- A Telekom is beszáll a használtpiacba
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Fotók, videók mobillal
- eSIM, a kártyamentes szabadság
- Android szakmai topik
- Yettel topik
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz troll81 #95770 üzenetére
2x írtál sci-t szóval ezt tegyük tisztába renaultban nincs sci motor.
A dci-t pedig erre a használatra felejtsd el. Olyan hamar fogja megenni az olajat a savasodás és utána a motort, hogy kettőt pislogsz és indul a sz.pó roller.
2012ig volt a szíjas tce amit vehetsz nyugodtan.
Jobban bírja mint a disel a rövid távokat is.
Vizes a turbója szóval nagyon nem lehet agyonvágni, bár van akinek sikerül 🤣[ Szerkesztve ]
Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
-
szebe
addikt
válasz troll81 #95772 üzenetére
3-as Clio D4FT (tce néven fut, de ne tévesszen meg, vehető, ha jól tévedek robnak is ilyen van), vagy nagyjából bármiben K4M
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
veterán
válasz troll81 #95770 üzenetére
Napi 16 km-re még én sem vennék dízelt.
A lerúgás mellett a sok hidegüzem a káros, főleg, ha gyakran van leállítva még azelőtt, hogy legalább a termosztát nyitna...
2010-től lesz DPF is, ami ugye sokkal magasabb hidegindítási fogyasztást hoz magával, mert fűti magát a motor.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
válasz troll81 #95768 üzenetére
Évjárat és teljesítmény?
A probléma, hogy a szervizelés önmagában kevés. A felhasználás módja legalább annyit számít. Mindennek ki lehet taposni a belét, éppúgy az üzemanyagrendszernek sem mindegy, milyen gyakran rúgják rá az 1600bar-t.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
zsola400
aktív tag
válasz troll81 #95333 üzenetére
Ha még a régi infrás kulcs, akkor mindig nyomkodni kell a távvezérlőt indítás előtt, mert az oldja az immot. Ezeken mindig problémás az immo, az újabb rf. távvezérlősnél is.
Ha nyugalmat akartok offolni kell az immot belőle, a központizár vezérlés megmarad ilyenkor is, de megoldható egy utólagos kp. zár vezérlő beszereléssel, ha a gyári nem működne. -
MasterMark
titán
válasz troll81 #95333 üzenetére
Műszerfalon villog egy piros lámpa gyorsan, ha nem sikerült felismernie az immo-t. Ha elalszik akkor jó felismerte és tudsz indítani.
Szokott olyan lenni, hogy a kulcson belül kiesik a helyéről az immo és túl messzire kerül, hogy felismerje. Szét kell szedni, visszatenni a helyére.
Switch Tax
-
Sirus86
tag
válasz troll81 #95241 üzenetére
Itt van nem messze tolunk Alja tuti rohad, mert itt soznak mindent (foleg ez az auto az Alpok alljaban van), mindenhogy,ha mar huvosebb az ido es esik nemi ho! Pl en havonta mosom az auto aljat, es le is van kezelve bitumenes trutyival, de igy is van rajta vakrozsda a nagy auton. A modus meg kozepnemetbol hozott, ezert jo meg az alja is. Epp a foberlom autojanak mondunk bucsut, mert garazsban tartott Golfjat telen nem mosta es nem kezeltette, igy meg szetrohadt mindene (90 ezer km, 4-es Golf). Nezd a kepet a gumirol, es mellette a kuszobot... De ha csak egy-ket evre szol a dolog, meg akar jo is lehet En elmennek kozep vagy nyugat-eszakra, ahol nincsen akkora tel, es nem is soznak ugy.
[ Szerkesztve ]
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
tothjozsi96
addikt
válasz troll81 #94790 üzenetére
Komoly.
Csak azt nem értem, oké írja a hibakódot, de egyébként semmiféle valós problémát nem tapasztalunk. Tehát nem esett még be a fék meg amiket írnak azok közül semmit se tapasztaltunk hogy most tényleg itt valami probléma lenne.. Lett már kitörölve így diag-al a hibakód meg minden, de hát csak visszajött a hiba.
-
MasterMark
titán
-
norbert1998
nagyúr
válasz troll81 #91583 üzenetére
Nem is vettem bántónak semmit, én is maximum csipkelődtem
Ahogy fentebb is írtam, az 5 henger hangja - és ezekszerint a nyomatéka - azért egy elég erős érv, amit nálam a személyes ízlésem első körben, majd az árak együttes ereje győz le
Igazából játszós autónak - ha a megbízhatósággal egy felső hatalom garantálná, hogy nem lenne több gond, mint akár az enyémmel, és ez a javítások árában is így lenne, nagyon fájna a fogam egy 130+i-re, E80 vagy újabban, vagy akár GT86, stb, mint következő lépcső a Megane után, de ez az első autóm, amit két év után is nemhogy az utódját nézem, hanem hogy hogy lehet minél jobb, szebb, szerethetőbb. -
norbert1998
nagyúr
válasz troll81 #91578 üzenetére
Itt nem a 100, de még a 10 milliós autókról sem volt szó. Az enyém 1,9 millió volt, még az árrobbanás előtt, ennek a duplája-triplája egy ezzel egyidős RS Megane.
A Focus még drágább.
A 226 lovas ST Focus meg gyengébb, mint a mostani autóm*. És szerintem sokkal kevésbé szép kívül, belül meg egyenesen ronda. Aztán ezekért is elkérnek akár 3,5 milliót.*Mondjuk mérés szerint az ST225 az 250 ló, chipszel meg 290, az már több lenne, plusz 5 a henger hang. De akkor is. Az az autó csak oldalról tetszik, meg a hangja. Hahun van egy elég erősen ~Stage 3-nek írja, az 280 ló, 3,5 millióért.
Szóval sajnos most így állok, össze kell törjem a Fordosok lelkét, de szívesebben ülök az alapmodell Megane 3 Coupe-ban ~250 lóerővel, szép beltérrel, utólagos GT farral, mint egy bármilyen Fordban ~2014 előttről. Azok meg 200 ló felett már nagyon közelítenek a 8 számjegyhez.
Ültem 2020 környéki 3 hengeres 1.5 EcoBoost ST Focus kombiban, vezettem is pályán egy 200 km-t, de egyáltalán nem tetszett. Sem a beltér, sem a menése, sem a futóműve. Meglepő, hogy tényleg, a beltér, ami nem tetszett.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz troll81 #91498 üzenetére
Gondolom D7F
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40 5L (de ettől morgós porgős lesz)
kb ugyan ez TOTAL QUARTZ 9000 5W40 5L (sima nem az nfc)
Shell Helix HX7 A3/B4 5W-40
Esetleg Castrol Magnatec C3 5W-40 vagy Castrol EDGE 5W-40 A3/B4ACEA A3/B4,
API SN/CF,
RN0700,
3,8 liter szóval 4literes kanna kellSzűrűből csak a legjobbat MANN FILTER W66 olajszűrő
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz troll81 #80048 üzenetére
ahhoz tudni kéne a kocsiban milyen a hangszoró keret hátul.
Eleve volt olyan amiben gyárilag nem volt és nem is lehetett kapni hozzá.
Ezekbe csak akkor tudsz tenni kalaptartót, ha a műanyag kereteket is beszereled a tornyokhoz amibe a kalaptartó zsanérja és csapjai fognak beakadni.
Hidd el nem olyan egyszerű az.
Nem lehetetlen , de nagyon nem éri meg a macerát.
Én végü vágtam bele pozdorjából, és kárpittal behúztam.
Eleve tartósabb is, mint a gyári, mert mindegyik eltörik egy idő után.
A twiniben a kalaptartó nagyon szerencsétlenül lett kialakítva.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Somatom
veterán
válasz troll81 #80004 üzenetére
Ez nem egy 1 -es Twingo sor 4 -gyel? Vagy, 5 hengerest szeretnél? Van benne állófűtés? Nem is tudtam, hogy létezik ilyen Twingo. Nagyon jó dolog, főleg dízelhez. Szerettem volna, de közben lett garázs, úgy meg nem nyerő ötlet az állófűtés.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz troll81 #79983 üzenetére
Sztem is szar az anyag. Kicsinálta az UV. De, nem értem a problémát. Először azt hittem, hogy vmi spéci formájú egybekar. De, a képek alapján ez egy kutyaközönséges gomb a rúd végén. Milliófélét lehet találni a neten. Gondolom, a fokozatkiosztás megy fejből is, nem kell a váltógombról memorizálnod.
Esetleg megkérdezheted egy autókárpitostól, hogy tudna-e kezdeni vele valamit.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
-
KTU
addikt
válasz troll81 #79918 üzenetére
Ezek új állapotban rugalmasak, idővel képes olyan kemény, rideg valamivé válni, hogy elpattan.
Ha van idő akkor beszerezni mikor szét van szedve,
nem gond akkor eldönteni."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
KTU
addikt
válasz troll81 #79903 üzenetére
Cseréld ki a fojtószelep és a szívósor tömítéseket is [link]
számot nem tudok, volt hogy az enyémhez is félre néztem a cikkszámot"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Gitáros topic
- REpont és hulladékgazdálkodás
- A Telekom is beszáll a használtpiacba
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Építő/felújító topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten