- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Narwal Freo Z Ultra - ne kerüld el!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nem nagyon maradt titok a Poco X7 Pro kapcsán
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
Én most a nyáron, cirka 2,5 hónap alatt beleraktam kb. 9000km-t, autópályán egyszer sem voltam vele. De nem is volt semmi gondja, olajat picit eszegeti, bár az új tömítés óta nem is néztem szintet. Annyi volt csak, hogy egy csavart összeszedtem vele, de hát az nem a kocsi hibája. Csak szegényt nagyon eszi a rozsda.
-
gban
veterán
válasz AMD Power #45797 üzenetére
Megbízható példányok ezek, a tiedben ráadásul nincs is 240e km.
Ha gond lenne vele, szerintem elöbb jönne ki a városi furikázásban, mint a pályákon.
De egyértelmű, a lábon is múlik a jó fogyasztás, meg a "türelmen", utóbbi elkél a 60 ló mellé bőven.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
veterán
Kapott egy kis olasz utat a 60 ló, ha már mindenki leírja a fogyasztást, én is csatlakozom.
Pest - Klagenfurt, 30 kilométer várossal az elején, teli tankos számítással, 5,55 liter átlag.
4 emberrel, teli csomaggal, 110-es (óra szerint 120) utazótempóval, ami persze néha 100 volt, mert sok a 100-as tábla, de volt sokszor 120 (valós) és afölötti is.
Az osztrák hegyeket szokás szerint leküzdötte, szó szerint, azt érthető módon alig bírja, küzdeni kellett rendesen. De mint tudjuk, ez ilyen.
Utána Klagenfurt - olasz tengerpart - Klagenfurt 5,9 liter átlag, az olasz pályadugók meg az egy heti rövidtávozás miatt.
De szerintem mindkettő szuper egy bontószökevénytől (by bambano)
Szóval bebizonyosodott, öreg autó nem lefikázandó autó, csak beül - megy - kiszáll, nézegetés, aggodalom nélkül. Volt a nyáron egy horvát meg egy olasz kiruccanása az autónak, szó nélkül végigcsinálta mindkettőt.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #45794 üzenetére
-
Mikuland
tag
válasz BigBlackDog #45792 üzenetére
Ja akkor a " facelift " a költségcsökkentést jelenti!
Szerintem 8 szelepes nem ment már ezekbe....szerintem.Hajrá! Az igazság a burkolat alatt van!
[ Szerkesztve ]
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mikuland #45791 üzenetére
Van klíma. Viszont néztem azóta néhány hahus képet és azt fedeztem fel, hogy a 2003-as facelift előttiekben két venti van a hűtőn, a facelift után viszont már csak egyet láttam mindenhol. Gyanítom, hogy a facelifttel költségcsökkentés is történt.
Van ecotec felirat van a motorburkolaton. Asszem ideje keresni valami torx csavarhúzót, benéznék most már a burkolat alá is.
-
Mikuland
tag
válasz BigBlackDog #45788 üzenetére
Szerintem a motor burkolatot van Ecotech felirat akkor 16 szelepes kell legyen, az enyém 99' 1,6 és Ecotech.
Az a hiány a klíma ventillátor helyét jelöli. Nincs benne klíma?
Az enyémnek akkor van furcsa hangja mikor kihuzatom olyan 3000 - 4500 köré, akkor olyan furcsa - mintha kifújna valahol - hangja lesz.mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
BigBlackDog
veterán
válasz haddent #45755 üzenetére
Hát, igazából sehol sem írták, hogy 16V lenne (8 szelepesként is lett véve, illetve a motormegjelölésnél sem szerepel sehol a 16V), szóval gondolom, hogy sima 8 szelepes. Le akartam venni most a motorburkolatot, hogy benézzek alá, de persze nincs itthon akkora torx csavarhúzó. És mi miatt lehet, hogy 8 szelepes létére nem akar szántani alul? Mintha még 2000 környékén motorfékkel vinnyogna kicsit a motor, de más probléma nincs. (Mondjuk simán lehet, hogy ez a vinnyogás természetes, csak nem vagyok hozzászokva, nincs túl nagy gyakorlati tapasztalatom még.) Esetleg az általam betippelt gyertyacsere segíthet a dinamikán, vagy másfelé is lehet hiba?
Most figyeltem fel, hogy elől a motorhűtő radiátoron csak egy ventilátor van? Szembe állok vele, akkor jobb oldalt, a hátsó felén van egy venti, de az első felén, bal oldalon nincs semmi. Viszont fent két menetes szár kiáll, alul pedig egy tartókonzol is van, ha jól látom. Gondolom itt lenne a helye a másodiknak, csak kérdés, hogy kell-e? Eddig nagyrészt kettőt láttam a hasonló zafkáknál.
Igazából gyakorlatban még nem volt/nincs (kopp-kopp) problémám vele, de valahogy folyamatosan keresem, hogy mit nem akart esetleg elmondani róla az előző tulaj. Valamiért nem hiszem el túl könnyen, hogy nincs rejtett hiba, időzített meglepi egy ~10 éves használt autónál.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Kozben visszaolvastam, valamiert en ugy emlekeztem most vasarnap lesz
Skacok mikor lesz akkor a tali ?
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
megvan a következő autóm 2 gondom van vele:
- 10 számjegyű
- a gyerekülés helyén még gondolkodni kell"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
AMD Power
titán
válasz Gergőke88 #45777 üzenetére
En azt aki egy ilyet adott egy tesztre az karoba kotnem. Brutalis - reklam. A masik,hogy 10+ nem Opelt kell mar venni. Talan meg az OPC Insignia szoba johetne, de annyiert mar sok az is. Illetve a tesztelt model is Nagyon draga. Bar en kalkulatorba osszeraktam egy normalis felszereltsegut es az messze nem volt ilyen draga.
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok.
Corsa C, 1.2. Tudtok valamit, mire kell figyelni ennel a modelnel?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Gergőke88
addikt
válasz AMD Power #45762 üzenetére
Én is be tudom írni, hogy a H Astra eljar 4 literrel meg tarsai..
Itt egy link[link]
Autopalyan fogyaszt neki atlag 8.5litert, az siman lehet varosban 10l feletti atlagfogyasztas.
Mellesleg nem csak a fogyasztassal volt bajuk, hanem az osszeszereles minosege is. Nem 3m Ftos Daciarol beszelunk hanem egy 12m Ft-os autorol. ( ennyiert kb 2 J astrat veszel viszonylag jol felszerelve....) -
soo277
őstag
Sziasztok.
Nincs valakinek ötlete,hol ázhat be az autó?
Astra G kombi,nagy esőnél a pollenszürő elázik(érezni),és utána el kezd nagyon párásodniBT: wersoo#21211
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #45768 üzenetére
Nekem a kerék alatt van. Nem csúszkál mivel van a pórkerék öblében szerintem gyárilag ilyen filcszerű betét.
Redmi Note 7
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #45767 üzenetére
Nem mert rövid a rögzítőcsavar.Ha tudnám se fordítanám meg,mert így van helye a kulcsnak,vontatókötélnek,kesztyűnek.még az elsősegély dobozos szerszámtartó is elfér benne.Nem kolbászolnak a csomitérben.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #45766 üzenetére
Ha jól látom akkor tényleg így kell lennie nálad. Fordítva nem tudnád rögzíteni ugye.
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #45756 üzenetére
"..az évtized végére akár az egész kínálat versenyképessé vállhat, legalább ebből a szempontból."
Elmennek a bús büdösbe.. Annyi igazság van benne, hogy J Astra retek nehéz. Ez tény. Az Insignia is az, de aki nagy és szép Insignia kasztnit akar lófing motorral az meg is érdemli, nem a képmutatásra kell rámenni. Az előző Astrák szerintem sikeresek és jók, súlyuk, ha több is mint kéne, nem annyira gáz.
A K Astra pedig marha jó lesz, pont. -
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #45754 üzenetére
Muszáj leszek venni valamit az már biztos. Sosem volt defektem még de akár mikor becsúszhat. Olcsóbb egy rendes kerékkulcs mint az autómentő.
Amúgy neked miért van "fejjel lefelé" a pótkerék?AMD Power: A fikázás amúgy jogos. Ha nehéz az autó akkor az kihat a fogyasztásra.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
Hogyan lett könnyebb az Opel Astra?
Sajnos van benne valami de érzem a TC-s cikkben a "fikázást" is.
-
haddent
addikt
válasz Nemt0m12 #45752 üzenetére
Szívóbenzint érdemes chippelni? megyek én is
A 8 szelepes azért más tészta, ott elmenne 10 -esben is ha lenne olyanja, de azért az se szép (nekem). EBigBlackDog őő na várj, a te Zafirád is 8-as? Akkor nem szóltam, akkor nagyonis hogy kéne legyen egy kis kraft benne alul is, hiszen úgy nagyon nem létezik "fönnt"
Más: jajjdenemkellnekemsemmimás csak egy brutáljó szívó benya a boldogsághoz.. még ez a sima 116 lovas 16 szeleps vvt -és (bár ez így összerakva nem is rossz kombó átlaghoz képest) is mosolyt csal az arcomra. 4000 felett rug ez is olyat hogy "készvége", 4500 és 5000 közt pedig brutális.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #45741 üzenetére
Csak azt próbáltam mondani,hogy szerintem akár húzok,akár nyomok ezzel a pipa alakú kulccsal,útközben szükség esetén nem működne a dolog. Ezért száműztem.Keresztkulcsom meg van több is, egyet beáldoztam.A 17-19-es maradt,a többit leflexeltem.Van még hozzá egy olyan hosszú csődarab,ami a pótkerékbe elfér.Egy jódarab rongyba betekerve csendesen nyugszik a pótkerékbe.A csőtoldattal együtt jobb kerékkulcs nekem nem kell.Olcsó,és szerintem a lehető legjobb,és még csak nem is csörög,nem kalamol
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
BigBlackDog
veterán
válasz haddent #45748 üzenetére
De igen, de most nem az astrát hoztam fel (azt csak hallottam füllel, de vezetni nem nagyon vezettem, csak utaztam vele). De a Suzuki 1.3-as motorral ahhoz képest is jobban ugrott (olyan elmondása alapján, aki mindkettőt vezette), illetve a saját tapasztalat alapján a Zafiránál is pörgősebb (volt). Elvileg mindhárom motor 8 szelepes, így emiatt nem értem teljesen az összefüggést. Persze, ha a tervezés az oka, akkor nincs több kérdésem, csak felmerült bennem, hogy esetleg más miatt (állapot?) vannak ezek a különbségek.
-
haddent
addikt
válasz Nemt0m12 #45750 üzenetére
Nem ismerem pontosan a motorkódot amit írtál, de az tuti ugye hogy 1.6 literes szívóbenzin. Nehéz elhinnem, hogy nem erölködik a motor, kizártnak tartom. Illetve nem, csak 2 külön definíciónk van az erölködésre Most lehet, hogy neked van objektíven igazad és nem megy szét és ezt alátámasztod tapasztalattal is, de akkor is
-
haddent
addikt
válasz BigBlackDog #45743 üzenetére
De nem a múltkor épp veled beszéltük, hogy az 8 szeleps volt? F astrával, 8 szelepes 1.6 moci, én is felszántom a füvet betont mindent mégis köszönőviszonyban sincs a Hastrához amivel ha szántani akarnék akkor fel kéne tolnom 3000ig és úgy kuplungolni. Az F meg csak simán felrug.
Ez nem hiba, ez fícsőr Ez van, alul fűnyíró, felül porsche, "enyhe" túlzással élve mindkét végén.De egyébként ha normális, szépen vezetek, és nem nagypapi üzemmódban, csak forgalmi viszonyoknak megfelelően, felesleges padló-satu nélkül stb., akkor légkondival együtt tök jól kényelmesen tudok menni váltogatni a Z16XER -rel, nekem bőven jó. Ha meg épp elpattan az ér -amit csak akkor engedek meg ha full meleg a motor persze!!- akkor 3000, 3500 -tól, 4000 felett nincs ilyen földbedöngölés hiába tdi meg bármi. Ma is volt egy, induláskor a nyomaték úgy kilőtte, hogy fél kocsihosszal elém ugrott, aztán amikor ő elfogyott 3000nél akkor én még megnyomtam 4000ig és sehol nem volt mire megtalálta a kettest. Kinek mi tetszik / hasznos, nekem ez
Nemt0m12 na ez azért sose tenném az enyémmel... ha nagyon nyugis vagyok és spórolok akkor 60 -al megyek négyesben
-
Nemt0m12
tag
válasz BigBlackDog #45743 üzenetére
Persze én se erre akartam kilyukadni de tényleg nem ugrik alacsony fordulaton nem azt mondom 5dikben 50nél viszi és gyorsul is de semmi extra az igazi erő nem ott jön meg
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #45738 üzenetére
hülyeséget írtam, a csavar feje hosszabb mint egy sima csavar feje. ez így ok ?
-
BigBlackDog
veterán
válasz haddent #45740 üzenetére
+ (#45742) Nemt0m12: Gondoltam, hogy nem ott kell próbálkozni, nem is részingelni akarok, csak abból indultam ki, hogy az MK3-as Suzuki (is) jobban ugrott alacsony fordulaton. Ebből gondoltam, hogy esetleg nincs minden rendben, de ezek szerint Jürgenék ezt így alkották meg.
-
Nemt0m12
tag
válasz BigBlackDog #45739 üzenetére
Hasonlítás képen egy Z16SE is ugyan ilyen 3.5 ezernél kezd el rendesen húzni addig nem történik semmi
-
trassher
addikt
válasz #81556480 #45727 üzenetére
Betudod esetleg linkelni hogy milyen? Lehet jobban járok ha veszek egy olyat + bedobok mellé egy 19-es fejet mert ha az útszélén kell kereket cserélnem ezzel a gyárival nem igen fog menni.
mohabá 007: Értem és igazad is van csak én egyik kézzel húzom, másikkal pedig a fejet tartom a helyén hogy ne ugorjon le. Sarkítottam már le kerékcsavart pont ezzel a rúgjunk rá módszerrel, tudom mekkora szopás lesz belőle és nincs kedvem ismét átélni. Ha beférne egy keresztkulcs a pótkerék alá akkor az elég lenne de nem fér be rendesen. Ott kalamolna nekem menet közben amitől 5 perc után agyvérzést kapnék.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz BigBlackDog #45739 üzenetére
1000 -es fordulat max arra elég, hogy egyből átlökjön olyan 3000 -hez, egyesben
-
BigBlackDog
veterán
Mennyire természetes egy 1.8-as Zafiránál (Z18XE), hogy 2000-es fordulat alatt eléggé lusta, lomha? Nem fulladozik, nem dadog, csak nem húz, főleg indulásnál, 1000-es környéki fordulaton. A papírforma szerint többet várnék el tőle, bár lehet, hogy tévesen. Egyelőre még arra gyanakszom, hogy a gyertyák kicsit/nagyon kormosak, az előző tulaj nem emlékezett már, hogy mikor voltak cserélve. Szóval reménykedjek benne, hogy gyertyacsere után kicsit élénkebb lesz a Zafka, vagy másfelé keresgéljek, esetleg ez lenne a természetes?
-
#81556480
törölt tag
szoktam én szerelgetni, sajátomat én is légkulcsal szedem le, és nyomatékkal fel. [link]
a többiek meg azt értsék meg a lesarkalásról hogy a szar kulcs sarkalja le nem a ráállás. a kerékanyák majdnem kétszer olyan hosszúak mint egy sima anya, ha pontosan illeszkedik a kulcs, és nem lóg ki egy méterre, akkor nem sarkallod le.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #45720 üzenetére
Szerintem a kezedben lévő "célszerszámmal" a felfelé emeléssel a csavart ugyanúgy lesarkalod,mint LaciCRM a ráállással.A ráállást értsd:mintha a hagyományosan indítható motorkerékpár berúgókarjára rálépsz,kicsi lendület fel,aztán testsúllyal erőhatás le.A csavart ugyanolyan erőhatás éri,csak ellentétes irányú.Csak Te erőlködsz és beleizzadsz,Ő meg simán csak a testsúlyát veti be a harcba.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Mikuland
tag
válasz Declare #45734 üzenetére
Annak idején a Veszprémi Magic Soundban hallottam egy marginális különbséget a rádió és egy Revox szalagos magnó között, audiophill erősítő és két hangfallal.
A rádió mint a régi Sokol lett volna, a magnóval meg még térhangzás is lett, a minősége meg leírhatatlan!
Szóval lehet fokozni milliós tételekkel!mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #45732 üzenetére
Ezeket a brandeket nem is ismerem mondom en nem vagyok whitefül, de igy is hihetetlen a különbseg Nekem a Bose az amin mindig ledöbbenek, hogy mit produkal, ha hallok olyat....csak annak a fülese 30-40k fölött van, ahhoz meg azert mar kellene komolyabb hangkartya, meg komolyabb dolog, mint egy mobil telo mp3 al ez a JBL nekem arany közeputnak tünt.
-
Declare
őstag
válasz #81556480 #45728 üzenetére
Pont azt irtam, hogy nem fül vagy hozzaertes, hanem a technika a kulcs. En a JBL fülesemmel ujrahallgattam a kedvenc mixeimet, mert olyanaok, voltak, mintha ujak lennenek pedig aztan en sem vagyok nagy whitefül, de a különbseg egyertelmü es hangkartya es hangkartya között is.
Nyilvan a lenyeg, hogy megelegedessel hasznald a cuccot szoval a lenyeg, amit akartam, hogy tuti jot akartak, amikor ajanlottak, amit ajanlottak es tuti nem veletlen.
Engem is zavar azert a rendszer minösege, lehet majd hangszoro cserekkel probalom orvosolni picit a dolgot, de ilyen fejegyseg es tarsai, sok 100 ezres atalakitasba biztosan nem kezdek
-
Bucy
aktív tag
válasz #81556480 #45727 üzenetére
Nekem egy ilyen van, igaz én 12-ért vettem. A vásárlás fő oka a variátor és egyéb főleg motor csavarok meglazítása volt, de eddig mindent le tudtam szedni vele, (Legdurvább R19 hátsóhíd anya volt.)
Meghúzni meg nyomatékkulccsal illik, mert főleg lemezfelni a sok túlhúzástól kinyúlik, majd ha már a kúp nem fogja teljesen a felnit jön a rezgés, majd a törés.
A normális gumisok és szervizek felénk egy kattanásig húzzák légkulccsal, majd nyomatékkulccsal húzzák le. Én nem is engedtem soha ráveretni légkulccsal, inkább lehúzom én kézzel a végén.[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
1870 kg üresen....
Ekkora szart 12m ft-ért... -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #45721 üzenetére
Párára amíg nem volt klímám, én ezt használtam:
Több ismerősöm is már használja a kocsiban, ez egy zacskós cucc, kettő van egy csomagban.
Én az anyós ülés ajtajához tettem egyet, egyet pedig a vezető mögötti ajtóba. Utána semmilyen párásodásom nem volt, pedig előtte volt hogy belülről volt jeges a szélvédőm. kb 3 hóanpig elég a cucc (párásodástól függ), és kb 1400 ft egy csomag.
Ha párásodik az autó csak ajánlani tudom, saját tapasztalat! -
Declare
őstag
válasz #81556480 #45717 üzenetére
Szerintem az elsö ott csuszik, el, hogy mivel is hallgattad a zene minösegbeli különbseget? Hangszoro/fülhallgato es hangkartya kb az egesznek az alapja. Ha egy sz@r fülessel hallgatod, vagy gagyi a hangkartya, nem fogsz különbseget hallani....de az nem a füled hibaja, hanem a technikae en anno nem hittem el, milyen különbseg van a JBL fülessel Pedig aztan nem ilyen 30k+ os cucc, nem egy egy Bose . Aztan a masik, amikor az otthoni gepemen hallgatom vele az azonos youtube (!!nem pro minösegü zene, youtube!!) mixet, vagy a munkahelyemen a pc n. Bazi nagy a különbseg!
Szoval szvsz nyugodtan hihetsz a forumozoknak, ök ezel hobbiznak, biztos eszrevehetö a külöbseg, azok között amit irnak. Viszont egy gyari cucchoz kpest, nyilvan nem kunszt elörebb lepni lehet hogy par honap mulva, amikor ezt mar megszoktad, betenned, amit javasolnak es ledöbbennel, mennyivel szebben szol esetleg.
Ez igy van mindennel amugy a vhs korszak utan, micsoda csoda volt a dvd aztan ma a 4k vilagaban, hol van a dvd minösege? Egyszinten kb a feketefeher, csikozos vhs el
-
diegho
nagyúr
Tegnap vettem észre, hogy indítás után valami rezonáló hang jön a motortérből. Konkrétan a vezérléstől, ha megfogom a burkolatot teljesen megváltozik a hang, elhalkul. Meleg motornál nincs ez a hang. Mi lehet ez? A burkolat rögzítése lazult meg?
-
AMD Power
titán
válasz #81556480 #45717 üzenetére
A pára... az sajnos tényleg nagy probléma. Tegnap este egyedül ültem az autóban. Nem is volt párás az idő stb. alig mentem vele kb 5 percet féli lehúzott ablaknál és már párás. De mi a tökömtől? Pedig sehol nem ázik be stb.... és most meg lassan jön az ősz/tél és ez a rohadt párásodás így klíma nélkül egy nagyon idegesítő probléma. Nekem mondjuk aránylag jól bevált az a páramentesítő ,de akkor is bosszantó.
-
AMD Power
titán
Nem szerepelt rosszul.
-
#81556480
törölt tag
válasz Mikuland #45716 üzenetére
egyéni szösszenet a zenéről:
Enyhe opelos betegség hogy párásodik, rosszabb esetben beázik az ajtó a gumiknál, ezért elporlad, elszaródik a hangszóró gumi membránja. Én így jártam a vekivel. Egy jó fejegységgel ( vagy a gyárinál jobbal, ) a gyári hangszóróval is nagy ugrást lehet elérni. Nyilván van rengeteg szint, kinek mit enged meg a pénztárcája, vagy egyáltalán mire van igénye. az autóhifi komoly szakág viszont az én hi-fi hozzáállásom a következő:
1.Végig csináltam egy tesztet itt a neten ahol mp3, flac, meg mittudom én milyen formátumú zenét kellett megkülönböztetni, és egyet sem találtam el. Ezzel oda jutottam hogy jó lesz nekem a pendriveról való zenelejátszás MP3-ban. Ezt csak azért mondom mert az okosok szerint nem hallgatunk kocsiban mp3-at. ( nem hallok különbséget, sajnálom, szar vagyok ) viszont sokat hallgatok gyári eredeti CD-t.
2. kalaptartóba nem teszünk hangszórót. ( autóhifi szakértők szerint)
Mikor megvettem a kocsit volt benne lyuk (b vectrába gyárilag 4 ajtóhangszóró van, plusz 2 csipogó az első tükröknél) így került bele két fasza pioneer 3 utas hangszóró(ha már ott a lyuk), és láss csodát igen fasza mély alapot adott a dolognak. Lehet hogy a szakik szerint nem szabályos, de a gyáritól sokkal jobb lett így a rendszer.3. okos hifi topiclakók szintén nem ajánlják a sony cuccot , nekem mégis az lett. egy usb-s cdx gt 35 u.
Ezek szerint 3 pontban eltértem az ajánlottól, és láss csodát a zene sokkal jobb lett a kocsiba mint a gyári. Igaz ha sokkal jobbat szeretnék, alapjaiban máshogy kéne elkezdeni, de így kicsi pénzből ugrottam egy szintet a gyárihoz képest. Persze részleteiben mindenről lebeszéltek hogy hülyeség meg szar. Viszont a általában nem hallgatok már a fórumosokra, mert ott csak a csúcsminőség és az elfogadott, minden más szar.
-
Mikuland
tag
válasz BigBlackDog #45715 üzenetére
Alapvetően mindenkinek az igényei és pénze, hallása határozza meg. Engem már zavart, hogy rotyog a mélynyomó az ajtóban. Kazettás volt a fejegység, szerettem volna Bluetooth-os kihangosítást. Így mozdultam.
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mikuland #45714 üzenetére
Akkor egyelőre még várok. Gondolkoztam, hogy lecserélem a gyári CDR500-at, elsősorban a szolgáltatáskínálat bővülése (USB ) miatt, de még bőven kibírom a cd-kel is, ha hangminőség javuláshoz kéne a hangszórók cseréje is (azokkal -mármint nem a minőségükkel, hanem az állapotukkal- még semmi gond szerencsére). Szóval egyelőre élvezem a tizenéves technológiát és a gyári állapotot.
[ Szerkesztve ]
-
Mikuland
tag
válasz BigBlackDog #45713 üzenetére
Sokkal! Szerintem!
Persze ehhez kellett cserélni az összes ajtóban lévő hangszórót is, mert az elsők már szakadt membránosak voltak.
Az elsőbe Pioneer szett ment, a hátsóba SAL.mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
Mikuland
tag
válasz HoaryFox #45701 üzenetére
Mert a Pioneer az jó, az kellemes!
A " topiktalira" mennék Én is szívesen, de csak előtte héten tudom meg mikor kell dolgoznom, így nem tudok előre tervezni....
[ Szerkesztve ]
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
haddent
addikt
-
Findzs
addikt
válasz trassher #45702 üzenetére
én magamnak szoktam cserélni a nyári/téli kerekeket meg a tesómnak is
én is mindig egy 1,5 m -es csövet szoktam rádugni a keresztkulcsra, hogy leszedjemmost vettem nemrég egy teleszkópos kerékkulcsot mert a keresztkulcsom kikopott (a gyárit elő sem veszem amit a kocsihoz adtak annyira gagyi) egy ilyet mint amit itt is tesztelnek: [link]
én még nem próbáltam kisokat gondolkodtam már egy ilyenen is ütvecsavarozó
akkus gép úgyis mindig kell otthonra[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
beg
veterán
válasz trassher #45702 üzenetére
Na én ezzel suhintanám pofikán a légkulcsost aki ilyen kedvesen megszorongatta neked, mert lusta volt beállítani a rendes nyomatékot
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trassher
addikt
Hulk veszett el bennem. 1-es + kézifék és a bal hátsó keréknél fogva kulccsal megemeltem az autót úgy hogy a kerék elforgott 2 centit.
Így kézzel ez mission impossible pedig még célszerszámot is sikerült összehozni. Fixszár + gyári kerékkulcs:necsak: Akkor már csak élvezni kell a zenét és a suhanást.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
HoaryFox
Topikgazda
No, visszatért az autó a szerelőtől még kedden, egy komplett vezérműszíj és tsi. csere volt (vez.szíj, görgő, vízpumpa, termosztát, ékszíj) + kellett 2 szimering a főtengelyre és a vez. tengelyre ééés még egy vez. burkolat is (az bontós volt, 5.000 JMF-ért szereztem is egyet még aznap)
Most már nyugodtan alszok
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenMediaVault
- BestBuy topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest