- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
S60 2.4i 2007-nél újabban mintha szokatlan hangot adna a klíma a motortér felől. Gázelvételre a Star Wars TIE-fighter-eire emlékeztető enyhe (egyelőre nem zavaróan hangos) süvöltő hang szűrődik be. Illetve mintha a fordulatszámmal párhuzamosan változna a hang.Döglődne a klímakompresszor? Mostanában nem jutok szerelő közelébe, leghamarabb csak augusztusban. Klímázzak amíg működik, vagy kíméljem addig, nehogy nagyobb baja keletkezzen?
-
Johnny_vT
senior tag
Nem is tudtam, hogy a márkának van saját "soundtrack-je"
Nagyon szép dalok, van több is.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Johnny_vT #10762 üzenetére
Mielőtt lehúznám a navi DVD-fejegység kábeleit és kiszerelném a kocsiból, kell előtte csinálni valamit? Teszem azt, áramtalanítani az autót, hogy ne dobjon hibakódot? (Valami olyasmit írt az egyik tutorial, hogy akksiról negatív saru le, majd hagyjam az autót 10 percig II-es állásban gyújtáson, de ez nekem valahogy baromi hülyeségnek hangzik...
)
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
kelekyle #10763 üzenetére
Ugyanezt láttam már tavaly is egy cseh oldalon (2016-os létrehozás), illetve magán a nyákon szintén cseh weboldal linkje áll. Nemzetközi kooperációban készült? A "mi, Magyarországon fejlesztettük ki" akkor sem állja meg a helyét.
Na de mindegy is, nem akarom őket csépelni, csak feltűnt ez a félrebeszélés.
-
Johnny_vT
senior tag
Múlt pénteken megvolt a Bluetooth modul beépítés a telefonomba.
A bal oldali nyák az eredeti cucc (a facelift előtti első szériákban még konkrétan egy Ericsson mobil volt benne képernyő és kezelőgombok nélkül
), a középső pedig a beépített cseh gyártású
tehát lóf*szt saját tervezésokosító modul. A művelet fél órán belül kész lett. "Csak" a teljes középkonzolt kellett kikapni, hogy hozzáférjen a szakember a telefonhoz, meg két helyen bele kellett vágni a hátsó műanyagba, hogy elférjen az egy extra kábel.Működése remek. Kormányról látom és böngészhetem a telefonom névlistáját, hívásindítás kormányról és/vagy a szokásos nyomógombokkal, hívásfogadás a beépített mikrofonnal és fejtámla hangszóróval, zenevezérlés kormányról, stb.
Ami viszont nagyon felcseszett: tönkrement a navi fejegységem éppen a szervizlátogatás után, hála a remek magyar mellékutaknak. Azért zavar ennyire, mert annak a javítása hasonló nagyságrend (kicsit több) lesz majd mint amibe ez a nem létszükségletű BT modul került.
A DVD-olvasó már korábban is nehezen akarta beolvasni a berakott lemezt, most viszont pár napja kiadni nem akarta. (Ugye a magyar térkép másik lemezen van mint a német.) Ezt meg is mutattam a szerelőnek, aki megkocogtatta és tanácstalanul annyit mondott, szét kéne szedni hozzá. Mondom ok, aztán mentünk tovább és mikor a következő pihenőnél kíváncsiságból megnyomtam a gombot, láss csodát kijött a lemez. A gond viszont az, hogy innentől fogva nem vesz be másikat, nem működik a behúzó mechanizmus. Sőt, a navi képernyője sem bújik ki a műszerfalból. Attól tartok megdöglött úgy ahogy van. (Habár most ha belenyomom félig a lemezt és megnyomom a kiadó gombot, akkor szépen kiadja gond nélkül.) Találkoztatok már ilyennel?
-
Johnny_vT
senior tag
Kivettem a navi DVD-jét, hogy kicseréljem. Azóta nem jön fel a képernyő és a lemezt se veszi vissza. Wtf?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Viktor8. #10734 üzenetére
0w30 legyen. Az 5W-nek rosszabb minőségű az alapolaja és a viszkozitása is kicsit más. Mondják, hogy Magyarországon (lassan mediterrán) felesleges a 0W, mert úgysincs -40°, de a Volvo mérnökei nem csak a hőmérséklet miatt választották a 0W30-at.
Hacsak nincs valami gond a motorral, egyáltalán nem indokolt eltérni ettől az ajánlástól (futásteljesítménytől függetlenül!).
-
Johnny_vT
senior tag
Egyik nap induláskor beakadt a könyököm és bedaráltam kicsit a 2-est, egyszerűen nem húztam be teljesen a sebességbe. Alapvetően a váltó konstrukciók mennyire kényesek az ilyenre?
Kapcsolódó: M56 ötsebességes kéziváltóban milyen olaj van (kezdő kérdés: van benne egyáltalán?) és milyen csereintervallumban érdemes cserélni? -
Johnny_vT
senior tag
válasz
rayoliviero #10727 üzenetére
Plusz úgy tudom kanyarkövető csak xenonban volt.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
rongyi #10714 üzenetére
Augusztus óta hajtom, de semmi hibája nem volt eddig. Ettől függetlenül egy valag pénz ráment már kopó-fogyóra, mert nem olcsó a szervizelés
és mert én hülye márkaszervizbe hordom, mióta a sarki maszek azt mondta nem nagyon látott még Volvot
Spritmonitorom kicsit el vagyok maradva a költségekkel, de a tankolásokat beírtam már
-
Johnny_vT
senior tag
-
Johnny_vT
senior tag
Köszi!
Most már tudom, hogy ha valami, akkor ez működik a sok kínai cucc tengerében
Közben meg amúgy rájöttem, hogy úgysem fogok ilyet venni. Redundáns lenne, mert van navim és telefonom is és szerintem gagyibban néz ki, ha dupla van a cuccokból, mintha csak egy lenne ami jól működik.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
haxxika #10673 üzenetére
Persze, érthető
Én teljesen meg vagyok elégedve a HU-650-el és a kocsi is egészen kivételes állapotban van, ezért nálam a gyári állapot fenntartása elsődleges cél. Amúgy sem bírom a beépítőkeretes rádiókat/navikat, de ez lehet csak azért van, mert nem láttam még olyat ami tényleg jól és szépen beleillik.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
haxxika #10664 üzenetére
Van telefon modul a kocsidban? Ha van, akkor tudok egy elegánsabb, megbízhatóbb és többfunkciós megoldást...
Be lehet építeni a telefonba a régi áramkör helyére egy magyar fejlesztésű (bár eredetileg úgy tudom a csehektől származik, de ne vesszünk össze rajta) Bluetooth modult. Párosítod a telefont és BT-n keresztül tudod nyomatni a zenét a kocsi hangszóróin. Ezen túl a telefon maga is teljes funkcionalitásában megmarad, azaz a kocsi tárcsázóján vagy BT-n keresztül tudsz hívást indítani és felvenni, a kormány kapcsolóival a baloldali kijelzőn böngészheted a telefonkönyvet, stb, stb.
Érdeklődni Kloiber Lacinál, VDASH Hungary. (Ha türelmes vagy vársz 3 hetet és elmondom a személyes tapasztalataimat ezzel kapcsolatban.) -
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #10658 üzenetére
Tényleg kár, hogy mennie kellett, de remélem jó kezekbe kerül a vas
(#10657) FeRRaR1
Brutál jól néz ki. Egyszer én is úgy elmennék oda (nincs is olyan messze innen), de 170 lóval meg a puha futóművel nem biztos, hogy átjönne a versenypálya élmény -
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
FeRRaR1 #10615 üzenetére
A vákuum pumpa - vagy ahogy a szerelő németül fogalmazott: a nyomáskiegyenlítő szelep - volt a ludas. Álló motornál, gyújtással jön belőle a zaj, ha nyomom a fékpedált. A szerelő azt mondta egyelőre nem kell vele foglalkozni, nem befolyásolja a vezethetőséget. Menjek másik szerelőhöz?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Johnny_vT #10613 üzenetére
Videó az témáról: https://photos.app.goo.gl/aPKHuFWeG9MY9KRNA
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
SpaceKombajn #10612 üzenetére
Sziasztok!
S60 2.4i
Tegnap lettem rá figyelmes, hogy a fék benyomásakor elektromos zaj hallatszik bal előről kb. addig amíg felépül a féknyomás, majd elengedéskor rövidebb ideig ismét. Nagyon hasonló a benzinpumpához, de ugye máshonnan jön és a fék miatt. Facebook-on mentek a találgatások, hogy vákuum pumpa, ABS pumpa (az az ABS kocka lenne?), stb. Volt valakinek ugyanilyen élménye? A kocsi most a garázsban áll, elgurulhatok vele a szerelőig? (Maga a fék működik.)A hiba egyidejűleg jelentkezett a bal hátsó féklámpaizzók (mind a kettő) kiégésével.
-
Johnny_vT
senior tag
Jelentkezzen aki tudja mi a különbség, de a kinézett Liqui-Moly más specifikációt tud (WSS M2C 917-A a szükséges WSS M2C 913-B helyett). A viszkozitás még oké lenne, bár arra is sokan fújnak, hogy miért 5W-40 az 5W-30 helyett.
Szóval ezt beszéljétek még át szerintem. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #10562 üzenetére
Volvo Fan Club Hungary
Volvo Rajongók Baráti Köre
Volso S60/V70 HungaryMindenhol barátságos a légkör és pörög a csoportokon belüli adok-veszek.
Sajnálom, hogy mennie kell, patent autó (volt)
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #10260 üzenetére
Eddig ez tűnik a legkorrektebb videónak a témában. Nem egy nagy ördöngősség, egyedül az ajtóbehúzó felsértésétől félek.
...meg attól, ha mégis cserés lesz a hangszóró és neki kell állni fúrkodni -
Johnny_vT
senior tag
A jobb első ajtóhangszóróm asszem haldoklik. Vagy kontakthibás. Remélem inkább utóbbi, mert néha jól megy, néha egyáltalán nem, néha meg csak a magas vagy mély szól belőle. Plusz kockakövön haladva az utóbbi időben valami rezonál, zörög éppen onnan.
Hétvégén leszedem az ajtó burkolatot és meglesem. A ti okulásotokra próbálom majd fotókkal is dokumentálni a dolgot
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
haxxika #10189 üzenetére
Jaja, nálam is hasonló a váltási érzet bizonyos körülmények között.
Nagypapa-wagen volt az autó, a próbaúton mondtam ő vezessen, kapásból melléváltott és darálta a 2-es fogaskerekeit, aztán fel ötbe a három helyett, majd megpróbálta egyesben folytatni az útját. Azt mondta elszokott tőle, mert az új kocsija automata, meg amúgy is kettesből mindig négyesbe szokott váltani bla bla bla. Szóval igen, januárban a folyadékok és szűrők cseréjéhez az is fel van írva -
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #10169 üzenetére
Valld be, hogy csak ültetni akartad
ALL
Boldog karácsonyt itt is mindenkinek! -
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #10150 üzenetére
Szépen rotyog
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #10136 üzenetére
Az ülésben csak az.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
N0rthF4c3 #10133 üzenetére
Nem dohányzó, jómódú, német nyugdíjastól vásárolt keveset futott, garázsban (lepedővel letakarva!) tartott, tiszta múltú Volvo S60 az ársáv felső feléből.
Az előző tulajok közül (két márkakereskedés + a papi) valaki kapott egyet hátulról. Természetesen az átnézés, kipróbálás, vásárlás után vettem csak észre az apró árulkodó jeleket. Időbe telt, amíg összeállt a kép, míg a papi (nak a fia, akivel a kapcsolatot tartottam) mindent tagadott.
(#10134) FeRRaR1
Igaz, félreérthető. A felső a baleset utáni (ki tudja hány éve ilyen), az alsó pedig a beszerelt úl állapot. Látható a banán alakú fémdarab két végpontja, abból el lehet képzelni hogyan működik. -
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
szabop27 #10098 üzenetére
30-án találkozunk BBD-vel (és még pár fórumtárssal az autós topikból) valahol Pesten. Ha akkor még aktuális, gyere el és szívesen körbemutogatom az enyémet, akár ki is próbálhatod. S60 2.4 170LE
Ez lehet, hogy furán hangzott, de nekem pl. Lipcséig kellett utaznom, hogy találjak valakit, akinek beleülhetek az S60-asába -
Johnny_vT
senior tag
válasz
szabop27 #10098 üzenetére
Válaszok: https://s60v70.blog.hu/
-
Johnny_vT
senior tag
A napfénytető szerelés avagy igazításra ma végre összejött rá az idő és az akarat. Korábban nem volt teljesen síkban a tetővel. Ezt sikerült most rövid idő és egyetlen csavarhúzó segítségével orvosolni. A videót osztani ér, hátha másnak is van hasonló problémája. (Volvós facebook csoportban másnál is láttam hasonló gondot, ezért sejtem, hogy nem egyedi.) Videó itt.
-
Johnny_vT
senior tag
Gyönyörű gép, gratulálok! Az alulkormányzottság az ilyen, egy ekkora dögnél amit pályázásra és kényelemre hangoltak nem is vártam volna mást. Az új S60-ban nem gondolkodtál? Már csak picit kellett volna kihúznod a Lagunával (talán meglett volna a 600k is
), de cserébe az sokkal kezesebbnek ígérkezik.
-
-
Johnny_vT
senior tag
Ma felbukkant egy 180 ezret futott 2003-as V70 R Facebook-on. Kézi váltós, tuning- és törésmentes, 2 900 000 forintért kínálja a második tulaj.
Just for your information, hátha valaki ilyet keres
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
.Szaki. #9863 üzenetére
Infók erre: https://s60v70.blog.hu/
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
.Szaki. #9857 üzenetére
Igen, a forgalomra gondoltam en bloc. A saját kocsinak megvannak a pozitívumai, de már a hibamentes fenntartás is nagyon sokba tud kerülni (lásd: kopóalkatrészek mint gumi, fék, folyadékok, biztosítás, adók, parkolás, benzin). Alaposan mérlegeld, aztán mehet a dolog, nem akarlak lebeszélni.
-
Johnny_vT
senior tag
Gyors kereséssel most nem találtam, de valamelyik Facebook-csoportban rendszeresen feljön a téma. Ha csak kulcsház kell akkor asszem 5-10 ezer HUF körül készítenek neked, komplett kulcsot meg talán 35-60 ezer között ha jól emlékszem. Nem szoktam figyelni, mert nem aktuális
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #9780 üzenetére
Megerősítették, hogy aktiválódott, igen. A WHIPS kétállású, az első pozícióig csúszott hátra, ezért állítható, használható maradt még. Szemre résnyi csak a nyílás, vékony csíkban "átvilágított" rajta a láthatósági mellény éjszaka, akkor vettem észre. Viszont ujjal alá tudok nyúlni szemből, tövig átférnek. Képet később.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Luck Dragon #9777 üzenetére
S60 2007
65 ezer km-rel vettem Momentum felszereltséggel, de azon felül egy rakás extrával. Először márkakereskedő tulajdona volt, onnan vásárolta meg egy nyugdíjas bácsi. -
Johnny_vT
senior tag
Úú basszus, ver az ideg. Kiderült, hogy a Volvom törve volt.
Nem eresztem bő lére (utólag visszaolvasva LOL). Lényeg, hogy a hátsó lökös nem állt tökéletesen pontosan. Vásárlásnál láttam, mondom biztos a parkolási horzsolások miatt. Minden szuper, kocsi megvéve unfallfrei jelszóval, kiváló állapotban.
Vásárlás előtt is átvizsgáltattam, de elég hanyag volt a szerelő. Nem zavart, szemre nagyon jónak tűnt, a részletes checklist-em is hibátlannak írta a lökhárító horzsolásain kívül. Az egyik parkradar hátul mintha újra lett volna festve, vagy hólyagosodott volna, de utóbbira szavaztam, elvégre működik.
Vásárlás után vezérléscsere, na mondom a márkaszervizben kérek egy teljes diagnosztikát. Hátsó lökös lóg, meg még pár apróság. Valami hibakód a légzsákkal, de az régi. Opelem volt, hozzá voltam szokva a légzsák hibakódjaihoz
Kicsit baszta a csőröm a lökhárító, de csak nagyon közelről látszik a csáléság, gondoltam majd karácsonyra rendbe rakatom. Aztán eljött az Opel hazavitelének ideje, innentől csak a Volvot használjuk - gondoltam - és beraktam a szükséges cuccokat a kocsiba, többek közt egy láthatósági mellényt a vezetőülés mögé/alá. Hoppá! Hát ez átlátszik az ülés mögül szemből ránézve!
Benyúlok - be lehet nyúlni az ülőlap és a háttámla között! Anyósülés? Nem fér be a körmöm se. Mi a fasz, túlállítottam volna? Aztán levert az izzadság: pont így működik a WHIPS, hogy hátratolja a támlát, ezzel csökkentve a hátulról érkező ütközés erejét.
Ment a diszkusszió fórumokon, néhol sírtam, néhol röhögtem, aztán végül irány a márkaszerviz. Nézi a kárszakértő: ez a lökhárító bizony nem a horzsolásoktól áll így. Mondom már én is sejtettem, mert egy márkatársba 20 km/h-val belement egy Yaris és meg se látszott rajta. Nézzük tovább: látható újrafestési nyomok, eltérő rétegvastagság (amit a vásárlás előtt a szerelő elsumákolt amíg én magamnak néztem át a kocsit). Nézzük tovább: a bal hátsó traktust érhette az ütközés, de a lemezek érintetlenek és a hegesztések/ragasztások gyáriak. Oszlopnak tolattak? Vagy beton padkának? De úgy, hogy a WHIPS és a légzsák is pukkant?
Mindegy mi történt, most érkezik az első szakértői vélemény, aztán felkeresem a tulajt, hátha egymás közt meg tudunk egyezni. 7900 euróért vettem látványosan alacsony futásteljesítménnyel és törésmentesen. Így még indokolt volt az ár. A javítás és helyreállítás kábé 2000 euró lenne, a törésmentes címke elveszítése pedig ki tudja mennyi. Ha nem jutunk megegyezésre, irány a DEKRA, onnan certifikált baleseti szakvélemény, aztán ügyvéd.
Most pedig fosok, hogy 4-5 év múlva 110-130 ezer km-rel mennyire lesz eladható egy törött Volvo.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #9773 üzenetére
Felvetődik a kérdés, ha ő a korábbi 5 millió körüli áron vette és 1,5 év alatt csak 40 ezret költött rá, akkor most miért 1-1,5 millával olcsóbban hirdeti? Szerintem elérkezett a futómű teljes felújítása, vagy a turbó halála, esetleg a váltó ment szarrá. Ha megvan rá a kedv, a pénz és élőben meg is tetszik, akkor az utolsó csavarig vizsgáld át, mert jelentős kockázatot érzek a történetben.
-
Johnny_vT
senior tag
S60 hátsó futómű enyhe vízszintes belengését mi okozhatja? Féloldali kátyúnál érződik csak, kormánymozdulatra a kátyún áthaladva erősebben. A lengéscsillapító jónak érződik (kétoldali kátyú, fekvőrendőr után sem pattog). A futómű enyhén el van állítódva, a hátsó gumik külső fele jobban kopott. Lehet ez ok, vagy inkább eredménye egy másik kopásnak?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
SüdiLaller #9665 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy márkaszervizek csinálnak ilyesmit, szóval 10k vagy 15k és várakozás
(Mondjuk ha DICE-ot rendelsz, az szerintem többre is jó
)
-
Johnny_vT
senior tag
S60 Momentum
Beállítható valahogyan, hogy a tükrök a kocsi zárásával-nyitásával automatikusan be- és kihajtódjanak? -
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #9653 üzenetére
Opció. Szerintem én sem kérném, de talán még hátra se, ha újonnan vennék ilyet. Aki tudja mi ez, annak úgysem kell mutogatni, a többiek meg tök viccesen forgatják a fejüket és keresik a versenyautót
-
Johnny_vT
senior tag
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
FeRRaR1 #9638 üzenetére
Most olvastam a Suzuki Swift Sport nürburgringi bemutatóját (fizetett hirdetését). Kajak ennyire sok Swift-et tartanak a helyi kölcsönzők? Persze, pici, olcsó méregzsák, de azért egy ekkora pályára ezer másik, nem sokkal drágább, cserébe sokkal jobb alternatívát tudnék kigondolni akár "hazai piacról" (VW) is
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
FeRRaR1 #9634 üzenetére
Hajrá, csapassad!
(#9633) 6120
Beszéltem az emberkével. Igazából nem győzik az alkatrésszel, azért nem is hirdetik sehol. Két Volvo Szervizt visz emberünk, egyet Tényőn, egyet Fehérváron (vagy lehet, hogy nem "viszi", csak ott dolgozik Tényőn, de ez most lényegtelen), így a szakértelem megvan a műveletekhez.
Pontosan azt csinálja a műszer, mint ami a korábban linkelt videóban és a fórumbejegyzésben is szerepel. Tehát teljes értékű kapcsolatot létesít a fedélzeti telefon és a mobilod között, így a kormányról (vagy a középkonzolról) úgy tudod kezelni a hívásaidat, telefonodat, mintha csak a beépített telefonnal babrálnál. Plusz, ha zenelejátszást kezdesz a telefonról, akkor automatikusan a kocsi hangrendszere szólal meg. Welcome to the 21. század
iPhone-nal is abszolút működik (a felesége használja vele).1-1,5 óra az egész művelet, jelenlegi áruk nem éri el a 70 ezer jó magyar pengőt. Ez a neten talált 370 euróhoz képest minimum baráti, úgyhogy én már foglaltam is időpontot magamnak
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Johnny_vT #9631 üzenetére
Megtaláltam a forrását:
https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=261575Közvetlenül tőle már nem rendelhető, a két viszonteladóból pedig a cseh nem él, a holland meg csak írogat róla, de nem árulja közvetlenül. Kis guglizás után meglett más forrásból:
http://www.v-parts.nl/vdash-bt-phone-p2.html363 euró, inkluzíve beépítési költség. Elég húzós. Kíváncsi vagyok az otthoni muksó árajánlatára...
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #9627 üzenetére
Találtam egy videót, asszem ugyanerről lesz szó
https://www.youtube.com/watch?v=O1UShHSkFSs -
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #9629 üzenetére
DPF tisztítás ide vagy oda, egy szinte cska városban használt nagy dízel időzített bomba. A váltóolaj-cserére érdemes lenne rákérdezni, ha mégis megcsináltatták, akkor talán van rá esély, hogy az még bírja.
Minden esetre az Orestes felnik baromi jól néznek ki rajta, ilyen van az enyémen is.
Apropó ugyanitt: nem akarsz véletlenül megválni az Eurus felnijeidtől? Pont ilyet keresek a 16-os téli gumikhoz
Adok helyette acélfelnit ilyen gyári dísztárcsával -
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #9627 üzenetére
Referencia nélkül nem engedem szétbontani a középkonzolt, még a végén letörnek egy-két klipszet és zörögni fog. De mivel elég korlátolt ideig leszek Magyarországon augusztus végén, ezért lehet, hogy nem is lesz belőle semmi.
Szerk.: Csomagtartó ajtó belső kárpit rögzítéséből hiányzik egy szürke bepattintós klipsz. Olyat érdemes netről keresgélni, vagy ugorjak be egy bontóba és próbáljak magamnak kioperálni egyet?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #9342 üzenetére
Rábukkantam az egyik facebook csoportban egy emberkére, aki elvileg tud Bluetooth-csatlakozást kialakítani az autótelefonnal. Tudom, neked nincs benne telefon, de a "kihangosító" kulcsszóra keresve ez volt az egyik első komment, így erre reagálok
Szóval azt mondja, hogy beépít egy egyedi Bluetooth chipet magába a telefonkészülékbe. Ez a telefonnal együtt kapcsol ki-be és bekapcsolt állapotban automatikusan csatlakozik a párosított készülékhez. Délután beszélek vele részletesebben. Az alábbiakon kívül ti mit kérdeznétek még meg tőle?
- Van-e kivezetett gombja a chipnek?
- Hogyan zajlik a párosítás, ha a chip rejtve van és nincs kivezetett gombja?
- Bluetooth zenelejátszásra is használható-e a megoldás? (Nem gáz, ha nem, mert úgyis van 3.5 mm-es Jack AUX IN a könyöklő alatt)
- Mennyi ideig tart a szerelési művelet?
- Mennyibe kerül?
- Hol van helyileg? -
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #9619 üzenetére
-
Johnny_vT
senior tag
Téli gumihoz keresek Volvo felniket az acél helyett. Valahol régebben láttam egy szkennelt képet, amelyen az összes gyári Volvo felni képe rajta volt névvel, de most a Gúgli nem találja nekem. Van ilyesmitek esetleg?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #9607 üzenetére
Az én Volvómnak (jaj de fura ezt még így kimondani
) elírták a hirdetését. Benézte a hirdető, azt hitte a "HU" rovatba a műszaki készítésének idejét kell írni, nem a lejártát.
De amúgy a múltkor te már akartál mindenféle más autót is, mostmeg vennél egy kvázi ugyanolyat, mint ami van?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
szallasi007 #9595 üzenetére
Szerintem ezt egy random sarki villamossági szakember is ki tudja cserélni, ha YouTube-ról megnézi hogyan kell kiszedni a gyárit. A véleményemért nem vállalok felelősséget
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
szallasi007 #9591 üzenetére
Melyik motorváltozat?Második olvasatra látom, hogy te sem tudod
Hát akkor azt kéne megkérdezni elsőre, mert szinte ezen múlik csak. Rossz motor nem került ebbe a típusba soha, max csak olyan, ami esetleg hajlamosabb a hibára vagy több odafigyelést igényel.
(Szakértő nem vagyok
)
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Johnny_vT #9578 üzenetére
A három Volvóból kettő elkelt. Csak ez az árva maradt valósnak tűnő 70 ezer km-rel. Szó szerint nagypapa autó volt, de tolódik egy héttel a megnézése, ha még meglesz.
Ja, poén az egészben, hogy a GS300-as muksó feltette hirdetni a kocsit, aztán lelépett vele két hétre Norvégiába nyaralni
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Johnny_vT #9572 üzenetére
Óó fszom, ennyit a mai produktivitásról
Szombaton irány Berlin és azon túl! Ha már arra járok, megnézek több opciót is, ami útba esik:
2.4i ezüst privát eladótól
2.4i ezüst kereskedőtől
GS300 privát eladótól alku lehetőségével
Meg ugye amit lentebb linkeltem, plusz holnap útba ejtek egy IS250-et csak a miheztartás végett (Sport Line és navi+ML nélkül, nem kéne). A felszereltségük kvázi azonos, talán a privát eladóé a legtutibb az elektromosan behajtható tükörrel és a napfénytetővel. Nomeg a Lexus, de az más liga és ráérek 2 év múlva is venni a széria végéről ugyanennyiért -
Johnny_vT
senior tag
válasz
troll81 #9575 üzenetére
R modelleknél feltétlenül igen a válasz mindkettőre. Ha nagyon patika, nagyon őszinte, nagyon reális egy ajánlat, akkor a diagnosztikát megspórolhatja az ember szerintem, de hozzáértőt és/vagy alapos felkészülést akkor is szerveznék. Elvégre nem aprópénzzel játszunk.
Ilyen általános kérdésekre a "Milyen autót vegyek?" topik jobb amúgy.
-
Johnny_vT
senior tag
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
FeRRaR1 #9571 üzenetére
Ó ***szátok meg, reméltem, hogy lebeszéltek róla
Eddig a turbót kompromisszumként éltem meg (több hibaforrás, ha szerviz, akkor drágább, leállítás előtt hűlni hagyni, sok esetben nagyobb fogyasztás az azonos teljesítményű 2.4i-hez képest, stb.), ezért 2.5T volt a minimum, aminél rábólintottam volna. De ez a példány egyszerűen túl szép állapotú...
Asszem alszom rá egyet és majd a sors eldönti. Vagy a lengyelországi nepperek
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #9569 üzenetére
Igen, a felszereltsége nem teljes, de semmi olyan nem hiányzik, ami miatt túlzottan fájna a szívem. (Esetleg egy kis lóerő, ha már úgyis turbós...)
Az évjárat és az állapot viszont kétségkívül hatalmas plusz. Tőlem 260 km-re van, megfontolandó a dolog...
-
Johnny_vT
senior tag
Pittyegett a telefonom, hogy kapás van.
A 2.0T motor mennyire adja? Szintén soröt, de kisebb lökettérfogat és turbó, kvázi a szívó 2.4i teljesítményével. Megbízhatóságról tudnátok mondani valamit? (Ez a motorváltozat eddig elkerült engem...) s60v70blog: "A 2 literes turbómotor is már öthengeres, a 850 híres R változatának továbbfejlesztett unokája"
Maga a kocsi a képek alapján kiemelkedően jó állapotban van, megfelelően felszerelt és összességében is beindította a nyálképződést
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
molnarpeter #9566 üzenetére
A piros amúgy kajakra bejön és évi 9-10 ezer km még talán nem is tenné eladhatatlanná. Bár legalább egy hónapja árulják, ha minden rendben lenne vele kétlem, hogy még meglenne (vagy mást is elriaszt a csipsz?).
A probléma inkább tényleg az időzítés, mert leghamarabb augusztus végén merek nekirugaszkodni egy ilyen kiadásnak, az áprilisi költözésünk eléggé lenullázott :/ -
Johnny_vT
senior tag
Szerintetek mit szólna, ha beajánlanék neki 8000-et kp-ban, vagy 9500-at, ha a "sok időt és szeretetet" visszaszívná a kocsiból, hogy újra gyári állapotú legyen?
(Istenem, miért mindig az ízlésficamos hülyékhez kerülnek a jó autók...??!
)
Apropó ugyanitt: kicsit megmutyerákolt piros S60 R még mindig keresi új gazdáját
Ilyenkor fáj a szívem, hogy túl korán kezdtem autókeresésbe és még nem állt össze a biztos anyagi háttér
-
Johnny_vT
senior tag
Van itt egy átfogóbb videó az új S60-ról
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #9473 üzenetére
Vagy ereszd le az olajat. Ha úgy se világít, akkor tényleg kaka
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
r.levente75 #9469 üzenetére
Naja, de milyen motor?
-
Johnny_vT
senior tag
Először a PR-rendezvények és menzák műanyag evőeszközeit cserélik le papírra és fára, most meg ez.
Bár több gyártó átvenné a mentalitást!
Új hozzászólás Aktív témák
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Augusztusi hardverszuflé
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen videókártyát?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Gaming notebook topik
- Windows 11
- PlayStation 1 / 2
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- Apple iPhone 13 Pro / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 85% akku
- Update 08.01. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3040, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest