- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
MoP_FX 57 #184695 üzenetére
Megtaláltak egy piaci rést. Átlag embernek nincs annyi ideje-eneriája-affinitása, hogy egy autóátvizsgálás mi fán is terem. Az már más, hogy hozzáérőbbek szerint csak lehúzás az egész de mivel ilyen nagy felületen tolják így nem a nevenincs Jóskapistát híják fel kérdezni vagy netán átvizsálás gyanánt rimánkodni, hogy jöjjön el vagy hasonló.
-
bul07
nagyúr
válasz
MoP_FX 57 #184513 üzenetére
Igen pont ezt fejtettem ki a hozzászólásomban de visszatöröltem, ha villogás helyett fékez mondjuk
Na meg lett volna még ott olyan 40-50cm a falig, ép csak elcsípte a fehér vonalatPersze így is jól megúszta, és ki tudja ki hogy reagálta volna le
Mondjuk én nem villogtam volna ez biztos, mert nem szoktam, taplóságnak tartom -
molnarpeter
nagyúr
válasz
MoP_FX 57 #180437 üzenetére
Nekem úgy jött le, hogy a cserélt mennyiségre gondolt, hogy csak részben legyen cserélve (ha 4 liter jönne le, akkor csak 3-at leengedni és frisset tölteni)
bár én is úgy kezdtem a gondolatmenetet, hogy amint eléri az olajat, megvan az x nyomás, lehet csak belemagyarázom a kis arányú cserét
Traktoron pont ezzel szívtunk, vízszintes a motorolaj szívócső, és az egyik oldalon van a vége (nem is középen)... Aztán mikor oldalban megy, aztán pont a másik felére folyik a kenőanyag, szépen pattog az olajnyomás mutatója a 0 és normál érték között (nem szűnik meg a kenés, de ha épp nincs tele alul a vízszintes szakasz, nem tudja folyamatosan nyomni az olajat...
-
atos19881101
senior tag
válasz
MoP_FX 57 #180359 üzenetére
Valami van vele, mert párszor produkálta, hogy felpörgött váltásnál majd ütve elváltott. De hogy mi, az csak bontás után derül ki. Akkor meg már a számla lehet nagyon vastag...
Kiskokó
Most telefonálgattam. Igazolás kell a Skodától, hogy épült gyárilag manuálban az autó, az alapján a hatóság kiadja az átalakítási engedélyt. Ennek az ára 11k. Ha ez megvan, akkor lehet átépíteni... majd utána vizsga, ahol kérik az átépítésről az igazolást (hogy szakszerűen történt), illetve (amit úgy látok nehezebb lesz teljesíteni itt MO-n), hogy az alkatrészekről legyen igazolásom (alias számla). Na erre az egyik bontós már azt mondta, nincs.
Itt lakik mellettem NEO, vele is beszéltem. Kb grátisz átírja a vezérlőt, így azt nem kell vennem. Ha 200-250k-ból összehozom az átalakítást, akkor nincs kérdés melyik a megfelelő út szvsz.Mondjuk én biztos nem építeném át manuálra. De az én vagyok.
(Főleg ha nem tervezel kocsit venni és tudod hogy megmarad hosszú távra)
Pont ezért akarom átépíteni, mert ha most tételezzük fel megcsinálják és 2 év után ismét beszarik mint most, akkor benne lesz a hírekben az tuti. -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MoP_FX 57 #171256 üzenetére
Nem tudja feltanulni, és a keresztmettszet sosem csökken drasztikusan, inkább a leváló darabkák szoktak megszoruli a szelepek és szelepfészkek között, időszakosan csökkentve a kompressziót annál a hengernél. Ebből lesz a rángatás, egyenletlen alapjárat, és keverékképzési gond.
-
-
-
válasz
MoP_FX 57 #166300 üzenetére
A ph területén tilos a warez!
(#166301) DJ. Ru$y: Az általad keresett jogszerű megoldást itt találod. Minden más PH szinten illegál
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
MoP_FX 57 #166300 üzenetére
Na én pont ezért nem vagyok benne biztos, hogy Kínából kellene vennem... Egy időben rá voltak szállva arra, hogy amelyik diag eszközben CD volt és rajta szoftver, az megsemmisítő + pénzbírság. Na ezt akarom 100%-ban elkerülni.
bitpork
Ennyire nem vágom a VCDS témát, szóval akkor zártam is a dolgot. -
LANcelot444
csendes tag
válasz
MoP_FX 57 #163603 üzenetére
(#163580) Saint_ és (#163584) Motion_Blur
És a cserés láncok már jobbak? Laikusként meg tudom állapítani, hogy cserélték-e már a vezérlést? Némelyik hirdetésben ott van, hogy X km-nél cserélve.
Ez a 300k ár kicsit lesokkolt. olyan 100-150k számítottam.Lehet, hogy elengedem ezt a TSI motort, csak a tesztek alapján jó kompromisszumnak tűnt a fogyasztás-menetdinamika között.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 25
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen autót vegyek?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Nintendo Switch 2
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Formula-1
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M notebook garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest