- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Doki16 #205539 üzenetére
viszont a GTE-ben legalább nem a hírhedt-rosszhírű DQ200-as DSG van, ezért is ajánlhatóbb
még: ha dsg-s bódét vesz az ember, csipszeltetni érdemes. Jobb karakterisztika, váltási pontok áthangolása sokat jelenthet hosszú távon (főleg dízelnél, ha nem 1100as fordulaton szenved meg nem váltogat el kb "remegve". babán belőni úgy, hogy 2000-2200 körül váltson, ne ejtse be 1500 alá a fordulatot, oszt jóvanazúgy).
tsi-nél mondjuk fogalmam sincs, mennyire érdemes váltót-motort optimalizáltatni, de tekintve hogy filléres tétel, én azzal indítanék. A váltóhoz is hozzá kell nyúlni a nyomaték miatt. [link]
-
válasz
Doki16 #202655 üzenetére
Ami jó az jó és a corolla hibrid az...mondjuk a beltér köszönő viszonyba sincs pl egy passathoz képest.
A mondi azzal a barna színnel nagyon szép autó, arra jó vissza nézni úgy mint a mostanira is, de szerintem a passattal is ez lenne.
#202656K Norbi A 3F szabály már smafu?
#202658rbalint88 Az amúgy az A4 ami talán a legjobb lenne, de 8 milla alatt nincs a piacon olyan amit meg is néznék sajnos. Apropó Passat felé hajlok amúgy, de azért a Mondin alkudtam még egy picit 6.4 a vége, csak arra kell téli szett, elég sok karc/sérülés/kavics van rajta.
-
-
válasz
Doki16 #202639 üzenetére
Nekem a mostani MK4-es mondimba nagyon jól szól a Sony cucc elégedett vagyok vele, de ebbe ez extra volt, félek hogy a Passat alap hangcucca nem fog így szólni.
Nekem az elől/hátul radar tökéletesen megfelel sőt elég lenne csak hátul is.
qru: Hát pedig az is bitang erős.
Aműgy ezzel a Mondeoval nagy versenyben van, valahogy az a barna szín meg a Design jobban adja mint a Passaté.
Tehát nem csak az ár difi végett, viszont a Passat többet tud meg minőségibb az egész. Nagy dilemma ez már megint.
-
rbalint88
addikt
válasz
Doki16 #202639 üzenetére
B6 Passatban eleg jo a dyanaudio, eGolfban nem volt egy atomvillanas. De nagyon sok mulik a forrason. Carplayen keresztul nincs veszteseg, mint bluetoothon, igy erdemes valami lossless cuccal probalni.
Nekem az Audiban van szerintem a legjobb hangcucc, de mivel nem carplayes, csak egy dension gatewayen kapja a jelet, ezert az eGolf es az i30 is lenyomja. Ioniq hifije nagyon jo, csaknem kell szettekergetni a picsababe kell allitani rendesen (mely es kozep 0, magas +1, fader front 1-2) es jo minosegu forrassal etetni.
Javaslok egy apple music/spotify premium/tidal elofizetestNekunk az almas mobil miatt apple music lett, lossless dolby atmos cuccokkal van tele, csak gyozd mobilnettel
-
válasz
Doki16 #202289 üzenetére
Jól láttam, akkor hogy LED 2 lesz az, meg azt is, hogy a tulaj nem igazán van tisztában a felszereltséget illetően.
Az a baj már velem, hogy belekeveredtem a döntés képtelenségbe, ugye több típust is nézek, bár nem is akarom elsietni a mondi úgy is marad a családba, addig meg marad nálam. Az idő nekem dolgozik, hisz bemontak a hírekben, csökken a használtautó vevő kör.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
Doki16 #202189 üzenetére
Meg tudom erőssíteni.
A 4 motion nagyon jó dolog, nem csak hegyi utakon, hanem indulásnál is pl.
A Tiguanom 4 kerékhajtású volt, soha nem hallottam, hogy kaparna.
A mostani GTE Golfomnál annyira kell vigyázni, hogy ne nyikkanjon induláskor, hogy nagyon.
Azt viszont nem merném leírni, hogy bármiben elmaradna a GTE Golf teljesítménye a 240 le-ős BiTdi Tiguánétól.
Ami brutális a GTE Golfnál, az a stabilitás, és futómű. Mintha sínen húznák, teljesen olyan, mint egy gokárt. Szerintem az akku úgy van elhelyezve benne, hogy attól a súlyelosztás parádés. -
-Maci-
addikt
válasz
Doki16 #201705 üzenetére
Nagyon köszönöm!
Igazából a kinézett évjáratokban a 122 lovas 1.4 TSI van vagy a 2.0TDI.
Én is a dízel felé húzok, bár még sosem volt dízel autóm. Nekem nagyon bejön, hogy "a pincéből húz", motoron is ezt preferálom.
Egyébként milyen lehet ez a 2.0TDI? Azt gondolnám, hogy egy jól kiforrott konstrukció már ezekben az években (2011-2013) -
rbalint88
addikt
-
válasz
Doki16 #201122 üzenetére
Ja szerintem is blokkoló lesz, ami azt feltételezi számomra, hogy nem csiga tempóban használták.
Nem is akarok erre most hirtelen rárepülni, van időm a Mondival a mai napig tök jól el vagyok csak újabbat és autómatát szeretnék. 6 milla felé nem akarok menni legyen az bármi, kb 4 márkát nézegetek napi szinten. Wow 3500-at tisztán elektromosan egy hibriddel?
Neked tényleg full elektromos kéne már, mondjuk számomra a dízel még mindig jobb verzió mert hét közben továbbra is a cégessel gurulok, hétvégén meg a sajáttal hosszabb távok, ami mostanság eléggé megnövekedett.
#201123bul07 Na ez jó kérdés, amúgy már elég régóta hirdetik sokáig 6 milláért volt fent, aztán lejjebb vitték most pár napja.
#201125kleinguru Én ezt már biztosan nem okosítanám gyárilag is bitang amit ez tud, meg nekem összkerék se kéne, a legjobb a 190 lovas verzió lenne, de nagyon ritka 6 milla alatt talán nincs is most eladó, vagy 300 feletti futással.
-
-
Dot
őstag
válasz
Doki16 #200483 üzenetére
Köszi mindenkinek,.
Azért menne 16-os mert szeretem a ballonos gumikat főleg a szar utak miatt. Oké, hogy itt elég jók az utak, de azért járunk Magyarországra vele.
Illetve ha már megvannak a felnik akkor miért ne, főleg ha kevesebbet fogyaszt vele a kocsi
Mondjuk ha leveszem a régi passatról akkor kéne bele nyomsásszenzor is.
Tudtok ajánlani szenzort vagy csak a gyári jó bele?Elég egyedi lenne
legalább megtalálom a sok egyforma szürke passat között
Sajnos a road america felni 1100km-re van tőlem így arról nem tudok leolvasni infókat. Így feleslegesen ezt sem venném le.
Illetve le sem tudom venni, mert nincs kulcs a kocsiban.. éljen a defektjavító..#200482MunezXBK most is az van rajta, szerintem annyira nem vészes. Kisebb az esélye, hogy asszony megpatkázza
- jó erre meg vegyek peremvédős gumit..
Ez nem egy TT, nem a kinézet a fő szempont. -
Dot
őstag
válasz
Doki16 #198956 üzenetére
Meglett az új autó. Hosszas gondolkodás után az lett amit írtál. Passat B8 2.0 CRTDI 150 ló CRLB, 2017. novemberi. Németországi, 2021 márciusában hozták be Luxembourgba. Ezért vettem meg főleg, mert nem kellett szórakozni a papírokkal.
Lőttem pár képet, nem 40, de van egy hosszabb videó a matrix ledről működés közben.Lenne is egy kérdésem. Magyar vagy angol nyelvű használati utasítást kitől tudok szerezni hozzá?
Írtam a magyar VW-nek azt mondták 35k HUF+ áfa a fizikai könyv. Nekem PDF-ben elég lenne.
Szerintem ha írok a helyi VW-nek is hasonló áron adnák.
Találtam egy oldalt ami elég ígéretesnek tűnik, de nem fogadja el az alvázszámot. -
Kiskokó
veterán
válasz
Doki16 #199804 üzenetére
Ahogy Lacess mondja, az ugyanaz, csak Audiul van mondva
De ezekből jó sok féle van, fokozatok száma, nyomaték értékek, kuplung száraz vagy olajos. De nagyrészt az összes re igaz, hogy viszonylag hamar javítósak és minden része elég húzós.
Ennél kell a legjobban figyelni a 60 ezres olaj + szűrő cserére. Akkor ha szerencséd van 200ezer km körül el kell mennie.
A legújabbakról nem tudom milyenek, valakinek valami tapasztalat, hallás stb ?Asszonynak a 1,4 Tsi hibrid Jettaban is volt kuplung csere meg valami felújítás, elég jól megúszta valami 400K ból asszem (írtam már a fórumban erről vissza kéne néznem
)
-
-
bul07
nagyúr
válasz
Doki16 #199661 üzenetére
Azért tiszta elektromos autó akkuját nem megfelelő használattal(töltéssel, karbantartás hiánya) pár év alatt ki lehet nyírni
Olvasni, és videókba is elmondanak rémtörténeteketMár erre is vannak szakosodott emberek akik vásárlásnál át tudják nézni az autót akku szempontjából is
Nem beszélve az elcseszett konstrukciókkal, közvetlen első lökhárító mögé tervezett sok milliós alkatrészek, ami akár egy vad elütéssel is sérülhet
-
Lacess
tag
válasz
Doki16 #199665 üzenetére
Én addig nem piszkálnám a csövet amíg ki nem került az a két kis szar a végéből. Ha kint van, nézd megy hogy folyik-e normálisan a víz. Amennyiben nem érzed elég sikeresnek a dolgot, akkor is inkább a focvis által is ajánlott behúzószállal próbálkoznék. (Ha van villanyszerelő cimbora, kérj tőle kölcsön) A javítási utasítás is egy ilyesmi szerszámot ír elő hozzá, VAS 6620.
Komolyabb cuccot azért nem mernék beletömni. Széttolhatja valahol a csövet belül, amit esetleg nem veszel észre, és később még durvábban beázhat. A vezető oldalon pl. ha beázik, akkor egyből folyik a víz a hálózati vezérlőre, annak stekkereire, majd le a géptetőnyitó kar környékén lévő csatlakozóhalmazra. Illetve a rengeteg vezeték viszi a vizet mindenhova is...Közben találtam is egy javításit, a komplett panorámatetőhöz, német, de mazsolázni lehet belőle: link
-
Lacess
tag
válasz
Doki16 #199655 üzenetére
A minap csináltam B8-as Passatot, az be is ázott. Mint kiderült, annál is nagyon lassan folyt le a víz. Feltelt a tetőnél, majd jutott belőle az utastérbe is.
A lefolyócsövek legvégén (amik B8 esetében a szélvédő alatt vannak, a vízvályúba vezetnek) van egy-egy pici piros gumi, szinte dugónak tekinthető. Ez a kis sz@r elvileg azért van rajta, hogy felfele ne mehessen semmi (tiszta vicc, mi menne...) ezeket egyszerűen le kell tépni a cső végéről. Vannak modellek, melyeknél visszahívásban maga a gyártó szedeti le. A csőben összegyűlő por, a nedvességgel karöltve szó szerint oda tapasztja a cső végéhez ezt a "korongot", innentől dugóként fog funkcionálni. Zseniális megoldás... ja, mégsem.A levélrácsot a motortér felől megbontva megoldható, ha gumiból vannak a kezeid, az sokat segít
Egy jó lámpával bevilágítva, a géptetőzsanérnál látszani is fog. A lefolyásnyomok sokat segítenek a csővég megtalálásában. Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor leveszed az ablaktörlőkarokat, kiszereled a levélrácsot és egy füst alatt mindent kitakaríthatsz a környéken.
Miután megvolt, úgy folyt a víz lefelé hogy öröm volt nézni.
-
válasz
Doki16 #199655 üzenetére
Szerintem jó, nekem az alap Mannol gyártmányú fehérzsír sprém van.
A sínt szoktam befújni oldalról, felülről.A szilikon zsír a puha gumikéderre kell.
Esőelvezetőt még nem kellett takarítanom (elvétve parkolok fa alatt). Tudtommal MQB esetén a tetőablak 2 elülső sarkából indul és valahol az "A" oszlop tövénél folyik ki a víz (a levélrács alatt asszem, de nem biztos). YouTube-ot linkelt egyszer valaki erről.
Mivel takarítanám ötlet szintjén:
- hosszú vékony gyorskötözővel (van otthon egy 60 cm-es vastagabb példány, a Mazdán annak segítségével húztam be a műszerfal mögött egy új kábelt; nagyon büszke vagyok az ötletre, a DIY tutorial szerkesztője szerint annyira nem könnyű feladat, így egy pillanat műve volt);
- kábelbehúzó szalaggal;
- régi típusú, merevebb, szigetelt alumínium villanyvezetékkel. -
HUTCHDB
nagyúr
válasz
Doki16 #199631 üzenetére
A GTE Passat olcsóbb most, mint a Tiguan-om, bár ez barmikor változhat.
A tiszta elektromos autóból olyan kellene, ami 4-500 km-t elmegy, és max 1/2 óra alatt feltölthető, hogyha kilépek a városból ne kelljen idegeskednem.
Van már ilyen, de az kb 20.000.000 forint.Nyilván ugyanezen gondolkodom, mint amit te felhoztál, maga a csere is agyalás tárgya, nemhogy a márka, típus…
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
Doki16 #199625 üzenetére
Ismerem a passatot, egyik céges autónk az.
Magát a GTE-t is próbáltam, tetszett a menetteljesítménye is.A napi rutinunk megváltozott.
Főleg munkába, boltba járunk, és néha néha kirándulni autóval.
Ha havi szintet kellene nézni, akkor kb. 1.000-1.200 km/hó a város, és 200 km kint, városon kiívül.
Nem igazán a napi spórolás, de nyilván az is benne van.
Kb. 30.000 ft/hó megtakarítást érnénk el a jelenlegi áraknál, és ha majd duplájára emelkedik meg az üzemeanygok árai itthon is, akkor abba bele sem merek gondolni.
Ami ezen kívvül zavar, hogy itt valami nagyon készül... ilyen adó, olyan üzemanyagár emelés, kitíltás...A jelenlegi autóm szerintem most van az értékének a csúcsán.
Ha még tegyük fel, használom 2-2,5 évig, akkor szerintem minimum 3 milliót bukok rajta, amihez nagyban hozzá fog járulni az, amit írtam az előbb, vagyis az elektromosságra való kényszerítés.
Ebbe nem számoltam bele azt az üzemanyag megtakarítást, ami akár 1 millió is lehet ez alatt az idő alatt.Családi házban lakunk, ebből a kb 4 millióból simán meg tudnánk oldani a napenergiás átállást, és mivel hőszivattyunk van, így az autó töltése mellett az egész villamosenergia, fűtési, fürdési költségünk is egy ideig konvergálna a nullához.
Én MOST úgy gondolom, lehet érdemes lenne már most váltani, mielőtt valóban ezek az áresések a használtautó piacon be nem következnek, és ahogy itt írta valaki korábban, be nem kell majd tolni a bontóba a néhény éve súlyos milliókért vett autókat.
Szerk.:
Jah a Hyndai nekem nagyon nem tetszik, azért vannak határai a lemondásomnak... -
macilaci78
nagyúr
válasz
Doki16 #198979 üzenetére
Ha meg valaki sokat megy egyszerre, akkor nyilván nem tudja tölteni, onnantól kezdve meg egy dinamikus 1.4 TSI csak ami simán 5-6-7 liter eszik. Ezt meg bármelyik TSI is tudja hibrid rendszer nélkül. - Sőt, az alap TSI-nek nem kell a lemerült akkukat és a hajtáslánc elektromos komponenseit holt súlyként cipelnie.
-
Kiskokó
veterán
válasz
Doki16 #198983 üzenetére
Teljesen egyetértek azzal amit mondasz.
Sajnos ez van, és ez is lesz.
Ez a villany gyűlölet, hát maradjunk annyiban, hogy a BMW meg a Luxus autósokkal szembeni általánosításnak is van némi alapja nyilván.
Ezért a villanyosok elleni "gyűlölet"-nek is van alapja, ami persze nem = azzal ,hogy mindenki olyan amilyen,csak ugye általánosítunk....Olyan tekintetben én is a "villanyautósok ellen" vagyok, helyesen inkább azt mondanám, hogy kiröhögöm, azokat akiknek van pénze megvenni 10+ Millióért egy villany autót, aztán pedig a legújabb hobbija az lesz a tulajdonosnak, hogy állandóan hajtja minden felé az ingyen töltést.
(nem az útközbenit)
Amikor a 20 Millás Teslát kiakasztja az ingyéé' töltőre mert hát "azé van nem?" és inkább ott szotyizik 1-2 órát vagy akár ott is hagyja az autót és visszasétál érte... nekem ez kicsit szánalomra méltó...Csak magamból indulok ki, ha én vennék egy elektromost annak az okai :
- Pont azért veszem mert van napelemem otthon
- A Zöldség miatt
- Biztos kva erőset vennék
- De ha otthoni áramról töltöm is sokkal sokkal olcsóbb szinte apró pénz "megtankolni" mint a rendes üzemanyag
- karbantartási igényÉn biztos nem járnék ki égetni magam ingyen tölteni , csak mert spórolok 1-2 ezrest az amúgy Tizen X milliós kocsimba ülve...
Sokak szemében szerintem ez viszi el a villanyautósokat az "ördögtől való" szemlélet felé.
Az átlag autósnak fáj a tudat, hogy valaki kicselezi a rendszert és "ingyen" autózik.Szerintem!
(Ezzel most lehet pár embert megsértek, elnézést)
Ezek jó kérdések, ha lehetne tudni előre a dolgokat én is sok mindent másképp csináltam volna.
Előbb veszek Bitcoint, veszek pár autót az elmúlt 1-2 évben és most tovább adom pár milla haszonnal darabját, stb stb
Sok sikert azért a döntéshez -
Kiskokó
veterán
válasz
Doki16 #198975 üzenetére
"Te eltudod képzelni, hogy itt 13 év múlva már a Vitara helyett mindenki villannyal jár?"
Nekem amúgy is ugyan mindegy, de hát tök mindegy az átlag ember mit képzel el, ha egyszer valaki kitalál valamit és elfogadják törvényben, ha el tudod képzelni ha nem akkor is kötelező lesz.
Most nyilván a forgalomból nem fog kikopni és az a reális amit te mondasz, hogy újként nem lehet eladni majd.
Meg olvasom a kommenteket itt , ilyen tekintetben 13 év valóban "nem sok", de azért más oldalról megtekintve 13 év igen is baromi sok.
Csak abba gondolj bele, hogy 13 éve még a Tesla sem létezett, nem hogy SC töltők Itthon is már meg ez meg az. -
Vismajor01
addikt
válasz
Doki16 #198975 üzenetére
Azért ez erősen felhasználó függő. Aki kvázi ingyen v nagyon olcsón tudja tölteni otthon és a munkahelyen, aztán csak elektromosbol megjarja a napi munkabajarast az nem is a benzinen fog igazán spórolni hanem a karbantartason. De ha leveszik a sapkát a benzinarrol akkor meginkabb. Ráadásul én pl könnyebben fizetek ki vásárlásnál nagyobb összeget mint később apránként, ráadásul a phev verziók eléggé felszereltek a nem hibrid társakhoz képest pl menetdinamika.
-
-
válasz
Doki16 #198969 üzenetére
Most csak kémlelem a lehetőségeimet, mert itt is mindenki a dízelt temeti, meg hogy plug-int kell venni, csak vizsgálom mi lenne a legkevesebb ráfizetéssel és kompromisszummal járó átülési, értékátmentési lehetőségem. Ráadásul a havi munkába járási költségeim is csökkennének.
Ugyebár van egy 137 ezer kilométeres Passat B7 Alltrackem, kb ez vagy ez a kategória állapotra. -
-
-
-
-
kisza25
félisten
válasz
Doki16 #198713 üzenetére
Az első ibizám tulajának volt egy seat kisokosa és ott le volt írva hogyan kell, de nem jegyeztem meg
Közben megtaláltam -
válasz
Doki16 #198697 üzenetére
Koszonom! Igy azert megfontolom, mennyire "vetem el" az Auris otletet, eredetileg nem szerettem volna, de az egesz ADAC-meresek nem adjak ki nekem. Nehany autonal irrealisan alacsony belso zajszinteket mutatnak, ill azonos generacion belul eltero modelleknel nagy szorast is. A Golfot konzekvensen talan a legcsendesebb kompaktnak irjak, aztan Jetta, Oktavia. Bar az Auris kozel sem olcsobb egy Golfnal, "all benne a penz, mig megvan".
Hallottam errol mashol is, hogy a FL utani modelljeik csendesebbek, itt mar csak kerdes, egy FL-elottit fel lehet-e hozni arra a szintre (mert, a FL elotti meg szimplan jobban nez ki szamomra, jobban tetszik). Meg itt szerintem van kulonbseg felszereltsegi szinttol fuggoen, egy live nem executive
#198699Kiskokó
Koszi szepen. Itt annyiban modosulna, hogy, nem vagyok hajlando dugozni, a bringa varoson belul mindig elvisz, rugalmasan, igy eleve nem terveztem varosi hasznalatot. Marpedig az Auris elsosorban ott "jeleskedik", a VAG-konszern gepek meg varoson kivul tunnek ertelmesebb-eszszerubb valasztasnak.Fenntartasi koltsegekben mondjuk a Totyi kedvezobb (markaszerviz eseten mindenkeppen)
Koszonom mindenkinek a visszajelzeseket, kapkodas nincs, csak nem vagyok benne biztos, hogy fel-egy ev mulva ugyanazt megkapja az ember 5m-ért
-
válasz
Doki16 #198455 üzenetére
Én októberben cseréltettem márkaszervízben, 100 körül volt, ellenben egy ilyen átmosásos sztori 120 körül lett volna független szervízben. Viszont a számlán láttam egy olyat hogy 1/3, most nem tudom megnézni, mert nem fényképeztem le (sőt ahogy látom spritmonitorba sem írtam fel valamiért), remélem nem azt jelenti, hogy csak a váltóolaj egyharmadát cserélték ki.
-
hdanesz
őstag
válasz
Doki16 #198306 üzenetére
Szerencsére az akksi ami most benne van még elég bika. Múltkor megmérte a jóember...és jó értékeket tudott. Nem hiszem, hogy gyakran fogom én ezt használni....max. néha megjáratom. Gondolom olyan mint a klíma...hogy időnként meg kell hajtani még télen is hogy el ne lustuljon.
-
hdanesz
őstag
válasz
Doki16 #198302 üzenetére
Hmm, érdekes. Nekem nincs ott semmi extra. Mármint ott van a Canton mélynyomó bal oldalt, a fedél alatti alsó rekeszben meg csak a kötelező tartozékok vannak.
A motortérben ott a Webasto matrica és gyári távirányító is van hozzá.Vagy a burkolat alatt kell lennie valahol?
-
Szada85
aktív tag
-
Reggie0
félisten
válasz
Doki16 #198121 üzenetére
Persze, hogy nem tudod, mert fizikailag nem nagyon lehetseges. Ha megnezed az altalad linkelt oldalon belul a 8.9 abrat, akkor lathatod, hogy legfeljebb 3 kerek leereszteseig mukodnek a TPMS rendszerek, csak a legujabb frekvenciaanalizises mukodik 4 kereknel korlatozott sebessegtartomanyban(es persze ha nem intenziven gyorsitasz at ezen a tartomanyon es felteve hogy ezt kulon implementaltak, nem csak eDDS van), de a DDS es TOM(frekvencia analizis) otvozesebol szarmazo eDDS sem tudja. A hagyomanyos kerekfordulatszamos detektalas csak egymashoz viszonyitassal megy, az pedig 4 egyforma hibat nem tud kiszurni.
-
Reggie0
félisten
válasz
Doki16 #198116 üzenetére
Ha nem egymashoz kepest akkor mit tarol le? Honnan tudja, hogy peldaul 5 fordulat/masodperc az mekkora keruleti sebesseget es mekkora kerekatmerot jelent, ha nem tudja, hogy mekkora a jarmu sebessege? Mert az, hogy van egy fordulatszamod meg nem eleg semmire, abbol ki is kene szamolni valamit.
-
Reggie0
félisten
-
-
válasz
Doki16 #198105 üzenetére
Igen, többször is "leokéztuk". Ugyanott mérve egy tized se hiányzott. Azóta nem használjuk
Szerk: és teljesen rapszodikusan jelzett be, volt hogy hónapokig minden ok, aztán jött egy nyűgösebb időszak. Aztán megint nem, majd a következő jelzés utáni cserénél már nem állítottuk be. -
Immy
őstag
válasz
Doki16 #198095 üzenetére
Köszi a választ, extra listán az alábbit látom:
Gumiabroncs légnyomás kontrol-lámpa
Téli gumit akarom előre lerendezni és azon gondolkodtam, hogy érdemes a gyártól megvenni, vagy túl sok hozzáadott értéke nincsen ha mindenképp lemez felnit szeretnék?
Illetve kicsit megvagyok lepődve, hogy csak 2 fajta gumi közül lehet választani... -
rbalint88
addikt
válasz
Doki16 #197003 üzenetére
Hat meg nem mondom, hogy volt-e kamera
de abban automata tavfeny biztosan volt, de hogy csak fel-le kapcsolgat vagy matrixol, az dunno. Na mindegy, nem dolok kardomba amiatt, ha vegul csak az egyik csik fog egni, nyilvan jo lenne, ha be lehetne kapcsolni mindkettot, ugy szebb. Hatul az alap lampa van, ugyhogy futofenyes index biztos nem lesz
-
rbalint88
addikt
válasz
Doki16 #196999 üzenetére
Eleg szarul latszik, de a feketen vilagit mindket csik, meg en is lattam tobb olyan eGolfot, amin vilagitott mindketto
meg olyat is, amin csak egy. Az izgi, hogy volt olyan, ami azonos felszereltseg, de az egyiken mindketto vilagitott, a masikon meg csak egy
🤷♂️ #azeletnagyproblemai
-
Jimmy66
senior tag
válasz
Doki16 #196744 üzenetére
Igen, de már csak kombi változatban.
Totalcar - Magazin - Véget ért a Passat szedán európai gyártása -
-
Stylewars_kp
őstag
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Doki16 #196499 üzenetére
No offense, eleg egy Hyundai (a ceges i30)
Kalapban lenne, de nem annyiert, amennyibe most kerul. Ugy, hogy osszeernek az araik, az eGolf szamunkra tobbet ad, a belter es a beepitett rendszerek mukodese afele billenti a merleg nyelvet.
Az Ioniqnak is vannak eros pontjai, pl az Infinity hifi es az ulesszelloztetes
eGolf akkujarol tobb rosszat olvasni - degradacio, garis csere-, de kalapban van, ha nem jon be max eladjuk
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest