- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
boxmaci
tag
Figyelembe véve, hogy mindig is a konzolok diktálták a szabványokat, igen valószínű a shader szintű programozhatóság és a traversal shaderek szabványosítása a raytracinget illetőleg. Valószínűleg igazat szólt a volt Guerrilla fejlesztő tavasszal mikor azt ecsetelte, hogy az Xbox Series X raytracing tudása túlmutat a jelenleg használt PC-s fixfunkciós megoldáson. Nem véletlenül volt ott az MS prezentációjában a 10x-es teljesítménynövelés a sugárkövetésre minimális szilikon használata mellett. Más kérdés, hogy ehhez meg is kell írni a kódot, vagyis csak később jönnek a játékok amik ezt a tudást kihasználják.
-
Kansas
addikt
"Ez a véleményem szerint teljesen rendben van."
Ez szerintem is, ráadásul ez megoldja azt a problémát hogy a teszter ne függjön egy gyártótól, ha az mondjuk MSI módjára izmozni kezd, az egyszeri teszter megfogadja GN Steve tanácsát és hagyja a gyártót a francba, kér kártyát a másiktól, vagy vesz a piacról, ha van rá kerete(meg ha kapható)...
Másrészt ezek szerint Ausztrália vagy elég nagy piac, vagy egyben kezelik az angolszász országokat, feltételezve, hogy USA-ban/Kanadában is nézhetik HU-ékat... én legalább is nem ismerek náluk nagyobb ausztrál review csapatot - népszerűségben, persze, nem létszámban.Kérdés, hogy NV akkor is visszakozott volna-e, ha Linus(a maga 12,5 millió subscriber-ével) nem küldi el őket publikusan az anyjukba... magyarul, hogy ez egy személy "részeg" emailje az NV részéről, vagy az elküldése pillanatában a cég álláspontja volt. Mondjuk ezt aligha tudjuk meg...
-
Kansas
addikt
Tudtam, hogy valahol olvastam ilyet, csak abban nem voltam biztos, hogy tőled, így nem találtam meg.
Köszi!Akkor már csak a tárgyhoz jobban kapcsolódó rész kéne, hogy mennyiben van/volt HU-ékkal meg a többi FE tesztelővel kivételezve, és mi kell ahhoz, hogy abba a körbe be lehessen kerülni? Vagy NDA-s a téma?
-
persze ez világos.
Ami szerintük és pl Igor szerint is gond az csak annyi hogy bekapcsolt RT alatt az arány jobban romlik az Nv fix hardveres egységeihez és kártyáihoz képest amennyiben a játék hazsnálja a fix funciós blokkokat, amit végső soron nagyjából látunk is.
gondolom azok a játékok amik nem NV RT magra vannak optimalizáltak ott mindegy mert mindkét ( vagy akár intel is) ugyan úgy meg tudja oldani egy támogatási lépcsőben. Nvidiának meg biztosítania kellett a visszafele támogatást a kint lévő játékokhoz. vagy ha kerülgetik a szabványt akkor rámegy arra hogy az RT magjaikat használják ki rendesen aztán nem érdekli mi lesz. -
Kansas
addikt
Arról mesélhetnél pl. hogy mi kell ahhoz, hogy pl ti(vagy egy előélet nélküli felkapaszkodó reviewer) kaphassatok FE-kártyát... vagy akár arról, hogy nektek mi volt az indoklás arra, amikor abbahagyták a küldést, már persze ha volt egyáltalán...?
Azt se bánnám, ha el tudnál irányítani egy normális, az RT-implementációk közti különbséget bemutató cikkhez, ha már én egy olyat találtam, ami "egy bődületes baromságot írt le"... ahhoz nem feltétlenül ragaszkodok, hogy te írj egyet, mégis csak hétvége van...
-
nem írják, hogy egyszerre csinálná vagy képes lenne rá. Azt írják, pont le, hogy nem:
"The most notable of which is that the texture processors can only handle operations involving textures or ray-primitive intersections at any one time."
Arra gondolnak hogy RT alatt ezek az egységek úgy is metszésvizsgálatot végeznek, nem textúráznak, ha jól értelmezem. -
ebben a részében igazad van ,de nem ezt írták nekik, Hogy úgy teszteljetek ahogy mi mondjuk.
Amin kiukott a bili a színvonalon aluli RT/ DLSS teszt. Azt el kell ismerned több mint gáz volt a 3080 FE bemutatása náluk RT és DLSS terén.
Sok év szakmai együttműködés van köztük ha jól számolom ez a 3.generáció Fe kártya első napra, nem hinném, hogy annyira meg volt kötve a kezük, hisz eddig is felvállalták ha valami szar volt akár Nvidia akár AMD akár Intel.
Mint ahogy itt is inkább a színvonalon aluli RT és DLSS része volt a gáz, nem maga a komplett teszt, amit akárhogy nézek, ebből a szempontból valóban nem túl sok, hogy ezt támogassa egy cég jelentős anyagi bevétellel, akiknek fontos lett volna, hogy ezt is bemutassák mennyit fejlődött ez a része mondjuk a Turinghoz képest.
Az hogy valaki alapos tesztet készítsen nem megvétel kérdése. Attól még nyugodtan beletehetett volna még 2 játékot és szánhatott volna az RT nek és DLSS nek 3 percet a 35 percből ,mint ahogy a legtöbb oldal ezt megtette AIB kártyákkal is Nv támogatás nélkül. -
Ez nem etikai döntés ez üzleti és szakmai. 50 másodperc 35 percből és 1 játék a 15 ből. Még én is többet teszteltem le RT ben a logouton. [link]
220 ezer megtekintés mellett.
Nem kibanolták a Youtubról vagy az életből. Egyszerűen nem kap kiemelt pozíciót ezek után ennyi. Nem írták meg neki hogy már pedig mindenképpen így tesztelj. Továbbra is tesztelhet mint te és még sokan mások. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Erő és sebesség? Most az Öné lehet! Ráadásul kamatmentes rèszletre is!
- Prémium! Felsőkategória! Asus Rog Strix Maximus Z790 Hero Wi-fi Alaplap!
- Lenovo ThinkCentre M720s SFF / M920T tower -Számla, garancia, WIN11
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest