- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenwood
veterán
válasz molnarpeter #210825 üzenetére
Van valamilyen ingyenes opcio, hogy a vinnel kezdjek valamit ?
Kinezett kocsinak igy megvan a VIN, de az alapjan a JSZP-n nem lehet keresni, a kulfoldi oldalak pedig mind fizetosek.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
H A M M E R
csendes tag
Ha lízingelt az autó miért indítana 3. tulajról?
Ez lízinges, és az első tulaj: a lízing cég árulja.
Szerintem ha egy autónak leveszik a rendszámát az érthető lehet, hogy a saját cégnevüket tegyék ki oda reklámként, de ilyen esetben is bele szokás írni a hirdetésbe a rendszámot. Ahol nem írják bele, ott szerintem titkolni akarnak valamit.
Amúgy én most keresek autót, megnéztem többet kb minden kereskedésben azt kamuzták, hogy vagy kifizetem aznap, vagy nem lesz meg már holnap, aztán megnéztem a JSZP-n és már majdnem mindegyik több hónapja ideiglenesen ki volt vonva a forgalomból, szóval már több hónapja a kereskeddőnél állt
Persze van aki benyalja ezt a szöveget, és aznap viszi a pénz egy szar autóért -
molnarpeter
nagyúr
válasz H A M M E R #211105 üzenetére
Ez csak attól függ, házon belüli-e a finanszírozás. Dolgoztam flottakezelőnél, minimum 2 tulajdonos volt a rendszerben, mire el lettek adva, kivéve néhány ami saját kp forrásból vásárolt kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz H A M M E R #211105 üzenetére
A WagonR-ünk papíron 2 tulajos, pedig kizárólag a mi szűk családunk használta, végig apum neve volt a forgalmiban. Jó kis svájci frank alapú hitel, 2,6 millióból lett 4,9 a 10 éves futamidő végére.
-
AssAssynn
őstag
Gondolom hülye kérdés, de tudtok esetleg olyan autótípusról, amit elkerült a drágulás, vagy csak nagyon minimális mértékben érintett?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Tothgera30
Ármester
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #211109 üzenetére
Pont most írtam a Suzuki topikba, hogy már mindjárt 19 éve lesz, hogy velünk van, és 1000%, hogy marad, legalábbis addig, amíg nem történik vele valami végzetes.
Amúgy sokszorosan visszahozta már az árát az elmúlt 10 év alatt, mióta apum ingázik vele Osztrákiába, pedig a főnöke semmiféle útiköltséget nem térít.
A hitel apropója meg az volt 2004-ben, hogy apum abban az évben lett kerek 40 éves, mondhatni megajandékozta magát egy zsír új autóval. Na, meg az addig használt 24 éves Volvo 343 már nem ment volna át a következő műszakin, mindenképp kellett egy másik járgány, és mivel megunta a folyamatos ráköltéseket, ennél kötött ki.
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
válasz tboldi #211110 üzenetére
Mondjuk ezt az Ypsilont is csak tőled hallottam még
ittéletemben. Csak nincs egy szép eladó példányod? Ha a feléből engedsz még egy kicsit, lehet érdekel ez a típus. Habár hagyd inkább, mert olyat keresek, amit később el is tudok adni.
Köszönöm a tanácsot, rájuk nézek. Más ötlet esetleg?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #211115 üzenetére
Nagyon. Ez az autó avanzsált át engem japánosból olaszossá. Viszonylag ritka konfig is volt, Platino felszereltség bőrülésekkel és 90 pacis, változó geós turbós 1.3 Multijet (még gyárilag DPF nélkül), imádtuk benne ezt a csipetnyi egyediséget.
Sajnos gtk lett hála egy kiásnak, aki jó ötletnek gondolta féktávon belül az 50-nel haladó előtt balra kanyarodni. Anyumnak ideje sem volt fékezni, de szerencsére pár zúzódáson kívül nem esett baja.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #211118 üzenetére
Úgy az egész autó hangulata, különlegessége. De igen, nem vitás, hogy a saját szopóbenzines Honda Jazzemhez képest jobb vezetési élményt is nyújtott.
Anyumnak inkább a szíve fáj az autó után, minden más sérülése már elmúlt december 2-a óta.
De
holnapma ha minden jól megy, meglesz az utódja. Erről majd később jelentkezem. -
Xero
nagyúr
Sziasztok!
Van valakinek up-to date infoja arrol, hogy a KIA-k most milyen atfutasi idovel rendelhetoek? Latom a honlapon, hogy vannak gebaszok mild hybrid dolgokkal, de mielott tettlegessegig fajulok gondoltam rakerdezek. Elso sorban 160 T-GDI Ceed SW es ProCeed mozgatja a fantaziamat automataval gtline korul. Ha most 12-18 honap a realis, akkor inkabb elengedem a kis kezet az otletnek.
-
rbalint88
addikt
“””Automata””” nagyon nyujtja a szallitasi idot, de legalabb nem is egy jo konstrukcio, inkabb kezivaltosat vegyel. Ugyanilyen 160 lovas mhev dct-s i30-am van cegesnek, 2020 decemberben rendelve 2021 juniusra jott meg. Kollegamnak tavaly nyaron hagytak jova a ceges autot, kb ugyanaz a kivitel (nekem comfort par extraval, neki prime). A helyzet katasztrofalis, vegul egy olyan autot valasztotak neki, amit berendelt az importor 2021 oktobereben. Na, a napokban erkezett az orszagba, meg 1-2 het ugyintezes es megkaphatja vegre.
Ja es a ket kasztni kozul proceed legyen, az egy nagyon szep auto -
Xero
nagyúr
válasz BigBlackDog #211126 üzenetére
Igen ez megvan, de ugy vagyok vele, hogy ha uj es max 4 evre tervezek vele, akkor nem feszulok ra garancia ido alatt a problemakra. Nyilvan nem szamitok olyan kenyelemre es simasagra mint egy hagyomanyos automatanal, de akarhogy jarom korbe a temat mindig erre a ket autora lyukadok ki. Az automatat pedig nem szeretnem elengedni. Az elmult evekben meg is szoktam, es a budapesti dugokban nem is lenne racionalis mast valasztani.
#211127rbalint88: Koszi az infot. Na eleg elkeserito a dolog. Nyilvan nekem is a ProCeed fele huz a szivem, csak meg validalni kellene magamban az 1M difit a panamera seggert.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Igen, 4 év az nem hosszú idő. Viszont azt is érdemes mérlegelni szerintem, hogy ha probléma van vele, mennyire időre esik ki garanciális javításnál, mennyi ideig maradsz autó nélkül, esetleg hol hagy az út szélén?
Nálam, az elmúlt 2-3 év, "újautós" tapasztalatai alapján már ezek a kérdések is felkerültek a listára, amin autóvásárlás előtt végigmennék.
-
nagyúr
KIA Ceed automata váltóval tudtommal nem rendelhető. Az enyém volt tavaly nyáron az utolsók egyike amit még legyártottak Mo.-ra, de már ebbe sem jutott mhev hajtás. (Amúgy 1 év alatt sikerült legyártani)
Amúgy szerintem nagyon kényelmes ezzel a váltóval, megbízhatóságtól én nem tartok a gari miatt.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
& tboy93
A garanciaval csak ovatosan. A valto, kuplung csak ket evig garis, utana 800k egy kuplung-kettostomegu csere. Ket regebbi 1.4t i30-on most csinaltattuk meg nemreg, az egyiken mar masodjara, most lesznek 4 evesek. Bp-i dugo szet fogja nyirni viszonylag gyorsan… en azert beszelnelek le, mert en is ott hasznalom neha mar elgondolkozok, hogy inkabb kezit kellett volna kerni, de igazabol nem, csak a dct valtojuk egy kalap belsar, meg kellett volna csinalni rendesen.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rbalint88 #211131 üzenetére
En ezt cafolom. En is Bp-en használom dugoban es meg ez a "fos" dct valto is ezerszer kenyelmesebb mint a kezivalto + kuplung. Lehet hogy van gyorsabb dct valto es igen, emelkedon araszolva tud benan viselkedni, de alapvetően nekem comfort modban szinte tökéletes = ertsd, egyáltalán nem zavaro a mukodese. Mondom, en biztos hogy 1000x inkabb ujra a dct-t valasztanam varosi kozlekedesre mint a kezivaltot. Főleg amig garis. KIA-nal amugy nálam még a kereskedo nem mondott a dct kuplungra 2 evet, ezt meg kéne néznem a garanciális feltételekben.
Az automata ablaktorlo ossze vissza mukodese, az agressziv lane assist es a veglegesen ki nem kapcsolhato start stop engem sokkal jobban zavar a valtonal.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #211132 üzenetére
“es a veglegesen ki nem kapcsolhato start stop engem sokkal jobban zavar a valtonal”
Az nem is lesz veglegesen kikapcsolhato a csodas szabalyozas miatt. esoszenzor nalam nagyjabol jo, savtarto tenyleg agressziv.
menet kozben mar nem rossz a dct, de elindulasnal nagyon bena. Vagy csak tatasan araszolva tudsz vele elindulni vagy nagyobb gazra ordito motorral kuplungcsuszassal, neha tetezi egy tarkonveros rantas. A pont jo dinamikat kb 20-bol egyszer sikerul eltalalnia… -
Qru
MODERÁTOR
válasz H A M M E R #211105 üzenetére
Lizingbe ado ceg az elso tulaj, a lizing vegen a lizingbevevo ceg lesz a tulaj akitol megvettem en mint dolgozo. That 3 tulajos a kocsi mikozben vegig en vezettem.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
nagyon német autókat nézegetek, de most viszonylag használtam sokat citroen c3-akat a sharenow keretein belül, és egészen kényelmes, kellemes. megnézegetve, a c5 aircross pl egész kellemesnek, kényelmesnek tűnik. van esetleg valakinek tapasztalata, véleménye erről a kocsiról? leginkább az lenne érdekes, hogy milyen benne az 1.2 puretech motor a bluehdi-hez képest. mindenképp automatát keresek.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
nagyúr
válasz bandus #211138 üzenetére
Konkretan a C5 Aircross-ot nem ismerem, de sajat tapasztalatom alapjan inkabb vennek Citroent, mint nemet autot , csak erzelmi okokbol, egyszeruen nagyon meg lehet szeretni, h nem szogegyszeru benne minden (a mai napig jo visszaulni a C5-be, amit apamnak adtam).
while (!sleep) sheep++;
-
veterán
megnézek majd 1-2 tesztet, de elég jó áron van a német suv-okhoz képest, és amire nekünk kell most az a bevásárlás, ausztrián belül túrázgatás, horvátországi látogatások arra szerintem ez is jó lehet, még ha nem is kifejezetten az autópályára teremtették. gyerek is elférhet benne, ha éppen lepottyan egy, és az automatája is tetszik
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
hellomi
tag
Sziasztok!
Autot szeretnek vasarolni par heten belul, csak nagyon el vagyok veszve, az arak nagyon felmentek, miota utoljara vettem valamit, nem tudom igazabol merre kene mozduljak.
Kriteriumok, keret:
Max 10 eves, de minel fiatalabb, annal jobb
Kenyelmes hosszu utakon, 188cm es 125kg vagyok, tehat eleg nagy, minden iranyban
Ereje legyen, 170+++ lovacska, de minel tobb, annal jobb
4x4, elengedhetetlen, surun jarok hegyi, havas korulmenyek kozott, illetve alapvetoen az utca, ahol lakok perpill, ha mar kicsit is vizes az ut, meg nyaron is megkozelithetetlen szinte 4x4 nelkul
Automata
Jo hifi! Tehat Dynaudio, Burmester, Harman Kardon, Bowers&Wilkins, stb, alaphifis autok kizarva(egyuttal adott a kerdes, Skoda fele Cantonrol mit lehet tudni?)
Nagy csomagtarto! Tehat kombi vagy SUV johet szoba csakKeret amibe bele kene ferjen: 8-10M
Km nem erdekel, de mindenkepp kereskedesbol akarom venni, ellenorizheto eloelettel, lehetoleg x honap garanciaval.Amiket nezegettem:
Skoda Superb 2.0TDI L&K 4x4 kombi, DSG, 190loval, 2017 koruliek pl: [link]
Audi A6 BiTDI Quattro Avant, Tiptronic, 320 loval pl: [link]
VW Touareg 3.0TDI 2016-2017 koruliek, 260 loval pl: [link]
VW Passat 2.0BiTDI Variant Highline 4Motion 240 loval pl: [link]
Mercedes E220d T modell 4Matic 2017, 194 loval, ez gyonyuro csak kilog a keretbol: [link]Minden otletet, tanacsot, tippet megkoszonok!
Esetleg ha van mas opcio, ami elkerulte a figyelmem, halas lennek, ha felnyitnatok a szemem.
Igyekszek a vasarlas minden mozzanatat feltuntetni itt.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
Pfiucska
aktív tag
válasz hellomi #211142 üzenetére
En kicsit tovabbszukitenem a dolgot.
Mennyit vagy hajlando aldozni fenntartasra es minosegben mi az a szint amit megszeretnel utni.A linkelt superb es a6 szerintem ket elegge tavoli opcio egymastol, annak ellenere, hogy mindkettore igaz a 170+lo, fiatal es kombi.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
hellomi
tag
válasz Pfiucska #211143 üzenetére
Ami fontos, azert az, hogy fogyasztas ha lehet, 10liter alatt/korul maradjon, ezert nem jon szoba pl egy erosebb benzines sem, a tobbi fenntartas szerintem nagyjabol egy liga, mindegyiken nagyobb kerek van, gumi draga ugyis rajuk, mindegyiken az alkatreszek ugysem az also polcrol valoak, ergo dragak, tehat nem latom azt, hogy nagyon-nagy kulonbseg lenne koztuk fenntartasban.
Ami kilog egy kicsit, a Merci, tudom, hogy arban is kilog, ugyanakkor fenntartasban is ahany Mercis ismeros van, mindenki huzza az orrat, hogy hasonlo kategoriaju, mas markahoz kepest dragabb a szerviz oradij is, illetve az alkatresz is E osztaly folott huzosabb arban.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
hellomi
tag
Igen, ebben igazad van, viszont az A6 pl amit tud plusszban, az a minosege a belternek, az ereje, ami nagyon csabito.
A Touareg teljesen biztos, hogy mindenben a tobbi alatt van, kiveve azt, hogy SUV, ami egyre csabitobb, hogy lehet, kombi helyett inkabb SUV vonalon kene keresgelni.Akar ezt is hozhatom peldanak, szinten nagyon tetszik:
BMW X5 30d 2016: [link]
A mostani elott egy 2017-es G30 20d-m volt, meg kint UK-ben, £10k-ert adtam el, 100k merfolddel az orajaban, 1 eve. Miota hazakoltoztem, azota egy olcsobb autoval kozlekedtem, de nagyon meguntam, hogy allandoan valami baja van, kicsi is, oreg is, meg volt mas fontosabb kiadas is, ugyhogy most erkezett el az ideje, hogy az autot is upgradeljem kicsit.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
hobizoli
nagyúr
válasz hellomi #211142 üzenetére
en azert elotte utananeznek az esetleges szopohegy faktoroknak is, mert a TDI-knel egy idoben hasznaltak olyan CR pumpat is a derek nemetek bizonyos dizel motorknal, amiben elkopik a nyomaseloallito dugattyu feluletedzett palastja, onnantol fogva ledaralja sajat magat es telehanyja az egesz uzemanyagrendszert is a femforgaccsal... es 1500-2000bar nyomasoknal azt nem fogja meg semmilyen szuro
ami az ilyen ezred millimeteres luksis befecs csucsoknal nem tul jo buli, meg le lehet bontani hozza tankot is, azt is kimosatni, ami egy 4WD-s autonal lehet kicsit nyugosebb temakor
ilyesmi egy 6 hengeres motornal siman lehet egy 1,5-2+ megaforintos koltsege is pl egy "rendes" Bosch szervizben
legalabbis 1-2 eve 1,5 misibe mar beleszaladt egy ilyen mutatvany, azota meg olcsobb biztos nem lett
pl a javitott/felujitott CR pumpa onmagaban ~300k korul van/volt 1.5-2 eve, amire vallanak garit is (ha uzemanyag tank is ki van mosva melle), es amivel meg lehet ezt elozni, egy tervezett elozetes feljavitassal
mert ha mar beut a szar, akkor is kelleni fog, csak mar sokkal tobbe kerul a tobbi jarulekos kar miatt a javitastöbb drón kell ;P
-
hellomi
tag
Skodanal mindig az jut eszembe, hogy pont neked volt vele kellemetlen tapasztalatod, az uj Superbbel.
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
hellomi
tag
válasz hobizoli #211147 üzenetére
Ezeket az infokat hol talalhatom meg? Bar gondolom, az osszes hasonlo motornak van valami nyugje, egy 3-400k-s szerviz az nem problema, de egy 2M-s szerviz szamla mar el tudna csavarni a szam szelet, ha ki kene kohogni. Mondjuk gondolom nem egyik naprol a masikra torteno hiba produkal ekkora dolgot, tehat valami elojele ennek ugyis lenne, es termeszetesen egy adott autot elvinnek egy komoly atvizsgalasra.
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |