- iPhone topik
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyulaszu
senior tag
válasz
grizlisandor #229992 üzenetére
Nálunk simán kihozzák és beteszik a levélszekrénybe. Elég gyakran szoktam kapni, néha még a regisztráltakat is.
-
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #229646 üzenetére
Meg a 75Kw os BSE Jetta se.
Olajzabáló hulladék mind. -
bul07
nagyúr
válasz
grizlisandor #229194 üzenetére
Aha garancia, már ha van papír a beszerelésről, gondolom én
Bal hátsó zárat vettem 15.5e Ft, új volt rá fél év garancia, már ha van papírom a beszerelésről (Ez a Febi [link] )
Na persze jó sok óra munkadíjat fizessek ki csak a papír miatt, közben meg én is megtudom csinálni.
Beraktam én, már két éve működik gond nélkül.Hm
Na mindegy majd választok valamit -
Henry1990
tag
válasz
grizlisandor #229076 üzenetére
Egy délután tettünk bele 200km-t, és abszolút megértem azokat, akik mellette voksolnak. Egészen élhető, mégis kellően erős ( talán kicsit erősebb is a kelleténél)
Ma megnéztem az olajat benne, elvileg ment már a kocsi vele 4000km-t, és baromira meglepődtem... Az előző turbo-benzines kocsijaim kivétel nélkül, olajcsere után pár kilóméterrel később, feketés volt az olaj. Ebben:
szó szerint megnéztem, hogy a nívó pálcát nem-e a kocsi mögötti motorolaj dobozba dugtam-e be. Lehet, hogy ez a normális, de engem meglepett
-
imyourfriend
őstag
válasz
grizlisandor #229001 üzenetére
4/4 csere esetén van garancia, nincsenek olyan szigorú feltételek nem kérnrk számlát a munkáról ajánlást tettek, hogy cseréljem ki az üzemanyagszűrőt bár ez alap dolog.
-
imyourfriend
őstag
válasz
grizlisandor #228986 üzenetére
Br. 540 a négy porlasztóra szinte olyan áron van mellette ott a (CP4?) dpf az EGR sem egy tuti darab.
Itt vettem karácsonykor porlasztókat egy év garival gond nélkül működnek.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
grizlisandor #228928 üzenetére
Én is ezt néztem este, LM és Motul kereső 5w30-at dobott. A manualban meg minden is fel van sorolva.
De akkor megy bele majd az 5-40.
-
rbalint88
addikt
válasz
grizlisandor #228928 üzenetére
Castrol 5w40, ami a gyari olaja volt erre az eghajlatra
bandi0000: 70Ft-ossal is boven megeri, nekunk az eGolf kb 1,5 literes benzinfogyasztasnak megfelelo koltseggel uzemel
-
bandi0000
nagyúr
válasz
grizlisandor #228856 üzenetére
Szerintem ha megveszem, jövőre elviszem én is egy rendesre, valszeg 2 éve lehetett kicserélve, én idén beleteszek vagy 5k km-t, szóval kb 3 év 20k km nél lesz megint lecserélve
-
bandi0000
nagyúr
válasz
grizlisandor #228850 üzenetére
Hmm jogos, elvileg szakszervizben csinálták, bár kitudja ugye hogy ott is milyen
-
bandi0000
nagyúr
válasz
grizlisandor #228833 üzenetére
Focvis: Nem nem, ezt néztem: [link] nem a legjobb a hirdetés minősége, de korrekt volt az eladó
Mindenképp sedant szeretnék. Skodálatost nézegettem, de nem annyira tetszik az octavia, passat nekem nagyon bejön.
Igazából nemtudom mi számít városi használatnak
Helyben más autót használnék, városi szaladgálás max akkor lenne ha bemennék a közeli városba, meg utazások közt érinteném, de kifejezetten úgy hogy csak pàr km t teszek meg, nemhinném hogy nyüstetve lenne
Én is úgy voltam vele, hogy naponta nem fogom tölteni az tuti, aztán mostmár kezdek vele megbarátkozni. Nyilván tuti túllépném a "rezsi védett" áramot, de még akkor is szerintem 10 alatt megúsznám havi szinten, het 3-4 20km távot, de szerintem tuti, hogy nem spórolósan vezetnék
Amúgy a 2. Tsi ért 9 et adnék max friss szervízzel, de szerintem annyit nem fog engedni, mert az -800k körüli alkut jelentene
-
válasz
grizlisandor #228788 üzenetére
szabonagyur: nem vagyok állat, 300. És egy kevés kilométeres 1.9 PD jól jönne városba.
-
imyourfriend
őstag
válasz
grizlisandor #228788 üzenetére
Nem lenne a szomszéd faluban a szerelő ismerős akkor emelős garázst csináltam volna én is, így elegendő volt 15 centi beton dupla vasalással mikor olajcsere vagy egyéb van áthordom a szekeret.
-
slett27
addikt
válasz
grizlisandor #228766 üzenetére
Köszönöm, ezt olvastam.
De ha ennyi a típushiba, akkor le a kalappal. Gondolom itt is a megfelelő olajcsere 8e-ként a turbo miatt.
Hondát egy életre elfelejtettem. Nekem óriási csalódás, semmiben sem ad többet mint egy Suzuki vagy egy másik gyártó, ahhoz meg piszkosul drága, de legalább nem megy. Kanyarban borzalom, szélben 100 felett szintén. Jah klíma időszak beindult. Az meg is adja kegyelemdöfést.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
grizlisandor #228736 üzenetére
Octavia mk3 és Golf mk7 alapján gondoltam már csak szíjas EA211 jön nála szóba
-
válasz
grizlisandor #228736 üzenetére
Így van, ha le van cserélve a lánc az EA111-nél akkor az is vehető szerintem. Kokszosodásban jobban érintett.
-
bandi0000
nagyúr
válasz
grizlisandor #228669 üzenetére
Az lett volna a terv
Csak annyira kevés van, és ami van az közel sincs annyira felszerelve mint ezek.
Szerintem normális dolog félni, mert csak bonyolultabb és több a hibalehetőség, ami zsebbenyúlós is, ettől függetlenül nem zárnám ki, inkább próbálom körbejárni.
-
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #228470 üzenetére
-
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #228470 üzenetére
😹😹
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #228470 üzenetére
A mosobenzintol.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #228421 üzenetére
Valoszinuleg o tudja ki a beszallitojuk.
-
bnorci71
addikt
válasz
grizlisandor #228421 üzenetére
AZMT
a szerelőmhöz hordják a forgalmazó autóit ,de érdekes mód vezérlést vagy vízpumpátcsak gyárit rakatnak fel....
Abba a dobozba bármi lehet. -
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #228421 üzenetére
Ez jó vidi volt
-
stuka20
senior tag
válasz
grizlisandor #228399 üzenetére
köszönöm nektek
-
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #228198 üzenetére
Fékfolyadékot elírtad.
Azt elég 14 évente -
bul07
nagyúr
válasz
grizlisandor #228203 üzenetére
Nálam 6év és 90e Km ír a légszűrő cserére
[kép]Persze nem így cserélem , én keveset megyek sajátommal évi 7e Km és nem földút, így minden második olajcserénél cserélem és még így se koszos(lehet holnap fogom mert esedékes az éves karbantartás, lövök képeket)
A gázolaj szűrőt meg 3év kb 20e Km-ként cserélem, a gyári 90e Km ajánlás helyett
Túrbós kocsinál azért nagyon nem mindegy milyen minőség a légszűrő, inkább prémium minőség drágán és gyári előírást felezve vagy minden második olajcserélnél, mint olcsó szűrő minden olajcserekor
Dízel esetén se érdemes olcsó üzemanyagszűrőt használni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #228202 üzenetére
Ugye?!
-
tibbike01
őstag
válasz
grizlisandor #228203 üzenetére
Ez inkább így helyes: csak felhasználási módhoz igazítva van értelme a karbantartást elvégezni.
-
tibbike01
őstag
válasz
grizlisandor #228198 üzenetére
Ha nem jársz sokat poros úton/környezetben, akkor a minden második olajcsere is jó lehet a levegőszűrő cserére.
Ja és ha lehet gyári legyen mindenből. Kaufferen nem sok különbség van az utángyártotthoz képest. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
grizlisandor #228198 üzenetére
Fagyálló szerintem vezérléssel együtt praktikus, mikor a vízpumpa úgyis kint van
-
bnorci71
addikt
válasz
grizlisandor #227878 üzenetére
gondolom mindenki teljesen meg van elégedve az új designnal és egyebekkel
na a konkurenciának most van szerintem alkalma piacot szerezni
-
zuchy
őstag
válasz
grizlisandor #227796 üzenetére
Szia, azt nem tudom sajna. Szerelőm ezt szokta ajánlani, meg magának is ilyet rakott fel annó. Eddig semmi probléma, nagyokat ritkán szoktam nagyokat fékezni egyébként, meg most még bekopás alatt nem is próbálgatom. Inkább a lift and coast módszert használom, + visszakapcsolgatok motorfékre.
De már javul a pedálreakció, az elején eléggé nyomni kellett hogy a kis csúcsokon amit az esztergakés csinál fogjon is valamit a betét.
Porolásra leszek kíváncsi...
-
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #227841 üzenetére
Szólj ha a régit be kell mérni
-
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #227410 üzenetére
Hehehe
Most átforgattam az Abs ben is a fékfolyadékot.
Hamarosan ismét fékfolyadék csere. 😁 -
bandi0000
nagyúr
válasz
grizlisandor #227286 üzenetére
Én most szervizeltettem a 27 éves fastrám, 300k volt de úgy, hogy 100k t spóroltam az alaktrészeken haverom miatt, lényeg, hogy a legtöbb dolgot már elvileg más szerelő megcsinálta, legalább is papíronm..
-
bandi0000
nagyúr
válasz
grizlisandor #227284 üzenetére
Jó akkor érdemes újrakezdeni
köszönöm, na majd ma holnap felcsörgetem és meglátjuk
-
bandi0000
nagyúr
válasz
grizlisandor #227271 üzenetére
Jah márkaszerviz esélytelen, NSZ autoszerviz tetszett meg, igaz kicsit messze van, de valahogy megbíznék bennük, hogy nem csesznek át
-
bandi0000
nagyúr
válasz
grizlisandor #227268 üzenetére
Köszi, kb ez mennyi lenne, màr ha tudtok mondani egy sac/kb t ?
zolnagy: na ez tök jó, köszi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
grizlisandor #227206 üzenetére
Gyanús, hogy az eredeti akkunak megfelelő befoglaló méretek alapján ajánl. Nekünk is elfért a Golfban a 90 Ah akku, szerintem akkorával sosem adták
-
Werkly
őstag
válasz
grizlisandor #227193 üzenetére
1.4 16V benzin BBZ. Köszönöm!
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
grizlisandor #226626 üzenetére
Nálam lesz egy, majd 3-5 év múlva. Addig még a szervizkönyvbe is minden infó benne lesz, persze maszek szerviz, nem PoHu. Bennük nem bízom.
A srác meg kizárólag gyári alkatrészt szerel be, gyári technológiával. -
imyourfriend
őstag
válasz
grizlisandor #226619 üzenetére
Megírom egy hozzászólásban is, 216-al vettem az autót 250ezernél bevizsgáltattam a porlasztókat mert érzésre nem voltak jók, 4 új 380e majd most 252-nél komplett dpf újraépítés turbó felújítás és egy új EGR mert kifújt a DPF oldalon, mindez egy 1.6 cr tdi cxxb. Ettől független úgy vélem bármikor járhat így egy 2.0 cr is attól függetlenül, hogy a kétezres valamivel megbízhatóbb konstrukció. Ez a móka mind hibakód nélkül jött hozzátenném, de 250ezer körül bármelyik autónál előfordulhat és ha automatával veszed akkor + dsg, fiatalabb szekérnél + adblue rendszer.
Korábban írták is, milyen "trehány" tulaj vagyok, eltitkolom a hibát ilyesmi igazából nincs mit eltitkolni, 250-300ezer körül az ilyen előjöhet aztán a tulaj vagy úgy dönt, hogy jóvanazúgy vagy megcsináltatja.
-
Asbee
veterán
válasz
grizlisandor #226487 üzenetére
Videón ZF hagyományos van, semmi köze az Stronic-hoz. Amúgy adaptálás, az adoptálás teljesen mást jelent.
-
RobinHD
tag
válasz
grizlisandor #226425 üzenetére
Kb 100 ezer, 60k-nál volt cserélve. Most 100nál cseréltem.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
grizlisandor #226421 üzenetére
Erről azért vannak viták, hogy melyik a jó. Mármint szakmán belül is, nem csak az érdeklődő amatőrönél.
-
RobinHD
tag
válasz
grizlisandor #226421 üzenetére
Leenged feltölt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #226372 üzenetére
Erre irta, Corsa hogy MPI-be kb mindegy mi megy.
-
válasz
grizlisandor #226347 üzenetére
Sokszor beszéltünk itt már erről, vélemenyem meg a tesztek eredményeiről is írtam. Én 100-ast tankolok mind a két autóba.
Ebben a negyedévben az üzemanyagköltségem a Skodával: 155.458 Ft
Ezt most kiszámolva 95-re lenne: 146.880 FtEz negyedévente 10e különbség durván, egy évben 40e Ft...nekem ennyit megér.
-
lalibatyo
csendes tag
válasz
grizlisandor #226340 üzenetére
Inkább az hálálja meg ha nem úgy jársz hogy világít állandóan a szegénység jelző a műszerfalon. - Én negyed tanknál már rátöltök minden kocsimra. Amúgy anno dolgoztam olajos cégnél amelyik először kitalálta a "prémium" kategóriát. Az összes cégautót egyből azzal kezdték tankolni a user-ek. Aztán hamar betiltották és az volt az indok hogy az árban 80 % az üzemanyag 20 % pedig a marketing
-
válasz
grizlisandor #226340 üzenetére
A hátránya viszont a kasszánál tisztán látható
, a Golfomnak egy rossz szava nincs a MOL 95-re. (Jellemzően felesben kapja 100-assal.)
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
grizlisandor #226329 üzenetére
Na igen. Nem sajnálom rá az árat, csak meglepett, mivel adagoló és befecskendező javításával foglalkozó ismerősöm szerint felesleges a prémium gázolaj.
Most lehet, hogy némelyik motor ennyire érzékeny, vagy csak az enyém (mert valami kezdődő nyűge van). Nem ismerem a vw dieseleket, csak a céges Ford motort. Az hidegen mint egy vödör csavart ráznék, mikor gázt adok. Az enyém csak váltás után amikor nagyon visszaejti a fordulatot, de csak akkor amikor egy picit gyorsítani kell. És hidegen.Szerintem van különbség a teljesítményszintek és a hang között. Munkatárs 2.0 Bluemotion 2017-es Jettája is finom hangú, de cserébe kb. 115 ló
-
válasz
grizlisandor #226329 üzenetére
Persze, az a legoptimálisabb.
-
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #226151 üzenetére
Akkor törlöm, úgyse tudja senki a választ
Qru törölheted nyugodtan
Töröltem de még mindig ott a sok kép -
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #226151 üzenetére
Jah kb a mobilnetem fele oda is lett.
-
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #225768 üzenetére
Vettél bele Ledet?
Majd képek jöhetnek -
HUTCHDB
nagyúr
válasz
grizlisandor #225739 üzenetére
Igen, 2017. júliusi az autó, és már a ráncfelvarrott.
-
Đusty
addikt
válasz
grizlisandor #225710 üzenetére
Igen sajnos ez a baj, a 2. sorozat nagyon népszerű volt de a harmadikkal elcseszték az egészet a 4. meg már nem tudta visszahozni pedig szerintem jól sikerült. Meg azért még a régiek is elgurulgatnak nem akar mindenki újat, újabbat.
A skoda rapid népszerűbb pedig ugyanez az autó ugyanott készül, csak az skodásan csúnya a seat mérföldeket ver rá kinézetben.
Így azért olyan nagy baj nem lenne a homloklemez és a hátsó karosszéria elemek kivételével, gondolom kompatibilis a legtöbb dolog. (persze ha sérül akkor viszont azok sérülnek először, az is igaz)
Párszor már megfogadtam, hogy kinézet alapján nem veszek autót de nem visz rá a lélek, hogy olyanba üljek ami nem tetszik. -
Đusty
addikt
válasz
grizlisandor #225699 üzenetére
Nincs FB csoportja.
-
imyourfriend
őstag
válasz
grizlisandor #225615 üzenetére
Előbb utóbb meg kell barátkozni a rendszerrel, bár most hogy motoron és magasnyomású pumpán kívül szinte felújításra kerül az autó 340-350-ig el szeretném hajtani az autót. Mit kell tudni adblue rendszerről tényleg annyira körülményes, mint ahogy egyesek beállítják? Vag dpf-ből annyit látok a Karoq 4. gerenációs 2.0 cr-ben nincs utóbefecskendezés amikor az autó nem regenerál, gondolom adblue-val van kiváltva mindenki örömére.
-
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #225604 üzenetére
Ez nagyon jó videó.
Így akarnám én is cserélni -
válasz
grizlisandor #225593 üzenetére
Így hát
-
bnorci71
addikt
válasz
grizlisandor #225506 üzenetére
igen tudom az FL előtti volt
#214
az is sérült volt, arra nem is emlékeztem csak most a GTD-reSzada85
na velük van rossz tapasztalatomMiskolc
XC60 alul a szélvédőfűtés szalagkábelénél kimaradt egy tűhegynyi ragasztás. Persze mikor derül ki az ilyen félév múlva ősszel. 1hétig kerestem hol ázik be amikor meglett már nem volt kedvem azért összerakni, hogy visszavigyem nekik asztalt borogatva. Mivel panoráma tetős volt az volt az első számú gyanúsított nem a szélvédőcsere.
Viszont pl. gyerek Mazda6 cserével semmi gond nem volt. -
#214
aktív tag
válasz
grizlisandor #225506 üzenetére
PreFL volt, és sérülten vette pár éve.
-
válasz
grizlisandor #225440 üzenetére
A beválltak igen
nem mindig ugyanaz hozta szériában sem...
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
grizlisandor #225429 üzenetére
[link] kar néven. Rugó feszíti.
-
Reggie0
félisten
válasz
grizlisandor #225418 üzenetére
Durva kopogos/daralos hangja volt a kocsinak, eloszor injektor hibara gyanakodtunk, de azok bemerve hibatlanok voltak.
-
Reggie0
félisten
válasz
grizlisandor #225407 üzenetére
Igen. Szerencsere nem hullott bele a belsejebe menet kozben, csak megbontaskor, igy minden meguszta.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
grizlisandor #225408 üzenetére
Nézz be a nyereg belső oldalára, ahol a bowden vége van. Ha a kar szorul, kézzel vissza tudod ugrasztani valószínűleg a kiengedett helyzetbe.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
grizlisandor #225408 üzenetére
Meg is lett nézve? Féknyergen lévő kézifékkar nem szorul? Már ha ezen is olyan még.
-
bnorci71
addikt
válasz
grizlisandor #225310 üzenetére
aztaaaaaa rajta vagyok a listán, nem is tudtam
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
grizlisandor #225299 üzenetére
Ok. Köszi, ráneztem, de nem értem, hogy ezt hogy kell értelmezni.
Van akinek 2-3-4 liter fogyaszt van akinek meg 6 litert vagy 8-at.
Félreértek valamit? -
Đusty
addikt
válasz
grizlisandor #225288 üzenetére
Most nézem 1.2 TSI-ből van 90 és 110 lovas is. Az 1.4 meg tfsi nem tudom az f mi lehet csak elnevezésben más.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #225254 üzenetére
1.0 TSI-t probaltam igaz Scala-ban ami kisebb bode boven jo, alabb en sem adnam.1.5 tsi-vel meg mar egesz potens.
-
Đusty
addikt
válasz
grizlisandor #225254 üzenetére
köszi
-
Vesztor87
senior tag
válasz
grizlisandor #225253 üzenetére
Euro4-es vt az Octaviam, most adtam el. Műszaki adatok alapján jobb a 0-100-as gyorsulása, végsebessége is, én szívesen kipróbálnám. Kolléganő vitt egy 40km-es kört a fabia3-as 1,0-75 PS szívó benzines autójával...azt kell mondjam megy tök normálisan, nincs vele baj egyatalan.
-
grizlisandor
veterán
válasz
grizlisandor #225248 üzenetére
Javítás:
1.0 TSI és az 1.2 MPI 3 hengeres, a többi mind 4 hengeres benzines fronton.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
grizlisandor #225248 üzenetére
75 lovas 1,4-es egyes Octavia bőven nem volt használhatatlan. Az Altea egy jóval nehezebb, nagyobb auto. Bőven jó lehet az 1,2 mpi.
-
Đusty
addikt
válasz
grizlisandor #225228 üzenetére
Az MPI valóban csak 3 hengeres? A többi legalább 4?
-
Đusty
addikt
válasz
grizlisandor #225228 üzenetére
Még egy kérdés, mikortól start/stopposak ezek van évjárat vagy az extra? Én anélkül szeretném -
molnarpeter
nagyúr
válasz
grizlisandor #224936 üzenetére
Mint a nyomtatóknál, hogy kevesebb tinta van a gyári patronban
-
mirci18
addikt
válasz
grizlisandor #224883 üzenetére
Köszönöm szépen a választ.
Első autónak otthon s-max van így a másodiknak csak annyi a kritériuma hogy nagyobb legyen mint egy VW Polo. -
válasz
grizlisandor #224549 üzenetére
Jézus, igazad van, hát ezt nem gondoltam volna, hogy a Sharanban hagyták az EA111-et, holott 2012 óta van 211, na ennek hétfőn utánanézek, mert persze Wiki is tévedhet.
Hiába mindig kell a motorkód...
-
Winne
nagyúr
válasz
grizlisandor #224462 üzenetére
-
Kicker
őstag
válasz
grizlisandor #224338 üzenetére
Én passat kombi 2.0 tsi 190lovast használok, nagyon szeretem vidéki élethez, városban benzintemető...
A dsg érthetetlem alacsony fordulaton van D ben, S ben jó lenne, de picit idegesnek hat elsőre, finoman kell bánni vele... gari után érdemes valami normálisra átprogramozni... -
Winne
nagyúr
válasz
grizlisandor #224305 üzenetére
16 előttit nem nagyon akarok, valahonnan onnan gondolkodom. Általában a 2.0 CR-t látom, a váltónál kérdés a fejemben az automata, abból is 6-os, 7-es is van, sosem volt automata váltós autóm, de akinek meg van mind dícséri.
-
tasiadam
veterán
válasz
grizlisandor #224097 üzenetére
Benne. Majd az asszony dont, csak ez van kozel es nem kell szabit kivegyek, hogy elvigyem.
A sajatomra is kerek ajanlatot, de azt mashonnan is -
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #224071 üzenetére
Amugy havernak a bugo Avensis valto segitetz a Xado adalek csak mondom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #224070 üzenetére
Dsg-t? Azt ugyan nem... Max a nyomast tudod megnovelni, hogy ne csusszon meg a kuplung.
-
tasiadam
veterán
válasz
grizlisandor #224072 üzenetére
amúgy a mannol multi ATF jó hozzá a specifikáció alapján, de nyilván nem öntik bele, ha odamegyek 2 kannával, hogy nesztek, ezt kérem, vagy garitn em vállalnak hozzá
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #224060 üzenetére
Viszont neked nem kell aggódnod, a Xado olaj amit vettél Pirosba az nem szintetikus.
-
tasiadam
veterán
válasz
grizlisandor #224059 üzenetére
Igen, amugy nem ez a valto alatta, de ugyan igy kell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #224060 üzenetére
Pedig pont oda erősen javasolt, a kuplungoknál a súrlódó részeken azért szépen van melegedés, főleg ha vmi pöckölt gépről van szó. Az adalékolásnak köszönhetően nem igényel sűrűbb cserét mint a részszintetikus olajak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #224053 üzenetére
Persze ásványi 10W40 menjen mindenbe a Ladánál is az vált be. Hagyjuk már...
Az észtert mint (motor)olaj alapolajat a kiváló alacsony- és magashőmérsékleti tulajdonságai miatt ajánlott. Valóban időben kell cserélni, mint minden más olajat is. -
tasiadam
veterán
válasz
grizlisandor #224042 üzenetére
2002 6Y AUA automata 75 lo
-
Micsurin
nagyúr
válasz
grizlisandor #223974 üzenetére
Nem a konkrét hirdetés miatt kérdeztem nyugi, csak ez volt az utolsó amit néztem.
Lehet nem dobom el az 1.4/1.6-ot, főleg nem az utóbbit. Valahogy még ha jóval lomhább is de stabilabb ötletnek tűnik mint a kis TSI.vzsryl
ParmaBoy ...az jó, van lambda kiemelőm a Civic után úgyis ha véletlen bedobná.
-
papg79
tag
válasz
grizlisandor #223970 üzenetére
Szia, az Interdiesel-nek néztem a weboldalát. Muszáj valamit kezdenem vele, mármint az autóval, mert már nagyon zavaró ez a hiba. Meleg időben semmi baja, meg ha eléri az üzemi fokot, de ilyenkor télen megőrjít.
-
válasz
grizlisandor #223967 üzenetére
Neeem, az ígéret földje a srác....
-
dellfanboy
őstag
válasz
grizlisandor #223967 üzenetére
hát nekem kvára nem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #223875 üzenetére
Corsat kene megkerdezni errol. De teny, hogy haver CC-jeben egyszerre vt cserelve elol hatul es elobb elkopott a hatso.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
grizlisandor #223873 üzenetére
Igen és ki is volt használva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- iPhone topik
- Autós topik
- Xbox Series X|S
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- PlayStation 4
- Battlefield 6
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest