- Kikristályosodik a Razr 60
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz
iceQ! #229988 üzenetére
Ha végiglapozod a vezetési adatokat az alapképernyőn(átlagfogyi->átlagsebesség->megtett távolság, stb.) akkor nem lesz ott valamelyik lapon a Speed Warning? Amennyiben igen, akkor Reset/OK gombbal módosítható.
Sajnos rég volt előttem ilyen óracsoport, így kicsit "lövöldözök" én is.
Pedig ez egy, a vezető által beállítható funkció, nem hinném, hogy VCDS-kell hozzá. A műszerfalbetét kódolásában viszont nem kizárt, hogy akár ki is lehet kapcsolni VCDS-sel. -
bul07
nagyúr
válasz
iceQ! #215483 üzenetére
Ha nyereg nem volt cserélve lehet az lesz a ludas
Kerék le kézzel könnyen kell mozgatni a kézifék karját a nyergen, ha már nehezebb akkor lehet szorul.
Nyereg szorul az már gond, meg lehet járatni, párszor visszanyomni közben megolajozni a gumitömítés alatt a munkahengert, de közel se biztos hogy jó leszNálam is
Jobb oldalt szorult, tudtam előre megvettem, 2tárcsa betét szett és jobb hátsó nyereg
Szerelésnél a bal hátsó nyerget visszanyomtuk, majd kopott betét be és vissza helyére a nyereg, munkahenger kipumpáltuk, majd megint visszanyomtuk és még egyszer, harmadjára már elég könnyen mozgott
Aztán össze lett rakva igaz még jobb hátra gyorsba lett véve egy csapágy is mert hangja volt megpörgetveDe 30Km tesztút alatt a bal hátul a régi nyeregnél melegedett a tárcsa, annyira hogy nem állta a kezem ha hozzáértem. Jobb oldalt új nyeregnél meg szinte megegyezett a külső hőmérséklettel. Direkt úgy mentem hogy szinte csak motorfékkel lassítottam hogy fékkel fékezés ne befolyásolja a melegedést.
Így vettem még egy nyerget a bal oldalra is.
Nagyon nem hiányzott volna hogy megégesse az új tárcsát és a betétet, és esetleg még a csapágyat is tönkretéve. -
Benny89
csendes tag
válasz
iceQ! #215311 üzenetére
Eddig 3 ilyen motorral szerelt autóm volt, amiket kb. fele-fele arányban használok Budapesti (de nem belvárosi) forgalomban és autópályán. Ha hosszabb ideig nem mentem vele pályán, akkor az első autópályás 3-asban 140-ig kihúzatásnál mindig szégyenkezésre okot adó füstöt okádtak, de utána ez el is múlt és sok km-ig extrém terhelésekre sem füstölt. Kicsit olyan feeling, mint a régi NDK-s csoda kétütemű járgányok, időnként meg kell őket hajtani, hogy ne füstöljenek
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
iceQ! #215311 üzenetére
Szelepszár szimering mellett leszivároghat olaj, végülis turbótól is jöhet valamennyi, vagy alacsony égés hő miatt maradhat elégetlen gázolaj (olyankor köp fekete pöttyeket, mintha motorolaj lenne)... A terheletlen dízel terheletlen dízeles dolgokat csinált, semmi különös
Ha hosszú motorfék után is jelentkezik a dolog, vagy állandó, akkor foglalkoznék vele.
-
válasz
iceQ! #214331 üzenetére
Elméletileg ők az egyedüli cég, akik feltöltik rendesen, de mint Qru írta, a hosszú tárolás miatt is önkisül, szóval tőccsed föl!
Ne járj úgy mint a szomszéd a kis Yaris-al, megvette az új akkut, betette, háromszor volt 1km-es úton, majd a negyedik alkalommal már nem indult az autó. KIvette, visszavitte a boltba, majd kölcsönösen leb@...ták egymást. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
iceQ! #209773 üzenetére
Mit jelent az, hogy néha nem veszi a fokozatokat? Mindegyikkel baj van, vagy csak néhány kiválasztott bajos? Ha nem írod le pontosan, mi a gond, nem fogunk tudni segíteni.
Lerohadt a kocsi? Más baj is van, vagy ezt már annak tekinted, esetleg elindulni sem lehet, mert nem lehet 1-esbe rakni....
A kuplung is volt cserélve? Fogáspotja rendben van?
-
#214
aktív tag
válasz
iceQ! #209500 üzenetére
Bevált helyi váltós hasonlót mondott korábban nekem is, csak konkrét mennyiség nélkül. A magyarázat, hogy mivel a váltó szóró olajozással működik, ezért lehet neki segíteni, ha kicsit több olajat tudnak a fogaskerekek széthordani. Ami túl sok neki azt a szuszogóján úgyis kinyomja majd.
-
molnarpeter
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz
iceQ! #209390 üzenetére
Anno nagynénémék Suzuki Marutijának a válltója ragadt hátramenetben.
A férj ötlete az volt, hogy vontassák be a szervizbe (40 km), mikőzben ő folyamatosan nyomja a kuplungot.
Végülis hozzánk elvontattunk (kb 800 méter), rá az aknára, Apám alámászott, kivette sebességből és utána vontatták el Orosházára. -
-
válasz
iceQ! #209324 üzenetére
Megoldás egyébként váltó csere lett...Gyakorlatilag szétdurrant a belseje, még a ház is sérült, lett rajta egy lyuk... Érdekes dolgok ezek. Nem tudom mennyire mindennapos ez.
Volt egy Skoda az aknán. Ott ugyan ez volt + a főtengelyt is ketté vágták hogy el tudják vinni a szerelőig a kocsit (mondjuk ilyet sose csináltam volna)
-
macilaci78
nagyúr
válasz
iceQ! #207881 üzenetére
Már a b5-ben is elektromos. Az enyémben is kockás a gázolaj néha. Itt is találgattunk mindent, a mostani legvalószínűbb tipp szerint a PD elem kis mennyiséget ad alapjáraton és ez néha kevés.
23 év, 400k km. Elvagyunk így vele, jövőre vezérléscsere. Valószínűleg akkor majd PD elemek, hidrotőke is lesz, meg egy szimering a váltón, EGR tisztítás. -
rbalint88
addikt
válasz
iceQ! #206064 üzenetére
Valoszinu a foncsor van megvakulva a projektorban. De ahogy latom azik is a lampa, a legjobb megoldas venni egy uj fenyszorot. Gyakori tipus, sima halogenes lampa, nem hiszem, hogy egy okor ara lesz
Felujitast csak azert nem javaslom, mert mar valoszinu el vannak oregedve a muanyagok es lehet nem bir 1-2 evnel tobbet. Ha meg foncsort is kell ujitani, akkor elszaladnak a koltsegek es nagyon kozel lesz egy teljesen uj fenyszorohoz
-
Vérboci
addikt
válasz
iceQ! #206066 üzenetére
hát keress rá, hogy a környékeden hol csinálnak ilyesmit, mármint fényszóró polírozást. vannak házilag használható szerek, de nekem túl időigényes, inkább kiköhögném a helyedben azt a pár tízezret. (fiat stilón 20 ezer volt a két lámpa a kwikfitben)
-
-
Morris
veterán
válasz
iceQ! #202440 üzenetére
Ja, elvontattak az akkus bolthoz, beviszem a rossz aksit, nézi a gyerek, hozza a multimétert, azt mondja, ennek nincs semmi baja.
Mondom az lehet, cimbora, de ha mondjuk terhelő villával mérnél rá, egyből összefossa magát.
Mondom nem viccből hoztam. Finom cellazárlat volt benne. -
Morris
veterán
válasz
iceQ! #202438 üzenetére
Nem lehetetlen.
Nekem az akku probléma úgy derült ki, hogy egyszercsak nem nyitotta és zárta az autó a bal hátsó ajtót. El nem tudtam képzelni, hogy mi a töktől csinálhatja. Aztán megint jó volt 2 napig, majd 1 hétig megint nem. Már kerestem a vezetéktörést a zsanéroknál.
Indítás után közvetlenül pedig nem reagált az ablak lehúzóra 1-2 percig.
Aztán ezekre 1-2 hónapra rá indultam be a városba és indításnál már többet tekert érezhetően nehezebben.
3 indítás és kampó-vasszó.
Segély menetet kellett kérnem. -
válasz
iceQ! #202433 üzenetére
Gondolom elektronikus kéziféked van.
A bal oldali nem jó. Gondolom azért villog mert csak a jobb oldali fog.
Menetben ez nem kellene zavarjon, elméletileg. Más kérdés hogy milyen rendszer hogy felügyeli és okoz e valami vész üzemmódot. De nem kéne neki. Abs hiba miatt egy ismerős Octavia ja leállt de az más tészta mert ott menetben is kell a rendszer. Lejtőn ne hagyd és ha manuál akkor hagyd esetleg sebességben akkor nem gurul. Ha automata akkor ahhoz nem értek tegyél téglát a kerék alá ha mindenképp lejtőn kell hagyni. -
grizlisandor
veterán
válasz
iceQ! #201598 üzenetére
Itt egy lista márka ügyileg az alternatívákról, de egy Purflux szűrő se egy világvége.
(#201601) K Norbi:
Szakspeciál szervice végezte! -
bul07
nagyúr
válasz
iceQ! #201598 üzenetére
Ha 20e belemegy akkor én évente cserélném
PD érzékeny a tiszta tüzelőanyagra
(turbó meg a pormentes levegőre, kenés meg a jó olajszűrőre)Ajánlom hogy nézd végig ezen csatornán a PDTDI tananyag videókat, ez egyikben benne van az is hogy miért fontos a fékpedál kapcsoló és ha az meghibásodik miért korlátoz le a motor
Akinek PD motorja van nagyon hasznosUtastér kabin szűrőnél én nem látom értelmét a méregdrága szűrőknek, ha nem speciális antiallergén
Mint írtam nekem az a fontos hogy legyen szivacs körbe, mert lehet az bármilyen drága a szűrő ha nincs szivacs mellette átenged(szivacs összenyomódva zár)
Itt van a Motorolaj és szűrő topikba volt már ez téma és volt aki képet is rakott be hogy rendesen berakott szűrő mellet is át tud engedni a szélénél(arra már nem emlékszek hogy milyen márka volt) -
bul07
nagyúr
válasz
iceQ! #201596 üzenetére
Ha jól gondolom az egyiken van egy plusz réteg fehér szivacs
Na az a hideg éghajlatra való levegőszűrőB6 amúgy miért nem találom semmi katalógusba mint jelölést?
B6 lenne a Passat (3C2/3C5)Mann keresője [link], már ha ez az a B6
Amúgy üzemanyagszűrő esetén azért függ a kilométertől is, ha évente nem mész vele csak 5-6e Km akkor lehet túlzás a két olajcserés csere
De ha van rá keret nem ártMivel ez PDTDI levegőszűrő, olajszűrő, gázolajszűrő jó minőség legyen, amúgy is talán a üzemanyagszűrő az ami többe kerül, a többinél pár száz forint van a jó és rosszabb minőség között
Amúgy ha jól nézem az enyémbe is ugyan az a levegő meg az olaj és az utastér szűrő, annak ellenére enyém BRU motorkódú, és nincs benne a BKC, BLS, BXE hármasba
Én csak a olajnak használok MANN-t
Bosh a levegő, és legutoljára MAHLE ORIGINAL az üzemanyag
Utastér meg DENCKERMANN M110112, én nem veszek olyat aminek körbe nincs szivacsa ennek van -
molnarpeter
nagyúr
válasz
iceQ! #201186 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint ugyanaz a csapágy, szóval érintett kéne legyen, csak pluszban ott a DPF. (Részecskeszűrős változatok vezérműtengelye is fokozottabban kopik az anélkülihez képest, nem olyan kemény az anyag talán...)
Neten kutakodva a PQ35 platform (keresztmotoros, Golf 5 éra) ami érintett a dologgal, hosszmotor talán nem... -
macilaci78
nagyúr
válasz
iceQ! #199933 üzenetére
Az első és hátsó szélvédőhöz külön szivattyú tartozik. Lehet, gyengélkedik a hátsó.
Lehet a csőben dugulás.
Nálam (B5 kombi) valahol a csőtoldás lehet szétcsúszva, semmi nem jut el hátra, a szivattyú jó, a szivattyú felől levegővel megfújtuk. Bontani kéne, de annyit nem ér. A szerelő szerint a cső alul megy, viszont csobogást a tetőnél hallok a C-oszlopnál, de belül nem láttam se vizesedést, se illatot nem érezni a beltérben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 32GB 1000GB 1 év garancia
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest