- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Poultier
tag
Én is így álltam hozzá eleinte, az első autóm Citrom Xsara hengerfejes lett(170k-val vettem), de vettem Almerát is 130k futással, de a vételárát még egyszer raköltöttem Manapság már az állapotot nézem csak, ez az autó sokkal jobb állapotban volt, mint a többi 150-200k-t futott, azóta se volt DPF, malacfarok gond, ami sok kevesebbet futottnál azért előfordul.
Többiek
Ezek szerint sikeresen beletrafáltam a téli uborkaszezonba -
jozefgucci1
addikt
válasz realist #211799 üzenetére
Hát nem tudom honnan szándékozol behozni ,de én az utóbbi három hétben elég sok kereskedést megjártam Nürnberg és környékén és ugyan találtam autót nem mondom ,de majdnem , hogy drágábban mint odahaza . Keresési listámon a max 20K Eur-ig Skoda octavia/VW golf-sportsvan van elsősorban csak benzin . A Dízel ugyan azon évjárat és felszereltség mellett jóval olcsóbb .Nagyon kevés a benzines kocsi idekinn még mindig , persze jól felszerelt mind itt nem igen van alap lefingott . Most három hétig Münchenben vagyok , de innen viszik ki a legtöbb kocsit keletre , így nem tudom mennyire lesznek jók az árak . Német kollégákat megkérdezve , érdemesebb fent északon keresgélni , mert a nepperek már addig nem mennek el és ott olcsóbb is talán.
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
HdRew
őstag
válasz jozefgucci1 #211803 üzenetére
Nekem fater Duisburg-Düsseldorf környékén jár sokat, kamionozik.
Most épp kinéztem egy kocsit Kempenben, majd lehet megkérem, hogy csekkolja már le, ha tudja, bár kérdés, mennyire lesz ideje..
Aztán max. lefoglalózza ha tuti, és utána kimegyek.
Itthon nézegettem autókat 3.5M-ig, de alig pár darabot mentettem le, abból is már vittek el. Nem valami rózsás a helyzet.
-
saen
veterán
válasz realist #211799 üzenetére
Az új autók nem látom mitől lennének olcsóbbak, max megáll az áremelkedés, de még ez sem tuti.
Használt autó árakat letörheti az ha megszűnik a fizetőképes kereslet. Viszont ha új autók nem fogynak jól, akkor a használtakon meg nagyobb lesz a kereslet, ez megakadályozhatja.Összefoglalva: fogalmam sincs
-
válasz AssAssynn #211797 üzenetére
Már 3x csökkentettem árat, ennyit az azonnalról
Amúgy az új autó árak is duplázódtak
2021 márciusban vettem 4,45M Ft egy majdnem full új fiat tipot, most az alap 7M Ft[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #211810 üzenetére
Egy szoftverfrissítéssel (mi mással? ), de ha minden igaz, ez csak a USDM autókra volt jellemző.
Amúgy én még idevenném a Suzuki 1.4T Boosterjetét is (még a részecskeszűrő, mild hibrid előtti verziót), műszakilag kiváló, csak a körítés hagy némi kívánnivalót maga után.
-
AssAssynn
őstag
válasz kisza25 #211807 üzenetére
Nekem is nagyon érne már a vásárlás, de nem visz rá a lélek, hogy 10-15 éves autóért horror árat adjak ki.
Az új autók drágulását meg ne is mondd, szívem szerint felkötném magam, hogy nem időben vásároltam. Amennyiért ma egy normális használtat veszek, korábban annyiért valami újat is vehettem volna."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
válasz molnarpeter #211810 üzenetére
Meg, megemelték a hideg motor alapjáratát szoftveresen
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz AssAssynn #211812 üzenetére
Brutális pénzromlás + még annál is brutálisabb forint romlás + covid miatti gyártás leállások + covid miatti konténer szállítmányozás árrobbanás = teljesen korrekt piaci árak.
Tehát sajnos nem az autók vannak horror áron, hanem mi vagyunk csórók. A piac ezt diktálja, de máshol van kereslet, ne a magyar viszonylatból indulj ki.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
AssAssynn
őstag
válasz vzsryl #211815 üzenetére
Infláció, árfolyam mértéke legfeljebb annyit indokolna, hogy akkor most 1-2 évig nem csökken az áruk, hanem tartják. A többi az új autóra vonatkozik. Nyilván nem teljesen ok nélkül emelkedik az áruk, hanem az új autó hiány okozta a használtpiaci árak emelkedését. Ez pedig idővel rendeződhet. A másik fele, hogy ebben a gazdasági helyzetben mindenki indokolatlanul pumpálja fel az árakat, ha kell, ha nem, mert tudják, hogy most beveszi az emberek gyomra.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
válasz Gombinyó #211819 üzenetére
Nem lett 800 egy euro, hanem 430 ról 390
Ja persze úgy nézzük 2015- ben 250Ft volt, az előtt meg 160 egy márka, és 15 egy schiling
Én most a jelenleg időszakot mondom, ha marad így az euro, akkor azért várható egy korrekció[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
imyourfriend
őstag
válasz kisza25 #211821 üzenetére
800 forintos euronál nem tudom mit lehetne kezdeni, már 250 forinthoz képest is jó 60%-al több, és ez ugye rájön javarészt minden elektronikai cikkre, alkatrészre miegyébre mivel nem állítunk elő túl sok ilyen típusú dolgot idehaza.. az egy dolog, hogy vannak összeszerelő üzemeink (meg akkumulátor gyáraink )
-
TrollBalint
addikt
Lassan-lassan hajlok rá, hogy hagyom az Octavia / Superb vonalat. Ami tetszik, meg jónak tűnik és viszonylag keveset futott, azok mind 7M felett vannak.
Toyotákról mi a vélemény? (Auris illetve Corollákat néztem)
Auris Sport Tourer (2016-os benzines) elég jól felszerelt és "csak" 5M, míg a Corolla 6M de arra van 2 év Toyota plus garancia. (Szintén benzin) Mindegyik 1.6-os motorral.
Leginkább hosszabb utakra használnánk, elsősorban ketten. Nincs kizárva, hogy nyaralásra is (külföldre) ezzel mennénk.
Autópályán ezek hogy viselkednek, mert a ~130 LE-t picit kevésnek tartom, anno volt egy 2.0-s Volvonk, ami 136 LE volt és a pályán annyira nem volt dinamikus (de kényelmes utazóautó volt .) Corollából van automata és manuális váltós is, nem tudom ott mennyire lehet félni az automata váltóstól.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #211825 üzenetére
Autópályára én nem erőltetném az Aurist-Corollát, főleg nem egy Octavia-Superb után.
-
diegho
nagyúr
válasz TrollBalint #211825 üzenetére
Akkor inkább Mondeo/508.
-
Gombinyó
őstag
válasz TrollBalint #211825 üzenetére
Sokat forognak, zajosak, sokat esznek. Használhatók pályán, de az optimális közel nem ez. Sokkal jobban jársz sztem valami európai dízellel pályán.
-
nagyúr
válasz TrollBalint #211825 üzenetére
Jó az auris és a corolla is, de azoknak az előnye inkább városban van. Superb után meg puritán is lesz az neked.
-
pècsimunkás
addikt
válasz TrollBalint #211825 üzenetére
Vegyèl 1,2 turbó motorral Aurist.
Azzal lehet autópályázni. 150- nèl 3000 a fordulatszám. 180- ig húz, ott kezd elfogyni. De, azèrt 200- ig elmegy.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
HdRew
őstag
válasz jozefgucci1 #211805 üzenetére
Hát nagyjából árában van, viszont nem tudom, hogy a kinti futásteljesítmény nincs-e tekerve. Mert állítólag sokkal kevesebbet futott van ugyanannyiért, mint ami itthon megy 200K km körül.
Franc tudja, még nagyon gondolkodok a dolgon, hogy kimenjek-e.
-
TrollBalint
addikt
válasz BigBlackDog #211826 üzenetére
Octavia / Superb-m nem volt sose, csak mikor nézegettük ültem benne és nagyon megtetszett, plusz az egyik szerelő (akinek adok a szavára) azt mondta, hogy nem annyira drágák az alkatrészek hozzá, ha el kellene vinnem hozzá
diegho: Néztem Mondeot is, igaz az csak ott a kereskedésben "jött" szembe, de ahogy benéztem a műszerfalon, már nem tetszett. Navit mindenképpen szeretnék bele, és lehetőleg android auto / apple carplay-t.
pècsimunkás:Soha többet kis motort... most 1.6-os turbó insignia van, de erre is azt mondom, hogy csak végső esetben veszek ilyen kis motorral. Előtte egy 2.0-s Volvo (sima szívó) volt, sokkal jobban tudtam kezelni. (Persze tudom, egy Octaviánál más az 1.6, mert ott kisebb a tömeg kb. 4-500 kg-val de akkor is )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
imyourfriend
őstag
válasz TrollBalint #211833 üzenetére
3-as Oktávhoz elviselhető áron vannak az alkatrészek, motor tekintetében 1.6 cr-t hajtanék, egy 1.0 benzinest melyek a legújabbak valahogy nem választanám túl picit motor.. 2.0 cr jobb bár ki mit engedhet meg.
-
TrollBalint
addikt
válasz imyourfriend #211834 üzenetére
Eddig igazából 1.8-as 170 LE-sekkel szemeztem (azt mondjuk nem tudom azok turbósak-e), de mivel egy évben alapvetően nem szoktunk sokat menni, szerintem a 10.000-et sem feltétlen érjük el, így inkább benzinest nézek. Valamiért azzal amúgy is jobban szemezek. Dízelnél kapásból félek a kettőstömegűtől, mivel használtan lesz az autó, nem tudom mennyit fog bírni és nem egy kis tétel, úgy tudom.
Persze, ha hirtelen beesik a piac, akkor gyorsan veszek egy Arteon-t, de úgy néztem, még a Passat is Skoda ár felett van kicsit (szintén csak benzinest néztem)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
veterán
válasz TrollBalint #211835 üzenetére
annyit emlegettetek mar itt az arteonokat, hogy felraktam azt is a listara hatha jobb vetel jon szembe belol, mint passatbol
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
imyourfriend
őstag
válasz TrollBalint #211835 üzenetére
Passatot valahova az Oktáv fölé akarták tenni bár szerintem annyira nem futott be.. tény látni belőle, ehhez kellett hogy az Oktávot picit butítsák, de még így sem fogy oly rengeteg Passat és úgy tűnik nem igazán keresett. [link] számomra egy ilyen nem jelent többet, mint egy 1.6 cr O3 [link] , szinte ugyanaz a felépítés +10 lóerő és 1.6-os motorhoz 6 sebességes váltó árban meg +fél millió.
-
veterán
válasz tboy93 #211837 üzenetére
ahogy vzsryl irja inkabb a cc utodja, de van belole kombi is. bar abbol sokat nem latok a hasznaltpiacon.
kivancsi vagyok melyiknel kotok ki szerencsere a vasarlas nem surgos, egesz jol elvagyok a sharenow-val
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #211835 üzenetére
Igen az is turbos, nekunk 2. generecios 1.8 tsi Superb volt 160 loval. Az ujabbak mar mind turbosok. Benzinesbe is szokas kettostomegut tenni szoval annak nezz utana, hogy van-e benne. Igy fejbol nem tudom de tippre van.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz imyourfriend #211841 üzenetére
azert ha beleulsz mindkettobe erezni fogod a kulonbseget
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #211841 üzenetére
Itthon, meg kozep/kelet europaban. Nyugaton ahol van love nagyon is jol fogyott a Passat.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz imyourfriend #211841 üzenetére
Felette is van, a Passat párja a Superb (D szegmens), az Octavia a Golf tesója (C szegmens).
Amúgy szerintem itt, a csóró nyugat kapujában több Passat futkározik.
-
Paxker315
addikt
egy szempont az érzékenyeknek: Passathoz létezett akusztik-csomag, ahol az oldalüvegek (elöl-hátul) akusztikus-laminált üvegezésűek voltak. Na, Arteonnál hátra már nem létezik ilyen prémium ficsőr.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
TrollBalint
addikt
válasz BigBlackDog #211839 üzenetére
Nekem pont attól tetszik jobban, hogy picit hosszabb, mint a passat, jobban áll neki Mondjuk az ára már kevésbé áll jobban a szememnek meg a pénztárcámnak is, így ez csak egy elméleti lehetőség nálunk
Qru: benzinesben nem tartok annyira a kettőstömegűtől, mert úgy tudom jobban bírja. A Volvonkban is volt és nem is volt vele gondom soha, és a mostani gazdájának sincsen. Akié előttünk volt, az sem cserélte. Csak a dízelnél tartok tőle, hogy nálunk jön ki minden ilyen (költséges) nyűgje az autónak
imyourfriend: amit linkeltél Passat az szép, kellően fiatal is, csak gyenge... 120 LE-vel nem nagoyn mernék pályázni vele. Plusz dízel is, amit, ha lehet hanyagolnék. A vásárlás nem sűrgős, úgy hogy ráérünk nézegetni, egyedül az árak miatt "sürgős", olcsóbb nem lesz. (De talán nekünk lesz több pénzünk később ) Én is hallottam olyan történeteket, hogy több Octaviat vettek, mint VW-t ezért elkezdett a Skodába picit gyengébb minőségű anyagokat használni a VW. De hogy mennyire igaz, azt nem tudomé.
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #211848 üzenetére
Igen a kettostomegut leginkabb az alacsony fordulatos terheles nyirja ki, ami inkabb a dizelek sajatossaga.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Futás, futópályák
- Robogó, kismotor
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...