Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
LANcelot444
csendes tag
válasz MoP_FX 57 #163603 üzenetére
(#163580) Saint_ és (#163584) Motion_Blur
És a cserés láncok már jobbak? Laikusként meg tudom állapítani, hogy cserélték-e már a vezérlést? Némelyik hirdetésben ott van, hogy X km-nél cserélve.
Ez a 300k ár kicsit lesokkolt. olyan 100-150k számítottam.Lehet, hogy elengedem ezt a TSI motort, csak a tesztek alapján jó kompromisszumnak tűnt a fogyasztás-menetdinamika között.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz MoP_FX 57 #166300 üzenetére
Na én pont ezért nem vagyok benne biztos, hogy Kínából kellene vennem... Egy időben rá voltak szállva arra, hogy amelyik diag eszközben CD volt és rajta szoftver, az megsemmisítő + pénzbírság. Na ezt akarom 100%-ban elkerülni.
bitpork
Ennyire nem vágom a VCDS témát, szóval akkor zártam is a dolgot.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
válasz MoP_FX 57 #166300 üzenetére
A ph területén tilos a warez!
(#166301) DJ. Ru$y: Az általad keresett jogszerű megoldást itt találod. Minden más PH szinten illegál
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz MoP_FX 57 #166303 üzenetére
Az íbéjről , ugyan úgy mint anno az OP-Com cuccokat, eltüntették a tört verziókat. Ha rajtuk keresztül rendelsz könnyen lehet belőle gond. Aliről még megy ha minden igaz, de szerintem csak addig míg a kínai maffia valahogy be tudja csempészni az EUba.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz MoP_FX 57 #171256 üzenetére
Amíg bírja a méréseknek megfelelően állítja a nyálat és a levegőt, de ha eldugul akkor nincs mit állítani. Ha ki van takarílva és vagy cserélve akkor a gyári értékeket kell hoznia amihez a nyálat és a levegőt a gép állítja tudtommal.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MoP_FX 57 #171256 üzenetére
Nem tudja feltanulni, és a keresztmettszet sosem csökken drasztikusan, inkább a leváló darabkák szoktak megszoruli a szelepek és szelepfészkek között, időszakosan csökkentve a kompressziót annál a hengernél. Ebből lesz a rángatás, egyenletlen alapjárat, és keverékképzési gond.
-
-
atos19881101
senior tag
válasz MoP_FX 57 #180359 üzenetére
Valami van vele, mert párszor produkálta, hogy felpörgött váltásnál majd ütve elváltott. De hogy mi, az csak bontás után derül ki. Akkor meg már a számla lehet nagyon vastag...
Kiskokó
Most telefonálgattam. Igazolás kell a Skodától, hogy épült gyárilag manuálban az autó, az alapján a hatóság kiadja az átalakítási engedélyt. Ennek az ára 11k. Ha ez megvan, akkor lehet átépíteni... majd utána vizsga, ahol kérik az átépítésről az igazolást (hogy szakszerűen történt), illetve (amit úgy látok nehezebb lesz teljesíteni itt MO-n), hogy az alkatrészekről legyen igazolásom (alias számla). Na erre az egyik bontós már azt mondta, nincs.
Itt lakik mellettem NEO, vele is beszéltem. Kb grátisz átírja a vezérlőt, így azt nem kell vennem. Ha 200-250k-ból összehozom az átalakítást, akkor nincs kérdés melyik a megfelelő út szvsz.Mondjuk én biztos nem építeném át manuálra. De az én vagyok.
(Főleg ha nem tervezel kocsit venni és tudod hogy megmarad hosszú távra)
Pont ezért akarom átépíteni, mert ha most tételezzük fel megcsinálják és 2 év után ismét beszarik mint most, akkor benne lesz a hírekben az tuti.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MoP_FX 57 #180437 üzenetére
Nekem úgy jött le, hogy a cserélt mennyiségre gondolt, hogy csak részben legyen cserélve (ha 4 liter jönne le, akkor csak 3-at leengedni és frisset tölteni) bár én is úgy kezdtem a gondolatmenetet, hogy amint eléri az olajat, megvan az x nyomás, lehet csak belemagyarázom a kis arányú cserét
Traktoron pont ezzel szívtunk, vízszintes a motorolaj szívócső, és az egyik oldalon van a vége (nem is középen)... Aztán mikor oldalban megy, aztán pont a másik felére folyik a kenőanyag, szépen pattog az olajnyomás mutatója a 0 és normál érték között (nem szűnik meg a kenés, de ha épp nincs tele alul a vízszintes szakasz, nem tudja folyamatosan nyomni az olajat...
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz MoP_FX 57 #184513 üzenetére
Igen pont ezt fejtettem ki a hozzászólásomban de visszatöröltem, ha villogás helyett fékez mondjuk
Na meg lett volna még ott olyan 40-50cm a falig, ép csak elcsípte a fehér vonalatPersze így is jól megúszta, és ki tudja ki hogy reagálta volna le
Mondjuk én nem villogtam volna ez biztos, mert nem szoktam, taplóságnak tartom[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
F_Zolee
veterán
válasz MoP_FX 57 #184695 üzenetére
Megtaláltak egy piaci rést. Átlag embernek nincs annyi ideje-eneriája-affinitása, hogy egy autóátvizsgálás mi fán is terem. Az már más, hogy hozzáérőbbek szerint csak lehúzás az egész de mivel ilyen nagy felületen tolják így nem a nevenincs Jóskapistát híják fel kérdezni vagy netán átvizsálás gyanánt rimánkodni, hogy jöjjön el vagy hasonló.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest