Hirdetés
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz férfiállat #86788 üzenetére
Szia.
Ez nagy valószínüséggel simán ellentartja a kuplungpedált, tehát benyomáskor ez ellen fejtesz ki eröt.
Neten van pár bejegyzés Mokka, J Astra tulajoktól, hogy ugyanígy eltört, be kell szerezni egy újat, és hipp-hopp berakatni. -
stickermajom
addikt
válasz -=RelakS=- #86796 üzenetére
Na ezért mondtam, hogy ez ízlés kérdése, vagy érzékenyebb a szemed az átlagnál.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ArthurShelby #86797 üzenetére
Ja és múltkor vettem észre, hogy leállt motornál az index karral lehet az oldalsó helyzetjelzőket aktiválni parkoló fény gyanánt (az értelme erősen konvergál a 0-hoz). (Ez lehet anno itt volt már téma)
Ebben mi a truváj? A Trabant is tudta, bár az csak a bal oldalra
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ArthurShelby
addikt
válasz amargo #86761 üzenetére
Nálad tökéletesen működött az afl?
Nálam túl sokszor későn kapcsolt le, és a szembe jövőt elvakítottam (vártam bambán az elktronikára). Elvileg frissítés erre nincsen, takarítsam le a szélvédőt.
Egyébként tökéletesen működik a xenon, egy élmény vele az országút este, nagyon szeretem (#xenonforeveryone). Kanyarodik is a csóva, van utcasarok megvilágítás (külön égő van erre, nem úgy mint a vw csoportnál, hogy a ködlámpát kapcsolgatja), nagyon baba.
Ja és múltkor vettem észre, hogy leállt motornál az index karral lehet az oldalsó helyzetjelzőket aktiválni parkoló fény gyanánt (az értelme erősen konvergál a 0-hoz). (Ez lehet anno itt volt már téma)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-=RelakS=-
veterán
válasz stickermajom #86795 üzenetére
Meg még az a 541932 db mellettem elhaladó különböző autó is ilyen, amelyik nagy fényerejű lámpával van szerelve.
Engem speciel kimondottan zavar, a szememet meg a színe. Szép fehér, de valahogy a sárgás színt jobban kedveli. Pl a GE 120% halogén színe tök jó volt, meg az Osram NightBreaker.
Amúgy meg ha ennyire közvetlenül előttem veszek észre egy kátyút, akkor már nemcsak a manőverre, de a miatyánkra sincs idő...
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
stickermajom
addikt
válasz -=RelakS=- #86787 üzenetére
Valószínűleg egyéni ízlés kérdése, de szerintem teljesen rendben van, az enyém is ilyen. A csíkokat nézve az autó messzebb világít, nagyobb fényerővel.
Közvetlenül előtted pedig jobban látszanak a kátyúk. -
Markizmark
addikt
-
amargo
addikt
válasz -=RelakS=- #86787 üzenetére
Teszek majd fel képeket a kocsi fényéről, a bringa lámpám 1600 lumen-t tud (igaz én éjjeli terepezéshez használtam/om) azzal is elégedett vagyok, de azért ezzel nem összehasonlítható, teljesen más a sebesség is.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tikakukac
titán
válasz férfiállat #86790 üzenetére
Annak a rugóhoz sok köze nincs
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz férfiállat #86788 üzenetére
Nézd meg mi lehetett a funkciója. Valamit biztos kellett feszítenie egy irányban.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
férfiállat
tag
sziasztok!
van 1 két éves opel mokka-m.
Ma valami nyikorgott a kuplungnál,(régi kocsiból kiindulva azt hittem a kuplung bowdennek van valami kínja.)
de hamar megszűnt és nem is vettem észre semmit(nem volt nehezebb lenyomni nem volt könnyebb stb stb).
.esetleg tudjátok, hogy mire való??
a kocsi ugyanúgy vezethető tőle nem érzek semmi különbséget. -
-=RelakS=-
veterán
válasz amargo #86785 üzenetére
Na, hát ez a gondom, hogy a pofám előtt nagy világosság.
Értem én, hogy kb ez a fényforma van talán szabványosítva (bár ez lehet, hogy csak mérés), de ez nekem olyan, mintha folyamatosan ködlámpával járnék.Állítom, hogy a fényerejét leszámítva a bringalámpámmal jobban látok
stickermajom
Úgy, hogy a közeli fényes rész gyakorlatilag engem vakít el[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
stickermajom
addikt
válasz -=RelakS=- #86784 üzenetére
Azt hogy csinálod, hogy nem látsz vele olyan jól? Nekem előtte bi-xenon volt az E46-ban, ami a lapkák elmozdítása mellé még két H7-et is kapcsolt reflektorként, de a LED veri oda-vissza távolságban. Sima tompítottként is nagyon jól működik nekem, nem lehet, hogy el van állítódva a tiéd?
Amúgy nem akarlak elkeseríteni, de a hibaüzenet amit kiírt, gyanúsan a típushiba lesz. Előbb utóbb cserés a fényszóró, a jobboldali nagyon sok embernek meghal.
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz -=RelakS=- #86784 üzenetére
Töltők le videót a kamerából és talán visszaadja milyen fénye van. Alapvetően elégedett vagyok a fényével így nem néztem olyan szemmel, hogy a tompított kevés lenne-e. G astraból, amikor átültetem ég és föld volt, pedig ott is emeltfényű osram volt.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-=RelakS=-
veterán
válasz amargo #86783 üzenetére
Így már értem az adaptív részt is, mert ha jól emlékszem, ez bevilágít a kanyarba.
Vártam ezt a LED-el is, persze, hogy nem csinálja A kanyarfénye meg megvilágítja az útkereszteződésben a bekötőutat, viszont miközben fordulok, akkor pont nem látom, hogy hova, mert 45°-ban szinte totál sötét van
Amúgy a bi-xenonnak is van olyan fassága, hogy a közvetlen előtted lévő részt erősen megvilágítja, távolabbra meg már alig jut fény? Emiatt lehet akármilyen díjnyertes ez a fényszóró, nem látok vele olyan jól, mint korábban a halogénes Skodámmal
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
amargo
addikt
válasz -=RelakS=- #86782 üzenetére
Nekem még nem a LED mátrix, hanem a bi-xenon AFL van. A lényeg, hogy teljesen automata, az automata távolságit autópályán nincs értelme bekapcsolni, mert ott elfogja vakítani a szembejövőket, csak országúton hasznos.
Astra J ST -m van
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-=RelakS=-
veterán
válasz amargo #86761 üzenetére
"mit dolgozik az adaptív lámpa és mellé bekapcsoltam az automata távolságit is."
Milyen opeled is van? Az én szemszögemből a fenti mondatodat nem tudom értelmezni, mert a tompított nem csinál semmit, csak világít, a távfény meg olyan műsort levág autópályán a tömeg miatt, hogy inkább lekapcsolom Falvak között viszont jó, hogy nem kell kapcsolgatni, kitakarja magának a szembejövőt.
stickermajom
Kitakarás miatt eddig egyszer villantottak rám. Olyan gyenge szar volt a figura fényszórója, hogy a rendszer nem tudta értelmezni. Persze, ahogy rámhúzta a röfit, keletkezett körülötte egy fekete alagút, de mivel a villogása miatt én meg ezt nem láttam, lekapcsoltam az egész távfényt
Ez óta az eset óta mondom, hogy önvezető autóban a figyelő ember kb szart sem ér, mert amíg vár arra, hogy most mit fog csinálni a computer, addig kb elüt bárkit, lefordul az útról, stb. Akkor is, ha ez csak 1-2 másodperc késedelmet okoz.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tikakukac
titán
válasz amargo #86780 üzenetére
Építhetnék az árba, de az elég érdekes felszereltségi lista volna mondjuk a középosztályig
Az űrhajóknál nem is kell cserélgetni, elvannak ők még T43 kaliberű dolgokkal is.
Autóban viszont, khm. Engedjem meg magam, mint azért a témában erősen érintett ember, hogy sírva fetrengjek, mikor hallom, hogy központi rendszerre betesznek 400MHz-es 1 magos vackot és inkább később elköltenek 200 fejlesztői órát arra, hogy a lapozások közötti időt elmaszkolják Az igazi agyhalál biturbó.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
amargo
addikt
válasz Tikakukac #86762 üzenetére
Ha kötelező, akkor beépítik az árba és nincs választás
Olyan mint a menetfény, ma már az is kötelező.Szerk: a hardvereket nem tehetik meg, hogy folyton cserélik, mert az rengeteg pénz és kockázat. Az űrhajósok még ócskább hardverekkel repülnek.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #86778 üzenetére
Jah, hát igen. Van még ott ezer más is. Kedvencem ex kollégától aki azóta Delphi-nél van: olyan irgalmatlan fos a hardver a prémium kocsikban is, hogy rendesen 1980-as években érzi néha magát, mert szó szerint MHz faragás van 2018-ban amikor a raktárban olyan hardvert lehet söpörni, amire egy célhardvert elnézve a Tejútból ki kéne vinnie egy űrhajót.
Szóval bármi lehet. Amúgy én sem szoktam villogni csak a kamu xenonra egy szépet, mert ennyit akar a lelkem, ha szép ha nem szép. Most a simára minek? Vakított, ha jól elnéztem, annyira nem is bántott és ennyi volt. Ha nem lett kalibrálva, akkor menjek utána, adjak rá pénzt neki, ha pedig gyárilag fos, akkor másik autót rakjak alá?
Ez ezzel jár. Meg lehetne ezt is olyanra csinálni, hogy ihaj. Sok évvel ezelőtt is meg tudták volna. De amikor a tized mm^2 faragás van az autóban a vezetéken, mert nyernek vele 0,8 dollárcentet... mit várunk?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #86775 üzenetére
Minden a szintezőmotorokon múlik. És általában ez is a gond. Még olyan okosfényszórót ami valódi körülmények között ne vakított volna nem láttam. Pedig Audinál szónokoltak nekünk, hogy már tényleg a csúcstechnika. Mondom jah. A mérnök megmondta, a pénzügy lealkudta. Ilyenkor nincs mese, teljesen jobb szélre kell nézni, aztán ha közben van az úton: szopó
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86772 üzenetére
Jézus... hála az Égnek nálam ilyen problémák nincsenek. Mondjuk én eladnám ha ilyenek előjönnének.
-
stickermajom
addikt
válasz amargo #86761 üzenetére
+10000 Én is kötelezővé tenném, lehetőleg kikapcsolhatatlanul.
Már alig vártam a téli időszámítást, hogy többet mehessek sötétben a LED Mátrix-szal, akkora királyság.
Bár sokan nem értik még sajnos, hogy attól még, hogy a jobb oldalra marhára világít, nem vakítom el szemből, nem kell villogni..
-
KrAt
veterán
válasz Markizmark #86772 üzenetére
Ez teljesen röhejes, de ugyanígy vagyok az X16XEL-lel.. Ráköltöttem a fél világ pénzét, és ugyanúgy zabálja az olajat..
Mondjuk nekem gyűrűzték is, erősebb meg finomabb is lett, de ugyanúgy zabálja az olajat, egy gramm füst nélkül... Remélem, csak a gyűrűknél nem kopott be, de bő 5k km alatt azért illett volna..
[ Szerkesztve ]
-
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #86769 üzenetére
Szerintem a váltód tetején a kulisszánál lehet kiszopódva valami, oldalra nekem is lötyög, mint a bikatöke, de nem vett rá a lélek, hogy megcsináljam. Ehhez nem kell levenni a váltót, csak rendesen behajolni a motortérbe.
Váltón belül nem szokott lenni semmi gond, ha van benne olaj.
Nem tudom mire gondolhatott a szerelőd.Most éppen úgy vagyok a géppel, hogy olyan problémája nincs ami veszélyes lenne, csak zabálja az olajat, de durván.
Hengerfejezés előtt 1liter/2000km volt a fogyasztás, most 1000-enként kér 1 litert. ÉS NINCS FÜST menet közben!
Száraz a motor, nem folyik. A hengerfejben újak a szimeringek, ELRING szelepszár-szimeringeket kapott, mégis valószínűleg ott szopja be, mert egyszer hosszú állás után igencsak színeset okádott.
Szerelő mondta hogy vigyem vissza és megnézi. Megint vezérlés le, veztengely ki... lehet hogy ledobta valamelyik szimeringet, vagy egyszerűen túlütötte és beszakadt a teteje.
5000-nél többet már nem igen akarok rákölteni.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-=RelakS=-
veterán
Indítom az autót:
"Fényszóró magasságállítás meghibásodott" (vagy ilyen)
'nyádpics?
mondjuk kb 20 perc üzemidő után elmúlt, de na!Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
speedernet
aktív tag
Üdv urak.
Zalában esetleg egy jó, Opelhez értő nem kokány szervizet nem tudtok véletlenül? -
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86768 üzenetére
Én szerintem elszörnyednék ha "látnám" mi és hol és mennyire rohadhat az autón. Szerintem az alvázvédelem alatt is rohad már. De adjam el? Mennyiért? 200-250eFt? Nem éri meg.... ameddig nincs olyan hibája ami drágán , nem aranyos az értékéhez képest addig nincs miről beszélni. Néha nehezen tudok vele váltani. A szerelő szerint már nem tudom hol kéne cserélni rajta valamit. De ahhoz le kéne szedni a váltótt mert össze van rohadva ott valami rész amitt csak úgy simán nem lehet megcsinálni. Azt mondat ezt maximum egy kuplungcsérénél érdemes megcsináltatni.
-
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86765 üzenetére
Persze. Az ok kivültőr szinte semmit nem lehet látni. De a lakatos mondta ,hogy sok ilyen dög belülröl rohad kifelé.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #86763 üzenetére
Semmiképpen Sem gyakori, most a mobile-n szétnézve 22 darab találat van ( az nem sok ), még a németeknél sem volt a legkeresettebb variáns.
Ezen pl OPC optika is van, [parancsolj]. -
Markizmark
addikt
És (#86747) zolikaDB:
Nekem elég kényelmes. A céges az egy B Zafira, 1.8 140 ló, éppen most értem vissza egy 300km-es pályázós útról. Jól szedi a lábát, 140-nel kényelmesen lehet utazni, annyira nem is hangos. A kaptatók, gyorsítások nem zavarják, elég jól kigyorsul a többiek mellől.
Egyébként a tempomat kérdés is a céges miatt volt, elég uncsi figyelgetni a kilométerórát.
Ehhez képest a 125 lovas A zafira nem lehet sokkal lomhább.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-
amargo
addikt
Országúton ritkán járok sötétben, de pár napja a 44-en jöttünk sötétben haza, figyeltem mit dolgozik az adaptív lámpa és mellé bekapcsoltam az automata távolságit is. Minden autóba kötelezővé tenném ezeket, nincs mese.
Nagyszerű dolgok ezek“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86743 üzenetére
En nem tudom mit kene venni/csinalni. Szerintem a kaszni fogja megadni magat elobb. Mostanaban a valto sem az igazi. Motorikusan semmi baja a maga 165e km-el....
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #86752 üzenetére
H TT-ból gyárilag nem volt OPC, annál a 2 Liter turbó volt a plafon 200 lóval (Z20LER motorkódnál). Más kérdés, hogy mivel típusazonos motor, ezért szerintem relatíve egyszerüen bele lehetne lógatni egy Z20LEH OPC motort egy TT-be.
Bár cabrioba - szerintem - nem is feltétlen kell még 200 ló sem, azzal gyorsan menni úgysem annyira jó, egy 100-110 körüli andalgáshoz pedig bööven elegendö annál kevesebb is.
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86756 üzenetére
Pontosan ezért írtam amit. Ha nincs tárolt hibakód és ennyire random a nem beindulás azt ember legyen aki így megmondja neked. Főleg neten keresztül. Rángatásokra szokott még megindulni az ötletbörze. Tudok olyan G Z14XEP társat, aki cserélt 2 szondát, a trafót, 3 szett gyertyát és még mindig néha ránt a kocsi. Szervizben mentek vele 100km-t diaggal, nem volt gond, visszaadták.
Ezekkel öröm az élet Volt laptop amit úgy hoztak be, hogy 2 hetente egyszer lefagy. Kiváltó ok nincs, teljesen random. 3 napig ment 0-24, nem bírtam kihozni semmit, ügyfél elment és széttettem a kezeimet. Gazdaságilag ezek a hibák a legocsmányabbak. Sok cucc elmehet, sok idő meg garantált.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86754 üzenetére
Hála istennek nem rendszeres a baj és nem ismèdlödő.
Laikusként lehet úgy gondolod, de sajnos nem. Ez a legrosszabb fajta hiba. Random jön elő és ritkán. Ezeket a legótvarabb diagnosztizálni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ricsi8800gt
addikt
Lassan 4 hónapja hogy meg van a kis H Astra és eddig 2szer volt olyan alkalom vele hogy 4.5. indítására indult el üzem melegen ,de nagy átlagban mindig elsőre indul.Ma volt pont egy ilyen jelenség hogy 4.indításra indult el csak és nehezen vette fel a fordulatot szegény. Z16XER 1.6 Benzin 07 èvj.
Ez mitől van amúgy ?Hála istennek nem rendszeres a baj és nem ismèdlödő.Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #86744 üzenetére
Kuplung és fékkapcsoló is kell hozzá.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
#34157824
törölt tag
Szevasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy 2000 F Astrában (x16xel) hol van az indító relé? Tegnap leállítottam a verdát, ma pedig nem indul. Még relé kattanás sincs.
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #86743 üzenetére
Huh, az csak 420km, megnyugodtam
Az a baj, hogy ez az otthon szerelünk egy idő után nem poén. Előtte sem, de ha nem lenne otthon fullos garázs és akna meg egyebek, főleg tudás, akkor kútba az egész. Erre alapozni lehetetlen bármit is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
zolikaDB
veterán
válasz Markizmark #86743 üzenetére
Abban a bódéban eleg erosnek erzodik az 1.8?
-
válasz Markizmark #86744 üzenetére
Elvileg igen.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
_q
addikt
válasz Markizmark #86743 üzenetére
Zafira mennyire lehet kényelmes? Ki-be szállás biztos az, de azon kívül?
-
Markizmark
addikt
Fontos kérdés:
B Zafira utólag tempomatosítható? A18XER. Indexkar kell azt tudom, de ezen kívül vajon elég csak feltanítani?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Tikakukac #86741 üzenetére
Én szerelőhöz 4 évente járok, vagy amikor már nem működik a motor, minden egyebet én csinálok.
Mohácson belül van 1-2 jó szerelő, én mindig ugyanoda viszem vissza, olcsó és lelkiismeretes.
Műszakira 20km-re délebbre járok Bosch szervizbe, minden autónkat oda visszük apámmal, összesen 5 autót + 1 utánfutót. Mindig próba műszakival kezdik (kb 4000Ft) aztán jön az éles, ha a próbán minden ok.(#86742) AMD Power 2 éve én is úgy gondoltam, hogy idén már nem én viszem, de nem jött össze. 2 év múlva viszont nem akarom én vinni. Kell egy nagy, erős, kényelmes autó. Mondjuk A zafira, 1.8 béla, klíma, ülésfütéssel. Nekem ez a minimum.
Talán 250-ért el tudom majd adni az Astrát...
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86740 üzenetére
Tojok rájuk. Megvan az a lényeg. Remélem a következőre már nem én viszem. Ettől függetlenül egy átvizsgálásra el fogom vinni valahova. Sokszor ingyenesen átnézik.
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #86740 üzenetére
Ultimate kérdésem: akkor hova? Én ha jól számolom már a 35km-es sugarú körben lehalásztam mindenkit. Talán most lesz 1 műhely, ami jó. 1 darab. És olyan helyen vagyunk, ahol ez a sugár lefed egy megyeszékhelyet is
Pesten tudnék jó szerelőt. egyik barátom öccse. Király. Akkor 240km-t utaztassam az autót vagy trélereztessem ha gondja van? Nonszensz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #86737 üzenetére
Nem jó helyre jársz műszakira. Nekem mondták, hogy minden oké, de ez meg az..
Pl repedezett az 1 éves szilent, a bal külső féltengely csukló szórja a zsír, és hogy legközelebbre foglalkozni kell a hátsó nyúlványokkal. Ezeket így felsorolta a srác miután végzett minden méréssel.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Tikakukac
titán
válasz AMD Power #86734 üzenetére
Külön lélektana van a szerelőknek
Nullás a kézi? Nem gond, átmegy. De ne menjen már. Azért könyörögtem, hogy bukjon az autó és végre elvigyék az autót megcsináltatni. Nem, azért sem. Tényleg erre is megvárták míg felhúzom magam és beállítom én.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #86734 üzenetére
Vannak dolgok amiket a szerelő nem lát, hacsak nincs fék és csillapító mérő padja.
Elő szokott fordulni, hogy valami miatt nagyobb a fékerő eltérés a 2 oldal között és akkor újra kell mérni, akkor meg valamiért már jó is. El tudom képzelni, hogy trükköznie kellett méréskor, de azon nem szoktak problémázni.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86724 üzenetére
Ahh nem. De klimas lenne, erosebb es ami lenyeges biztonsagosabb.
-
athomi
veterán
válasz Szada85 #86727 üzenetére
Nem az illesztésnél van a minimum szint. Jóval alatta. Mondjuk a linkelt képen lévőben sem megfelelő a szint, mert kicsivel a minimum szint felett kell lennie.
[ Szerkesztve ]
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Markizmark #86724 üzenetére
Az a baj, hogy egy 1.8-as G Astrából a normális, jól felszerelt darabok 2000-2500€ körül mennek mobile-n, de ha elmegyünk 3000-3500€-ig, ott pedig már H-ból is megkapod 1.8-cal. Nehéz kérdés.
diablo1984:
Ha már kukacoskodás, akkor engem jobban zavar, hogy - hacsak nem csal a szemem, ami nem zárható ki, így 30 felett - mintha a kiegyenlítőtartályban is a szokásosnál alacsonyabb lenne a szint, legalábbis a legtöbb Opelnél a minimum szint a tartály illesztési vonala szokott lenni. -
Findzs
addikt
válasz diablo1984 #86721 üzenetére
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86713 üzenetére
Amugy azon agyaltam,hogy ha mas nem lesz max veszek egy meg szijas G Astra ami klimas. Az meg emberi arban lenne.
-
diablo1984
veterán
válasz Findzs #86720 üzenetére
A kormányból gondolom a betétek az ami a középkonzol színével nem passzol, nem lehet, hogy a gumi biszbasz kopott el és bontóból vett egy fekete szettet? Amúgy ha a légzsák nyílt, akkor nem kötelező a kormányt és a rádió vezérlőjét cseréni.
A jobb hátsó ajtót miből gondolod? mert ha a bal első sárvédőt mondod, az sárgásabbnak tűnik az ajtóhoz képest, de az is lehet csak a fény máshogy esik rá, de a jobb hátsó ajtón mit látsz, amit öreg avatatlan szemeim nem ezen a kissé zavaros képen?Amúgy még van egy ilyen még olcsóbban és egy ilyen, 1,4 beznin+gáz!!! csak a fakíroknak! Ezek legalább magyar rendszámosak születésüktől fogva... ha az jó!
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
válasz diablo1984 #86686 üzenetére
Ez valószínűleg külföldről behozott mert a rendszáma nem abban az évben futott, így a 150 ezer km nem valós. De egy kormányablakos lekérést megérne.
A jobb hátsó ajtó cserélve/festve volt és lehet, hogy nyílt a légzsák azért más a kormány?De ezek mellet is jó állapotban van és nagyon olcsó.
Felénk 500 ezerel többért lenne kirakva[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #86706 üzenetére
Nepper, persze, házinepper, csak pár autója van és azon nepperkedik! ML-es rendszám már kb 5-6 éves történet, az én németből forgalomba helyezett vectrám is MLF-es rendszámú volt, már több mint 4 éve adtam el. Valamit akciózott, valszeg azt számolja visszafelé, asszem 1m 50 ezerről akciózza és valszeg utána ugyanannyi lesz mint most!
Kis motor nem rettent el, gondolkoztam én az 1,2-es logan kombin is, de az minőségileg messze volt a minimum szinttől is! -
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86713 üzenetére
Sajnos az enyem hiaba tipp-top nem er tobbet 250e Ft-nal. A rozsdasodas nalam is problema, de nem egeto. De nagy dolgokat nem szeretnek "csinalni" vele.
-
_q
addikt
válasz Markizmark #86715 üzenetére
Nem folyt az olaj? Nekem az az 1 jel van, hogy a motorblokk az egyik részen olajfoltos lett. Olajszint viszont kb. 2000 km után se csökkent eddig.
-
Markizmark
addikt
Az enyém megállt, 3-4-es henger szünetre ment szóval nem volt választásom, hogy járok-e vele így, vagy megcsináltatom.
Amúgy durva, de sem vízteret, sem olajteret nem érintett a hiba, csak a 2 égésteret.
Pedig olyan rohadtul vigyáztam mindig, hogy ne főzzem meg, hidegen ne erőltessem, stb. 95 foknál melegebben le sem állítottam, megvártam míg alá hűl, de mégis ...
De egyébként igen, a javítás és a lakatolás is olcsó volt, többet nem is ért volna meg nekem beleölni.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
_q
addikt
válasz Markizmark #86713 üzenetére
Elég jó áron sikerült megoldani. Nekem hengerfej tömítés + szelepfedél csere munkadíjjal 100 lett volna durván szerelő szerint. Mivel annyira nem vészes a helyzet szerintem, ezért egyelőre hagyom.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #86712 üzenetére
Én jövőre tervezem lecserélni Zafirára, már majdnem meg is vettük 1 hónapja, de végülis értelmes összegért javítható lett az Astra. Hengerfejezni kellett, HF cserével együtt, aztán kicsit lakatolni, féket cserélni. Összesen kb 110-be fájt a szerelgetés, plusz 20 műszaki, szóval még 1 évet adok neki.
Hengerfejezés (bontott hf + hf tömítés + összes szimering és tömítés a hf-en + új komplett vezérlés + munkadíj) megállt 70-ben, 2 külső küszöb + jobb első hátsó taposó hegesztés alvázvédőzéssel együtt 20 volt, féket elöl kompletten én cseréltem, így annak csak anyagköltsége volt, hátsó még vissza van, de így is minden érték patent volt műszakin.
Ha nem lenne pattanásos a 2 hátsó sárvédő + a tank ajtó + a csomagtér ajtó + a bal hátsó alja akkor nem adnám el, de én ezekkel már nem akarok foglalkozni. Lakatos olcsón megcsinálná, de itt már fényezni is kellene.
Most rá lett költve az értékének a fele, többet nekem sajnos nem ér meg.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86711 üzenetére
Pedig ugy volt tervezve,hogy tavasszal eladom es jon helyette a Toyota. De ember tervez, Isten végez!
-
odorgg
addikt
Ma leszedtem a G-ről a műanyag küszöböt. Vagy egy vödör sár volt alatta. Az ajtó alatti részen, pedig szépen ledarálta a festéket egy csíkban, az ajtó alá belógó része, így némi felületi rozsda is van
Elég ha ezt javító festékkel kezelem?
Alul probléma, ha telibefújom alvázvédővel, ameddig a műanyag takar?Rendőr beleköthet, ha most úgy járok pár napig hogy nem teszem vissza?
[ Szerkesztve ]
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #86706 üzenetére
Kérdem én mi ez ha nem nepper megint, csak háziasított körülmények között? Vagy csak én gondolkodom rosszul
Az persze, ott a "További jármüvek ugyanitt" menüpont is a képek alatti linkek sorában, rákattintva pedig a "Zollegroup Kft" Hahu-s oldala nyílik meg.
-
válasz diablo1984 #86686 üzenetére
Tényleg szép , de bennem van megint a kis ördög és motoszkál bennem a "DE" szócska.
nincs azzal baj hogy hátsó tolató rendszert utólagosan építenek ki az autóba ha az nem szakbarbár csinálja.Így azt sugallja hogy az előző gazdája vigyázni akart az autóra.
De az jobban foglalkoztat hogy a kormányon lévő elemek miért vannak lecserélve , lehet csak ízlése ezt kívánta ,vagy valami történt, kitudja.
A másik mi ez címben lévő napi visszaszámlálás, ha elfogynak a napok száma akkor náluk előbb jön a black friday?
Harmadik gondolatmenetem a motor, én tudom hogy kombiba te nem szeretnél ilyen picit, hiába van a feleségednek, de ne Nem akarom leírni azt amit már leírtak előttem többen is, kevés hozzá, sokat kell váltani-forgatni stb-stb. Ebben az árkategóriában már vannak 1.8/125 pacisok is már érdemes inkább azt célba venni.Negyedik gondolatom, de ez már tényleg szőrszálhasogatás, illetékes leírja hogy mennyi mindenben tudd segíteni papír ügyintézésben, ,meg nagyon friss a rendszám, na meg előre egyeztetett helyszínen, az sem segít az állásponton hogy minden most lett rajta cserélve , gondolom majd a vizsga miatt. Kérdem én mi ez ha nem nepper megint, csak háziasított körülmények között? Vagy csak én gondolkodom rosszul
Remélem kielégítő választ tudtam adni.
AMD Power
Gratulálok, legyen még meg sokáig.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
Soha nem gondoltam volna hogy ilyen sokáig meglesz az Astra ,most fogom 3-ik alkalommal elvinni a műszaki vizsgára.
[ Szerkesztve ]
-
pvt.peter
őstag
válasz Tikakukac #86700 üzenetére
Köszi a választ, most már nyugodtabban fogok aludni
Tervezem, hogy elviszem egy szerelőhöz mert időnként más is előszokott fordulni (ingadozó fordulatszám alapjáraton, de ez sem mindig és korábban is csinálta már), de ez másik tészta.
Köszi az infót, illetve a jó tanácsot.
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
valaki használ kulcs nélküli nyitás zárás és inditás funkciót?Ahhoz kell még valamit állitani, ha a kijelző menübe beállitom, hogy a bezárást követöen autómatikusan a külsö tukröket is hajtsa be ?
Mert a menübe bekapcsoltam, de nem csinál semmit sem a tükör.
Az ajtó gombjai között van egy külön gomb, de ha azt megnyomom akkor behajtja ugy is ha benne ülök és nyitáskor sem hajtja ki csak amikor inditom a kocsit.illetve AAt használva miért nem mozdul a megtervezet utvonal waze alatt?
illetve ha a navi 900as rendszer van rajta akor , hogy lehet a rádió RDSt ugy beállitani, hogy a lejátszott zene cimét elöadóját is kiirja ne csak a rádio adó nevét?
A melöhelyen egy rádió erösitönél volt ilyen funkció.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- eFootball
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest