- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #211750 üzenetére
Köszi a tanácsot. Neked 8as Golf van? Láttam nemrég a Vályii Pistis új Seat Leon tesztet, ahol hidegben nem lehet hangosabbra venni az audiot, meg még pár szoftveres hiba is volt ezek kívül.
Valóban ennyire rossz lenne az új platform softveres támogatása?[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz tibbike01 #211749 üzenetére
Az O3 is MQB platformos, mint az O4, de az O3 összességében megbízhatóbb és sok esetben jobb minőségűnek tartott autó. Azt viszont aláírom, hogy az O4 kívül-belül vagányabb, modernebb hatást kelt.
Btw. 2.0TSI L&K Superb-ből van választék 10M alatt. Én tuti arra mozdulnék rá a helyedben, ha már Arteon-t is nézegettél. A Superb belül nagyobb az Arteon-nál, de kívül egyforma a méretük, és az L&K felszereltség mellett egy új Style O3 finoman fogalmazva “kicsit” lejjebb van.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
BigBlackDog
veterán
válasz tibbike01 #211751 üzenetére
Igen, 8-as Style viszonylag sok extrával, 1.5 eTSI DSG hajtással. Ha minden klappol, akkor nagyon jó autó. De sajnos néhány hónapnál hosszabb nem volt ilyen időszakból. Most kb. már fél éve folyamatosan SOS telefonnal van hiba. Szerviz szoftverfrissítéssel kezdte, ami nem segített. Következő lépés a tetőkárpit bontás lenne, amihez pár napig (?hétig?) ott kéne hagyni az autót. Ezen kívül bal íveknél-kanyaroknál véletlenszerűen bedob egy travel assist és SOS emergency assist hibát. Néha 5-10 alkalommal egymás után egy percen belül. Az álmoskönyvek szerint kormány, vagy kormányoszlop cserére van esély ilyenkor. És akkor vannak a véletlenszerű hibák, amik szvsz csak valami feszültségingadozásból jönnek. Például a kedvencem, a piros felkiáltójeles "48 voltos rendszer" hibaüzenet.
Én inkább Passat, Superb, Golf MK7, Octavia 3 vonalon nézegetnék, ha mindenképpen VAG kellene.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #211750 üzenetére
10 évre egy modern vw konszern autoval sztem is bator dolog tervezni Ezeket az autokat mar nem igy gyartjak. Lizing idot birja ki, az a lenyeg.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Nekem az Arteon akkora nyalcsorgatas h nem tudok elfogadható indokot elképzelni ha valakinek ilyesmi autó kell és van rá pénze és nem ezt veszi
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #211755 üzenetére
"nem tudok elfogadható indokot elképzelni": Nekem elég annyi, hogy létezik egy "Lexus" nevű gyártó.
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #211756 üzenetére
8 körül nem igazán kapsz értelmezhető lexust, ami arteon méretű beltérrel rendelkezik és 20 évnél fiatalabb. A GS inkább octavia méret belül, LS meg 20-tól indul, ha kapsz egyáltalán.
-
tibbike01
őstag
válasz diegho #211757 üzenetére
Erre [link] és erre a Lexusra gondolok pl.
Egész pofásan néznek ki, itt van tőlünk nem messze, lehet hogy jövőhéten megnézem őket.
Jó az Arteon, tetszik, de túl nagy, hogy a Budapesti mélygarázsokba és szűk helyekre az utcákon beálljak, plusz biztosan nem egyszerű fenntartani. Futómű, váltó..stb. meg hát az Arteont biztos hogy 2.0TDI DSG kombóval venném, azt meg nem biztos hogy szeretném.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz diegho #211757 üzenetére
Arteont üléspróbázba én meglepődtem; széltében és hosszban is iszonyat méret (Golfhoz képest), viszont beülve a magasság eléggé elfogy. Nekem nem volt zavaró, Golfban is kényelmesen elférek, de Passat után kifejezetten alacsonynak tűnt belülről. Szélességben persze más tészta, úgy van hely.
Lexusból saját méreteimhez már az IS is passzol, de testesebb-magasabb alkatok számára mondjuk nem feltétlen kényelmes, ezt megértem. Nemrég egy új GS-t láttam kívülről, nagyobbnak gondoltam (valóban "csak" kompakt méretkategória lehet belsejét tekintve).
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #211755 üzenetére
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Sziasztok!
Kinéztem egy Volvo v50-et, de most tudtam meg, hogy az az évjárat még Euro III-as, nem IV-es. Itt Magyarországon mennyire kell tartani ettől, ha több mint 5 évre tervezek a kocsival? Pesten, főleg a nagyon belvárosi részen ritkán autózok. -
veterán
válasz tibbike01 #211749 üzenetére
BBD mindig elmondja ezt a sok rosszat a 8-as golfrol, olyankor mindig fontosnak tartom elmondani, hogy hasznaltam en is egyet 7 honap meg 16k km erejeig, es az altala leirt hibakat egyiket sem tapasztaltam. egyszer nem indult el a fedelzeti rendzser, azon egy hard reset segitett. de az osszes funkcioja baromi jo, savtarto, adaptiv tempomat, dsg valto, matrix led, en genyleg imadtam. octavia is hasonlo. egy jo baratom hasznal egyet talan ket eve, kb 70k km-t tett bele. szoftveres dologra nem panaszkodott sosem (bar neki alap felszereltseg van, nem a nagyobb fejegyseg). en siman bevallalnam (lehet be is fogom) sajat penzbol is. tok jo a 150 lovas etsi, de pl. egy passtaba, arteonba mar en is kevesnek gondolom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
parkasz
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Úgy néz ki sikerült kinőni a családi autót. Hiába 3 nagyobb gyerek joval több cucc. És annó még én morogtam a babakocsi miatt
Szóval 1,5 millió körül keresnénk megbízható családi csapaszállítót (7 személyes), mely hosszabb utak megtételére is hivatott lenne. Barangolás Európában, meg ilyesmik. Idén a cél Norvégia lenne.
Erre vonatkozóan szeretnék tanácsot kérni.
Ja igen. Nem vagyok az a típus aki a sztereotipiáknak felül, szóval jöhet bármi.
Most egy bubis Multiplánk van. Igen olasz, igen randa, de mi imádjuk. Ha fél méterrel hosszabb lenne nem is keresnék most autót.
Előre is köszi a tanácsot! -
parkasz
senior tag
válasz molnarpeter #211768 üzenetére
Szia!
Azokat is néztem, es egy olyan ellenérv volt ami miatt nem lopták be magukat a szívembe, higy a második sor kényelmetlen volt. Félek a 3 gyerek a hosszabb utakat nehezen viselnéAmi má jobban tetszett az a Citroen Grand Picasso, a Renault Espace 4
[ Szerkesztve ]
-
akyyy
senior tag
Sziasztok.
Külföldi autónál, amit kereskedés kérésre honosít, átír, hogyan történik a biztosítás? Próba rendszámmal járkál vele szervizbe, és mikor megyek érte, előttem rárakja az új magyar rendszámot, és akkor ott addig nem mozdulhatok vele, még meg nem kötöm rá a biztosítást?Vagy hogyan zajlik egy ilyen?
-
akyyy
senior tag
válasz dellfanboy #211771 üzenetére
azt tudom hogy nem mozoghatok vele, de ő akkor hogy fog? (értem én próbarendszámmal, de ha megkapja az új magyar rendszámot, utánna még mehet a próbarendszámmal? ) Bár megkérdezhettem volna, de eszembe se volt, most meg vasárnap este nem fogom emiatt felhivni . De lehet ő keres majd hogy alakul az autó átírása, melyik biztositónál szeretném megkötni és azt is intézné? (bár azt jobban szeretném én megkötni saját magamnak)
-
-
imyourfriend
őstag
válasz akyyy #211773 üzenetére
Kötelezőt megkötheted akár telefonon is az autó adásvételénél, pár adat szükséges hozzá, autó adott tulajdonságai + saját adatok pl. netrisk segít ebben, ajánl fel kiegészítőket, cascot is meg amit szeretne az ember, fizetni nem kell egyből arra van időd. Ez már elegendő, szerződés számával az okmányirodában, valamint arra is hogy közlekedj és megtudd mutatni a rend őreinek ellenőrzéskor.
-
Paxker315
addikt
válasz tibbike01 #211765 üzenetére
No, más elvárásaid vannak, mint pl. nekem, és sokaknak másoknak is bejön az IS.
Bőghet a motor, ha az utastérbe kevés szűrődik be a zajból. Csomagtartó azért a hatchbackeket veri, engem nem igazán érdekel a hátsó lábtér, se az, hogy 2-től több ember utazzon benne, városban 6liter alatt tartható, elég dinamika van benne, hogy útakadály ne legyen (bár a dinamikustól azé' fényévekre van), a forma-ívek nekem bejönnek. Számomra a fontos értékek a csend, nyugalom, fogyasztás, fenntarthatóság és külalak-formák. Pont nem foglalkozom az olyan szempontokkal, hogy mennyi a hátsó láb v fejtér, és csomagból sem feltétlen kell a fél háztartást elvinnie Én szeretem, a középkat szedanok közt ronda-esetlenke nincs, és a Lexi kifejezetten pofás, szerethető. [link] [link]#személyesvélemény #imho #ígylátom
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
AssAssynn
őstag
válasz parkasz #211767 üzenetére
Szia.
Volkswagen Sharan.
Nekünk van egy ilyen a családban, ezzel nőttünk fel, sokat utaztam hátul is, el lehet férni. Elég tágas. Nekünk 1.9 dízel van, az jól is megy. Már kb. 21 éves, de még mindig teljesen vállalható."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
nagyúr
válasz parkasz #211767 üzenetére
VW Sharan , Ford Galay, Sear Alhambra, Ford S-Max (ez a legkisebb).
3 nagyobb, vagy nagyobbacska gyerekhez ezek vannak. Én 3x jártam végig a keresési utat, viszontagságokat. 2009 óta a fentiek valamelyike volt (pontosabban Galaxy /VW verzió/, S-Max, S-max)
(Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a Citroen, Peugeot, Fiat vonalat nem néztem)[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
őstag
haladunk az időben, szűkül a listám
Qashqai ellenérvek? 1.3 Dig-T a kiszemelt alany, állítólag ez a Renault eredetű 1,33-as TCe motor egészen vállalható - ha valakinek lenne infója a hibákról, az érdekelne“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
veterán
válasz f4lcon #211781 üzenetére
én kizártnak tartom, hogy dinamikában, fogyasztásban, járáskultúrában valamely gyártó meg tudná verni az 1.5 tsi-t. főleg a mild hibrid rendszerével. bár én csak újakat használtam ezekből, lehet 200k km után mást mondanék, de szerintem ezt sosem fogjátok velük elérni
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Poultier
tag
Sziasztok!
Nem venni, hanem eladni szeretnék, de olyan történt, ami eddig még nem. Egy hét alatt 0 azaz nulla telefonhívás/üzenet érkezett a verdára. Főbb paraméterek:
- Mk4 5 ajtós 2015-ös Ford Mondeo
- 2 liter 140 lovas dízel
- 319k km
- egész jól felszerelt(alcantara, Convers+, ülésfűtés, etc.)
- 2.899.000-ért tettem felTúláraztam volna? Hasonló áron mennek az ilyen felszereltségű Powershiftes tekert csodák
-
Paxker315
addikt
válasz Poultier #211783 üzenetére
dobd fel FB marketplaccra. Mikor én a yárist hirdettem, 3 hét alatt 1 érdeklődő volt hahu-n keresztül. Feldobtam marketplace-re, 1 délután 14 telefon, másnap reggel meg már az új tulajnál volt
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
hellomi
tag
válasz Poultier #211787 üzenetére
Altalaban 1.5-2 honapig hirdettem, az arsav kozeperol indulva, folyamatosan csokkentve az arat.
Sok benne a km, plusz az sem segit, hogy egy 100assal tobbert mar van szinten sokat futott, de az uj modell a Mondeobol.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
_drk
őstag
válasz Poultier #211783 üzenetére
Az én fejemmel gondolkozva, hogy ilyesmi kocsit keresek csak nem dízelt.
- A motort nem ismerem így arról nem mondok semmit.
- 320k km az rengeteg. Már pörög a fejem, hogy itt már minden a végét járja, simán van benne egy milliós javítási költség is, aztán ránézek hogy dízel és akkor biztos is vagyok benne.
-7 éves autók már egész jól felszerelt mindegyik, de inkább a másik oldalról megközelítve: akarok venni egy megbízható suzukit, ott nem a felszereltséget fogom nézni.
- 3 millió ennyi km legalább egy nagy generál és lehet reménykedni, hogy nincs teljesen szét menve.Egyébként a jelenlegi gazdasági helyzet kivetülését is már őszre ígérték...
De Én egy "hülye vásárló" vagyok és nem értek hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
hellomi
tag
válasz Poultier #211789 üzenetére
En altalaban hetente megneztem az arakat, csokkentettem egyet es figyeltem a megtekintesek szamat megint egy hetig. Ha sok volt a megtekintes, hivtak is telefonon, maradt meg az ar, ha nem valtozott szamottevoen, akkor csokkentettem tovabb.
Eddigi tapasztalat alapjan az 1M alatti autok, vagy a slagerek(Golf kombi, Octavia kombi, Polo 1.2benzin) amik gyorsan elmentek, 1-2 het alatt, kb 5-600 megtekintes utan, a dragabb, nagyobb autok(pl utoljara egy Jeep Grand Cherokee 2.7CRD) azok inkabb 2500-3000 megtekintest szedtek ossze, mire jottek egy komoly erdeklodo aki meg is vette.
Bar van ellenpeldam is, egy 1.4es benzines feher Polot, ami anno a parome volt, 2 honapig hirdettunk, rengetegen megneztek, mar a legolcsobb volt, mire megvettek, kiderult, hogy azert, mert nem irtam ki veletlen, hogy van benne klima...
Illetve egy Q7-es Audit, egesz magas aron 2 nap alatt vittek el, valami 100 megtekintes utan. Pont jokor jott valaki, aki olyan autot keresett, eljott, megnezte, masnap hozta a penzt erte.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
őstag
2015 tehát idén lesz 8 éves, 320 ezer az éves 40 ezer
egy dízelnél ebben semmi irreális nincs, én "átlagos" felhasználás mellett is mentem 29 ezret egy évben
valamiért azonban a magyarok nagy része úgy 200 ezerig vesz autót, és még egy 15 évestől is elvárja a 250 ezer alatti futásteljesítményt....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #211792 üzenetére
Ez a "valamiért" az az, hogy a legtöbb kocsi kifingik 3-400 felett, és úgy vagyunk vele, hogy ha kifogunk egy valós 200 e körülit, azt még legalább egy pár évig tudjuk hajtani anélkül, hogy a vételárat rá kelljen költeni motorcserére.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
hobizoli
nagyúr
válasz f4lcon #211792 üzenetére
siman lehet venni ugy autot
csak nem azokat az autokat kell nezni, amik tipikus flottas autok, ahol az uzletkoto az autoban lakik es rugja neki 1000-l
nekem is van ismeros, aki havi 7500-8000km-t vezet ezert, de nem o tankolja, nem o szervizeli, hanem a ceg
csak az uzemanyagkoltsege 850-900k havonta az autonak + a szervizek 2-3 havonta olajcseres, meg szezononkent ujra lehet gumizni...
en mondjuk nem ertem mi a racio ebben ilyen koltsegek mellett, amikor ezt siman online is el lehetne intezni manapsag, mert vegulis az arba beleepul a vevonek
ennyit, de meg a felet sem fog futni egy maganszemely autoval, mert o egyszeruen ezt nem gyozne penzzel
kiszamold mennyi most havi 1000km futas koltsege is autoval, siman benne van 80k-ban
az egy "jo" atlagkereset-nek is az 1/4-e, azert egy epeszu maganszemely inkabb ennyit sem megy, mert nem jar a WC-re is autoval
evi 40k km az ~6000liter gazolaj, ami 680-s atlagarral szamolva 4 millio korul van (de siman volt 700 felett is a gazolajar, ceg meg nem tankolhatott 480-s aron)
az havi kozel 350k csak uzemanyagban
azt se maganaember hasznalata sajat celokra, hanem ceges volt
az orszag nagyobb reszen ennyit bruttoban sem keresnek, nem hogy nettoban, meg még erre celra ennyi menjentöbb drón kell ;P
-
válasz Poultier #211783 üzenetére
Nekem 3db autóra 2,5 hónap alatt 2db hívás volt és ugyanennyi megtekintés, máskor 2nap/1hét, de max 2hét alatt eladtam az autókat
Fent van hahun, jófogáson, fb marketen, jóautókon, fb márkaspecifikus csoportban, fb hírfolyamban és az ár a kínálat legalja. Legolcsóbb 100ekm alatt futott autók, friss szervizzel, számlákkal stbaz egyik 956, a másik 1237 megtekintésnél tart[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
AssAssynn
őstag
Ugye ezt beszéljük már egy jó ideje (én vevőként), hogy brutális árak vannak, van ami 2x annyiba kerül, mint korábban. Ilyen árak mellett csak az vesz, akinek muszáj, és nincs el nélküle, mindenki más hanyagolja most a vásárlást. Így egyrészt van is kereslet, másrészt az árak miatt kivárás is van. Ha nagyon el kell adni a vasat, tegye fel az eladó olcsóbban és azonnal elviszik.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
realist
őstag
Szerintetek egyébként várható, hogy - akár az új, akar a használt piacon - beindul némi korrekció és elmozdulnak lefelé az árak?
Tervezek cserét (leginkább külföldről behozva) és egyenlőre elég döntésképtelen vagyok. -
JackFeryll
őstag
válasz realist #211799 üzenetére
Reálértéken lesz korrekció szerintem. Nőnek a fizetések az árak meg oldalaznak vagy kisebb mértékben nőnek. Persze megint tovább fog nyílni az olló és a szegényebb réteg még szegényebb lesz mert ott nem lesz 10-20% emelés.
Talán a hitelek lesznek olcsóbbak idővel, de az meg kiváltható.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...