- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fotók, videók mobillal
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
batai15
félisten
Erősen gondolkodom hogy a jelenlegi Peugeot 407em (2.0hdi automata ) egy manuális benzinesre le váltsam. Egyrészt keveset megyek, napi 2x10km így a fogyasztás sem a legjobb (7+ liter ) plusz már harmadik éve van meg és a vétel árát lassan rá költöttem ,és még a motorhoz váltóhoz nem kellett nyúlni. 16. Éves lassan nem szeretném hogy milliós váltó felújításba fussak bele.
Nagyon hülyeség a jelenlegi gazdasági helyzet és üzemanyag árak mellett havi átlag 500km esetén suzuki kizashiba (manuális ) gondolkodni ? Szeretném ha néha azért tudnám élvezni az autót , és legyen egy kis megjelenés is,viszont turbós motort nem szeretnék (jó pár benzines turbót javítottunk már ) inkább bele tankolnám mintsem hogy szívjak a kocsival. Egyedül a napfény tető ami jó lenne mindig is szerettem volna ilyen autót. Vagy engedjen el és nézzek valami 1.6os fiatalabb autót törődjek bele hogy ez van mint opció? Hibridet szeretnék de azok annyira elszálltak hogy nem opció.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #211859 üzenetére
Kizashi tetszik, azt en is netegettem anno.
Inkabb a karoaszeria elemek hianya ami fajo lehet, nem nagyon van bontott belole ugyanis. A tobbi alkatresz nem veszesen draga hozza. A motorja jo, a cvt tud behalni ha nem volt cserelve az olaj de manualissal nincs gond. Volt ra gyari visszahivas (legzsak, uzemanyagtank) azt VIN alapjan lehet csekkolni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Itt az egyik körzeti doki azzal jár, ki is kérdeztem mikor házakat mutogattam neki mikor ide jött
8-9 literrel el lehet vele járni, mondjuk 2*10km-en nem biztos[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz molnarpeter #211862 üzenetére
Az elég éles váltás
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
makszi
aktív tag
válasz f4lcon #211781 üzenetére
Asszonynak egy 1.33 Tce Renault Captur van a 150 lovas 6 sebességes EDC váltóval. Nekem cégautónak egy Seat Leon kombi 1.5 eTsi mildhibrid van 150 lovas 7-es DSG-vel, A Capturban 40k km van a Leonban 8k km. egyikkel sem volt még semmi baj. Fogyasztásban egy fél literrel talán többet eszik a Captur mint a Leon, de az magasabb, szóval szerintem érthető. Súlyra megegyeznek kb. Az EDC az talán kicsit butább mint a DSG de nem számottevő a különbség. Az időtállóságról még nem tudok nyilatkozni...
[ Szerkesztve ]
-
Az 1,4-1,6 i30 is mondjuk én sokszor 2x5 km-re használom (bót), de megyek vele hosszabb utakra is, de mostanában eléggé vissza vettem🤔
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
TrollBalint
addikt
a terhelés alatt mit értesz? Csak "annyi", hogy alacsony fordulaton megyek vele? Benzinesnél ez mit jelent? Jellemzően a mostani autónkkal 1500-2000 között szoktam menni (kivéve pályán, bár nem tudom van-e benne kettőstömegű)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
grizlisandor
addikt
válasz batai15 #211859 üzenetére
Gondolom te se akarsz idősebb autóba átüllni, mert kb ennél jobb fogyasztást kevés D-szegmensű autó nem fog tudni. Nem ismerem a váltó pontos típusát, de szerintem a 2.0 hdi-hoz biztos valami olajos automata váltót adtak, a rendszeres olajcsere biztosan hozzáad az életciklusához.
Írd meg mennyi pénzed van rá és mekkora bódéjú autó kell, topik talál egy kedvezőbb fogyasztású autót.
Összes használt autóra költeni kell, biztos előlről kezdenéd a dolgot?
A tiédben van már FAP folyadék vagy DPF? Ha nincs, akkor nagy baja nem lesz attól a használattól. Tessék adni neki prémium gázolajat meg, 2-3 hetente menni vele egy hosszabb utat 50 km+, évente vagy 10-15k km után olajcserét neki. Váltóban meg cseréltetnék olajat a békesség miatt. -
batai15
félisten
válasz grizlisandor #211869 üzenetére
Olajos aisin váltó van benne(állítólag a vezérlő tömb 3-400k) attól nagyobb baja nem lehet.(állítólag ) bár mióta elszálltak az árak lehetek jóval több. Meg ha már javítják akkor azt mondanám hogy mégiscsak ami kopott cseréljék ,de az autó nem fog többet érni tőle. . Kapott olaj cserét természetesen de ettől függetlenül azért elromolhat. Szedán autót szeretnék 3/4 millióig. Természetesen minden autót kell karbantartani de lehetőleg kevesebb nyűgöt szeretnék mint a 407.
Kizashi tetszik külsőre is , nem is igazán vannak bele gondok ráadásul 2014es évjáratok is vannak belőle.
Honda civic gen 9 1.8 néztem még.
5-6 évre tervezek az autóval legalább és a kizashi mivel ismeretlen nincs durván elszállva. Accord benzines(2.0) le beszéltek.
Mindenképpen valamennyi élményt adó autó legyen illetve azért jó legyen rá is nézni.
Corolla 1.6 ami még racionális lehetne de azok jelenleg azért túl vannak értékelve.
Peugeot német vonal ki lôve (tsi v THP )[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz TrollBalint #211868 üzenetére
Benzinesnél az 1500-2000 jellemzően a kenguru üzemanyagot hozza magával. Dízelnél még oké, de egy benzinest illene 2000 felett használni. Egyébként nekem a 2.0 CRTDI CFFB motoros autóm is 2000-2500 között rendelkezik a legjobb hatásfokkal és fogyasztással, tehát tempomat 140km/h és autópálya.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #211868 üzenetére
2000 alatt ha nem muszaj ne nyektesd ha turbos, palne keruld az alacsonyfordulatrol torteno intenziv gyorsitast.
Szivonal nincs gond azok amugy is halottak 2000 rpm alatt.
#nincsbennetarcsi
-
-
batai15
félisten
válasz hobizoli #211882 üzenetére
Ezt az enyém is tudja úgy hogy automata. Ettől függetlenül sajnálom is hogy nem igazán ideális körülmények között használom , illetve inkább azt a pénzt amit valószínűleg rá kellesz ismét költeni előbb utóbb fiatalításra számom.
Viszont mivel hasonló fogyasztással egy benzines is elvan jóval kevesebb várható hiba lehetőséggel inkább a felé hajlok.
-
válasz hobizoli #211880 üzenetére
Az 1,8 insignia egyszer fogyasztott 14 litert is, párom ilyen 1-2 km távokra használta aztán kikormoltam és vissza állt 8ra
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
batai15
félisten
Ezért is szemezek a kizashival. Formailag teljesítményileg is nagyon tetszik. Sprit monitor szerijt hosszúba 7 alatt is elvan rövidbe viszont 10. Viszont mivel általában keveset megyek talán nem fog sokkal fájdalmasabb lenni mint jelenleg.
Gondolkodtam hogy veszek egy kis dizelt pl 1.4 HDI amivel már lehet spórolni de akkor meg ugyan az lesz a vége hogy a 407 napokig csak áll majd a garázsba.
Szinte bármelyik benzines be fogja kapni azt a mennyiséget amit jelenleg a HDI ( 8.3ra jött ki most )
Anno a kis 1.3 szuzukim 7+ evett télen. 800kg 63le.[ Szerkesztve ]
-
-
batai15
félisten
Igen de mint írtam két autót nem akarok tartani , főleg mert keveset megyek. Amúgy is férfi vagyok nem női autót akarok.
A jazz sem fog jól fogyasztani. Cserébe ronda , gyenge.
A kizashi ellen szól hogy bizonyos alkatrész árak még a peugeottol is drágábbak , de még nem néztem pontosan utánuk.
Köszönöm mindenkinek a segítséget nézelődöm személyesen aztán meg látom.[ Szerkesztve ]
-
válasz batai15 #211886 üzenetére
Kicsi benzines pl 1,25 i20, i10, vagy pocanto, rio, vagy 1,25 suzukik elvannak 5-6 literből, de nem lesz nagy menés, amúgy arányaiban nem mennek rosszul, mert könnyű mindnem láttam árban meddig mennél el?
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
dj79
senior tag
válasz bandus #211894 üzenetére
Akkor másképp fogalmazok: ahol városi ovijáratban télen az 1.4 benzines megane/1.4tsi golf megette a kilenc litert, ott hattal elvagyok az 1.8 hibrid automata kombival. Melegben szintén hozható elég komoly diffi, a városi 4 elejében mozog, de 20-22 fokban, amikor kevesebbet megy az ac, 3,8-3,9 is volt már nem egyszer. Városon kívül 100-105 között 4,5, 140 tempomat meg kb egál a golffal.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Óra topik
- Házimozi belépő szinten
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagyrobogósok baráti topikja
- BestBuy topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000