- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- AI társ és butább S Pen a friss Galaxy S25 morzsái között
- Redmi Watch 5 Lite - filléres fitnesz felügyelő
- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
raziel01
veterán
válasz yodamester10 #183966 üzenetére
Félreérted. Tisztában vagyok vele, hogy a gumik belső felén hamarabb elkopik, mert az ér hamarabb a tárcsához fékezésnél. Itt most arról volt szó, hogy a két első keréknél a külső fékbetéteknél úgy látszik mintha a tárcsa külső széle felé haladva az jobban kopna.
A két hátsó keréknél meg teljesen egyenletesnek látszik.Az viszont igaz, hogy a belül lévő fékbetéteket nem néztem még meg. Arra majd valamelyik nap sort kerítek.
focvis:
Netes kép nem saját. Egyémnél szvsz nem annyira durva.
Az egyik hosszanti oldal tűnik vékonyabbnak nálam élőben. Nem ami gyárilag lecsapott rövidebb él.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Kukirin G2 Master (max sebesség: 60km/h)
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 - ELEKTROMOS ROLLER