Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laposonly11

    senior tag

    válasz hokuszpk #324 üzenetére

    Ennyit offolni egy elíráson 4:3 helyett 5:4, nem volt jobb dolgotok? :C
    Ja hát ha eddig is alig telt tőletek érdemi hozzászólásokra, csak a felesleges szófosás miatt jártok a topikokba, akkor nem szóltam... :R

  • laposonly11

    senior tag

    válasz Aprósólyom #289 üzenetére

    " Teljesen felesleges, hiszen játék közben senki nem nézi, hogy a fény/árnyék és tükröződés mennyire tűnik természetesnek."

    Ez rendkívül vicces megjegyzés, aminek köze sincs a valósághoz. Az ilyen igénytelen grafikájú CS.GO és egyéb e-sportoknál, ahol tényleg csak a frame számít, vagy pl. a blizzard fos grafikájú játékainál, amik folyamatosan le vannak maradva egy 15 évvel ezelőtti szinten, csakhogy egy üzleti integrált vga-jú laptopon is elfussanak, tényleg nem számít de ha bárkit megkérdezek, akár PC-s akár konzolos, azért vesz mindenki újabb hardvert, mert szebbek a játékok, mint a régin. De ha te is azon kisebbséghez tartozol mint az egyik kollégám, aki még mindig 1280x1024 4:3 as szürke, élettelen színekkel rendelkező TFT monitort használ, és a filmekeből sem a FullHD/4K verziókat szedi le, hanem a 640x300, 576x240 és hasonló agyontömörített valamiket, amitől nekem kifolyik a szemem, akkor nem szóltam.
    Mellesleg technikailag sem áll meg az amit mondasz, mivel a játékok már régen elérték poligonszámban azt a részletességet, hogy élethűen részletes objektumok vannak az orrunk előtt, az arcoktól kezdve, a domborzaton, növényzeten át, egészen az apró cseprő szanaszét heverő tárgyakig. Így már csak egy dolog maradt amit fejleszteni kell, az az élethű megvilágítás, tehát a fények és árnyékok, és ezen már csak a Ray Tracing segíthet, ha már itt van a technológia, elérhető áron és jól működik is.

  • laposonly11

    senior tag

    válasz emvy #166 üzenetére

    Most te azt gondolod, hogy majd amikor megjelenik pl. az RTX 4090 de boltokban csak 2 hónap múlva lesz kapható, és az összes "okos" tesztelő kapott teszt kártyát a gyártótól, de ezek a "hülyék" várhatnak 2 hónapot, csak addigra mindenki leszarja majd a tesztjeiket, mert kissé durván késtek velük, és emiatt esik a nézettségük/népszerűségük durván, nem számít? :W Mert te szerinted népszerűek maradnak majd hardver nélkül, elég csak szépen pislogniuk és mosolyogniuk? :C

  • laposonly11

    senior tag

    válasz Kansas #151 üzenetére

    "a független tesztelők érzékenyek a függetlenségükre, és nem tartják magukban, ha izmozni akarnak velük... A tesztelők nem nekik dolgoznak, hanem nekünk, játékosoknak, és velünk szemben sem az a dolguk, hogy enyhítsék a "buyers remorse"-unkat, hanem hogy elmondják a frankót a termékekről, és amíg 100 megjelenő játékból csak 2-3 támogat RT-t, és abból is átlag egy inkább techdemó mint játék, addig szerintem teljesen jogukban áll nem az RT-re kihegyezni az összes tesztjüket."

    - Akkor ha ennyire érzékenyek, akkor ne csodálkozzanak hogy kapják az ingyen hardwert a pi**ájuk alá, de szarnak a bele épített legújabb technológiát rendesen bemutatni, csak azért mert a konkurenciának ez nincs meg és ezzel a konkurenciának kedveznek. És mivel vannak igényes játékosok, akiket bizony az a tucat RTX es játék érdekel, nem pedig az ilyen igénytelen grafikájú 450+ fps egy CSé gó és társaiban.

    "Azt is eldönthetnéd, hogy az RT-t dicsőíted, vagy a 4K/120Hz-t. A kettő(három) együtt nem megy. Semmilyen hardveren."

    - Ha vissza olvastál volna, másik hozzászóló volt oda a konzolos 4K 120Hz ért, nem én! pont hogy én pofoztam helyre, hogy erre egyik konzol sem képes, mivel már a launch címek is 30-60 frame között köhögnek, de azt is csak AMD dinamikus képbutító sharpeningjével, amihez képest az NVidia DLSS 2.0 fényévekkel jobb képminőséget és sebességet biztosít, mivel hogy van hozzá plusszban több száz tensor magja, miközben az AMD kártyáknak 0 értsd semmilyen hardveres gyorsítása nincs hozzá. Ja de hogy azért kell szeretni mert piros, a másikat meg utálni mert zöld? Logika?

    "És akkor most a tiráda mellé sorold azokat a játékokat, ahol ez így van. Aztán számold ki, ez mekkora hányada az összes ugyanazon időszakban megjelent játéknak, illetve az ezekkel RT-vel játszók mekkora hányadát teszik ki az összes játékosnak.
    Képzeld, többségben vannak azok, akiket konkrétan ezek a játékok full hidegen hagynak, ők hadd ne az RT alapján döntsenek arról, mit akarnak venni..."

    - Ez a te szubjektív igénytelen átlagos véleményed. De én leszarom az igénytelen többség véleményét, és csak ismételni tudom magamat, ABSZOLÚTE JOGOS hogy az Nvidia leszarja az olyan tesztelő bandát, akik leszarják azokat az igényes játékosokat akiket éppen a legújabb technológiák iránt érdeklőnek, Ray Tracing, stb. és az ilyen hülyékből álló tesztelő banda, ha kizárólag az igénytelen többségnek csinál teszteket, 450+ fps CSé Gó, Fortnájt, Szarkraft, Wow, Lol meg mittudomén egyéb igénytelen grafikájú és még ennél is igénytelenebb játékmenettel, rendelkező szaroknál. Akkor ne csodálkozzanak, hogy többé nem kapnak ingyen hardvert a zöldektől, mivel balfaszok. Legközelebb akkor majd megveszik maguknak, ennyi!

    - Azt meg ne tudd meg, mennyivel többet számítana a játékmenet szempontjából, ha pl. a játékokban rendesen működő fizika és/vagy AI volna...

    - Jogos, de pl. a Battlefield sorozat megvan, ahol gyakorlatilag minden törik, esik gurul és a legújabb részben még RTX is van? Tulajdonképen a legújabb játékok közt, nem is találni fizika, rombolhatóság nélküli címet. Az is megvan hogy már mióta jelentek meg cikkek az Nvidia tensor magok és az AI ról? Miközben AMD itt sincs sehol ezen a téren...

    Száz esetből átlag hányszor segít ki a tükröződés a drágalátos multi-FPS-edben?

    - Mondjuk mindig? Ha visszaolvastál volna és értelmezed is amit írtam, akkor most nem csinálnál már másodszorra popót a szádból. :U pl. A kirakatban, vagy fényes gépkocsi karosszériáján visszatükröződő ellenfélről, aki így nem tud hátba támadni, mert látom a tükörképét? Vagy a víztükörben, tócsában miközben az ellen a fejem felett a tetőn, fán van, de azt hiszi hogy nem látszódik mert lefelé a folyót, tócsád bámulom, vagyis pont őt, aztán meglepődnek és cheatert ordítanak, stb... :R

    Abban viszont 100%-ban biztos vagyok, hogy 100-ból 100-szor esik vissza jelentősen az FPS(DLSS mellett is) és az esetek jó részében kénytelen vagy visszavenni más, szintén hasznos beállításokból(pl. view distance, felbontás), csak hogy élvezhető sebességgel fusson...

    Képzeld el én egy 1660Ti-vel nyomtam a Battlefield V öt bekapcsolt Ray Tracing mellett és képzeld, megvolt a stabil 60 fps. Ezt úúúgy hogy az 1660Ti ben nincsenek is tensor magok, tehát nem képes hardveres Ray Tracing támogatásra, DLSS re meg egyáltalán!
    És nem, nem a hasznos beállításokból kellett visszavenni mint a view distance, vagy felbontás:
    Battlefiel V Geforce 1660Ti Ray Tracing

    Szóval ha egy felső középkategóriás Nvidia kártyával, stabil 60 fps el lehet játszani egy modern multi fps el, vagy Metro alatt, 30-50 frammel toltam bekapcsolt RT: mellett, ott sem kellett sok mindent visszavenni a grafikából, de oda nem is kell a sebesség, akkor nekem ne írjatok ilyen hülyeségeket itt a fórumon hogy pl. még 3-5 évet kell várni a Ray Tracingre hogy kiforrjon, mert röhögni fogok :DDD miközben pl. Metro alatt 4K ban a 80 fps-t tud egy 3090Ti, de az 6900XT itt is azért 39 fps el döcög. Full HD ben, meg nem véletlen hogy nem találsz tesztet a legújabb monstrumokról, mert ott egyenesen száguldanak 150+ fps el, sugár követés mellett! :)) Szóval, abszolúte brutálisan igazat adok az Nvidiának hogy pipa, ha egy tesztelő csapat nem beszél az RT ről, miközben a jelenlegi konzol címek 95% ban és a PC re érkezők címek jelentős részében ott van, lesz a technológia, még akkor is ha egy ilyen jelenlegi Aszaszin Valagában, vagy Szájberpánkban, senki nem veszi különösebben hasznát hogy nézegetheti magát egy kirakat üvegben, vagy az egész város fejjel lefelé tócsában látható tükörképében gyönyörködhet...

  • laposonly11

    senior tag

    válasz wattafaka #149 üzenetére

    Ez most komoly? :DD Vagy esetleg a Covid miatt fél éve nem voltatok kint a friss levegőn, és már kezditek elfelejteni hogyan néz ki a valódi világ a monitor/TV képernyőjén kívül? :Y

  • laposonly11

    senior tag

    válasz Beretvás #139 üzenetére

    Hát ha csupa ilyen okos ember lesz mint te, akkor megérett. :R :W Visszakérdezek, a víz mióta nem tükröz?
    Voltál te már esetleg tó mellett, vagy megnéztél már egy pocsolyát élőben? Segítek:
    [link]
    [link]
    [link]

  • laposonly11

    senior tag

    válasz Predatorr #121 üzenetére

    Hiába magyarázod nekik, aki nem nyomta fps- el RTX alatt, ahol pl. az ellenfeled aki hátulról próbál becserkészni, de te meglátod mert tükröződik az ablakban, kirakatüvegben, vagy a fényesre polírozott kocsi felületén, amivel szemben állsz... az vegyen vöröst, ja "Szar RTX" :DDD :C ... Vagy amikor Metroban az ellenfél fegyverének lézercsóvája megcsillan a tócsában a sarok mögött, és így ki lehet szúrni stb... :Y Lényegében nem csak szépíti a grafikát, de teljesen megváltoztatja a játék menetét, élményét.

  • laposonly11

    senior tag

    válasz Cs1csó #89 üzenetére

    "...mert az emberek agyába beégett, hogy az Nvidia jobb."

    Miért is, mert az emberek olvasnak teszteket? És még talán az Nvidia képes havonta kidobni egy újabb drivert lényeges javításokkal, miközben az AMD nél volt hogy 5 hónap... :D
    A visszafele kompatibilitásról nem is beszélve. Volt hogy "sufni" patch/driver kellett egy AMD kártyához, Win XP/Direct X 9 es dolgokhoz no comment...

    (számomra az nem fejlődés, hogy úgy "erősebb" egy kártya a másiknál, hogy 200W-al többet fogyaszt, de az sem, ha 30%-al gyorsabb de 90%-al drágábban árulják.)

    Ezt ha az előző generációhoz méred, akkor valóban, nem tudom mi ütött most beléjük, de hogy Nvidia és AMD is 3 ventis Paksot leszívó 3 kilós, méregdrága kazán kártyákkal villognak, szerintem inkább szánalmas, miközben az Intel kijött a legújabb 11. generációs CPU val, amiben az IGP, egy 12-13 colos laptopban is elfér, a legújabb játékokat is futtatja játszható 30-45 fps el úgy hogy a laptop nincs áramra kötve és elfut 4-7 órát így max. teljesítményen. :Y

  • laposonly11

    senior tag

    válasz b. #47 üzenetére

    "Vegyétek majmok :DD
    Egy közepes modern vga árából itt figyel a series x, komplett gép 4K/120Hz haljon éhen az NV."

    Főleg hogy az a 4K 120Hz az kizárólag indie szarokkal megy, a jelenlegi launch címek, alig köhögnek 30 - 60 fps között, dinamikus felbontás butulással is, de van amelyik a 30 fps-t sem tudja tartani... ja és ezzel a dobozzal, de a Sanyi verzóval sem, dolgozni sem lehet, office, photoshop, videóvágás, de vegyétek majmok... :)

  • laposonly11

    senior tag

    válasz #98320896 #38 üzenetére

    Nem vagyok elájulva attól, hogy az 6900XT 2250 MHz-en megközelítette az 1695 MHz en ketyegő Nvidia csúcskártyáját. Ray Tracing alatt az Nvidia minden játékban 25% al gyorsabb, a jelenlegi legmodernebb grafikájú Red Dead Redemtion 2 ben pedig, 53% al (4K alatt Nv 46 fps vs. AMD 30 fps), a Ray tracingre alapozott Metro ban, pedig 2,1 szer gyorsabb a zöld (4K alatt 82 vs 39 fps :Y :R ) (és kb "csak" 50% al drágább mint az AMD, szóval melyik is a jövőtállóbb technológia? Az Nvidia nem hülye, tud számolni, és így is árazta be magát, azonban az hogy miket írnak tesztelők, mennyire "hülyítik" a népet, és közben mire van igény. Jogos az Nvidia felháborodása, ha egyszer beépítettek egy RTX technológiát, amit a hanyag tesztelők szarnak tesztelni és reklámozni, pedig kaptak hardvert ingyen kézhez. Te mit szólnál hozzá ha a sok sima TV mellett, a te HDR TV det még véletlenül sem tesztelnék a HDR funkcióval? Azt mondanád hogy kap*átok be, több hardvert nem küldünk nektek.

    Tudod én még mindig a legújabb technológiáért szeretek pénzt kiadni, magyarul számít a látvány, ha "igénytelen" CS:GO-s vagy egyéb e-sportos profi játékos lennék, ahol csak a sebesség számít, akkor AMD-t vennék. Ja nem, amíg az AMD nem tud felmutatni semmit a DLSS 2.0 vel szemben, addig várjuk még a sebességteszteket is, Ill. a szájberpánk teszteket, amik szintén döntők lehetnek...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés