- One mobilszolgáltatások
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Képen az iPhone 17 Pro kétféle akkumulátora
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
csipszikutya #9946 üzenetére
Akkor minden rendben, ha jól értem.
Ha egyébként a motortartó bak gyenge (lenne), akkor szerinte pl. a motorleállításnál érezhető kéne legyen. Legalábbis nálam viszonylag frissek a motortartó bakok (kb. egy évesek) és alapjárathoz képest szinte semmi változást nem érzek, mikor leállítom a motort. Viszont néztem olyan 12-13 éves D5-öt, amiben még gyáriak voltak a bakok. Ott a kulcs elfordítását követően még 2-3 másodpercig remegett az ülés.
(#9947) bobooo: Szerintem váltóolajra értette a 40e kilométeres cserét.
-
bobooo
addikt
válasz
csipszikutya #9946 üzenetére
40ezres olajcserével nem sokáig lesz üres az a lapJa, hogy váltó. -
TonTomika
aktív tag
válasz
csipszikutya #9899 üzenetére
Nekem volt egy olyan hibám szintén autópályán, hogy egyenletes tempónál elkezdett rángatni, kiírta, hogy sebességváltó hiba, vészüzem, álljak meg. Autócsere, az enyém jött haza, én meg mentem tovább.
Kiderült, hogy a váltónak totál semmi baja, hanem a porlasztócsúcsokhoz menő elektromos kábeleknél egész egyszerűen zárlat keletkezett. A meleg miatt totál szétkeményedett, szétégett a vezetékek szigetelése, plusz a rázkódás miatt ki is dörzsölődött és zárlatot kaptam. Ezért írta tele az agyát mindenféle hibával.
A csatlakozókat meg lehet rendelni és újra lehet forrasztani a kábeleket. Nem biztos, hogy ez a hiba, de elképzelhetőnek tartom, érdemes ránézni a kábelekre.
Ha a SWIRL megy szét, akkor az egyszer kiakad, magától nem fog visszaakadni.
-
aneda
senior tag
válasz
csipszikutya #9909 üzenetére
Én is gondolnék az örvénykeltőkre.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
csipszikutya #9899 üzenetére
Lehet, hogy hüle kérdés, de örvényszelepekkel (SWIRL tengellyel) minden rendben?
Nem sziszegett, vagy kormolt, mikor elmentek a lovak? A turbócső lelökése már többeknél előfordult és az hasonló hibát produkálna.
-
rbalint88
addikt
válasz
csipszikutya #9899 üzenetére
A nem menes reszen egy egr pucc is segithet. Erdemes lehet teljes szivosort is elpucolni. Azert kozel a 300 ezerhez biztos van mar ott trutymo akkor is, ha palyaztak vee foleg.
-
aneda
senior tag
válasz
csipszikutya #9897 üzenetére
Találtam a "sufniban" a régi Volvomhoz (V70 D5 2002) egy új stabilizator pálcát (Trw JTS416) illetve használt turbót, magasnyomású szivattyút és 5db injektort.
Mit csináljak velük? -
Weareus
addikt
válasz
csipszikutya #9889 üzenetére
Nekem egy S80 D5 automatám van, 2002-es, 630 000 km van benne. Április óta van nálam, én azóta kicsit több mint 30 ezret raktam bele. Igaz, ez alatt kétszer frissítettem automata váltó olajat, mondjuk én nem a horror árú olajak közül válogattam, Dexron 3-as ment bele.
Azért nem cserének írtam, mert ugye az automata váltó olajat nem lehet teljesen leengedni, még akkor sem, ha alul szétszeded a váltót, mert a citromban akkor is marad valami.
Az alul szétszedésnek ugyanakkor megvan az az előnye, hogy az olajszűrőt (amihez másképp nem igen férsz hozzá) ki lehet pucálni.
Nálam tökéletesen szuperál a váltó. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
csipszikutya #9889 üzenetére
V60service.hu is érdekes lehet, tudnak teljes olajcserét csinálni (nem csak pár liter, hanem öblítés). Egy kérdést megér, a sajátjuk hasonló futással csak kicsit rántott, elég volt az olajcsere.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
csipszikutya #9889 üzenetére
Majd, ha úgy van, kérlek számolj be az "eredményről", kíváncsi lennék, hogy mekkora a baj (ha egyáltalán van).
Egyelőre kicsit elment a kedvem, pedig erőteljesen tervezgettem beszerezni egy automata Volvert a mostani helyett a következő 1-1.5 évben.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
csipszikutya #9885 üzenetére
Hátő, az árak... Szóval személyes tapasztalatom nincs, ezt figyelembe kell venni. Viszont most érdekességképpen ránéztem Udvarinál az automata váltó felújítás áraira. Korábban volt egy szép táblázat kint, hogy melyik automatánál mettől-meddig tarthatnak a felújítási kötségek. Időközben már frissült az oldal és elég durva árakat írtak ki (talán ezek a korábbi árak felső határai voltak). Rendben, hogy az itthoni -nem márka- szervizek közül őket mondják a legjobbnak, meg tisztán, szépen csinálják, de kicsit most ütöttek ezek az árak.
Ami még talán hasznos lehet; mikor tavasszal voltam Diósdon a másik, Budapest környéki Volvo specifikus szervizben, akkor érkezett egy csóka egy harmadik generációs V70-el (tehát eggyel újabbal, mint a Tiéd). Abban is hatos automata volt és kezdett rosszalkodni (talán visszadobálta hatosból random, meg durván váltott). Neki azt mondták, ha jól rémlik, hogy ők helyben nem foglalkoznak váltófelújítással, de van rá emberük-szervizük és el tudják intézni a dolgot. Árban meg mintha valami 500-600e Huf rémlene, de ebben egyáltalán nem vagyok biztos.
Én első körben csinálnék még egy váltóolajcserét. Ha ezután is produkálja magát, akkor elvinném egy Volvohoz (is) értő szervizbe, hogy megdiagnosztizálják Dice-Vida párossal, meg aztán ránézzenek, hogy biztos váltó hiba-e.
-
aero.
veterán
válasz
csipszikutya #9885 üzenetére
Lehet meg gyari a valto, mert ha igen akkor eppen ideje. Nem mai csirket vettel, sok merfoldel, es talan tekerve sincs, mar annyit beletettel, hogy a kapunal kirohognek vele. Javittasd meg es utana nyugi lesz megint. A motor meg most jarodik be.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
csipszikutya #9883 üzenetére
Szia!
Már vártalak a logoutos bejegyzés után, grat a szekérhez, szép darab!
Én megpróbálnám az ismételt olajcserét, hátha segít a gondon, de felkészülnék a váltófelújításra is lélekben. A problémát ott látom, hogy a gyártó szerint élettartam töltet van a váltóban, miközben az álmoskönyv szerint nem árt, ha 60e kilométerenként (vagy 4 évente) azért cserélve van a váltóolaj. Amennyiben jól sejtem, Neked már 6-os automatád van (185 lovashoz csak az járt emlékeim szerint), ami elvileg kevésbé problémás, mint a korábbi öt sebességes, ha rendesen volt cserélve benne az olaj új korától kezdve.
Mennyire látod a múltját az autónak, le volt dobva korábban már többször is a váltóolaj? -
rbalint88
addikt
válasz
csipszikutya #9881 üzenetére
Udv itt! Tomor leszek: ez 99% valto lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3014, 91% Akkumulátor
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst -3 év gari
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB Zalman N5 Chieftec 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest