- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- A hónapban debütálhat a Fairphone 6
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
-
Mobilarena
AMD Radeon™ R9 290 / 290X / 390 / 390X téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norb55
őstag
válasz
SkyS1gn #6748 üzenetére
Hát, a leggelső kép sokkal szebb mint a második kép. Második kép háttere teljessen homályos .
Ha azt akarod mondani az a Mantle, akkor van még mit rajta csiszolni.
Mint a dalba az éG kék a fű zöld
Nézzétek meg jobban,ngyon nagy a látványbeli eltérés, ne csak az FPS-t sasoljátok.
Többi képet nem részletezem. -
Sonja
nagyúr
válasz
SkyS1gn #6607 üzenetére
To simplify measuring performance in the game we’ve added a new tool to the in-game console to record frame times for later analysis. Simply run “PerfOverlay.FrameFileLogEnable 1″ to start saving frame times and “PerfOverlay.FrameFileLogEnable 0″ to stop. The resulting .csv file will be located in Documents/Battlefield 4 which can be opened & graphed by Excel or other applications for viewing.Another in-game tool that is useful to use is “Render.DrawScreenInfo 1″ that will now show additional on-screen information about your CPU & GPU config, resolution and as well as if Mantle or DirectX 11 is used for rendering.
-
válasz
SkyS1gn #6593 üzenetére
Én nem is az átlagra mondatam feltétlenül (minimumot nagyon erősen), de azt is lehúzhatja, ha végig full robbantások közt mértek a pályán.
Meg azért ha a turbo nélkül 3.5 GHZ vs az említett 4.5 GHZ tuning órajel közötti 28%-os tuning eredményezhet jelentős eltérést, mondom, leginkább akkor ha végig CPU igényes akció közben mértek multi alatt.
-
Enclave
aktív tag
válasz
SkyS1gn #6329 üzenetére
Én legutóbb ezt láttam:
"One of the largest limitations right now is GPU support on AMD’s side. The 14.1 drivers won’t support Mantle on older GCN cards like the HD 7000 / HD 8000 series, the R9 280X and R9 270X. In addition, AMD has warned that multi GPU configurations may experience intermittent stuttering. This is a beta so don’t expect miracles."
Ez nem azt jelenti, hogy a többi kártya kimaradna, hanem azt, hogy ebben a bétában ami elvileg ma jön ki, a többi GCN-es még nem igazán támogatott, persze később ez biztosan változni fog, újabb verziókkal. (emiatt ha ki is jön ma a driver, elvileg nem fogom tudni kipróbálni, ám ami késik, nem múlik
)
-
daveoff
veterán
válasz
SkyS1gn #6309 üzenetére
Neked CPU limited már biztos nem lesz a 2500K-val, ha eddig volt. De 10%-nál több teljesítményre nem nagyon számíthatsz ezek szerint.
(#6308) Malibutomi: Tesztelem, amint itt a driver. De lehet újrahúzom előtte a win-t, nehogy valami gebasz legyen. Csak azt nem tudom mivel teszteljem, Abu szerint fraps és társai nem működik Mantle alatt.
-
Enclave
aktív tag
válasz
SkyS1gn #6299 üzenetére
Ezek a sorok a legérdekesebbek:
"AMD is claiming the following for the Star Swarm demo:
AMD A10-7700K + Radeon R9 290X: +319% performance in “Extreme” mode (CPU-limited, 1920×1080)
Intel Core i7-4960X + Radeon R9 260X: +5.1% performance in “Extreme” mode (GPU-limited, 1920×1080).In Battlefield 4, we have more robust information. AMD claims that the FX-8350 + R9 290X will see an average of 23.8% better performance under Mantle, while the Core i5-4670K + 290X will see a performance improvement of just 7.5%."
Az első tesztben miért 260X-el párosítják össze a 4960X-et, ezt nem értem...
A második bekezdés már más, viszont ezek szerint perpill ez gyengébb cpu-k esetén fog jóval többet profitálni...Másik cikk ez már kicsit részletesebb:
" Core i7-4960X CPU + R9 290X GPU
1080p, Ultra Preset, 4xAA: 9.2% improvement with Mantle
1600p, Ultra Preset, 4xAA: 10% improvement with Mantle
Core i7-4960X CPU + R7 260X GPU
1080p, Ultra Preset, 4xAA: 2.7% improvement
1600p, Ultra Preset, 4xAA: 1.4% improvement
A10-7700K CPU + R9 290X GPU
1080p, Ultra Preset, 4xAA: 40.9% improvement
1600p, Ultra Preset, 4xAA: 17.3% improvement
A10-7700K CPU + R7 260X GPU
1080p, Ultra Preset, 4xAA: 8.3% improvement
1600p, Low Preset: 16.8% improvement" -
-
BraveHeart
tag
válasz
SkyS1gn #6188 üzenetére
én sem szörnyülködök ám, csak nekem az sem tiszta, hogy hol hoz ez fps-t.... valahol igen, valahol nem...
lehet, én vok naiv, de pl az 5870-esemnél 1250-esre állított biosnál kapásból hozott 3dmarknál 1000 pontot.... lehet, hogy azóta megváltoztak a dolgok, s én maradtam le...
de ez +150MHz-es frekinél is ezeket az értékeket dobja ki... -
-
-
-
KillerKollar
őstag
válasz
SkyS1gn #5521 üzenetére
Minél nagyobb felbontáson játszol,annál inkább a VGA-t terheli a játék,azaz ha 1 monitoron nincs CPU limited akkor 3 monitornál még annyira nincs.Nem véletlen hogy CPU teszteknél ha játékokat nézik akkor sokszor rendkívül alacsony felbontáson és grafikai beállításokkal is megnézik a CPU-kat függetlenül attól hogy nem olcsó árkategória,hiszen ott jönnek ki leginkább a különbségek a CPU-k között.De nyugodtan javítsatok ki ha tévedek.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
SkyS1gn #4768 üzenetére
Ezeket speciel a TUL-tól.
(#4769) kovsol: A GPU-k már ma is több tízezer szálat futtatnak. Ennek növelése nem segít.
A mai modern GPU-k heterogén processzoroknak foghatók fel. Három nagy részre mindegyik felosztható. Grafika, Compute és DMA. Ha ezeket külön parancslistából lehetne etetni, akkor az drámaian növelné a rendszerek kihasználását. Ma a DirectX viszont ezt a három részt közös parancslistából eteti. Nem tudsz párhuzamosan több parancsot küldeni a hardvernek, így lényegében sorban történik a feldolgozás. -
Enclave
aktív tag
válasz
SkyS1gn #4622 üzenetére
Egy érdekes bejegyzés, amit ezzel kapcsolatban láttam egy fórumon, dec.29-es Tweet...
"You're not going to see an AMD release mantle, you'll see mantle apps"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
SkyS1gn #4622 üzenetére
Legutóbb mikor kérdeztem december végét írtak. Azt azonban tudom, hogy két patch van tervezve a BF4-hez. Az egyik a Mantle, míg a másik két hétre rá jött volna a Kaveri APU-hoz. Nem kizárt, hogy inkább összevonták a kettőt. Stratégiailag a Kaveri úgyis nagy szerepet kap a Mantle-ben. Szerintem azt akarják, hogy a Mantle hype ne vigye el a figyelmet a Kaveri elől.
Amiről sokat hallani manapság, hogy egy Kaveri APU + egy GCN-es dedikált GPU párosításánál nincs gyorsabb alternatíva Mantle-re, és belátható időn belül nem is lesz. Ha ez igaz, akkor mindenképp egyben kell ezt az információt ellőni, mert ez fontos üzenet a játékosoknak. -
Enclave
aktív tag
válasz
SkyS1gn #4387 üzenetére
Egy Twitter üzenet egy másik fórumról: (nem tudom mennyire megbízható az infó a "roy@AMD" nevű felhasználótól)
"...yup and it will get Mantle and Truaudio in Jan too!..."
Ez az üzenet szerint inkább a január esedékes...
-
p87
senior tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban tilos bármilyen offtopic hozzászólás írása!
Ilyen célra használjátok a Lokál fórumban található offtopicot.
- Futás, futópályák
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen notebookot vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Autós topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Google Pixel topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- DUPLA XEON GOLD 6134!!! HP Z8 G4 LEGNAGYOBB WORKSTATION 64GB 2x8 mag 2x16 szál gamer, szerver, munka
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új Apple iPhone 16e 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32 RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest