- Kikristályosodik a Razr 60
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
raziel01 #214708 üzenetére
..egy szatyor abnormális dolog van egy autó üzemeltetésekor. A legnagyobb baj ott van, h nem tudod, mi az ami valós és mi az ami "rájátszás". Itt is megy a ködösítés mint a politikában.
Szerintem nincs már olyan ember aki rá tudna világítani, h mi a hasznos dolog, és mi a parasztvakítás egy autó életében.
-
raziel01
veterán
válasz
raziel01 #214691 üzenetére
[link] Srácnak VW polo 1.2-je van ami sok mindenben ugyan az, mint nekem a Skoda Roomster.
Hi my car is a vw polo 1.2 tdi 2012 and when I press the Aircon button the red light does not turn on neither does the Aircon , this is also the same with the air recirculation button
Itt azt írják, hogy ha alacsony a klíma gáz akkor nem kapcsol be.
"If there is a fault with the AC system, like low fridge gas pressure - due to a lose of R134A, then the system will protect itself."Azért még várok ötleteket. Ha jobb tipp nem lesz akkor elviszem klímáshoz.
-
raziel01
veterán
válasz
raziel01 #214146 üzenetére
Leírom már a megoldását a Skoda Roomster hibának hátha valakinek hasznos lesz.
Szóval kiderült, hogy csak a csomagtérajtó nyitásra dobál be vagy 6 hibalámpát a kijelzőre emiatt volt, hogy nem is ment le alvó módba és lemerítette az akksit. (nem mondom, hogy gyújtáson maradt de valami hasonló). Amúgy a csomagtérajtót nyitotta egyébként csak hibalámpával.
4 kábel volt elszakadva a csomagtér átvezetőnél és attól full megkattant az autó. Ki lett javítva és semmiféle hibaüzenet nincs mostmár. Le is áll az autó ahogy kell neki meg indul is. -
-
raziel01
veterán
válasz
raziel01 #214146 üzenetére
Akksit fulllra feltöltve és pótkulccsal indítva indult szépen az autó tegnap és kulcsot elfordítva le is állt.
Mára megint kiírt mindenféle hibát ami el is tűnt motorindítás után.
Amit megfigyeltem, hogy ha nincs gyújtáson a kocsi de ráadom a világítást akkor sistergő hang van. Persze rögtön le is kapcsoltam. Hétfőn viszem autóvillomosságihoz.
Ez valami kidörzsölődött kábel lehet valahol? Vagy biztosíték okozhat ilyet? -
-
raziel01
veterán
válasz
raziel01 #207447 üzenetére
Sikerült kiszedni most reggel friss fejjel a helyzetjelzőt. Tényleg csak rántani kell egyet rajta, mert bepattinthatós. A probléma, hogy kicsi a hely de megoldottam egy kombinált fogóval. Egyébként skoda csoportban rákeresve facebookon a hajlított végű fogót ajánlják hozzá. Azzal könnyebb.
-
bul07
nagyúr
-
raziel01
veterán
válasz
raziel01 #200276 üzenetére
Tuti van valami. Mentem egy nagyobb kört. Motorfeknel ahogy lecsökken 1800 alá a fordulat sokkal brummogosabb, mintha rázna is minimalisan.
A gazpedal sem olyan rezponziv, olyasmi mint amikor a dpf regeneral es kicsit mashogy reagal a gázra. Ha nem a vezerlest rakták el akkor mi lehet? -
grizlisandor
veterán
-
bul07
nagyúr
válasz
raziel01 #192966 üzenetére
Ilyen az anyagminősége
Ha szétnyílik akkor lehet tervezni a következő cserét(#192969) Qru
De gondolom nem alapáras kocsiban
Kötelező dolgokban pont az a jó hogy nem tudják nem bele tenni
Mondjuk az már más kérdés hogy majd használt kocsi korában 10kor után mennyire lesz gazdasági totálkár egy nyúl elütése és a elején lévő érzékelők összetöréseAmúgy a "vészfékjelzés" alatt remélem az utolérés gátlót értik amikkor magától fékez az autó
Nyáron vezettem pár száz kilométert Superb-t abban is volt minden(1-2éves autó), autópályán teszteltem is hogy kamiont utolérve mennyire drasztikusan fékez magától
-
válasz
raziel01 #192717 üzenetére
ha valaki 130-150 ezerig nem cseréltetett olajat akkor lutri hogy mi fog történni ha cseréli
119500 van a kocsiban, 2012-es.
64 ezernél 2017-ben lett cserélve a DSG olaj. (60 ezrenként kell)
46 ezernél 2015-ben és 92 ezernél 2019-ben lett cserélve haldex olaj (45 ezrenként kell)
Akkor végülis a váltó még 4 ezret ráérne, a haldex meg 17 ezret. -
Zizmand
aktív tag
válasz
raziel01 #189317 üzenetére
Milyen autó pontosan?
Gondolkozok, de kormányösszekötő hiba inkább remegést és/vagy kopogó hangot okozna.
Nyikorgó hang esetén én inkább a fék környékén néznék szét, nekem mindig onnan jött a hang.
Esetleg kavics szorult be valahova, fekbetét kicsit lötyögne és a pereme valahogy pont úgy ér hozzá a tárcsához. -
Lacess
tag
válasz
raziel01 #185159 üzenetére
Én személy szerint lecserélném 5év után. Egyszerűen nem éri meg kockáztatni. Egy hosszabb trélerezés is kerülhet annyiba, mint a vezérléscsere tokkal-vonóval, és akkor a motorod még mindig kuka.
Nálam sem futotta le az előző a 90k km-t, a mostani sem valószínű hogy le fogja, gondolkodás nélkül cseréltetem 5év után.
Esetedben a futott km-ből arra következtetek, hogy van azért sok város/rövid táv, a használat során. Az pedig tovább rontja a vezérmű alkatrészeinek állapotát. A folyamat hosszútáv kevésbé ártana neki, úgy még talán ki lehetne tolni a dolgot. Bár én még akkor sem merném. -
MoP_FX 57
őstag
válasz
raziel01 #184673 üzenetére
Nekem személy szerint a kedvenc részem az volt, amikor a tag felírta neki a 190 ezres gyári szélvédőtömítést vagy mit, aztán a csajszi elmondása alapján nincs is beázás. Meg ömlik az olaj a 20 éves autó motorjából/váltójából. Hát ja, valóban nagyon ömlik a kép alapján.
Ezzel a műsorral az az óriási baj, hogy kezd nagyon a felesleges hisztéria- és feszültségkeltés irányába elmenni a nézettség és a kapcsolt szolgáltatás (totalcheck) "helyzetbe hozása" érdekében. Kispénzért megvett 20 éves autóról beszélünk, amin értelemszerűen lenne mit csinálni: fék, fényszóró, némi lakatolás alul. Bontóba való? Hagyjuk már.
-
tomcat78
őstag
válasz
raziel01 #184673 üzenetére
Na az utolsó mondatoddal egész konkrétan nem tudok egyet érteni, ha a VW csoport autóit nézzük..... Feltéve, hogy nem olyan helyre viszed az autód, ahol a beállás is egy kisebb vagyon. Ezeknél az autóknál( értékben ) a "szakszervíz" felejtős ( képesek utángyártott Dayco vezérlést beszerelni, horror áron, pedig messze nem bír annyit mint pl a Conti, normál gyertya helyett iridiumosat számlázni, stb). De egy felkészült és lelkiismeretes szervizben ez messze nem biztos, hogy így néz ki.... Csakmondom.......
-
bul07
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
raziel01 #164488 üzenetére
Hogy fogod elérni, hogy azonos legyen a fékerő, ha az egyik oldalon új lesz a dugattyú meg a tömítések, a másik oldalon meg a régi?
Persze, meg lehet csinálni csak az egyik oldalt, de a cssládot hordja az autó. Biztos a féken kell spórolni?
30€ a felújító készlet egy oldalra... 60 euró a kettő, és legalább 10 évig jó lesz a két hátsó nyereg. Közben a betétek, tárcsák elkopnak, de a nyereg megbízható lesz.
Most megcsinálod az egyik oldalt, egy év múlva folyni kezd a másik, aztán valahol beesik a fékpedál és lesz pislogás. Hátul soha nem is volt kopásjelző, egy kategóriával feljebb sem.
-
raziel01
veterán
válasz
raziel01 #164480 üzenetére
Na sikerült visszatekerni. Nagyon kint volt a dugattyú már. Párat tekerni kellett rajta mire bebírtam rakni a visszanyomót rendesen. Viszont a fék nem keményedik fel. A két hátsó oldalt cseréltem párban tárcsát és betétet. Nekem a jobb hátsó a gyanús, mert ott kiugrott a dugattyú nagyon és utána visszanyomtam de lehet, hogy ott kerülhetett bele levegő.
-
1stVikman
senior tag
válasz
raziel01 #156250 üzenetére
Led témára:
Golfon csomagtérben nem jelez a rendszer, ha nincs benne izzó, én ezt a ledet tettem bele:
[link]
ez még úton van.
A gyári szofita izzó 43 mm hosszú, és 42 mm-eset vettem (mást nem nagyon találtam). Kicsit kihajtottam a füleket, hogy tartsa a ledet, és ennyi.Tolatólámpában ha nincs izzó, akkor jelez a kocsi, tettem ide is ledet, és nem panaszkodik
Ilyet]
És ilyet is.
Egyik sem dob hibát.
A gyári izzó w16w jelölésű, ennek megfelelően választottam, mert a foglalat hosszabban van nyújtva, mint a sima helyzetjelzős fajtákon.
Ellenben mindkét led elég hosszú, jóval hosszabb, mint az izzó, de még éppen elfér.Sötétben még nem volt időm képeket csinálni, de majd pótolom. -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
raziel01 #141138 üzenetére
Ha leálltottad regenerálás közben, nem biztos, hogy újraindul a következő indulásnál. Vannak fázisai, és nem mindegy melyikben álltod le, ha csak a hűtési fázisban, amikor már kiregenerálta, de nem hűtötte vissza, akkor újraindítás után nem indul el mégegyszer a folyamat. HA legközelebb mennél vele, állj meg 1km után, ha emelt alapjáraton fog menni, akkor regenerál, de ezt a 3000 fordulatos hülyeséget felejtsd el, 1700 fölött de 2700 alatt legyen. Ideális 2000-2300. Padlógázra lekapcsol a folyamat, mert akkor előzni akarsz, azzal se próbálkozz.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
raziel01 #141135 üzenetére
Telítettség szerint kapcsol a regeneráció, hiába szerinted ideális volt a környezet egy napja, ha akkor még nem érte el a telítettségi határt.
Nem kell kiíratni, szépen ki tudják pucolni kvázi gyári újra forró kevegővel és vibrációval. Ha kiíratnád, ki kell venni, de hivatalosan onnantól kezdve csak offroad. Közlekedésben nem vehet részt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest