Hirdetés
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 8T – fazonigazítás
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Borokafa
őstag
válasz Faterkam #19997 üzenetére
Én is minden alkalommal elvérzek, kb. fél óra kínlódás Az üléslapot elöl kiemeled, a hátsó támla felöli részét közép tájon egy erős mozdulattal le és hártra nyomod. Nem szokott sajnos elsőre összejönni. Egy villa szerű lemezből kell kivarázsolni az ülés lapra erősített csapot.
-
Faterkam
addikt
válasz Borokafa #19996 üzenetére
Akkor avass be, mert már 3.-an véreztünk el. Az eleje ok, de ahol a támlával találkozik, a biztonsági öveknél ott fogja valami, és nem enged!!! Amúgy ma tettem fel légterelő műanyagokat a 4 ajtóra, hát az is érdekes volt. Igaz, itt inkább én bénáztam. Begyűrte a hátsóknál a gumit egy helyen, utána persze nem ment fel az ablak, vagyis felment, csak az elektronika akadásnak észlelte és leengedte félig. De ez már legalább ok
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Faterkam
addikt
A H Astránál nem lehet teljesen kibillenteni a hátsó ülés alsó szivacsát. A gégi üléshuzatot akartuk feltenni, így mvel ezen nem tépőzár van, hanem gumi + kampók, csak alá lett gyűrve!
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
qdak
addikt
válasz bambano #19987 üzenetére
pedig az enyémen ilyen, sztem elbeszélunk egymás mellet, gyakorlatilag mind kettönknek igaza van, az enyém az 1. generásios omega, ha van kedved keress rá, de ha erre jarsz meg is mutatom szivesen a 2 kulcsot söt nyithatsz is vele
Amiröl te beszélsz az már egy ujjabb konstrukcio.ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
bambano
titán
mindkét kulccsal el lehet indítani azokat az opeleket, amikben gyári immo és gyári riasztó van.
olyat szerintem nem lehet, hogy egyik kulccsal hatástalanítod az immobilizert, a másikkal meg indítod, mert az immo antennája a gyújtáskapcsoló körüli peremben van és a kulcsban van maga az ugrókódos adó. az antenna ad energiát a kulcsnak, az visszaküld egy ugrókódot és azt nézi meg az ecu, hogy ismeri-e. mivel nem kell hozzá elem, ezért a kisebbik kulcsfejben is elfér.
az idióta gyári opel riasztók tulajdonsága, hogyha kulccsal kinyitottad az ajtót, kikapcsol a riasztó. ezt a család két vectráján tudtam tesztelni, és így működik.
tehát az, hogy a másik semmire sem jó, tévedés. gyakorlatilag teljes értékű indítókulcs.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
qdak
addikt
válasz bambano #19974 üzenetére
bocs akk ugy irom a taviranyitos oldja immot, masik semmire sem jo, csak ha kioldottam az immot meg az ajtot kinyitottam a pinyegovel, akkor tok inditani, a taviranyitos kulcsa sem oldaj az immot
am nekem is van kabelem, de az se er sokat: hibatorles, meg sebesseg kalibralasa, amugy csomo adat hejett ures hej van
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
bambano
titán
válasz #TOTTI #19982 üzenetére
ez nem kábel, ez komplett műszer. mint egy szteroidos gameboy.
kábelt lehet venni relatíve kis pénzért, azok általában obd2 vagy eobd szabványnak megfelelő dugó van az egyik végén, usb vagy kékfog a másikon, ezzel pc-re tudod dugni. utána kerítesz valami progit, notebookot és akkor nézegetheted, amit a dróton lát.én is vettem ilyet, kicsit komolyabbat, elm327 néven fut a neten, kb. semmit nem ér. a fő gondja, hogy obd szabvány ez is, ami azt jelenti, hogy a vectrában levő 3 can buszból egyet lát, kettőt nem. szóval nem sokat ér.
az a progi, ami tényleg ér is valamit, az milliós tétel, helyi villanyász mesélte, de olyankor van hozzá rendesen update meg support is.
a vectra meg olyan, hogyha nem véres a nyaka, amit az egérmozi kijelez, akkor 3-5 indítás után leveszi a hibajelet és csak a tárolóban marad benne. ami engem nem izgat. nekem is volt fóccvágenem, de kikezeltük nagyon nem szerettem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #19981 üzenetére
Most rendeltem egy ilyesmi kábelt 10e-ért, na nem műszer, mert a Volkswagenekkel csak a baj, van. Eladás előtt ki kiütöm ami olyan! Ilyen hibák vannak mint féklámpa kapcsoló havonta bedob egy hibát, akkor benzingőz visszavezetéssel vannak bajok, átáramlás nem megfelelő. Ezt már szétszedtem kifújtam sűrített levegővel, magától elmúlt a hibajelzés.
Opelem volt eddig csak, nem volt hibakódom, igaz most nem használom az autót de kicsit zavaró az 1-2 piktogram ilyen aprócseprő szarságok miatt.Tört Bosch ESI Tronic üzemel szépen, 95%-ra megoldás.[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #19980 üzenetére
A tech2 az az opel gyári kézicomputere, amivel szervizben programozzák a kocsiban levő számítógépeket. Egy mezei pc-s program, ami a can buszt olvasni tudja, egy-két dolgot állítani, az 2-3 millió forint, na a tech2 nem ennyi
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
erikke17
őstag
válasz bambano #19970 üzenetére
Úgybizony, már az f astrában is van
Én is csináltattam egy pótkulcsot, de kulcsos faszi mondta, nem biztos hogy fog működni, mondom oké nemprobléma nyitni zárni tudok vele ha neadjisten kulcs bent maradna, de kivitelezhetetlen a centrál egység végett.
Kulcs kész, beleteszem elfordit, OBD már villogott is műszerfalon hogy nemokés a kulcs, elfordit, csak hajtotta a motort az önindító de nem startolt..||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
qdak
addikt
-
qdak
addikt
válasz zolikaDB #19967 üzenetére
hat ez megint maskepp van mint az enyem,
szoval neked a snasz (2.) kulcs akkor se indit ha kioldod az immot a masikkal? (jo az indito hejbe amugy?)nekem a 2. snasz kulcs, sehova nem jo, ugy ertve h bele sem megy. csak az indito hejre!
nem tudom merre laksz, nekem mikor 3 immo erzekelo beazott (teto nyitva maratt...)
es nem oldotta ki az immot, itt gyorujbaraton 1 jo szerelo csinalta meg + az immos kulcsom is megforrasztotta.o tuti tud segiteni
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz zolikaDB #19965 üzenetére
ha az immos kulcsal kioldod akkor a masikkal udsz inditani?!
nalam 2 kulcs van, 1 csak az inditoban pihen (masra/mashova nem is jo)
a masikkal oldom az immot, meg kezzel is nyithatnam az ajtot, de ha immo nincs kipittyentve nem inditaszsztem hozza se tudod programoztatni, mert vmi szar van a kulcs vegeben, amit erzekel a zar.
enyemre vmi tipp??
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
zolikaDB
veterán
Kérdés:
adott 1db távirányítós kulcs, ami vezérli a központi zárat és 1db szimpla pótkulcs. Volt egy motorvezérlő computer csere, a távirányítós nyitja, indítja a kocsit. A másikat kíváncsiságból kipróbáltam ma, kinyitotta az autót, gyújtást ráadta, de villogott a hibajelző, és nem indított. Mi a sz@rt kell csinál(tat)nom azzal, h jó legyen?[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
hello, omega nal ajto karpit leszedesnel, a benti fogockodon (amivel behuzod az ajtot) ott van 1 gumis vacak, alatta muanyag, ezt h a pi*be lehet u kiszedni h ne torjenek a muanyag fogai :@ ?
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
adorjant
őstag
válasz bambano #19959 üzenetére
igen,és még kismotoros az autóm is,tudom
@zolikadb: debreceni autó,egy nappal korábban szóban megegyeztem kollegám c14nz F Astrájára,potom pénzért adja,és korához képest szinte hibátlan...Aztán másnap szólt haverom (dízelmániás...),hogy ezt a Corsát azonnal nézzük meg...
Felhívtam,azt mondta,13 órakor mennek megnézni,mondom akkor én meg megyek 12re
Aztán el is hoztam. Kishaszon,szóval két személyes,de benne vannak a kárpitok,burkolatok,és eleve körablakos Csak ülés+öv kell hátra,na meg a papírozás. Olyan 100-120e forint,hogy hivatalosan személyautó legyen,de akkor dupláját is éri az autó. Még gondolkodom,lepapírozzam-e...
Mióta nálam van,már jobban megy,eddig nagyon spórolós városi autó volt De egy kis kraft még hiányzik országúton -
adorjant
őstag
válasz zolikaDB #19957 üzenetére
Ha én elférek (190cm/105kg),akkor valahogy te is beszuszakolnád magad
Nyilván nem olyan,mint a Zafira,de az 5-5,5 városi fogyiért megbocsátom neki
Közben alakul egyébként,a két első ülést kicseréltem szinte új állapotú bontottra,motorikusan vezérlés+vízpumpa csere lesz a jövő héten,nem tudtam megúszni
Belül kissé hadilábon állok,mert a fűtőradiátor csöpög,bontóban nincs olyan,amilyen ebbe való (maga a fűtőtest ugyanaz,csak a csövek kivezetése másabb...),szóval mindenképpen újat kell vennem...
Csak azért írom,nehogy valaki úgy járjon,mint én,hogy a legszebb bontottat elviszem,és amikor szét van bombázva a belseje,hív a szerelő,hogy amit vittem,köze nincs az autóhoz
Szelepfedéltömítés,ékszíjak voltak még cserélve,szóval alakul
Egyébként rendben van,gondolkoztam azon,hogy az adagolót visszaállítom gyárira,hogy menjen,ne csak keveset fogyasszon,na meg mondogatják,hogy a kevés gázolaj sem előnyös a motornak...
0 fokban izzítás nélkül is első fordulatra indul,nem kormol,nem eszi az olajat,tetszik Na meg parkolni is más dimenzió,a Zafira utánLesz majd kép is egyszer
[ Szerkesztve ]
-
degu
senior tag
Raadasul hidegben,az automata szivato legalabb 1/2- lityi benyat megitat a motorral,amig uzemmeleg lesz!
/Minden hideginditasnal! /verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
zolikaDB
veterán
Normális az, ha az 1.4 motor 9 litert bekap állandó várossal?
-
pempellini
senior tag
Srácok ma szelepfedél tömítés cserét csináltam ,arra lettem figyelmes hogy a hidrotőkéknél a himákból 5 db -nak kotyogása van 2-3 db- nak elég nagy 2-nek pedig kisebb.
Régóta szenvedek hidrotőke kelepeléssel lehet ennek az öt db-nak a cseréjével megoldódna a gondom.
Többi feszes volt vagyis nem kotyogott ahogy fogóval megrángattam.
Közel egy órás állás után néztem,Opel Corsa cGigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.
-
-
zolikaDB
veterán
Üdv mindenki!
Ajtókárpit alsó része leszedhető külön? -> kép -
zolikaDB
veterán
válasz Okuyama #19942 üzenetére
Ezert a penzert kaptam volna A6-ost is/sok mast is (akar 2.5 TDi Omegat, vagy keveset futott Corsat). Nekem meg adott volt:
- penz
- igeny: auto legyen es elferjek benne (szeker/motor/ursiklo kilove)
Ezeknek tobb kocsi is megfelelt.
A hasonlitas jogos is meg nem is. Ket kulon kategoriaju auto ugyanannyi penzert. Dontott az esszeruseg![ Szerkesztve ]
-
Okuyama
tag
válasz zolikaDB #19940 üzenetére
Csak egyet nem értek ,hogy hasonlítod össze az a G astra-t az Audi A6 al ? A 2 autó nem teljesen ugyanaz sem minőségileg,sem pedig kategóriában .Az A6 kicsit tágasabb belül is ,de tegyük fel hasonlítani kellene fenntartási költségben is.Én akkor A6-ost 1.9 ez dízel mocival és kézi váltóval hasonlítanám
-
-
zolikaDB
veterán
G Astra: március 9-én vettük meg a 2004 novemberi gyártású Astra Classic II sedan autónkat; 1.4 benzin, 16V, Ecotec, szíjas, EGR gyárilag lefalazva.
Nincs összehasonlítási alapom, de sejtem, h egy hasonló korú Tiptronicos Quattro 2.5 PDTDI Audi szervíze/alkatrészei jóval többe kerülnének, holott az egy más kategória, szebb, erősebb, stb.
Sajnos nekem olyan dolgok jöttek elő, amik kb. minden 10000. hasonló korú Astránál. Megdöglött az ECU. Nem vezérelte a benzinpumpát, majd a klímát se, nem patkolgattuk tovább, csere. 50000 HUF az új computer, plusz szerelés. Belső levegő keringetője szintén off, lekötötték.
Nyári gumit én vettem, akkumulátort én vettem, mert a gumi öreg, repedezett volt, az akksi gyári, és fullra megdöglött. Kipufogó hővédő lemez lerohadt, ez jövő évi project. Ez mondjuk minden kocsinál kötelező.
Első szervíz 100e HUF volt, minden folyadék cseréje, minden szűrő cseréje, vezérlés-szett, gyertyák, féktárcsák, fékbetétek, ill. szimmeringek, munkadíj.
Ettől függetlenül eladni nem akarom, annyit nem ér a dolog. Állapota szép, megkímélt, én tettem bele a 100000. kilométert, jól van ez így, ezt kell szeretni.
Jól fontold meg a dolgot, ennyiért bivaly/nem bivaly, hanem SDI Golfot is kapsz, takarékos dízel motorral.
Az 1.4 nem rossz, de pl. a sedan kasztni nehéz neki, a nyomaték sem fogja felszedni az aszfaltot.
Egy 1.7 Isuzu már elgondolkodtatna, NJoy felszereltséggel, kombiban engem is. Jóval nyomatékosabb motor, alacsony fogyasztás, viszont, ha belenyúlsz, akkor költséges a motorfelújítás.
Jól gondold át, ha van időd és nem létszükséglet az autóvásárlás.
Ezektől függetlenül egy olcsón fenntartható, nekem kényelmes (195cm/105kg) autóról van szó, szeretem a nagy csomagtartót, osztva dönthető üléseket, hidegben jól fűt, klíma városon kívül jól muzsikál. -
bambano
titán
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
IreN!CuS
őstag
Gyönyörű az Opel új kabriója, a Cascada
Remélem elfér nem bírtam megállni,hogy ne linkeljem be.Hihetetlenül eltalálták ezt Opeléknál
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
DeFranco
nagyúr
válasz Jim Tonic #19932 üzenetére
Én sokat nem agyalnék, melyiket vegyem. Gondolom az opel javára. Miért? Pont ez a kérdés.
Érted a helyzetem...itt vagyok teljesen tökként az autókhoz (Édesanyám nevelt fel, volt egy Trabantunk még a Merkúrból, aztán 18 év után egy C Corsa szintén szalonból, most van benne 8 évesen 33k kilométer. Turbórágót sem gyűjtöttem sose')
a) állítás: vegyél nagy japánt, nem baj, ha dupla annyi kilométer van benne, annyival többet el is megy, és hidd el, sokkal jobb/kifinomultabb/faszább. Ezt ugye sem ellenőrizni nem tudom, sem vitatkozni vele, annyit tehetek hogy megbízok benne, mert azt azért látom, hogy piszok módon ért hozzá. Az is mellette szól, hogy amit eddig néztem, az körbe van légzsákozva, ABS ESP töktudja stb.
b) állítás: az opel sose'kopel, olcsó a fenntartása, hidd el, jó az. Ez az állítás nekem szimpatikus, ez volt az erdeti terv is, de nem tudom alátámasztani ezt sem a japó ellenében. Tény, hogy 1M körül már elég fiatal keveset futott astrákat kapok a japánokhoz képest (ha hiszünk a hirdetésnek akkor 2005/90k vs. 2001/160k), de ezzel vége is. Erre persze az a válasz a másik oldalon, hogy a minőség ezt ellensúlyozza bőven.
Amúgy is nehezen döntök bármiről, és ez a helyzet most erősen infóhiányos, ez nehezíti a dolgot. Ezért jöttem ide is kérdezgetni. Az tény, hogy az Astra jó, ez számomra sem kérdés, az viszont igen, hogy jobb-e egy japónál ami hasonló árban fut most.
A biztonság tudom, hogy relatív, nem egy tank kell, de azért legyen biztonságos. Néznék én nagyobbat, (D-osztálynak hívják ugye?) de a keret az limites, 1M körül meg nagyautóból jót nem adnak. Csak olyat, amivel gond van.
@bambano: ez már statisztika Az mindig jól jön.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeFranco #19931 üzenetére
Én nem húznám le annyira a japánokat, legalábbis motorikusan. Autója válogatja, hogy a körítés milyen.
Én sokat nem agyalnék, melyiket vegyem. Korábban nekem sem Opelem volt, a következő jó eséllyel szintén az lesz, vagy legalábbis német. Bár úgy néz ki, hogy összefekszik a franciákkal, aminek nem kimondottan örülök. Bár jobb, mintha a Fiat vette volna meg.
Biztonság az relatív. Ha arra vágysz, akkor nagyobb kategóriákban keresgélj.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Jim Tonic #19930 üzenetére
OK, tanulni jöttem. Vagyok én, a tudatlan, vannak határozott érvek az egyik oldalon, és jöttem a másik oldalra határozott és megalapozott érvekért.
Tény az, hogy beleültem a civicbe és majdnem magam alá pisiltem, beleültem az avensisbe, az már azért nagyobb cipő, de tény hogy beférünk.
Meg ott van az astra, amit szintén vezettem, igaz tényleg fapadosabb, de ezt nem feltétlenül bánom, ha biztonságban, megbízhatóságban, fogyasztásban, és olcsó rezsiben hozza vagy veri azt a szintet, mint pl. a fenti modellek.
Ezért kértem, hogy írjatok véleményt, érveket, hadd tanuljak
[ Szerkesztve ]
-
Faterkam
addikt
Sziasztok!
Szerintetek van e összeszerelési különbség (minőségben) a Lengyelországban vagy Németországban (Bochum) összerakott Astra Classic III. esetében?
Üdv!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
bambano
titán
válasz DeFranco #19926 üzenetére
ezekből legnagyobb valószínűséggel angol összeszerelést lehetne venni. nekem nem kéne.
másik, hogy nekem a honda motorépítési felfogása nem jön be, ez az alacsony nyomatékú, magas fordulatú szemlélet nekem nem tetszik. pláne úgy nem tetszik, hogy az általad is preferált g astrát ismerem és az meg bejövős.Szerk: a 2000-2003 időszak minőség szempontjából már nem régi idő, az már új korszak. szerintem egy 2003-as japánnak látszó autó semmivel sem jobb, mint egy átlag német.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz DeFranco #19922 üzenetére
a visszahívások darabszámát és a visszahívott autók mennyiségét tekintve kimagaslóan első a toyota.
az asszony városban g astrával jár, 13 éves múlt az idén a kocsi, most először nyúltak hozzá komolyabban (kuplungcsere, mert a városban az jobban fogy).én nem vennék japánt, a régi időkben megszerzett megbízhatóságuk mára már csak mítosz lett, főleg az eu-ban törökök meg lengyelek által gyártott japánnak kinéző autók esetén.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
adorjant
őstag
válasz DeFranco #19922 üzenetére
A G Astra egy nagyon kiforrott autó,gondolj bele,98 óta gyártották.
A Classic kicsit ki van könnyítve,hiányzik belőle ez-az,de cserébe nagyon jók a motorok (1.4 Twinport a bestbuy).
Nem ad élményt,nem leszel szerelmes belé,de amit tud,azt mindig nyújtja majd,a fenntartása megkockáztatom bármi más azonos kategóriájú autóhoz képest, a legolcsóbb.
Neked kell eldöntened,hogy mi a fontos számodra,megér-e esetleg több pénzt egy modernebb,látványosabb autó,vagy a bevált régivágású is megfelel. -
DeFranco
nagyúr
Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményeteket!
Autóvásárlás előtt állok, egyelőre nagyon az elején vagyok, nem is értek hozzá, most kezdem az első tapogatózásaimat. Az eredeti elképzelésem egy G Astra volt, leginkább classic II, keveset futott, lehetőleg "fiatal" modell. Szeretem az opelt, a legtöbbet azt vezettem, 18 év trabantozás után egy c corsa lett a családi autó, sokáig vezettem c vectrát, illetve g astrát.
Jelenleg viszont egy nagyon kedves ismerősöm nagyon kapacitál a japán autókra, toyota, honda, jellemzően eggyel nagyobb D osztály platósbarkasz méretben (mert hogy gyerekkel csak abba fogok beférni), vagy legalább egy C osztály, de japánból. Az indok annyi, hogy más minőség, annyival jobb, hogy több kilométerrel is érdemesebb megvenni, más minőség, más érzet, sokkal jobb. Tény ami tény, van benne valami.
Valamiért én viszont még mindig a német autókhoz kötődöm, a g astra régi álom, az valahogy nekem a "Das Auto".
Segítsetek nekem! Milyen indokok szólnak emellett? Miért kellene nekem mégis ezt választanom? Milyen előnyei vannak mondjuk egy 7gen civic-el szemben?
-
degu
senior tag
válasz akos86 #19920 üzenetére
Mindig mondta a matektanarom a suliba:
Jah kisfiam,az elet nem egy videojatek
Miutan megoldodott a tanksapka problema,felmerult a hats ajto muanyag karpitjanak visszszerelese.
/Egy szoke ,a piros lampanal allva belemrohant hatulrol,azzal vedekezve,hogy osszetevesztette a feket...a gazpedallal!./
Ezert kellett leszerelni a hatso ajto muag karpitjait.De a javitas,fenyezes utan nem talalom a specialis csillag-imbusz,finommenetes,lemez csavarokat./Kb. 30 db./
Lehet ilyet az Opel boltba venni?Vagy probalkozzam sima,metrikus csavarokkal?verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
akos86
aktív tag
Sziasztok!
Tudnátok olyan helyet ahonnan tudnék szerezni opel astra f facelift kiadáshoz első opel emblémát a helyi bontókat már néztem de itt sajnos nincs a neten sem találtam sajnos. Ilyen nehéz lenne beszerezni ezt ? bezzeg minden máshoz simán kapni.
3dfx, gone but never forgotten...
-
_seth_
veterán
válasz Jofi81 #19918 üzenetére
Pontosan: H7+HB3
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
adorjant
őstag
Van két feleslegessé vált C Corsa első ülésem.
A szivacs cserére szorul,de a kárpitok szép állapotban vannak.
Övfeszítő nincs rajta,az alsó sín viszont igen,így más típusokba is könnyebben beszerelhető.
Ár megegyezés szerint,hátha valakinek hasznos még,nekem már nincs rá szükségem. -
zolikaDB
veterán
Astra G távolsági milyen foglalatú?
-
degu
senior tag
válasz Jim Tonic #19909 üzenetére
Hat lehet,hogy csak egy csinaltatott potkulcs volt,mindenesetre kissebb volt a*feje*-gondolom azert mert ez volt a kulcskiralynak nyerskulcsban.
De vegul is mindegy,mert a lenyeget megtanultam,hogy a tanksapkat-ha zarhato-akkor a slusszkulcs nyitja,mint ahogy a kozponti zarat is!verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
degu
senior tag
válasz Jim Tonic #19906 üzenetére
Skoda 130-bol
Egyebkent ha en nem talaltam meg,akkor mas sem fogja!
/Csak azt tudnam,hogy minek csinaltatott az elozo tulaj egy kulon tanksapka-kulcsot?/
Koszi a tippeket!/Egyebkent a szerviz konyvnek q*vara megorultem,azutan egy csomo dolog nincs is benne,es ami le van irva/rajzolva,sokszor erthetetlen! Van valami jobb konyv?/
[ Szerkesztve ]
verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
nagyúr
Örülök, hogy örülsz.
Először is gratulálok. Milyen autóból ültél át? Jó ideje ezek a kulcsok egyformák.
Másrészt közölném, hogy valakinek nyitva hagytad az egész autód. -> komplett zárcsere[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Szplöttyy
senior tag
Láncfeszítés, ha jól tudom hidraulikus, és automatikus, tehát mindig annyit feszít amennyit kell. Ahogy nyúlik a lánc. A hidrotőke az ha indításnál szól "belefér" de az csak úgy a semmiből tudtommal nem jön elő. Szerintem kell tömítést cserélni ha szétszedik. De majd jön valaki aki jobban ért hozzá, és megmondja a frankót.
Smoke & Torque
-
Pitu
aktív tag
válasz Szplöttyy #19903 üzenetére
Ráadásul random jelentkezik ez, általában alig hallani hogy jár a motor. Korábban az 5w30-as GM olajjal is csinálta ezt 600km-el vezérléscsere után, akkor azt hittem rossz minőségűt vettem, de most castrol-al is elkezdte kb. 1500 megtett km után...
Amit nem tudok:
- a láncfeszítés dinamikusan változik? mert csere előtt melegen folyamatosan kerregett
- a hidrotőke hiba sem lenne folyamatos? indításnál van egy félperces kerregés, főleg gázadásra, de ez hamar meg is szűnik.
- ha most szétszedi a szerelő, újra meg kell vennem a tömítéseket? (nincs féléve hogy csinálták...) -
-
Pitu
aktív tag
Beszéltem szerelővel (velük eléggé meg vagyok elégedve, profin dolgoznak). Telefonomról mutattam neki a "produkciót". 3 dolgot mondott látatlanban:
1. hidrotőkék közül van ami nem veszi fel az olajat
2. a cserélt feszítő megadta magát (ezt lehet gariztatni, a javítást viszont nem bíznám már arra aki eredetileg csinálta)
3. nem használtak olyan eszközt a feszítő beállításánál ami fixen tartja a vezérműtengelyt, így pár fokkal elmehetett (filccel jelölhették meg...)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest