Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
addikt
Azert nincs klimad. Komp csere, rendszer mosas, szuro csere. Aztan imatkozni hogy nem maradt szemcse a rendszerbe es nem megy gajra az uj komp . Kozepet ha tudod tekerni kulccsal konnyeden akkor jo esellyel csak a gumiagy oregedett el es elment a meghajtas. Mondjuk sok bontott komp van a vw tipusokhoz , ha forog a kozepe rendesen en feldobnak egyet azt had menjen.( amugy is hulladekok az utangyartottak)
-
Attix82
addikt
válasz JHONNY 79 #194154 üzenetére
" Visszavigyem a szerelőhöz, aki vélhetően az alkatrész hibája miatt nem szereli gariba? Az alkatrészt még lehet ki tudom cseréltetni, de ilyenkor mi van a szerelési díjjal?"
Sajnos mivel Te magad vetted , így a szerelőt nem lehet garis szerelésre utasítani mivel nem szerelési hiba történt. Azt tudni kell, hogy az anyagminőség minden téren romlik. Amiket lehet rendelni gyári minőség címszóval az nagyon messze van tőle, főleg egy ideje.
-
Attix82
addikt
válasz kk831228 #191520 üzenetére
Mágnestekercs tud zárlatos lenni. Kézzel nézd meg tudod e forgatni a kuplung részt, ami ugye a komp tengelyét is forgatja. Ha igen és nem húz be a kuplung , akkor elég csak mágnestekercset cserélni ( 4 ohm az ellenállása ha rá tudsz mérni). Nagyon sokat tudsz spórolni.
Ha meglehet csinálni a gyárit, azok sokkal többet bírnak mint ezek a boltba kaphatóak.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz simonjoe #191515 üzenetére
Szerencsés esetben nem a komp kopása okozza a klíma nem működését, ha már a klíma olaj szürke és nem zöld ott nagyon alaposnak kell lenni. 100%osan nem takarít az átmosás sem, a belső hőcserélőbe ugyan úgy megragadhatnak a kis szemcsék és kitudja mikor indul útnak. Persze legtöbbnek a szárítószűrő a komp nyomó ágára van téve, így elég sokat megfog az is.
-
Attix82
addikt
válasz molnarpeter #180937 üzenetére
Egyáltalán a motortérben a klímacső (nagyobb átmérőjű cső) hideg ha bekapcsolod a klímát?
-
Attix82
addikt
válasz atos19881101 #180712 üzenetére
Tömítést kiveszed, rárakod egy alu. lemezre és körberajzolod, kifúrod a 2 furatot és meg is vagy. ( ha csak egy vékony lemez tömítés van ott)
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz atos19881101 #180374 üzenetére
Mielőtt bele mennél az átalakításba Automata váltóval kapcsolatban őt keresd : [link]
-
Attix82
addikt
válasz atos19881101 #180335 üzenetére
Persze akadhat, de nem egy autó ára.
-
Attix82
addikt
válasz atos19881101 #180333 üzenetére
Lecsavarozod a dekni alját, látni fogod van e fémszemcse...sőt a bontosnál lecsavarod vagy ő. Ha ebben a helyzetbe lennék én megkockáztatnám.
-
Attix82
addikt
válasz atos19881101 #180331 üzenetére
Én a helyedben megpróbálkoznék egy bontott váltóval. RacerBazáron van is, vagy Bontópláza. A manuálisra alakítás gyanítom engedélyköteles.
-
Attix82
addikt
válasz Miertvansote #177659 üzenetére
Bárdi: OS02772
-
Attix82
addikt
E10 használata.
Audi
Minden benzinmotor rendben, kivéve az alábbiakat:
– Audi A2 1.6 FSI (2003-2005)
– Audi A3 1.6 FSI (2004)
– Audi A3 2.0 FSI (2004)
– Audi A4 2.0 FSI (2003-2004)
– Gyári állóhelyzeti fűtéssel felszerelt Audi A4 szedánok (2001-2008). A fűtési szezonban nem használható E10.
– Gyári állóhelyzeti fűtéssel felszerelt Audi A4 Avant kombik (2002-2008). A fűtési szezonban nem használható E10.Volkswagen
Néhány első generációs FSI motor kivételével minden motor alkalmas az E10 fogyasztására.
Problémás típusok:
– Lupo 1.4 (77 kW) (2000.08. – 2003.11. közötti gyártás)
– Polo 1.4 FSI (63 kW) (2002.02. – 2006.06. közötti gyártás)
– Golf IV 1.6 FSI (81 kW) (2001.11. – 2004.05. közötti gyártás)
– Golf IV Variant 1.6 FSI (81 kW) (2001.10. – 2006.10. közötti gyártás)
– Bora 1.6 FSI (81 kW) (2001.10. – 2005.09. közötti gyártás)
– Bora Variant 1.6 FSI (81 kW) (2001.10. – 2005.09. közötti gyártás)
– Golf V 1.4 FSI (66 kW) (2003.11. – 2004.11. közötti gyártás)
– Golf V 1.6 FSI (85 kW) (2003.08. – 2004.05. közötti gyártás)
– Golf V 2.0 FSI (110 kW) (2004.01. – 2004.05. közötti gyártás)
– Touran 1.6 FSI (85 kW) (2002.11. – 2004.05. közötti gyártás)
– Touran 2.0 FSI (110 kW) (2003.10. – 2004.05. közötti gyártás) -
Attix82
addikt
-
Attix82
addikt
válasz b4zsi- #174542 üzenetére
Attól, hogy abba a fokozatba jóval nagyobb az áramfelvétele a ventidnek.....nézd meg milyen és mekkora biztosítékra van szükség. Ha megfelelő, akkor a ventid nagyobb áramot vesz fel mint kéne.
1-3ig ellenálláson keresztül megy, 4-es ami a csövön kifér direktbe megy oda vezetéken..
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
-
-
Attix82
addikt
válasz macilaci78 #173601 üzenetére
Ezek az utángyártottak sokat nem bírnak, a tömítések hamar öregszenek, bepárásodik majd, a lakkot is épp, hogy annyit raktak rá, hogy 1 évig védjen. Gyári többet ér ha már alapból is rendben van.
-
Attix82
addikt
válasz atos19881101 #173341 üzenetére
Érdekes, alapból se foghatta sok menet ha így kiverődött.
-
Attix82
addikt
válasz atos19881101 #173312 üzenetére
Az anya rá volt húzva?
-
Attix82
addikt
válasz molnarpeter #172758 üzenetére
Ha fizetnének érte talán akkor . Egyébként csak kiveszik belőle még a gyári dolgokat is. (nem csak dieselről beszélek). Ha már a gyári szűrőket , átalakítókat karban tartanák az emberek már sokat javulna a helyzet...csak hát nincs aki ellenőrizze ezeket, jah mégis csak nem ér semmit.
Edit: nem beszélve a többlet fogyasztásról amit képeznek ezek a környezet kímélő "alkatrészek".
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz Runner_fxr #169831 üzenetére
Végülis mi lett a vége a dolognak?
-
Attix82
addikt
válasz Runner_fxr #169826 üzenetére
Amíg nem tudod mit írt be kár ezen gondolkodni, én elhiszem hogy sok pénz volt, de a MIL lámpát csak 1 tételtől függhet amit cserélt. Majd írd ide mit olvasott ki.
-
Attix82
addikt
válasz Runner_fxr #169813 üzenetére
Nyugalom, a MIL lámpa amit javított max ezért lehet: Lambda szonda: 70.000
A többit amit csinált semmi köze, nem kell rögtön felhergelni magad. (Meg a többieknek sem)....szépen jelzed neki mikor lehetne kiolvasni mi is a hiba , mit írt be....lehet semmi köze a szondához sem.
-
Attix82
addikt
válasz HwGuru #169036 üzenetére
Ha a hiba határon túl van, akkor azoknak se kell sok idő és bemondják az unalmast....itt eldöntheted, hogy egyesével fogod cserélni , ne adj isten külföldön hullik el a másik háromból valamelyik, vagy kompletten mindet és nyugton vagy.
Az a trafó csere nem kellett volna.
Valószínű kommunikációs probléma akadt a szerelővel, 2-es kuka , másik 3 éppen elmegy.
Te is megveheted az injektorokat, ha garis gond van majd megint szerelésért fizetsz és te mész az injektorral a kezedbe a boltba gariztatni.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz lord_devil #168681 üzenetére
Üdv.
Ha a gáz nincs jól bekalibrálva eltolja a benzines részt is és szegénynek hiszi a keveréket. Pedig nem az.
(#168684) bitpork Befecskendezők "romlanak", eltolódik egy idő után.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz Gabady #167672 üzenetére
Ha fordulatot emel akkor kapcsol, A közepének forognia kell, sajnos akkor az is kuka.
Itt igazándiból 2 dolog teheti tönkre a kompresszort, a megmaradt fémszemcsék vagy a tartós túlnyomás elnyírja a kompresszor közepe és a tárcsa közti kapcsolatot. (gumiágy egyébként)
Próbáld megforgatni a közepén levő anyát, ha nincs megszorulva akkor gyanus a túlnyomás.....fontos , hogy csak álló motornál nyúlj oda
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz Gabady #167653 üzenetére
Üdv.
Nyomást ki lehet olvasni, azt összehasonlítani a csőben mért nyomással. Azt is lehet látni élő adatba, hogy kapcsolta e a kompresszort.
Ha azt érzed, hogy nem változik a fordulatszám egy picit is, akkor nem is kapcsolja...nyomás nincs vagy hibásan érzékeli.
Állandó meghajtású kompresszornak forognia kell a középének, és csak egy megkerülő csatornát nyit zár a klíma vezérlő.
Új kompresszor lett felrakva?
-
Attix82
addikt
válasz macilaci78 #167413 üzenetére
Elsőket rakd hátra és kiderül.
-
Attix82
addikt
válasz vizcsap #161336 üzenetére
Üdv.
Sajnos volt már, hogy az NGK is 1 napot bírt, illetve 90%, hogy csak az egyik hibás. Én is jártam úgy hogy egymás melletti hengernél jelzett kimaradást de elég sok különbséggel szám értékileg. Természetesen az volt a hibás aminél többet számlált. Azt kicserélve a mellette lévő gyújtás kimaradás számlálás is megszűnt. Úgye az égés kimaradást a lendkerék sebességéből / gyorsulásából / lassulásából tudja, és az nem 100%-osan pontos ha nincs zárlat a befecskendezőnél / a trafónál.
Mivel nincs szakadás / zárlat nem tudja hogy befecskendező / trafó, de gyanus a trafó ha jó volt valóban 1 hétig.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- World of Tanks - MMO
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Ukrajnai háború
- Politika
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest