- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
válasz
koshmar #43105 üzenetére
én 2003 óta vagyok itt és szerintem nekem van a legkevesebb hsz em
Anno mikor át forrasztottam az nf7 emet vagy az a8n et vagy a 7800gt-t meg ilyen csacskaságok akkor pofáztam sokat... azután megjelentek a sok okos userek aztán már nem érdekelt a dolog. Régen családiasabb volt a hangulat sőt voltam 2-3 ph- talin is még a régi kemény maggal 5-6 éve
-
válasz
koshmar #43063 üzenetére
Én is kérdeztem hogy cross?? pl Balatonon van még egy motor apósnak az suzuki 400 as cross de Suziból úgy tudom nincs is nagyobb? azt mondta 2003 as 1500km el vette mert nem használta a haverja .. aztán ő megvette rá pár hónapra meg ellopták...
Azt mondta ilyenből alig van az országba, valami ritka db 1-2db van fent neten belőle csak...
Te én tökre nem vágom a cross motorokat
azt mondta cross ra nem is jó mert nagy dög nehéz és alig megy ... mert őőő állítólag crosszott anno (idősebb fazon kinézetre )
-
spyduck
nagyúr
válasz
koshmar #43053 üzenetére
Van valóságalapja mivel engedély nélküli átalakításnak minősül és forgalmi engedély helyszínen való elvételét vonja maga után majd később hatósági műszaki. De!
(1) Ezt kb a rendőrök 1% tudja
(2) Aki ezt tudja az úgy fogja fel "nem állítom meg, mert úgy sem áll meg"Ha meg rendszám alapján feljelent nyilatkozol egy közeli hozzátartozódra mivel arra nem vagy köteles terhelő vallomást tenni és így az eljárást megszüntetik.
Ki mehet még utánad?
(1) 1.6 Ford Foucus - egy trabanttal leverm
(2) motors rendőr - befordulsz egy földútra
(3) Ocativa RS - csak autópályaNem azt akarom mondani, hogy ne álljon meg senki de ilyenen nem kell stresszelni
-
válasz
koshmar #43053 üzenetére
én egy éve járok motorral ilyen dobbal és le se szartak a rendőrök... pedig volt mikor lámpától lámpáig téptem neki ... és csak mikor megálltam akkor esett le hogy mellettem egy rendőr áll ... mondjuk nem mertem rájuk nézni
Djuree
Annyira talán nem vészes az ára..majd fényképezd le ha meglesz...
-
Gaboman
nagyúr
válasz
koshmar #43029 üzenetére
Hát most tél után még nem jártam arra, ősszel még simán jó volt, nagyon szépen lehet arrafelé motorozni, Zirctől-Bakonybélen keresztül egészen a Pápába vezető kereszteződésig, onnan visszafelé Veszprémvarsány irányába ott a 82főúton Cseszneki vár mögött Zircig.
Ez az útvonal kielégíti szerintem bármelyik motoros igényét, nekem a kedvenc utam. -
runner 125
nagyúr
válasz
koshmar #43021 üzenetére
E-e SM-ek amiket meg lehet fogni fékezés nélkül.
Kakucsringre le szoktunk járni nyaranta, na ott vannak vadállatok, akik így közlekednek. Visszadobálja a sebességet, és egyszerűen blokkolja a kereket, meg már rakja is be az orrát a kanyarba - ezzel egy időben teszi ki a seggét. Nagyon komoly. -
Gaboman
nagyúr
válasz
koshmar #43016 üzenetére
Az SM610ben lévő blokk valójában 570cm3, a régi SMR570ben is ez a blokk van egy, két módosítást eltekintve, de igazad van vissza vannak fojtva utcai használatra.
53LE és 53NM ad le így hogy megfeleljen a környezetvédelmi normáknak, de ezt egyszerűen meg lehet rajtuk változtatni, új sportrendszer és fúvókázás, padon való beállítás, és máris 60LE fölött meg közel 65-70Nm nyomatékot tudnak kihozni belőlük.
Enyémre is ez vár még szezon előtt, kap egy LeoVince Slip-On rendszert +Dynokitt fúvókázást és padon való hozzáállítást.
Eredmény1
Eredmény2Így már egyből másképp lehet velük tekerni.
-
Djuree
félisten
válasz
koshmar #42764 üzenetére
nagyon nem. egy modinak nagyon sok feladata van, felelősségteljes dolog, sokat kell az általad felügyelt topikokkal foglalkozni, igazságot kell tenni ha vita van, úgy hogy lehetőleg ne legyen belőle túl nagy sértődés
. én ha nagyon törném magam akkor lehetnék, de nem akarok, nincs rá se időm se energiám
-
Gaboman
nagyúr
válasz
koshmar #42353 üzenetére
Husaberget pont ezért nem vettem, mindegyik iszonyat szervízigényes!
500km után olajcsere, beszéltem tulajjal aki csak utcán használta az FS650et de minden szezonban 300 ezres kötelező karbantartást kellett rajta csinálni.
(Csapágyak, dugattyú, hajtókar,) minden évben befigyelt rajta.
Biztos hogy amit nyújt az csodás lehet de ilyen áron nem kellene soha. -
Gaboman
nagyúr
válasz
koshmar #42348 üzenetére
Valójában ezek Funmotok, aki szereti az SM stílust kinézetre de mégsem akar kényelmetlenül utazni és minden hónapban olajat cserélni azoknak ajánlott.
Előnyük a kényelem, nehezebb tömeg végett nagy tempónál stabilabb, akár 2 személlyel túrázás.
Nincsenek kihegyezve így élettartalmuk és szervizigényük sokkal hosszabb. -
Gaboman
nagyúr
válasz
koshmar #42346 üzenetére
Szia!
Az FMXet nem én akartam megvenni hanem haverom, 38LE csak akkor annyi ha nincs hozzá a gyári tuning kitt, vele 50LE amit mi néztünk ráadásul még Slip-on rendszeres is volt amivel 55LE környékét súrolta.Azért az nem olyan rossz a 38 pacihoz képest.
Hasonló kategória mint az XT660X csak kisebb és könnyebb.
De nagyon bután állt havernak, vagy ő állt bután a motornak.
Az XTn másképp fest, az egy méretesebb motor. -
yodamastah
őstag
válasz
koshmar #42322 üzenetére
El nem tudom mondani mennyire jo hogy tucat motorom van. Emlekszem amikor2007ben beleszakitottam a rebound allito csavart a rugostagban, 10 percen belul 2 ember jelentkezett hogy ad ingyen egy masikat. Tavaly ev vegen 4 nappal a verseny elott beleszalltam a gumifalba a 750-el es eleg rendesen osszetort a motor. 3 nap mulva tokeletes allapotban kesz volt 60ezer ft-bol (vazhegggesztesekkel, alkatreszek cserejevel). Van meg par hasonlo tortenetem
-
Integra
titán
válasz
koshmar #42311 üzenetére
aki ilyen motort vesz, az nem 500gs-ről ül át alapvetően, hanem van pénze rá.
azt meg pár extrém kivételtől eltekintve nem milliomos palánták vesznek, hanem idősebb emberek, akik már megengedhetik maguknak. egyetlen motoros ismerősöm nincsen németeknél, aki 35 alatt lenne és ilyen motoron ülne. akinek literes sportgépe van, az mind japó és abból sem a legújabbak.
a hulla jelöltek hamarabb vesznek literes japán vasat félpénzen, mint bmw-t. ez az igazság.
na mindegy, szvsz nem sok értelme van annak amit mondasz.
te nem veszel, más meg igen. én is veszek majd ha megtehetem, ez van. -
Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
- BESZÁMÍTÁS! MSI H110M i7 7700 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 6GB Zalman N4 Cooler Master 400W
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 1 év garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest