Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz
simonjoe #229974 üzenetére
Szerintem szar az akku, vagy szar bekotese es nagy az atmeneti ellanallasa.
Normal esetben a toltest egy inditas utan egyszer jatsza el a kocsi, majd utana feltoltott akkut mar nem kuld fel 14.7V-ra. Viszont ha szar az akku es toltes utan nagyon visszaesik a fesz, akkor a vezerloelektronika megint toltendonek iteli es ez a feszultsegingadozas ismetlodik. Ez is az akkuhibara utal.
Az sem normalis, hogy gyorsan felmegy a fesz 14.7V-ra egy fekezes alatt, az akkunak sokkal tobb toltest kene benyelnie mielott elkezd felmenni a feszultseg. Azaz kicsinek tunik a kapacitasa, vagy mint irtam nagy a vezetekezes/csatlakoztatas atmeneti ellenallasa.
Inditasnal nem panaszkodik alacsony akkufeszre vagy kapacitasra? Lehet OBD-t megeri radugni, mert rejtve maradt valami hasonlo bejegyzes.
-
Reggie0
félisten
válasz
simonjoe #229944 üzenetére
Nem a sebessegfuggo hangeroszabalyozas trefal meg teged?
A motorfeknel valoszinuleg azert ugrik fel a fesz, mert vmi intelligens generatorvezerlese lehet es ilyenkor toltene a 12V-os akkut.
Lehet az akku is kezdi a veget jarni, azert tud rovid ido alatt jelentosen noni rajta a feszultseg. Nekem is igy halt meg a legutobbi akkum, a toltot rateve eleg hamar beesett a toltoaram par amperre es a fesz mar maximumon csucsult.
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
jozsi252 #229885 üzenetére
Egy dizelautoba mindig megeri belevagni. Gondolj arra, hogy balesetben kisebb esellyel egsz bent.
Nekem 3.0-as dizelem van es jo ha 10-15ezret megyek vele egy evben, de minden pillanatat elvezem.
Reszecskeszuro meg 72%-os, 360ezer km mellett.
Kettostomegu es vezerles volt cserelve 300k-nal.
Turbo, kuplung, nagynyomasu meg eredeti. -
Reggie0
félisten
válasz
imyourfriend #229740 üzenetére
Ebben a fo kulcsban nekem vagy 6 evet is ment. A masikban 2 ev a max.
-
Reggie0
félisten
Na ez egy jo kerdes, mert annyira nem vagyok benne. Szerintem vissza lehet keresni etkaban vagy ilyesmiben. Az uj verzioknak mar van egy fuggoleges csap a gorgo hazaban, ami megakadalyozza, hogy keresztbe forduljon, igy nem fogja fosni a femreszecskeket amikor megkopik.
-
Reggie0
félisten
válasz
ArthurShelby #228693 üzenetére
Erdemes filozni az akkomodáció-n is
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
szabonagyur #228438 üzenetére
N-be. A fek olcso, a motor/valto draga.
-
Reggie0
félisten
válasz
bnorci71 #228387 üzenetére
"Az elromlott kocsit senki nem tudja megjavítani, hiába viszi gazdája szervizből szervizbe. Végül egy szerelő vállalkozik, hogy majd ő...Fölnyitja a motorház tetejét, kettőt rácsap kalapáccsal a motorra, s csodák csodája, a kocsi úgy megy, mint új korában.
- Köszönöm, mivel tartozom?
- Kétezer forint, uram.
- Mit? Ezért a két ütésért?
- A két ütés csak tíz forint, uram. A többit azért kapom, mert tudom, hová kell ütni." -
Reggie0
félisten
válasz
tasiadam #228255 üzenetére
Nekem is volt egy ilyen idoszakom audiban. Mindenfele valtozatos hibakat dobott, ami ABS-sel kapcsolatos. Aztan szerelo mondta h megcsereli a jobb-bal oldali erzekelot, azota nincs hiba. Nekem az a tippem, hogy a csatik erintkezese volt szar, az oldalcserevel mashova kerultek a kopaspontok az erintkezon, plusz a szutykot is megkapirgalta egy kicsit a csatlakoztatasokkal.
-
Reggie0
félisten
válasz
szabonagyur #228005 üzenetére
Raadasul az autozas is szarra van adoztatva ott, igy az oreg es ocska auto is draga alapvetoen. Szoval ott sporolnak rajta ahol csak lehet.
-
Reggie0
félisten
válasz
scream #227666 üzenetére
Nekem CCWA motor van, es az is szokta leallitas utan huteni magat, sokmindentol fuggoen. Ebben a sokmindenben benne van a kornyezeti homerseklet is es az is, hogy mennyire volt hajtva a motor, viszont nem ritka, hogy olyankor is huti, amikor en nem szamitanek ra, mert pl. hideg este van(15 fok) es elotte nem volt igazan hajtva se es nem is regeneralt. Sot, van amikor garazs elott allok es nyitom a garazst, akkor kezd ra az onhutesre es folytatja leallitas utan. Amit eszrevettem, hogy jobban felmelegszik minden, ha nem megy a legkondi, mivel a legkondi melle gondolkodas nelkul felkapcsolja a hutoventillatort, de ha nincs, akkor az alap hutest kapcsolgatja-optimalizalja, ami miatt melegebb a rendszer. Szoval en attol nem ijednek meg a helyedben, ha ezt neked legkondi nelkul csinalta, akkor plane nem, kapcsold be a legkondit es ugy is figyeld meg.
-
Reggie0
félisten
válasz
bitpork #227644 üzenetére
Nekem is digit, de van osztas, meg ha nem is jelolik. Nalam a legkisebb egyseg amivel tudja valtoztatni az oszlopot az a teljes magassak 1/8-a, nagyobb ingas meg nem is volt, de az lehet kvantalasi hiba is.
Lehet erdemes lenne egy kis olajat labordiagnosztikara elkuldeni, meg tudjak mondani, hogy sok-e a gazolaj benne.
-
Reggie0
félisten
válasz
TrollBalint #226812 üzenetére
Mar a kepet zolnagy betette. A haromszog is mukodne elvben, viszont a folyadek aramlasa szempontjabol nem feltetlen szerencses az oldalak kozott a kicsi nyilasszog.
-
Reggie0
félisten
válasz
imyourfriend #225798 üzenetére
Csak, hogy biztassalak: nekem mar majdnem rendben volt teljesen a kocsi, erre a semmitol elrepedt a szelvedo
Ha csak nem az autopalya tuloldalarol atcsapott ~200-al kozeledo viz repesztette meg.
-
Reggie0
félisten
válasz
imyourfriend #225627 üzenetére
Haha, udv a klubban
Nekem is mar fel auto uj.
-
Reggie0
félisten
válasz
imyourfriend #225621 üzenetére
Az adblue es a regeneralas ket kulon sztori. Az adblue a nitroxidok csokkentesere van, a regeneralas meg a korom elegetesere. Az utobefecsi azert kell, hogy a kipufogo homerseklete nagyobb legyen es el tudja egetni a kormot.
-
Reggie0
félisten
válasz
Kicker #225522 üzenetére
Ozon mindenkeppen kell, de erdemes a klimatisztito bombat is bedobni az elparologtatohoz, nem ilyen utasteres cuccokat. A bombaval egy gond van: tud kart is okozni. Pl. a levegominoseg szenzort vagy ha vannak szivacs alapu zajszigetelesek/legterelok a jaratokban, akkor azokat is megtamadja.
-
Reggie0
félisten
válasz
grizlisandor #225418 üzenetére
Durva kopogos/daralos hangja volt a kocsinak, eloszor injektor hibara gyanakodtunk, de azok bemerve hibatlanok voltak.
-
Reggie0
félisten
válasz
grizlisandor #225407 üzenetére
Igen. Szerencsere nem hullott bele a belsejebe menet kozben, csak megbontaskor, igy minden meguszta.
-
Reggie0
félisten
Igy nezett ki a valtocsapagy:
-
Reggie0
félisten
válasz
imyourfriend #225344 üzenetére
Is-is. Multimeterrel megmerve szakadasba ment.
-
Reggie0
félisten
Szomoru tapasztalat: FEBI kipufogo homero(dpf elotti, turbo utani), csak 50ezer km-et birt.
-
-
Reggie0
félisten
válasz
lalibatyo #225073 üzenetére
" Viszont terhelés szinte semmi mert nincs munkaütem nincs égés."
Meg ahogy moriczka azt elkepzeli. A surlodasok altal keltett erot igy is valaminek fedeznie kell, csak most ezt te a tengelyrol tolod bele es nem az ego uzemanyag szolgaltatja. Tehat az onmaga belso ellenallasa altal gerjedo erohatasok ugyan ugy meglesznek, akarmitol is forog az a motor.
-
Reggie0
félisten
Nem eleg regota, meg tul sokat azert nem mentem vele. 2024 aprilis nagyjabol. de a kocsi mar november ota all es sokat is voltam kulfoldon.
Szloveniaban voltunk par napot, ott jol megkuldtem a szerpentineken, egy model y-t is lenyomtam a kanyarokban, pedig nagyon probalkozott.
-
Reggie0
félisten
válasz
newmoonlight #224955 üzenetére
Ja, nekem is pandásodik, viszont a fekhatasban nem erzek szaggatast. Nekem powerdisc van.
-
Reggie0
félisten
válasz
imyourfriend #224381 üzenetére
Nem a koromtartalom az erdekes, hanem a telitettseg. Minel tobb a hamu annal kevesebb hely jut a koromnak.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #223651 üzenetére
Mondjuk ez furan hangzik, ha 105-rol esne 93-ra, akkor azt mondanam semmi gond, de -2.5 szerepet jatszhat. Most melegebb napok vannak, nezd meg 10 fok kornyeken csinal-e ilyet.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #223644 üzenetére
Pedig teljesen normalis ilyen magasabb olajhorol. Minel melegebb az olaj, annal gyorsabban tud hulni, ha megszunik a terheles.
Eleve becsapos az olajho, mert a teknoben meri, nem a legforrobb ponton, a teknot pedig a menetszel is huti. Ha nagy a teljesitmeny, akkor no a maximum-minimum pont kozotti homerseklet kulonbseg is.
-
Reggie0
félisten
válasz
Coyot #223641 üzenetére
En multkor irtam, nekem a szijtarcsa a bordainak kopasa miatt szetvagta az uj szijat, persze 200+nal padlogazon 5-osben gyorsitva egy autopalyan. Szetcsapdosott par vezeteket is, es berantotta a fotengely a szimmeringhez is, ugyhogy azt is ledaralta. Szerencsere az olajat mar csak a muhelyben kezdte elengedni. Mindezt nem sokkal 300k felett. A gumizasa jol nezett ki, csak ezt az egy alkatreszt nem cserelte a szerelom, amikor mindent cserelt elol(mert hiany is volt belole, meg k draga is).
-
Reggie0
félisten
válasz
Asbee #223602 üzenetére
Es kevesbe porol, ami a 19-es alufelni mellett szempont volt
Intenziv terhelesnel nagyobb homersekleten jar, hamarabb kezd egett szagot arasztani es a fekcsovekre/olajra is jobban kell figyelni mellette. Viszont fekhatasban nem erzek erdemi kulonbseget. Pedal kezelesben viszont igen: a fekpedal egy magasabb es szukebb tartomanyban mukodik. Azaz az elejen jobban le kell nyomni, hogy erdemi fekhatas erezheto legyen, viszont ezutan kevesebb eronoveles nagyobb fekhatasnovekedest eredmenyez.
Fek megegest es maradando fekhatas csokkenest nem tapasztaltam vele (eddig).
-
Reggie0
félisten
En ugy hallottam, hogy 300k elott nem is szokas cserelni, de van aki 500k-t mond ra. Azert a dizelek birni szoktak. Egy-ket kiveteles tipus van, ami hiresen problemas volt lancugyileg, pl. A4 B7 3.0-as dizelje, aminel elobb javasoltak. En nem aggodnam tul a helyedben, megvarnam a 300k-t. A kettostomegure(ha manualis) viszont erdemes figyelni.
Olajhofok 80 fok alatt hideg az en szememben, az alatt sosem terhelem. Ha a viz 90 alatt van, akkor hideg, figyelembeveve, hogy 100 fok alatt 10-15 fokot csal felfele a kijelzes, hogy ne foscsizzanak be az egysegsugaru juzerek, ezert bemelegedeskor csak akkor terhelem, ha mar par perce 90-et mutat. Sokszor a viz elobb melegszik fel, viszont az hajlamosabb visszahulni a kornyezet miatt. Pl. nekem sokszor volt, hogy alapjaraton varakoztam a repteri parkoloban hideg teli ejjelen es elkezdett lemenni a viz homerseklete.
-
Reggie0
félisten
Nekem ATE powerdisc+ate ceramic valt be eddig legjobban az a4-en(3.0 tdi/240le, sline nagyobb tarcsak), de brembot meg nem probaltam. A gyarinak mondott trw-vel egyaltalan nem voltam elegedett. Viszont en eleg intenziven hasznalom az autot es nem ritka nalam a fek elmelegedese se, a trw nagyon gyorsan elkezdett razni. Ezt 4 szett trw fekbetet es 2 szett trw tarcsa csere alapjan mondom, nalam kb 30k-t birtak a tarcsak es 15-20k kozott a betetek.
2. "de épphogy. Ez számít?"
Igen, uzemallapottol es terepviszonyoktol fuggoen azert szokott ingadozni es ha minimum kozeleben van, akkor nincs tartalek. Ha magad toltod, akkor ne probald meg teli tolteni, csak 3/4-ig, vagy csak nagyon aprankent, mert tultolteni is lehet es az sem tesz jot(a szerelom szerint). Ket toltes kozott jaratni kell a motort, majd leallitani es x perc elteteltevel megnezni, mint ahogy irja a szervizkonyv is.4. Milyen motor?
Ha baj van, akkor mar konnyen lehet keso is es ugyanannyiba fog kerulni, mint amikor nincs baj. Ha hosszan tervezel a kocsival, akkor sokaig huzni sem erdemes. Az enyemben(motorkod CCWA) ~300k-nal csereltek, szerelom szerint birni szoktak 400-450k-ig is. A regebbi tipusok nem tudnak elore szolni, ha baj van, az ujabbak allitolag mar idejekoran eszreveszik a nyulast. Kerdes csak az, hogy mennyit nyersz azon, ha a 100-150k-el fiatalabb lesz a cserelanc a kovetkezo vevonek, mint hogy te hasznalod nagyobb elettartomanyban, de szerintem nem fognak erdemben tobbet fizetni erte. En ugy voltam vele, hogy akkor mar nekem legyen tobbet uj. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Bezámítás! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
- 48 GB-os AMD Radeon PRO W7900
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest