- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
shiNIN
tag
válasz
Integra #43134 üzenetére
OMG. Mi a baj a benzinkutakkal és pihenőhelyekkel? Alvaro se szokott megállni az út szélén, én se
Tankolni, enni, inni vagy pihenni úgyis megáll az ember néhány óránként, nem értem a problémát. Persze ha valakinek az egészsége olyan, hogy azonnal kell vagy valami... arra vannak inkontinencia betétek, minek megállni
(Ráadásul rózsaszín, brrrr...)Egyszer láttam valahol, hogy létezik piszoár lányoknak, hogy ne mulasszanak el semmit a koncerteken. Ezt kb. kétszeresen nem értem, de én egyszerű vagyok ehhez.
Az idő viszont alakul, a héten már motorra pattanok én is. Alvaro Teresával ment munkába tegnap délután, visszajönni ugyan csak péntek reggel tud, mert az éjszakák hidegek, de ez utoljára történik
Teresa pedig kap új aksit, ketten kellett betolnunk, hogy elinduljon. Persze a kora délutáni próbaindítás simán ment...
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #43134 üzenetére
nem te ulsz ezen a motoron?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Integra #42909 üzenetére
A fogyasztási témáról annyit hogy tényleg sokaknál önigazolás ha keveset eszik a kisebb motorja: lásd ilyenkor jönnek azzal hogy ebben jobb az övék.
Viszont tényleg van aki alapból teljesen normálisan megy úgy ahogy az ő szíve-kedve tartja, de egyszerkétszer kíváncsi hogy mennyire keveset tud kihozni a gépből.
Ez olyasmi mint a tuning a számítógépnél. Addig baszogatod míg kihozol belőle egy eszméletlen órajelet, aztán visszaveszed és használod úgy ahogy egészséges.
Szerintem ez valahogy így van a legtöbbeknél... -
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #42909 üzenetére
elég szélsőséges vélemény szvsz. A motorozás nem csak a pályamotorozásról és a száguldásról szól. Voltam én is a Hringen, legyalultam a gumi szélét, és baromira élveztem. Ugyanakkor sokkal jobban élvezem a kirándulásokat, azt, hogy idegen, gyönyörű tájakra jutok el, és ehhez nem kell kiélezett futómű, de még 200Le sem. Persze ebben a műfajban is megvan mindenkinek a maga zsánere, én is szívesen kirándulnék a BMW R1200RT-n, szó se róla, de abban se a pengébb futómű, az erősebb motor mozgat, hanem a nagyobb test, nagyobb kényelem, nagyobb nyomaték alacsony/közepes fordulaton. Én is örülök, hogy kevesebbet eszik a motor, mint egy BMW R1200RT, de ha tehetném, azonnal vennék egyet, és tojnék a 6L-7L-es fogyasztásra. Ugyanakkor, ha valaki az alacsony fogyasztásra izgul, még nem biztos, hogy önigazolást keres a gyengébb motorjához, én értem mire gondolsz. Szerinted, ha anyagilag csak egy gyengébb motorra futotta valakinek, akkor az alacsony fogyasztásban keres önigazolást, hogy jobb legyen a lelkének. Ez viszont egyáltalán nem biztos, hogy mindenkire igaz.
-
alvaro
senior tag
válasz
Integra #42906 üzenetére
Te nem fogod föl, hogy ez qrwára nem a pénzről szól. Mindig azt hiszitek, mindig...
Az pedig egész egyszerűen fizikailag létező tény, hogy a fogyasztást erősen befolyásolja a vezetési stílus. Pont.
szerk. de akkor leírom, szépen lassan: én NEM azt élvezem, hogy tépek mint a hüje, mert képzeld, mást is lehet élvezni. Én azt élvezem, hogy úton vagyok, benne a tájban, ami változik körülöttem, én pedig látom, érzem. Figyelj, ezt is leírom, így külön, mert úgy vettem észre, ezt még senki nem tette meg: NEM mindenki olyan, mint te. Sőt, ha valaki azt mondja, hogy nem olyan, mint te, az nem feltétlenül kompenzálja a kisebbrendűségi érzését. Még az is lehet, hogy tényleg másképp gondolkodik.
-
Djuree
félisten
válasz
Integra #42843 üzenetére
sztem nem így értette ő sem
én is hallgatok hangosan zenét néha, de úgy hogy ezzel másokat ne zavarjak. mondjuk hazafelé úton, azokon a kihalt utakon a kutyát nem zavarja, vagy pesten a hungárián autózva, ott sem zavaró, van ott más ami sokkal jobban zavarja az embereket
...az már tényleg bunkóság, ha odaparkolok valakinek az ablaka alá és úgy tolom, a kocsim ajtaját-ablakát kinyitva, mert ilyen is van sajnos...
-
shiNIN
tag
válasz
Integra #42839 üzenetére
Szerintem ha helyből nem érted, én nem fogom magyarázni.
S azért tuc-tuc, mert tipikusan azt bömböltetik.Ugye jövő héten már tavasz lesz?
Kérdezhetem azt is, kinek mi a definíciója, az időképes nekem kicsit túl erős feltételeket fogalmaz meg
Nekem akkor van tavasz, amikor sokat süt a nap és szinte minden nap motorozós idő vanEz nálam 10 foknál már mindenképpen teljesül
Ez teljesül itt ősszel is, de hol van az még, nyilván az nem ér -
shiNIN
tag
válasz
Integra #42823 üzenetére
De csak mert kötődsz egy hosszú távú társhoz, ha az csak egy motor is, nem feltétlenül veszted el a megújulási vágyat... Azonkívül ez kicsit szerepjáték, játékos megszemélyesítés nekem
Bár Cili tényleg nagyon aranyos
S Teresának is remek karaktere van. De nekünk még ezen felül is, valahogy sokkal poénosabb társnak érezni őket, no meg azok is. Gazdagabb az életünk így, valamint mi ilyenek vagyunk, teljesen ostobaság lenne erőszakot tenni a személyiségünkön
Akárcsak zsoltee10-nek/nak (hát tudom én, hogy ejti? lehet, hogy egy-nullának
), nekünk sem lenne értelme eladni őket s különben is meg vagyunk velük elégedve. Szinte 100%, hogy megmaradnak, persze egy ponton veszünk más motort, na és?
Én igazából kezdettől fogva sejtem, hogy nem egy Kissason akarom tölteni motoros életem benzines részét, de azért pár évig elleszek vele mint egyetlen motorral (meg egy dirt bike-kalde az más). Később sem vonatom ki, minek. Benzin még lesz
.mf jókat írt, nem jó, ha az embert rossz értelemben kapja el a gépszíj s elfelejti, miért is csinálja az egészet...
Érzelmi kötődés... az jó, csak nem árt, ha megbízható és velünk kompatibilis a célpont. Mi több időt fogunk tölteni a motorjainkkal, mint mások egy átlagos kapcsolatban, nem tudom, miért ne lehetne szeretni egy kicsit őket. Megérdemlik és nem hagynak minket cserben nagyon nyomós ok nélkül, de eddig még azzal sem.
Emberekhez kötődni, az sokkal veszélyesebb. Mégis elég népszerű. -
.mf
veterán
válasz
Integra #42803 üzenetére
Mondanivalód egy részével egyetértek, más részével nem teljesen.
Igen, tárgyak, nem szabad semmihez sem túlságosan kötődni, ezek tárgyak amiket mi vettünk magunknak, tehát ezek vannak értünk, és nem mi értük; ha úgy adódik a helyzet, akkor inkább dobjuk el, mint nekünk legyen nagyobb bajunk a mentése közben; vagy ha kiköltözünk hosszú időre és nem vihetjük, akkor még ha fájó szívvel is, de tudjuk eladni.
Másikra pedig egy hasonló helyzet: régen sokat lógtam nagy nemzetközi zenész fórumokon. Eleinte sok technikát, cucc-tanácsot szedtem össze, tehát rendkívül hasznos volt, de pár év után már én is egyre inkább arra vertem a nyálam, hogy milyen új hangszerek, erősítők, effektek jöttek ki, s milyen jó lenne nekem, milyen dolgokat tudnék megcsinálni, milyen hangszíneket tudnék kihozni, amit most nem. Elcsúszott a fókusz. Kijózanító pofon volt más fiatal srácokkal találkozni, akik nem evvel b*ták el az idejüket, hanem tényleges gyakorlással, és sokkal olcsóbb cuccaik ellenére jobban játszottak.
Hajtok én is, igyekszek sokat megtakarítani, félretenni. Vehettem volna sokkal komolyabb gépet is. Viszont van egy józan önmérséklet, hogy még valószínűleg ennek se fogom sose feszegetni a határait. Élvezni már ezt is élvezem, nem hinném, hogy annyival jobban élveznék egy sokkal drágábbat, csak azért, mert az ilyen-olyan szempontból még egy kicsit jobb (viszont másban lehet, hogy rosszabb). Pénz pedig másra is kellhet.
Ahogy mondod, élvezni kell; s vigyázz te is arra, hogy a fókusz az élvezeten legyen, ne pedig egy görcsös "de akkor is megveszem azt a két grammal könnyebb új modellt, még ha belegebedek is az e célból végzett túlórázásba" -
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #42813 üzenetére
téged.
engem nem, én már megállapodtam.
ha pénzre lenne hirtelen szükségem, a motorból amúgy se tudnék nagy összeget kivenni. Cserélni meg nem akarom, mint már kifejtettem, és a gazdasági okát erősíti csak az érzelmi kötődés.
A földhöz ragaszkodom, ahol élek, és az rugalmatlanná tesz, tény és való. Ha rugalmasabb lettem volna, most Kaliforniában élnék az előző párommal....de én már csak ilyen röghöz kötött vagyok, és így is megtaláltam a párom is.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #42805 üzenetére
így van.
ezért se fogom eladni. érzelmileg is kötődök hozzá, ez nem pálya motor. annyi gyönyörű helyre jutottam el vele, az ember a sok élmény által kötődni kezd a motorjához, árulásnak érezném, ha eladnám. Ha a varára becseréltem volna, azt is nehéz szívvel léptem volna meg, talán jobb is, hogy nem jött össze.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #42803 üzenetére
neheeem. cserélni nem fogom semmiképp, ha lesz nagy vas, akkor ez mellé.
már most sincs értelme eladni. Sok a km, nagy a kínálat (igaz abs-es nincs a piacon, csak 2-3db), alacsony az ára. 10 évesen lesz benne 100-120ekm....most 4 éves lesz májusban, és 50ekm felett jár majd. -
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #42801 üzenetére
jaja, évek óta a GS-ből adnak el legtöbbet a németeknél. ott jól megy a biznisz. kis pénz, kis foci.
majd egyszer. nem tettem le a GS-ről, csak elhalasztottam úgy 10 évvel a vásárlást.
A kawa megmarad, sosem adom el, ha rajtam múlik. Csomó pénzt költöttem rá most a télen, a jövő héten elkezdjük össze rakni. Megjött a Hyperpro progresszív rugószett elöl/hátul, fém fékcső szett, jövő héten elvileg az ülésem is elkészül, felrakjuk a fényszórókat, és találtam hozzá sárvédőt is. (nincs rajta, gyári sincs, Puig 35k, én 17k-ért találtam hozzá a 2009-es modellét, elvileg rámegy....)
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #42799 üzenetére
igen, és én is azért voltam a varaderora kattanva, mert 2,4M-ért zsír újan, dobozokkal, markolatfűtéssel, stb. adták volna. Ez a nem mindegy, ennyiért BMW-ből isten tudja mennyit futott 6-7 éves gépet lehet kapni. Én csak azon csodálkozom, hogy a piac nem szabályozta a BMW árakat lefele. Hiszen válság van, kereslet nincs, ugyanazok a GS-ek vannak fenn, mint ősszel, és senki nem enged belőle.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #42686 üzenetére
és azt neki honnan kellene tudnia magától? nem gyári alkatrész, és simán az akksira kötöttem. ehhez képest szerintem nagyon korrekt a dolog. amit te mondasz, azt nekem kellett volna megoldanom úgy, hogy egy gyújtás által vezérelt relét kötök be. Így csak akkor kapna áramot, ha ráadom a gyújtást.
-
zsoltee10
addikt
-
Gaboman
nagyúr
-
shiNIN
tag
válasz
Integra #42663 üzenetére
Bennem azért felmerülne, hogy szegény motor... Sosem volt komoly motoros balesetem, igaz, itt is egész megúszta a srác, csak ujjam törtem meg nekimentem 30-cal oszlopnak, ilyesmi. Első gondolatom többnyire nincs, az ilyen "hoppá mivan" (az esetek nagy részében amúgysem voltam valami jól, amikor estem, lementem az útról, ilyenek. ó, a kezdet, amikor még csak az elméletet tanultam... forgalmi órákon és jogsival már sosem estem
), a második... nem pontosan tudom a sorrendet, szerintem változó, hogy Cilit féltem vagy magamat először
De közel vannak egymáshoz, már ha eszembe jut, hogy nekem bajom is lehet.
Persze, lehet venni másik motort, de ő Cili. Jóindulatú, kedves kis motor, akit egyszer valaki megvett a barátnő miatt, ment vele közel 6000km-t, lecserélte a barátnőt, kis motor ott porosodott a garázsban csomó ideig, megvettem, a hibátlan kis testét picit szétvertem itt-ott, míg megtanultam motorozni (jobb lett volna nyaralással kezdeni. nagyon szar volt munka után próbálkozni úgy, hogy évek óta nem pihentem igazán. persze voltak más tényezők is)... neki még élni kell... túrázni, élvezni az életet. Azért motor.
A számítógépeimmel sosem álltam meghitt kapcsolatban, de a motor, az más. Főleg őBár Teresát is megtanultam tisztelni, vannak jó személyiségvonásai, pl. sosem hagy minket cserben, szarrákopott fogasszíj vagy negyedrész ledarálódott szíjtárcsa mellett sem. Simán meghalhattunk volna, ha ezek nem a megfelelő pillanatban estek volna szét. Persze a védangyalomnak is illendő megveregetni a vállát. Mindenesetre Alvaro tanult belőle, máskor nem várja meg, míg elszakad a szíj, s nem hiszi el neki, hogy még jól van. A másikról annyira nem tehet, ő próbálkozott, de a vám/posta lenyúlta az alkatrészt. Azóta is síri csend van a témában, tologatták az aktát egyik szekcióból a másikba, ilyenek.
-
.mf
veterán
válasz
Integra #42632 üzenetére
Délelőtti az nem hétvége? Én egy egésznaposat terveztem, egy nap szabi belefér, úgyis maradt 6 tavalyról
. Feb 25 és márc 11 (péntekek) között vaccilálok, utóbbi 5-fős, csak az egy kissé távol van
igaz, ha úgy nézzük, ahhoz viszont közelebb, amikor már utána tényleg tudok motorra ülni. Tartósan 10 fok alatt inkább nem merészkedek ki.
-
.mf
veterán
válasz
Integra #42611 üzenetére
Így van, én is tervezek menni, főleg, hogy akciós.
Aki nem kapná:
"Tisztelt Ügyfelünk!
A tavasz közeledtével lassan újra kezdődik a motoros szezon. A motorozás szerelmesei újra felpattanhatnak féltve őrzött motorjaikra. A Safety-Hungary csapata szeretné ha a "berozsdásodott" reflex-ek már az első pillanattól kezdve nagy biztonsággal működnének, és Mindenki magabiztosan kezelné motorját.
Ehhez szeretnénk segítséget nyújtani Önnek. Látogasson el a Safety-Hungary képzésére, mely lehetővé teszi, hogy biztonságos körülmények között, fedett-fűtött csarnokunkban kényelmesen tudja felfrissíteni a tavalyi szezonban megszerzett tudását. Indítsa az idei szezont tudatos felkészüléssel, mi mindenben segítünk Önnek!
Ennek érdekében átalakítottuk fedett pályás tanfolyamainkat is:
* Hétköznapokon, 09:00-15:00 óra között egész napos motorozást biztosító tréninget állítottunk össze, melynek részvételi díja 25.000 forint. Az Országos Baleset Megelőzési Bizottság támogatásának köszönhetően 2011. március 31-ig 15.000 forintért tudjuk biztosítani a részvételt ezen képzési szinten!
Tréning neve: „Fedett gyak, de”
* A hétvégék folyamán fél napos gyakorlati képzés keretein belül, 08:00-12:00 óra között van lehetőség motorozásra. Az ebédet követően elméleti tudásunkat frissíthetjük fel a teljesség megteremtése érdekében. Ezen tanfolyam részvételi díja 15.000 Forint!
Tréning neve: „Fedett gyak, hétvége”
További jó hír, hogy mint azt korábbi hírlevelünkben is jeleztük, lecseréltük a CBF500-as motorokat, és a képzést a legmodernebb "0" kilométeres Honda CB600F Hornetekkel lehet elvégezni!"
-
válasz
Integra #42616 üzenetére
én nem mondtam hogy üvölt
"nem attól fog valaki lehúzódni, hogy mi van a motoron és hogy üvölt vagy sem. szvsz."
ezt végképp nem értem... ilyen féle megállapítást végképp nem tettem.....azt mondtam meghallják ,hogy hátul vagyok és lehúzódnak ...amit mindig meg is köszönök ,de ez szerintem meg természetes...
szúrósak vagyunk ma nem Integra?
lool
szvsz.
Djuree :
Legrosszabb mikor párommal beállnánk valami lassú tempóra pályán úgy 130 ra kényelmesen .... külső sávba is menekülnek
egyszerűen nem lehet azt ,hogy ne előzd meg őket...
-
Djuree
félisten
válasz
Integra #42581 üzenetére
úgy ahogy anno a 300 laptop a kötsög politikussoknak, darabonként 500k-ért, ami boltban 250k-ba kerül, a nagytételű kedvezmény nélkül
meg az 500db postásbicikli, darabonként 300k-ért...biztos indulni akarnak a postásbácsik/nénik a tour-on
meg a többi, amiről tele lehetne írni 2 oldalt...
valakinek jó pénz, pl. annak aki a közbeszerzést kiírta, meg annak is aki megnyerte. persze ez is a mi pénzünkből megy már megint valaki másnak a zsebébe, ez magyarország, ezen már nem kell csodálkozni...ezért (is) tart itt az ország ahol tart, pedig tarthatna sokkal jobb helyen is... -
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #42571 üzenetére
Most szerelem a markolatfűtést a motorra, hétfőn küldöm az ülést a motorkárpitos srácnak. Apudnak hogyan van bekötve a markolatfűtés? Nem nagyon akarnám az elektromos rendszert piszkálni, ezért közvetlenül az akksira gondoltam kötni. Olvastam olyat, hogy valaki a világításra kötötte, de azt nem tartom okos ötletnek..
-
Gaboman
nagyúr
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Integra #42554 üzenetére
szerintem műszaki ellenőrnek ne épitészt keress,inkább épitőmérnököt.és ne akkor keresd meg amikor kész az épitész a tervekkel,mert akkor már késő.
itthon az épitőmérnökök nagy része statikus, igy találsz meg minket.
pontositok:attól még,h épitész,lehet,h házat közelről még nem látott.
-
shiNIN
tag
válasz
Integra #42554 üzenetére
Igyekszünk... Sosem csináltunk még semmit, még szerelőt sem hívtunk, mert sosem volt annyira saját helyünk, ahova tehettük volna, csak a Netet kötötték be egyszer egy házba, amit 6 nappal a költözés után eladtak a fejünk fölül... Ez stabilabb hely, mert nem kell senkinek, de igazából már nekünk se...
Nem tudom, mit lehet tenni, hogy hozzáértő módon épüljön a házunk, mi próbálkozunk, informálódunk, kérdezünk, próbálunk referenciát szerezni, ilyesmik. Mi nem tudnánk megszervezni mindent külön (de igazából semmit sem), úgyhogy egy komplett kivitelező cégre lesz szükségünk.
Nem gondoltuk volna, hogy belevágunk ilyen nagy dologba, de így alakult... Nem tudunk venni egy rendes házat, próbáltuk, de nem. Túlságosan igényesek vagyunkPedig panelban nőttünk fel mindketten (én mondjuk csak ott laktam, de a szünetekben egy kertes házban lógtam). De mások is vagyunk, mi pl. nem tudjuk értelmezni a hálószoba fogalmát, mi a szobában élünk. Elvégre ott van a számítógép. Amit egy picit túl sokat használunk... De sokat nem tudunk tenni ellene. Kell.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #42479 üzenetére
A Fazer belőlem kihozta az állatot, ahogy megláttam egy egyenest sokszor nem bírtam megállni hogy ne tépjem neki, gyorsultam vele kipörgetve a sebességeket koppanásig.
Tudom hogy nem lett volna rá szükség mert olyan volt mint egy villanymotor, alapjárat fölött egyből jött a nyomaték.
De akkor is a sebességmámor magával ragadott, még csak 3.ban jártam amikor 210nél váltottam el meg hasonló dolgok.
Volt hogy 3ból 4be váltásnál a kuplungot csúsztatva 200km/hnál még megemelte az elejét, ott volt ám hirtelen tele a gatyó, gyorsan vissza is lassultam 90re.
Ettől is lett bennem egy félsz, az állandó ingertől hogy menni akarsz vele ha van rá lehetőséged.
Egy idő után értelmetlennek találtam a nagy tempót, jó volt de nem éri meg a kockázatot.
Akkor kell venni egy pályamotort úgy gondolom és ott nem számít mennyivel megyek. -
koshmar
addikt
válasz
Integra #42321 üzenetére
Ez a jobbik eset, amikor 30-as/40-es jómódú, tapasztalt férfiak veszik meg.
Csak sajnos ott van a másik, ami a huszonéves, "fateromkurvagazdag" típus, aki ugyanúgy megkapja a motort, mondván, hogy a ronggyá hajtott Aprilia RS 125 után ez is megteszi.
Nálunk nem egy példa van/volt erre, halásesettel karöltve.Bár az is igaz, hogy ezek a hullajelöltek inkább vesznek tucat Gixereket, ZX-Ninjákat, CBR-eket, YZF R6/1-eket.
-
koshmar
addikt
válasz
Integra #42310 üzenetére
Sok hülye egy 500-as Suzuki GS után megveszi ezt a vadállatot, aztán a következő hónapban meghal, mert megtudta, hogy ezzel a motorral a városban kettes csutkagáz (ami még a GS-sel elment), az veszélyes...
Most ez egy konkrét példa lett volna, de szerintem lehet érteni. -
yodamastah
őstag
válasz
Integra #42283 üzenetére
Nem tudom nekem inkbb ijeszto volt ez a video amikor tavaly lattam. Rengeteg ronda balesetet lattam mar versenypalyan, es az ilyen jellegu hibakbol nagyon csunya szituaciok szulethetnek.
Szegeny Csabinak most eg a pofaja orszag vilag elott, de jo hogy ez a video kikerult, mert sokan tanulhatnak belole. Nagyon fegyelmezettnek kell lenni, versenypalya nagyon is veszelyes uzem. Nem veletlenul van az az 500 szabaly kitalalva amit be kell tartani.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Integra #42255 üzenetére
Szerintem félreértetted a dolgot, legalábbis részemről biztosan.
Nekem bejön, és tényleg durva az egész koncepció, csak azzal nem értek egyet, h miért nem egy nyújtott speed vázat építettek egy ekkora blokknak.
160-nál nem nagyon tudsz vele többet menni, mert egyszerűen leszed a szél.
Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Eredeti játékok OFF topik
- Lexus, Toyota topik
- Goddess of Victory:Nikke
- EAFC 25
- További aktív témák...
- XFX RX-69XTATBD9 Xfx Radeon RX 6900 XT 16 GB GDDR6 videókártya csere Rtx 4070Ti
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: RYZEN 5 8400F/9600X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!!!
- Asus X299 TUF / Beszámítás OK!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 7 5700/5800X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3033, 100% Akkumulátor
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI A320M R3 4100 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T7 NBASE 600W
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest