Hirdetés
- Yettel topik
- Tömeges bevetésre kész az új Huawei AI-chip
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tycon
tag
Nem tudom ez milyen, ha tűs én már csináltam olat, hogy a hövelynék egy tűvel a hüvelyt összébb nyomtam, a hüvely és a műanyag közé nyomva. De talán a Lagúnában meg nyákra dugős volt, ott meg az érintkező szinte elfogyott. aztán olyan is van, hogy egy elemi szálat kiszedek a sodrott vezetékből és mellédugom, hogy szoruljon. Kínjában az ember mindent kitalál a garázstuningban. Ha van egy láda bontott csatlakozó, akkor könnyebb az élet. Illetve pont olyan akkor sincs.
-
Na_Ta
csendes tag
Rendben, nem pucolok a meló elől
. Az izzó érintkezők nem koszosak/korrodáltak a lámpában lévő tűn látszik a kontakt hiba, de ahhoz nem férek hozzá kapott (kontakt sprayt) és mivel a csatlakozó érintkezőt megpucoltam ahogy tudtam kapott kontakt sprayt is, így ha erősebben feszegetem van olyan pillanat, hogy mégis jó, de ha összerakom, nem.
Valaki írta, hogy vezetékeket forrasztott a tűkre és kivezette, akkor ahhoz mini pákavég kell, ha nincs más megoldás akkor ez marad.
Egy hasonlóban lehet esetleg olyan csatlakozó ami nekem kell, ránézésre vannak hasonlók benne: [link] pl. -
Na_Ta
csendes tag
Sziasztok,
2011 Fluence 1.6 k4m. Jobb hátsó index helyett a féklámpa/helyzetjelző villog. A csatalakozóban a szélső érintkezőn látszik is, hogy melegedett és elmozdult az érintkező a kábelen lévő csatlakozóban. Van erre bevált javítási módszer?
Előre is köszönöm a segítséget.
Gondolom előbb-utóbb a másik oldali is így fog járni. -
MasterMark
titán
válasz
lsebestyen #96994 üzenetére
Eredetvizsgán van hogy lecsiszolják a festéket az alvázszámról ha az rosszul olvasható, vagy sérült.
-
Sirus86
aktív tag
válasz
[HUN]Zolee #96989 üzenetére
1.2-es szivot nezz belole. 1.2 TCE ebben az evjaratban semmi esetre sem.
-
lsebestyen
addikt
Nézegetek egy Lageszt, az alvázszám vajon mitől lett ilyen? Mókolás, vagy az évek múlásával? Nem láttam még hasonlót, pedig egy pár autót végignéztem mostanában. Eredetvizsgán kapargatják/csiszolják, hogy látható legyen?
Az más kérdés, hogy tavaly novemberben lett behozva, aztán már adná is el. Km is karcsú az átlaghoz képest. Egyébként valamilyen szinten visszaszorult a tekerés, érdekes módon már csak azokban van több méter (ami ennyi év után reális lenne), ami itthon lett forgalomba helyezve, import autóknál rendre kevesebb.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
[HUN]Zolee #96989 üzenetére
Kicsit sok a tulajdonosa...
(4, jelenleg 3) -
[HUN]Zolee
őstag
Sziasztok.
Feleségemnek keresek autót, ház->iskola->munkahely(~15+3km) szentháromság bejárására.
Erről mi a véleményetek? [link]
-
Szevam
senior tag
Sziasztok!
Már 2 db 1.5 DCI (110 és 90 LE-vel rendelkezőnél) motornál is látom ezt a fajta olajzást. Egyrészt az olajszűrő alatti területen látható az egyik csövön, másrészt pedig a motorba vezető vastag csövön.
Ez mennyire természtes szerintetek?
A segítséget előre is köszönöm! -
dik
őstag
válasz
Zoli bácsi #96982 üzenetére
Irány a part nincs mese útközben ki kell rugatni belőle a kormot azt jó nem szabad megállni ilyen műveletekre időpocsékolás...
-
Benir8
senior tag
2006-os Renault Megane II Grandtour 1.6 16V 112 Le
Kapott egy 3 cm-es ültető sport rugót, cserélve lett párban SNR toronycsapágyra. Az új csapágy be lett zsírozva pluszban. Torony szilent az maradt, 4 éve volt cserélve, nincs sérülés, meg lengéscsillapító is volt már cserélve.
Futómű beállítás is megvolt.
Álló helyzetben kormány kitekeréskor az egyik oldalon nyekergő hangot ad, másikon meg kattogós. Az előző gyári rugóval, toronycsapággyal is ezt csinálta.
Hol keresem a hibát? Stabpálca lesz az? -
Zoli bácsi
őstag
válasz
rob210 #96981 üzenetére
Köszi a tippeket, bízom a "mesterben", évek óta náluk szervizeltetünk minden autót. Azért megemlítem neki ezt a szívósor takarítást is.
Nekem új ez a dízel dolog, nekem soha nem volt eddig dízelem, kb. 30 éve benzines Suzukik vannak, bár az Ignisem(2004, 1,3 VVT ) sokat eszik az 1,5DCI-hez képest, meg pattog az úton, de motorikusan agyonüthetetlen. Időszakos szervizeken kívül 21 év alatt nem látta szerelő, hibakódot nem dobott. Típushibák (ABS kocka, váltócsapágy) is elkerülték.
Meg kell említeni az igazság kedvéért, hogy a Thalia az elmúlt 20 évben futásideje 99%-ában a kisváros, meg a mellette lévő falu 5km-es szakaszán ingázott, bemelegedni sem tudott. Nem dízelnek való felhasználás, de apámék erre használták. Igaz hogy még innen van a 100e. km-en, de talán az is csoda, hogy eddig nem dugult el a koksztól. -
rob210
Topikgazda
válasz
Zoli bácsi #96975 üzenetére
Csak a turbóban van eltérés.
65le nél is ugyan ez a bibi.
Meg az, hogy a szívósort nem takarítják ki csak az egrt, de az kb. Semmit nem ér fél évet se megy el.
Utána jön az új egr kell duma, megveszed és ugyan úgy megáll. Ha leszűkül a keresztmetszet ott mese nincs takarítani kell. -
mycso
Topikgazda
Sziasztok, ez (cd váltó), hogy jön ki?
Ezek az eszközeim vannak, de semmivel sem mozdul. Annó a lagunában hasonló volt, ott dekopír fűrészlapot reszeltem meg, nincs erre kifinomultabb célszerszám? (link is jöhetl
-
gippazoid
senior tag
Sziasztok!
A most futó Clio dízelmotorral mennyire javasolt? Szalonból vásárlásra gondolok, nem használtra.
Nem ismerem a típust és a motort sem. -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #96957 üzenetére
Ez egy 60le clio 2 d7f?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Zoli bácsi #96953 üzenetére
Check enginet nem dob immo hibára!
Ott a 82le dci lelkét ismerve leszűkült a keresztmetszet, azaz egr, egr pipa , szívósor takarítás következik.
Arra szokott előszeretettel check enginet dobni. -
Zoli bácsi
őstag
válasz
Zoli bácsi #96967 üzenetére
Akkusarut levettem egy órára, időt-rádiókódot elfelejtette, check engine világítását nem.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
Sirus86 #96966 üzenetére
Valami hasáb alakú kézi műszert dugott rá aminek mindkét végén kábel van, a hamutartó alatt van egy csatlakozó, arra. A műszer másik kábelját meg egy laptophoz csatlakoztatta, úgy mentünk egy kört, hogy anyósülésen ülve én fogtam a laptopot. Láttam is, hogy menet közben valami EGR...szöveget dob a laptop, de check engine akkor nem gyulladt ki.
Fogalmam sincs milyen szerkezet ez. Na mindegy, megnézem mennyire sikerült eltennem a papírokat (rádió kód miatt), aztán akkusaru levétel, meg hívom a szerelőt, hogy lépjünk következő fázisra, akkor szedjék szét azt a szelepet.
Lehet rossz tulajdonság, én nem szeretek világító check engine lámpával járkálni, van kollégám aki évekig így közlekedett.
Köszönöm a segítségeteket, úgy látom itt is nagyon jó csapat van. -
Sirus86
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #96965 üzenetére
Akkusaru nem feltetlenul torli a hibat, de az komputer egyat kimossa, az sokat segit neki. Van ra szoftveres miod is, de az kb mint a Windows ujrainditas.
Nekem pl kellett a MAP szenzor es injektor csere vegett levennem es az megoldott minden bajt a benzines kocsinal. A szerelod diaggal dolgozik vagy csak hibakod olvasoval? Nem mindegy. -
Zoli bácsi
őstag
válasz
norbert1998 #96964 üzenetére
Félig Clio.
Az eleje, de a Törökök egy puttonyt hegesztettek a végébe.
(Ha jól tudom törököknél készült, de tévedhetek)
Hivatalosan Renault Thalia, 2005-ös.
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat.
Voltam szervizbe, kiolvasták és kiütötték a hibakódot, most EGR szelep hibát dobott.
Meghajtotta a szerelő, brutálisan kipörgette 2. és 3. fokozatban, azt mondta lehet kokszosodás van, hajtsam. Délelőtt nem is volt gondja.
Sajnos ahogy bejártam, leállítottam a kapu előtt indításkor visszajött a check engine lámpa. Gyújtásra téve elaludt a hibajelzés, majd a motor beindulásával együtt bedobta. Nem tudom mi a jelentősége, de a szerelő kérdezte, menet közben vagy indításkor jelentkezik..Most megfigyeltem.
Azt mondta a szerelő, ha jelentkezik a check engine, akkor legközelebb szétszedik, megpucolják első körben az EGR szelepet. (Második körről nem beszélt, gondolom csere)
Akkusarut nem vettem le, levegyem, törli esetleg a check engine lámpát..?
Gyári kulccsal használom, indul pöccre, ezzel már nincs gond.
Felhívtam a kulcsost, aki másolta a kulcsot, azt mondta menjek oda, megnézi a kulcsot számítógépen. Az a baj, szomszéd megyeszékhely, kb 2x60km. -
norbert1998
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #96960 üzenetére
Ez milyen autó?
Ha pl. Clio, akkor ez lehet a bele való:
Feltanítom én neked -
Sirus86
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #96958 üzenetére
Egyebkent miota ez tortent az akku le lett huzva a kocsirol? Neha az ECU is meghulyul, aztan mondhatnak barmit a szerelok (foleg a nem marka specifikus szervizek)
-
Sirus86
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #96958 üzenetére
Fotengely jelado nem veszes mutatvany (arban sem), nem is kell programozas. Kicsavar meg becsavar. A csatlakozo tud szetporladni, arra vigyazni kell.
-
zsola400
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #96960 üzenetére
A kulcsház tetején a piros kis dugó mögött van az immo chip, lehet rossz pozícióba van a chip (nincs teljesen a végéig betolva). Meg a ház közepén az a kör/embléma, ha fém azt kipatintanám és úgy is kipróbálnám, az is bezavarhat. A rossz kulcs/immo hiba miatt dobhat check lámpát, főtengely jeladó hibát, használjad egy darabig a gyári kulccsal.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
MasterMark #96959 üzenetére
Köszönöm!
Ez a másoltatott kulcs, azt nézegettem nem-e egy gombelem van benne, de csak egy dísz az a kör, úgy tűnik.
-
MasterMark
titán
válasz
Zoli bácsi #96958 üzenetére
Ettől nem megy tönkre egy jeladó.
A másolt kulcsban nézd meg, hogy ha külön van az immo chipje, akkor nem mozdult-e ki a helyéről.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
ParmaBoy #96955 üzenetére
Pontosan, önindító tekert, csak nem indult. Mivel szervizelés után történt, gázolajszűrőt is cseréltek, ott gondoltam hibát. Amúgy Renault Thalia 1,5 DCI 2005-ös.
Igazából a nem indulás probléma megoldódott, ugye kiderült hogy a másolt kulcs hibás. Van amikor tökéletesen működik, ezért volt nehéz a hiba feltárás. (Persze, ha figyelem a műszerfal jelzéseit, rá kellett volna jönnöm, tudom.Gyorsabban villog az immobiliser visszajelző, ha tiltott az indítás..Már tudom)
Amin aggódok, hogy a sok "kínzás" miatt tönkre mehetett a főtengely jeladó (eddig nem volt check engine) vagy véletlen, hogy most adta meg magát.Majdnem 100e. km van az autóban, tudom nem sok, de ez tuti ennyi, garázsban takargatott "bácsiautó" volt, egytulajos, apámé, ismert előélettel.
-
MasterMark
titán
válasz
rob210 #96952 üzenetére
szerk.: Új hsz akart lenni, nem válasz.
Tudna valaki segíteni (Rob)? D7F-en manuális a vezérműszíj feszítése, nem találtam meg a gyári leírást, hogy hogy kéne csinálni.
Azt látom, hogy valami speciális renault eszköz lenne hozzá, de ilyenem nyilván nincs.
Van erre valami trükk?Plusz régi Clio 2-őt nem tudjuk lelégteleníteni, és nem is találtam meg, hogy ennek is kéne lennie légtelenítő szelepnek a belső fűtőradiátor csövén mint a Twingo-nak?
Azt a részét szétvágták a jómadarak, toldozgatva van, nem tudom hogy kéne lennie gyárilag.
Meg mintha a légszűrő elötti cső is hiányozna amivel friss levegőhöz jutna, talán onnan a lámpa környékén, mert ott meg van egy nagy gyanús luk…Köszi.
-
ParmaBoy
tag
válasz
norbert1998 #96954 üzenetére
Dehogynem, a regi renault immo tekeri az oninditot, csak nem ad ra gyujtast, ezert nem indult.
Siman lehet, hogy ez okozta, majd Rob megcafol/erosit. -
norbert1998
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #96953 üzenetére
A kulcs jeladójának nem osk köze van ahhoz, meddig tekered a motort vele.
Milyen autó ez? Ha nem valami hipermodern, akkor jó eséllyel kb 5-8 ezer forint darabja a kulcsnak Alin, nekem legalábbis a Mégane 2 kártya annyi volt, amit új kulcsként fel lehet tanítani pikkpakk, még a szabadkezest is, mert volt barátnőmnek olyan volt a kocsija, két félig szar kártyát kapott, úgyhogy még kettőt vettem Alin. Mind a néggyel ment amúgy a kocsi, de az Alis szabadkezes kártya nyert.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
Zoli bácsi #96751 üzenetére
Megoldódott ma kb 2 hétnyi szívás után mi volt a hiba. Soha nem gondoltam volna rá, szervizben ma rájöttek. Volt már náluk az autó, de akkor hibamentesen indult, annyiban maradtunk, hajtsam ki jól a tankot, akkor leszedik kipucolni.
Na, de a rejtélyes nem indulások oka: Egy kulcs volt a kocsihoz mikor megkaptam,, apám elhagyta az egyiket. Márkaszerviz alvázszám alapján 100e. ft-ért készített volna, én erre vakaródtam kicsit, megköszöntem, hogy nem kérem, és egy gépkocsi kulcsmásolóval 20e. ft-ért készítettem egy pótkulcsot, igaz nem távirányítós, de úgy gondoltam csak pótkulcs lesz. Na, de a szaki azt mondta, ezt használjam, mert ha az eredetit elhagyom, nem biztos, hogy a másoltról tud még egyet másolni.
Szóval a másolt kulccsal jártam, de mint kiderült, nem mindig érzékelte az autó az immobilisert, szóval nem engedte indítani. Sokszor pöccre indult, máskor percekig indítóztam (persze szünetekkel) mire elindult. Én is hülye voltam, mert sűrűn villogott a led, ami ugye a hibás immobilisert jelzi, de mivel nekem új az autó (meg egy ideg voltam) nem figyeltem rá.
Na mindegy, ez a probléma megoldódott, de itt a másik: Tegnap egy ilyen 1-2 perces indítási procedúra után, mikor elindult az autó, kigyulladt a check engine lámpa. Ma megnézték a hibakódot, főtengely jeladó. Kiütötték, mondván okozhatta az immobiliseres hiba. Most a gyári kulccsal használom, indul is, de visszajött a check engine. Majd viszem megint kiolvasásra...
Kérdés, tönkremehetett a jeladó hogy 8-10 alkalommal sokat indítóztam (egyszerre max 5-6 mp-ig, aztán legalább ennyi szünet) vagy teljesen véletlen, hogy ez is most krepált be..? -
tycon
tag
válasz
rob210 #96949 üzenetére
Hát, talán lett volna az is, de én sima motorolajat fecskendeztem, vagy fékolajat. és olyan szutykot hozott ki a dugattyú oldalán, hogy csak na! A probléma nem ez. Volt olyan, de lehet, hogy a fékolaj esetében, hogy a porvédő buggyos lett, felszívta. Érdekes módon, a másik oldalon meg nem. Szar, nem olajálló gum lehetett.
-
FerNandor
őstag
Sziasztok,
Tudja esetleg valaki vagy a megfelelő dokumentációból, hogy a 2.0dCi 150LE motornak (2013, EGR, DPF) mi a légtömegérő alapértéke? -
tycon
tag
válasz
rob210 #96947 üzenetére
Én úgy szok csinálni, hogy a betétcserekor a porvédő alá a kitaposott munkahenger oldalára olajat, netán fékolajat injekciózok. És visszanyomom az asztalosszorítóval átul a tekerővel. És megint kitaposom, és ugyancsak olaj., visszaprés. Ha látom, az o gyűrűje visszahúzza egy fékezés nyomáskor, akkor már jó. Nyilván tárcsaféknél.
-
Jimmy8
senior tag
válasz
rob210 #96945 üzenetére
Két hete volt a szerelőnél (sajnos nekem nem volt időm személyesen megcsinálni) Tárcsa+ betét csere volt. Csúszkákat is megkente. Ma tapasztaltam amit írtam, illetve azt is, hogy kiengedett kéziféknél mikor lassan meg akart gurulni az autó hátrafelé, "nyekergett" a bal hátsó fék. Ezért is néztem alá.
Rugó nélkül mi húzz vissza a nyeregben? Mit kellett volna még csinálnia a szerelőnek? -
Jimmy8
senior tag
válasz
MC Pite #75399 üzenetére
Üdv!
Ma belül dolgoztam a gépen - M2 fl. sedan -, és és kéziféknél azt láttam (könyöklő alatt), hogy kiengedett állapotban a balos bowden nem igazán megy vissza annyira, mint a jobbos. Aláfekve hátul kézzel kellett visszahúznom. Bowden nincs beszorulva. Nézegettem, hogy mi hozza vissza a nyeregbél, és nem láttam rugót. Közben Neten nézve találtam visszahúzó rugókat, és visszafekve a kocsi alá megtaláltam a helyét hová is kellene beakasztani.
1. Létezik, hogy nem volt visszahúzó rugó ott soha? (kicsi esély látok rá)
2. Esetleg a nemrégi fékjavításkor valahogy "lemaradt" a szerelőnél.
-
troll81
addikt
Sziasztok ez a felni így gunistol felmegy e egy 2003 Twingora? [link]
-
Nordik
őstag
Akkor ez marad így egyelőre, talán a hiánya gondot nem okoz. Nem járok olyan terepen ahol fenn akadna. Lehet vissza tudtam volna rakni az 5bol talán 2 csavar tartotta volna, de az nem lett volna túl szép ha elhagyom mondjuk pályázás közbe. Csillaggarázsba ezt nem fogom tudni megoldani, de jók az ötletek.
-
Nordik
őstag
M2 haspajzs kell nekem? Konkrétan már a csavarok is belerohadtak a menetbe illetve több helyen elfáradt az anyag így leszakad. Nagy baj ha nincs fent? Mert így csak elhagynám valahol.
-
Jimmy8
senior tag
válasz
rob210 #96932 üzenetére
A Cliónál jártam úgy, hogy a Bosch helyére raktam Purfluxot (EP210), és "lötyögött" a helyén. Szigetelő szalaggal és kötegelővel kellett a zörgésmentes állapotot elérnem. Te nem jártál még így?
Persze lehet az a Purflux sem volt az "eredeti". Szitázott szöveg volt rajta.
Mint pl a jelenleg kapható Bosch-on:Az enyém meg ilyen most:
-
Jimmy8
senior tag
Korábban jeleztem itt, hogy 5-ösben nagy fordulatnál
autópályán kidobja a check engine lámpát az autó (megane 2 fl. 1.6benzin): égéskimaradás egy hengerben. Volt gyertyacsere, trafók jók és csak csinálja...
A múlt héten befetrengtem az autó alá más ügyben, mit láttam meg?: üzemanyagszűrőt. Valamiért az maradt meg bennem, hogy ebben az autóban csak a tankban van szűrő
. Nos lehet a szűrő miatt dobálja a hibát? 130ekm-es gyári szűrő
. Gyorsan rendelek bele, melyik gyártót preferáljam? Valeonál két számot is hozott a kereső (587001 és 587002)
-
dugo_
veterán
válasz
Sirus86 #96924 üzenetére
Vonatkozó snitt:
https://youtu.be/nwPtcqcqz00 -
rob210
Topikgazda
válasz
TriggerPsta #96912 üzenetére
Igazság szerint 2015re olyan kiforrott az a motor, hogy az ég adta egy világon semmi baja nem lehet.
A vezérlés csere drága rá, mert a szolenoid és az okoskerék maga 100ezer forint, lett idénre a kimagasló repülőrajt után amit vettünk. Tavaly mindez 55ezer forint volt.
Ha tulajdonostól veszed akkor egy rakat kaki lesz, mert le lesz rúgva, ha gazdától aook meg szeretni fogod.
Olaj csere , ha nem 30 ezrenként volt akkor tényleg elpusztíthatattlan az a motor. -
rob210
Topikgazda
válasz
Sirus86 #96924 üzenetére
Na azok akkor tökönlőtték magukat, ezért ugyanis perelhető az épület tulajdonosa.
Biztonsági előírás, hogy áramszünet és technikai meghibásodás esetén minden elektromos zárnak oldania kell!!!
Azaz ott akkor van bezárva , ha áram alatt van, ha leveszed az áramot akkor elenged a mágnes vagy kiold a rugós retesz.
Legalábbis ez Magyarországon tűzvédelmi előírás, ilyet itthon nem engedélyeznek senkinek. -
Sirus86
aktív tag
Ket eve, mikor Goteborgan laktam harom hetet egy projekt vegett, a lakas (Waterfront cabins) egy lakoparkban, amit bereltem egy tokennel/app volt nyithato csak. A mellettem levo faszi benthagyta a mobiljat, es kizarta magat. 2000 Koronajaba fajt a muvelet. Megneztem az egeszet, es az ajto rendszer egy internetes rendszeru zar volt, annak az optikai kabel elosztoja meg a lifnel volt lathato, nyitva hagyva (mivel felkesz volt a megoldas). Ha valaki mondjuk levagja az optikai kabeleket, akkor kb mindenkit kizarna, mert a zarak nem nyithatoak internet nelkul. Sluszpoen, hogy a QR kodokat nem szedtek le, igy elvileg egy elore programozott mester tokennel minden lakas nyithato lett volna. Jo kis modern, kenyelmes vilag.
-
szebe
addikt
válasz
forceberg #96913 üzenetére
Ez azért már tényleg túlzás, amikor mobilos appra támaszkodik valaki teljesen.
Kulcsnélküli nyitásnál (kártyás, vagy bármilyen) azért ott a fizikai kulcs valójában, ha szükség van rá.#96922
Első, és igen, toronycsapágy is megy, meg még 1-2 dolog, amiket nem sikerült megjegyeznem. -
szebe
addikt
Elért engem is a rugótörés, halleluja (M3/2). Majd rákérdezek mi lett még cserélve járulékosan.
Lassan minden kopóval körbeérek a kocsin így 2 év alatt, de tudom, ez egy ilyen bringa. Már csak meg kell tartani elég ideig -
molnarpeter
nagyúr
válasz
TriggerPsta #96912 üzenetére
Nézz be típus Fb csoportba
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
norbert1998 #96908 üzenetére
WD40-től nekem romlott egyszer nyekergő műanyag 😅 gumi nem szereti a kőolajat, szóval szilikon zsír, PAG zsír, vagy száraz kenőanyag lenne jó amennyire tudom.
-
-
Múltkor szó volt itt az extrákról...
[link] Leállt egy kínai márka applikációja, a digitális kulcsosok nem jutottak be az autóikba
Ennyi, ezt lehet véletlenül és szándékosan is előidézniAz online függőséggel tátott szájjal halad az emberiség a: mindenki döntse el maga, hogy szerinte odafent az uralkodhatnám kretének mit mire is akarnak használni...
-
TriggerPsta
csendes tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok és rátaláltam egy 2015-ös 1.6 benzin Renault Fluence-re ami nagyon megtetszett.
Abszolút nem ismerem ezeket az autókat, kérlek segítsetek ki egy kicsit.
Mire érdemes odafigyelni amikor elmegyek megnézni, mik a típushibák, átlag szervizelés díja mennyire tárcabarát? Köszönöm. -
mycso
Topikgazda
Így elsőre (szigorúan képek alapján) nekem az 1.9 őszintébbnek tűnik. De ahogy írták is elkell menni megnézni és kipróbálni.
Pont nemrég szembesültem vele, hogy ami képeken és telefonban szuper, az élőben lehet egy kalap sz...Hogy az 1.9 milyen motor, arról még nemtudok nyilatkozni. Egyelőre, amit tapasztaltam, hogy alul iszonyat nyomatékos, nem szereti, ha forgatják és hihetetlenül jól fogyaszt. Viszont az a 130 lóerő, hát biztosan ott van, meg lehet a dpf ennél sokat ront a dinamikán, hát na.. nem egy versenyautó.
-
t1
veterán
Köszi nektek
-
norbert1998
nagyúr
válasz
molnarpeter #96902 üzenetére
Ilyenekkel nem próbálkoztam. Csak WD40-et meg csapágyzsírt, két külön szilenten, két külön alkalommal.
-
Sirus86
aktív tag
válasz
rob210 #96905 üzenetére
Illetve egyre tobb Magyarorszagtol nyugatra levo varosba nem hajthatsz be Euro 5/6 alatti dizellel! Ha pl megy az ember nyaralni, ez is lehet problema. pl Nemetorszagban par varos, illetve Franciaorszagban es Belgiumbnan is. Svedorszagban pl. buncselekmenynek minosul Goteborgban Euro6 alatti dizellel bemenni, es kamerak neznek teged szepen!
-
rob210
Topikgazda
1.5 dci 90le nincs kettős tömegű, nem változó geos a turbó, ezek jelentős előnyt jelentenek.
Az 1.9dci bosch rendszerű
Az 1.5 simens
Hogy melyik kell neked te döntöd el.
Az, hogy a dieselek olcsóbbak a használt piacon, annak oka van !!! Azt ne felejtsd el, hogy itt , ha beüt a krach és beüt akkor az zsebbe nyúlós. -
norbert1998
nagyúr
Hogy mindegy bármelyiket veszed, ha nem RS, erősebbet akarsz
Tudtommal mindkét motor jó, az 1.9 kicsit nyersebb, de csak érzetre. Szerintem döntsön az, ha elmész kipróbálni néhányat, melyik tetszett leginkább, melyik volt leginkább egyben. Ha az a 90 lovas a 86 lovas Megane 2 dCi szellemi utódja, akkor annak végtelen plusz egy km. -
t1
veterán
Sziasztok. Szemezgetek a Megane III Coupékkal. Van ezeknek a kocsiknak nagyobb típushibájuk amikre figyelni kell?
2 kocsi van a látóteremben az egyik 1.9dCi 130HP [link] a másik a 1.5dCi 90HP [link] . Melyik motor a stabiliabb megbízhatóbb napi 2x20km munkábajárás és hosszabb távok is lennének vele évi olyan 20.000km. Erőben nekem a sima 1.6 benzin is elég lenne de azok ára jóval magassabban van mint amit költenék rá. Köszönöm -
molnarpeter
nagyúr
válasz
norbert1998 #96901 üzenetére
Száraz teflon vagy grafit por?
-
norbert1998
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Lemezes Playstation 5 Slim , Ajándék letőlthető játékkal!
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Ultra Titanium Black Használt, újszerű állapotban
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest