- iPhone topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
Igen, ezek nagyon jó értékek. A 2080 Ti 6 fps-es visszaesése az 1080Ti-hez képest is elfogadható. Sokkal jobban néz ki a játék RT-vel és szinte ugyanaz a teljesítmény. Az új generáció pedig már teljesítményben is jobb.
A statisztika érdekes dolog, de azt mutatja, hogy a játékosok nagy része 1080p-s monitort használ, csak elhanagolható részük nagyobb felbontásut. Ezek szerint felesleges magasabb felbontáson tesztelni.
Szerintem nem. Azt kell figyelembe venni, hogy a technológia itt van, terjed és megkerülhetetlen. Elég érdekes, hogy egy PC-s fórumon ilyen a felhasználók hozzáállása. -
FLATRONW
őstag
-
hokuszpk
nagyúr
nem crt, amire valaszoltam ott se crt volt az allitasban :
"1280x1024 4:3 as szürke, élettelen színekkel rendelkező TFT monitort "
en Samu 214T -t bamulok.
-
Komplikato
veterán
Én még emlékszem a "boldog időkre", amikor az NV azzal zsarolt meg HW oldalakat, hogy aki csinál tesztet az új (és persze utolsó) 3dfx kártyáról, az többé nem kap tesztvasat egy darabot sem, illetve aki kapott azt meg jól beperelik. Akkor érdekes módon a többség kussolt ... a 3dfx meg bedőlt és "valaki" meg is vette ami maradt belőle. Azt a körlevelet érdekes módon egyetlen HW oldal merte kitenni az ablakba ...
-
wattafaka
senior tag
Jogos, egy kicsit összemostam fejben a kettőt a nagy felháborodásra
Szóval az NVidia végeredményben jól csinálja, mert fejleszti a grafikai lehetőségeket, mindezt opcionálisan (kikapcsolható RT).
A fejlesztőkre viszont sajnos még igaz (lesz, főleg a jövőben), hogy beleteszik a játékukba a bekapcsolható RTX-et, a játékélményre meg nem fektetnek túl nagy hangsúlyt. Az optimalizáltságról már nem is beszélve. Először a teljesítményproblémákat kellene kigyomlálni, aztán jöhet a csicsa -
Abu85
HÁZIGAZDA
Két dolog kell, hogy egy gyártó együttműködjön egy médiával. Az egyik a régióra vonatkozó fókusz. Ha mondjuk valakit nem érdekel Magyarország, akkor akármilyen nyuszi szemekkel nézhetünk, hardvert azt nem kapunk. Ha a régió fontos, akkor olvasótábor/érték szerint van ez szelektálva. Ez mindenkinél így működik, nem csak az NV-nél. Európa annyira nem kap FE kártyákat egyébként, de nem azért, mert az NV-nek itt nincs fókusza, hanem azért, mert az FE-ket ide nem igazán szállítják. Emiatt az NV-nek fontosabb, hogy ezen a kontinensen a médiák inkább a boltokban is megvásárolható hardvereket teszteljék. Ez a véleményem szerint teljesen rendben van.
#270 FLATRONW : Az más miatt volt. Az RT-nek nem kellene ez, ha egy csomó nagy problémát kezelnének az API-k, de kurvára nem kezelnek.
Így meg ezek problémák elzabálják a teljesítményt, mert a hardver eleve szarul tud csak működni. Ez van srácok, előbb rendbe kell rakni ezt az API oldalán... és ezt záros határidőn belül jó lenne tisztázni, mert ha a Microsoft szerint a ray query-féle implementáció a jövő, akkor ahhoz bizonyos hardverelemeket felesleges fejleszteni. Ellenkező esetében viszont ezek a hardverelemek jól jönnének. De a ray query-féle implementációhoz marha jól jönne mondjuk kurva sok regiszter és LDS, de ez más implementációhoz nem igazán hasznos. Izgi nem, hát még a gyártóknak.
-
wattafaka
senior tag
+1
A játékok is kezdenek elkurvulni, mint a Hollywoodi filmek. Minden csili-vili, tartalom meg 0.Mondjuk "érthető", mert a fotorealisztikus élményhez "csak" egy kis fizikát kell érteni, meg izom hardvereket készíteni, a sztorihoz meg játékélményhez pedig kellene egy kis ész/kreativitás, meg időt beleölni, nem pedig az agyonscriptelt játékokat okádni évente :/
Egy tökéletes világban működhetne persze a kettő együtt, de akkor idióták sem lennének.
-
-
megnézted a videót amit linkeltél?
Azt nem Nvidia küldte neki, vette. A kiemelt oldalak megjelenés elött megkapják a teszt példányokat és egy két nappal elötte már Béta drivereket is hozzá. Az érték az hogy a megjelenés napján kint a teszt. Ebbe a körbe bekerüli nehéz, gondolom Abu tudna mesélni erről.
-
azt írja le amit én írtam :
"
No matter how many shader cores one has or how high their clock rates are, going with customized circuits that are designed to do just one job is always going to be better than a generalized approach. This is why GPUs were invented in the first place: everything in the world of rendering can be done using a CPU, but their general nature makes them unsuitable for this.
The RA units are next to the texture processors, because they're actually part of the same structure. Back in July 2019, we reported on the appearance of a patent filed by AMD which detailed using a 'hybrid' approach to handling the key algorithms in ray tracing...
While this system does offer greater flexibility and removes the need to have portions of the die doing nothing when there's ray tracing workload, AMD's first implementation of this does have some drawbacks. The most notable of which is that the texture processors can only handle operations involving textures or ray-primitive intersections at any one time." -
Na értem de azt meg kellene érteni, hogy nem kértek itt semmi extrát. Kiemelt módon kezelnek egy oldalt, nagy nézettséget generálnak neki. Most lehet azt mondani hogy neki ez nem fontos, de a Pc játékosok majd 25 %- nak igen, meg annak a cégnek is aki neki kedvez és erre építi a jövőjét akkor csak vissza adok valamit cserébe ha kapok. legalább is felénk így szokták.
Vagy ha nem kap a cég semmit akkor nem támogat, elfogadom. Amivel elcseszték az egészet ez a levél volt. na az nem kellett volna főleg nem ebben a formátumban..Az AMD és a konzolok is RT számítás alatt erre dedikált hardvert alkalmaznak .Ennek akkor lenne jelentőség a ha az NV kártyák a fixfunkciós hardver miatt nem lennének elegendő raszter teljesítménnyel, de ilyen nincs jelenleg pont ellenkezőleg. RT alatt nem veszik el cserébe nekik egyéb számítási teljesítmény.
-
A hosszútávhoz lépcsők kellenek, szabvány,játékok és gyártói akarat, mert ha ez nincs akkor eltűnik a süllyesztőben.
Mondhat olyan véleményt de azért mégis csak megcsináltak valami oknál fogva pár napra rá egy 30 perces 3080 RT -DLSS és egy majd 30 perces CP Raytacing tesztet valami oknál foga. Érdekes?
-
arn
félisten
A rtben sokkal tobb lehetoseg van, es egyszerubb is leprogramozni, mint mindenfele fake raszteres modot kitalalni. Semmit se lattal a rtbol eddig, ezek a hibrid arnyekszamolasi, stb modok lofityulat mutatnak meg a rt potencialjabol. A legfontosabb lepes a fotorealisztikus grafikahoz. A jelenlegi szintet ahhoz tudnam a hasonlitani, mint amikor az elso voodoon tapsikoltak a texturafilterezeshez. Utana meg tortent par dolog.
-
Az MSI balhé nem a sajtószabadságot fenyegette, nem összevethető a kettő. Másodszorra nem lesz ekkora hírértéke, nem túl régről ismerős helyzet lesz.
#215 b.: akkor lesz kommunikáció, ha úgy ítélik meg, hogy azzal nyerhetnek valamit. Csak azért mert parasztok voltak, nem fognak semmit mondani.
#214 Alogonomus : sztem kb. zéró utóélete lesz. Az NVIDIA nem kért irreális vagy inkorrekt dolgot, csak f*sz módon csinálták - bár ugye azt nem tudjuk, hogy korábban jeleztek-e ilyen kérést a HUB felé.
-
arn
félisten
Az egesz generacio, foleg az rtx3000 a rt teljesitmenyre lett ragyurva, most ha nem hasznalod olyan mint 50el menni a varosban egy ferrarival, aztan leirni, hat nem jobb, mint a masik...
a tobbit meg leirtam egy masik hozzaszolasban. Itt uzleti erdekek utkoznek, mindenki azt csinalja, ami neki kedvezo. A tesztoldal panaszkodik, a gyarto meg nem tamogat olyat, aki nem ir jot a termekerol. Gondolkodjatok mar egy kicsit a masik fejevel.
-
laposonly11
senior tag
"a független tesztelők érzékenyek a függetlenségükre, és nem tartják magukban, ha izmozni akarnak velük... A tesztelők nem nekik dolgoznak, hanem nekünk, játékosoknak, és velünk szemben sem az a dolguk, hogy enyhítsék a "buyers remorse"-unkat, hanem hogy elmondják a frankót a termékekről, és amíg 100 megjelenő játékból csak 2-3 támogat RT-t, és abból is átlag egy inkább techdemó mint játék, addig szerintem teljesen jogukban áll nem az RT-re kihegyezni az összes tesztjüket."
- Akkor ha ennyire érzékenyek, akkor ne csodálkozzanak hogy kapják az ingyen hardwert a pi**ájuk alá, de szarnak a bele épített legújabb technológiát rendesen bemutatni, csak azért mert a konkurenciának ez nincs meg és ezzel a konkurenciának kedveznek. És mivel vannak igényes játékosok, akiket bizony az a tucat RTX es játék érdekel, nem pedig az ilyen igénytelen grafikájú 450+ fps egy CSé gó és társaiban.
"Azt is eldönthetnéd, hogy az RT-t dicsőíted, vagy a 4K/120Hz-t. A kettő(három) együtt nem megy. Semmilyen hardveren."
- Ha vissza olvastál volna, másik hozzászóló volt oda a konzolos 4K 120Hz ért, nem én! pont hogy én pofoztam helyre, hogy erre egyik konzol sem képes, mivel már a launch címek is 30-60 frame között köhögnek, de azt is csak AMD dinamikus képbutító sharpeningjével, amihez képest az NVidia DLSS 2.0 fényévekkel jobb képminőséget és sebességet biztosít, mivel hogy van hozzá plusszban több száz tensor magja, miközben az AMD kártyáknak 0 értsd semmilyen hardveres gyorsítása nincs hozzá. Ja de hogy azért kell szeretni mert piros, a másikat meg utálni mert zöld? Logika?
"És akkor most a tiráda mellé sorold azokat a játékokat, ahol ez így van. Aztán számold ki, ez mekkora hányada az összes ugyanazon időszakban megjelent játéknak, illetve az ezekkel RT-vel játszók mekkora hányadát teszik ki az összes játékosnak.
Képzeld, többségben vannak azok, akiket konkrétan ezek a játékok full hidegen hagynak, ők hadd ne az RT alapján döntsenek arról, mit akarnak venni..."- Ez a te szubjektív igénytelen átlagos véleményed. De én leszarom az igénytelen többség véleményét, és csak ismételni tudom magamat, ABSZOLÚTE JOGOS hogy az Nvidia leszarja az olyan tesztelő bandát, akik leszarják azokat az igényes játékosokat akiket éppen a legújabb technológiák iránt érdeklőnek, Ray Tracing, stb. és az ilyen hülyékből álló tesztelő banda, ha kizárólag az igénytelen többségnek csinál teszteket, 450+ fps CSé Gó, Fortnájt, Szarkraft, Wow, Lol meg mittudomén egyéb igénytelen grafikájú és még ennél is igénytelenebb játékmenettel, rendelkező szaroknál. Akkor ne csodálkozzanak, hogy többé nem kapnak ingyen hardvert a zöldektől, mivel balfaszok. Legközelebb akkor majd megveszik maguknak, ennyi!
- Azt meg ne tudd meg, mennyivel többet számítana a játékmenet szempontjából, ha pl. a játékokban rendesen működő fizika és/vagy AI volna...
- Jogos, de pl. a Battlefield sorozat megvan, ahol gyakorlatilag minden törik, esik gurul és a legújabb részben még RTX is van? Tulajdonképen a legújabb játékok közt, nem is találni fizika, rombolhatóság nélküli címet. Az is megvan hogy már mióta jelentek meg cikkek az Nvidia tensor magok és az AI ról? Miközben AMD itt sincs sehol ezen a téren...
Száz esetből átlag hányszor segít ki a tükröződés a drágalátos multi-FPS-edben?
- Mondjuk mindig? Ha visszaolvastál volna és értelmezed is amit írtam, akkor most nem csinálnál már másodszorra popót a szádból.
pl. A kirakatban, vagy fényes gépkocsi karosszériáján visszatükröződő ellenfélről, aki így nem tud hátba támadni, mert látom a tükörképét? Vagy a víztükörben, tócsában miközben az ellen a fejem felett a tetőn, fán van, de azt hiszi hogy nem látszódik mert lefelé a folyót, tócsád bámulom, vagyis pont őt, aztán meglepődnek és cheatert ordítanak, stb...
Abban viszont 100%-ban biztos vagyok, hogy 100-ból 100-szor esik vissza jelentősen az FPS(DLSS mellett is) és az esetek jó részében kénytelen vagy visszavenni más, szintén hasznos beállításokból(pl. view distance, felbontás), csak hogy élvezhető sebességgel fusson...
Képzeld el én egy 1660Ti-vel nyomtam a Battlefield V öt bekapcsolt Ray Tracing mellett és képzeld, megvolt a stabil 60 fps. Ezt úúúgy hogy az 1660Ti ben nincsenek is tensor magok, tehát nem képes hardveres Ray Tracing támogatásra, DLSS re meg egyáltalán!
És nem, nem a hasznos beállításokból kellett visszavenni mint a view distance, vagy felbontás:
Battlefiel V Geforce 1660Ti Ray TracingSzóval ha egy felső középkategóriás Nvidia kártyával, stabil 60 fps el lehet játszani egy modern multi fps el, vagy Metro alatt, 30-50 frammel toltam bekapcsolt RT: mellett, ott sem kellett sok mindent visszavenni a grafikából, de oda nem is kell a sebesség, akkor nekem ne írjatok ilyen hülyeségeket itt a fórumon hogy pl. még 3-5 évet kell várni a Ray Tracingre hogy kiforrjon, mert röhögni fogok
miközben pl. Metro alatt 4K ban a 80 fps-t tud egy 3090Ti, de az 6900XT itt is azért 39 fps el döcög. Full HD ben, meg nem véletlen hogy nem találsz tesztet a legújabb monstrumokról, mert ott egyenesen száguldanak 150+ fps el, sugár követés mellett!
Szóval, abszolúte brutálisan igazat adok az Nvidiának hogy pipa, ha egy tesztelő csapat nem beszél az RT ről, miközben a jelenlegi konzol címek 95% ban és a PC re érkezők címek jelentős részében ott van, lesz a technológia, még akkor is ha egy ilyen jelenlegi Aszaszin Valagában, vagy Szájberpánkban, senki nem veszi különösebben hasznát hogy nézegetheti magát egy kirakat üvegben, vagy az egész város fejjel lefelé tócsában látható tükörképében gyönyörködhet...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gigabyte RX 6800 16Gb Aorus (LCD kijelzős)
- Intel ARC B580, 2 év gyári garancia! Számlával, garancialevéllel, gyári dobozában!
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- Inno3D GeForce iChill X4 RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i7 12700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G8 - i5-11GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Acer Predator Helios 300 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 6GB WIN10
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest