- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
Bárcsak ne láttam volna ezt a fél óra tömény Toyota corolla hybrid fikázást. Elég lesújtó. Ami leginkább bosszant, hogy az anyós ülésnek nem állítható a magassága. Tudja valaki, hogy ez felszereltség kérdése vagy az összes ilyen?
Illetve az "auto hold" funkció az egyenlő a visszagurulás gátlóval?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibbike01 #210851 üzenetére
Akkor ide se kattints [eCVT hibák], [EGR típushiba amit garanciában nem hajlandóak javítani] stb, nincs tökéletes autó
Auto hold: nem, ez olyan, mintha nyomva tartanád a féket mindig, sík terepen is és idő korlát nélkül (de gázadásra elengedi).[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #210852 üzenetére
Persze, hogy nincs tökéletes autó, de közel 10milliót tervezek kiadni autóra és esélyes az új Corolla, de hogy nincs benne még motorháztető teleszkóp sem, se ülés magasság állítás...a többit nem írom inkább.
-
-
tibbike01
őstag
válasz vzsryl #210857 üzenetére
A 2004-es Seat Leonomnak is teleszkópos a motorházteteje. Illetve szüleim Megane 2-ben szintén nem állítható magasságban az anyós ülés. Agyrém, mindig is utáltuk, gyerekként is.
szabonagyur: használtan keresek, használt Corollaról beszéltem. Konkrétan ezt parkoltatom.
De igazából egyre jobban elmegy tőle a kedvem.
"nem vagyok én eléggé megöregedve hozzájuk".[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz tibbike01 #210858 üzenetére
Én leírom, amit sokan gondolnak a toyotáról: tökéletes közlekedőedények, de messze nem tökéletes autók. Ha az a fontos, hogy baromi olcsón fenntartható legyen, akkor vedd, bár szerintem egy 3 milliós autót a maradék 7-ből lehet tovább életben tartasz, mint a corollát. Ha az a fontos, hogy köréd legyen építve az autó és kényelmes legyen, akkor vegyél mást. Én 10-ért biztosan nem használt toyotát néznék. 12 év puritanizmus elég volt.
-
diegho
nagyúr
válasz tibbike01 #210861 üzenetére
Lefordítom a dilemmát érthetőbb formában:
Tehát van 2 nő...
Az egyik gyönyörű... minden alkalommal úgy elrendez, ahogy éppen akkor kívánod, mindig azt szeretné, amit te is, mindenben kiszolgál, lehet nem lesztek együtt 20 évig, de minden pillanat élmény vele
A másik átlagos, semmi extra igénye nincs, veled van, de olyan mintha nem is lenne ott, nem gondolsz rá napközben, hazamész két puszi, befekszel mellé és nem jön a késztetés, hogy legyen valami, de ez neki is jó, sőt simán hozzádmenne és leélné veled az életétKomolyan a másodikon gondolkodsz?
-
diegho
nagyúr
válasz tibbike01 #210866 üzenetére
Ha csak fillért szeretnél b@szni, akkor ugyebár a 2. a jó választás, ezt írtam is.
Azt nem értem hogyan sikerült egyikről a másikra átmenni.
Az biztos, hogy a VW több törődést igényel, de mennyivel is? Nem akarlak meggyőzni semmiről, de 12 év toyotázás pont elég volt.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz tibbike01 #210868 üzenetére
Seat Leon 5F. Nem véletlenül. Elmentem Auris HSD-t nézni, mert mindenki azt mondta, hogy az kell nekem. Beleültem, körülnéztem, beállítottam az ülést, ami borzalmas volt, maradt mögöttem annyi hely, hogy egy nyeszlett macskát sem tudtam volna beejteni a két ülés közé. Állt mellette egy 7-es golf. Átültem és az első másodpercben tudtam, hogy oké, ez kell. Hogy miért lett Leon? Mert formára jobban tetszik és jobb áron is volt. Most előjött vele egy olajfogyasztásos hiba, ami lehet drága lesz (600k) de kit érdekel? 2 percet nem bírtam az Aurisban, számomra teljesen használhatatlan.
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #210849 üzenetére
Focus meg csak-csak, de Astra H-t en nem tudok ennyiert jo szivvel ajanlani
Eddig ahogy nezegettem mi fer a keretbe, a C30 a befuto, mechanikailag az is focus vegulis -
,
addikt
válasz tibbike01 #210853 üzenetére
Gondolj arra, hogy ami nincs benne, az nem tud elromlani. (Bár mondjuk nekem a 25 éves B Vectrában sem kellett soha teleszkópot cserélni, pedig volt belőle 4 db: 2 elöl a motorháztetőnél, meg 2 hátul a csomagtartónál.) Manapság meg mindenen spórolni akarnak már a gyártók.
-
őstag
válasz tibbike01 #210851 üzenetére
2 év alatt beletettem 60k kilométert egy 2020-as évjáratú 1.8 Hybrid Corolla TS-be (céges kocsi volt).
Ismerem ezt a videót, azért ennyire nem rossz kocsi, de van alapja.. Az anyósülés csak a pafadban nem volt magasságában állítható (Business szint), felette igen. A videóban szereplő modellben 100%, hogy állítható, csak túltolták a fikázást.
Maga a típus autópályán - szerintem - hangos és az 1.8-as hajtáslánccal még lomha is. Városban viszont egy álom az eCVT. Alapból benne van mindegyik modellben az adaptív tempomat, ami városi araszoláskor is működik, ez jó dolog.
A központi infotainment mérete/felbontása 2010-et idézi, ahogy a körülötte lévő káva is a gombokkal, de cserébe soha nem fagyott le vagy szakadt meg a telefonnal a kapcsolat, pedig állandóan ment az Android Auto vagy az Apple Carplay.
Az alap hifi pocsék mínőségű, autópályán szinte soha nem hallgattam zenét, mert ha annyira feltekerted a hangerőt, hogy halljál valamit a menetzaj mellett, akkor már szétrobbant a fejed és így is kásás és torz volt. A JBL jobb lehet.181/72 méretemmel elfértem, de nagyobb embereknek szűkös lehet. Viszont az ülés - bár volt állítható deréktámasz - szerintem nagyon kényelmetlen, 100 km után mindig fájt a derekam, bárhogy volt beállítva.
Ha megint Corollába "kényszerülnék", akkor csak és kizárólag a 2.0 Hybrid és lehetőleg a 2023-as facelift modell, ami végre normális infotainment rendszert és kijelzőt kap. Majd a tesztek alapján kiderül, hogy sikerült-e javítani a zajszigetelésen, de félek, hogy nagy előrelépés nem lesz, mert ehhez vastagabb ablaküvegek is kellenének.
Ha van még kérdésed, keress nyugodtan privátban.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Gombinyó
őstag
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz macilaci78 #210875 üzenetére
Golfnál is szívom a fogam, hogy pálcika van csak. Sokat kell nyitogatni (ellenőrizni kell az akksi feszültséget, az olajszintet, a hűtőfolyadékot, olajat kell tölteni, stb.) és igenis számít. Bezzeg egy Dokkerben...
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz macilaci78 #210875 üzenetére
Ez csak egy apró kedvesség, aminél megmutatkozik, hogy mennyi munkát/pénzt/energiát tettek az autóba.
Amikot kifizetsz 10millát egy használt Corolláért és inkább nem hallgatod a szar hifi rendszert mert zajos pályán a gép, vagy az anyós ülés olyan mint egy tyúkülő és a melletted lévő fentről néz rád...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz macilaci78 #210875 üzenetére
En ilyesmikert eleg halas tudok lenni. Utolag nezve mashogy ertekelem a Superb-ben levo extrakat is.
Kis Superb-ertekeles majdnem 3 ev utan:
Ami mai szemmel mar nem vennek bele:
- DSG valtofules kormany: sose hasznalom (marmint a kormanyt igen, a valtofuleket nem), ha nagyon menni kell, akkor sport modba poccintem a valtot, es az eleg (~75e)
- nagyobb/teljesebb navi/infotainment -- eleg lett volna a par centivel kisebb kepernyo is (~400e?)Ami nagyon bejott:
- allofutes: erre az elado beszelt ra, mondvan, hogy utolag sokkal dragabb, es minden hideg teli reggelen aldom erte, amikor beulok a 20 fokos kocsiba (~350e)
- futott ules/kormany
- hifi
- memorias ules, sose vennek enelkul kozos hasznalatu autot
- panoramateto
- csomagtartoban a rengeteg szeparator, halo, mittudomen
- az extra jo ulesek: az L&K verzios ulesek szuperkenyelmesekAmivel kapcsolatban vegyesek az erzesek:
- szelloztetett ules: mukodik, de messze nem olyan hatekony, mint pl. ami a Dodge Chargerben volt, amit Kanadaban bereltem. Ott ezerrel jott a hatadra a levego, azt gondoltam, hogy ilyen lesz a Skodaban is, es nem ilyen jo
- sotetedos tukrok: a regi Citroen C5-omben hibatlanul mukodott, a Skodaban meg valahogy total osszevissza, sose akkor sotetul be, amikor kene
- 220V-os csatlakozo: hasznos, de neha nem birja el a 100 wattos laptoptoltot, pedig elvileg kene
- 280 loeros motor: jopofa, de azert ritkan hasznalom ki es azert kajal rendesen, autopalyan tok jo, de amikor eldugozom a 2 km-re levo suliba reggel 35 perc alatt telen, akkor 15 literEgyebkent kivalo kocsi, tenyleg egy elmeny, hogy mekkora a beltere.
Utolag nezve nekem a Superb IV lenne a perfekt kocsi.
while (!sleep) sheep++;
-
BigBlackDog
veterán
Egy apróság; nem lehet, hogy a tükrök fényérzékelője le van takarva? Nálam az első hazaúton elég furcsán viselkedett a fényre sötétedő belső tükör, nem értettem, hogy miért. Aztán itthon vettem észre, hogy a belső tükör burkolatán rajtamaradt egy gyári védőmatrica/védőfólia, ami a fényérzékelőre lett ragasztva. Azt leszedve már rendben működött a funkció.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #210880 üzenetére
A belso az mukodik, a kulsokkel van a gond. Megnezem azert.
while (!sleep) sheep++;
-
diegho
nagyúr
válasz alázógyík #210879 üzenetére
Annó pont te voltál az egyik, aki annyira lobbizott az Auris mellett, ami számomra sajnos használhatatlan, mert 2 ülés autónak kicsit lomha.
A Leon abszolút nem egzotikus hölgy, hanem egy átlagos hétköznapi autó, de az Arteon és a Corolla viszonylatra tökéletes a párhuzam, amit írtam.
Az, hogy a Leon-on előjött egy olajfogyasztás pedig benne volt. 1M-el vettem olcsóbban, mint a második legolcsóbb 100k alatt futott nem fapad Leon a hahu-n 2020 decemberében. Szerintem jó vétel volt. Ez a 600k pedig, ha szükséges, akkor nyugodtan ki tudom adni, szerencsére elég hamar megkeresem az árát Arról nem is beszélve, hogy ennek a fele a vezérlés, vízpumpa, trafó, gyertyák, amit amúgy is cserélnék. -
ZolkoW
őstag
válasz tibbike01 #210877 üzenetére
"Ez csak egy apró kedvesség, aminél megmutatkozik, hogy mennyi munkát/pénzt/energiát tettek az autóba."
+1, meg az olyan apróságoknak is tudok örülni, hogy a bepattanó műanyagoknak (pl. hátsó lámpa belső borítása) kis fém pöckeik vannak, és egy motorháztető-teleszkóp jó esetben nem is nagyon használódik. Ha meg használódik, akkor azért kényelmes
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
macilaci78
nagyúr
Persze, vannak dolgok, amik megkönnyítik az ember életét, de azért nem a motorháztető teleszkópja legyen a sarokkő. Amúgy nekem 21 évesen kellett cserélni a gyárit, a csomagtérajtóét valamivel hamarabb. Filléres tétel volt.
Állófűtés helyett garázsban van az autó, igaz, nem 20 fokos télen, hanem csak 10, de még így is sokkal barátságosabb, mint a csillaggarázs.
A memóriás ülés valóban nagyon hasznos lenne.
Panorámatető csecse, de nem tudom, vesz-e el a fejtérből a lemeztetőhöz képest. A tetőablak biztosan.
Csomagtérbe gumi csomagtértálcát szeretek használni, sok gyári rendező nem kompatibilis vele.
Nem szeretem a bőr ülést, nem érzem olyan jól magam bőrben ülve, mint kárpitban.
Finnyás vagyok, tudom, de az egyszerű dolgokat szeretem.
tibbike01: Tudom, hogy nem vigasz, de én az anyosülésről is fentről néznék le rád.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tibbike01
őstag
válasz macilaci78 #210884 üzenetére
úgy értettem, hogy a vezetőként a melletted ülő fentről néz rád
-
barnam_
nagyúr
válasz macilaci78 #210884 üzenetére
Ez a teleszkóp is olyan, hogy a régi autómban rugóval támasztja ki mind a motorháztetőt, mind a csomagtérajtót. 30 évesen is tökéletesen tart, nem kell cserélni. Persze biztos bonyolultabb gyártani és össze szerelni mint csak odarakni egy teleszkópot
Az állófűtés még amiatt is hasznos, hogy télen hamarabb melegszik be az autó. Persze ennek inkább dízel esetén van haszna.
-
addikt
Corolla Cross Hybrid több mint tetszetős.
-
őstag
válasz f4lcon #210834 üzenetére
a második Niro után kiderült, hogy ahogy jött úgy ment - túl mélyre kell ülni a feleségem szerint...
X1-et lehet venni ezzel az új B48A20 motorral? 2 literes turbó benzin
ezen kívül a turbós Kia Sportage és a turbós Nissan Qashqai maradt a képben a 2 literes szívó CX5 mellett.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
Speedzone használtteszt: Ford S-Max 2.0 dízel vs Volkswagen Touran 1.4 TSI
-
nesa
veterán
Ti milyen adalékot raknátok dízelbe, ma az üzemanyagtank aljából elég furcsa állagú valamit vettem ki.