- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
penge111
addikt
válasz
saelin #248430 üzenetére
Ez komoly ennyire durva a karakterkészítője a Nioh 2-nek?
Lassan úgy is sorra kerül, tegnapelőtt pattant ki a platina az Ac Odysseyában, még bohóckodok benne kicsit,mert még nem enged
Utána lehet a Nioh 2 lesz, bár már visszavágyok a Witcher III világába, arra meg ott porosodik a vinyón a Thronebreaker
-
Szabi®
addikt
válasz
saelin #248410 üzenetére
Unfair patch volt az .....
Egy ekkora lélegző világba elhiszem becsúsznak bakik.Mert amúgy minden a helyén van.
És a karakterek....
Nagyon várom a kövi részt.Kiváncsi leszek kivel folytatódik az eposz.
Sztem Geralt már kilőve,talán háttér szereplő lesz. De Cirit sem tartom valószinűnek,mert az egyik jó ending azhogy ő uralkodó lett,mondjuk a másik meg hogy witcher . -
Moby
veterán
válasz
saelin #248307 üzenetére
Kevés feleslegesebb dogot találtam a játékban, mint a kovácsolás, meg az ahhoz szükséges anyagok
Konkrétan egyszer jártam a kovácsnál, megnéztem mi lehet, megvontam a vállam, és ennyi. Hótfelesleges a játékban. De ez úgy a játék egészére igaz: teli van túrva fegyverekkel, meg csiribirizabszalma, de minek? Kovács, teáskészlet, ruha, apámfasza...ha megtanulod a mobok/bossok movesetjeit, egy cipőskanállal, nullás szinten végigvered a játékot. Iszonyúan túl van fújva és kommunikálva a nagyrészt tökfelesleges, inkábbérdekesmintaszükséges lehetőségek a játékban.
-
válasz
saelin #248307 üzenetére
Mondjuk nekem pont ez nem jött be benne. Mármint a mérhetetlen loot. Igaz ez a része a kováccsal együtt simán figyelmen kívül hagyható szóval inkább ez pozitív is lehetne mert extra. Fene tudja. Én a dseket is egy karddal nyomtam végig általában egy builddel nekem ezek bonyolultak
-
sp8787
addikt
válasz
saelin #247772 üzenetére
Es azt egeszen pontosan ,hogy akarod megnezni?!
Ugyanis ez csak akkor fog kiderulni amikor mar a NG+on is vegigmentel mert ott van ertelme a Random Encounters-t egyaltalan elkezdeni es csak a NG+-ra bemenni raadasul ha maxolni akarod a szintet akkor van cca 2 mission ami szoba johet.
Ott meg kb igy nez ki egy coop/boss harc > Ota+Ota+Ota...etc. a boss meg masodperceken belul kesz is.Az expedition az vmivel jobb.
-
Moby
veterán
válasz
saelin #247772 üzenetére
Nekem sokkal nehezebb volt, mint az első. Végig szenvedtem, mint malac a jégen. A végére annyira túlfejlődtem a játékot, hogy már nem tudott mit kezdeni velem, meg már betéve ment minden mob/boss movesetje, de egyetlen pillanatig nem éreztem azt, hogy ez nekem jól menne. Szemben az elsővel, ahol mindegy milyen szinten voltam, pusztultgurult minden.
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz
saelin #247769 üzenetére
És ez nem is nagyon fog változni, mert az már túl szimulátor lenne, akkor meg az lenne a baj.
Ki akarna egy teljesen élethű játékkal játszani? Teljesen abszurd ezt elvárni bármelyik játéktól is, hiszen az már nem is játék lenne, hanem kommandó szimulátor TEKeseknek.
A mesterséges intelligencia nyilván lehetne jobb, van hova fejlődni, de ne menjünk át teljesen élethűbe, mert az megöli a játékot. -
Moby
veterán
-
sp8787
addikt
válasz
saelin #247697 üzenetére
Ez mind szep es jo de pl. megutod O***ki nevezetu dognagy boss-t hatulrol es animacio nelkul a kovetkezo frame-ben 180 fokban megfordul.
Ugyanigy egy rakat dolgot animacio nelkul oldottak meg vagy reszlegesen kiiktattak/lecsookkantettek merthogy majd ez nehezit mikozben csak egy ocska fassag.
Szembeallsz egy enemyvel es a Moonlit Snow kombo masodik resze levegot visz mikozben ott all elotted.
Kiiktattak felig ,hogy a tobbi counter-t meg kelljen tanulnod.
A 3 emberes Random Encounters egy ertelmetlen/dogunalmas shitshaaw aminek a vegen egyaltalan nem erzed azt ,hogy itt most vegigvittel/segitettel barkit is egy mission-on.
Annyira idiotak voltak ,hogy a setbonus skilleket lealacsonyitottak mikozben barmelyik masik szirszar skill felbuffolhato mint allat.And on and on.... sorolhatnam a vegtelensegig.
-
sp8787
addikt
válasz
saelin #247680 üzenetére
Mar melyikek? Az rakat ortrombasag amiket a cheapshot/gabaggio zsakbol kiszedtek es teletomtek vele a jatekot?
Vagy az a nehany pozitiv dolog mint a burstc..etc.?Mert az aranyok nem a utobbi fele dolnek hanem a vegtelen sok otromba marhasag fele amiket beleraktak es full galyravagtak egy jo harcrendszert,coop tulnyomo reszet...etc.
-
S e t h
nagyúr
-
_drk
addikt
-
VTom
veterán
válasz
saelin #247403 üzenetére
Nekem ugyanez a véleményem, nagy AC fan vagyok, de a Syndicate-ben 13 órám van, az is 3 nekifutásra. Borzalmas.
A Unity-ban emlékszem, hogy mit mondasz, a küldetéseknél le vagy korlátozva az adott területre, amíg nem végzel, nem tudsz tovább menni. Ill. ott még nem dinamikus a napszakok változása, vannak éjszakai küldetések, és ennyi.
Viszont k*rva sok ideig töltött még PC-n is, ez igaz. -
Szabi®
addikt
válasz
saelin #247203 üzenetére
Bocsi el felejtettem rákérdezni,téged mi tántorított el a VR vásárlástól ? Az egyik ismerősöm aki eladta,azt írta hogy neki a tartalom volt kevés,és nem nagyon tetszettek neki a recés textúrák,grafika...
Én ezzel a játékkal szemezgettem gameplayek alapján,úgy tetszik is,de hogy milyen lehet.... -
penge111
addikt
válasz
saelin #246748 üzenetére
Nos, toltam vagy 3-4 órát az FFXIV-et. Szerintem iszonyú sok előfizetőtől eshettek el, pedig mai napig szép játékos bázisa van. Könyörgöm az account létrehozása egy tortúrával ér fel, a játék első két órájában, olyan gagyi küldetések vannak, ha nem tartom magam az aranyszabályhoz (minden játéknak 10 órát adok) akkor instant törlöm, irgalmatlan mennyiségű párbeszéd van benne MMO-ba ez felesleges. No, de ha ezeken sikerül túllendülni, és kiszabadulni az ember a kezdő városból, akkor már kezdi érezni az ember, hogy nem mindennapi kis MMO ez. Az irányítása döbbenet jó, zene első osztályú rengeteg régi ff számot hallottam, a tartalom brutálisnak tűnik. Azon töprengek kell e ez nekem, 30 nap után tuti nem akarnám otthagyni... Így meg egy raklap single címet nem fogok tudni kipörgetni, ha egy két évre itt ragadok. Mondjuk az első raidet, dungeont kellene elérnem, nekem ezek a gyengéim. A Wowba mennyi vicces sztori, dumálás, anyázás volt ezek alatt.
-
Szabi®
addikt
válasz
saelin #246786 üzenetére
Sajnos feláldozták az "őrült" nagy map oltárán a részletességet.Egy kis érdekesség
(#246787) Scholes9 Ha a ray tracingre gondolsz,akkor lehet.Az Uncharted 4 5 évig készült,egy nagyon profi stúdió kezében,ráadásul exkluzívként,így tudták optimalizálni /tökéletesíteni egy adott hárdverre.
Az Ubisoft a Unity alá pofozgatta ki a régi AnvilNext Enginjét,ezt volt az Anvil 2.0.
A Black Flag és a Unity közt 1 év van,és a Unity közben még a Rouge-t is hegesztették,ami vele együtt is jelent meg. -
saelin
veterán
válasz
saelin #246518 üzenetére
Ellenben a hétvégén a Fallout 76 kellemes időtöltésnek bizonyult. Szombaton egyedül, vasárnap pedig már duóban toltuk és egy egész délután belement. Engem egy kicsit az Ark-ra emlékeztetett, csak poop és dínók nélkül. Nem merem kimondani, hogy megéri megvenni, mert még vannak vele gondok, de az irány jó!
Két negatívumot tudok felhozni ellene:
- Az irányítás nem éppen s legjobb és a karakter mozgása is rettentő béna. Nehézkesen mozog, nem lehet mászni vagy átugrani látszólag alacsony tárgyakat meg hasonlók.
- A világ és a lakói túl statikusak. Pár ülőhelyen kívül semmi más interakciónk nincs vele. Az ellenséges npc-k pedig mint a régi mmo-kban, csak le vannak dobálva egy kupacba és ott állnak, sétálgatnak, nézik a falat... Az is tiszta kiábrándító, hogy képes a játék előtted spawnolni T-poseban az ellenfeleket.Én azt mondom ez mind a Creation Engine hibája. Sokkal jobban jártak volna, ha ugyan azt a motort használják amit az ESO, csak kicsit módosítva. Az a játék szép, aránylag jól is fut és kicsit hozza is az offline ES játékok hangulatát. Ha nem lenne olyan a kaszt rendszer amilyen én lehet több időt beleöltem volna.
-
Frod
addikt
válasz
saelin #246518 üzenetére
Most hétvégén végeztünk az Anthem kampánnyal, és azért mondom, hogy a két cím kb pont annyira élvezetes. Igen, utóbbi tartalmilag nulla, bár az ME-hez sem jött semmilyen dlc mert bukott , és inkább lehúzták az egészet, az alapjáték pedig hasonlóan monoton.
Viszont mindkettő Bioware cím, és a harcrendszer nagyon sok elemében hasonlít (jetpack, combo-rendszer) és mindkettő csalódás, így szerintem elfér az összehasonlítás.
Ha az az alapvetés, hogy nem ajánljuk játékostársaknak az Anthemet, akkor nem tudom elfogadni, hogy ugyanezt megtesszük az MEA-val. De ez magánvélemény.Konkrétan glitch-el nem sokszor találkoztunk, 1-2 alkalommal fordult elő, hogy valakit kirakott a partiból connection error miatt, de más téren katasztrofális a cucc. Az ikonok még akkor töltenek be amikor már javában megy a gameplay, végtelen loading képernyő, stb.
Egy live-service modellel eladott terméknek pedig az, hogy elmaradnak a frissítések, és törlik a roadmap-ot, nincs kontent... USA-ban hasonlókért simán perelnek, de gondolom itt már senkit nem érdekel igazán ez a cím, hogy még ez is elmaradt -
Frod
addikt
válasz
saelin #246509 üzenetére
Mennyire érdekes, hogy míg az Anthem-et nem menti meg, hogy amúgy fun a repkedés és a gunplay (legalábbis a fórumon ettől még úgy van elkönyvelve ahogy - jegyzem meg joggal), de az Andromeda esetében már "vicces ha glitchel az npc", és a harcok miatt megér 1500-at.
Már megint az a kettős mérce. ¯\_(ツ)_/¯
(oké, talán a loading screen-ekben az ME gyorsabb, bár a félholtra vert csigát előzni dicsőség?) -
hombre[EU]
veterán
válasz
saelin #246277 üzenetére
Én is csak néha fizetek be egy-egy játékra,amit tudom hogy gyorsan végigjátszok. Ez a zsákbamacska dolog szerintem sokaknak nem jön be. Inkább megvárom sale-be és "örökre" az enyém. Ha jól tudom nem is az összes játéknál adják meg az intervallumot,ami szintén nem bizalomgerjesztō
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
saelin #246277 üzenetére
Mert az egy kalap szar. És sokan nem hajlandóak újra fizetni mikor az adott játékok megvannak már többször is nekik, pl. én sem vagyok hajlandó. A szaros PS1 (legalább a digitális) játékok simán futhatnának PS4-en is, velem aztán nem genyóznak. A PS2 játékok is futnak, persze ha megint megveszed őket a storeból...
-
VTom
veterán
válasz
saelin #246154 üzenetére
Nekem is tetszik, mondhatni megérkezett a sokak által várt japán assassin's creed.
Tetszik, hogy lehet lopakodni, és a harcrendszer is nagyon jónak tűnik, egy jó időzítéssel egy-egy vágás az ellenfél, végre nem kell 5 perces kombókat pakolni mindenkibe.Ha ehhez az atmoszférához egy jó sztori és jó zene társul, akkor engem biztosan megvettek.
-
bagyulajuve
addikt
válasz
saelin #246163 üzenetére
én is játszom, annyira nekem sem tetszik
de ilyen lazulásnak pont jó szerintem, haha
egyik lugbugosabb játék, amivel valaha találkoztam, jó párszor vissza kellett töltenem, mert a főküldetésben, nem jelent meg valaki, vagy nem nyílt ki egy ajtó, vagy nem lehetett megerősíteni az ülést (és ezek csak a főszálban) -
S e t h
nagyúr
válasz
saelin #246163 üzenetére
Jó kérdés, nálam a side questek hangulata, ott már valóban nem alap nélküli a Witcherrel való hasonlítgatás.
Tegnap megkaptam a Trust me, I am a doctor elnevezésű trófeát, amit egy eutanáziáról szóló küldésért kaptam, csak pislogtam.
Esélyes hogy a season passben volt, mint ahogyan a One Really, Really Bad Day is, ami szintén trófeát ért, itt a kislányommal röhögtünk a dialógusokon. -
Szabi®
addikt
válasz
saelin #245933 üzenetére
A Bethesda csak nemrég kezdett el hanyatlani.Mint kiadó jó ip-ket futatt. Pl. Wolfenstein
Kíváncsi leszek hogy nyúlnak majd az új Skyrimhez,az nagy ütőkártyájuk.
A Fallout 4 nagyon sótlan volt nekem.Még a grafika úgy ahogy elment,de maga az interakciók kevéssége/hiánya olyan semmilyenné tette. -
hombre[EU]
veterán
válasz
saelin #245867 üzenetére
Jól tetted
megnéztem most a state of playt...gyönyörū,változatos és okos. A harcrendszerrōl nagyon sok nem derült ki, de legrosszabb esetben is okés lesz a bemutató alapján. Remélem lesz benne 1hit/kill(ghostnak armor nélkül) nehézségi szint, mert elég op-ra fel lehet húzni a karaktert. A SuckerPunch komolyan megérkezett az elitbe
-
Mr Chapel
tag
válasz
saelin #245842 üzenetére
Ne is mondd. Ma reggel, azt hittem agyfaszt kapok. 2 hetes tv, ránézek, középen fekete pötty...na mondom pixelhiba? Aztán le tudtam törölni, úgy hogy csak légysz*r volt. Nem tudom hol jönnek ezek be folyton, tele a ház szúnyoghálóval. Semmit nem veszítenénk vele ha ezek kipusztulnának
-
Mr Chapel
tag
válasz
saelin #245794 üzenetére
Ezen nem veszünk össze, nekem van mindkettő. Xbox one kontrollerre már évek óta használok hasonlót, semmi megnyúlást nem tapasztaltam. Dual shock 4-en csak fél éve van rajta ilyen, az se nyúlt meg, egyelőre. Valszeg típusra válogatja. Ebből is lehetnek szarok. Ellenben ezek a fix műanyag peckes megoldások jobban koptatják alatta az eredeti sticket. Plusz egyik ilyen KontrolFreakes cuccom eltörött már.
-
james001
veterán
válasz
saelin #245510 üzenetére
Pontosan ez az. Ha már ennyire jó fejek hogy ilyen könnyű listát csinálnak akkor minek kell pont egy db ilyen trofival megszivatni az embert?
Amúgy igen számolgattam hogy kb mennyit kéne lenyomnom ovális pályán ahhoz hogy meglegyen. 99 kör a legnagyobb amit beállíthatsz,egy kör ovál pályán kb 4 km,na most nagyjából számolva 99x4 az 396 ugye,azt ha beszorzod pl 100al akkor 39600 km lesz ugye. Tehát legalább 100szor kellene lenyomnom egy 99 körös ovál versenyt hogy talán megadja a trofit...
-
_drk
addikt
válasz
saelin #245465 üzenetére
Mondjuk ezt én se értem, hogy kisebb csapatok hogy képesek letenni ilyen játékokat, amíg a nagyok csak kínlódnak.
Meg most olvasom hogy Elderscroll VI még 2 év mire láthatunk belőle valamit, de arra még rámegy 2-3 év mire kiadják és még mindig egy bughalmaz lesz.
És ez 6 év! Jó esetben!
Annyi idő alatt felhőkarcolókat húznak fel, városokat építenek.
Komplett szériák jönnek-mennek legyen szó konzolról bármiről. Vissza fejtve 2014ben még MOBA láz volt és azóta már a BR is lecseng lassan.
Agyam eldobom ezektől a fejlesztési időktől.Biztos vannak itt programozók, tényleg kell egy normálisabb játékra 6 év?
-
Peace
nagyúr
válasz
saelin #245459 üzenetére
Én eléggé megcsömörlöttem a PS vásárlás előtt és már nem nagyon leltem örömöm a játékokban. Évente 2-3 cím volt, amit élveztem. De mióta megvan a konzol, azóta újra felszínre tört a gyermeki énem és a PC és PS felváltva, de megállás nélkül pörögnek a játékok és nagyon élvezem. Úgy néz ki, hogy kellett egy ilyen löket.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
saelin #245461 üzenetére
Szegény ubi mit kapott mostanában
én még mindig azt remélem,hogy a köv.genben ōk lesznek az új Capcom. Annyi pofont kaptak (többek között jogosan),hogy ha ettōl nem térnek észhez akkor könnyen lecsúszhatnak. Elég lenne egy pár kiváló kreatív igazgató és egy felsōvezetés,amely támogatja és szabadságot biztosít számukra. Bízzunk benne,hogy sikerül rendbe rakni,mert azzal mi is csak nyernünk : ) -
Peace
nagyúr
válasz
saelin #245456 üzenetére
Én nagyon csúnyán rá tudok feszülni a game-elésre.
Mikor megleptem magam a PS-el két éve, akkor 13 vagy 14 játékot toltam le 2,5 hónap alatt. Elég rendesen beszippantott a konzol feeling. Pedig előtte 25 évig csak a PC és rühelltem a konzol gondolatát is. Aztán mi lett a vége. Most meg ha nincs controller támogatás PC-s játékhoz, akkor világvége van.
-
-
Moby
veterán
válasz
saelin #245382 üzenetére
Fontosak a részletek
Az eredeti cikk azt írja, hogy min 30fps. Ami sok mindent jelenthet, egyet szinte biztos nem: 30fps lockot. Jelentheti azt, hogy több módja lesz, jelenthet min 30fps-t VRR-el, lehet az bármi. Nem tudjuk. A nextgenen lockolni bármit VRR képes kijelzőn nem sok értelme lesz.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz
saelin #245346 üzenetére
De akkor megint ott vagyunk az alap kérdésnél: van a játéknak egy egyedi rendszere (bizonyos helyeken mászhatsz fel épületekre, találd meg az utat, mások nem nagyon tudnak utánad mászni), amit semmissé tesz egy olyan újonnan behozott elem, ami nem volt része az alap AC játékmechanikának.
Azért ez a vesszőparipám amúgy, mert nagyon egyedi volt a parkour/stealth rendszer egészen a Revelations-ig. Nem volt könnyű, sőt a high profile-low profile rendszer nyűgös lehetett sokszor, de pont emiatt nem tűnt szuperhősnek Ezio, mert jól érzékelhető és átgondolt keretek közé volt szorítva a játékmenet.
Ez megszűnt a két új játékkal, sőt... sassal térképezed fel az erődöket, irányítod a kilőtt nyílvesszőt, nem sebződsz, ha leesel valahonnan, nevetségesen casual lett sok szempontból az egész széria, pedig anno milyen fasza játékelem volt például, hogy el tudtál vegyülni a tömegben, leültél a padra és nem vettek észre, ráhívtad az assassin tesókat a járőrökre, stb. Nem volt teljesen reális, de nem volt a valóságtól elrugaszkodott scifi sem, mint az újak. -
.LnB
titán
válasz
saelin #245252 üzenetére
"sosem a történetért játszották, hanem a gyilkolászós játékmenetért és a parkour-ért"
Nem tudom, hogy itt pontosan kikre gondolt. A gamerekre összességében, vagy csak az ő haveri társaságára. De azért az első pár Assassins Creed- nek zseniális high concept átívelő történetszála volt. Amit egyszer csak "elfelejtettek" tovább vinni, és nem foglalkoztak már vele. Ott lett a játékból egy futószalagon gyártott "átlag" cím.
(#245253) Szabi89
"A Valhallától mindenkinek nagy lesz az elvárása"
Kétlem. Aki eddig is elvolt az AC játékokkal, azoknak elég amit eddig kaptak. Aki meg nem volt elégedett vele, azt most se fogja érdekelni. Mi változna? Lesz egy baromi frankó sztori ami odaszögezi a játékosokat a képernyők elé? Jó vicc. Vikinges AC, semmi több. -
Szabi®
addikt
válasz
saelin #245252 üzenetére
Nagyon szépen,összeszedetten leírtad ami zavar
Sztem az Ubi nem fog adni mélyebb történet orientált Ac-t,és nem azért mert nem akar,már nem is tud,nincsenek ott azok a kulcs figurák akik tudnának mélységet adni a játéknak.
Itt a karakter megformálásokkal van a gond,nincsenek a karakterek kiemelve,csak pár.
Nincsenek a szerepek kiosztva,csak egy-két történelmi név mögé bújtatott bábú.
Az AC játékok jelenleg olyanok mint egy 100 órás film,amiben egyedül megy egy karakter,mellék szereplők nélkül,az általad írányított karaktert nem érik ingerek,nincs semmi behatása más szereplőknek,totálisan hiányoznak az interakciók.A Witcher azért lett etalon,mert irgalmatlan sok szereplővel van kontakt, több száz sokrétű párbeszéd és küldetések.(mész az erdőbe és egy kisfiú oda szalad hozzád,mert az édesapja bajba került,persze a bokrok mögött haramiák lesnek rád) És ez csak egy a millióból.
És pontosan ezek az atittűdök adnak lélegző/életszerű atmoszférát a játéknak.És ennek a kivitelezése az Ubisoftnak nem megy. Ezért hatnak a játékaik üresnek,lelketlennek.
Oliver Bowden az Ac játékok könyv irója az elmúlt két résznél meg-megakadt.
Hogyan írjon könyvbe egy olyan játéksztorit ami 150 óra végigjátszásnál ad egy felületes 15 percnyi sztorit ? És ebből ugye ne 20 oldalas füzetke legyen ?
(facebookon nagy port kavart)Az meg már a kreatív igazgató sara hogy a játékban található feladványok milyen minőségűek.Az Odyssey esetében a visszatermelödő loot meg már a legalja.Itt már semmi nem ösztönöz hogy akarj haladni,a legtöbb játékos meg is állt a karakter fejlesztés és campek írtásában ,kis kóborlással megfűszerezve.Sokan végig se viszik,annyira repetitív,önismétlödő.
A Valhallától mindenkinek nagy lesz az elvárása,de már most bórítékolható az elégedetlenség.
A játéktól a legtöbb felhasználó szebb grafikát és nagyobb framerate-et vár.Az igényesebbek pedig mélyebb történetet,csavarokkal,intrikával,romantikával,rejtvényekkel stb.
Maga a grafika Odyssey szintű lesz,és 30fps (nextgenen is).A ki nem adott gameplaynek is oka volt.Valószinűleg még próbálnak valamit finomítani. Már amennyit lehet,ugyanis a Valhalla alatt is az Anvil 2.0 2014-es motor fut. Ami nextgennek éppen nem nevezhető.Nagyon jól mutatja az elmúlt 5 év hogy az Ubisoft milyen szinten le van maradva egy Witcher 3 2015-ös játékkal szemben ,2020-ban.
Vagy írhatnánk a GTA V-öt,ami 7 éves,és semmilyen aspektusában nyomába se ér -
Szabi®
addikt
válasz
saelin #245237 üzenetére
Már nem "AAA" rég,sajnos .A középszerűség felé vették az Irányt.
Az elmúlt évek történései a cégnél,sajnos meglátszik a végtermékeken is.Elhagyta a Ubisoftot a Dragon Age tervezője
A Far Cry 4 direktora elhagyta az Ubisoftot
Patrice Désilets nem akart többet hazudni, ezért hagyta ott a Ubisoftot
A Rainbow Six: Siege több vezető fejlesztője is otthagyja a csapatot
Jade Raymond kilépett a Ubisofttól
Saját stúdiót nyit a régi Assassin's Creedek rendezője
(#245240) RangerFox Az AC-ket minden média konglomerátum AAA-nak hirdet.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Eredeti játékok OFF topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Energiaital topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- Apple iPhone 14 Pro Max (USA Model) / 256GB / Gyári függeteln / (CSAK E-SIM) / 12 Hó garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest