- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- iPhone topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Hammer 6 LTE - ne butáskodj!
-
Mobilarena
AMD Radeon™ R9 290 / 290X / 390 / 390X téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Alaplapok kompatibilitási gondjának tűnik ez az alvásból/monitor OFF-ból nem kelés. Nálam egyik ZeroCore AMD se csinálta, pedig volt vagy 6-10 tök különböző fajtám, kb. 6-féle (erősen különböző) alaplapban. Másnak meg ugyanabban a gépben minden AMD ezt csinálja.
(#25277) asdxv: Nem driveres. De tényleg jó lenne tilthatónak lennie a zerocore-nál, még mindig jobb lenne beáldozni, mint szívni az esetleges gondokkal, akiknek érintett a lapjuk.
-
proci985
MODERÁTOR
ja, igazabol ez is amiatt merult fel, mert a hd3870 harom kijelzot se tud meghajtani, az elozo kartyakat meg mar eladtam.
koszi a valaszt, megprobalok szerezni olcson 7950et, esetleg kettot, lehet az lesz a megfelelo megoldas.
GeneraL_XTX: ez ilyen, nekem is reszben emiatt van kulso hangkartyam.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegyik játékban látható az előnye. Azért használják. Ha nem lenne előnye nem használnák.
Az Ubisoft évek óta nem törődik a PC-vel. Az AMD pedig olyan céggel nem köt megállapodást, amely nem garantálja, hogy egy minimális erőforrást rászánnak a PC-s port optimalizálására. Ma nagyon nehéz bekerülni kiemelt partnerként a Gaming Evolved partnerprogramba. Rengeteg kiadó/stúdió vesz részt ebben, akik sokkal megbízhatóbbak, mint az Ubisoft. Az AMD pont úgy védi a márkaneveit mint más cég, hiszen a partneri megállapodás kétirányú. Ha valaki csinál egy jó játékot, akkor azt bátran lehet úgy reklámozni, hogy mi segítettünk, de a szar játékoknál is ez a követelmény a szerződésben, és nagyon nehéz ma az Ubisoft játékaihoz odatenni, hogy miattunk olyan amilyen, mert ez ma rombolja a márkanevet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A lényeg az, hogy kell a tudás, mert másképp nem lehet áthozni ezeket az új technikákat a konzolról, és csak lessük, hogy ugyanolyan minőséghez a PC-n miért kell még egy extra GPU-t beszerelni a házba. A next-gennek arról kellene szólni, hogy olyan algoritmusokat alkossunk, amelyek egy adott problémára sokkal gyorsabban futó megoldást kínálnak. A HRAA itt tényleg egy fantasztikus ötlet. Látod, hogy a PC-s Far Cry 4 három eltérő élsimítást kínál, mert maga az Ubi sem tudja, hogy melyik ujjába harapjon. És most minőségben a PS4 kapja a legtöbbet. Ez jó üzenet a PC-sek felé?
Ha úgy gondoljuk, hogy a PC-n elég butább tudású hardvereket kínálni, akkor a konzol folyamatos technológiai előnyben lesz, hiszen azon elérhetők lesznek az új generációs eljárások. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Xbox One esetében elmondták, hogy hiányzik az AEAA-t működtető alap, vagyis pixel shader nem olvashatja az LDS-ből a geometriai adatokat. Ez viszont benne lesz az Xbox One API-jában, tehát nem hardveres akadálya van a HRAA működésének.
Csak pár dolog kell a HRAA működéséhez. Olyan GPU, amin a pixel shader olvashat geometriai adatot az LDS-ből, illetve támogatja a fedettségmintákat, illetve van dedikált utasítása a sum of absolute differences (SAD) algoritmusra. Ez a három hardveres kritérium van, a többi mind csak számítás.
Nehezen jön ki a hat Mantlis játék, ha csak negyedévente van egy és három és fél negyedéve jelent meg az API. Inkább negyedévente kettő az arány. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Kérdés mit nevezünk feleslegesen okosnak. Ott a Far Cry 4 PS4-es portja. A HRAA olyan minőséget ad az SMAA-nál is kisebb terheléssel, amilyet csak downsamplinggal lehet elérni, ami köztudottan lezabálja az fps-t. Ez a technika ma csak azért működik, mert a GCN "felesleges tudása" lehetőséget ad egy ilyen komplex rendszer implementációjára.
Ha a többi architektúra is ilyen "feleslegesen okos" lenne, akkor ma a HRAA PC-n is elérhető lenne, és be sem kellene rakni más AA módot a játékba, mert ettől esik a legkevesebbet a sebesség és messze ez kínálja a legjobb minőséget.A Panta Rhei Mantle támogatás bejelentése szintén az okos modellre gyúr. Mondta a Capcom, hogy ez a leképző adja majd a legjobb (PS4 szintű) minőséget. És ez nem csak az API-nak köszönhető, mert ott lesz a DX12 is.
-
HSM
félisten
" legjobban úgy tudsz választani közülük, ha megnézed, milyen játékokkal játszol sokat jelenleg."
Azért gondolom érzed, hogy ez a sok rossz módszer közül az egyik....
Sajnos jó módszer nincs, nem látunk a jövőbe. A múltból is veszélyes jövőt jósolni, ami volt, az volt, nem biztos, hogy az is lesz....Volt, amikor az Intel gyártott radiátorokat proci helyett, meg ez majd 8Ghz-en fog menni pár év múlva, aztán hol tartanak most...
-
-
daveoff
veterán
Egy kicsit olyan érzésem van, mintha a DX-et szándékosan butították volna AMD kártya mellett, a játék megjelenésekor szerintem nem volt ennyire gáz a CPU kihasználtság, aztán lehet tévedek....
A másik meg, hogy mikor beharangozták a Mantle-t, akkor azt nem mondta senki, hogy a CPU limitet szándékoznak megszüntetni vele, persze ettől függetlenül nagyon hasznos, és látszik a képen is, hogy valóban kétszeres sebességre képes, ami nagyon nagy szó.
-
HSM
félisten
Elvileg a Tomb Raiderben "rendes" SSAA van... Legalábbis a sebességre gyakorolt hatásából ítélve.
Mégvalamivel meglestem SSAA-val, de már meg nem mondom, melyik játék volt, de az is hasonló gyorsulást mutatott, mint a TR.
Nálam főleg a shaderszámnak megfelelő gyorsulás dominált, ez az érdekes. Magam is meglepődtem, és nem örültem neki.
-
HSM
félisten
(#14059) ÁdiBá: "Az mindig a maximális teljesítményt fogja nyujtani, nem kell neki csoda driver, csoda mantle csoda dx..."
Annak az "Extrém" 6-magosnak jobban kell a szoftveres optimalizálás, mint bármi másnak, hogy bármit érjen. Ha aláraksz egy 1 vagy 2 szálú programot, semmivel nem lesz gyorsabb, mint egy tizedannyiba kerülő i3-as rendszer. De lehet, még egy szénné húzott Pentium "Anniversary"-val is le lehetne alázni.
(#14063) Devid_81: Azért csodákat ne várjunk DX12/Mantle-től. Egy API-s szűk keresztmetszetet megszüntet, ezzel csökkentve a proci terhelését, de erős procira továbbra is szükség lesz számolgatni. A játék nemcsak grafikából áll...
(#14091) deadwing: Ha nálam lejjebb veszem a hővédelmi korlátot csak annyit érek el, hogy többet dobálja el az óajeleket. Ventiprofilt kell csinálni, ami a megcélzott hőfokon tartja a kártyát, a hőfoklimitet meg jó magasan hagyni, hogy vész esetén ne süsse meg magát a kártya.
(#14097) gbors: Én megmondom a frankót, kicsit csalódtam a 290 sebességében. Full-HD+SSAA-val játszom leginkább (amiben lehet) és nem volt olyan hű, de sokkal gyorsabb a 290 a 280X után. Pedig én csak 1000/1450-en hajtottam a 280X-em, mégis utána a 950/1250-es 290, órajeldobálás nélkül is talán ha 20%-ot hozott átlagosan. Van pár cím, ahol (elvileg) ennél többet hoz, de nálam ez a 20% környéke dominált, pedig többet vártam volna.
Azért megtartottam a sok gari, meg a szimpatikus TrueAudio és +1GB ram miatt. -
-
HSM
félisten
Amit írsz, a frontend szerintem a kisebb gond. Ha nem is skálázódik tökéletesen (no, meg ugye van némi "közös" 2 magonként FPU terén, az is lehet ok) gond a sebességében ilyenkor nem lesz.
Egyedül azokban a programokban teljesít rosszul, amik kifejezetten támaszkodnak az egyszálú teljesítményre. Ez viszont az esetek nagy többségében az SW sara.
-
HSM
félisten
Nem értek veled egyet.
1,2B tranzisztor van benne, míg a Haswell-ben 1,4B. Teljesítményben is (jól skálázódó programok esetén) szépen beékelődik az i5-ök és i7-ek közé.
Nem akarok ebből nagy OFF-háborút, úgyhogy nem fejteném ki jobban, de a fő baj az FX-el, hogy még nem volt időszerű egy ennyire többszálúságra optimalizált architektúrát bevezetni, szoftveresen még mindig sokhelyen egyszálú végrehajtás miatt. Ettől függetlenül költséghatékony munkagépbe sok feladatra sokkal inkább vennék FX-et, mint egy HT-s I7-et. Szerintem az AMD elgondolása bár alapvetően nem olyan fürge, mégis sokkal jobb konstrukció, mint a HT, ami a benchmarkokban nagyon szépet alakít, de a gyakorlatban ezer sebből vérzik. -
ÁdiBá
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Teszteket láttam, csak semmi eget rengető különbséget nem fedeztem fel, ami miatt az egyik driver jobb lenne. Egyedül a deferred context játékokban van eltérés. Ott kétmagos mellett gyorsabb a Catalyst míg több mag mellett a GeForce. Nyilván érthető miért. A Catalyst nem foglal le direkten egy processzormagot. Tehát ez teljesen megmagyarázható.
A CPU-limithez a drivernek sincs sok köze. Az az API-ból ered. Maximum a driver működési struktúrájának van rá enyhe hatása, de nem túl nagy. Nincs univerzális döntés ebből a szempontból, mert a driverek a szerver threadokat szétosztják az elérhető magokra, de a mennyire az nagy kérdés. Senki sem tudja igazán erre a választ, mert ha túl sok magra osztod szét a munkát, akkor kevesebb szabad erőforrás jut a program számára, míg ellenkező esetében a túl kevés szerver szál csökkenti az átlag sebességet, még ha javít is a folyamatosságon és a minimum fps-en. Jellemzően játékokra külön profilozzák a driver szerver szálak számát.
Van egy alternatív speciális megoldás is, amit az NV néha alkalmaz. Ezt nagyon ritkán vetik be játékban, mert hozzányúl a játék szálaihoz. Lényegében egy driveres threading timing koncepció, ami a késleltetés növelése árán ad lehetőséget több szerver szálat futtatni, amivel gyorsulhat a program anélkül, hogy elvesztené a folyamatosság élményt. Ezt régen alkalmazta az AMD, de mára kivették, mert az egy GPU-s késleltetést 2 GPU-s AFR szintre rúgja, és eközben 10-20%-ot ha nyersz. Lehet, hogy ez kell az adott játékban a győzelemhez, de 2 GPU-s AFR szintjén lévő késleltetéssel úgy gondolják, hogy nem éri meg. Az NV is számos profilból kivette. A Skyrimben és a Crysis 3-ban még benne van. A BF4-ben is benne volt elég sok driverben, de az újból már hiányzik. Nem ideális megoldás.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem láttam olyan teszteket, amelyek nagy különbségeket mutatnak. Az NV szintetikus mérései is csak deferred contextre épülnek, mert IC mellett nem mérnek ki lényeges eltérést. Egyszerűen arra a modellre 12 éve fejlesztenek drivert. Nincs hova továbbfejlődni, mert az elmúlt 12 évben volt idő maximalizálni a teljesítményt az adott driver struktúrára és már az adott architektúrára is (talán a Maxwell még kivétel, de annyira nem különbözik a működése a Keplertől, hogy a mostani rendszer ne legyen elég hatékony).
Ma a legfőbb eltérés az NV és az AMD modellje között, hogy az NV nagy sűrűn lecseréli az adott játékba rakott shaderek egy részét sajátra. Az exe alapján a driver az eltárolt shadert tölti be a játékba írt helyett és azzal fut. Ebben a koncepció az, hogy az eredeti shadert jobban optimalizálják, miközben az algoritmuson nem változtatnak. Régen a VLIW korszakban az AMD is csinálta, de manapság már ritkán nyúlnak ilyen koncepcióhoz, mert a GCN a legtöbb shader esetében keveset profitál belőle. Az NV-nek ez azért jó, mert viszonylag sokan használnak übershadert, és jellemzően, hogy a regiszterek allokációja túlzóra sikeredik, ami összességében a GPU kihasználtságának csökkenéséhez vezet. Ez a GCN-re azért nem hat igazán, mert egy shader egységre sok regiszter jut (egy GCN shader egység 4 kB-ot kap), míg a Kepler (1,33 kB/shader egység)/Maxwell (2 kB/shader egység) esetében már kevés, a Fermi esetében még jó volt (4 kB/shader egység). Alapvető optimalizálása az NV-nek, hogy a übershaderek allokációját átszervezik, hogy ne foglaljon le a kelleténél több regisztert a shader futtatása.
Csak, hogy legyen itt minden az Intel is 4 kB/shader egység paramétert használ a Gen7/7.5 architektúrában. Ez az optimális. Ennél kevesebbet a telefonokba/tabletekbe tervezett architektúrák használnak. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU-n belüli parancsfeldolgozással nincs gond (illetve van, de nem ettől, hanem az aszinkron végrehajtási modell hiányától). Azzal van gond, hogy a processzor nem adja oda elég gyorsan a parancsot. Ezt Repi több prezin is elmondta, hogy ez olyan probléma, amivel sem ők sem pedig az AMD/NVIDIA/Intel nem tud mit kezdeni a driverekben. A BF3-ban is érezték, illetve ezért próbálkoztak a deferred contexttel, de attól még rosszabb lett a helyzetük. Utána mentek oda az Intelhez, az NV-hez, majd végül az AMD-hez, hogy kéne egy új API. Az AMD bevállalta és a többit már ismerjük.
Akármilyen programot vagy drivert írhatsz az nem tud mit kezdeni azzal, hogy az API túl lassan dolgozik.
Nincs lényeges különbség az NV és az AMD driverei között, ha nincs deferred context. Immediate context alatt mindkettő nagyjából ugyanolyan gyors. A deferred contextet meg az AMD nem támogatja, mert egyrészt láthatóan nem működik, másrészt úgy tudnák megoldani ahogy az NV. A processzorból fixen elvesznek egy magot csak a parancslistához. Kétmagos prociknál ez nagyon nem ajánlott. A Thiefbe is úgy van már beépítve a deferred context, hogy csak akkor aktiválja a játék az NV-nek ezt a módot, ha legalább hat logikai processzort detektál. Egyébként ennek a játéknak nagyon jó a deferred contextje 4 hónapot csak ebbe öltek bele a fejlesztők. Lényegében elérték, hogy sose legyen lassabb, mint az immediate context manuális threading mellett. Ez eddig csak a Civilization 5-nek sikerült. A legnagyobb kérdés, hogy az a 4 hónap megérte-e, mert a hat+ szálas procikon nyertek vele 2-5%-ot az immediate context manuális threading modelljéhez képest.
Nem véletlenül felejtjük el a szekvenciálisan dolgozó API-kat és állunk át teljesen a konzolokban látható parallel command buffer API-kra. A Mantle mellett a DirectX 12 és majd az érkező OpenGL 5 is ilyen lesz. Akármennyire ragaszkodott az MS deferred context koncepciójához nem elég a prebuild adatok többszálúsítása, mert akkor is egy render threadben fut össze minden. Utóbbit kell többszálúsítani. Amíg ezt nem osztjuk szét, addig szopunk. Nyilván azért az MS is védhető mert ők nagyon univerzálisan akarnak gondolkodni. Nem akarnak előnyt adni egy gyártónak a parallel command buffer modellel, de van amikor be kell vállalni. Idővel mindenki tervezni fog rá ideális architektúrát. -
HSM
félisten
Egyetlen kékhalálom sem volt az elmúlt évben, pedig FF-ot használok, flashplayerrel. Win7 64bit, driverek 13.1-től 13.6 beta 2-ig, és VGA volt minden, Sapphire Tahiti-LE, Powercolor 7950, Sapphire 7970 Dual-X, (utóbbi kettő együtt is, igaz, CF nélkül) és most a 280X Vapor-X.
Ami érdekes, 4 hónapja kb. vettem egy z87 lapot (Giga z87X-D3H) a Z77-es helyett, no, az viszont a két legfrisebb végleges BIOS-ával (F7 és F8) heti 1-2 kéket tuti dobott, többekközt Youtube videóknál. Érdekes, mert viszont a két végleges közti bétával, az F8d-vel teljesen hibamentes hónapok óta, semmi kéket nem dob.Lehet, nálatok is inkább errefelé kéne keresni a kék hibák okát.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább kiegészíteni. Egy alternatív path kell a GNC S.I.-re. A mostanival semmi gond nincs. Az maradhat a GCN C.I.-re.
Úgy jön ide, hogy pontosan tudjuk, hogy a Mantle mit fog okozni a piacnak. A fejlesztők egy jelentős része ezt fogja tartani "Az API-nak". Gyártófüggő ide vagy oda, azt kínálja, amiért sok-sok éve könyörögnek. Ma már az is belefér nekik, ha az AAA játékfejlesztés egy gyártóra korlátozódik.
Sajnos az első tesztek alapján nem lesz meg a 25x. Nem olyan egyszerű ez, mint gondolták.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A spike-okat nem javítani kell. A Mantle direkten engedi a memória menedzsmentjét, de ezért cserébe nem csak a GCN C.I.-re, hanem a GCN S.I.-re is kell egy vezérlési séma. Ez az oka, hogy GCN C.I.-n tökéletes, mert arra van írva a vezérlés.
Amiben igaza van a piacnak, hogy ezt a Mantle-t nem kellett volna megvárni. 2007-ben felmerült, hogy a textúrákat készítők is tudnak segíteni. Akkor kellett volna lépni, mert a driver+API többletterhelésére nem a tartalomkészítőknek kell optimalizálni! Ez tisztán a programozók dolga. Eközben nagyon csúnya irányba mentünk el, és ma ott tartunk, hogy több ember másfél éves munkája egy BF4 kaliberű DX render. Aminél az egy ember által írt Mantle kód három hónap munka után gyorsabb.
Annyi nem lesz. Az Alpha maximum 10x-et ígér ebben a mutatóban.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ahogy a Mantle megjelent, az eredmények megjöttek az amúgy normál ellátás felborult és hirtelen hiánycikk lett. A mining részen semmi sem történt, ami hirtelen arra késztette volna a piacot, hogy pont a Mantle megjelenése után ürítse ki a készleteket.
Egyébként a Mantle megjelenésének hetében 450-650 dollár volt 290-290X. Január 10 után teljesen normalizálódtak az árak. Normális lett az ellátás. A Mantle megjelenése után fosztották ki a raktárakat. Most ez eredményezte újból a magas árakat.
DX alatt lehetetlen olyan frame-time egyenletességet elérni, amit Mantle alatt.A scrypt-ről régóta ismert, hogy az ASIC nem fog olyan előnyt hozni, mint a BitCoin-nál a GPU-khoz történő váltás. Leginkább ahhoz lesz hasonlítható, mint amikor FPGA-ra cserélted a GPU-t Bitcoinnál.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt fontosabb kérdés az, hogy miért nem a Mantle előtti héten ürítették a készleteket, mert január 30-án még átlagos volt a kereslet. Február első hetében viszont elborult. Egyetlen dolog, ami a jó ellátás és az igénynövekedés között történt az a Mantle patch megjelenése. Mellesleg januárban is négyre limitálták a vásárlások számát személyenként a nagyobb webáruházak.
Scrypt-re nem igazán lesz jó ASIC miner. Ez nem olyan, amire egyszerű dedikált hardvert építeni. Erre maximum DSP-ket lehetne bevetni licencben, de a legtöbb DSP dizájnt nem tervezik extrém skálázhatóra. Persze lehet rá egyedi DSP-ket tervezni, de olyan előnye nem lesz, mint a BitCoinnál. Ehhez hasonlítva maximum az FPGA-ra váltás előnyét kínálja fel.
-
h1mpi
félisten
Azért mert így élhet a 8 napos pénz visszafizetési jogával. Ha személyesen veszi át akkor nem max. megy gariba. Nem félek én se a futártól se az eladótól
(#7384) Malibutomi: Én meg úgy tudom nem él, mert a boltban mielőtt kifizeted, akár ki is próbálhatod.
Netes rendelésnél viszont nem -
MPowerPH
félisten
Nem az R9 elso szeriajara. Igy gondoltam. Mikorra tenyleg beerik az a Mantle dolog, es a jatekok tobb mint 50%-a ki is hasznalja, addigra mar nem 290X lesz a csucskartya, hanem annak egy ujabb generacioja.
Egyebkent a BF4 csak egy patch-et kap, ami szerintem messze nem hozza ki azt, ami a Mantle-ben valojaban rejlik. Erre meg csak tech demok vannak, ugye azokat meg nem lathatjuk.
-
-
Enclave
aktív tag
"...amúgy nem mindegy, hogy 11 vagy 14 fps a minimum? mindkettő pocsék..."
Lehet hogy pocsék mindkettő, mégis 4k-ról van szó, ilyen monitor pedig nem fog egyhamar elterjedni a mostani árakat figyelembe véve. Viszont a 19 és 12 fps között van különbség, ráadásul egy 290X-et is lehet valamennyit tuningolni, akkor pedig tovább nő a különbség... Inkább arra lennék kíváncsi, hogy ennél az egy játéknál miért tér el az átlagtól a különbség... (hiába pocsék eredmény a 4k esetén, akkor is elvileg kisebb különbségnek kéne lennie, max 15%-nak, kb. 13 - 12 fps és 12 - 11 fps-nek )
-
Tirexi
addikt
Ja ja ja persze persze meg még mit nem.
A VGA hűtését oldották volna meg a 290x-en a hülye API-k helyett amiről úgy is tudjuk, hogy mind olyan címekben lesz csak amikben egy 780 is lazán 100FPS-t produkál majd.
Amikor meg majd jön egy orosz csoda amiben nem lesz ilyen Mátnli akkor meg majd megy a sírás.
Ez semmi más mint az AMD-nek az újabb reklámkampánya, hogy az én VGA-mat vedd amelyben olyan technológia van amit 100 játékból 10 használ. Mint pl a DX11.1/2 meg a barátai.
Arra leszek én kíváncsi, hogy a ráírt driver mennyire fogja majd normálisan használni ezt az egészet. DX-re sem tudnak normális driver-eket csinálni csak BETA BETA BETA.
Elmondom neked kajak jobban várom már ezt a Mantle dolgot mint itt bármelyik AMD felhasználó. Kíváncsi vagyok már arra a 40%-ra nagyon de nagyon. -
daneeeeee
aktív tag
Biztos, hogy így van ahogy mondod de én nem is erről beszéltem, hanem arról hogy a mantle alapvetően mindenhol jól jönne. A gyors VGA-n még gyorsabb lesz a program, a sokkal lassabb APUkon pedig lehetőség adódik, hogy az eddiginél jobb minőségben vagy gyorsabban fussanak a játékok.
A Plant vs Zomies 2 mantle támogatása elsőre lehet, hogy feleslegesnek tűnik, viszont mondjuk gyenge apukon lehet, hogy ezzel teremtődne meg az esély hogy fusson a játék (vagy magasabb felbontáson/részletességgel fusson.)
Ez szerintem piaci előny hiszen a PvsZ2 nem csak a HC gamereknek szóló alkotás és a GCN-en pedig szebben/gyorsabban fut mint a konkurencia azonos kategóriájú termékein.radi8tor1:Bocs az offért.
-
-
Malibutomi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban tilos bármilyen offtopic hozzászólás írása!
Ilyen célra használjátok a Lokál fórumban található offtopicot.
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Házimozi belépő szinten
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nintendo Switch 2
- Google Pixel topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Formula-1
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged