- Mobil flották
- iPhone topik
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
jozsi021 #11600 üzenetére
Helló!
Max. 80 kmh a tempó és max. 50 vagy 80 km-es útra szabad használni.
Ha az első kereked sérült, akkor az azonos oldali hátsó normál méretű abroncsot kell előre tenni, és a mankókereket hátra. (Magyarán a mankókerék a hátsó tengelyen legyen.)Nézz körül a jófogáson ,15-20 e. Ft egy Volvo mankókerék. 5x108-as osztókör kell neked.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
jozsi021 #8658 üzenetére
Ez helyzet függő, nekem ezt eddig az összes Volvom csinálta, de általában csak melegben, vagy tempós haladás után, esetleg emelkedők megmászásakor. Szóval ha melege volt, még leállítás után is hűtötte magát és ez normális. Egy kis diesel ami nem termel annyi hőt, ráadásul ilyen hidegben kérdéses számomra, persze ha volt tempó meg eshet. Egy másik D2-es kolléga tapasztalata kellene.
person
Szóval ha cseréltettem a váltó + haldex + hátsó difi olajat, akkor sokkal többet nem tehetek a hajtásért? Illetve elég sok angle gear problémát lehet találni a neten. Szinte mindig bele botlottam egybe ha valami haldex vagy váltó esetleg difi dolgot kerestem. Azzal lehet valamit kezdeni, vagy csak cserés ha megadta magát?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
jozsi021 #7795 üzenetére
Nem ismerem a V60 menüjét, de 99% hogy ott állítható hogy hogyan nyisson és zárjon, melyik ajtóra mit csináljon. Nekem is vannak ilyen beállítások az S80-on, de mivel kulcs nélküli így lényegtelen, mert mindig a zsebemben van, így nekem nyílik minden ajtó, akár zárva volt akár nem.
-
jozsi021
újonc
válasz
jozsi021 #7498 üzenetére
Üdv mindenkinek!
Tegnap telefonálgattam kicsit...
lényeg, hogy 2012 után a Volvokat már ilyen Sensus-szal szerelték csak. Amibe ilyen van, azzal be kell menni a Volvo szervízbe, 25-30e HUF-ért frissítenek egy rendszer szoftvert, ami lehetővé teszi, hogy innentől a tulaj magának frissítse ingyen a térképeket, hangvezérlést. Az új térkép, hangvezérlés rendelkezésre áll a honlapon, egy pen drive-ra le lehet tölteni, kocsiba bedugod az USB-be és magától megcsinálja... nagyjából 40 perc.
Az első szervízes telepítés az több órát vesz igénybe...
Józsi
-
rbalint88
addikt
válasz
jozsi021 #7170 üzenetére
Ha nem 1.6d lenne, azt mondanam vegyed, igy lebeszellek. Nekunk D3 van, evi kb 10e kmre, automataval pont kellemes a dinamikaja, de ennel kevesebb mar keves lenne (163lovas).
Varosozas nem gond, ha hetente-kethetente elrugod palyan minimum 50km-t.
Amugy jo auto, nem sok tipusbetegsege van (meg uj is hozza, hogy erdemben kijojjenek). Szivo benzines nincs belole, mind turbos es ford motorok, akkor mar inkabb dizel, ami volvo 5 hengeres. 1.6 psa/ford motor, nem rossz, de ebbe egyszeruen keves.
Fenntartasi koltsege akkor draga, ha osszetorod, a kopo-fogyo cuccok nem veszelyesek. Kopo fogyo opelhez kepest +20%, tores dupla ar. -
válasz
jozsi021 #7170 üzenetére
Most nem tudok hosszabban írni, de amit a kolléga is említett, évente 15.000 kilométerre ne vegyél dízelt!
Főleg ne ezt az 1.6D-t, mert szívni fogsz vele. Állandóan probléma lesz a részecskeszűrővel ha főként városozol és akkor ez csak egy dolog a sok közül. Arról nem is beszélve, hogy a V60-as bódéhoz szerintem kevés ez a motor. (Vicc, de még XC60-ba és V70-be is beszerelték..)Tudom, marha kevés a benzines Volvo, ebből kifolyólag jobban megkérik az árát, de sokkal problémamentesebb lesz a tulajdonlása.
-
lolal
senior tag
válasz
jozsi021 #7170 üzenetére
A sok kérdésed közül kiragadnék egy párat.
Először is dízelt évi 15 re ne vegyél , mert több lesz a leves mint a hús és csak szívni fogsz vele.
A szerviz költségek opelhez képest jelentősen magasak. Igaz nagyon megbízható konstrukció de ha hozzá kell nyúlni akkor megkönnyezed. Pl nekünk van Opel Corsa és S60 2.4D. Volvóhoz már "olcsón" hátsó kipufogódob 60.000 Ft míg az Opelhez fele ennyiből megvan. De kb ez elmondható az összes alkatrészre ami kell hozzá. Sajnos nem olcsó fent tartani. Szervizperiódus meg használat függő , városban hamarabb amortizálódik , pl olaj csere hamarabb esedékes mint ha pályázol vele. De évi 15.000 - Km ből ítélve nem hiszem hogy a pálya ördöge lennél. Én személy szerint valami szívó benyót javaslok helyette . Itt házon belül is vannak jó benzinesek
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- Apple iPhone 14 Pro Max (USA Model) / 256GB / Gyári függeteln / (CSAK E-SIM) / 12 Hó garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3034, 100% Akkumulátor
- Microsoft Surface Laptop 5 13.5" i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest