- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Fotók, videók mobillal
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Íme az új Android Auto!
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
Abu megelőzött. A GPU-s kódot rá lehet erőltetni a CPU-ra, fordítva viszont nem. Viszont a régi GPU PhysX játékoknál még nem lehetett a CPU-n futtatni a GPU-s kódot, mert az NV nem engedélyezte. Ha jól emlékszem, akkor a Metro Last Light volt az első olyan játék, ahol már nem tiltották a CPU-t.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem fut, csak bizonyos kódok. Ha a program nem támogatja a GPU-s gyorsítást, akkor csak CPU-n fut le a kód. Manapság ez a jellemző. A driverben azt beállíthatod, hogy ha van egy programban GPU-n futó kód, akkor azt a CPU-n is lehet futtatni. Hardvertől függően amelyik gyorsabb. Nem mindig a GPU-s az.
-
Kansas
addikt
Egy játékot mutass, ahol dedikált PhysX hardvernek(már amennyiben a CUDA mag annak számít) mérhető előnye van a szoftveressel szemben. A CPU-n a szoftveres fut, nincs hozzá dedikált hardveres gyorsító(vagy ha a CPU annak számít, akkor mindenhez van
)
Az a PhysX ami az én AMD-s vasamon megy, tuti nem használ dedikált hardvert. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, hogy romlik. Még nem optimalizáltak rá programokat. De amiket optimalizáltak ott működik. Lásd Dirt 5. Amit viszont nem tudni, hogy milyen lesz a következő év. A programozhatóság mindig bekavart a piacon, és majd holnap olvashatjátok, hogy ez jön DXR-be is traversal shader néven. Nemrég kapta meg az Xbox API-ja. És ez megint a feje tetejére állít mindent, mert hiába építesz fixfunkciós részegységet a hardverbe a bejárásra, ha az API nem engedi meg használni. Szóval jelenleg egyáltalán nem lehet tudni, hogy melyik hardver optimális sugárkövetésre. Leginkább egyik sem, mert traversal shader nélkül az effekt memóriaigénye lehet borzalmasan nagy, vagyis arra sok VRAM kell. Traversal shaderrel pedig minden hardver bukja a saját fixfunkciós egységét a bejárásra, ergo a vele járó teljesítményelőnyt is. Az RDNA 2-ből nem viccből van ez kihagyva, lehetett volna bele rakni, de minek, a Microsoft záros határidőn belül kivégzi? Ugyanaz lesz a sorsa, mint a T&L-nek, amit az SM-et támogató első hardverek leemuláltak shaderből.
Arról nem is beszélve, hogy amerre fejlődik a DXR kivégzett egy rakás optimalizálási irányt, például a hardveres koherenciamotorokat, mert azokat ray query-féle implementációval nem lehet ám támogatni. Ha valaki tervezett ilyet a háttérben, nos jobb ha kidobja a kukába, mert a Microsoftnak sikerült szoftveres szinten elintéznie ezt a jövőképet. Volt, nincs.
... Hacsak a Microsoft nem dönt úgy, hogy kivégzi a DXR 1.1-et a picsába, és a nulláról csinálnak egy másik RT API-t. Ezernyi kérdés van válasz nélkül, és olyan formában van már most összevissza ragasztgatva a DXR, hogy konkrét hardveres irányok elé dob sorompót. Ezért sem foglalkozunk annyira az RT-vel ajánlás szintjén, mert végeredményben borzalmasan játékfüggő az egész. Honnan is tudná bárki megmondani, hogy a traversal struktúratípus bevezetésével, ami működésképtelenné teszi az NV RT hardverének egy részét, mi lesz a teljesítménykülönbség. Erre senki sem képes.
Ahhoz egyébként, hogy ajánlást tegyél a GPU-ra, fel kell vázolnod helyzeteket:
1.) Komplex, hosszú sugarakkal dolgozó, de egyedi traversal shadert nem alkalmazó effektekhez rohadt sok memória kell. Amennyi VRAM csak fér a pénzbe, mert ez a limitje.
2.) Egyszerű, rövid sugarakkal dolgozó, de egyedi traversal shadert nem alkalmazó effektekhez nem kell sok memória, de érdemes olyan GPU-t venni hozzájuk, amelyek fixfunkciós bejárásra használnak dedikált hardvert.
3.) Traversal shadert alkalmazó effektekhez olyan GPU az optimális, amely optimálisan képes a multiprocesszorain a traversal shadert futtatni, mert fixfunkciós egységet ehhez nem használhat.
Ez a három opció van, és ha ezeket összegzed, akkor mindkét gyártótól kell venni egy-egy GPU-t, mert nem tudod előre, hogy melyik játék milyen effekteket fog használni.
És akkor a bónusz gyártói irányokról még nem is beszéltünk, Radeon Rays 4.0-t valaki?Szóval nem állunk azért nagyon jól.
-
FLATRONW
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És ez így jó a hardveres implementáció szintjén, mert hiába építesz a hardverbe külön adatbuszt a textúrázó processzoroknak és a metszésvizsgálatot végző részegységeknek, egyik API sem támogatja azt, hogy ezek egyszerre működhessenek. Nem tudnak úgy kiosztani feladatot a hardvernek. Tehát ez egyáltalán nem egy drawback az AMD oldalán, mert az NVIDIA hardvere sem tud másképp működni, annak ellenére sem, hogy ott van külön adatbusz a textúrázóknak és az RT egységnek. A következő generációban már valószínűleg a GeForce-ban sem lesz, mert az érkező traversal shader kivégzi az RT egységen belül a traversal unitot. Teljesen használhatatlan lesz a Microsoft készülő DXR kiegészítésével, még a mostani hardverekben is, hiába van beépítve.
Nem is kell metszésvizsgálat során textúrázni.
Semelyik hardver nem teszi meg.
#265 Kansas : [link] - korábban már írtam ilyet. Az is benne van, hogy az NV miért használ külön adatbuszt. Nem azért, hogy egyszerre mehessen a textúrázás és a metszésvizsgálat, mert azt az API-k nem támogatják.
Az AMD eleve úgy tervezte az RDNA 2-t, hogy programozható legyen. Az NVIDIA még nem tervezte rá erre a saját hardvereit, de igazából meg tudják oldani, mert a programozhatóság egy extra shader lépcső lesz, ami nem más, mint egy módosított compute shader. Ergo elég sok hardver meg tudja csinálni, csak amint áttér erre a modellre a rendszer az RT egységekben a traversal rész használhatatlanná válik a GeForce-okban. Az AMD is építhetett volna ilyen részegységet be, de mindkét konzol a programozhatóság felé ment, és most már tuti, hogy a Microsoft is átmenti ezt PC-be, tehát ellőttek volna egy rakás tranyót egy next-gen szintjén nem használható hardverelemre. Ez volt mindig a probléma a fixfunkciós blokkokkal. Hasonló történik most, mint anno T&L esetében. Az bejött, itt volt egy generációt, majd igen gyorsan jött az első shader modell, ami hozta a programozhatóságot. Az RT-vel is ez történik. Bejött, egy generációt ment a fixfunkciós rendszer, majd most jön a programozhatóság.
-
direwolf
őstag
"Most lehet azt mondani hogy neki ez nem fontos, de a Pc játékosok majd 25 %- nak igen"
Borzasztóan eltúlzott szám az a 25%. Jó ha 0,25%-ról beszélhetünk. Nyilán azok akik megnézik ezeket a bemutatókat, azok között lehet magasabb, de az játékosok összességén belül egészen elenyésző részt érinti a RT.szerk.: ezért hatalmas kiba..ás mind NV mind AMD részről, hogy totálisan leszarják az alsó-közép kategóriát (értsd: 200$ alatt). A közösség 80-90%-a él ilyen VGA-kkal. Itt nincs kérdés, hogy milyen az RT, mert ez egy értelmezhetetlen fogalom ezeken a kártyákon.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De azt ugye tudjátok, hogy a DirectX és a Vulkan API-n belül nincs egyetlen olyan futószalaglépcső sem, ami egyszerre generálna textúrázó és metszésvizsgálatra vonatkozó feladatot? Sosem tudna a hardver egymással párhuzamosan textúrázást és metszésvizsgálatot csinálni, akár van erre két adatbusz, akár nincs. Maguk az API-k nem engedik ezt meg. A Techspot itt egy bődületes baromságot írt le, ami valószínűleg abból ered, hogy nem olvasták el se a Vulkan, se a DirectX 12 specifikációját, és nem tudják, hogy az NVIDIA hardverein sem tudja azt megcsinálni az API, amit felrónak hiányosságként az AMD hardvereinek.
