- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Netfone
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Visszatér a Pebble
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Így javít a Honor AI a szuperzoomos képeken
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz zeon.hu #95797 üzenetére
1.6@110 ló vagy a nagyon ritka 2.0@140 ló, de ez utóbbit Megane-nál Scenic-nél csak buta, lassú automatával szerelték (szerencsére nem EDC).
#95796rob210: Egyik ismerősömnél is előjött a hiba, de orvosolták valahogy, és azóta is működik. Majd megpróbálok jobban utánajárni, hogy mi történt pontosan.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rob210
Topikgazda
válasz zeon.hu #95794 üzenetére
Az 1.4 tce jó amíg jó, de ha kezdődik a hengerfejesedés, akkor vége van.
Magyarán oroszrulett, lehet elmegy 300ezret, lehet, hogy vétel után elmegy 10ezret.
Nem felújítható s nincs hozzá alkatrész sem, csere motor sem.
150ezerig tök jó kocsi, de ezek jellemzően mind 150ezer felett vannak.
Renault power
-
Sirus86
tag
válasz zeon.hu #95614 üzenetére
Nagyon sajnálom, ami történt! Mostanában én azt látom, hogy a hivatásosok is TV-t néznek, vagy telefonoznak stb. De ezt egész Európában láttam már. Kedvencem, mikor fent a lába a múszerfalon, és közben TV és mobil. A lényeg, hogy család jól van! Szerintem, ha van rá lehetőséged, és helyed, én bontanám az autót és úgy adnám el épp alkatrészeit. Az értékvesztést meg a biztosító fizesse meg. Pár hete Ausztriában volt hasonló esetem este - de én megúsztam- , szélben, a német határtól nem messze, épp mentünk Magyarországra. Piros lámpás volt az is a semmi közepén. (szélben mindig hülyék az emberek amúgy, nálam 30%-al lassabb vezetés mindig, a Kangoo végett is). Olyankor vészvillogó be, ha látom a tükörben,hogy nem akar lassulni az a valami, ami hátulról jön. Hát csak az utolsó métereken esett le neki,hogy piros van, ponyvás furgonos volt a keleti szomszéd országok ékes rendszámának egyike. Adrenalin fel, szitkozódás magamban, mert aludt a gyerek és asszony. Sok sikert az autókeresésben is!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
rob210
Topikgazda
válasz zeon.hu #95621 üzenetére
Ohh ezt nem szabad megmenteni. Sajnos ez olyan elemeken is sérült amit nem szabad foltozni.
Nekünk ugye júniusban volt a verso kontra jazz balesetünk. A verso is határeset volt, ott az aljában a pótkerék kapta az ütést és elnyelte, ezért nem ment el az alváz. Ezen itt minden is nyelte az ütést, hiszen egy busz találta meg. Tekeredett is az jól látszik.
Ezt csak bontani lehet.Renault power
-
norbert1998
nagyúr
válasz zeon.hu #95621 üzenetére
Áh, ezt ne rakasd vissza forglaomba. Van olyan elvetemült, aki megteszi vagy megtenné, de egy rozsdásodó, horpadt tartószerkezetű valamit kapna, ami még egy ilyen ütést már jobban roncsolódva bírna csak ki. Az alváz hagyján, azon nem látom, mizujs - azt nem gondolom, hogy nagyon elment volna. A tető viszont igen, és az is gatya. Ez nem csak GTK, hanem simán is totálkár.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zeon.hu #95618 üzenetére
Legalább biztonságos autóban történt, utasok megvédve
Mozog lábon, kapott a hátsó futómű?
Gondolom GTK, ilyen esetben roncs licit van, aztán csak az azon felüli értéket fizetik. A döntés a tiéd, hogy odaadod a roncsot a kínált összegért, vagy megtartod/megpróbálod magad értékesíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz zeon.hu #91447 üzenetére
Én ezen az irányon indulnék tovább, ha reseteli az ablakokat illetve minden elmegy, ott valami elektromos gubanc lesz. Akksi mikori? Ránéznék arra is, nem csak nyugalmi feszt, hanem terhelés alatti viselkedést is. Generátor úgyszintén, hátha van pár tüske ami miatt elszáll minden egy pillanatra (haldokló generátorral jártam már így, 15,6-16V közé ugrott menet közben és az autó elvette a töltést, lekapcsolta a fogyasztókat pár mp-re, amíg helyre nem állt a rend). De nem vagyok szerelő, csak pár tipp ami eszembe jutott Testpontokat esetleg átnézni.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz zeon.hu #91430 üzenetére
Akkusaru lett nézve, hogy meg van-e húzva? Off autón jártam úgy, hogy le volt lazulva kicsit és volt, hogy elment menet közben a zene, illetve addig fajult, hogy egy kirándulás alkalmával még lezárt, de már nem nyitott. Ott vettem észre, hogy laza volt a negatív saru, meghúztam és azóta sem volt hasonló tünet
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
rob210
Topikgazda
-
-
t.imi
addikt
-
mycso
Topikgazda
válasz zeon.hu #80495 üzenetére
Annó nagyon hidegben kaptam hasonlót megane1, megane2 és laguna 3-nál is, de egy idő után (menet közben pár 10 méter után) elmúlt, és a következő indításnál nem jelentkezett.
Viszont ez tényleg nagyon hidegben, (-15, - 20 fok körül) fordult egyszer - kétszer elő.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gixxergabi
senior tag
-
Somatom
veterán
válasz zeon.hu #79115 üzenetére
De, igen, meg van mellette három másik motorom. Pont ez a lényeg, hogy nem akarom sem eladni, sem szétbontani. Egyszerűen végleg szobor, iparművészeti alkotás lesz belőle. Amúgy sem lett beindítva cirka húsz éve. Kérdés, hogy ezt az új státuszt hogyan fogadja a hatóság.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
LamerGyuri
senior tag
válasz zeon.hu #76736 üzenetére
Lehet kapni bontottan gyári Renault erősítőt antennához, kék vagy piros dobozka. Olyat vegyél, amiről jó minőségű kép van, olvasható cikkszámmal, mert ritkán, de a gps erősítőt is rádióhoz akarják eladni. Na meg legalább a gyorscsatlakozós antennakábel, akár elvágva is, legyen hozzá, mert akkor azt is kutyázhatod össze külön.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz zeon.hu #76569 üzenetére
Nálunk asszonyka Nexen N'Blue 4 seasont kapott. Arra, amire ő használja tökéletes. 1 év ~12.000 km után még jó a cucc, bővebben majd jövő tavasszal. Igazából, ha 2 szezont lehúz, akkor már megéri egy CC+ 4 évszakoshoz képest, mert árban kb. a fele.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
MC Pite
veterán
válasz zeon.hu #76565 üzenetére
Mik az igények/keret?
Alsóhangon Hankook Ventus Prime 3, felő(bb)polcosokból igény függvénye, de Primacy 4, Bluesortresponse és PremiumContact 6 kiegyensúlyozottak, és időnként van egész jó árban belőlük.Vagy Crossclimate egész évre. Gondolkozok, hogy a nyári P Contact6 és a téli 4Season Gen2-őt egy ilyen szettre cseréljem... Főleg páromnál évi 6-8000-re a Sportrac 5 ill N Blue 4 Seasonje már már luxus. Persze ki tudja jön e még igazi tél meg nyár; de nem úgy néz ki.
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest