- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Benzinesből ha lehet, akkor csak 1.6, 2.4 vagy T5.
Bárki bármit mond, ha nem akarsz nagyon szopni vele, akkor az 1.8-at azonnal elfelejted, de talán még a 2.0-át is. Dízelre én meg alapból rá se néznék. Most nem akarok újra belemenni, de sok rosszat olvasni ezekről."Less but better" - Dieter Rams
-
Peti78
őstag
Nem kell buziskodni Bár nem tudom, mennyit mennél a kocsival, de jól bemutatja a T5-höz való helyes hozzáállást.
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
rbalint88
addikt
nézd, ha attól boldogabb vagy, akkor mondhatom azt, hogy tök jó lesz és vegyél nyugodtan egy kínálat aljáról származó dízelt centire kiszámolva, de nem szeretek hazudni, meg szerintem a fórumra az értelmes tanácsokért és az őszinteségért járunk, nem pedig megerősítésért a faszságban.
nem volvot, hanem alfát vettem a kínálat aljáról két éve. azért a kínálat aljáról, mert a többi se volt állapotilag meggyőző, ez a legtöbbnél jobb volt és volt fél milla árelőnye az átlaghoz képest, ami kb 35-40% volt. 2015-ben nem kellett rá költeni a kötelező vásárlás utáni szervizen kívül (200e Ft), 2016-ban volt egy gömbcsukló 30k-ért, aztán novemberben "összedőlt a világ", utolérte a 13 év és 300e km kopása. hengerfej, turbó, kettőstömegű, kuplung, futómű, fékek cseréje megvolt, ez volt 1,3M Ft. a vételár majdnem duplája és gakorlatilag a hengerfejen kívül kopó-fogyó alkatrész, nem hiba. és ha anno egy 1,2M-sat veszek meg, akkor is lehet ugyanennyit rá kell költeni, semmi nem garantálja az ellenkezőjét.
ezek a költségek bármilyen használt autóban benne lehetnek.
de ha megveszel valamit a kínálat aljáról és azzal elfogy a kereted, akkor majd nézegeted az autót az udvarban hónapokig, mire lesz pénz megjavítani? én nem azért vettem olcsót, mert ne lett volna pénzem a kínálat tetejére (1,6M), hanem mert 40 autó megnézése után ez az olcsó darab volt a legőszintébb, műszakilag az 1,2-1,3M ársáv felett állt abból, amit akár egy menetpróba, akár egy szerviz meg tud állapítani bontás nélkül.
ha megveszed a tutifasza C30-at és elfogy a manna, akkor lehet mázlid van és amíg megvan csak olajcserére kell költeni (biztos nem) vagy lehet beszopod, mint egy másik alfás kolléga, akinek a vétel után 20km-rel lett csapágyas a motorja és generáloztathatta 700ezerért. akkor aztán lehet pingvinezni, mert egy papírswiftre se lesz pénzed, amivel addig járkálhatsz, amíg újra autó lesz a C30-ból.
magyarán jelenleg nincs pénzed (dízel) C30-ra, bármilyen szarul hangzik is ez.
benzinessel egyszerűbb a helyzet, nincs turbó, nincs kettőstömegű (vagy ha van is, fele annyira van bántva, nem hullik szét), nincs nagynyomású üzemanyagrendszer, amik a legdrágább tételek. cserébe többet eszik és kevésbé megy vagy sokkkkkal többet eszik, de jól megy.
amúgy ja, T5 or gtfo
amúgy a volvo motorhierarchia kb így néz ki:
páriák:
- szívó benzin 4 henger: semmiresejó, de legalább sokat eszik. anyának városban kóricálni jó a'.
- dízel négyhenger:
D2 a területiképviselőnekiskellvalami
2.0D kismenedzsernek, azért tudja hol a helye.középszer:
-dízel öthenger: belépő a sokat utazó volvós életbe (D3, 2.4D)
-szívó benzin öthenger: legalább a hangja jófelső-középosztály:
-D5
- benzin turbó, öt hengerrelelit:
-T5 és T5R
-hathengeresek
-V8 (#csakavényóóóc!!!)
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Mini-ITX
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...