- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- iPhone topik
- Digitális detox a Nokiától
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
AssAssynn
őstag
válasz rbalint88 #210432 üzenetére
Motortérben, a szélvédőhöz közel átnéztük, amit tudtunk, szétszedtük, újra összeraktuk a műanyagokat, mint pl. a pollenszűrő tartóját, mert azt hittük elsőnek, hogy ott ázik be, mivel az az autó szokása, hogy egy nagy eső utána (néha, de nem mindig), amikor beülök és elindulok vele, akkor a bal lábamra egy jó kis tócsa ráfröccsen, és azt hittük ez a levegőzőből jön.
A szélvédő ragasztóra ránézek, habár nem tuti, hogy ott ázik be, sőt inkább a szőnyegeknél (elől) nedves elsőnek és ugye onnan párolog fel az üvegekhez."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz hobizoli #210433 üzenetére
Nem tudok róla hogy cserés lett volna a szélvédő, ráadásul évek óta nálam van, és azóta biztos nem volt. Tetőablak nincs.
Esővíz elvezetőt nézték már szerelők is, de nem találták meg a hibát.
A szilikagél tasakra ránézek köszi, eddig nem gondolkodtam rajta, habár itt elég nagy vízmennyiségekről van szó, nem csak kis páráról."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Itt elsősorban az első ülések előtti szőnyeg lesz vizes, de hogy elölről folyik oda, vagy alulról szívja fel nem tudom megmondani, habár a küszöbnél van rozsda, úgyhogy akár alulról is szívhatja. Viszont ha nem megyek vele, akkor is beázik, úgyhogy ettől több itt a gond. Én már kicsit le is mondtam erről a javítás dologról, ezért szeretném egyelőre csak orvosolni a hibát, mert még szaladgálósnak jó az autó, elég baráti, 5-6 liter a fogyasztása is.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
addikt
Csak mert volt időm olvasgatni, kutatgatni, gondoltam megosztom ezt a vásárolni kívánó emberekkel:
Autó értékvesztés toplista - ezek az autók veszítenek az értékükből 5 év alatt a legtöbbet és legkevesebbet
Autó karbantartási költség 10 év alatt - autómárkák sorrendje fenntartási költségben, javítási költség nélkül
Autómárka megbízhatóság sorrend - A problémák száma 100 legyártott autóra
Néhány jelentős tényező az autó vásárlási árán túl, ami kiadja, hogy végül mennyibe is került az embernek az adott autó összesen, megvásárlás és eladás között. Nem tudom mennyire csalókák az adatok, de ez alapján a BMW-k borzasztó vételnek tűnnek, míg a Toyota nagyon jó.
-
-
-
ACAB95
tag
Sziasztok,
Tervezek vásárolni egy keveset fogyasztó dízelest.
1. Keretem 2.5 M, viszont elgondolkodtam azon hogy megéri e többet rászánni (+2m) keveset futottat lízingre venni?
2. Milyen alacsonyfogyasztású dízelest tudnátok ajánlani, amire a szerviz is olcsó?Köszi
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
JackFeryll
őstag
válasz ACAB95 #210461 üzenetére
Hasonlóban gondolkodom, csak nekem kell a nagy kombi.
Én arra jutottam hogy 3 as Megane 86LE DPF nélküli a legolcsóbb autószerű verzió, csak lehet hogy kevés éven belül kitiltódnak BP-ről.
Komfortosabb, csendesebb választásnak pedig MK4 Mondeo nyilván drágábban, nyilván több hibalehetőséggel. -
molnarpeter
nagyúr
válasz JackFeryll #210463 üzenetére
Fiesta vagy Clio 1.5 dízelt mondanék amúgy, ha euro 6 kell. Mondjuk Fiat 1.3/1.6 Mjet alapvetően lehet jobb eggyel, tartós magasnyomású van rajta, másik kettőnek meg egy idő után felújítós(/különben ledarálódós).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Emberek, mi a vélemény a BMW 525d/530d/535d xDrive 2014-2015-2016 közötti faceliftes változatáról? (F11 kombi)
(nem nekem kell)[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
válasz molnarpeter #210466 üzenetére
Én inkább az egész autót kerülném, de hát nem én vagyok. 😄
Megéri ez mind, meg az ára azért, hogy erősen gyorsuló autója legyen az embernek, jó vezetési élménnyel, na meg hogy a nőknek lehessen menőzni vele?
-
Új állatfajt néztem ki: 2008as panda, túl a rozsdamentesítésen, MOT advisory-k rendberakásán kb 2k£-tal olcsóbban, mint a 2010-12es hasonló méretű kocsik. Szabad ennyire régit venni ? Annyival olcsóbb, h ebből itt is igen husi javítások beleférnek ha kell.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
mazda?
friss újonc
Hello Urak, szükségem lenne a tanácsotokra autóvásárlás kapcsán, mert teljesen szétestem lapozgatva az internetet.
Szeretnék egy autót venni a következő hónap(ok)ban. Ez lenne az első saját autóm, de relatíva sokat vezetek munkahelyi elfoglaltság miatt.
Az autó hetente 3-4-szer városban, illetve Németország-Budapest távon lenne használva havonta 1 alkalommal. (1,5 - 2k havonta)
Az autó kapcsán az lenne a legfőbb elvárás, hogy megbízható legyen, és jó legyen ránézni. (igen, ez utóbbi elég szubjektív)A jelöltek:
Audi TT 1.8/2.0 benzin - 30 ezer EUR környékén már vannak szebb darabok, de nem tudom mennyire kockázatosak a 30-60 ezret futott darabok
Mazda 3 (4th generation) - 122 LE verziót próbáltam, ott nagyon összhangban van a váltó és motor, jóllehet nem egy versenyautó. A keretbe beleférne a 150 LE verzió. (új) Viszont a festésről, valamint az elektronikáról nem olvasni jókat, és kicsit tartok tőle, hogy még nem látszanak az igazi betegségei.
Vagy hagyjam a fenébe a fentieket, és vegyek 15-18 ezer EUR között egy használt 3th generation Mazda 3-at? (40-60 ezer km)Esetleg, hagyjam az egészet és vegyek 1 éves Golfot? Úgy érzem, hogy így 30 elején még korai lenne megalkudni egy Golffal?
Titkos tipp?
-
-
Paxker315
addikt
válasz mazda? #210470 üzenetére
hát ha lesz hosszú út, pályázás, én a középkategóriás autók (Mazda6, Honda Accord v VW Passat, Skoda Superb és társai) alatti kategóriát (kompaktok) nem erőltetném. Egy dolog hogy megy-megindul valami, és teljesen más, hogy hosszabb út után mennyire émelyegsz és vagy rosszul a sistergő menetzajtól-utastérbe beszűrődő külső zajokból. Ha nem 1-1.5 évre tervezel vele, szerintem lépj fentebb egy kategóriát, azért lényegesen kisebb megterhelés egy csendesebb bódéval csapatni. : ) : ) 1-1.5 órás pályázásokra teljesen rendben vannak a kompaktok, de, felette már rezeg a léc vagy trükközni kell (pl lekapcsolod a médiát, hogy az össz-zajterhelést csökkentsd, füldugót viselsz, vagy gyakran megállsz pihenni) Én ha most vennék, vlszg Lexus IS300H-t, netán Citroen C5 2.0hdi motorost vadásznék : )
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
jozefgucci1
addikt
Sziasztok erről az autóról mi a véleményetek ? [link]
Városi és környéki használatra lenne a feleségemnek a kevés km miatt talán kibír pár évet neki .Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
nagyúr
válasz jozefgucci1 #210475 üzenetére
Varosi ugrabugralasra sztem nem a kozvetlen befecsis turbobenzin a legjobb. Auris hsd inkabb?
-
Paxker315
addikt
válasz tboy93 #210476 üzenetére
& plusz száraz duplakuplungos váltó sem kedveli a csorgast, araszolast, gyakori lámpákat
Vagy akár prius3, abból akár plugin hibridet is kifogni. De nem véletlenül szeretik a taxisok sem a HSD toyotakat (ct200h)?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
jozefgucci1
addikt
válasz tboy93 #210476 üzenetére
Volt már toyotánk ,de a mostani Auris nem gyere be külsőre sajnos . Közlekedő edénynek biztosan tökéletes ,de akkor már inkább Hyundai I30 vagy 40 még ami szóba jöhet .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
rbalint88
addikt
válasz jozefgucci1 #210478 üzenetére
Hyundait csak kezivaltoval, dct-vel ne!!! Csak ha frissen volt cserelve a kuplung es a kettostomegu is (vagy akar a komplett valto), nem a legsikerultebb konstrukcio. Ha sokat varosoztok vele, 50e km alatt siman elfogyhat. Most 800k egy kuplungcsere…
-
nagyúr
Azért én nézegetem az autókat, lévén 3 éve gondolkodunk...
Most megfogott egynegudgdMeganejemautó, csak hát tú'tóták' a kiló'métert benne:
link: [link]
azé' 4 hónap alatt kicsit több, mint 1M km-t belepakolni valamibe... vissza kéne számolni, az mennyi lehet havonta, mennyivel kellett menni ehhez a teljesítményhez, ehhez mennyi karbantartás járt volna, stb... viccnek amúgy jó.
(amúgy lehet, hogy csak Micike ügyintéző keze remegett jobban a 0 billentyűn; 123 700 esetén már hihetőbb; de hihető-e egyáltalán úgy általában egy ilyen idős autónál ekkora futásteljesítmény? Ráadásul S-el kezdődő rendszám esetén?)[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
barnam_
nagyúr
válasz mazda? #210470 üzenetére
Én havi Németország-Budapest ingázásra mindenképp valamit a középkategóriából (D szegmens) vennék (Passat/Mazda 6 stb.). Automata váltóval 150-200 ló között. Dízel, ha saját zsebből kell tankolni.
Nekem egy MB C kombi van (W205), nagyon kényelmes hosszú távon, és keveset fogyaszt.Még egy extrára keresnék: távolságtartó tempomat.
-
barnam_
nagyúr
válasz macilaci78 #210483 üzenetére
Június óta járok haza kocsival Berlinből, még nem volt olyan, hogy ne lett volna dugó ahol araszolni kell. Plusz azért kényelmes, hogy nem kell a váltóval foglalkozni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #210483 üzenetére
Radaros tempomat is ugy az igazi csak ha autamatavalto van.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz macilaci78 #210483 üzenetére
Autopalyan is jo, adaptiv tempomattal gyakorlatilag önvezet az auto, nagyon kenyelmes.
-
nagyúr
válasz macilaci78 #210486 üzenetére
Persze, nem jar együtt, de ha mindkettő megvan az hawaii
-
Paxker315
addikt
válasz macilaci78 #210483 üzenetére
nem rossz az. Pl én zsigerből gyűlölöm a manualt (csípőfájdalom, lábikragörcsök, térd), így, semmilyen felhasználásra nem vennék saját részre. Meg hát, hosszú távra középkategóriásban érdemes gondolkodni, ott meg már azért "elvárható" : ) :$
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #210486 üzenetére
Igen. Varosban dugoban hasznalva is kvazi onvezeto volt vele a Skoda. Savtarto miatt meg palyan is.
#nincsbennetarcsi
-
dangerzone
addikt
válasz mazda? #210470 üzenetére
Nekem 150 lóerős Mazda 3-asom van, manuális váltóval. 12000 km után (1 év időtartam) eddig nem volt vele semmi gond. Átlagfogyasztás 6.7 liter, úgy, hogy 15% város, 25% főút, 60%-ban autópályán használom kb 160-as átlagtempóval (Németország). Szóval használat függően, 1 tankolással elmegy 600-800 km-t.
Nyilván mivel szívó benzin, vissza kell váltani 2 fokozatot, ha hirtelen előzni akarsz. 4000-res fordulat körül jön meg igazából az ereje. Nyilván egy automata, turbós autót kényelmesebb vezetni, de kinek - mi jön be. Én régimódi vagyok, szeretek váltani, én fizetem a szervízt - ebben papíron kevesebb dolog van így, ami elromolhat, meg amúgy sem ezzel járok minden nap munkába, inkább hétvégente használom. De nyilván dugóban araszolva meg tudja érezni az ember térde a sok kuplungolást.
A festésre többen írják, hogy vékony, így a kőfelverődés meglátszódhat. Az én kocsim machine gray színű, úgyhogy ez nem igazán látszik, meg eddig nincs is rajta folt, ami közelről feltűnt volna.
Ár/érték arányban szerintem jó a Mazda, főleg ha újonnan veszed, de neked kell eldönteni, hogy mi a fontosabb, mit szeretnél egy kocsitól. -
macilaci78
nagyúr
válasz dangerzone #210491 üzenetére
Én régimódi vagyok, szeretek váltani - Ezzel én is így vagyok.
De nyilván dugóban araszolva meg tudja érezni az ember térde a sok kuplungolást. - Egyedül a jogosítvány megszerzéséhez szükséges forgalmi órákon éreztem, hogy izomláz miatt fáj a lábszáram külső éle. Pedig azért néha én is belecsöppenek dugóba, araszolásba, vagy hosszabb útba tempomat nélkül.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #210492 üzenetére
Igen izlesek es pofonok, 9 ev DSG-zes utan nekem egyaltalan nem hianyzik az automata. Ha lenne tabolsagtarto tempomat akkor esetleg nagy duzzogva...
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz macilaci78 #210492 üzenetére
Valószínűleg autótól is függ. A 124-es Mercin elég kemény a kuplung a modern autókhoz képest, abban volt olyan, hogy Budaörstől Újpestig egy klasszikus "minden-be-van-állva-BP-en" dugó végére lefáradtam Utána kezdtem el inkább körbemenni az M0-n...
-
válasz macilaci78 #210483 üzenetére
Általában több a fokozat és így alacsonyabb fordulaton fog menni a pályán.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz macilaci78 #210492 üzenetére
Régebben én is szerettem váltani, de a covid kihozott egy étel intoleranciát (pontosabban hármat, teljes tej, tojás és élesztő) azóta olyat eszek fájnak a térd izületeim, ha tehetem tempomat és azzal gyorsítok-lassítok, jó lenne egy automata autó
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz macilaci78 #210497 üzenetére
Mondjuk ezt egy szívóbenzinesnél nem annyira tudod megcsinálni, ha nincs nagy köbcenti, meg nem akarod szivatni a motort.
Az 1,4- et már 100- nál 4be rakom vissza
Az 1,6- ot 5be, de ha jönnek mögöttem azt is 4be
Mondjuk autópályam nem nagyon megyek 80- al, csak ha dugó van[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #210497 üzenetére
Mert van nyomatek, szivobenzinnel bizony gyakran vissza kell pakolni. Mondjuk konnyu a kuplung, attol nem lesz izomlazam az tuti.
#nincsbennetarcsi
-
H A M M E R
csendes tag
Ezek az OPEL 1.4 turbók mennyire megbízhatóak, 200 k+ km -rel elmehet még néhány 10 ezret?. Az autómata váltója megbízható? napi 40 km munkába járásra kéne és egy két hosszabb útra hasonló gép.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fujifilm X
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Jogász topic
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Formula-1
- Hobby elektronika
- További aktív témák...