- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
koxos:8]
senior tag
válasz
Lokids #50118 üzenetére
ISmerem a pesti főnöküket is, ha kell akkor megkeresem a számát.
van mellettük ipari területem, szval közvetlen szomszédjuk vagyok.
máskor keresett ez pesti főnökük, mert megakarták venni.
na úgy megtudod ezeket a kmétieket kerülni, hogy a pesti számra teszel egy árajánlatot.
Elfaxolod szépen az 1,4-es swiftre, hogy adsz érte 1,1-et például.
Aztán lehet, hogy fél óra múlva küldik az sms-est, hogy viheted a kocsit.
8 napon belül pedig majd megnézed, meg viszel szerelőt. -
gooool
őstag
válasz
Lokids #50112 üzenetére
A belső tér szerintem eléggé koszos,egy takarítás nem ártana,és azon kívül,hogy a vezető oldali üléskárpit csúnyán kifeslett elég jó állapotú.
A motorról jó lenne tudni,h volt-e szervizelve rendszeresen,normálisan,mert igencsak sokat használhatta a volt gazdija...(4év/175k km)
De ugye banki visszavett autó...Egyébként ezt a Suzukit ott vették ahová én suliba járok.Kb. 10 perc gyalogútra van a szalon.
Guri1885:
Sry,de nem igazán értem,hogy miből vezeted le ha valaki maffiózó? -
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Lokids #50036 üzenetére
Annyira már nem lehet gyenge az sem. Szüleimnek Ignise van. Az tetszene, csak drága. Az a baj pl a Poloval meg a Cordoba/Ibiza párossal, hogy kapok 650-800-ért egy 10 éves autót, Ignis esetén meg 900-1M ért egy 5-7 éves autót... Jobb lenne a fiatal, de hát nem óccó
A Polo egész szimpatikusElső autó lesz, úgy gondoltam hogy 2-300e ft-ot teszünk bele, maradék 3-500e ft-ot hitelből finannszírozzuk, 2-3 éves futamidővel. Haverom a Swiftet dicséri, de én komolyan féltem benne (2000-es GLS, 1,3-ról 1,6-ra cserélt motorral), nyomta is rendesen mondjuk, de azt éreztem a Swiftben hogy nincs benne anyag.... Szüleim előző autója egy 1,3 16v Swift volt(2003-as) abban érdekes nem éreztem benne ülve hogy papír...
Szerk: ja, és a Wagon annyira randa szegény (elnézést a Wagonosaktól) hogy csak na... a belseje is elég gány, fényévekre van az Ignistől, de még a régi Swift is sokkal szebb szerintem
-
dízelracer
őstag
válasz
Lokids #49762 üzenetére
Megveszed, elviszed AMP műhelybe alaposan átnézeted, rendbe rakatod és maximum 1,5millióból van egy megbízható problémamentes, tágas, kulturált viszonylag fürge családi autód ami ha nincs szarrá tuningolva nem zabálja le a fejed. Nem új autó és nem kifejezetten egy muffmágnes de ha a tulaj nem hanyagolta el akkor egy megbízható jó autó még így 17évesen is. És az a motorhang ...
-
No-kia
addikt
válasz
Lokids #49764 üzenetére
pedig a bukólámpás s13-nál csak a sima szebb
hátsólámpán ésfelnin kívül tökéletes alap
persze az 5 személy kizárja
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Lokids #49684 üzenetére
2000ccm felett sokkal jobban ugrik a KGFB, meg lojjok miatt a gépjárműadó is, meg a 2300 koccenti az lazan, kulonosebb vertesek nelkul is megeszik varosban 12-13-t.
Aki szerint nem, az szimplan hazudik.
A "csak" 1.6-s motorú, de ennél egyel kisebb bodes, konnyebb 1.1-1.2t-s önsúlyú autoknak is 10 liter a gyárija városra.
város = a Bp mertű település és forgalom, és nem 2000 lakosú Alsókisbudösfüttyösön átgangolni 45-l 5.-ben éjjel kettőkorMeg ezen felul asszem mar csak a MPS van ebbol, a felsobb modellekhez meg mindig minden cucc barmi specifikusabb is kell dragabb, mint az alapabb modellekhez, mert a magasabb aruk miatt kevesebb fogy beloluk, igy a tervezesi gyartasi es egyeb koltsegek az alkatreszeikben magasabbak. A csucsmodell meg amugy is full veszteseges, meg annyiert is, amiert aruljak ujan, csak marketing miatt csinaljak.
-
lajafix
addikt
-
giigz
veterán
válasz
Lokids #49676 üzenetére
Nevetségesek ezek a japán autók.
Ennyi pénzért 2007-es Peugeot 407-et lehet kapni, ami szvsz. sokkal jobb, szebb autó.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Lokids #49526 üzenetére
Hát inkább ez, a másiknál a bevallott km-t se tudjuk. A steril - nekem ez jött le a képekről, mintha nem lenne valódi, de fura ez a szín a képeken, meg kellene nézni élőben is.
Lorcsi: simán lehet, hogy csak a képeken tűnik furának.
(#49522) Qru: sajna, az uccsó koccos valszeg, meg pár dolog hiányzik is a motortérből valamiért. Pl a légszűrő előtti rész, csak úgy lóg a levegőbe?
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz
Lokids #49480 üzenetére
Én a 184 centimmel egész jól elvagyok benne, bár mögöttem tényleg nem vágja keresztbe senki a lábát, de rövid távon elfogadható.
Maga a gép meg megy mint a barom.1.6THP-t én annyira nem erőltetném. Hullanak mint a legyek:
Az eddig elhullottak(#49483) Qru: Spóroltál legalább 200Ft-ot.
-
Jadro
veterán
válasz
Lokids #49069 üzenetére
Persze, ez elég nehezen összehasonlítható, túl sok összetevős a dolog. Tény, hogy manapság Magyarországon kocsit fenntartani úgy, hogy azzal nem dolgozol, luxus.
Egyébként, meg anno, amikor Pécsre kerültek az új Merci buszok, arra is rá volt írva, hogy Önöknek vettük, az Önök pénzéből. Tehát az sem úgy van ám hogy csak a bérletet fizettem.
-
Jadro
veterán
válasz
Lokids #49063 üzenetére
"Csak városba meg az ember ne vegyen kocsit (ha nem munkaeszköz), mert olcsóbb a taxi."
Azért ez így erős kicsit.
Nálam a melóhely egy icipicit több mint 7 km. Ez oda-vissza, kerekítve 15 ugye. 8 literes fogyasztással számolom (Suzuki Ignis) és 380-as benzinnel. Megfordulok 456 forintból. Volán taxi alapdíj 490 forint. Persze ezek csak a száraz odajutási adatok, nincsenek benne az adók, szervízdíjak stb. Viszont nem is csak erre használom a kocsit. Kisgyerekkel elég nehéz kocsi nélkül, persze az sem megoldhatatlan. A másik fontos tényező az idő. Taxival jóval drágább de elég gyors, busszal olcsóbb, de baromi lassú (+koszos mocskos, de elég sok jó nőt lehet látni.
). Még nem is beszéltem arról, hogy mennyivel könnyebb hazafelé a boltból cipelni a rekesz sört vagy a zsugor ásványvizet, mint buszon.
Kocsival a munkahely 10 perc, persze szerencsés vagyok, mert nem belváros, jól lehet parkolni. Busszal minimum 45 perc. (A parkolóban a busz is elférne.)
Egy szó mint száz, a kényelmet meg kell fizetni.
-
Rick4
félisten
válasz
Lokids #49063 üzenetére
Pont volt itt egy frissvizsgás gázos Swift 250-ért, számolgattam. Apa megveszi Anyának a buszbérlet helyett, Anya ezzel hordja a gyerekeket suliba, különórára, és ezzel mennek heti egyszer nagybevásárolni. A havi km legyen 650km, ebbe belefér a 22 napra 25km, és a hétvégék. A gázból egyen városban 8-at, ez kemény 44 liter gáz, 8800Ft, a havi tömegközlekedés bérlet meg Szegeden 6200Ft, és természetesen ez egy emberre van, a tömegközlekedés minden hátrányával együtt..
Szóval azt mondom, az esetek nagy részében, mikor egy irány helyett több átszállással, rosszabbul ellátott részen lakik/ dolgozik valaki, igenis van értelme az autónak a tömegközlekedés helyett. Plusz amikor a gyerek szüneten van és jó az idő, akkor lehet menni kisrobogóval, biciklivel is.
-
pszili8
aktív tag
válasz
Lokids #48895 üzenetére
A motor két év számolgatás és tesztelgetés eredménye,nem kis munka van benne,de a futamonkénti légszűrőcserén kívül nem is szokott baja lenni.Rengeteget számolgattunk áttételeket,éjszakákba nyúló szerelések.Az autósportokban nem az a művészet,hogy megveszem mindenből a legdrágábbat,nem biztos hogy a legnagyobb legdrágább lesz a legjobb.Ennél a ladánál pl mindenki arról áhítozik,hogy a 48-as weber az über istenkirály,de kiderült,hogy mégsem,maradt a 45-ös Dellorto,vez.tengely-re minden Ladás rávágja,hogy a 316',de mi kipróbáltuk a legnagyobbat a 328-ast is,de maradt a 296 fokos,volt olyan,hogy kompresszió mérés közben beröffent,22-es volt a kompresszió,ami rengeteg dízelekben szokott ennyi lenni,nem volt értelme,most 17 körül van.Na ez művészet szerintem,nem amikor megrendeljük webshopok-ból a cuccokat a verdához.
-
m3tr0
őstag
válasz
Lokids #47765 üzenetére
Ez egy kicsit kacifántos sztori egy másik autó kulcsa miatt volt és mit ad Isten, a kulcs tulajdonosának pont egy olyan ismerőse volt segítségére akinek egy ilyen fantasztikus autója van, így kerültem bele.
De az az autó...na, hát, nem tudom mit mondjak..
Sokkot kaptam..már akkor gyanús volt amikor a sötétben szembe jött...mondom ez de furcsa merci..Aztán nézem dupla lámpa, nagy hűtőrács...mondom...Jaguar... aztán ahogy közelebb ért...mondom...ááá nem már, ez egy Bentley bammeg.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Lokids #47729 üzenetére
Kicsit pattogós a futómű, a szar utakon érezni szépen, néhány szokásos apróságtól eltekintve nincs különösebb gond vele. A motorja kényes, mint a turbósok általában, vigyázni kell rá, olajcsere időben, stb. Sokan ész nélkül tolják neki, hidegen is, na meg sok a csipcsirippes is, ezek kerülendők. Asszem 2004 utáni példányokon cseréltek pár cuccot gyárilag, ami előtte nem annyira vált be (pl vízpumpa). Futómű is jól bírja, s annyira nem is vészes a csere, gumi-fék használatfüggő, ha csere, egyik sem olcsó, a legtöbb alkatrész meg csereszabatos a sima modellekkel, konszerntársakkal.
Viszont a linkelt példánynál rákérdeznék, hogy hova lett az akksi burkolata... -
diegho
nagyúr
válasz
Lokids #47369 üzenetére
Végre valaki alátámasztja azt, amit már egy ideje állítok. a Focus2 középkonzolja botrányos helyen van. Én 197 vagyok, de oda beülni rémálom.
Amúgy, ha élmény kell, akkor Alfa lenne az ideális, de nem éppen a megbízhatóság mintapéldányai, plusz az alkatrész is drága hozzá.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Lokids #47364 üzenetére
1., Mi neked az élvezetes vezetés? A kanyarvadászat (futómű) vagy hogy nem tudnak szívatni pl előzés vagy sávváltás közben (lóerő)?
2., Rétegvastagság mérővel végig lehet mérni, az megmutatja, hogy volt-e utólag fújva valamelyik elem. De ez se 100%, mert ha kicserélték az elemet, akkor a normál értéket fogja mutatni. Hozzáértő autószerelő megmondja, hol nem gyári állapotú a kocsi. -
emerico2004
aktív tag
válasz
Lokids #47147 üzenetére
Üdv elöször a tipussal kapcsolatban felhívnám a figyelmedet arra hogy ezt a kocsit angliában szerelték össze tehát az elöző generációs civekkel szemben már nem olyan az összeszerelés és a minőség azért persze nem kell egy megane vagy 307-es gondolni de már nem olyan mint az eredeti japo. Jelenleg a piacon maximum 1m-ft ig keresnek kp-ra autót a többség hitel nincs és nem is keresnek ezért az alku lehetőségeid jók . Ha bizós az autó én 1,7 venné be bízóba , cserénél beszámolnám 1,6 -1,65 be kp max 1,4-1,5 adtam volna érte tehát erre kell 10-15% kereskedelmi árrést számolnod és annyiért tudod megvenni.
Én inkább egy mazda6-ban gondolkodnék .
Aktív témák
- Új INTEL LAMINAR RM1 (LGA1700/1851) nullperces, rézmagos hűtők! GAR/SZÁMLA! A LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 7 265KF +RTX 3060Ti/3080/4060/4070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 5 225F/245K +RTX 5050/5060/5070/Ti +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- Samsung Galaxy S23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest