- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Attix82 #40985 üzenetére
Részben egyetértek. Amíg nem eszi a motor az olajat látványosan(mindegyik eszi, csak nem minegy mennyire), az 5w 40 a legjobb kompromisszum, de amint elkezdi enni, akkor jön a spekulálás:
Sok autóná gazdasági totalkár egy motorfelújjtás, maradnak a vastagabb olajok, adalékok és a remény, hogy nem esik szét, nem áll be, még bjrni fogja egy darabig.
Ha már töltögetni kell, akkor fölösleges a drága full synt olaj, akkor már inkább valami ásványi ami még épp teljesti a normát.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
_DiEGO_
őstag
-
Attix82
őstag
válasz Attix82 #157753 üzenetére
Rosszul írtam, az ABS-es fékbetét: TEXTAR (TBP2194516214)
ABS rendszernél a tárcsa szélesebb de a fékbetét vékonyabb. És szerintem csak a tárcsa + fékbetét nem stimmel ott nálad.
ABS nélküli:
Szélesség (mm)
118,9
Magasság (mm)
69
Vastagság (mm)
19,6ABS van:
Szélesség (mm)
119,2
Magasság (mm)
69,5
Vastagság (mm)
16,2[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Attix82 #158060 üzenetére
Legtöbb helyen azt látom,hogy újak, de be kell adni a régit: [link], amit visszatérítenek? Nem értem a dolgot. Ha megyek, mit kérdezzek,hogy akkor ez nem új,hanem felújított? Ha meg új, akkor miért kell odaadnom a régit? Számla lesz róla, de nem szeretném, ha 70et számolnának egy felújítottért (és még a régit is elveszik), holott újról volt szó. Akkor nekik duplán megéri....
Azt is mondták,hogy egy év teljeskörű garanciát vállalnak rá, mivel új lesz.A linkben úgy van, hogy 70k a klíma, és még a 31k betéti díj rájön, ha visszaküldöm, akkor visszautalják. Tehát ha nem küldöm, 100ban van az egész és megtarthatom a régit.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Attix82 #160544 üzenetére
Ezen mindig megy a klíma olyan fajta. Többet nem értek hozzá, laikus vagyok.
Egybe van szíjtárcsával a csapágy, de a kompresszor is régi már, volt isegyszer hogy csepegett belőle a neonzöld olaj, bár annak 2 éve és azóta is jól működött.
Amúgy A6 3.0 bmk 2006| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Gabady
aktív tag
válasz Attix82 #167671 üzenetére
Volt fent új kompresszor is, de az is megállt, most bontott jó van fent. Ezt ahogy néztem, a kompresszorban van egy kis szolenoid, és az vezérel, nem kuplungos. Amúgy ránézésre a szíjtárcsa forog, de a közepe valóban nem. Fordulatot emel, illetve diagnosztikán lehetett látni nyomás értéket, de már nem emlékszem mennyi volt az. (talán 3 bar ?? )
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Csabadi
tag
válasz Attix82 #167808 üzenetére
Akku reggel első indítás előtt lett mérve (nyugalmi állapotban 12.5v. Indítás után 14.4v ha meleg a kocsi 14-14.2v ha minden "is"be van kapcsolva akkor erről már volt szó régebben 13.5-13.7v esik be alapjáraton.A terhelés meg vcds segítségével néztem. Minden ki kapcsolva és üzemmelegen állapotban 99.6%megy a generátor. Annak ellenére, hogy új forgóresz, csapágy, új kefek... Fesszabalyzón maradt a régi csak be lett forrasztva a két kefe
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Attix82 #168958 üzenetére
Mielott meg lett veve az auto, kozel 1 evet allt a kereskedonel. Es nem volt jaratva csak azert, hogy a klimanak legyen kenese, ne szaradjon ki. Reszben at lettunk verve... Folyamat elszokott a gaz, es tobb helyen. Igy az lett, hogy mindent cserelni kellett egymas utani evben, mert minden nyaron volt valami nyugje. Remelem most nem lesz draga mulatsag, mert a masik vas is vedelni fogja a penzt hamarosan.
Egyebkent koszonom a segitseget mindkettotoknek!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Attix82 #168991 üzenetére
Ez szerviz... Tudom, tudom, de ez volt keznel, elerheto. Nincs idom Bp.-re szaladgalni az autoval, kornyeken meg csak kontarok vannak.
Nem tudom, hogy keressek ra az alkatreszre.Jelenleg a V10 keseriti az eletemet, de a Transitba is beletorott a tanksapka, nem volt szuksegem meg erre a 3. -ra is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Attix82 #169821 üzenetére
Ne haragudj, de pontosan nem értem miről beszélsz. Nem hergelem magam feleslegesen, de nekem itt valami nem gömbölyű. A szerelő szerint megoldotta a problémákat és kért is érte egy szép összeget. Nincs egy hete, hogy elhoztam az autót, erre megint világít a motor hibát jelző lámpám. Fogalmam sincs mit cserélt valóban és milyen minőségűre, mert semmilyen számlát, régi alkatrészt nem mutatott. Most megint hibát jelez az autóm, őszintén szólva nem érdekel mi az oka, csinálja meg, aztán ennyi. Nem szokásom bunkón viselkedni, ha ő sem lesz bunkó és megcsinálja, nem akar még egy jó adag lóvét legombolni rólam, akkor semmi probléma nem lesz ebből.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Attix82 #169828 üzenetére
Továbbra sem teljesen értelek, bár lehet csak a fogalmazásod furcsa. Kiolvasta a hibakódot, azt mondta kicserélte a hibás alkatrészeket, jó vastagon elkérte érte a pénzt is. Fogalmam nincs, hogy valóban kicserélte e (most felmerült a gyanúm, hogy nem, vagy csak valami bontó szökevény alkatrész került be), tehát egyáltalán nem érdekel, hogy mi egyebet talál még ki, több pénzt nem áll módomban kifizetni. Aztán lehet, ezt ő is így gondolja és nem lesz semmi probléma.
-
tomrRRR
senior tag
válasz Attix82 #171978 üzenetére
Szia,
Igen tökéletesen működött beindult mindig, amióta elhoztam a szerelőtől azóta nem indul a kocsi SZAR, egy üzemanyagszűrűt cserélt benne, illetve kitisztította a fojtószelepet, meg a légtömegmérővel (kisérletezgetett a bolond).Valahogy nekem is azt állt össze hogy valami cső nincs a helyén azért kattog, mert soha nem kattogot.
KTTech: Főnök úr, vízhófok jeladó működik mozdul a fordulatszám, akksi szintén jó próbáltam, önindító is jó, üzemanyagellátással lesznek bajok
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
-
atos19881101
senior tag
válasz Attix82 #173342 üzenetére
Szerintem pont hogy az volt a szerencsém, hogy elég hosszú maga a menetes szár, nem tudott kiugrani a csuklóból. Ha rövid lett volna, akkor kanyarodásnál szétcsúszik. De majd ha kibányásztam megvizsgálom.
rob
trw lesz vagy lemförder e helyett. Ezt sajna nem én rendeltem, hanem a szerelő. (tanulópénz, hogy máskor ilyen nem lesz)[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...