- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Komi28
senior tag
-
polonic
félisten
válasz
forceberg #56894 üzenetére
Nyilván nem tudtam tankolással mérni. Nem töltöttem rá minden szakasz után.
Szóval ez a fedélzeti értéke. De azt néztem, hogy viszonylag pontos. Pár deci eltérés lehet.
Tankolás után kiszámoltam a fogyasztást, 6,2 liter lett a vegyes. Ebben minden van, országút, autópálya, város is. Ekkor mutatott egyébként a fedélzeti 6,3-at.Lehet majd megnézem úgy is egyszer, ha úgy alakul, hogy mindig teletankolom a különböző etapok után.
-
diablo1984
veterán
válasz
forceberg #56888 üzenetére
Igen, tudom, 4 fok alatt még extra cuccot is nyomat magába, hogy hamarabb melegedjen, ilyenkor 1000 fordulat az alapjárat, és büdös egy szaga van, na akkor kajál, míg be nem melegszik, ahhoz kell kb 5-6km, hogy meginduljon a mutató felfelé, még jó hogy van benne kiegészítő elektromos fűtés is, így már 2 perc után fűt! Amúgy távolságra jól fogyaszt, igaz már egy éve nálam van, de nem próbáltam spórolgatni vele, 130-nál 6 körül eszik pályán, de majd most nyáron jobban lesz használva, feltéve ha nem adom el tavasszal és veszek egy Megane3-ast 1,6 benzines motorral, vagy Toyota Versot, esetleg VW tourant, mindet szívóbenzin motorral! Csak most hogy néha rátévedek a pályára, lényegében kínlódás mentes a dízel is, már majdnem elhiszem, hogy nem fog leszívatni egyszer(de fog, biztosan fog, az álmoskönyv is ezt mondja).
(#56889) Plero: az enyém külföldi autó volt asszem valami 150e km-rel az órájában, de valamikor vezérlés szakadt volt és csak tákolták, rádobtak egy bontott hengerfejet(tényleg csak rádobták, használt hengerfej tömítéssel, jól van az úgy), ezért kellett neki esni az egésznek, magamnak akartam csinálni, ezért raktam rendbe mindent rajta. Minden jól is ment addig, míg haver nem dobta be az 5 éves skodája kulcsát, hogy új autót vesz, ha kell, akkor jó áron vihetem, én meg elcsábultam a fiatal szekértől, így volt kollégámék bagóért átvették a lagunát amit azóta is megelégedéssel használnak, vertek bele kb 20 ezret, még egy csavart sem cseréltek benne, alvázvédőzték és ennyi!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #56569 üzenetére
Igazából, konkrétan ez most tényleg az agyamra ment, szörnyű volt utána kullogni és látni ezt a vezetésnek nevezett izét...balfax nőt, egyszerűen le és fel kapcsolgattam 2-3 között.
Ha végre 1500, netán főlé ment a fordulat, akkor 3, de ekkor jött a fékezés, vissza kettő, megint gurulunk 30-40-50....>>>>húha lesz valami és igen 55, felkapcsoltam háromba újból, erre majdnem bement az árokba (de jó lett volna) én biztos meg nem álltam volna egy ekkora Istenbarmának, még nagyobb fékezés, alig megyünk hússzal és ez ment legalább negyedórán keresztül! Gondolom mögöttem is szidhatták rendesen.
Lehet, hogy száraz úton frankón megy neki (bár kétlem), de ha havazik és ekkora béna lesz ilyenkor, akkor maradjon otthon, mert az egyik legnagyobb baleset kockázati tényezővé lép elő!
Egyébként meg, egyetértek avval, amit írtál.------------
szerk:
(#56570) Sanyo77
Lényegében, pont azt írtad, amíg én bepötyögtem ezt a hszt, hogy aki (túl) lassan megy az balesetet idézhet elő.
-
speedydb23
senior tag
válasz
forceberg #56537 üzenetére
Ne haragudj, de ezzel nem értek egyet, mert én ültem világos vajbőrös M2-be, mivel ez volt a cégnek, de én a sima szövetbelsől M3-at sokkal minőségibbnek tartom...
M2-nek a műszerfala se néz ki jól, szerintem, de ez persze szubjektív, viszont az összeszerelés minősége, és a felhasznált anyagok elvitathatatlanul az M3 felé billentik a mérleg nyelvét. Akkor még nem is beszélve a zajcsillapításról, amiben az M3 bizony köröket ver az M2-re.
Egyébként meg a M3 a L3-nak az alapjaira épül, értsd itt akár a futóművet is, legalábbis én így olvastam.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #56501 üzenetére
A légyzsák hiba ha csak csatlakozó akkor oké.
De mondjuk az tény, hogy ennyiért csodát nem szabad várni, és végülis csak egy kettes megane.
Diaggal kell menni megnézni mindent és akkor bele lehet vágni.Miután ment vele az ember és nem kopog nem csörög, meg a fékei nincsenek halál állapotban.
Mert az rögtön egy százas, ha fékcserével rajtolsz. -
diablo1984
veterán
válasz
forceberg #56499 üzenetére
Ha valaki el akar adni egy autót, ami holtponti jeladó hibás, akkor miért nem tesz bele egyet? Mert így lehet a vevő kipróbálja, megtetszik, megírják a papírt és már be sem indul! De lehet azért nem vesz bele, mert nem ez a baja, haveréknak is volt clio2-esük, az is eljátszotta, hogy csak akkor indult, ha épp akarta és nem FHP jeladó, hanem komplett elektronika hibája volt, az tiltogatta az indulást, de az nem 10 ezres tétel.....
Itt voltak cserélgetve dolgok, a motorház tető színe barnásabb is mint a környező elemeké, de nem is tökéletes árában van, gondolom nem is akarnák törés mentesnek mondani, de az FHP jeladó gond, az nekem erősen sántít, a vevő helyében megmondanám, hogy fizetek egy tízessel többet, de cserélje ki ne legyen indulási gond vele...... De itt már valaki ráunt, ezt tükrözi az ára is.....De hozzáteszem, hogy nem ismerem a konkrét példányt, lehet csak fhp és csatlakozó baja van, csak a tulaja meg akar tőle szabadulni, ezért kell megnézni, megkérdezni, de csodát nem várni!
-
polonic
félisten
válasz
forceberg #56240 üzenetére
Én is ettől tartottam, hogy 30 ezrenként viszik cserére. De olyan 23 ezrenként volt, ahogy nézem. Kivéve ugye az utolsót nem tudom.
Mondjuk az a 23 ezer sem feltétlen jó. De azért mégis csak jobb a 30 ezernél.Mondjuk a garancia miatt vitték ugye márkaszervizbe mindig. Egyébként 100 ezer km/5 év volt rá.
Meglesz a csere rövid időn belül.
Köszi! -
polonic
félisten
válasz
forceberg #56236 üzenetére
Igazolt az előélet, azért is vágtunk bele ebbe.
105600 pár km van most benne. vagy 200-at már én pakoltam bele
Céges autó volt, a használója sajátjaként bánt vele, gondos gazdája volt. Ismerjük is az illetőt. Asszonykám annál a cégnél dolgozik, kis cég, nem multi. Végig márkaszervízben szervizelt autó. Számlákat a szervízről le is fénymásoltam, amikor kb 2 hónapja kiderült, hogy jön az autó. Viszont most nem találom rohadtul. El nem tudom képzelni, hova hánytam el őket. Most majd el kell kérnem azokat megint.
Úgyhogy nem emlékszem pontosan, hogy az utolsó szervíz hány km-nél volt. 9-essel kezdődő, ennyi ami megmaradt. Arra emlékszem 2017 július táján volt. És szerencsétlenségemre az utolsó bejegyzést meg a szervízkönyvből kihagyták.Ezt is pótoltatom majd. Arra is emlékszem, hogy az elf fulltech fe olajat töltöttek bele. Ilyet vettem most egyébként és ezzel töltöttem fel, 8 decit öntöttem bele. Most felénél feljebb van.
Úgy csináltam az ellenőrzést egyébként, ahogy írtad.
Természetesen jön hamarosan az olajcsere. És onnantól kezdve én 10-15 ezrenként cserélem.
-
Sanyo77
tag
válasz
forceberg #56182 üzenetére
Enyém is ilyen, de fogalmam sincs hogy csinálja.
Kérdezősködtem erről, de csak találgatás volt, konkrét alkatrészt senki nem tudott mondani.
Szerk.: Valaki tudja milyen turbó védelem van a Laguna-ban, ami megvédi a leállítás után, ha túl meleg? Én mindíg hűtöm.
Egyértelmű, hogy semmilyen, és mindenki bölcsen átsiklott eme mondat felett, csak én voltam ilyen balga, hogy rákérdeztem? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #56144 üzenetére
Akkor legyen itt egy (amolyan) extrém adat is.
235km/h (GPS) óra szerint 250km/h óránál az FC nálam 24.5-25 liter körül mutat, de a kútra érve ez "csak" 20-21 körül van, szóval itt már elég durva eltérés van, szerencsére lefelé. Bár az a 3-4 lityi ilyenkor már olyan mindegy. -
footy
addikt
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #56100 üzenetére
Igen, de már le lettem hurrogva emiatt. :-D Mivel sokat tankolok külföldön, a sima alap shell-el is csendesebb, jobban megy, mint itthon az agyon ajnározott prémiumokkal.
Egyébként, ha itthon tankolok, akkor fele-fele arányban tankolok molt és shell (mind kettő premium) egymás után, akkor kb azt a hatást érem el, mint az előbb említett sima külföldi alap üzemanyaggal.
Egyszer sikerült sima mol-t tankolni bele, azt hittem kitépem a hajam, annyira szar volt az autó. Egyébként az omw premium-tól is hangosabb lesz és már sokadszorra olvasom ezt rönósotól. Graz-ban meg a tkm tudja hány omw kút van, szerintem legalább 5, bármelyiknél beletolom az alapot és észrevehetően jobb lesz az autó.
Azt írják mende-monda meg placebo, mondják csak, de én úgy próbálok kalkulálni, hogy itthon ne nagyon kelljen tankolni. Viszont a kinti premium és alapoknál én nem érzek ég és föld különbséget, sőt szinte semmit. Egyszerűen jobb az üzemanyag külföldön.------------
Valvoline-t nem próbáltam még, de ha beválik, lehet nem is kell csak xado, maradok motul+vt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #56005 üzenetére
Én azért mondom eezt, mert tapasztaltam milyen a laguna kombiban az 1.5 DCI
konkrétan egy ilyenben ültem, vezettem is.Elismerem, hogy nem vagyok diesel párti, de minden ellenérzésemet félretéve sem volt meggyőző a menetdinamikája. (kb. azt hozta amit az én 18 éves 1.6 benzinem a kisebb könnyebb kaszniban)
Pedig csak ketten ültünk benne, és nem is volt megpakolva.
Nagy a kaszni ennyi, ezen nincs mit szépíteni.
az 1.6 os változó geometriás turbóval már kellemes volt, de igazán a 2.0DCI az ami viszi is. -
Nordik
őstag
-
#32577792
törölt tag
válasz
forceberg #55823 üzenetére
Ha van ismerősöd Romániában, vagy Szlovákiában, ott vegyék meg, hozzák át ha jönnek, vagy menj át érte.
Van olyan eladó kínai (vagy hasonló) akik ismerik a magyar-lengyel vámosok szokásait és ha ide kell küldeni, nem tesznek mellé CD-t és márka matricát sem. Elvileg ez nem bukó. Én nem mertem bevállalni, vettem vaterán egyet. Egyébként sztem a kínai trükközik, mert GOLD verziót emleget, drágábban. Lefotózva milyen az új a szuper és milyen a szar. Amit vettem már nem mai, szétszedve, GOLD. -
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #55820 üzenetére
Tudtommal, ha nincs rajta márkajelzés akkor nem köthetnek bele.
Magyarán olyat kell nézni amin nincs semmilyen márkajelzés.
Akkor maximum annyit buksz a vámon, ha fennakad, hogy áfát kell rá fizetned.
De jófogáson is van egy csomó 30 körül, ami ugyan így jön be az országba csak azt mástól veszed meg.
Magyarán ő berendeli te meg kifizeted neki a rizikómentes átvételt. -
kisgyerek85
senior tag
válasz
forceberg #55773 üzenetére
Használtam vettem Fulldát gumistól pár éve, első nyáron még jó volt, aztán a második nyárra olyan hangos lett, hogy akkor vettem egy hankook k424 szettet (ekkor meg is fogadtam, hogy többet életbe nem veszek használtam gumit)
Azóta ez a szett lefutott két nyarat (23387km) és nagyon meg vagyok elégedve vele. Itt a fórumon a gumi topicban sokan használják ezt és ezért esett a választásom nekem is erre.
Téli garnitúra szintén hankook, viszont abba jólval kevesebb futás van, de azzal sincsen problémám. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #55742 üzenetére
Mondjuk a lagunában a termosztátot kicserélni, kb 10 perc (már párszor cseréltem) és közben ittam egy vodka narancsot és lecsekkoltam a mobilon az email-eket. De ha vezérlést kellene emiatt babrálni, nyilván belevágtam volna már a házi gyártású atombombámat, függetlenül attól, hogy egy ritkán cserélendő filléres alkatrészről van szó.
-
AttyVin
aktív tag
válasz
forceberg #55735 üzenetére
Ez logikus.
Csak az nem tiszta, hogy az első (kereskedői) feltöltés után "honnan vette" az adatokat, amik elmentek valami Föld-Hold távolságig az első években.
A R-szervizben eleinte beírták az aktuális óraállást amikor ott járt?
Nem tudom, mert évekig rá sem néztem a MyRenault-ra, csak valahogy tavaly jött elő újra a dolog.
Na, akkor írtam be először a "tényleges" állást.
Viszont közben szervizben is jártam, de utána nem volt látható változás a számokban... -
szasanyi
félisten
válasz
forceberg #55542 üzenetére
Ha ez ilyen egyszerű lenne már nem is kérdeztem volna. Kis túlzással mindeki mást mondd mi a jó, és mi felel meg a gyári alkatrésznek. Aztán mondtak erre Mann, Delphi, Purflux, Valeo és Filtron márkát is. Nem márkaszervizes volt, hanem Autóklub szervizes mivel a márkaszervizben 70k egy szerviz (olaj + olajszűrő + levegőszűrő) így azt mellőzték. Olyan horror költség mellett meg is értem.
diablo1984: én is OMV MAXXMorion gázolajat tankoltam, de sajna nekem nem gyere be ez a 40 Ft/l többlet. Asszem legközelebb a Lukoil Premium gázolajával teszek próbát, így már tudom hasonlítani a motor fogyasztását, hangját, dinamikáját (persze a 90LE-s dCi motor egy 1337 kg öntömegű autóban semelyik üza-gal sem szaggatja a flasztert, igaz ez nálam nem is volt szempont).
-
szasanyi
félisten
válasz
forceberg #55540 üzenetére
Mitől "csapongok"? Kérdezek, infót gyűjtök mert erre való a topik. Vagy tévednék?
Nem mindenki van olyan infók birtokában amikek felől érdeklődök, és amik egyébként fontosak. A gázolajszűrő pölö az egyik legfontosabb és a kül. termékekhez nincs odaírva ez az adat ami egyébként sok más infónál lényegesebb lenne.
Ukrán gázolajjal is sokan járnak - természetesen ott tankolva, nem vmi pancsolt sz@rról beszélek -, de egyetlen ismerősöm sincs aki dCi vagy részecskeszűrős dCi motorhoz használja. Emiatt lehet különböző a tapasztalat és ez az ami érdekelne (ha van ilyen). Korábban olyat is hallottam, hogy a magasnyomású közös nyomócsöves motoroknak nem jó a magas kéntartalmú ukrán gázolaj.
De alapvetően az, hogy a gk. üzemben tartása bizony pénzbe kerül már indokolja, hogy az ember érdeklődjön és megtudja mik a tapasztalatok, vélemények és az alapján valószínűsítse mire célszerű elköltenie a pénzét. Ugye ebben 1etérhetünk? -
szasanyi
félisten
válasz
forceberg #55431 üzenetére
Fluence Z Comfort (2012.11.30.) 1.5dCi 66kW (90LE) és nem Renault Card-os, asszem ez az alap kivitel. Ebben szerintem nincs olyan gomb amire gondolsz, de ha lenne szvsz már észrevettem volna.
Én is hallottam már, hogy többen a MANN termékeit preferálják, ami messze nem a legdrágább és ez jó. Ha nem lesz konkrétabb infóm akkor lehet én is abból választok. -
#32577792
törölt tag
válasz
forceberg #55376 üzenetére
Hmmm, akkor kb ugyanaz lehet.
ΞΔGLΞ: lámpa minek is? Egyébként nekem indítással kapcsolódik, nem kapcsolgatom.
Más: nektek nem zavaró, hogy nem lehet látni a lámpák visszajelző lámpáit? Zöld/kék? Olyan szar helyen van, hogy takarja a kormány, vagy csak azért nem látom, mert egyszemes látó vagyok?
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #55320 üzenetére
Néhány gondolat erről, aztán részemről már nem is téma.
Szerinted, vagy bárki...ez a lista életszerű?
200-240 körül megyek Németeknél, de legalábbis 200 alatt ritkán, akkor milyen lehet(ne) a kenésük ezeknek az olajoknak, amiket ő néhány perces bemutatóval szinte már kőbe vési egy általa megkreált lista alapján? Hogy mutatná meg egy ilyen lista, hogy pl az általam kedvelt LM, pl 1-2 hetes ilyen körülmények közti használattal, hogyan védi, keni a motort?
Olajcsere után 5 perccel, vagy 5 órával már véleményt alkotnál bármiről, ha gyorsan szét tudnád kapni motort?
Amilyen erők hatnak rá 200km feletti több órás vezetés után, honnan tudná bárki is megmondani, hogy bármilyen köze lenne ennek a tesztelésnek? ilyen körülmények között? Mint írtam több hetes, hónapos használat után.Nos, ilyenkor jön jól a hallás, a motor csendes, bika erős még jobb. Egy rossz minőségű olaj, pl a lista alapján ezt tudja/tudná biztosítani? A lóf...szt.
Aki e lista alapján vesz olajat, nos az meg is érdemli.
Én inkább hagyatkozok a fülemre (motor jóval simább és halkabb járása, mint pl az elf-nél, ami ezt nagyjából olajcsere elején tudja és csak max 2000km-ig, utána egyre rosszabb és rosszabb lesz, de az LM lecserélésig tudja ezt tartani), illetve, hogy erősebb is, hamarabb ugrik etc...Az az olaj meg alapból nem érdekel, ami ennek az ellentéte, pl a lista alapján kiválóan szereplő shell helix ultra-t már használtam, 2400km után (német oda vissza) azonnal leengedtem és cseréltem. Szörnyen szar volt a motor, hangos csataggó dízel moslék járással, és persze nem is úgy ment, ahogy kellett volna ahogy megszoktam, de a lista alapján ennél az olajnál, 5 perc tesztelés után alig volt kopás...Wow
Na, mindegy, mindenki úgy választ, ahogy akar, ez a pali sehol nincs elismerve, még honlapja sincs, csak a YT
Én, úgy gondolom, hogy rájött, hogy tud ezzel keresni, mind a yt-on és mind adományokból a paypal-ra, de részemről ennyi, már így is többet időt szántam erre, mint amennyit érdemel ez az egész piotr féle 5 perces tesztelősdike. .------------
Egyébként tegnap cseréltem MOTUL XCESS 8100-ra, brutál halk, talán még az LM-nél is, de csak 400km-t mentem, egyelőre többet nem is érdemes róla mondani, majd két után okosabb leszek...
-
Lacy6
senior tag
válasz
forceberg #55317 üzenetére
Itt néztem.
Korábban lett linkelve.
Vannak jobbak, meg van az a clean test, amiről fogalmam sincs micsoda de 4 pontot adott rá.
(9,5-9 Amazing, *8,9-7 Very good, *6,9-5 Good)Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy elf márkán kívül van olyan motoralj amit szoktak ajánlani ebbe a motorba?
-
eTrade
tag
válasz
forceberg #55308 üzenetére
Hát én is meglepődtem, hogy az ELF Evolution 900 SXR 5W40 jobbnak tűnik, mint az ELF Evolution Full-Tech FE 5W30, amely összességében nem rossz olaj, csak azért jobb eredményre számítottam.
Motorkopás jelentős része akkor keletkezik, amikor beindítjuk a motort, ezért nagyon fontos a motorolaj keringési képessége is, amely ezekben a tesztekben nem kapott szerepet.
-
rsf
senior tag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #55152 üzenetére
Laguna3 2.0dci...Lukoil nitro-ról a véleményemet már leírtam, valahova máshová.
Konkrétan úgy voltam vele, hogy leszívatom a ...csába, hangos motor, nyomaték is jóval szarabb lett, meg úgy minden, nem úgy ment az autó a több, mint 220 ló ellenére sem. Inkább kiautóztam, inkább le sem rom, hogyan, hogy minél többet kajáljon
Aztán beletankolva fele fele arányban shell és mol-t a már porszáraz tankba (mindkettő prémium), elcsendesedett és olyan mértékben szárnyal újra, hogy öröm menni vele.Egyszerűen nincs olyan, hogy placebo, ezt érezni lehet. De minden motor más, ami az enyémnél bevált, másnál nem biztos.Ezért nem kell a fent leírtakat kőbe vésni, viszont a családban van jó pár autó és lukoil-ról kb mindenikek ez a véleménye. A talisman, viszont csak a shell-t szereti, a többitől egyszerűen "hülye" lesz. Nem úgy megy na, ahogy kell.
-
#32577792
törölt tag
válasz
forceberg #55147 üzenetére
Én használtam a normál lukoilt spurival. Az auchanos spurinál picit jobbnak éreztem, de ez akár placebo is lehetett.
AS24 itt tankolok, ez bevált eddig nagyon. Ahogy érzésre az is jó ha tele tankkal megyek (erre végképp nem tudok racionális választ adni, de mintha jobban húzna)éppen rsf beszámolója után próbáltam a molt, de egy katasztrófa volt, +6dl fogyi és nem is éreztem benne az erőt
-
rsf
senior tag
válasz
forceberg #55147 üzenetére
Nyáron engedtem a csábításnak és a -20Ft/liternek és megálltam a dunakeszi lukoilnál. Sima gázolaj persze elötte spuri a tankba, be volt készítve mert hazafelé akartam tankolni. 2 éve rendszeresen piros Spurizok és már 1 éve megane-al tolom.
Na szegény kocsi alig bírt menni 3.-ban sen volt ereje, alig vártam hogy kifogyjon.
Ezután jött a már módosított Mol (nyártól jobban adalékolja a gázolajat a mol és a shell is) na ettől szárnyra kapott a kocsi. Ezután nyaralás majd 2x OMV aztán ismét MOL és azóta is , mert nagyon jónak tűnik. A fogyasztás is kicsit jobban alakult mint az OMV-vel pedig a 2x OMV után már szeptember vége volt.
Szóval jó irányban fejlesztett a MOL de ideje is volt. Az OMV meg még ül a babérjain.
Azt már félve írom le, hogy a régi Cliommal messze a legrosszabb fogyasztásom egy Auchanos tankolás után volt. Szóval a nyári kaland ismét eszembe jutatta, hogy olcsó húsnak híg a leve.
Sajnos a közelemben lévő MOL kút is a drágák közé tartozik... De legalább nem pancsolt..
A fentiek persze csak az én szubjektív véleményemet tükrözik.
Üdv. -
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #55147 üzenetére
Én általában lukoilon tankolok, régebben a simát, mostanában a premiumot.
Néha-néha shell premium vagy omv prémium, aztán rájövök, hogy értelmetlen. Az omv nyáltól behalucinálok általában valamit, lehet tényleg jó, de kiesik az útvonalamból, meg nekem annyi felárat nem ér a "placebo hatás".
Auchan kúton is szoktam, ha arra járok, de tényleg 90%-ban lukoil, az esik útba.7végén volt egy kis kiruccanás Miskolc-Zakopane-Miskolc. Hegy, hó, falu, autópálya, autóút, mínusz fokok, tehát minden, mindez auchanos nyállal:
-
gabx76
senior tag
válasz
forceberg #54448 üzenetére
Nem ő írta, hanem ΞΔGLΞ.
Nordik:
Nekem sima bluetooth-os van. (Ezek közül az E típus.)
A Megane 2-vel működött, az mostani kocsival még nem kellett használnom. (kopp-kopp) -
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #54107 üzenetére
Egyről beszélünk, de továbbra is az a gond, hogy szerintem egyharmadára esne az autótulajok száma.
Megint lehetne közlekedni a városban, cserébe a tömegközlekedés összeomlana és az államháztartás is csődöt jelenthetne.
A biztosítók is jelentös ügyfélkört veszítenének.
No és ha lemenne az elektromos autók ára akkor is otta gond, hogy nincs hol tölteni. Főleg egy lakótelepen. -
Babetta-X
senior tag
válasz
forceberg #53575 üzenetére
Köszönöm még egyszer mindenkinek a kicsit régebbi választ, holnap jön az ismerősöm, mert már mindig csinálja ezt az indítás problémát, de semmi más baja nincsen. Berendeltem egy vezérműtengely jeladót, meglátjuk sikerre viszi-e a dolgot. Nagyon nagy szívás kicserélni? Ahogy nézem ebben a clioban amúgy sincs túl sok hely szerelni sajnos.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #53708 üzenetére
Az a baj, hogy hologrammos matricát hamisítani/gyártani sem olyan egetrengető dolog manapság.
Olajraktár.hu még mindig nem megy, lehet kellene csinálnom egy összes autón lévő (új) olajcserét, hogy nyugodtan aludjak?
A fax ki van, de komolyan ezzel a korrupt genya országgal. Ember, ember farkasa, ahogy nem olyan régen megjegyezték, mindenki átver röhögve bárkit. Főleg itthon. De, mint írtam az olajraktárból rendelt olajok mind matricásak voltak, de hogy a hologram mennyire volt valódi, meg ilyenek, azt a franc sem nézte. Bevágtam az autókat a szerelőhöz és kicseréltettem rajta mindent, ami persze nem csak olajcseréből állt.Egyébként árukeresőn ott tanyáznak még és főleg pozitív értelemben. Illetve csak abban.
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #53684 üzenetére
Ehhez van kiszedő készlet.
Föleg az 1.9 igen kényes könnyű beletörni utána hengerfej le. Ami alap hangon se olcsó mutatvány.
A fagyasztást már én is hallottam, de sose próbáltam még.Az mondjuk szerencse, hogy legalább nyomatékkulccsal csinálod, és nem téped, mint sokan.
-
Na_Ta
csendes tag
válasz
forceberg #53650 üzenetére
Július 14-én rendeltem FilterABC-ből, zárjegyes volt.
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40 5 Liter
A 4 literes képén nincs zárjegy.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
forceberg #53673 üzenetére
Würth fagyasztóspray-el hideg motornál befújod és kitekered.
-50fokra hűti az izzítót. Csavarlazítónak csak a fékolaj ér valamit, azzal érdemes locsolni. 4 euró egy flakon fagyasztó, annyit megér, hogy ne kelljen hengerfejezni.
TayRol: pucolják forró levegővel visszafelè és vibrációval. Az az egyedüli módszer, ami nem tesz kárt a kerámia szűrőben. Kvázi gyári új állapotúra pucolják.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Tesla topik
- Formula-1
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Milyen TV-t vegyek?
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- LG 38WN95C - 38" Ívelt NANO IPS - 3840x1600 - 144hz 1ms - Nvidia G-Sync - AMD FreeSync - ThunderBolt
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 1000GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest