Hirdetés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#TOTTI
őstag
válasz diablo1984 #82586 üzenetére
Esetleg töltesd fel, nézd meg nem-e a gázhiány miatt szenved, nekem segített. Z16XER
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok valaki tudja esetleg, hogy az Opeles új autó flotta kedvezmény lízingeseknek 12,5% vagy 18,5%?
-
#TOTTI
őstag
válasz Luck Dragon #81284 üzenetére
CX-3, sajna leverte a K Astrát, főleg a motorizáltság, hiába engedtek el 1,1 millát a konfigból Opelék, erre esett a voks.
-
#TOTTI
őstag
Elvitték a GTC-m, pont annyiért, mint közel 3 éve vettem. Nagyon megvisel.
-
#TOTTI
őstag
Opcommal be tudok kapcsolni pl öv csipogást és automata lezárást elindulás után? Esetleg kulcssal ablak felhuzást? Előző GTC tudta, ez nem.
-
#TOTTI
őstag
Azért nem tehet bele többet, mert jövedéki termék az üzemanyag, annak a továbbértékesítése az adott jövedéki termék értékesítéséhez engedélyekkel nem rendelkező kereskedőnek nem lehetséges. Ez a hivatalos! Felárat nem számíthat, ha vesz üzemanyagot azt el nem tudja számolni. Utalványt viszont adhat, amit adott benzinkúton beválthatsz, az gesztusnak megteszi, de inkább adják oda a gumiszőnyeget, meg a kiegészítőket, majd én megtankolom. Amúgy, ha szóba hozod 99%-ban oda fogják adni ezeket grátiszba.
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok, autó csere előtt állok, de nem szeretnék turbós motort, így a Mazda 3 G120 játszik illetve az Astra K 1.4 100LE, tudom, hogy csak a próbaút által fogok tudni dönteni, de van tapasztalat, hogy mennyire gyenge az 1.4-es? Városi használat, sok rövid táv, évi 1-2 hosszabb utazás, második autó lenne céges után. Jelenleg 7-8e km-ert megyek évente. Opeles voltam mindig is, de ott most más alternatíva nincs.
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok, isofoxet utólag is be tudok szereltetni, ha szükséges? Astra H GTC
-
#TOTTI
őstag
válasz csabyka666 #78409 üzenetére
Csak azért veszed le a tárcsát. hogy lássák, hogy ez a téli szett? Én felteszem mivel a gyári az tökéletesen passzol az acélfelnire. Nekem jobban tetszik mint valami ótvar 'télinekjólesz' alufelni.
-
#TOTTI
őstag
válasz Petyyyyy #73995 üzenetére
Barátság nincs, nem is volt, innentől ő is elfelejthet, amikor először felmerült, hogy le kéne venni és elnyírta a kerékőr kulcsot az mondta, hogy gyenge anyagból van. Meg azt, hogy amit ez a kulcs rátesz azt le is szedi, meg, hogy ki tépte ennyire rá, aztán mutattam neki, hogy ezt lég kulccsal tilos ráhúzni, azt mondta, hogy ő mindig így csinálta sose volt gond, most lett, de baszódjon meg, nem érdekel innentől.
Aki eddig szólt, hogy ne húzza meg annyira, az 5 csavarból 3 darabot tutti elhagyott a következő útján, dacból persze nem húzta rá. Meg ezen kívül is volt pár hülyesége. -
#TOTTI
őstag
Lefúrták a kerékőröm, nettó 50e Ft-ért, pécsi Opelben, nem volt jobb ötletem, két hétig kerestem a megoldást. A vigasz, hogy nagyon jól sikerült semmi nem sérült, szépen profin megoldották.
-
#TOTTI
őstag
válasz Markizmark #73854 üzenetére
A lefúrás számláját! mert az vaskosabb lesz egy ilyen készlet Opelben 15 az lóf.sz.
-
#TOTTI
őstag
ECN 218217 (P2182) hiba megoldása termosztát csere lett, most 100C körül van 10km után a hőfok, azt mondták 105C az üzemi hőfok. Most nincs hibakód és két év gart. adtak. Tömítés, termosztát, munkadíj rendre 6e, 25e, 6e Ft volt.
Astra H GTC Z16XER
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok!
ECN 000970 hibakód mit jelent? Mellé ég a kulcsos piktogramm is. Kicsit letörtem.Z16XER
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz Luck Dragon #70665 üzenetére
-
#TOTTI
őstag
Had csináljon már az Opel is a trendnek megfelelő dizájnnal rendelkező járművet. Miért térne el? Szerintem rendben van, a kategória formái, arányai adottak, így igazán egyedit nem lehet alkotni. Majd 5-10 év múlva más lesz a trend.
-
#TOTTI
őstag
válasz Markizmark #65930 üzenetére
Sajnos így van, a forgalomba becsatlakozó/tolató/hátulról érkező kis kivételtől eltekintve mindig felelős.
Amúgy meg ebben a kereszteződésben oda kell figyelni, mert még a tüke pécsi emberek sem tudják, hogy épp hirtelen merre soroljanak. A követési távolság pedig adott, sajnos ha féktávon belül bejönnek eléd akkor te leszel a hibás. Elém már tolattak ki úgy, hogy a szakértői vélemény szerint 80-120 között mentem, de ez még 90-be belefért. Jöttek belém hátulról, valamint egyenrangú útkereszteződésben is, sőt úgy is hogy zebra előtt álltam és belém csorogtak.
Nagyon sokat vezetek nagyon sokszor megúszok szituációkat. Te jól reagáltad a dolgot, ő is elnézést kért, hasonló esetem volt az elmúlt héten Pesten. Én kivágtam, a jobb sávba ott épp satuztak jobbra kanyarodáshoz, meg tudtam állni, de a csodával határos módon mert épp gyorsítás előzte meg a satuféket. -
#TOTTI
őstag
válasz Markizmark #65927 üzenetére
Mindenképp a hátsó, ha ráfutással érnek össze. Ha nem akkor fele-fele, bár mindig a hátulról érkezőnek kell védekezni.
-
#TOTTI
őstag
Vettem Astra H-ra acél felnit, viszont J dísztárcsát kértem, felmegy a H felnire? Vagy van speckó felfogatás?
-
#TOTTI
őstag
válasz Luck Dragon #64680 üzenetére
Vezetőoldali ajtót be kell csukni és a jobb elsőt kinyitva kell lezárni a gombbal. Utána becsukni és le van zárva.
-
#TOTTI
őstag
válasz Petyyyyy #60944 üzenetére
Menyasszonyomnál az 1.6 twinport 85kw GTC 830-850km igaz ez egy út Horvátország oda-vissza. Nálam egy pest oda-vissza pályán/padlón elmegy az 50L/ 450km. Igaz én idióta módon tolom, így a nagy átlag 7,6L (utolsó 15e km.) fedcomp. szerint, tankolással még sose mértem, de kb. annyi.
-
#TOTTI
őstag
válasz diablo1984 #59407 üzenetére
Letolt egy Meriva, vagy miért haragszol rá ennyire?
-
#TOTTI
őstag
Valaki tudja, hogy 2008-as H Astra öv csipogás, alapból nincs vagy ki/be lehet kapcsolni, mert nekem a 2006-osban csipogott, ebben nem?
-
#TOTTI
őstag
Nekem ez a 4db gyári Opel felni 2013-as Brigestone Turanza T001 gumikkal volt 80e, kerékőrrel, szerelve, igaz egy nagyon jó ismerőstől akinek nem tetszett a kinézete, a gumikba kb. 25e km. Ez egy ritka jó vétel, 10-15 éves felnik mennek ennyiért, ez pedig egy 2010-es autóról való és szerintem az egyik legszebb gyári 17"-os 5*110-ben.
-
#TOTTI
őstag
válasz Declare #56118 üzenetére
Írhattam volna, 160-at vagy 300-at vagy 301 vagy 302 ezer kilométert is, nem akarom rád erőszakolni a véleményem veled ellentétben. Örülök neki, hogy minden rendben, nekem sem volt még semmi bajom az Opel dízelekkel igaz nekem a Fiat féle 1.9 CDTI volt és egy 2.0 DTL, ismerem őket, szerettem is. A kettőbe összesen mágikus 200 ezret tettem bele. További baleset és probléma mentes kilométereket, nem szeretnék meddő vitát. Mert tényleg ahány ember annyi vélemény. Ne haragudj, ha esetleg neheztelnél bármely mondatom miatt.
Én csak abból indulok ki, hogy ezek az autót, mármint az itthoniak, a válság idejében lettek vásárolva, és nagyon sokkal lehet olyan gond, hogy nem kapta meg azt a szervizt és törődést az elmúlt 5-6-7 év alatt ami járt volna, ez fenn áll benzines és dízel esetén is. Erre szerettem volna kilyukadni, nagyon nagyon utána kell járni, mert van kevés kilométeres is, csöpögő turbóval, nagyon rossz a tapasztalat a kínálatról, és tisztában kell lenni ha a kínálat aljáról választunk nagyobb a kockázat, arra kell törekedni, hogy minél kevesebb sebből vérezzen az autó.
-
#TOTTI
őstag
válasz Declare #56102 üzenetére
A valós 200 más mint a tekert 200.
A személyeskedést, meg az általánosítást, kategorizálást kerüld légy szíves. Vehettem volna én is dízelt, de nem volt használható állapotú, megbízható, rendezett előéletű, pedig 2 gurigát szántam rá. Nem akarok 50 ezer kiloménterekként nyomásszabályzót cserélni, meg hasonlók és imádkozni, hogy ne üssön be valami komolyabb.
Nem erősítek semmilyen tábort csak nem a legaljához viszonyítok ha autó vásárlásról van szó, és akkor jöhetnék panaszkodni a fórumra, mert mindig tekerni kell valamit az autón ahelyett, hogy használod évekig probléma mentesen. -
#TOTTI
őstag
válasz Declare #56097 üzenetére
Szerintem meg igen, a jó szívó benzin 6-8 éves autóknál már drágább mint a dízel. Az árat meghatározzák de az értéket csak az állapot! A jó pedig összetett fogalom. Ismert előéletű/igazolható szerviz múlt akár valós számlákkal/valós kilométer/kor/felszereltség és fontos, hogy minél kevesebb sebből vérezzen, pl. ülés ne legyen kopott. Na de mindegy mindenki azt vesz amit akart egy 200 ezret futott dízelt nem vennék meg semmiképp, de ez egyéni preferencia, nem akarom senkire ráerőltetni.
-
#TOTTI
őstag
válasz Declare #56091 üzenetére
Nem feltétlenül drágább a dízel, sőt a kis kilométeres benzines drágább, mivel a köztudat eltolódott a sok óra tekergetés miatt, hogy 160e-nél már köhög a dízel, ami nem valós inger sajnos.
Ne a piac legolcsóbbjához viszonyíts, a jó H Astra szerencsével 1,5-1,6M, persze lehet a 10 éveseket is nézni de ott meg állapot, szervizmúlt határeset.
-
#TOTTI
őstag
Én mindent márkaszervizben csináltatok Szerviz4+ akcióban szinte alkatrész árban dolgoznak.
-
#TOTTI
őstag
Ismerős (kolléga) akar venni H Astrát évi 2-3 hét szabadságra, már 2M körül jár és még mindig nem talál olyat, ami gyári lenne, ne lenne karbonfóliázva, meg lefújva, stb. Már vagy 5-öt megnézett 2008-2011-ig, ha valakinek lenne szép gyári gondos gazdától eladó, jelezze legyen szíves, kombi és dízel előnyben. A lényeg, hogy lehetőleg minék kevesebb sebből vérezzen. Itt Pécsen és környékén megkíméltet nem igazán találni. J-t meg azért nem akar, mert ott meg a közepes minőségű 2,5 inkább 3M.
-
#TOTTI
őstag
válasz szabonagyur #50940 üzenetére
GTC-be normál van, szóval biztos.
-
#TOTTI
őstag
válasz F_Gergely #50933 üzenetére
Nem értem a kérdésed mire vonatkozik, de én arra gondoltam, hogy egy bonyolultabb ismeretlen előéletű régebbi (18-20 éves), de nagyobb, esetleg presztízs autó mindenképpen problémásabb, mint egy ahhoz képest fiatal ismert előéletű (10-12 éves) egyszerűbb alsó-középkategóriás autó, és ez lehet mindkettő 0,8-1M Ft-os kategória. Itt most nem konkrétumról beszélek csak általánosságban.
-
#TOTTI
őstag
válasz F_Gergely #50910 üzenetére
Még ha neki meg is ér 1.7M Ft-ot, 8-900e Ft felett nem lehet eladni még akkor sem, ha jobb állapotban van mint a használt autó piac kínálatának 99%-a. De az 500 az a legalja ár és a környezetemben is elég sokan abban határozzák meg egy autó értékét, ami hiba. Igenis, ha nem guruló koporsót akarsz vásárolni, rá kell szánni az időt, energiát, pénzt a felárra és az állapot felmérésre.
#50918: Azért mert fapados szívó benzin, nézd meg az Insignia kínálatot, első használható szívó benzines 3-3,5 millió míg dízelt 1 millióval olcsóbban kapsz már és ez nem véletlen.
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz mohabá 007 #50890 üzenetére
Kár volt fáradnod, de olvasni se olvastál túl átfogóan!
A Castrol EDGE 5W-30 (AMIRŐL BESZÉLTEM) nem Dexos2 szabványú a weboldal szerint, a GM Dexos2 5W-30 amit én is bele tetettem az az.Szerk: Azzal a hozzászólással teljes amire válaszoltam...
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz adorjant #50878 üzenetére
Nekem Castrol Edge 5w-40 volt cserélve 42e km-nél, most pedig 53e km-nél Opel GM Dexos2 5W-30 (Szerviz4+ akcióban) és én ezzel hallom halkabbnak. (Z16XER) Bár az autó nagyon halk, főleg ha a hó fel van tapadva az autó aljára és a kerékjárati ívek belsejébe. Az 5W-30 nem is Dexos2 szabványnak megfelelő!
-
#TOTTI
őstag
válasz trassher #50632 üzenetére
Annyira nem ismerem a típust, ez egy 2003-as 1.2 16V 55kW verzió. Mindenképpen benzinest szerettünk volna. Bár egy 3 és fél éves Citröen Nemo helyett lett, nem annyira vészes, sőt, ez a példány konkrétan egyben van. Jó a futóműve (állapotra), a motorja is elég jól pörög, bár nem egy igásló, de szerintem elegendő városban. Két évre tervezünk vele, amíg édesanyám külföldön használja. Van ülésfűtés, klíma, ködlámpa, elektromos ablakok.
Ez az Opel is kapott egy gyertya, olaj és össze szűrő cserét Opelben, szíj nem volt indokolt és az AKKU is 2014-es Varta, illetve 4db Falken téli gumit. A pótkerék még ugyanaz a DOT számú mint a 4 kerék ami rajta van. 77e van benne (TECH2 szerint is), meseszerű előtörténettel, teleírt szervizfüzettel és számlákkal. Szerencsére ennek nem kellett megfizetni a felárát. Motorikusan egy használt autóhoz képest rendben van, az első pár próba kilométert bírta. Rozsdára érdemes odafigyelni, mert a karosszérián ugyan nem látszik de alánézve azért fellelhető a futómű elemeken. Illetve megnézni legalább 5-10 példányt, ilyen idős autóknál nagyon nagy szórás állapotban és karbantartást tekintve.
szabonagyur: Köszi akkor kifelé még tudja használni.
-
#TOTTI
őstag
Ma voltam Opel márkaszervizben.
Szinte mindenre van akció. Olaj, szűrők cseréje, gyertyák, átvizsgálás, két apróbb hiba orvoslása után nevetséges összeget hagytam ott a pénztárnál. -
#TOTTI
őstag
Opel Astra H GTC 1.6 - Z16XER (85kw) - 2008/04 - 49556km
A történethez hozzá tartozik, hogy nem ez az első H GTC-m, de nagyon szerencsés vagyok, hogy egy-két szép és drága autótól eltekintve ez a forma tetszik a legjobban. Sokat nem használom, ellentétben a korábbit (évi 50e km), de a pihenések és a hétvégék miatt azért hasznát vesszük!
-
#TOTTI
őstag
Nekem alapos indokom az volt a feltételre, hogy kaptam időpontot, autó és téligumi is egy helyen volt egy időben! Amúgy majdnem mindegy.
Falkent választottam 205/55 R16, HS449, 14,5e/db, nettóban kaptam meg.A gyári nyári Michelinem jelenleg 6,5mm azaz kb 50-60%-os, de nem tudom, hogy jövőre feltegyem-e, mert már 7 éves lesz. Amúgy idén még rendben volt.
-
-
#TOTTI
őstag
válasz realmadrid #47265 üzenetére
A valós mérések alapján, nem a gyári adatokban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mobil flották
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest