GPU meg siman birta volna egy Oculus CV1el is.
hosszabb tavon azert az A770 lehet jobban fogja birni, es megiscsak egy sokkal olcsobb kartya. 4070 elegge felemas lett architekturalisan.
---
mondjuk igazabol a kerdes, hogy mire jutnak a battlemageig. nemi verseny nem artana
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Futás, futópályák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- iPad topik
- iPhone topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mini-ITX
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Samsung 980 PRO NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás számítógép PC Játékra! I9 13900KF / RTX 4080 / 32GB RAM / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest