- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- A Telekom is beszáll a használtpiacba
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
johnny576
csendes tag
válasz Sirus86 #95999 üzenetére
Nekem pl azért olyan állapotúak a használt autóim, mert család+építkezés mellett kevés időm marad rájuk és "kiszervezni" sem tudom a munkát. Itt Győrben eddig bármilyen szerelővel csak ráb*sztam, rosszabb lett az autó mint volt. Kifizetném én, csak csinálják meg rendesen, becsülettel. De egyre inkább az a divat, hogy drágán és szarul dolgoznak. Biztos nem én vagyok az egyetlen aki így járt.
Szóval lehet hogy van/lenne pénz és igény karbantartásra/javításra, csak nincs aki megcsinálja. Aki meg elvállalja hogy megcsinálja, abban nincs gerinc. -
-
-
veterán
válasz Sirus86 #95629 üzenetére
Itt a lényeg a szabadrablás! Ami a tiéd, az sem a tiéd...
+Zeon:
Ha jól vettem ki az eddig írtakból, a bennülők szerencsére megúszták. Most ez a legfontosabb.
Nemrég egy céges munkatársat vert telibe egy kisbuszos sorőr.
Lámpás kereszteződésben ugye zöld két szemközti oldalon, de a kisbusz balra fordult nagygázzal, telibe a szemben egyenes jövőbe.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
tycon
tag
válasz Sirus86 #95558 üzenetére
Tekintettel arra, hogy eddig senki más nemigen javította az autóimat, most meg lépni se bírok, a Hecht fűnyíró hozzá vett olajleszívó csövét bedugtam a pálca helyére és a kis pumpájával kiszívtam a Laguna II olaját. Így is lejött az 5 liter betöltöttből 4, 10000km után. Így lett a fejletthaladó olajcserém. Az olajszűrő az csak egy behajlás, a 3 körmös letekerővel. Mondjuk eléggé beszívódott a szívó tartály.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
veterán
válasz Sirus86 #95542 üzenetére
Csak megjegyeztem, hogy szó nélkül változott a koktél.
Se vegyészek, se anyagmérnönökök nem vagyunk, így csak tippelgetni tudunk a témában.
Lehet, hogy ma már semmi jelentősége nincs. [link]A Mg-Ca-B arány is többféleképpen van megközelítve a gyártók által.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MasterMark
titán
válasz Sirus86 #95479 üzenetére
Onnantól volt kötelező benzines autóra, de létezni létezett már előtte is, és voltak akik már előbb is rárakták.
Viszont elsőre nem sikerült csatlakozni. Áramot ad, de egyik protokollal se ismeri fel. Viszont most olvasgattam, hogy lehet adni kell neki időt, mielőtt próbálna csatlakozni.
viszont sehol nem találtam egyértelműen, hogy kéne-e működjön.Switch Tax
-
Veron
addikt
válasz Sirus86 #95467 üzenetére
Mondjuk ilyen?
Nem lesz koszos, grafitos a nyelv amit bedugsz, hogy aztán kihúzva jól beletöröld a kabátodba?"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz Sirus86 #95401 üzenetére
Kíváncsi leszek majd, hogy ez megoldja-e, kövi hónapban megveszem a gyári újat, meg megkapja a kétliteresnek a vezérlés burkolati elemét ami által a toronynál is be lehet tenni még egy motortartót és elvileg azzal atom stabilan fog állni a motor. Haver kétliteres M2 hatchback-je olyan gyárilag és eszméletlen mennyit számít.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz Sirus86 #95399 üzenetére
A bal felső motortartó bak (a vezérlés melletti) amúgy cserés mert szinte új a bak, de annyira puha hogy a motort simán tudom ide-oda mozgatni tőle. Lehet az lesz a ludas.
Azt tudom hogy a Megane nem egy Lexus, de a Thalia nem ilyen volt és azért a Thalia-Megane között fényévek vannak.Smoke some weed nigga!
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Sirus86 #95383 üzenetére
Nálam is Bosch Aero van fent. 2021.02 hónapban vettem az autót, a lapátról a gumi le volt szakadva, ezért gyorsan kellett másik. Azóta bírják és még nem látom, hogy cserélni kellene. Anno 8500 forintot fizettem érte, nem tudom most mennyi lehet az ára, de nagyon megérte (clio 4)
Cégesre Bosoko márkát szoktam venni, azzal vegyes a tapasztalat. Egyik autón jó, a másikra is lett vásárolva, de az első törléstől húzz csíkot szemmagasságba -
tycon
tag
válasz Sirus86 #95345 üzenetére
Nem cseszted el, természetesen. A picihez meg gratulálok, és a 10 évhez is. A lábát nyilván nézted, mikor választottál. (Tudom, a nő választja ki azt a férfit, aki kiválasztja őt.) A nejem is a 850-es után a Ladában azt mondta, ő szereti a nagy és gyors, erős autókat. És hát utána Tempra(turbós, digitális műszerfallal, turbónyomásmérővel), majd Laguna II107LE, Laguna II. ránf. 130LE, most az elment, 18 év után, és lett Avensis 130kW. Nlunk két kuvik lakik a geredák végén, le is tisztelik a falat a gombócokkal, de átnézik a kertet gebinbe. Azért vannak itt, mert egy agusztus 20-kor a kéményen beesett a kemencébe. Furcsa hangokat hallott reggel a nejem. Tekintgetett kifele az üvegajtón. Kapott vizet, májat, este elengedtük. Azóta itt van, a nőjével. Vagy a fiújával.
[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
szebe
addikt
válasz Sirus86 #95276 üzenetére
A diohejazas is koltseg es nyug
Manapság nem nagyon fogsz találni olyat, ami ne kokszosodna, mert ez a közvetlen befecsi velejárója. Legkésőbb 100-120k körül begurítod egy tisztításra, és akkor a következő 100-120 ezerre meg is vagy.
Igen, létező probléma, foglalkozni kell vele, de mivel nem nagyon van más (főleg bizonyos évjárat után), ezért együtt kell vele élni."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Veron
addikt
válasz Sirus86 #95252 üzenetére
Elvittem a Carnetbe is a Pesti útra. Ég és föld az ügyfélélmény a kőbányai Baumgartnerhez képest.
Megnéztünk két másik Arkanat, mindkettőben ugyanolyan heterogén volt a LED. Ennek ellenére elküldik a Renault-nak is véleményezésre, fotókkal illusztrálva.
Az ülésfűtésre szerintük nem létezik beállítás, ami bár fura, de lehet tényleg így van, kénytelen vagyok elhinni.
A klímán meg szoftvert frissítettek, az érhet valamit.
Ugyan semmi sem javult meg, de sokkal édesebb szájízzel távoztam. A Pesti úti Carnetet nyugodt szívvel ajánlom.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Veron
addikt
válasz Sirus86 #95242 üzenetére
Ma vittem a Baumgartnerbe a klíma, ülésfűtés és LED miatt. Az első kettőre olyan fejet vágott a munkafelvevő, hogy én éreztem kellemetlenül magam. Kétlem, hogy bármit is csinálnának azokkal a problémákkal.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Kronos3000
senior tag
-
tycon
tag
válasz Sirus86 #94746 üzenetére
Én imádtam a tervezést. amikor már egyedül tervezet, én voltam műszaki tervező, egy másik az elektromos, a 3. meg a szoftveres, na az érdekes volt. Én nem tudtam a másiknak segíteni, de körbe viszont. A főnök meg mondta, ilyen és ilyen a rendelés, ilyen legyen. De főnök ilyet még nem csináltunk soha. Nem baj, el van adva. Na, akkor csináld, találd ki! Elsőre, tervezésre, gyártásra, tesztre. Szívizomra, stresszre isteni teszt!
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
den89
tag
válasz Sirus86 #94676 üzenetére
A taxisok nagy része dicsérni fogja a saját autóját, ez emberi tulajdonság. Rájuk meg főleg igaz. Na meg ők meg vannak veszve a fogyasztásért (joggal persze), ha keveset fogyaszt az autó és nincs vele gond, nyilván mi baja lenne vele? Amúgy ez manapság nagy dolog, hogy 200k km-ig nem kell hozzányúlni egy autóhoz? Költői kérdés, mert sajnos sejtem, hogy az. Nekem a 2007-es 1.5 dci Megane-ommal 3-4 évvel ezelőttig (kb 200-220k km) semmi gond nem volt, a kopókon kívül kb hozzá sem volt nyúlva. Mondjuk azóta viszont az autó árához képest sokat költöttem rá. (~600 k-nál vagyok ~2 év alatt, jó ebben van egy vezérlés+hosszbordás, ami független az autó állapotától és korától)
Pár hónapja taxiztam, elektromos autóval volt az úriember (Hyundai). Beszélgettünk kicsit. Mondtam is, hogy városba a legjobb az elektromos autó, ehhez nem fér kétség. Válasza: nem csak oda, amúgy is ez a legjobb mindenhova. (Aha, mondom magamban ok... neked biztos igazad van. Indulj el egy 800 km-es nyaralásra vele, ahol esetleg még kirándulsz is jobbra-balra... vagy csak itthon egy 200 km-es útra, és nézegesd, hogy hazaérsz-e)
[ Szerkesztve ]
-
Veron
addikt
válasz Sirus86 #94373 üzenetére
paradox módon a kinézett Megane Phev RS line felszereltségű, aminek semmi de semmi értelme.
#94371den89: tényleg nem tudom megítélni, próbaúton nem tűnt gyengének. De csak országúton mentünk max. 120 km/h körül, nem tudom milyen autópályán.
Erre húz most a szívem, mert kímélem a benzinmotort, kevesebbet eszik, olcsóbb a vételár és kevésbé féltem, mint a vatta új Arkanát. De tény, hogy lehet harmatos autópályán, öregebb, alig van rajta már garancia és a csomagtartója is kisebb.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
tycon
tag
válasz Sirus86 #94279 üzenetére
És hát mivel generátorszíj, hosszbordás. És jól belesimul. Szerintem szerencséd van, hogy megtaláltad. Mert max. ha leveszed a generátort és vele a szíjat, akkor előbukkanhat. De én pl. miért venném le a szíjat, elég ha a feszítőt kiakasztom és kibillentem a szíjat. Nem skubizom végig. De én nyilván slendrián vagyok. Persze nem, csak mindig a legkisebb szükséges feladatot végzem. Sajnos már azt sem.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
dellfanboy
őstag
-
dellfanboy
őstag
válasz Sirus86 #94273 üzenetére
generator hiba miatt GTK lenne? sztem ott is vannak szakik akik felujitanak generatort, a kerdes, az hogy megtalalod-e oket.
barmilyen szervizbe betolod elobb fognak plug&play modra alkatreszt ki-beszerelni, minthogy gondolkozzanak/ diagnosztizaljanak/ es javitsak az alkatreszt...
de ha tenyleg csak a generator a problema en megveszem
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Sirus86 #94190 üzenetére
Céges flotta mindig márkaszervízben szervízelve.
A Suberb 2-nél futottunk bele a dugattyú gyűrű problémába, sajnos szavatossági időn túl.
2 autót is érintett. Ennyi ami komolyabb. A vízpumpa típushiba a 200 kw körüli motoroknál majd mindegyikbe garin belül cserélni kellett. -
Veron
addikt
-
MasterMark
titán
-
veterán
válasz Sirus86 #93667 üzenetére
De az üzemeltetési költség része a fogyasztás.
Egybe kell venni mindent, ha csak ez, vagy csak az a része nem érdekel a dolognak, akkor az félrevisz.
Amit írtálaz évi 15-20e km, az úgy 2-300l üzemanyag különbség évente.Más:
1 hete egy ~3éves 4WD dCi Dustert hajtok, elvileg 5l körül lesz fogyiban. Országút 90 + sok terep.
Ennyi idő után egy jó autónak tartom! Csak le kell majd már adni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
kerxy
őstag
válasz Sirus86 #93472 üzenetére
Ránéztem persze, de nem igazán értek hozzá. Kb egy hónapja teljes körű átvizsgáláson járt márkaszervizben, ott ezt az egyetlen problémát találták. Azóta nem hiszem hogy bármi kijött volna rajta (egyébként még garis szeptember végéig), ezért még gondolkodom, hogy átvizsgáltassam esetleg független helyen (aurorevizor/total check).
@tibibi: köszi, azért majd ránézek meg egyszer hogy biztos nem lóg-e máshol. Amúgy a tulaj ki akarta cseréltetni, de a márkaszerviz lebeszélte róla, mert hogy nagy meló és elég drága (persze lehet más szakszervizben nem lenne olyan húzós)
-
rob210
Topikgazda
válasz Sirus86 #93233 üzenetére
Inkább nem mernek légtelenítőnél.
Ha beletöri a légtelenítőt annyi, nem megy sehova a kocsi.
Ezt egy vizsgaállomás se fogja bevállalni.
De hidd el egy két satufék után beleköp annyit a tartályba, hogy ha 10en éves folyadék van a rendszerben, akkor kakukk.
Illetve már nem véletlen nem lehet leszívni a tartályból a folyadékot. Olyan a kiképzése, hogy ne lehessen.Renault power
-
szebe
addikt
válasz Sirus86 #93225 üzenetére
Itthon is vannak túlbúzgó állomások, lásd becsnepper esetei Gödöllővel.
De azon is ment a pillázás legutóbb a csoportban, hogy valakinél fékfolyadék forráspontot néztek vizsgán.#93224 den89
BP alapvetően nem gáz, én a fejegység beépítésre inkább kivettem 1 nap szabit, aztán a szaki megoldotta egy fél délelőtt alatt (jó persze Fvárról nem távolság). Megane-ban nem a klasszikus 1-2 DIN-es kialakítás van, inkább olyanra bíztam aki csinált már ilyet + tolatókamera."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
szebe
addikt
válasz Sirus86 #93099 üzenetére
Szlovéniában nekem a sok Renault tűnt fel (de nem lehetetlen hogy a confirmation bias torzít, mióta nekem is az van), és mintha Captur lett volna többbségben.
Ja meg az, hogy alig láttam régi autót. A 10 éves 3-as Megane-nal már inkább lefelé lógtam ki. Bár ezen nem tudom mennyit torzított az útvonal (turista célpontok, addig meg autópálya végig)
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sirus86 #92811 üzenetére
BMW Service Inclusive miatt a gyártó minél kevesebb, ritkább olajcserében érdekelt. Másrészről utóbbi években terjednek a dinamikus periódust számoló autók, szerintem az a legjobb megoldás - ha autópályán meg egész nap, futhat hosszabb cserét, de ha rövid utakat megy, ami miatt hamarabb romlik az olaj, akkor le tudja magának rövidíteni a periódust az autó.
-
Dyno
veterán
-
t.imi
addikt
válasz Sirus86 #92667 üzenetére
Nálam Nokian téli halt ki, igaz 1 nyarat rajta maradt. Így 2021 október - 2023 áprilisig tartott a mandátuma.
90% pálya, semmi padka, túlterhelés.
Minták között mind a 4 végig volt repedve ezer és ezer helyen.
21-es gyártású, meg az sem, hogy évekig állt polcon valahol. -
kisgyerek85
senior tag
válasz Sirus86 #92613 üzenetére
2000 èvjáratú clio 2 autónkat 2007be vettük meg az első gazdájától 120e km-rel. Nem volt kuplungcsere tudtommal ès nálam sem azóta. 348e km van benne.
Cèges fiorinoba amit csak èn vezetek 240e km van. Mèg jelèt sem èrzem,hogy cserèltetni kellene. A sajátba elèg kemèny ès fent is fog, de nem csúszik. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Sirus86 #92522 üzenetére
Arrafelé van egy Peugeot amire rálátok fenntartásban, nem működött rajta a hátsó ablaktörlő. Szerviz a villanymotort cserélte, úgy kellett bontottat vadászni, stb. Nem lett jó. Erre a tulaj munkatársa mondja, hogy kábel átvezetőt meg kéne nézni - nyilván ennyi volt a baj csak. Aztán órák pörögtek, sok tízezer forint ment a levesbe. Pedig sokból nem tartott volna kimérni sem, vagy egyáltalán ránézni a vezetékekre.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
válasz Sirus86 #92352 üzenetére
Pedig belemásztunk az olcsón megvesz, majd vételár ráburít körbe pároméval
Mondjuk szerintem még nincs 850-be az autó, és szinte az egész futómű új, klíma rendszer új, 17-es gyári alufelni fent. Még tetőkárpit, bölcső szilent és fékek vannak hátra idén szépen elosztva. És gyakorlatilag kész. Egyelőre
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
- Horgász topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- World of Tanks - MMO
- CES 2025: társnak tervezett robotokat prezentált a Realbotix
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Építő/felújító topik
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...