-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
n@p@lm
őstag
Hasonló esetem volt.
Megszüntettem a Net&Roll S TK csomagomat, Díjnetes számlázásom van.
Amint megszüntettem, leválasztódott a Telekom app-ból is.
Valahogy megkeresésre kerültem hogy díjtartozásom van (ami jogos mert tört hónapról beszélünk), fizessem be.
Felhívtam őket ez miatt, kértem tőlük a számlát.
Mivel elektronikus számlázáson vagyok ezért (első körben) nem tudtak számlát kiküldeni (a Díjneten és az app-ban), azt szerették volna ha bemondásra átutalom a tartozásom ami kemény 2236 Ft volt.
Én meg úgy gondoltam hogy lótúrót, igen is küldjenek ki egy számlát.
De csak nem akartak.
Aztán kicsit erősködtem és kiküldték emailben a számlát amit már természetesen átutaltam.
Ez idén februárban történt, de kellett futni vele pár kört.
Vettess fel számlareklamációt, nálam is csak a Speciális Contact Center segített. -
#85512448
törölt tag
Te kevered a dolgokat: szerződés megszűnése a szolgáltatás megszűnésére vonatkozik, nem a jogos tartozás követelésére.
Vagy a te logikáddal: kötök veled egy szerződést lakás felújításra, október 1-geyl kell befejezd a munkát. A fizetéssel pedig halasztva állapodunk meg, október 8-ban. Aztán közlöm veled, hogy nem jogos a követelésed, mert október 1-gyel nem állunk szerződésben egymással. -
4Grider
félisten
Mivel az ÁSZF alapján kell működnie a távközlési szolgáltatóknak, rajtad kívül mindenki az alapján kell hogy gondolkodjon. Mindenhol a lezárás napját követi egy utolsó számla, aminek az egyenlege lehet pozitív, negatív és nulla is. Időnként jön egy ember és mindig arra hivatkozik, hogy ő már elszámolt, jogtalan vele szemben bármilyen követelés. A számlázási rendszerek viszont általában jobban tudják, hogy ki mennyivel tartozik még egy megszüntetést követően.
-
jani071
csendes tag
Mikor szüntetted meg a szerződést? Az adott időszakot nem
tudod a helyszínen rendezni. Pl. Te hónap 15-én szunteted meg a szerződésed , akkor az az időszak hónap 1-15 közötti tört számlája csak a megszüntetés utáni hónapban készül mivel utólagos számlázás van. Hiába írod le többször, hogy jogilag nem vagytok partnerek meg kérsz törvényi hivatkozást ettől még azt nem tudtad befizetni mivel nem volt arra az időszakra elkészült számlád… ezért is linkelték be az ászf-t. -
vg
addikt
Előzmény;
"Egy hónapja lemondtam mobil előfizetéses szolgáltatást ügyfélpontban. Kifizettem mindent, azonnal meg is megszűnt a szerződésem a céggel. Ma küldtek postán egy felszólítást, hogy fizessek több tízezer forintot, mert csak. Nincs velük szerződésem egy hónapja, jogilag nem vagyunk partnerek. Mindent kifizettem, hiszen ha nem tettem volna meg, akkor nem is lehetne lezárni a előfizetéses szerződést. Nincs náluk semmi előfizetésem. Se az app, se a weboldalra belépve nem látok semmit. Ilyenkor mi a teendő?"
Tettem panaszt, kértem törvényi hivatkozást, hogy mi alapján követelnek tőlem bármit is. Ma küldtek egy aláíratlan választ, ÁSZF-t adtak, ami már nem vonatkozik rám, ugyanis nincs köztünk érvényes szerződés (törvényi hivatkozást nem adtak, mert nincs). Érvényes hajtájban lévő szerződés nélkül nem lehet követelni semmit. Nem voltak képesek megítni, hogy mivel tartozom. Kértem a panaszommal együtt küldjenek csekket. Nem küldtek. Ma tettem ezért is panaszt telefonon. Állítólag posta eltüntette a csekket...???? Biztos vagyok benne, hogy direkt nem küldik, hogy évek után milliókat kelljen fizetnem. Nem baj, meg van hangfelvételben, hogy ezt mondja telefonos. Aztán kértem app-on, hogy email-ben küldjék az adatokat hova és mennyit utaljak, erre valami hosszú szöveget bemásolt appba a illető... hihetetlen. Ha személyesen fizetem be, akkor nem adnak elismervényt, hogy befizettem. Ha utalom, azzal se érek sokat. A csekk az egyetlen bizonyítható dolog, de nem engedik.
Tényleg igaz, hogy a normális munkaerő kerüli a telekomot, csak retardáltak maradtak ott.
-
mazsiii92
aktív tag
Szívből kívánom, hogy oldódjon meg, de jobban jársz, ha magadtól mész utána a problémának, és nem a T-re vársz, mert ők nem számlát vagy csekket fognak küldeni a felszólítás után, hidd el.
A többiek már leírták hogyan tudod kijátszani Vandát, én a helyedbe ezt tenném, vagy bemennék az üzletbe, bármelyiket választod azért előtte kicsit higgadj le.
-
Azt kell mondani Vandának, hogy számlapanasz, vagy nem szólsz hozzá kis ideig és kapcsol ügyintézőt.
Türelem, nyugalom, határozottság és megoldódik. Amíg nem tudni, miről van szó, nem érdemes feszengni rajta.
Nem volt esetleg bármi hűség? Meg amit írtak korábban is, nem tudnak mindent azonnal kiszámlázni a lemondáskor, ki kell deríteni, mit szeretnének. Utalni semmi esetre sem, amíg nem látni tételesen, mit kell. -
AnonymusX
őstag
Ne várj a csodára, írj addig nekik ezen a felületen.
Kiválasztod, hogy nem vagy előfizető, lakossági mobil, számlázás, behajtási folyamattal kapcsolatos panasz.
Le tudod írni, hogy számlát nem kaptál, fogalmad sincs mit kérnek rajtad számon, illetve kérheted annak igazolását, hogy mi is ez a tartozás (azaz a számlát, ha volt).
-
vg
addikt
Mondja a mondat végén; Igen. Igen! Nem értettem, a mondat végén mondja, hogy igen! Igen. Nem értettem.... Vagy; Mondja a mobilszámát... 12341181. Nem értem, mondja lassan számonként... 12341181. A bediktált számot nem találom, mondja a mobilszámát... Ezt ment 10 percig, aztán rácsaptam itt röhögtek rajtam gec. Trágyadomb lett az egész cég.
-
Landsmann
addikt
Szerintem a számlát végérvényesen ott a helyszínen egyik szolgáltató sem tudja lezárni. Az alapdíjat igen, hiszen az előre számlázódik, de a forgalmi díjak utólag. Lezáráskor nem hinném, hogy azonnal rendelkezsére áll minden információ ami alapján a forgalmi díjakat is ki tudják számlázni.
-
AnonymusX
őstag
Túlpörgeted.
Én akárhol mondtam fel eddig az előfizetéseimet a felmondás után némi idő múlva mindig érkezett egy végszámla. Erre a korrekt ügyintézők fel is hívják a figyelmet és odafigyelnek arra is, hogy a címed is rendben legyen pont azért, hogy megkaphasd az utolsó számlát.
Nincs a szolgáltatóknak arra kapacitása, hogy minden megszűnő szerződéshez akkor generáljanak számlát, amikor az megszűnik. A számlázási rendszer ütemezésébe nem kavarnak bele ilyen miatt.
Egyébként az alábbi rész szerepel a Telekom felmondó nyilatkozatában (ezt vagy hasonlót intézhettél elektronikusan az üzletben):
Előfizető kötelezi magát arra, hogy a fenti szerződések megszüntetésének napjáig a használattal kapcsolatban felmerült költségeket az erre vonatkozó számla megérkezését követően az abban megjelölt fizetési határidőben kiegyenlíti.
-
AnonymusX
őstag
Nem is hátralék az aktuális hónap forgalmi díja és előfizetési díja.
Ilyennel még nem találkoztam a Telekom esetében, hogy a felmondáskor elő tudnák állítani azt a számlát, ami minden forgalmi díjad tartalmazza addig a napig.
Mindenesetre ahogy kali is javasolta, csak a Telekommal tudod tisztázni, mit követelnek rajtad.
-
AnonymusX
őstag
Postán nem kaptál számlát? Előfizetés megszüntetésekor így szokták elküldeni, nem pedig online, mert ilyenkor minden online dolog megy a levesbe a Telekomnál.
Ugye a megszüntetéskor az aktuális havi számládat még nem tudod kiegyenlíteni, mivel azt a következő hó elején állítják ki. Itt van egyébként a kapcsolódó leírás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- Xiaomi Redmi Note 11 64Gb Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged