Hirdetés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Borokafa
őstag
Az Eu6 -os motor szerintem nem rossz, 1500-2000 között használom városban, nem kell pörgetni, alul is megy szépen ( a maga módján persze ) Sajnos komoly vehemencia az 1400kg mellett nem is várható tőle. Ha az észveszejtő gyorsulás nem szükséges és el tudod ezt fogadni teljesen jól használható. Autópályán bármely tempo stabilan tartható és a fogyasztása is elviselhető....
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Amugy nem veszes a fogyasztasa az 1,6 j szivonak varosban(videk) 7,5l korul beallt nagyreszt klimaval. Telen 8 korul van.Orszagut 5,5 - 6 autopalya 6,5-7
-
Borokafa
őstag
Én apámék trabijával kezdtem, szegény sok mindent átélt...... Az első saját kocsim kispolski volt, kiéltem rajt fiatalkori kreativitásomat. (hanszigetelés, kárpitozás, sport ülések, elektronikus gyújtás, stb.) Ami a leg fontosabb: volt benn manuális tempomat azaz kézi gáz gyárilag. Igen jó szolgálatot tett, mert több országot is bejártunk vele. De rég is volt.....
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Az én autóm gyakorlatilag új és az sem fúj nagyon hideget. Ettől függetlenül lehűti az utasteret, és hosszabb távon sem zavaró a klíma használat.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Sziasztok! Ma volt lehetőségem és mérlegre álltam az astrammal.(J sedan) tele tank + az én 90kg-om + az autó 1480kg!
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz Luck Dragon #59255 üzenetére
Eddig elégedett vagyok vele. 17k km.
-
Borokafa
őstag
Az újabb 1,6-al (XER) is szerintem szépen el lehet közlekedni. Nagy sportosság persze nem várható, de nem is hátráztat senkit. Viszont pl. Győr-Veszprém között a Bakonyban még Cseszneknél sem kellett visszakapcsolnom, simán végigment 5-ben. Városban (Győr) jelenleg 7,5-ös átlagfogyasztása van.
-
Borokafa
őstag
Hát ha én használt autót vennék , az C Vectra 1,9 lenne. A cégnél több is volt, keveset fogyasztott , nagyon ment és rettentően stabil volt. Igen szerettem velük menni.
-
Borokafa
őstag
Megtörtént az astra első szervize, shell helix ultra ect c3 olajat kapott. Szerencsére eddig minden rendben van vele. Az elmúlt 16e km fogyasztási átlaga 7,6l kb.85% városi használat mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz haddent #57630 üzenetére
Pl. főnököm skoda octavia kombija 1,9-es dizel új kora óta zabálja az olajat. Szerencsére az astrám még egyáltalán, most megy az első szervízre Az előző 1,4-es H-astrám 150k km-nél is utántöltés nélkül bírta, igaz akkor már lement minimumra az intervallum végére.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz diablo1984 #56584 üzenetére
A régi Astra G 1,4 1,6 közös hengerfejjel bír , mindegyik szíjas. Az újabb a twinport már láncos. Volt egy köztes széria is rövid ideig a típusváltás idején ami a régi szíjas motor osztott szívócsatornás(twinport) változata volt. (Ezeket a cégünk gyártja) Mivel mindegyiket használtam, a lényeg: A régi tipus alapon gyengébb magas fordulaton jóval rugalmasabb élvezhetőbb, viszont többet fogyaszt, esetenként az olajból is. Az újabb Twinport takarékosabb, alacsonyabb fordulatszámokon erősebb, de nagyon hamar elfogy. A lánc általában 150-200k kilométer körül kezd el zörögni....Röviden
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz Markizmark #56071 üzenetére
A második tankolásnál járok a nitro+ al, nekem is tetszik
-
Borokafa
őstag
Végig próbáltam az itt nalunk kapható premium benzineket, természetesen utoljára hagytam a leg drágábbat. Es hat ennel tenyleg lehet érezni egy kis plusz rugalmassagot. Ez a Shell VP nitro. Következő talan a spuri Jg2-vel kezelt benzin. Többinél szinte semmi...
-
Borokafa
őstag
válasz diablo1984 #54944 üzenetére
Az előző 1,4(90) után komoly előrelépés. Sokkal nyomatékosabb. Viszont tényleg nem egy rakéta, ha a turbós erőgépekhez hasonlítják, de reálisan nézve azért mindenre elég. 1-2-3-ban nagyon megy (ez kb.160-at jelent) 4-5-ben már nem annyira virgonc azért. Jól megrakva 4szem+ csomagok sem nyüglődőtt, simán bírta a tempót a haveromék diesel Zafirájával a nyáron Görögbe menet. Ami érdekes, hogy alig volt különbség fogyasztásban. Gyorsulni nagyon tud úgy 140-ig. Alapvetően elégedett vagyok vele. Persze mint a legtöbb autó ez sem tökéletes
-
Borokafa
őstag
válasz diablo1984 #54937 üzenetére
Sajnos az elmúlt hónapok városi fogyasztása 8l körül volt....
Haddent: Igen, a motor meg B1,6XER[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Most volt az ünnepekben egy Győr-Zsámbék-Győr utam. Kíváncsi voltam a fogyasztásra pálya nélkül. Azért ahol tehettem legalább 100-110-el mentem. 5,8 lett a fogyasztás
-
Borokafa
őstag
Nekem volt olyan klíma hibám a G-nél, hogy a mágnes tekercs nem húzta be a kuplungot, így el sem indult a kompresszor. Persze először minden másra gondolt az iparos. A javítás végül aztán nem volt húzós.
-
Borokafa
őstag
válasz Declare #53836 üzenetére
Azért az szerintem vállalható, hogy minél bonyolultabb egy szerkezet annál több esély van rá, hogy valami elromlik..... és bizony el is romlanak.....kollgám 3 éves turbos-benzines autójában potom 150k volt most a turbo javítás.
Más... barátom 1,7cdti szintén J astrája úgy gyorsul hogy "szinte hátbavág", aztán mikor gyorsultunk egyet meg csak lesett, hogy 130-ig semmivel sem ment jobban a benzinesnél...... utána már persze elhúzott[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz realmadrid #53182 üzenetére
Hát én az 1,4 J-re gondoltam (már hogy el kell felejteni) , mert ez is a kérdés volt. Amúgy az 1,4H-is újan került hozzám és 150k km-t mentem vele és szerettem is nagyon, de ha előzni kellett, vagy ki kellett ugrani egy kereszteződésben azt nagyon meg kellett gondolni. Azt nem tudom mennyiben módosíthatta a menettulajdonságokat az Eu6-ban lévő új motorvezérlő de egész jól használható.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Az enyém pl. J sedan (2015) 1,6 szívó Eu6-os. Aztán, persze a teljesítmény az annyi amennyi, de nekem bőven elég. 1,4-es H astra után egy csoda. Alapról húz végig. Egy dízelhez természetesen nem hasonlítható. Opeles barátom szerint alig van velük probléma. Fogyasztása 6-8l között. Klímát alig érzi meg. 1,4-et szerintem el kell felejteni.
-
Borokafa
őstag
Szigoruan gyakorlati síkon....egy más kategória a J-astra. A súlyon és az A-oszlop takarásán kívül nem tudok negatívot mondani róla a H-val összevetve. F-G-H astra után most J-t használok.... Elméleti síkon is a J újabb konstrukcvió és nincs teleszórva gyári hibákkal. Később is jobban eladhatóbb lesz és a felszereltségük is általában magasabb. Szervizigény mint a H-nál. Vezérműszíj 160k km-nél....
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Olvastátok már?[link]
-
Borokafa
őstag
Ha érdekel hogy készülnek a (Opel is) hengerfejek: [link]
2015-ben 3 milliót gyártottunk Győrben[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Benzin adalék - kb 200km utan az első tapasztalatok a Spuri JG2-vel:
Fogyasztás csökkenes nem tapasztalhato. Motor fInomabban jar, könnyebben indul és egy kicsit fürgébb is az auto.[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz haddent #51218 üzenetére
Motorfelhozatal annyiban változott, hogy a J-be már az új turbós motorok is futnak, abban nem vagyok biztos, hogy az 1,6-os gázolajossal is kapható-e. A futómű úgy lett feszesebb, hogy nem lett tulajdon képpen keményebb. A watt rud miatt szinte semmi oldal dőlés nem tapasztalható, a kanyarokban nagyon stabil. A futóműve csak hasonló az előző H-generációhoz, de nincsenek csereszabatos alkatrészek. Fék nagyon jó. Ülése elől hátul kényelmes, kicsit más mint a H-nál, talán nem annyira kemény mégis van tartása. Nekem sajnos csak a sima ülés van. A nyári Görög utat hát problémák nélkül ki lehetett bírni benne. A klíma is más, nem fúj annyira hideget mint a H, mennyiségben talán többet, de az úgy eloszlik , hogy egyáltalán nem bántó. A H-nál néhány óra után már elkezdett kiszáradni a szemem, ennél nincs ilyen (két zónás digit) A motor is kicsit más, éppen pénteken kérdeztem rá a Szentgotthárdiaknál az A1,6XER és B1,6XER közti motorikus (esetleg szoftveres) különbségre (Eu5-Eu6)? Minden fokozat normálisan használható nincsenek használhatatlan tartományok. 1-2-3-ban fürge 3-ban a 150-160 sem esik nehezére aztán 4-5-ben már azért érezhető az 1400kg, ettől függetlenül ott is megy normálisan, de ott már csak átlagosnak mondanám. Tempomat - rögzíthető az éppen aktuális sebesség illetve be lehet állítani neki pl autópályás sebességet és azt egy billentéssel be lehet kérni. Minden kézre áll, a könyök támasszal kiegészítve nagyon kényelmes az autó még hosszabb távon is.
Menetstabilizátor-kipörgésgátló alap, az Intellilink600rádió rendszer-tökéletes kihangosító rendszerrel bír. Amint beülök kapcsolódik(BT) a telóm hozzá és mindent a 7"-os kijelzőről lehet intézni. Pl. ha hív a lányom a fényképe megjelenik a kijelzőn. Ha hívnak telefonon és erős a levegő befúvás azt is leveszi addíg. Média bevitel USB-n BT-n, Jack csatlakozón keresztül. Természetesen CDlejátszó is van. Hangminősége erős közepes. Aztán a szokásos elektromos-fűthető tükör, elektromos ablak olyan Opelos. Távirányítója nagyon messziről is működik talán még 100 méterről is. Csomagtartója automatikusan nyílik a műszerfalról, vagy a távirányítóról.[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Csak annyit szeretnék megjegyezni csendesen Astra F-G-H után most J-t használva, hogy az újabb generáció mindig lényegesen jobb lett az elődjénél, annak ellenére is, hogy néhány bakit mindig elkövettek. Remélhetőleg a K-t most rendesen összehozták.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Ez sem néz ki rosszul: [link]
-
Borokafa
őstag
válasz haddent #50875 üzenetére
Most filózok én is Mobil1 ESP vagy NewLife között. Előző autómba Castrol Edge volt kivéve az első 3 szervízben elvégzett olajcserét akkor a GM olaj ment bele. Sajnos a H astra igen csettegősen indult az ilyen téli hidegekben, de rövid időn belül mindig elhallgatott. Jó volt a Castrol, de most azt hiszem váltani fogok. Mondjuk ennek hidegen sincs szerencsére rossz hangja és jó lenne ha így is maradna.
-
Borokafa
őstag
Kellemes Ünnepeket!
-
Borokafa
őstag
válasz lsebestyen #50133 üzenetére
Legendásan jó terepjárók, még mindig kevés a hozzá hasonló ezen a téren.
-
Borokafa
őstag
válasz AMD Power #50079 üzenetére
Astra h 1,4 első hozzányúlás 105k km-nél első fékbetét +vízpumpa csere, következő 135k km-nél stabilizátor pálcika, főtengely szimmering az ékszíj tárcsánál, két belső kormányösszekötő, + két féktárcsa elöl. Összes javítása ennyi volt. Eladás 150k kilométernél. Minőség
-
Borokafa
őstag
válasz AMD Power #50060 üzenetére
Csodás árak vannak, májusban futottam néhány kört én is és úgy maradt az astra sedan....4,2m volt business felszereltséggel +alufelni+radar és beszámították az 1,4-es astrámat 10 évesen 1,35m-ért. Nem találtam ebben a (ár)kategóriában jobb megoldást. Pedig néztem Mitsut, Suzukit stb. A K sem igazán olcsó, ha normális motorral és felszereltséggel nézzük.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz diablo1984 #49796 üzenetére
Én már úgy megszoktam, hogy nem gyorsul a járgány(a 3 előző astra), hogy már a mostani 1,6 szívó is jónak tűnik
-
Borokafa
őstag
válasz mohabá 007 #49628 üzenetére
Ez a kategoria átlag. -allitolag-
-
Borokafa
őstag
válasz Declare #49622 üzenetére
Mert mielőtt astrát vettem megnéztem a mi autónkat is és nem győzőtt meg a vékonyka ajtó ami hasonlóan záródott mint régen a wartburg, a lemezek hajoltak ha nekidőltél és mindenhol egyszerű megoldások a burkolatoknál (mondjuk ez + is lehet. ) Az astránál (j) meg egy csomó minden azért túl van bonyolítva és ez azért kilókban mérhető. Egyébként ettől a súlytól sem érzem annyira lustának, szép egyenletesen húz mindenhol. (persze a maga módján )
-
Borokafa
őstag
válasz F_Gergely #49564 üzenetére
Klíma Astra j 1,6, szerencsére épp hogy csak észreveszi, előtte 1,4H nagyon észrevette, mintha behúztam volna a kéziféket. Viszont H-nál klímával 2-3 óra után kiszáradt a szemem, pislogtam, minden bajom volt. J-nél nem fúj annyira hideget, viszont mennyiségben többet és a nyári Görög utat is probléma nélkül viseltem.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz haddent #49476 üzenetére
A szívó csatorna egy bordával ketté van választva, na azért twinport. Vezérlés nálunk az Opelnál a lehető leg egyszerűbb van, csak a vezértengelyek(szívó-kipufogó oldalon is ) szögét tolja el. Talán a régi röpsúlyos szabályzókhoz tudnám hasonlítani. Más gyártóknál sokkal komolyabbak is vannak.
Itt a néha előforduló hibával együtt jól látható:[link][ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz sasa58 #49465 üzenetére
Mi gyártjuk a hozzá való hengerfejet, én is részt veszek a hengerfejek fejlesztésében már vagy 20 éve, hidd el, hogy az Sok probléma volt a csatornák közti vékony borda öntésével..... Ha gondolod holnap küldök róla képet, ha bementem melózni. Egyébként nekem is ilyen van....
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz szabonagyur #49457 üzenetére
Csak érdekességképpen.....az egyik kollégám majdnem akkor vett corolla sedant mikor én a J sedant. Annak a motorja modernabb 1,6 szívó 130 paci. Hasonló a felszereltség is (nálam plus az alufelni+tolatóradar) és így lett neki 1 millával több az ár. Fogyasztásban kis különbséggel a Toyota a jobb. Én is kíváncsi vagyok hosszabb távon hogy fog alakulni a két autó fenntartása.
-
Borokafa
őstag
válasz szabonagyur #49452 üzenetére
A szomszédom Toyotás szerelő, szerinte amennyivel drágább hozzá az alkatrész annyival kevesebbszer kell hozzá Szóval szerintem használtban is igencsak jó autók azok. De mint mindegyiknél itt sem mindegy az előélet.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest