- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz tboy93 #210400 üzenetére
Az igaz, de múltkor 5felnőtt+ csomagokkal mentem a reptérre az i30 1,6 kombival. Sima volt, érdi emelkedő is ment 6.-ban tempomattal, ha intenzíven gyorsítottam akkor 5., de én pályan x30-x50 óra szerint, gyorsabban nem megyek, a fogyi így 7,5 tankolva.
Sok pályára az 1,6 crdi-t venném kia/hyundaiból, tipoból meg 1,6 multijetet. Sokat pályázni, meg hosszú távokat menni még mindig a diesel a legjobb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz tboy93 #210405 üzenetére
Elhiszem, de nekem még sose volt erősebb autóm. Az opel insignia 1,8 140 ló, az gyengébbnek érződik a nagy tömeg miatt, papíron 200kg-al nehezebb, de állítólag még többel.
Elmúlt héten mentem az 1,6 120 lóval egyszer 400km-t, meg 350km-t és tegnap 150km-t. x45 tempomat. Aki gyorsabban akart menni elengedtem . Sehol nem éreztem, hogy több kellene (tiponál sokszor igen, az kompromisszumos pályára az 1,4- el, azért is adtam el)
Amúgy pl. a niro baromi csöndes és sehol nem érzed kevésnek, pedig papíron 1,6 105 ló, csak ugye az csak a benzin motor, amúgy 140 ló az össz teljesítmény. Faternál 5-6 liter között eszik, de az mostmár használtan is 8-10 M Ft[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Paxker315
addikt
Kajak esk, hogy szívesen elvinném a saját autóval bárki jelentkezőt egy 30-40 perces pályázásra, mert kezdek attól tartani, hogy bennem van a hiba, hogy sehogy nem tudok megbarátkozni a belső zajjal 120-as tempó fölött A négy ajtó&első kerékjárati ívek kaptak extra szigetelést, a tető tervben lenne, de auh. Mondjuk még öt évig marad az autó, de azért jó lenne ~3 órás utak után egyből "beszámíthatóan" lenni és nem szédelegve-zavartan kóvályogni a zajártalomtól Nemrég szereztem Alpine partyplugz füldugót, adok neki egy esélyt.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #210409 üzenetére
Erzekeny ra, sztem eseteben egy probat meger.
#nincsbennetarcsi
-
addikt
Most láttam, hogy a 2022-es NX350h durván jól sikerült, a szérián belüli viszonylatok között is várakozásokon felüli. Mikor lesz ez elég sokéves ahhoz, hogy szóba kerüljön... 🤔
-
Paxker315
addikt
válasz diegho #210412 üzenetére
[kép] [kép] Jetta Mk. VI, 2.0 tádé. Az extra ajtó és kerekjarati ív szigetelés nagyon jó befektetes volt, de szeretnék tetokarpithoz is. Csak az nem olyan egyszerű..
Bár mikor rendszerint 5-5.2 közt van a kalkulált valós fogyasztás, akkor azért nagyon szeretgetem meg öt évet tervezek vele, szvl nem sürgetem a kiszallast
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz BigBlackDog #210416 üzenetére
Nekem szubjektíve a "kumulatív rezgés-zaj" tűnik nyereségnek, a felhasznált anyagok inkább a rezgéseket csillapították.. Csak krúzolgatva van eltérés gyárihoz képest, de nem jelentős. Viszont több órás utak után lényegesen üdébben szállok ki, persze a papírvékony oldalüvegeket ez nem oldja meg : ) A mély hangok jobban kiemeltek így, bár már az előző autómnál is feltűnt, hogy a gyári hangszórók kellemesebben szólnak, ha "van mögöttük anyag". Így inkább a szubjektív érzésben lehet különbség, a valós hangnyomásban kevesebb (mérni sajnos nem tudtam, mert emag a megrendelt dBel mérő helyett egy lux-mérőt, fényerősségmérőt küldött )
Kíváncsi lennék, hogy évszak-specifikus nyári gumival mit tudna (Michelin CC2 van fent, ami gördülési zajban nem egy nagy eresztés). Hiperszenzoros "nagyon erősen auti" / "szenzoros feldolgozási zavar sújtotta" egyénként mondjuk eleve hátrányos helyzetben vagyok, vásárolni, nyilvános helyeken sétálni is zajvédelemmel szoktam, de kompromisszumokkal használható ez. Próbaúton voltam poszt-FL Mk2 aurisszal is, és azt rosszabbnak találtam belső zaj szempontjából városon kívül.
A zajszint-mérőt azért sajnálom, hogy nem szereztem meg, mert körbemérnék ismerősi& lakótársi& családi körben több autót is. Majd meglátom, pár év múlva merre tovább, legnagyobb "hátránya", hogy fejtér nem sok van. Meg kereshetek Db-HB környékén karosszériást, aki bevállalja a tetőkárpit levételt..
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #210416 üzenetére
Jetta eleve sovanyabb hangszigezelest kapott mint a Golf, azt kalkulald bele.
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
igen, tesztekben is látszik a trend. Más kérdés, hogy a "budget-keleti" sem lóg ki negatívan a kategóriából [kép] [kép] , de nem egy DS4 / A-klasse. : ) A második képen a MKVI és kb kortárs golfok eredményei, az első képen az autópulton mért & ADAC által mért decibelek. Meg nem minden "egyenlő". A gördülési-szélzaj zavar, de a motorzaj nem.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
addikt
válasz f4lcon #210419 üzenetére
Most elolvastam. Az első rossz vélemény róla, amit látok, mert ahogy nézem, nemzetközileg le vannak nyűgözve "jobb, mint amire számítottunk", "eddigi legjobb NX", "tud-e a konkurencia ennyire jó lenni?" és hasonló kulcsmondatokkal.
Sok fontos tulajdonság felett elsiklik a bevallottan nem Lexus-kedvelő tesztelő.Autónavigátor - mondjuk itt sincs sok minden megemlítve
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Gondolkodom a Leon lecserélésén, mivel jövőre inkább több emberrel fogok járni, nem 90% egyedül és a futásban is közelebb leszek a 20k-hoz, mint a jelenlegi 35k, ezért a fogyasztás sem annyira fontos. Legyen a Leon piaci értéke 3,5M ugyanennyit mellé tudok tenni, de a kérdés, hogy van értelme? Nagyobb beltér és csomagtartó kellene és igazi utazó autó. Gondoltam rá, hogy veszek egy A4-et vagy passatot 2010 körülről és fullosan rendberakom. Szerintetek ez mennyire lenne okos döntés?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #210422 üzenetére
Ismerősék is többen járnak együtt munkába, több autóval váltakozva - Astra, Avensis, néha Scenic, illetve egy Megane volt a Toyota előtt még. Azt akarom kihozni belőle, hogy nem biztos, hogy lecserélném, biztosan nem elég? Drágáért már PHEV-re utaznék, netán melóhelyen töltve. Okos -> két B5 Passat, egyik donorként, otthon szerelni amit lehet, és maradék pénzből garázs amit kiadsz bérbe
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ha tetszik az Auris, szerintem maradj annál, hibriddel keveset eszik, jó az értéktartása, stb. Fórumtársak is ismerik páran a típust, hátha akadna egy jó vétel a hálóba... Biztonság kedvéért neked is bedobom az Amperát, ha tudsz tölteni - rövidke távokra az lenne a legjobb alapvetően, ha csupa villannyal tudnál közlekedni, de azért a sima hibrid is kibírja. Majd kb ezután jönne egy szívócső befecskendezős és turbó nélküli motor - pl Ford Focus 1.5 PFi/1.6Ti-VCT, Kia/Hyundai MPI motorok, VW konszern 1.6 102LE, Renault Megane 1.6 -, aztán jön a futottak még kategória, mert se a közvetlen befecskendezős szívó, se a feltöltött motorok általánosságban nem kedvelik a városi üzemet, hát még egy dízel részecskeszűrővel.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #210422 üzenetére
Az A4 utastérben semmivel sem nagyobb a Leonnál. A Passat már jelentősebb lábtérrel rendelkezik. De ha esetleg 5 emberes utazás, akkor valami nagy egyterű vagy amcsi SUV a megoldás, mert ebben az utazóautó kategóriában mindegyik borzasztóan keskeny a “méternyi” kárpitozás miatt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #210423 üzenetére
Nekem ebből csak kb 8k lenne meló, többi privát 2 felnőtt 3 tini lány. Szívesebben mennék nagy távokat utazóautóval. A B5 passat és társait hagyjuk, nem szemetet akarok melós autónak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zonaldino #210388 üzenetére
Hajtómű csapágy hiba ami számottevőbb tétel, érdemes megelőző jelleggel valamit kezdeni a kormányzárral, aztán vannak az apróságok, mint pl kilincs mikrokapcsolók. Alkatrész nincs hozzá minden bokorban, néhány városban fogyó dolog (mint pl tükör) aránylag drága egy népautóhoz képest. Értékvesztése utóbbi években negatív (reálértéken még kicsit növekedett is az ára talán), az alap autó ár növekedésen felüli szinten. Ha olcsó árammal tudod tölteni, akkor a km költsége elég alacsony tud lenni. Szervizelés Solymáron, e-service-nél, várólista nem 1-2 nap. Ajánlom egyébként a típus facebook csoportját, vannak magas futású példányok bőven
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #210428 üzenetére
A Superb 3db 2 méteres, 47 kilós szupermodellnek tökéletes hátul, de 50kg felett inkább kétszemélyes. A Mondeo ugyanez, de abba 185 cm-es, 47 kilós csajok férnek csak el kényelmesen. Ezek a 10-15 éves vagy fiatalabb verdák borzasztó szűkek lettek (sajnos elől is). Most G Astra a szaladgálós autóm a Superb mellett, de ebbe is sokkal kényelmesebben huppanok bele, és nagyterpeszben tudok ülni a borzasztóan fapados ülésében. Előtte az mk2-es Almera ugyanez volt, de annak legalább f@sza volt a fotelje.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz diegho #210426 üzenetére
Ha öten utaztok, és több, mint 50km-t, onnantól nem úszod meg az egyterűt, amiben a hátsó üléssor 3 rendes ülést tartalmaz. Már ha kényelmesen és N büntetőleg akarod az ötödik személyt szállítani.
(Az S-max meg még nem anyahajó . Az olyan félig nagy kiskocsi 😁... Na jó, annyira nem kicsi)
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok.
Van egy C Corsám, ami beázik, s emiatt kicsapódik a pára belül a szélvédőn, ablakokon, ami ilyen hideg időben azzal folytatódik, hogy rá is fagy, ami miatt reggelente marha nagy szívás nem csak kívülről, hanem belülről is kapargatni a jeget az íves ablakokon.
A kérdésem, hogy milyen megoldással tudnám meggátolni a párásodást, fagyást?
Garázs nem játszik, és az sem megoldás, hogy "oldd meg a beázást", mert egyrészt már próbáltuk, de nem sikerült, másrészt nem is ér annyit az autó, hogy sokat ráköltsek, így ezt a vonalat kérem engedjük is el.
A gondolatolvasó FB bedobott egy ilyesmi hirdetést: autóüveg páramentesítő és mini fűtőventilátor. De gyanítom, hogy ez kb. ugyanazt tudja, mintha elindítanám az autót, és max fűtést kapcsolnék a szélvédőre (W) állítva. Vagy tévedek? Milyen javaslatotok lenne?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
hobizoli
nagyúr
válasz AssAssynn #210431 üzenetére
ha cseres volt a szelvedo lehet ott is a problema, hogy nem sikerult a melo tul jol
vagy ha tetoablakos, akkor ott isvagy csak az esoviz elvezeto jarat van eldugulva es mas uton kerul be a viz
pl mk2 Punto-nal az ablaktorlok alatt van ket fuggoleges jarat, abba evek alatt sok-sok apro level meg kosz tud osszegyulni, ami blokkolja a viz lefolyasat
meg lehet venni szilikagep tasakokat 100-200gr-s meretben, az is sok vizet magaba tud szippantani
pl: [link][ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Kicsi benzinest keresünk asszonypajtinak. Nemrég megnéztünk egy Pandát: már a kerékrögzítő csavarok is rozsdásak voltak - ami azért vicces, mert a 2évvel idősebb octaviám nem rozsdált ennyire. Megnéztem egy másik MOT-történetét (UK piacon vagyunk), ott már a vizsgán is emlegetik a rozsdát...
Ez típushiba lenne a 2010-13 Fiat-oknál?Opel(Vauxhall) Corsa mennyire rohadós/milyen nyűgjei várhatók kb 10éves életkorban?
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz t72killer #210435 üzenetére
Kieg, a panda aljá be tudtam fotózni, ez meg "túlságosan rendben van" ahhoz képest, h a kerekek környéke egy rozsdagyűjtemény:
Vs kerék (felni, csavarok, amennyire belátni "hónalj")Hoppá, corsa bukdácsol a listán . + az egyik példánynak amit kinéztem, a története emleget olajfolyást (állítólag javítva) + a kopások amiket ír (felfüggesztés?) a tekert órát gyaníttatják velem ->elsunnyogott lánccsere?? (kb 100k mérföldnél kéne).
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
macilaci78
nagyúr
válasz diegho #210422 üzenetére
Ha nem kőműves brigádban dolgozol és talicskának, betonkeverőnek kell a hely, azért a Leon csomagtere is elég 4 hátizsáknak, téli kabátnak.
Szerk.: Hátul 3 fővel sehogy sem lesz kényelmes. Olyat keress, ahol hátul a középső ülés is kagylós, nem pad. A pad párnázása általában kemény és feljebb is van, mint a szélső üléseké, kevesebb fejtér, a kardánalagút miatt rossz lábtér és még az ember valagát is gyötri.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
rbalint88
addikt
válasz macilaci78 #210438 üzenetére
Tinilanyok meg kibirjak, majd sorsot huznak, ki ul kozepen egyebkent tenyleg csak az egyteruk, esetleg suvok vannak hatul dedikaltan haromaszemelyesnek kialakitva, mindenhol mashol az csak szuksegules.
-
_drk
őstag
válasz AssAssynn #210431 üzenetére
Ha nem találjátok meg a beázás forrását akkor veszett ügy. Nagyon nem is tudsz vele csinálni semmit, viszont a műszerfal és elektronika felé tegyél valami törölközőt mert a lefolyó víz bárhova bemegy. Lámpa kapcsolómba befolyt, jól ki is égett.
Nekem a vezető oldali hátsó ülés előtti taposó volt mindig vizes. Azt hittük ajtóról vagy felülről vagy valahonnan lesz vizes. Majd mikor elkezdett az alja nagyon rozsdásodni jobban meg lett bontva és kiderült, hogy amúgy alulról ázik fel. Víz elvezetés vagy egyszerűen az alulról felcsapódó víz ott megáll. -
diegho
nagyúr
válasz macilaci78 #210438 üzenetére
A Leon-ban elférünk, de a tengerpartra már nem volt kényelmes a lányoknak hátul. Ezért is gondoltam nagyobb autóra. C-max, Verso, Touran még tetszene is, S-max már azért elég nagy méretileg. Igazából páromat kellene valahogy rávenni, hogy a 2 éves clio-t cserélje már le valami értelmezhető autóra... fel sem tudom fogni miért nem 7 személyes autót vett 3 gyerekkel... a magyarázata az volt, hogy amikor bement a renault kereskedésbe (ebbe az egybe, semmi másba) akkor drága volt a Grand Scenic és Dacia-t meg nem akart... na mindegy, így az marad, hogy én veszek valami nagyot, amibe elférünk és azzal járok melózni is, (közben a Clio-ba gyűlik a km, szerintem 10 éves korára már 50k is lesz benne) csak hogy totál értelmetlen legyen az egész és sokba kerüljön fenntartani. A vicc az egészben, hogy a clio 0,9tce 2,8 literrel eszik többet átlagban, mint az 1.4tsi Leon... tehát még melóba járni sem tudok vele, mert annyit eszik.
-
macilaci78
nagyúr
válasz diegho #210441 üzenetére
Családban van 7-személyes Touran, 4 gyerek (már mind felnőtt), plusz a nagymama. Szükségmegoldás, pedig a gyerekek filigránok. Talán a fiúk elérik a 70 kilót, a lányok 50-55 kg körül vannak.
Az egyik partner cégautója Ford S-Max van, 3-4 évente cserélik neki. Nagynak tűnik, ajtóbehúzótól ajtóbehúzóig az se sokkal nagyobb.
Amiben 3 személy kényelmesen elfér, az kisbusz. Transit, Transporter, stb. Ahol az autó külső szélességéből nem vesz oldalanként 30 centit az ajtó vastagsága.
Esetleg Opel Combo és testvérmodellek. A magassága SUV-os, tehát beférsz vele garázsokba, hossza pedig személyautós, parkolni is lehet vele.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
_drk
őstag
válasz molnarpeter #210424 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
Elektromos sajna nem játszik.
Hybrid Auris is jóval 5 millió felett, inkább 6 körül vannak, így az 1.6 benzinnel érdekel. 1.33 van rengeteg hirdetve, de az szerintem gyenge hozzá már.
Ford nem kell, mert rengeteg a negatív tapasztalat ismerősi körben, meg az asszonynak se tetszikVW-n belül Golfokbokból csak 1.4 TSi-t látok. Az milyen évjárattól jobbak? Ott rémlik valami facelift.
K Astra egyébként nem bejövős itt a topikban?
Skodát meg el is felejtettem... de az Octavia drága ahhoz képest milyen kilométerek vannak bennük.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz macilaci78 #210442 üzenetére
Persze 4 gyerek az más. Ott már az egyterűek (klasszikus értelemben vett egyterűen) is elvéreznek (a 7 személyesek); a leghátsó üléssor ott már kompromisszumos.
De 3 gyereknél az S-Max kényelmesebb, mint a Touran (a Touran esetén keskenyebb a középső üléssor középső ülése).
A régi (mk1, mk2 -2016) Maxik belül nagyobbak, mint az újabbak, cserébe (elvileg) nagyobb az utasvédelem.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
diegho
nagyúr
válasz macilaci78 #210442 üzenetére
Nem a szélesség a baj a clioban sem, hanem a lábtér. A lányok tipikus modell alkatok. A legnagyobb 175/45. Inkább extra lábtér kellene és nem 2 hátsó kagyló, hanem sík pad. SUV kategóriában talán láttam is ilyeneket. Az apjuknak superb-je van, abban elférnek rendesen. A Leon valahol a kettő között lehet. A középen ülő panaszkodik mindig, hogy nem kényelmes a hely.
-
őstag
válasz Citroware #210421 üzenetére
magyar teszt még nem volt februárban, amikor megrendeltem
nem teljesen értek egyet egyébként a totalcar tesztjével, én elvittem egy kb egy órás próbakörre anno, és nem tapasztaltam a hiányosságokat, amiket említ. vagy másképp fogalmazva: én jobban hasonlítok a célközönségre, mint ő. nekem nem probléma, hogy a gyorsulás padlózva nem olyan, mint egy csippelt TDi-ben (nyúlós, nem hátbavágós) és az sem probléma, hogy "tétován billeg" mert nem gokartot akarok venni, hanem valamit, ami kényelmesen, és csendben juttat el A-ból B-be, lehetőleg minél problémamentesebben.
az meg, hogy bevallja, hogy mennyire nem tetszik neki és emellett leírja, hogy igazából a megkérdezett emberek nagy részének meg ennek ellenére tetszik az kb nálam a "dehogy egy hülye megy szemben az autópályán, mindegyik!" kategóriába esik.
a zongoralakkot természetesen én is száműzném, a Kodiaq-omban is van sok és úútálom.
a végén meg összehasonlítja a fullos árakat úgy, hogy a felszereltségeket nem...
a saját tapasztalatom egyébként az, hasonló felszereltség mellett az XC60 és az NX350h kb egy árban van, a Rav4 kb 2 millióval olcsóbb, a Ford meg nem volt rendelhető, mert jön a facelift“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Még 1x nekifutnék: 2010 és 2013 közötti Pandáknál mire kell figyelni? Elsőre szembejött sok-sok rozsda...
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
addikt
válasz f4lcon #210446 üzenetére
Az eddigi CVT-s hibridekben nagyobb probléma volt a gyorsulás hiánya és az idétlen felbőgése a motornak, ez erre a generációra javarészt kiküszöbölődött, már egész jól bír menni, mondhatni nincs akkora lemaradása e téren a konkurenciáktól amellett, hogy más szempontokból ugye sokkal jobb. Szerintem ez az egyik legnagyobb fegyverténye a 350h-nak, pl a 300h-hoz képest. De az új érintőképernyős kezelőfelület is nagy előrelépés (ami korábban szintén gyengeség volt a Lexusoknál), és az új RX elektromos motoregységét tették bele, amiben több erő van. És elegendő hely van benne, csomagtartóban is.
Az említett billegés pedig szerintem sport-módban kevesebb, mert az feszesebbé teszi a futóművet, akinek ezzel problémája van, ez akár lehetne is megoldás rá. Az F-Sport felszereltségű kiadás pedig eleve merevebb futóművel rendelkezik (legalábbis más Lexus-típusoknál ez így van). Mondjuk nekem a CT200h még csak nem is F-Sport, mégis erősen merev cucc.
Nekem ez az NX így kb. tökéletesnek tűnik, minden hiányossága kiküszöbölve, amiket korábban hiányoltam. Csak azt sajnálom, hogy csak most jelent meg, én pedig tartani akarom magam ahhoz, hogy egy autót 5 éves kora körül éri meg megvenni. Mondjuk még akkor is jó drága lesz...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000