- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Csíkszélességben verné az Exynos 2600 a Snapdragon 8 Elite 2-t
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
TTomax #37198 üzenetére
Mondjuk én azt mondtam hogy ha 2018 ban adott volna ki valamelyik gyártó 300 dolláros/ alatti áron 1070 / Vega 56 teljesítményt az aratott volna.Most már kb annyiért kellene adniuk ezt, szóval annyira nem irreális elvárás lenne szerintem a 250-280 dolláros áron árult 1070 teljesítmény. Most már ez remélhetőleg a középkategória alja lesz.
persze a csúcs 2060( 6GBDDR6) szerintem 350 $ lesz. -
GodGamer5
addikt
válasz
TTomax #37192 üzenetére
Az alap rtx2060 vagy gtx1160 is 1070-es szint lesz minimum, akkor min kéne meglepődni, amikor egy Vega 56 is ez a szint és valószínűleg az rx580-590-et ez fogja váltani, csak éppen Naviba. Attól, hogy a középkategória teljesítménye évek óta beállt a gtx1060-as szintre, még nem marad így örökre...
-
válasz
TTomax #37028 üzenetére
Hat utána kerestem és a legolcsóbb GDDR5 ram ar 2017 Ben 14 Euró volt.RX is azzal operál.tegyuk fel annyi a GDDR6 most akkor is majd a felet kiteszi ha igaz a 250 $.De azért elég hihetetlen,hogy annyira leesett az ára.
De szerintem mindegy is ,én nem táplálék hiú reményeket .Ha igaz akkor jól járunk,ha nem akkor meg csak a szokásos. -
do3om
addikt
válasz
TTomax #37028 üzenetére
Szerintem meg lehet 250$.
Hisz mikor is jön? Aztán mennyi lesz a vetélytárs mert az nem a 2070 hanem a 3060.
Mivel azt kell nézni mi lesz akkor és gyanús hogy nem lesznek képesek kiadni hamarabb.
Szóval a leggyorsabb AMD akár az közép-alsó szinten is felveheti a versenyt az nv-vel. -
HSM
félisten
válasz
TTomax #36700 üzenetére
Egy normálisabb házban sincs vele semmi gond, ez a 150-200W még nem a nehezen kiszellőztethető kategória. Nekem egy régi, kifejezetten csendes működésre optimalizált gépházban van (SilverStone FT01) az 580 Nitro+, és iszonyat csendesen teszi a dolgát, ugyanezzel a hűtéssel, és igen hasonló TDP-vel.
(#36701) Petykemano:
Én amúgy a nagyon gáz tápok mellé tápcserét szoktam ajánlani inkább, mint 80W-al kevesebbet fogyasztó VGA-t. Ha bekrepál a táp, drága móka lehet belőle. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #36370 üzenetére
Rendszermemória kell, de anélkül eleve nem működik a gép. A HBCC kijelöli a RAM-ban a CPU és a GPU által elérhető részt, amit a GPU-hoz illeszt, így annak menedzsmentjéről hardveresen gondoskodik a normál szoftveres forma helyett.
(#36371) NewHope88: A Middle-earth: Shadow of War többet kér bizonyos beállításokkal 8 GB-nál. Durván kimaxolva 18 GB-ot, de ott már a felbontás miatt az erővel is gond lenne.
-
-
válasz
TTomax #36350 üzenetére
Nekem ősrégi win10 buildem van (1607) és az egyelőre a gépben lévő 1050Ti-re tudtam vadonatúj drivert húzni, szóval elvileg lehetne adott windows builden (és WDDM verzión) maradni és csak a drivereket cserélgetni. Más kérdés, hogy gondolom nvidiáék az aktuális drivert az aktuális win10 verzióhoz csiszolják, thx M$zopsz a kalamajkáért.
-
-
válasz
TTomax #36061 üzenetére
Vásárlásnál elsődlegesen az számít, hogy milyen teljesítményt kapsz és milyen áron. Ha nekem középkategória kell, átlagos gépbe, akkor 1060 és 580 közül lehet választani. Azonos áron mindkettő jó választás. A fogyasztás nem lényeges, mivel jó a hűtés, a villanyszámla meg elhanyagolható mértékben lesz több. Ez technikai dolog, ami elméleti, engem vásárlóként pedig a gyakorlat érdekel.
A technikai részletek akkor jöhetnek szóba, ha szakmai diskurzus van. Pl poor Vega, a GCN nem skálázódik jól felfelé meg sokat fogyaszt, így nincs a csúcskategóriában AMD kártya, stb.
Ezt két dolgot kéne tudni különválasztani. A vásárlásnál az ár / teljesítmény számít elsődlegesen, a fogyasztás sokadlagos szempont. Kivéve ha valami miatt ez a kicsi is számít, lásd nálam az ITX. Valószínűleg soha nem vennék bele GCN-t, vagy legalábbis 200 watt felett fogyasztó kártyát. De ez elég ritka eset, a legtöbb embernek sima toronyháza van, ami elvezeti rendesen a hőt, halkan.
-
Kvg
senior tag
válasz
TTomax #36053 üzenetére
Mar pedig nekem 100 fps ala nem megy a sankok mapon sem 225W szolid 1560Mhz en. Siege nél mar nemileg visszafogtam a scale t 120 144fps közzé belöve. Scum 480 on 25 max 40 fps volt vega 60 70
Lett. Minimum fps duplaja lett.
NV en is menni kellene ennyit, de window 7 en nem fog..
Windows 10 et nem baj ha megveszi az ember és rendesen frissíti driveresen és nem eszetlenül preloadolni hetente.A törlés meg a kialakult vita miatt.ennyi
-
válasz
TTomax #36051 üzenetére
Ennek semmi köze nincs ahhoz, amit mondtam, lényegtelen konklúzió.
-
Kvg
senior tag
válasz
TTomax #36051 üzenetére
Pont te nem hitted milyen könnyen kitol 120 fps t a Vega 1440p több címben is. Konkrétan azt modtad ezek a vga mar csak 60 70 fps képesek futtani a PUBG t. Lehet neked 1080Ti kell hozzá ez van és sok streamerne aki relative olcsó 1070 tolja rendesen diavetités sokszor. Ne az tényleg közepkategóra.
Egy kérdés a szerintem is fölöslegesen jövő 590 (ilyen az AMD marketing) milyen kategória kb 100k árával?
-
válasz
TTomax #36045 üzenetére
Hova akarsz elmenni? Adott a Polaris vs 1060, eddig simán elment, kész. Ugyanez igaz a Vega vs 1080-ra is.
Ha a fentiek közül választasz, akkor hol érdekeljen, hogy az 1080 Ti illetve 2080 (Ti) kártyáknak nincs konkurenciája? Nem utóbbit akarod megvenni, hanem egy kisebb kártyát.
-
syberia
veterán
válasz
TTomax #35836 üzenetére
Ennyire szélsőséges lépésre nem számítanék, de vannak egyéb eszközeik az újabb fejlesztésű hardverek irányába terelni a vásárlókat. Például jó pár DX11-es játék nem fut DX10- vagy régebbi videokártyán. DX12 pedig csak W10-en elérhető, stb...
A "bányaomlásra én is kíváncsi lennék, kivéve ha addig hajtják az össze kártyájukat, míg az összes meg nem pusztul.(#35835) t72killer: Szerintem nyugaton sem szórják a pénzt ész nélkül, ezek az árak már nálunk jóval módosabb országokban is kiverik a biztosítékot. Néha olvasgatom a külföldi fórumokat, ott is az árcsökkentésre várnak.
-
huskydog17
addikt
válasz
TTomax #35341 üzenetére
Anvil alapból nem volt egy gyors motor, de itt most több új dolgot is kapott a játék látvány terén. Megújult a víz és sokkal dúsabb a vegetáció, így persze,hogy nagyobb terhelést ró a konfigra, mint az Origins.
Ezen felül a PCGH egy Core i7 6800-al tesztelt, valószínűleg egy 8700-al magasabb lenne a framerate.Nincs itt semmi meglepő, szokásos Anvil felállást láthatunk.
-
huskydog17
addikt
válasz
TTomax #34824 üzenetére
Annyi a különbség, hogy a Vega kétszer akkora sebességvesztést szenved el HDR-ben, mint a Pascal (8% vs 4%).
#Raymond: Azt is vedd figyelembe, hogy a CB messze nem annyira megterhelő, mint a PCGH tesztje, a PCGH-nál sokkal-sokkal jobban kijön a a DX12 előnye, mert ők extrém CPU limites helyen teszteltek, egyfajta worst case scenario-t létrehozva, míg a CB az erdőben tesztelt, ami sokkal kevésbé megterhelő.
Most már nagyon kíváncsi vagyok a végleges verzióra és a game ready driverekre, hogy mennyit fog változni a kép. Arra számítok, hogy kalapálni fognak a DX11-en, tippre szerintem kijavítják a frametime hibát és valszeg az új driverek némi sebességet is hoznak a régi API-nak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #34635 üzenetére
A SIGGRAPH-on volt erről szó. Azt kell nézni, hogy maga a program mennyire tudja átlapolni az RT-t és a rasztert. Egy jól megírt DX12-es leképező nem igazán, mert az már eleve sok aszinkron compute-ot futtat. Innentől kezdve az RT egy extra számítás lesz az ezredmásodpercekben is. Na most egy 8xATAA-t a csúcs-turing 6 ms körül számol Full HD-ben, ami az egyik legkíméletesebb RT effekt. Persze lehet ezernyi dologgal játszani, például a sugarak távolságával, azok pixelenkénti számával, stb. De jelenleg annyira korlátozott a teljesítmény, hogy egy sugár/pixel a realitás, illetve nem lehet ezeket sokáig kilőni. Az árnyék a legkevésbé teljesítménygyilkos, de csak akkor, ha kicsi távolságra lövöd a sugarakat, kis térben viszont elég jól működik. Ezt egy csúcs-turing 3-4 ms között is megoldja Full HD-ben, hacsak nem trükköz valamit a program. A legnagyobb tempógyilkos a visszaverődés. Az 10 ms alatt nincs még a leggyorsabb hardverrel sem. Ez azt jelenti, hogy ha 60 fps a célod, akkor egy ilyen effektet úgy tudsz bekapcsolni, ha a játék amúgy 170 fps-sel megy nélküle. Nem véletlen, hogy a Frostbite egy SSR hibridet használ, ami nem teljesen sugárkövetés, ezzel legyűrték 7 ms alá az igényeit egy Quadro RTX 8000-en. A 2070-re nincsenek adatok, de ha a Quadro RTX 8000-n ezek vannak, akkor sok jóra nem számíthat. Kb. a shadow és az AO menni fog rajta Full HD-ben, de erősebb grafika mellett 30 fps-sel leginkább, vagy áldozol másból, hogy sugárkövetést futtass. Azt tudni kell, hogy a sugárkövetés eléggé sávszéligényes, tehát ez jobban számít itt, mint a TFLOPS-Gigarays.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #34546 üzenetére
Az AFR azért nem működik, mert nem lehet optimálisan működtetni a mai modern motorokkal. Ezzel senki sem tud mit kezdeni.
Ha kifelé egy GPU-nak látszódik egy megoldás, akkor memóriakoherens interfésszel van összekötve. Arra nem kell külön támogatás, hiszen nincs két különálló memóriaterületed.
Maga az X2-es Vega létezik, csak ott van bevetve, ahol van értelme: VDI-ban. AMD Radeon Pro V340 a neve egyébként.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #34543 üzenetére
De kamu. Azért nevezték át, mert az SLI-nek és a Crossfire-nek semmi haszna a DX12/Vulkan API-k alatt. Ezek az API-k ugyanis nem támogatják a meghajtóoldali multi-GPU-s megoldásokat, így pedig a Crossfire nevet dobták, ugyanis hasztalan, ha az API oldalán vágják el a támogathatóságot. Az mGPU egy átfogó név lett, ugyanis így az AMD egy kalap alá tudja venni a régi API-kra a régi Crossfire működését, ami ugye haldoklik, emiatt sem látsz már több GPU-s rendszert egy NYÁK-on, illetve az új API-k teljesen megváltozott funkcionalitását, beleértve a WDDM 2.0-ba épített szabványos AFR-t, amit a Microsoft csinált, és nem is engedik meg a gyártóknak, hogy belepofázzanak ebbe.
-
Loha
veterán
válasz
TTomax #34502 üzenetére
Ez a kérdés a gyakorlatban szinte soha nem merül fel, mert akinek nincs PC-je, annak nincs igénye a PC nyújtotta extrákra, elég neki az okostelefon, neki jobb választás egy konzol, de nem elsősorban pénzügyi okok miatt, hanem mert megnyomod a gombot aztán játszol, nincs semmi komplikáció...
Akinek meg van már egy PC-je, ő valszeg igényt tart a PC nyújtotta extra szolgáltatásokra és a komplikációkkal is megbirkózik miattuk, neki az eldöntendő kérdés a PC gameresítése (ami jórészt csak egy VGA-t takar) vagy egy konzol a PC mellé.
-
Loha
veterán
válasz
TTomax #33769 üzenetére
Mire használnád jobban a PCIe buszt?
PCIe 2.0 -án is 4k (valódi) 60fps-el futnak (csúcs VGA-kon) az elsődlegesen a PS4 APU-jára fejlesztett AAA játékok, úgy hogy nem a PCIe busz a szűk keresztmetszet, hanem a GPU...PUBG -ből pl. több mint 30 milliót eladtak Steamen, miközben a PS4 -en a legjobban fogyó exkluzívok 10 millió körül járnak...
Sőt így is lehet nézni a dolgokat:
PC had more “good” exclusive & multi-platform games than any console in 2017Mielőtt nagyon belemennél ebbe a megsarcolós témába:
NV vonalon egy GTX 780(Ti)/970/1060(3GB) -al a PS4 grafikai szintjének megfelelő beállításokon tudod tolni a multiplatform játékokat 30fps helyett 60fps-el... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33769 üzenetére
Nem pont a VGA a limit. Leginkább az API. Volt régebben egy előadás, hogy a DX12 és a Vulkan API-val igencsak taccsra lehet vágni a PCI Express 3.0 x16-ot is. Egyszerűen a legacy API-kban máshol voltak a hardveres korlátok, és sok dolog nem jött elő, amelyek az új API-kkal problémásak. És nem kell ehhez szupergyors VGA. Szóval valóban, amit most látunk az leginkább egy kényszerű tényező. Azért nem érezzük a PCI Express-t limitnek, mert a programok úgy vannak elkészítve, illetve effektíve butítva, hogy ne legyen limit, mivel a user nem tud vele mit kezdeni.
-
_drk
addikt
válasz
TTomax #33769 üzenetére
Meg az Nvidia-nak is kell az AMD, hogy szépen belőhesse az árakat. Mondjuk a középkategóriát 100ezer huf fölé.
Egyedül a piacon nem hiszem, hogy ilyen szépen tudná árulni a kártyáit, max a Prémium maradna ott ahol, meg a totál budget kategória.Ami vicces, hogy mindenki szidja az AMD-t miért szerencsétlenek, hát ők örülnének a legjobban ha tudnának prémium kategóriát fejleszteni. Ami még viccesebb, hogy a RX480-al Full HD-n freesync-el igazából ami kell a gamernek az ott is van. 4k még jelenleg az Nvidia-nak se megy, majd max most meglebegtetik a 1180-at hogy ez már elég lesz nagyjából. Mikor a konzolok ha csalnak is, de ott van már élvezhető "4k" tartalom.
-
-
Loha
veterán
válasz
TTomax #33759 üzenetére
A PCIe pont az igényeket követi, ezért tartunk még mindig a 3.0 -nál, mert nincs igény jobbra, kb. sehol nem korlátozó tényező a PCIe busz PC-n.
A PC Gaminget kb. 10 éve sokan temetik az AMD-vel egyetemben, ehhez képest minden eltelt évvel csak nagyobbra duzzad és egyre meghatározóbb lesz mint játékplatform. Az NV, meg a játékos kiegészítőket gyártó cégek temetés helyett, szarrá keresik magukat rajta...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33752 üzenetére
Nem tudod a PC-t úgy fejleszteni, hogy a CPU-k 10+ maggal rendelkeznek, a GPU-k 10+ TFLOPS-osak, a memóriák elérése a CPU oldaláról 80, míg a GPU oldaláról 500 GB/s is lehet, és eközben a PCI Expressen keresztül egy nem memóriakoherens kapcsolat érvényesül 16 GB/s-mal. Még a PCI Express 4.0 32 GB/s-ja is kevés lesz. Ahhoz, hogy értékelhető mértékben gyorsíts mindenképpen radikális lépés kell. Egy memóriakoherens, legalább 100 GB/s-os kapcsolat. Az már nem feltétlenül szükséges, hogy a GPU beköltözzön a CPU mellé. Ez csak abból keletkezik, hogy az Intel, az AMD és az NV nem tud megegyezni egy memóriakoherens és nagyon gyors szabványról.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33746 üzenetére
Igazából arrafelé tart.
Ez valóban elkészült prototípus szinten. Most azt csinálják, hogy elkészüljön kiadható termékként. Előbb szerver, majd asztali és mobil vonalra. Az Intel dettó ugyanilyenen dolgozik. Nem a Kaby Lake-G-vel, hanem a saját lapkáival. A Kaby Lake-G csak egy kényszertermék.Szóval az Intel és az AMD hosszabb távú tervei nem változtak. Szépen a tokozásba egy-két erős CPU, majd egy erős GPU, és viszlát PCI Express. Ha tetszik, ha nem ez lesz. A Windows 10 1803 is tartalmaz olyan kísérleti funkciókat, ami ilyen hardvert igényel. Például a Tiled Resources TIER_4.
-
olymind1
senior tag
válasz
TTomax #33739 üzenetére
A hangsúly talán a megengedhette szón van, ha pl a Vega olyan nagy durranás lett volna hogy találomra mondom: Vega56 lehagyná az 1080 TI-t, akkor az AMD is visszatarthatta volna a 64-et, és adhatott volna ki akár Vega48-at is.
Meg lehet hogy gyártásnál belekalkulálták hogy kevés lesz a fullos működő chip és a működőket félretették ínségesebb időkre / későbbre.
De az AMD picit jobban összekaphatná magát hogy legyen jó kis árverseny, mert mostanában úgy tűnik mintha mindig az NV mögött loholna (felső-csúcs kategóriára értve), mondom ezt úgy, hogy az utolsó GeForce-om egy GTX460 768 MB kártya volt.
Nekem úgy tűnik, ha felső kategóriában nincs árverseny akkor az (alsó-)középkategóriában is igencsak stagnálnak az árak.
Persze simán tévedhetek
-
füles_
őstag
válasz
TTomax #33692 üzenetére
Ez van, most ezzel mit csináljak? A jelenlegi piaci helyzetekhez mérten a Pascal sokkal jobb választás, mint a Vega vagy a Polaris, nem hiába fogynak nagyobb számban.
A Fury meg a Vega nem sikertermék sajnos, a Polaris sem volt az, de az nem volt egy rossz cucc a GTX 1060 ellen, bármikor azt választottam volna (választottam is).szerk.:
Szerintem ezekkel a termékekkel már értelmetlen előállni. Feljesztsék csak a Navi-t, és tegyenek le valamit az asztalra, ami a Ryzenhez hasonló sikert arat. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33615 üzenetére
Mert nem ebben a rendszerben vagy benne, csak egy külső szemlélőként látod az egészet, és senkiről sem hallasz semmilyen olyan információt, ami megrendíthetné a bizalmat vele szemben. Ellenben a gyártók kontaktjaival én szoktam beszélni, évente többször, akár személyesen is, és nem csak a kívül látható, rózsaszín, cuki pónikat szóró ködfátyolig ismerem ezeket a médiákat.
(#33616) Raymond: Mint írtam a haveri alap számít, de amint megy a haver kontakt, onnantól kezdve jönnek a nyers számok.
(#33618) MiklosSaS: A lab501 nem minden gyártónál tartozik a mi régiónkhoz. Az egész régiókra van osztva a gyártóknál, és régiónként van x mennyiségű kiosztható teszthardver.
A régióknál pedig ne a földrajzra gondolj. Az egyes kontaktok kapnak régiókat, tehát amíg mi az NV-nél a cseh központú régióhoz vagyunk besorolva, az AMD-nél a szerb központúhoz.
Emellett a lab501 egy GeForce Garage partner, ami elég sok pénzt hoz nekik, így tudnak fennmaradni a jelenlegi gazdasági helyzetben.Mi alapvetően egyetlen gyártóhoz sem szeretnénk anyagi alapú partneri viszonnyal tartozni, mert elsődleges irányelvünk a függetlenség. Persze kurva jó a pénz, amit egy speciális szerződés hozhat, de a legnagyobb érték egy újságnak az, ha bármiről szabadon írhat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33613 üzenetére
Elmondom mit küld az AMD. Van egy bő 40-70 oldalas review guide (terméktől függően), amire az AMD azt mondja, hogy szerintük ez a reális tesztkörnyezet, ezek a reális programok, és ezekből gyakorlatilag csinálnak egy saját tesztet. Azt kérik, hogy ezt olvassa el mindenki, aki teszteli. De sose, hangsúlyozom sose kérték azt, hogy ezt másoljuk le részben vagy egészben. Sőt, a Ryzen esetében kifejezetten buzdítottak arra, hogy nézzük meg olyan programokban is, amelyek nincsenek benne a review guide-ban, és ha ez egy egyedi program, amit más nem is igazán tesztel, akkor küldjük el nekik az eredményt, hogy ők is láthassák. Ilyenkor esetleg felkereshetnek, hogy mondjuk el azt is, hogy miképp teszteltük azt az adott, ritkán használt programot. A szerződés sose tartalmaz semmilyen teszthez kötött feltételt, akármit lehet írni, akármit lehet tesztelni. Az van benne, hogy be kell tartani az NDA-t, azaz nem lehet egy x időnél hamarabb közölni az információkat, különben ilyen-olyan retorziókat von maga után, emellett az adott teszt értékelését a megjelenése után el kell küldeni a helyi képviselőnek. Gyakorlatilag kérik a plecsnit, hogy a marketinganyagokba oda tudják rakni, hogy a xy média Béla plecsnire értékelte a terméket. Utóbbi nem kötelező érvényű, de ha nem küldjük el, akkor az AMD nem fog hivatkozni az adott sajtóra. Mindenki eldöntheti, hogy ez jó-e neki, vagy sem.
Ki nem húzta le az utóbbi időben a Xeon részleget?
De nem kell ezekre hallgatni, vannak tesztek: [link]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33601 üzenetére
A Youtube-on gomba módra szaporodnak az ugyanarra szakosodott tesztelők. Sokkal könnyebb ide belépni, mint felépíteni egy külön weboldalt, és a helyzet az, hogy az ottani sample-ök is eléggé végesek, tehát nem sokat kockáztat a Tech of Tomorrow, ha megpróbál azzal kitűnni, hogy ők annyira függetlenek, hogy még termékmintát sem fogadnak el, mert gyenge félmillió feliratkozóval úgyis kikerülnek ebből a körből. Főleg úgy, ha a kontaktjuk elment az AMD-től, ahogy mondta. Nagyon sok múlik a kapcsolatrendszeren, mert ezeket a mintákat nem szimpla számok alapján adják oda, hanem valamennyire számít, ha valaki valakinek a haverja. És ha jön egy új kontakt, akkor az valószínűleg inkább a számok alapján kezdi el osztogatni a mintákat, amiben a JayzTwoCents, Linus Tech Tips, HardwareCanucks, Bitwit, stb. sokkal jobban áll. Tehát effektíve érdeke fűződik ahhoz, hogy az emberek azt higgyék, hogy ő volt kemény és nagyon független ember, aki beintett az AMD-nek, és nem az AMD volt az, aki látta a többi csatorna fejlődését, és inkább nekik viszik a hardvert, nem pedig a kevesebb feliratkozóval rendelkezőnek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33599 üzenetére
Ilyen nincs. Mi is ugyanebben a rendszerben dolgozunk. Se az Intel, se az AMD, se az NVIDIA sem mondja meg nekünk, hogy mit hogyan csinálhatunk. Ha megmondanák visszaadnánk a termékmintát és viszlát. De mivel ezt nem tesszük meg, így erre vonatkozóan nincs semmilyen külső befolyásolás. Egyetlen általános kérés szokott lenni az említett cégek felől. Ha tesztelünk valamit, akkor legyünk szívesek és olvassuk el az általuk készített pdf-et, ami leírja a terméket részletesen. Szóval olyanról, amiről ő beszél még csak hírből sem hallottunk senkitől, nem csak az AMD, de az NV és az Intel oldaláról sem.
-
Crytek
nagyúr
válasz
TTomax #33436 üzenetére
És? A jó nem érhet véget?Ugyanmár.... Az intel amd eddig csak az ugrodeszka végén dobbantgatott..még nem jött el az ő idejük, de majd elfog....Első lépés a laptoppiac leigázása a intel@amd hidriddel....
Kemény évek jönnek az nvidiára én mondom nektek. Ezért is adtam el a 980Ti met....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33289 üzenetére
Naná, PC-re ez az első Ni no Kuni. Minden korábbi rész valamilyen konzolra jött (Nintendo DS vagy PS3). Én a PS3-as Wrath of the White Witch alapján ismerem, nekem nagyon tetszett. Itt van egy kis videó róla: [link] ... Ez pedig az új rész PS4-en. [link]
Egyébként persze, ez a játék akkor élvezetes, ha amúgy is csípi az ember ezeket a Zelda-szerű JRPG-ket. A PC-sek számára pedig nyilván új, hiszen korábban konzol-only cím volt. Valószínűleg azért kaptuk meg PC-re, mert a PS4-ről egyszerű volt átportolni, míg PS3-ról ugye ez nehéz ügy lett volna régebben. -
Puma K
nagyúr
válasz
TTomax #33289 üzenetére
"ehhez a grafikához nem nagyon kell vas..."
Mi ez a cím...?
...
......
.........
Mi ez a grafika...?Odamész egy barlanghoz és loading screen... ilyet a WoW is tudott már 2004-ben jóval nagyobb bejárható pályával, több NPC-vel és játékossal.
De amúgy vicc ehhez a játékhoz egy belépőszintűnél erősebb CPU-VGA (ennek a játéknak egyáltalán minek külön VGA-CPU teszt??
). Ez ilyen IGP-s szörtyögős játék (ha már PC) amúgy meg konzolra való ez elsősorban a kontrollereseknek
Kicsit keveslem a minimum 132 meg maximum 148 FPS-tA nagyon sok verzióban lévő meg reskin-elt Dynasty Warriors jutott az eszembe ahogy néztem a videót.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
TTomax #33199 üzenetére
A nfs payback is a hypeolt frostbyte motort tartalmazza. Na mar most az arnyek meg a lagy arnyek egyutt semmisiti meg a sebesseget foleg. Ilyen effektek amik alig tesznek hozza a kepi vilaghoz.. ez a szomoru. Mestersegesen feltornasszak a gepigenyt hogy el lehessen adni a 2-300k-s vgat is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33204 üzenetére
Az AI az egy külön problémakör, ami nem igazán független a grafikától. A problémát az adja, hogy ha az AI komplexebb lesz, akkor az nagyobb számítási teljesítményt igényel. Jelenleg nincs egyetértés abban, hogy ezt a hiányzó erőforrást honnan vonjuk be. Például az Oxide Games szerint a GPU lenne az ideális erre, ami nekik lehet, hogy így van, mert ezek a szörnyeteg lapkák a sokezer szállal marha jók az útkeresésében. Aszinkron compute-ban megoldják a számítást, amikor éppen nem a shaderek dolgoznak, és kész, meg is van a komplexebb AI. A probléma, hogy ehhez az aszinkron compute miatt mindenképpen explicit API kell, tehát addig nem lehet bevetni, amíg a DX11/OpenGL API-t el nem hagyja egy játék. A másik lehetőség, hogy maradni kell a CPU-nál, és a Bethesda/id Software is ezt vallja, így az id tech 7 motor már átalakítja a szálkezelést, hogy jobban ki lehessen használna a processzorok magjait. A probléma ezzel, hogy az efféle, extrém párhuzamosságra kigyúrt rendszerek nem igazán kompatibilisek az DX11/OpenGL API-k dizájnjaval, tehát addig nem lehet bevetni őket, amíg a játékban ott vannak a leképezők a legacy opciókhoz. Tehát irány és ötletek vannak, de akármi is lesz, csak akkor vethetők be, amikor a DX11/OpenGL már a múlt.
A környezet rombolhatósága is ugyanitt tart. Egyszerűen a processzor erőforrásának zömét szimpla ellenőrzésekre költi, amelyek ráadásul nem csak erőforrást vesznek el, hanem megakadályozzák a párhuzamosítást.
-
Kolbi_30
őstag
válasz
TTomax #33199 üzenetére
A probléma ott van, hogy a játékokat az átlag embernek készítik..így ha AI fejlesztés lenne, akkor menne a sírás..mert az átlag annyira a béka segge alatt van agyilag, hogy az elképesztő. Ha pedig a gépigény csökkenne ami megoldható lenne az új apikkal, akkor még nem venné senki hardvert, évente ez még a gyártók miatt nem megy...
Ennyi az egész, lenne fejlődés csak a vásárló birka, a másik oldalról meg jönnek a pénzek dobozba, hogy ezt tedd bele mert akkor a következő szériával jól fog menni a jelenlegi el még kevésbé...
Na Battya ezért nincs fejlődés, mert sok az ostobák szar a gamerek közt, meg mert a kiadók/studiak le vannak fizetve.. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33196 üzenetére
A DX12 és a Vulkan koncepciója pontosan ugyanaz. Hasonlítani azokat a játékokat sosem tudod, amelyeket explicit API-ra írtak. A Wolf 2-nek volt OpenGL portja, de végül nem került bele a véglegesbe, mert még a pre-béta állapotban sem ért el egyetlen kapható hardveren sem 30 fps-t, eközben a legerősebb GPU-k Vulkan alatt 100 fps fölött működtek. Szóval nem volt értelme több erőforrást áldozni az OpenGL-re, mert nem volt realitása, hogy a végleges kódra játszható lesz bármin is. Emiatt inkább kivették ezt a módot. De egyébként nem hiszem, hogy az egészet komolyan gondolták. Eleve 30k draw/frame pont tízszer több, mint amivel az OpenGL hatékonyan képes megbirkózni. A Vulkánnak persze ez gyerekjáték, de ezt az API-t így tervezték, míg az OpenGL-t nem. A Doomban azért működött az OpenGL, mert ott a terhelés csak 1k draw/frame volt.
Bizonyos Vulkan implementációk okozhattak ilyet, de az újabb frissítésekben ezt már javították az érintett gyártók, és a Bethesda is adott ki patch-eket.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33186 üzenetére
A Wolf 2-t érdemes felhozni példának. Ott az IDtech 6.5-re átírták a leképezőt. A Doomhoz képest 30x több a rajzolás képkockánként, amiről eredetileg azt gondolták, hogy menni fog OpenGL-en is, de aztán a gyakorlat azt mutatta, hogy az OpenGL a Wolf 2 megterhelésével már egyetlen mai hardveren sem tud játszható sebességet produkálni. Tehát ha egy játékot explicit API-ra tervez egy stúdió, akkor már felesleges DX11/OpenGL-ben szállítani, mert nem fog futni a hardvereken. A Wolf 2-nél persze ebből akkora para nem volt, mert szállították Vulkan API-val, és az OpenGL-t kihagyták belőle, annak ellenére, hogy eredetileg tervben volt. Ez jól mutatja, hogy csak úgy tudod az explicit API előnyeit kihasználni, ha elhagyod a legacy API-kat. Ezt eddig csak a Bethesda tette meg.
Egyedül ott látod ma a DX12 hatásait, ha konzolra tervezett jeleneteket hozol át PC-re. Lásd Rise of the Tomb Raider, ahol sokszor látványos előnye van a DX12-nek.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
TTomax #33186 üzenetére
En csak a negativ hatasait latom a dx 12 nek eddig csak 1 cimnel ert valamit az is 1080 al. Az meg a tomb radir. Amit mast probaltam ott nem voltam elorebb teljesitmenyben. A vulcant meg csak a doomban lattam mukodni illetve a wolfi 2 ben de az meg bugtenger volt. Ugy hogy eddig meroben melytorok a low level. /Forza 7 a legalja mindennek most./ Dx11 ben irodott cuccokkal tovabbra sincs problemam
-
Valdez
őstag
válasz
TTomax #33061 üzenetére
"Didn't notice any improvement in PlayerUnknown's Battlegrounds using i5-6600k overclocked at 4.7GHz, with a GTX 1080, 16GB Ram DDR4 3000, Windows 10 pro, on a 144hz gsync monitor with vsync off in game, not sure but seems like the performance is worst, with more stuttering or sudden frame drops"
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #32860 üzenetére
Valami durva erőforrás-kezelési gond van. Nem igazán értem, hogy mit csinál, de furcsán sokszor van cache-flush, még úgy is, hogy előtte közvetlenül volt egy, tehát egy másodiknak/harmadiknak/sokadiknak aztán semmi értelme, de ott van.
Ezek nagyon nagy akadásokat nem okozhatnak. Csak hülyeséget csinál a rendszer.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Reklámblokkolók topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen házat vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NBA és kosárlabda topic
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen notebookot vegyek?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 Hellhound Eladó!
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RTX 5070Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- Eladó ASUS Phoenix GTX 1660 OC 6GB (PH-GTX1660-O6G)
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7900XT 20GB Videokártya! Bemutató darab!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S22 Ultra , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900XTX 24GB be quiet! SB802 1000W
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged