- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trebron09
őstag
Hipernet Home-hoz miért nem lehet plusz adatot igényelni? Fent a "megrendelem" gomb is a főoldalra visz, sms-ben pedig ízt írja nem vagyok jogosult..
-
BBke
tag
válasz
wolf88 #76844 üzenetére
A gyárban árnyékolnak, “szándékosan”, hogy a dolgozók ne a telefonjukat nyomkodják. Pest megyei gyárban aki vodás, az tud telefonálni. A többiek csak az ablaknál vagy a dohányzóban. Volt arról is szó, hogy blokkolják vagy zavarják a jelet, hogy csak a céges mobilok működjenek.
-
wolf88
aktív tag
válasz
szabonagyur #76845 üzenetére
Igen,erre én is gondoltam,de már korábban is telekomos volt a cég,most újítottak szerződést,mert lejárt az előző.Azelőtt meg vodafone volt és még annak az idején is teljesen jól működött a mobilnetem.
-
szabonagyur
félisten
válasz
wolf88 #76844 üzenetére
Maga a gyár milyen szolgáltatós? A legtöbb ilyen épület olyan szinten leárnyékol, hogy elképzelni is nehéz. Nálunk direkt van gyáron belül szolgáltatói hálózat erősítés kiépítve, hogy menjen mindenhol. Más szolgáltatóé az eléggé hiányos, emeleten még csak-csak, de földszinten nulla kb a hálózat hiába jó a hálózat épületen kívül.
Tippre ott is volt egy váltás Telenorról másra és így ennyit tud.
-
wolf88
aktív tag
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hogy kinek mi az ötlete a problámámra.
100 gigás mobil netem van,de körülbelül 1 éve a munkahelyemen nem tudom szinte használni,hol van hol nincs net,de inkább nincs vagy nagyon lassú.Gyárban dolgozom, előtte nem volt probléma a lefedettséggel. Telefonommal sem lehet baj, mert titokban el volt rejtve egy telenor mobil stick az üzemben, ami szórta a jelet mindannyiunknak, minden gond nélkül. NFL-t, BL- meccseket néztünk wifin telefonon,de már visszamondtuk ezt,mert használhatatlan volt.Valakinek egyéb ötlet? -
asdf_
veterán
Én csütörtök reggel küldtem vodáról vodára (az első még sms volt, wifi és mobilnetmentesen, mert korán reggel volt, aztán amikor a másodikat küldtem, mondtam, hogy na, felmegyek netre csak emiatt, ha már múlt héten aktiválták az RCS-t nekem (másodjára, lol, valamikor másfél éve is megtették, aztán egyszercsak eltűnt a lehetőség). Hát, nem is ment el, 20 perc múlva is ott volt, és kérdezte, hogy akkor inkábn elklüldje-e SMS-ben?
-
tomp
félisten
válasz
Tutu7030 #76841 üzenetére
Ez viszont nem a Telenor sara mivel itt az RCS teljesen független a szolgáltatótól.
Messages app bugosan kezeli a Google Jibe Mobile RCS szerverét.
Telekom és a Vodafone folyamatosan vért izzad, hogy viszonylag bugmentesen menjen az RCS mivel nekik saját szerverük van. Azaz ha az kiesik, náluk leáll az RCS.Nem véletlenül teszik elérhetővé a Jibe Mobile RCS-t ilyen lassan. A másik telefonomban Digi kártya van. Ott is aktív a Jibe RCS. Próbaként küldtem a Telenoros számra RCS üzeneteket. Van amelyik nem érkezett meg.
-
tomp
félisten
Aktív RCS alatt 4G-n nem megy el az sms.
Jó lesz az RCS-t kikalcsolni akinél jelentkezik a hiba.
Kikapcsolva már elmegy kb 15mp alatt ami az SMS IP hiánya miatt van. -
iceQ!
addikt
válasz
Viktor0610 #76838 üzenetére
Mindig megnézem, erre most nem
Kösszentyűcske -
Ejj-ejj.
Összefoglaló?Jó eséllyel elintézik neked, persze.
-
iceQ!
addikt
válasz
Viktor0610 #76834 üzenetére
Szia Viktor
3 éves huawei modemet tudja függetleníteni a Telenor?
Ha igen mi a menete? -
Dr Bubo
MODERÁTOR
válasz
Viktor0610 #76834 üzenetére
Az túl 21. századi lenne.
-
szaboi6512
őstag
válasz
Viktor0610 #76834 üzenetére
Pedig így kéne lennie, ha már 2 hetet váratnak a kódra.
Ezért bemenni 2x?
-
válasz
szaboi6512 #76832 üzenetére
Ez max. a kolléga jófejsége volt.
Alapból nem küld ki kódot a Telenor SMS-ben. -
Wajk
addikt
ugyan azon az áron tudnék most elhozni Huawei B525 vagy Huawei B535-ös routert. Itt is sokat olvastam utána, de új FW-k is jöttek azért már rájuk. Melyik a jobb választás?
az USB és a telefon csatlakozó a B525 mellett szól, de a támogatottság és az új HW a B535-ös felé billenti a mérleget nem?
A minél erősebb Antenna és lefedettség lenne a prioritás.
Azt egyik sem tudja, hogy egy WiFi hálózat látszik és a router menedzseli, hogy 2.4-re vagy 5 Ghz-re csatlakozik-e egy külső eszköz, igaz?
köszönöm
-
prsq
aktív tag
válasz
Viktor0610 #76822 üzenetére
Hogy hol volt, azt most nem írnám le, nem hiszem, hogy lényeges. (Mindenesetre nem egy sufnigsmüzlet, Szegeden kettő Telenor üzlet van, az egyik. :-)) Nálam is volt doboz, SIM, szerződés, amit akarsz.
Elhiszem, hogy bonyolultabb, és nem is azon akadtam ki, hogy két hét, meg hogy be kell küldeni, értem, elfogadom, hogy ez így megy. Az a rugalmatlanság akasztott ki, hogy ő lekéri (még abba is beletörődtem - bár a T eljárásának ismeretében nehéz volt - , hogy nem küldheti ki a kódot), de én menjek vissza személyesen, és még ki sem értesítenek, holott ehhez semmi plusz adatot sem kéne felvennie. És mindezt aztán potyára.
Lehet, hogy arról akar szólni a dokumentum, kétszer is átolvastam, utólag is, nem egyértelmű. Nem derül ki belőle sem ez, sem az. Bármelyiket bele lehet magyarázni, valószínűleg nem véletlenül van úgy megfogalmazva, ahogy.
Az a problémám az egésszel, hogy van ugye a függetlenítés, mint törvényi előírás, aztán ezt a szolgáltató néha olyan módon és annyi idő alatt intézné, hogy az ügyfélnek biztosan elmenjen a kedve az egésztől, és inkább hagyja a fenébe.
Panaszt nem teszek, úgyis otthagyom őket, nem érdemelnek ennyit sem az időmből. A hivatalos felületeken meg könnyű elmismásolni, hivatalos, belső szabályokkal megmagyarázni az ügyet (az egész függetlenítésszabályozás elég hiányos, szándékosan hagytak kiskapukat, lehetőséget a szolgáltatóknak az egyedi 'eltérésekre''.) Ha valaki ezt itt elolvassa, az nekem többet ér. :-)
(Azt írta máshol ebben a fórumban egy okos valaki, hogy pénzem lehet több, de időm nem lesz. Ezért írom, hogy nem érnek annyit, ezért bosszant a két hét a semmiért, miközben, nekem amatőrnek egy félórámba került.)
Ügyfélszolgálatos. Bocs a rövidítésért.
-
BBke
tag
Nekem is furcsa volt, hogy a szervizre hárították a kiértesítést, holott szerintem a Telenor üzletnek kellett volna ezt megtennie. Mindegy, független lett a készülék, ez a lényeg
-
asdf_
veterán
Hogyan kellet volna a szerviznek értesítenie? Mit mondjon? Hogy helló, mi elvégeztük a függetlenítést, majd ha a Telenortól valaki idejön és elviszi, majd ha valamikor a rendszerében lepapírolja, hogy érte jött, a készülék függetlenítve lett és ügyfélnek átadható, na es amit gondolsz, hogy ez az egész mennyi időt vesz igénybe, azt add hozzá a mai naphoz és amikor lejárt, akkor menjél be érte oda, ahova leadtad? WTF?
-
BBke
tag
Azt mondták, hogy 2 hét, és ha készen van akkor hívnak vagy sms-t küldenek. Persze nem hívtak, a harmadik héten bementem érdeklődni. Ott volt a fiókban, készen. A szerviznek kellett volna értesítenie, azt mondták. Ennyit a kiértesítésről. A lényeg, hogy megcsinálták.
-
BBke
tag
Nekem egy EvolVeon nagy gombos telefonom volt a Telenortól. 3-4 éves korában volt rá vevőm. Bementem a Telenor üzletbe, az Europarka (Shopmark). Minden gond nélkül átvették. Beküldik a szervizbe, mert csak ott lehet függetleníteni.
-
-
1. Ez egy kicsit bonyolultabb lehet, mint azt te látod. Nyilván ez téged nem érdekel, de ettől még van egy másik oldala is az éremnek. Pl. az, hogy vannak olyan eszközök (főleg régebbi modemek és routerek), amik csak szervizben függetleníthetőek, kóddal nem.
2. Bár már rég láttam olyan dokumentumot, azt hiszem, arról szól, hogy lekérésre került a kód a gyártótól. Ez sem úgy megy, hogy minden kód benne van a gépben. Vannak olyanok (főleg a régebbi eszközök, telefonok feloldó kódja), amiket ki kell kérni a gyártótól.
Csak gondoltam, leírom, hogy nem szórakozásból vannak a különböző folyamatok, egyebek.
Az ügyfélszolga szótól még mindig kiráz a hideg. De ez egyéni szoc. problem, tudom.
-
prsq
aktív tag
Hát nem sikerült nekik.
Azért akartam függetleníttetni, mert eladnám (nem magában, egy routerrel együtt, alternatív fw, atomstabil mobilnettel), és hát ugye előnyösebb, ha független a modem. Én vagyok az első tulaj, legálisan csak én intézhetem.
Kétszer bosszantottak nagyon fel.
1. Bementem, így személyesen, két hét múlva, ahogy kérték, annyi válasz jött a szervizből, hogy "régi készülék". B@zmeg, erre vártam két hétig? Miért nem lehetett kiértesíteni, miért cseszik az időmet? Ott van a mobilszám az előfizetéshez, arra is küldhettek volna SMS-t. Az üfszolga magyaráz, hogy hát ez van, be kell küldeni, szoftveresen tudják megcsinálni, blabla. De úgy általában nem igazán izgatta a dolog.
2. Ezek után elémtol egy Készülékfüggetlenítési megállapodást két példányban. Elolvasom, nézek rá, hogy ezt én bizony alá nem írom. De hát le lett kérve a kód. Ja, csak nem jött semmi. Akkor sem írom alá, ez olyan, mintha megcsinálták volna a függetlenítést.
Még ő prüszkölt, de ráírattam mindkettőre, hogy a függetlenítés nem történt meg.És ezen úgy felb@sztam magam, hogy ahogy lehetőségem nyílt, bevetettem magam az internet sötétebb bugyraiba
, és félóra múlva a modem függőségi problémája meg volt oldva. (Nem kellett semmi szoftveres mókolás.) Kellett nekem törvénytisztelő állampolgárként kezdenem...
Kedves Telenor, ezért egy előfizetés most ugrott. Gondolkoztam, hogy érdemes-e fenntartani a számot, ezek után egyértelmű a nem.
Úgy működik ez a függetlenítés a szolgáltatóknál, mint általában a jog kis hazánkban. Kiskapu, kibúvó, "csak". Így kényszerítik bele illegális műveletekbe az embert.
A Vodafone azért tudott ennél cifrábbat is. Bevittem egy 3-4 éve, SIM-mel együtt vett butatelót. Azt mondták, nem tudják függetleníteni, mert nem látják az IMEI-t a rendszerben. Mondtam, akkor a rendszer sz@r, mert a Voda hálózati zár nem éjjel suttyomban került a telefonra. Akkor sem tudnak vele mit csinálni. Ennyi.
-
4Grider
nagyúr
válasz
FіkuszKukіsz #76817 üzenetére
Tegyél panaszt a 1220-on, arra 30 nap alatt úgyis reagálnak valami elnézésszerű szöveggel. De legalább van esélyed, hogy 1 nappal meggyorsul a rendelésed teljesítése, és akár már jövő héten megkapod.
-
FіkuszKukіsz
őstag
Tudtok valamilyen telefonszámot ahol a rendelésem után érdeklődhetek? A 1220 meg +3620 200 0000 sajnos nem hozott eredményt. 4. napja feldolgozás alatt van a rendelésem, olyan telóra amit állítólag 3 munkanapon belül szállítanak.
-
bedibazsa
senior tag
Szia! Milyen tarifacsomagod van, illetve mivel vennéd? Arra gondolok első körben, hogy egy régebbi, lezárt csomagod van, amit már nem értékesítenek és azzal szeretnéd megvenni. Ha nem, akkor lehet, hogy nem telt el 21 hónap az előző szerződéskötéstől. Ha ez sem, sima technikai hiba.
Most olvasom, a Home csomaggal vennéd, ez lezárt csomag - ha ezt hosszabbítanád meg.
-
-
Redneck
nagyúr
A storyhoz még itt a Telenor support, 3 napon belüli válasza:
"Kérjük, hogy jelen kérdésével kapcsolatban keresse fel a küldőfelet, mert csak Ők tudják megnézetni a szolgáltatójánál az SMS üzeneteket.
A Telenor csak azokra az üzentekre lát rá, melyek a hálózatából küldenek, a külföldi üzenetekre nincs rálátásunk." -
asdf_
veterán
Mint írták korábban is, több országban a számhordozás ismeretlen fogalom. Szerintem a szájukba kell rágni, hogy a te 70-es számodhoz tartozó előfizetésed a 20-as szolgáltatóhoz tartozik (esetleg akár még 21670 és 21601 MCCMNC-ként is lehet hivatkozni rájuk, hogy akinek gőze sincs mi ez, az majd hátha forwardolja egy olyannak, akinek van, és így az meg is tudja oldani
), emiatt a 20-as szolgáltatóhoz tartozó sms providerükön keresztül küldjék neked az sms-t és akkor jó lesz. Ha van rá mód, hogy manuálisan átdobjanak, vagy felkészített ilyenre a rendszerük, akkor miután megértették, hogy mi a probléma forrása, megoldják.
-
válasz
#72445440 #76806 üzenetére
Mondtam nekik már, hogy a Telenorral már leegyeztettem, hogy nem érkezik meg a hálózatba az sms. Úgyhogy vizsgálják a technikusaik.
Az az érdekes, hogy néha tudtak küldeni +36 -os számról is sms-t.
Szerintem sem a Telenor hibája.Már azon is gondolkodtam, hogy veszek egy feltöltős simet és a mostani számomról szétküldök 150 smst, hogy megváltozott a számom.
-
válasz
Viktor0610 #76802 üzenetére
Nekem április környékén még megjöttek a +44-es számról az smsek.
-
-
válasz
Redneck #76749 üzenetére
Szia!
Ugyanezzel szívok a Sony PSN rendszerénél. Sony azt mondja kiküldte az sms-t, Telenor azt mondja, hogy nem érkezett meg a halózatukba.
Érdekes, hogy idén nyárig működött, illetve amikor a Sony vizsgálta az ügyet, akkor néha magyar számról jött az sms. De néha az angliairól is megérkezett.
A Sony még mindig vizsgálja a problémát.
Nekem is évek óta Vodától hordozott a telefonszámom. Szinte csak olyanoknál olvastam erről a problémáról, akik Vodától jöttek Telenorhoz.Most kipróbáltam Paypalnál, ott megérkezett az sms, de egy 06 20-as számról küldték, ahonnan korábban a Sonytól is kaptam. Aztán a Sony elkezdett angliai számról küldeni, ami egy idő után nem jött meg...
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Magic Keyboard iPad Pro 12,9" 2021 (6th Gen), fekete - HU / Apple Pencil 2
- Cooler Master ma824 stealth . D15 killer :D
- Utolsó darab - 1M helyett - MacBook Pro Retina 14 M4 - 10C CPU / 10C GPU / 24 GB RAM / 1 TB - MAGYAR
- Eladó XD Design Bobby Hero Spring, Yellow laptoptáska
- Samsung Galaxy S25 Ultra 12/256 GB titánszürke 3 év garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L 48xRJ45 4xSFP switch, CISCO refurbished
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest