- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
-
SpeedR
őstag
válasz
V.Stryker #29056 üzenetére
Ausztriában úgy tudom elég drága az ideiglenes rendszám, tehát lehet, hogy jobban jársz, ha (magyar) trélerrel hozatod haza, vagy legalább a határig, és onnan E rendszámmal tovább.
Először az okmányirodában kell származásellenőrzést indítani, aztán vámhivatal csepelen, majd műszaki (eredetvizsgával), zöldkártya, biztosítás kötés és ezek után újra okmányiroda rendszám, forgalmi, törzskönyv. (pár éve már nem vettem külföldi autót, úgyhogy lehetséges hogy azóta változott az ügymenet) -
Rick4
félisten
-
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
V.Stryker #23649 üzenetére
Nemtudom mi a baj a francia váltókkal. Én elég sokat mentem régen C5 2.0 benzinessel és annak jó volt az 5 ös kézi váltója. Bár a pedálok nagyon közel voltak egymáshoz....De az sem annyira zavaró. C4 Grand Picasso robotváltója is jó, elsőre furcsa volt de semmi gond nem volt vele a tesztvezetésen. Megszokás kérdése minden.
Khelben: Csak így átverve érzem magam, hogy megveszem ennyivel elviszem szervízbe és ott meg kiderül hogy ez az autó 45 fényévet ment és nem 152 ezer kmtert.
-
Khelben
nagyúr
válasz
V.Stryker #23651 üzenetére
9 éves, 200k km... Én használtan semmiképp se vennék 4 évesnél idősebbet és 100k-nál többet futottat. Inkább kisebbet, egyszerűbbet, lassabbat, de öreget nem.
(persze más kérdés, ha csak 1-200 ezer ft van és mindenképpen kocsi kell, de szerintem 1,5 millióból ne 9 éves kocsit vegyél.)
-
Khelben
nagyúr
válasz
V.Stryker #23646 üzenetére
tessék, lehet kanyarvadászatra menni
Komolyra fordítva a szót, ennyi pénzből 1,6-os focust vagy astrát kapsz, ami normális. Lopás ellen meg lopáscasco.
-
erdoke
titán
válasz
V.Stryker #10518 üzenetére
Én 7e km-t futottam az Accorddal 5 hét alatt, 90 % pálya. Máshogy nem is lenne egyszerű.
Apró különbség még az általában ötös váltóval szerelt benzinesek rovására, hogy GPS szerinti 142 km/h-nál (büntihatár ugyebár) a dízel 2400 rpm körül forg, a benzines meg 4400 rpm körül. Ez 100e km autópályánál elég jelentős terhelésbeli differenciát jelenthet, és nemcsak a váltónak, de már a motornak is. -
válasz
V.Stryker #10494 üzenetére
Ha ilyen fanatikus vagy, akkor bizonyara azt is tudod, hogy nem igazan a max. teljesitmeny a mervado, hanem a teljesitmenygorbe.
Azt a 6,3-as fogyasztast meg biztos ki lehet hozni, ha az ember gondosan ugyel arra, hogy a turbo meg csak veletlenul se kezdjen el tolteni, de ilyenkor a 170 lo sehol sincs. Ha meg megis hajtja az ember, akkor fogyaszt is (totalcaros tesztben pl. 11 litert).
-
erdoke
titán
válasz
V.Stryker #10494 üzenetére
Én is sokat olvasgatok a témában (ne csináljunk belőle versenyt, mert nem mérvadó szerintem), de emellett vezetek is úgy 40-70e km-t évente, és már úgy 10 éve ennyit, ráadásul elég sokféle autóval. Azt javaslom, te is próbálj ki hosszabb távon autókat, sok teszt és műszaki adat nem feltétlenül van közel a gyakorlatiassághoz, de még egy 15 perces vagy félórás tesztvezetés se ad eleget egy autóból.
Csak egy példa az olvasással szerezhető elméleti tudásról, összevetve a te VW 1.4-eseddel: Van a BMW-nek széria 204 LE-s, 400 Nm-es 2 literes dízelje (pl. 123d), és 5 literes átlagot adnak meg hozzá. Na most akkor mi van? Mondjam, hogy olvass utána, vagy inkább ki kéne próbálni jó alaposan mindkettőt?
Kompresszoros benzines meg 6 liter, mehehe. -
Mawyx
őstag
válasz
V.Stryker #4108 üzenetére
Aki a házba van bejelentve az kap parkoló cetlit, de csak egyet! Ha pl több kocsi van a családban, de a családtagok vidékre vannak bejelentve, akkor cumi van, mi is ezzel szívunk. És csak adott területen érvényes a cucc
Azt nem tudom pontosan,hogy a kocsiak ki nevén kell lennie, de ehhez sztem nincs közük, az állandó lakcím a lényeg, nem a verda.
-
-
V.Stryker
nagyúr
-
Rick4
félisten
válasz
V.Stryker #2010 üzenetére
itt Szegeden hónapokig kínálta az egyik fiat kereskedésben egy renault 5öst, 99K volt az ára, és részletre is vihető volt...
így is alig akarták elvinni...200ért már elég jó suzukik vannak ha ennyit tudsz rászánni, inkább azt, mint valami vackot, amin előbb utóbb kijön egy komoly és drága hiba..
-
Rick4
félisten
válasz
V.Stryker #2008 üzenetére
Az átírás költségei:
Forgalmi engedély: 6000 Ft.
Törzskönyv: 6000 Ft.
Az átírási illeték személygépkocsira:
1890 ccm -ig 15Ft ccm -enként.
1890 ccm felett 24 Ft ccm -enként. pl 1.8as motor: 27000 Ft.
Eredetvizsga kb 13000 Ft.
Ha kérsz új rendszámot (szeintem érdemes, sosem tudni ki haragudott a régi tulajra) 5500Ft.
Kötelező bizosítás tipustól meg sokminden mástól függő..
Aktív témák
- Gigabyte B760M Gaming DDR4 / 30 hónap Alza.hu garancia / Beszámítás OK!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070/XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- MSI Z390-A PRO / Beszámítás OK!
- Gigabyte B550I Aorus PRO AX ITX / Beszámítás OK!
- Corsair Vengeance RGB Pro 2x8GB 3200MHz DDR4 kit / Beszámítás OK!
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2051
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB Zalman N4 EVGA 450W
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest