- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dong86
csendes tag
válasz tibbike01 #211699 üzenetére
A remegést minden hengerlekapcsolásnál éreztem.
Focus vs Octavia:
Mindkettő alapfelszereltség közeli bérautó volt annyi hogy a Focus automata váltós volt(nagyon buta szerkezet nem írta ki hanyadikban vagyok semmiféle sport vagy eco állása nem volt).
Méret:az octavia nagyobb de a focus is simán elég egy 4 fős családnak mondjuk.
Kényelem: az octaviának egész élhető ülései voltak(gondolom alap ülések) hosszított ülőlappal a Focus sima alapüléses volt utóbbi nagyon nem jött be. Hatalmas hátrány volt a fordban hogy nulla hátsó légbeömlő van(apám szerint már a 120 gls skodában is volt) így mivel elég nagy hodály hidegben nem tudott hátul bemelegedni és fázott a gyerek amikor én már ropogósra sültem elöl.
Menetteljesítmények: a focus egész karaktere sportos volt gázadásra azonnal ugrott egész rendesen hátba vágott az ülés, az octavia csalódás volt a hosszú hatodikat írtam, de amúgy is nehezen szedte magát igaz nem volt benne még csak 1000 km amikor visszaadtam.
Vezetés: a focus futóműve sportosabb az octavia kényelmesebb, a kormányzás az octaviában kb mint valami számítógépes játék a focus kormánya sokkal több visszajelzsét adott és közvetlenebb is volt. Sokat dobott a focus a motorhangja valamit mókoltak a gyárban mert tényleg brutál jó hangja volt fordulaton. Viszont a Focus is remegett 1500-1700-as fordulat körül. Az octavia váltója kicsit akadt és nem is nagyon javult ahogy használtam.
A fogyasztás nem maradt meg.
Anyaghasználat: A Skodában jobb a minősége az anyagoknak de valami kárpitzörgést már hallottam benne pedig új volt.
Fedélzeti rendszer: Nagyon durván jobb az Octavia rendszere millió funkció szép képernyő gyors, a Ford elég alap tudású volt.A kettő közül kellene választani a fordot választanám a vezetési élmény miatt. Amúgy nem tudom miért de nagyon nem jön be a 4-es octavia, nem tudom megmondani az okát egyszerűen szubjektíve nem jön be nem először használtam 4-es octit de alig vártam hogy visszakapjam a saját kocsimat.
-
tibbike01
őstag
válasz dong86 #211701 üzenetére
Nagyon köszi!! Hasznos infók ezek!
A 3 hengeres 1.5ecoboostól jobban félek, mint az 1.5TSI-től hosszútávon és nekem alapvetően bejön az új Oktáv kivül belül. Tetszik, hogy modern, időtálló.Molnarpéter: Arteon lenne a legjobb, de azt meg blődség lenne 1.5TSI-vel manuál váltóval venni
-
diegho
nagyúr
válasz tibbike01 #211705 üzenetére
Én eddig csak az eTsi verziós új oktávot vezettem, de engem nem igazán győzött meg. Valami 200+ paci, de hogy is mondjam, ez nekem nem jött át. Az infotainment meg... hát na.
Karácsony óta nézegetem amúgy a VW konszern autókat, mert jó lenne egy igazi utazóautó a Leon helyett. Jelenleg a Passat van a legjobb áron, abból kapod a legjobbat 7M-ig (én eddig néztem) viszont nekem sokszor a 2 felnőtt 3 lány felállás miatt nem lenne akkora előrelépés egy ilyen autó. A lányok a 2-es Superb-et sem szeretik hátul, mert a középső mindig kényelmetlenül ül, abban pedig végtelen hely van.
A Touran lenne jó, viszont értelmezhetetlenül drága, így egyelőre nem veszek semmit. (vagy bevállalok egy C5 Aircross-t, ha elég tökös vagyok - nem ) -
veterán
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Feljebb ment a kötelező biztosítás?Évi 100k egy 25 éves, 1.3-as autóra(Hajdú-Biharban)?
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz IMIIKE1998 #211712 üzenetére
Lehet, valamelyik nap jött a levél, hogy a casconkat a groupama az eggyel jobb bónusz fokozat miatt évi 80ról 110-re szeretné az évfordulón emelni. Amúgy nem fog nekik sikerulni
-
dellfanboy
senior tag
válasz IMIIKE1998 #211712 üzenetére
hány éves vagy? 18?mert KGFB-nél az is számít. sőőt
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
tboldi
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #211712 üzenetére
Eddig olcsóbb volt, vagy most kötötted?
-
IMIIKE1998
őstag
Hát szerintem is drágább lett vagy 15-20k-val.
#211714dellfanboy: 24, 1 éves jogsival.
#211715tboldi: Tavaly vagy 20-25k-val kevesebb volt. Csak pont megnéztem, mert ismerős most kötött, neki 105k volt, igaz, neki fél évvel később lett meg a jogsi.(Nekem még nncs autó, az infláció+benzinár emelés óta kissé elment a kedvem tőle.[ Szerkesztve ]
-
Yushchenko
őstag
Sziasztok!
Feleségemnek szeretnék venni egy autót, eléggé tanuló vezető még. Nagyjából ezek lennének a fontos tényezők:
- legyen kicsi
- klímaami jó lenne, ha lenne:
- automata
- kamera, radar, carplayNem szívesen költenék rá 2-3M-nál többet. Szerintetek mi jöhet szóba?
-
tboldi
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #211716 üzenetére
Én 89k Ft-tal kezdtem 2017-ben egy 2006-os Honda Jazz-zel, ‘95-ös vagyok és vidéki kisvárosi lakos, a B jogsim pedig 2012-es. Mostanra már csak 33k-et fizetek 6-os bónuszban.
-
dellfanboy
senior tag
válasz Yushchenko #211717 üzenetére
fiesta-corsa-polo?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Yushchenko
őstag
válasz dellfanboy #211719 üzenetére
Nem igazán értek hozzá, mi az, amit meg szabad venni. Aygo, Yaris jó lehet még?
-
dellfanboy
senior tag
válasz Yushchenko #211722 üzenetére
persze. jók azok is csak általában a japókhoz az alkatrészek kicsit drágábbak (ahogy nézem)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Yushchenko
őstag
válasz dellfanboy #211723 üzenetére
Köszi! Valahova el lehet vinni átnézetni, vagy tudtok ajánlani valakit, aki el tud jönni megnézni, ha valamit kinézek?
-
AssAssynn
őstag
Ha már biztosítás.
Volt a nevemen kb. 5-6 évig egy autó, baleset és minden egyéb baj mentes néhány év volt ez hála Istennek. De azóta, hogy eladtam eltelt már kb. 3 év. Valakitől úgy hallottam, hogy ilyenkor újraindul a díjszámítás, és ha újra a nevemre veszek egy kocsit, megint marha drágáról indulok. Ez igaz?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
tboldi
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #211720 üzenetére
Úgy rémlik, hogy Qru azt írta egyszer, hogy ha a szerződő elmúlik 25, onnantól lesz érdemben kevesebb a díj. Majd kijavít, ha rosszul emlékeznék.
De az biztos, hogy az autó típusán felül számít még a színe, illetve a szerződő neme is.
-
tboldi
nagyúr
-
Yushchenko
őstag
Beszélgettünk asszonnyal, és az UP áll hozzá a legközelebb. Már carsharing-ben vezettük is, szóval sok kérdés nincs, inkább csak az, hogy mire kellene figyelni vásárláskor?
-
AssAssynn
őstag
válasz dellfanboy #211734 üzenetére
A tálcán egy pite van, hogy az arcába vágja - mint a mesékben - a biztosítónak.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
nesa
veterán
válasz AssAssynn #211741 üzenetére
Pontosan, de előtte kalkulálj az adott címmel hogy megéri-e "oda költözni".
De ha ez nyugtat én az egyik kocsimra fizetek évente B10 be 26992 ez 2.5D 103kw, a másikra meg A0-ba 40771ft ez 1.9D 51kw, szóval sehogy se kevés.
Neked mire milyen ajánlatot kaptál?
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
Hozzáállás és pénztárca kérdése. Igyekszek spórolni, amin tudok. Ha lehet kevesebbet fizetni néhány tízessel a biztosításért, akkor befogom játszani. Ugyanúgy igyekszem alacsony fenntartási költségű és alacsony fogyasztású autót keresni.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
dong86
csendes tag
válasz tibbike01 #211746 üzenetére
Talán az Octi, de tuti nem volt durva különbség zajszintben, viszont a váltó miatt igazi büntetés volt vele pályázni. Ha km-ben sokat mész pályán én tuti Mondeo, Passat, Superb, 508, Optima, I40 és kategória társaiból választanék. Volt nálam egy új Insignia is 2.0 TurboD pár hétig sokkal jobb pályára mint a Focus/Octavia, nem tudom amúgy a 2 literes dízel nyűgjeit megoldották e de az egy igazi nyugis utazós hajó.
Modellcikklus elejéről azért óvatosan vennék octaviát kollégám mesélte hogy a felesége kocsijában 10-ből 3-szor nem indul el a fedélzeti elektronika. Feleségemnek 3-as octija van egyszerűen nem éreztem annyival jobbnak a 4-est amennyivel drágábban adják.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dong86 #211747 üzenetére
Ha Octavia (de Focus esetén is) nekem jobbnak tűnik egy facelift és, széria végi darab, kiforrott technikával, mint egy full új konstrukció ismeretlen hibalehetőségekkel. Skoda esetén mondjuk preFL kéne inkább, osztott lámpa nem begyere B8 viszont szintén MQB platform, nem horror fenntartás, de belseje stb más kategória, adott pénzért sokat ad, értve ezt az egyszeri és a későbbi kiadásokra is.
-
tibbike01
őstag
válasz dong86 #211747 üzenetére
Lehet, hogy a 3-as Oktávia kiforrottabb, hibamentesebb és "stabilabb", de olyan gyorsan öregszenek ezek az autók és hát ugye 2013-ban (szóval 10éve) jött ki a 3-as Oktáv, én pedig 10 évre keresek autót vegyes felhasználásra. Már most öregnek mondható a 3-as Oktáv, még a faceliftes is.
Tetszene a Mondeo, Passat, Insignia vonal is, de a Budapesti dugókba, parkolóházakba, utcán való parkolásokhoz..stb sajnálnám használni. Második autónak élném.
Valami egyszerű, de nagyszerű autót keresek, ami nem ilyed meg pályán sem, városban is lehet püfölni, viszonylag tágas és egyszerű szerelni, van hozza alkatrész dögivel, könnyű fenntartani, nem zabál sokat (2 év múlva simán 1ezer ft körül lesz egy liter benzin). Ezen feltételek mellett nem találtam jobban az új 4-es Oktávtól 1.5TSI-vel.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz tibbike01 #211749 üzenetére
llyen keresési feltételek mellett és ilyen időtávra keresve biztos, hogy elengedném egyelőre az újabb generációt Octávból. Nagyjából egy kutya a Golffal. Ebből kiindulva, illetve olvasva néhány külföldi fórumot nekem az jön le, hogy van ott is gond bőven a szoftveres résszel. Garanciaidő alatt még el-el megy a dolog, hogy kell neki egy teljes újratelepítés, hogy eltűnjenek a véletlenszerűen előjövő hibák. De saját zsebből nem akarnám ennek az óradíját fizetni. Golfnak eddig még nem sikerült kibírna 8-10 hónapnál hosszabb időt, hogy ne kelljen szervizben hozzányúlni valami miatt a szoftverhez és esetleg ne kelljen valami vezérlőt cserélni benne. És még csak 2 éves.
A motor, váltó, futómű tényleg korrekt lett, zajszigetelés, komfort is rendben van. De sajnos az egész bulit elviszik a véletlen előjövő hibajelzések és sokszor az izgalom, hogy vajon kell-e az assistance, vagy lábon még haza fog tudni jönni.