-
Kansas
addikt
Nem mindnek, soknak. Amelyikek elég nagyok, elég sok a subscriber-ük(nem előfizető, mert YT sub. ingyen van), azok közül szvsz mindnek, de a kicsik közül is soknak(pl olyannak is, akinek még 7000 subja sincs), max tőlük utólag visszakérte, vagy ugyanazt a kártyát több teszter is megkapta egymás után.
-
FLATRONW
őstag
Vegyük azt az esetet, hogy nem írják meg ezt a levelet,csak egyszerűen nem küldtek volna tesztpéldányt a következő generációból. Egész biztos, hogy a HU rákérdezne az okára. Megkapnák az NV-től ezt a levelet. Ugyanott lennénk, mint most és 5 évvel ezelőtt az AMD.
A HU megosztaná a privát levelet, és telesírnák a médiát. -
Kansas
addikt
"Az AMD és a konzolok is RT számítás alatt erre dedikált hardvert alkalmaznak" nem ugyanolyanokat, nem ugyanúgy. Az AMD-féle RT egységek a CU-k szerves részei, míg az NV-féle egységek függetlenek tőle.
Egyebekben érdemes elolvasni a Techspot cikkét e különbségekről.Sokat számít az optimalizálás, Dirt-ben pl nincs lemaradva RT teljesítményben az AMD, tehát nem kizárt, hogy a többi új RT-s címben sem lesz.
Ettől még az RT jelentősége nem nő meg hirtelen... -
Kansas
addikt
Nem az a kérdés, hogy kellenek-e lépcsők, a HU sem azt állítja(és erre pont az általad említett videók a bizonyítékok), hogy értelmetlen az RT és nincs jelentősége a jövőt tekintve.
Csak azt, hogy a jelenben nem akkora a jelentősége, mint az NV állítja.Nem mellesleg az NV se nyomulna ennyire hogy az összes többi feature-t hátrányba szorítva kihangsúlyoztassa, ha nem ez lenne az egyetlen érdemi előnye a jelenlegi generációban. Hogy honnan tudom? Onnan, hogy az előző generációban se tolta ennyire, pedig akkor még kizárólagos feature-ük volt, csak akkor még raszterizálási teljesítményben is az övék volt a csúcs, így ők is kezelhették annak, ami: egy nice-to-have feature, ami egyszer majd széles körben elterjed.
Jelenleg az a legérdekesebb kérdés az RT jövőjét tekintve, hogy az NV által eddig alkalmazott fixfunkciós egységet használó implementáció fog elterjedni, vagy az AMD(+MS +Sony) által használt programozható, shader egységeket használó? Esetleg a játékfejlesztők mindkettőre optimalizálnak és egyszerre fog hosszabb távon létezni mindkettő?
Elméletileg simán előfordulhat, hogy az AMD beadja a derekát, és a PC-s GPU-iba tesz NV-stílusú fix RT magokat, és a programozhatóság megmarad a konzolok világában, de én hosszú távon nem arra fogadnék...
Az látszik, hogy az NV-re optimalizált kód nem fut olyan jól az AMD kártyákon, arra vonatkozóan viszont még nem áll rendelkezésre semennyi infó, hogy fordított felállásban milyenek a teljesítményviszonyok... bár ha az AMD-s kód jól fut az NV kártyákon, az az NVidia-nak jó is lenne meg nem is, hiszen rövid távú hátrányok helyett hosszú távon nem kedvezne az NV-optimalizált kódok írása tekintetében... -
Duck663
őstag
Szó sincs semmiféle mosdatásról. Én sem küldenék terméket olyan tesztelőnek, amely nem teremt korrekt tesztelési körülményeket.
Le lehet írni, hogy valami azonos, mert úgy gondolják, hogy, de valóban így is van? RV770 és RV790 GPU-k 3 millió tranzisztor volt a különbség, mindössze a két GPU, felépítésében azonos felépítésű, processzorai azonos számú, akkor ez most különbség vagy sem? Mindössze 3 millió tranzisztorról beszélünk, és akkor ez most átcímkézés vagy sem?
-
Sajnos valószínűleg nem volt ez akkora hiba. Oké, bepróbálták, hatalmas hiszti lett, visszakoztak. Ettől kevesebb vasat adnak el? Aligha. Azt meg, hogy sokan szemétládának tartják őket ezért, telibeszarják. Ha legközelebb bepróbálják, akkor is ekkora hiszti lesz? Pl. Linus akkor is x perces rantet generál? Mert ha nem (és szerintem ekkora backlash másodszorra biztos nem lesz), akkor rohadtul nem fognak visszakozni. Addig is ott van mindenkinek a feje felett emlékeztetőül (merthogy az idősebbek tudják, hogy nem ez az első eset), hogy az NVIDIA ilyet is tud és akar. Sajnos.
-
mozesapo
tag
A DLSS-el mit is tudsz látni? Hogy 4k helyett 1080p-ben renderel, majd az AI szerver kapacítás segít javítani a képminőségen? Lol. Az tényleg jó összehasonlítás. Alma a körtével 4k vs 1080p. Hahaha. A DLSS-s ugyasnolyan "csalás", mint régen volt, ATI 24 biten számolt, Nvidia csak 16-on, persze, hogy gyorsabb volt. Mondjuk nem tudom hágy éves vagy, lehet nem emlékszel rá.
-
Dragon3000
nagyúr
-
Frawly
veterán
Ez mind szép és jó, becsülöm is, hogy leírtad mindezt. De ebben az esetben sem azt kellett volna lépni az NV-nek, hogy durciból nem küld semmit. Akkor legközelebb küldték volna azzal a feltétellel, hogy legalább x darab RT-s játéktesztnek is kell szerepelnie. Ennyi, ez nem nagy kérés, a teszt, benchmark ettől még lehet pártatlan, meg az értékelésben elmondhatják, hogy ezt nem tartják továbbra sem fontos feature-nek, de azt az x darab RT-s játékot azért letesztelik, mutatnak belőle egy-két részletet vizuálisan meg benyomnak róluk grafikonokat.
Amúgy teljesen egyetértek Hammer on Box-ékkal, az RT hiába egyértelműen a jövő (én odavagyok érte), de még nagyon kezdeti stádiumban van, nem nagyon használható a sebessége, kevés játék támogatja, addig meg csak egyfajta techdemo feature, mint igazán hasznos valami, addig meg a legtöbb játékosnál nem esik túl nagy súllyal a latba.
Az NV-nek az nem tetszik, hogy a Harbor Unboxed egy költséghatékonyságot szem előtt tartó budget gamer csatorna, nem low budget, de budget, és emiatt általában AMD-s megoldásokat ajánlanak, abból is a legjobb ár/érték arányúakat preferálják (ez meg véletlenül legtöbbször AMD, és nem Intel vagy NV), emiatt a high end termékekről, főleg NV-kről azt szokták mondani, hogy jók-jók, de csak az vegye, akinek a pénz és az ár-érték arány nem számít. Ennek ellenére nem AMD fanboyok, tényleg korrektek a tesztjeik, és azt ajánlják, ami adott pénzért a legjobb vétel a kategóriában. Ha épp az AMD-nek van gyengébb ár-érték arányú terméke, pl. Ryzen 5800X, azt is épp úgy kritizálják, nincs elfogultság, meg ha mégis Intelből akad valami jobb költséghatékonyságú, pl. 10400K, akkor azt is ajánlani szokták.
Egyébként az NV, meg Intel jobb ha hozzászokik, hogy mindenki ekézi őket, úgyhogy ilyen apróságokon, hogy nincs az RT tesztelve, végképp nem kéne besértődjenek. Kapnak majd durvábbakat is az arcukba, egyre sűrűbben. Nem is kell annyira tesztelőkig visszamenni, pár éve még Linus Torvalds is beintett nekik egy középső újat némi f*** you Nvidia keretében, amit akkor is megérdemeltek az ócska zárt linuxos drivereik miatt, egészen a mai napig.
Meg pl. a legutóbbi húzásuk, amikor előre bejelentették, hogy bőven vannak RTX3080-3090 kártyákból készletek, erre hipp-hopp leapadtak, mire azzal mentegetőztek, hogy de izé, erre nem gondoltak, hogy ekkora kereslet lesz rá. Mert mit hittek?
Vagy mikor sok youtube-os tesztelő a korai 3080 driverek miatti instabilitást ragozták, amiről először azt hitték, hogy SMD kondik miatt van, közben meg nem, ezzel több NV-s gyártót is felbőszítettek.
Ezzel a durcizással a NV saját magának vág alá, mert így a csatorna nem vagy csak késve fogja tesztelni a kártyáikat, és emiatt még erősebben az AMD-t fogják ajánlani. Ez kifejezetten öngól.
-
Duck663
őstag
"Pozitív tartalmat gyártanak" Vannak tesztelők akik OC-s kártyát állítanak szembe ref órajelessel, emellett pedig elsődlegesen a negatív tulajdonságait emelik ki az adott terméknek. Tudod olyan ez, mint a félig tele vagy félig üresen lévő pohár. Ugyanúgy félig van, csak ezek a tesztelők azt hangsúlyozzák, hogy félig üres. Jelen esetben nem ez áll fenn. A HU tesztje teljesen rendben volt. A Fury esetében pedig valószínűleg azért történt a tesztelők megválogatása, mert már az elején tudták, hogy a 4GB VRAM kevés lesz HBM-ből többet nem tudtak rátenni, és ezáltal könnyen teremthető olyan körülmény, amely a valóságtól rosszabb színben tünteti fel az adott VGA-t.
"mert nekem továbbra is az jön le hogy leszarták a 3080 tesztben az RT-t ezért kaptak levelet és ez igaz arra a tesztre." Elmondták, hogy RT teszt külön lesz, ezen nem kell hisztizni, oda kellene figyelni, az pedig hogy az RT másodlagos, sőt harmadlagos, teljesen jogosan, a megjelenő játékokból hány támogatja? Na ezért sokadlagos kérdés. Értem én hogy szeretnél ezen vergődni de nem kéne mert csak saját magad teszed nevetségessé, pont úgy ahogy az nvidia is tette.
Én egyébként inkább arra lennék kíváncsi, hogy efféle levelet hány meg hány fejlesztő kap, mert ha ezt így meg merték játszani, akkor egészen biztos, hogy a fejlesztők felé is ez megy.
-
IreN!CuS
addikt
Nem feltétlenül gondolom ,hogy odáig fajulna a dolog. Legrosszabb esetben is kiadnak egy hivatalos közleményt amiben leírják, hogy hát ők nem is úgy gondolták meg minden szuper jó - majdnem azt írtam, hogy szuper zöld, de az félrevezető lenne jelen esetben
- aztán ennyi.
gbors: több nagyvállalatnál dolgoztam már, pontosan tudom mi hogy működik. Pont ezért írtam amit.
-
makkmarce
őstag
többször felolvasták (pl lentebb Linusék is) és kinnt is van a weben, mit szeretnél még látni? Hátha meghamisították?
A másik, hogy szerintem attól, hogy felíratkozol egy nvidia levelezési listára (vagyis egy olyan listára, hogy tesztelő vagy, akarsz kártyát), attól még nem vettek meg. Kb a 15 éves gamereket lehetne megfogni azzal, hogy kapsz tesztre kártyát, egy komolyabb céget sokkal nehezebb, mert ez nem egy 40 millás kocsi, hogy megrázza, ha megkell vennie valamit. (az idő lehet tényező, max jóban kell lennie egy nagykerrel, és nem az nvidiával).
Jelenleg a megjelenő játékok tesztjét is hasonlóan oldják meg sok helyen. Felíratkozol, kapsz egy kulcsot, leteszteled, azt kész, és közel se biztos, hogy jót írnak róla, csak azért, mert kaptak kulcsot. -
Lehet más is elfogult, de te is az vagy. Itt nem az a legnagyobb gond, hogy az NV nem ad kártyát, hanem amiket leírtak és ahogy az fogalmazva volt. Igen, bele lehet gondolni, hogy szívesen látnának több RTX tesztet vagy DLSS-t. De nem ez van leírva. A partneri viszony megszűntetésére írják azt, hogy megszegték a partneri szerződés ezen meg, meg ezen pontját, ha benne van de nem ezt írták, ezek szerint nem szegték meg a benne leírtakat. Így jelenleg több probléma is van:
1. Az Nvidia a Gamerek és az egész iparág véleményére hivatkozott. Így általánosítani nem lehet.
2. Simán lehet úgy értelmezni, hogy nem az Ő tetszéseiknek megfelelőek az eredmények. Egy Nvidia kaliberű cégnél nem szabad és nem elfogadható kétértelműen fogalmazni.
3. Egy tesztelőnek nem lehet így megmondani, hogy hogyan teszteljenek. Ha szponzorált videó, akkor igen, de akkor is azzal tesztel a készítő és úgy amivel akar. Az Nvidia meg eldöntheti hogy megszünteti a partneri viszonyt, de nem írhat ilyen befolyásoló stílusú levelet.
Igen ingyen kártyát kap a készítő de egy ekkora partnernél sokkal nagyobb a reklám érték. Tehát kap is az Nvidia ezért valamit. A szponzorálást meg az Nvidia partnerséget meg ne keverjük.
A Raytracingről, meg a DLSS-ről annyit, hogy a Raytracing a jövő. Jelenleg is van pár cím, de még azért nagyon nyögvenyelős a technológia bevezetése még. A DLSS meg biztos, hogy jelenleg nagyon fontos. De nem biztos hogy a jövőben is ez lesz, ha nő a videókártyák teljesítménye az évek során és skálázás nélkül is jó lesz az FPS szám.
-
Dr. Akula
félisten
"nem ezt írták nekik, Hogy úgy teszteljetek ahogy mi mondjuk"
Hááát... de! Pont azért kapták a banhammert. Persze lehet magyarázni a bizonyítványt hogy meccsen kívül ettől még azt csinálhatnak amit akarnak, ennyi erővel Lance Armstrong sincs eltiltva a versenyzéstől, csak a pályán kívül kell csinálnia, esetleg a nézőtéren...
-
makkmarce
őstag
én AMD fan vagyok, de kérdés nélkül RT+quality DLSS-el(vagy sima RT-vel, ha bírja, mert azért ront rajta) nyomnám végig a CP-t, 1440p 40 fps nekem elég (lenne, meg ha lehetne kapni normál áron új kártyát...)
Nekem a 40 fps is elég, viszont nézzen ki szépen, ez úgyis egy RPG.
Régen minden konzol játék 30-al futott, csak most lett perverzió ez a 150 fps-el akarok játszani. OK, a CS:GO-ba okés, de máshol minek?
Nézzen ki gyönyörűen, azt kész. A mozinál se sírok, hogy miért csak 24. -
laposonly11
senior tag
"Vegyétek majmok
Egy közepes modern vga árából itt figyel a series x, komplett gép 4K/120Hz haljon éhen az NV."Főleg hogy az a 4K 120Hz az kizárólag indie szarokkal megy, a jelenlegi launch címek, alig köhögnek 30 - 60 fps között, dinamikus felbontás butulással is, de van amelyik a 30 fps-t sem tudja tartani... ja és ezzel a dobozzal, de a Sanyi verzóval sem, dolgozni sem lehet, office, photoshop, videóvágás, de vegyétek majmok...
-
Duck663
őstag
Valóban AMD kártyám van, DE hogy fan lennék, nos ez sértő, nem vagyok ugyanis az. Semmilyen olyan technológia, ide értve a VRS-t is, amely a felbontással trükközik nem érdekel, én a tű éles képet preferálom, nem a valamilyen módú felbontástrükközgetést, csalást. Azért a VRS-t hoztam példának, mert azt a 6xxx széria is támogatja, és az is egyfajta csalás.
Az RT pedig majd akkor fog érdekelni, hogyha bekapcsolásakor a 100FPS-ből nem 20 lesz hanem mondjuk marad mondjuk 80. Addig nem hat meg. Pedig pl.: a The Riftbreaker esetében igen látványos, ahogy a fényforrás mozgásával dinamikusan változnak az árnyékok, DE ahhoz hogy ez lázba hozzon, kell a megfelelő sebesség is. Addig amíg ez nincs meg, simán le tudok mondani róla.
-
Duck663
őstag
De ezzel pontosan azt akarják meghatározni, hogy a független tesztelő, hogyan teszteljen, vagyis a függetlenségét kívánják befolyásolni. Az hogy kevés a DLSS és RT, most őszintén, hány játék jelenik meg a piacon, és abból mennyi használja ezeket? De tovább megyek, azoknál a játékoknál amelyek támogatják, azoknál a felhasználók mekkora arányban használják ezeket? A RT-et kb arra használja mindenki, hogy megnézzék, hogy hogy néz ki vele, aztán kikapcsolják mert tetű lassú, és olyan hú, de sokat sok esetben nem is tesz hozzá, a DLSS-et, meg nagyrészt a felhasználók elutasítják. Akkor most miről beszélünk, ezek kihagyása mennyire releváns? Itt a CP2077, a Medium és az Ultra beállítás között mi a különbség? Hát a tesztelő se nagyon tudta megmondani, leginkább a sebesség, amiből az is következik, hogy a gépigény mesterségesen van igen magasra nyomva.
-
tasiadam
veterán
annyira nonszensznek tartom ezt. Adott/kitalalt az nvidia egy dolgot, ami a masodik generaciora jol mukodik. De ha a kartya tud elheto 100+ fps-t, akkor miert kene h erdekeljen a 30-40 fps-t produkalo, es hasonloan alacsony teljesitneny felmutato teszt? Latjuk, meg mindig keves arra, hogy 4k 60+ fps dlss+rt legyen. Vagy vegye meg az ember a 3090et es jatszon 1080P RT-t? Akkor minek a vegtelen memoria? Az nvidia is gondolkodhatna neha... 50mp egy videoban tokeletesen eleg arra, hogymegtudjuk, meg mindig nem fofja a kutya sem bekapcsolni, akinek 2070S van, vagy akar 3060Ti.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez se nem üzleti, se nem szakmai döntés. Az NV-nek nem kötelező mindenkivel együttműködni, de az, hogy írnak egy levelet, hogy megy a ban az FE hardverek elérésre, de esetleg felülbírálják a döntésüket, ha többet tesztelnek úgy, ahogy az NV diktálja, na az durván túlmegy a vörös vonalon. És nem pont a HU miatt, hanem azért, mert ha velük meg merik csinálni ezt, akkor kinek írnak még ilyen maileket, és kik azok, akik esetleg nem érzik magukat akkora médiának, hogy a nyilvánosság előtt védekezni tudjanak, így esetleg becsicskulnak.
És ez nem csak a HU számára káros, hanem az egész iparágnak, nem véletlenül fakadt ki TechJesus is. Ezek után honnan tudja egy átlagos Youtube néző, hogy kiket vett meg az NV, és kiket nem?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Formula-1
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Windows 10
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Beszámítás! Apple Mac mini 2023 M2 Pro 16GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest