- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Mobil flották
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz
AMD Power #48585 üzenetére
nem vennék ennyiért 16V corrado-t inkább g60 vagy kicsit többért Véres
Andris: se sirci se az audi nem olcsó , coupe-hoz 200k egy komplett homlokfal, isrcihez meg semmilyen értsd semmit nem kapsz után gyártva, már mint kasztni elemet, vagy mitom én egy padló lemezt gyáriba 600-700 euro ért
(4db van :-D)
-
amargo
addikt
válasz
AMD Power #48381 üzenetére
Átlag 80-90km/h - számoljátok ki pontosan én már nem fogom -, elég sok csoda gépet látok vagy csak Őket is megtréfálták - valószínűleg emerico2004 se. Elég felületesen fogalmaztam ezt most már látom, szánom bánom is bűneimet, nem számoltam átlagot, majd legközelebb pontosabb leszek a csoda Fábiával kapcsolatban, remélem addigra már csoda Octávia lesz
Sajnos nem az enyém, igaz számomra kicsi is lenne, ezért keresek sajátotdízelracer: Mert kombit szeretnék és az 1.2-ről mindenki lebeszélt, hogy kombi esetén vérszegény lesz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #48257 üzenetére
Pályán 140-el klíma nélkül 6,2-6,3-al elvagyok. Klíma+150-nél már bekér 7,2-t.
Városban klíma nélkül 5,2-5,5 igaz nem dugóban csörögve. Országúton 4,5 ha tartom a 90-et (klíma nélkül).Elég amúgy 60 ló is ha nem veretni akarsz. Mi anno az 55 lovas Puntóval megjártuk Frankfurtot is. Kint még a tartós 160-170-et is bírta a pályán. Igaz ott már zabált marhára...
-
dízelracer
őstag
válasz
AMD Power #48263 üzenetére
El. Befejezni belátható időn belül biztosan nem lett volna pénzem így eladtam egy ismerős srácnak (aki aztán össze is törte). Így múlnak el a dolgok. Az elején szar volt mikor mehetnékem volt de nem volt épp a családban szabad kocsi. De igazából szervezés kérdése az egész. Budapesten kifejezetten jó a tömegközlekedés itt annyira nem érzem hiányát. Viszont havi ~20ezerrel beljebb vagyok havonta. Jelenleg nekem ez sem mellékes szempont.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #48223 üzenetére
Az hány pacis? 75? Forgató nyomaték? 150 Nm környéke...
Nézegettem Polo-t is meg Ibizát is anno (2006) de a kereskedő lebeszélt róluk és a Fabiát erőltette. Végül a Jazz mellett döntöttem, mert ott kaptam a legtöbb kedvezményt, az volt a legnagyobb, a fogyija is rendben van és ami nekem fontos volt kis ccm ellenére a 4 henger.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #48207 üzenetére
10 éves volt ugye de már a vezetőülésen a varrás szétfeslett. Nem volt szép látvány...
A kormány málott, állandóna tele volt a kezem műanyag morzsalékkal.
Az ajtóbehúzó le volt kopva, van vmi fólia szerű bevonat az ajtóbehúzón és az így hámlott le. Szóval azért anyagminőségileg kifogásolható volt. Anyám 14 éves Fiatjában sem málik a kormány. Kopottnak kopott de nem málik. Arról nem is beszélve, hogy sztem túl vékony abba a Passatban a kormány kerék. Skodáé vaskosabb az szimpibb.
mod:
lajafix: Ok, kösz az infót. Akkor végülis lehet megérné bevállalni... Állatkodásra benyó, használatra meg mehet gázzal. Hmm...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #48187 üzenetére
Jaja, az nekem még jobban is bejött volna. Kolléga kombit kapott az jobban néz ki hátulról szvsz.
Ez a twin door jó pofa megoldás.
Kár hogy az extrákat nem én konfigurálhattam be egy tempomatnak jobban örültem volna mint a kipörgésgátlónak (Passatban pont fordítva volt a felállás). De így se sírhat a szám.
Főleg, hogy nem egy kereplő olajkályhát toltak alám hanem egy rendes benyósat.
Egy napra anno kaptam egy csere 2.0 dízel Passatot. Autópályán pont olyan hangja volt mint egy Ikarusnak.600km-t toltam le 2/3-ban pályán alig vártam, hogy kiszállhassak belőle.
Hangra háklis vok, ezért is nem 3 hengeres Fabiat vettem magamnak anno. Szép volt, jó volt de traktor hangja volt alapjáraton, elég kurtúláratlan volt a járása. Jazzel totál elégedett vok.
-
Sandrew
őstag
válasz
AMD Power #47804 üzenetére
Szar a motor. Atlagra ennyi jon ki egy tankal. Altalaban varosban klimaval. Hosszab uton ha sok a palya le lehet tornaszni 8liter kore. Nezz utana mindenhol ennyit irnak.
Elobbi dizel vs. benzines szosszenethez pedig, 1.8-as TFSI audival a3 (cabrio) is hasonlituttok mar ossze. Es az audi hiaba volt konnyeb es par le-vel erosebb 160-200ig valo gyorsulasban viszont szepen lemaradt.
Fofyasztas viszont mindig is dizel melle fog szolni, 5.0 benzinest varosban nem lehet 20-25liter alatt tartani mig egy dizel siman elvan 10-13literbol.
-
Jadro
veterán
válasz
AMD Power #47804 üzenetére
Nekem full városi használatban 8 körüli. Néha 1-2 decivel kevesebb, néha több. Ebben van egy kis klíma is. Télen felmegy 9 is, de baromi rövid távokat járok vele egyhuzamban. Februárban vettem, azóta egyszer mentem vele egy csak városon kívüli menetet 6,15-ös fogyasztással. (Na ennyit használom városon kívül
) Aránylag dinamikusan vezetek, de fölöslegesen nem hajtom a kocsit. Biztos ki lehet hozni belőle a 10 litert is, de azért ez nem jellemző.
-
slett27
addikt
válasz
AMD Power #47652 üzenetére
Erről vélemény ? Nagyon mellényúlhatok ? Fenntartás ? Suzuki helyett gondolkodok egy ilyenen. Maradok japán mellett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #47593 üzenetére
Ezek a kis ccm-is motorok nem kapnak akkora huzatot (nem kell nekik), mert nem melegeszenek annyira így könnyebben átmelegszik télen.
Megnézem, hogy az 1,2-es Jazz-em mekkora helyen kap levegőt meg az 1,8T-s Passat mekkora helyen kap friss levegőt...És nem csak a karosszéria méret miatt, a Jazzen is csomó "vak ablak" van a realitve amúgy is kicsi hűtőrácson.
mod:
rhonin: Benyósat vegyél. Dízel akkor éri meg ha munkára kell vagy tényleg nagyon sokat használod mert akkor (esetelg) kitermeli a nagyobb szervízköltséget, amúgy csak ráfizetéses a benyóshoz képest.
Haver a Toyota Avensis D4-D-jét most vitte szervízbe, kettős tömegű lendkerék csere kapásból kb 100k és akkor még olajat se cseréltek meg egy órás munakdíjjat sem számoltak fel...
-
Dyrtyho
őstag
válasz
AMD Power #47399 üzenetére
Na,találtam egy egész jó árba lévő Seat Ibizát.... Szerintetek megéri az árát ?
-
Kickass
őstag
válasz
AMD Power #46721 üzenetére
en talaltam egy biztositonal (talan Allianz) olyat h csak lopas/elemi karra Casco az vmi 60k lett volna talan/ev, ennek a verzionak meg utana jarok, hogy mire fizet, talan egyetlen ertelmes casco ajanlat oreg autora, ha mas osszetor jobb esetben fizet a kotelezo, ha magam osszetorom az az en bajom, igy a lopast meg egy esetleges jegkart pl ki lehetne vedeni
-
izomhod
őstag
válasz
AMD Power #46705 üzenetére
hatszámjegyű az összeg, amit rászánnék. ja, abból a max, de nem muszaj 1m-ig elmenni. első kocsinak kellene
a városban bringával közlekedek mindenhova, az autó csak másodlagos eszköz lenne, de van amikor nagyon kell, főleg szar időben, és városon kívülre ha utazom
ja jut eszembe egy 10éves 100lovas kocsinak havi szintem mennyi lehet a költsége ha a bendzint és a szervizt nem számoljuk? biztosítás, ilyen adó, olyan akármi, amolyan bármi, casco. 10-20kből gondolom kijön.
köszi
-
AMD Power
titán
válasz
AMD Power #46697 üzenetére
Ez is olyan ami tetszik de kereskedésben van és semmit nem hiszek el abból amit írnak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #46627 üzenetére
Az 1,4-es Fabia azért elég korrekt. Persze gyorsulásira ne járj vele de városba elég bőven.
Amúgy pozitívan csalódatm a Skodában. Igaz én az új Superb-el mentem egy kört és eléggé meggyőzött. Nagyon tágas, kényelmesebb is mint a Passat amit előtte hajtottam pedig az se öreg (3 éves). Igaz a kick-down-ra kicsit lassan reagál de arra a Passat is, hiába van mind a kettőben 6 gangos DSG.
mod:
tomcsi23: Az már igaz...
Akkor meg is van a cél.
Na de hogy kérdezzek én is. Haver venni akar egy Celica-t (elege lett a traktorból
(alias Ignis) + kapuzárási pánik + vékony pénztárca). 10 éves a vas a gyengébb motorral szerelt változat. Mennyire kell ezektől óvakodni? Talán a nem annyira kihegyzett verziót nem lehet olyan könnyen széthajtani...
Vélemény? -
Rick4
félisten
válasz
AMD Power #46504 üzenetére
Jobban jársz, ha kinézed, melyik biztosító a legjobb a paramétereiddel, és elmész, megkötöd. Forgalmi scannelés, meg minden kutyafüle kell hogy egyáltalán elindítsák, és abból is csak egy biztosítási megbízás, vagy mi lesz, nem a konkrét biztosítás, máshova meg bemész, 10 perc múlva kezedben a valós biztosítási papír. Ráadásul nagyon ott se kérnek pénzt, hanem majd jön a csekk, meg van előlegezve a díj, vagyis a biztosítás azonnal él.
-
m3tr0
őstag
válasz
AMD Power #46504 üzenetére
Ha jól emlékszem a megkötés utáni naptól érvényes.
Addigra tudsz kinyomtatni egy igazolást,amit pl. igazoltatáskor fel tudsz mutatni a szerveknek. Aztán még bekérnek ezt-azt, régi biztosításról adatot, új forgalmi másolatot, adás-vételit és küldik a tényleges igazolást, persze ha befizetted a bizt.összegét. -
MPowerPH
félisten
válasz
AMD Power #46457 üzenetére
És ezt mi alapján állítod ilyen biztosan? Csak azért, mert a céges 2001 Mondeo 2.0i 392.000km -et futott, 42.000 km -es kora óta nálunk van. Nem volt kímélve, ki van hajtva a lelke. Igaz kicsit sokat fogyaszt(8,2l/100), de a motorjához még nem kellett hozzányúlni, olajat nem eszi. Két helyen van rozsda mindösszesen, de csak felületi. A beltere is jól bírja, nem látszik rajta a sok km, ha leszámítjuk, hogy az ajtó világos burkolata 80.000km -nél lemállott. Igaz, így világosabb, jobban is mutat. Pénz nem igen ment rá, csak a kopó alkatrészek. Fékrendszert kellett csak cserélni, meg néhány helyen tömítéseket.
Persze aki a TDCi -kből indul ki, az érthető is, azokba folyik a pénz. De általánosságban ez nem így van. Egyébként a PDTDi motorok is ugyan olyan szarok, de a közelébe nem érnek annak, amit egy TDCi tud.
-
dízelracer
őstag
válasz
AMD Power #46457 üzenetére
Ha időben megkapott mindent és nem lett széttaposva a kopó alkatrészek cseréjén kívül semmi baja nem lehet. Szomszéd gyerek szabályosan talicskázza bele a pénzt mégis folyamatosan hullik ki alóla a benzines Xantája. A motoron kívül minden szar azon a kocsin. , 2. tulaj, 160k van benne, sérülésmentes, törve nem volt. Folyamatos elektronikai problémákkal küzd emiatt többször is mozgásképtelenné vált az autó. Dehát neki nagy és kényelmes autó kellett... Egyedül nyílván nem fér el másban. LOL
Ekkora a minőségbeli különbség egy 15éves német és egy 15éves francia autó között.
Az újabbak nyilván már jobbak de biztos, hogy nekem francia autó nem kéne (Pug 205 1.9GTI-t leszámítva). Vagy német vagy japán. Minden más kizárt.
-
neduddki
nagyúr
válasz
AMD Power #46401 üzenetére
HI!
azert ennyire igenyesek mar ne legyubnk:- )
udv
neduddki
mod: Prego: mijjen gummedli van azon az oton es mijjen allapotban? mert /erzesem szerint/ vesz a msotani sz... hejjet 2 merettel nagyobb sz.... azt meg kennye a hajara:- ( inkabb keressen 155 v. 165ben egy tisztesseges gummedlit, ajanlatom tovabbra is a p4cint, sajna meg is kaccik az aran, de cserebe vizen is tejjesn baba
-
Lajkó
őstag
válasz
AMD Power #46391 üzenetére
Sajna vannak ilyen eladók! Oda kell figyelni, hogy mit vesz az ember!
és köszi! Pegig még azokat nem is soroltam, hogy: hátul körben Lumar fólia van műbizonylattal, pöpec Paragi dörrenő (Szép duruzsoló hanggal, nem üvölt!), egy csini gyári sportkormány, suzuki féle (fél)kagyló ülések, fordulatszám kijelzősre cserélt műszerfal, mp3-as Sony Xplod (SAL 3-utas hangszórókkal), zsír új téli gumikkal, és stb....
Egyenlőre úgy érzem, hogy ez egy nagyon jó vétel volt! -
válasz
AMD Power #46335 üzenetére
ilyen telefonszám nincs...
ha van törzskönyv akkor alapvetően nem hiteles, de ha a tulajjal együtt bemész az okmányirodába, akkor ott megmondjákMindenkinek ajánlom, hogy mikor autót vesz a tulajjal együtt menjen el átiratni (nagyobb városokban vannak átiratással foglalkozó emberek, akik pár ezresért soron kívül elintézik).
Ha ugyanis később derül ki, hogy pl. tartozás miatt végrehajtás alatt van az autó, esetleg apeh tartozást, súlyadó tartozást terheltek rá, akkor sok esetben csak futhat az ember a pénze után, mivel az autót nem tudja átiratni és lefoglalják tőle.Hiába van törzskönyv a régi tulajnál, ez ellen nem véd semmi, csak az ha azonnal átírásra kerül, még a régi tulaj jelenlétében (ha gond van, vissza lehet kérni tőle a pénzt, vagy ki lehet fizettetni vele a tartozást).
Sajnos ez mindig is így volt és azóta sincs ezen a téren jogbiztonság.
-
Dare2Live
félisten
válasz
AMD Power #46209 üzenetére
Pontosan nem emlékszem, most ennyi [link] *4
Ebből jött le a 10.000Fts OMV üzemanyag utalvány.
giigz: Én 2.5et. Evvel én még konzervatív is vagyok fogyiörültek MOon 2.8al, Németben 3.5-4el tolják.
tomcsi: Antennan kivül még jópár aerodinamikai dolgot szoktak koppintani Yaris Ecoról. A fanatikus réteg meg ennél is elborultabb le se irom miket csinálnak...
-
Dare2Live
félisten
válasz
AMD Power #46201 üzenetére
2003 Yaris benzin 998ccm 1SZ-FE (49kwos, így a biztosítás is "elég" jó)
motorba 0W20 HTSsolajat töltök (nem minden motor szereti Toyota 1SZ-FE igen), 175/R14es Michelin energysaver gumi pöppet túlfújva.
Aerodinamikai modok nincsenek a kocsin, még az antennát se alakítottam át rejtettre.Vezetéstechnikai trükköket nem sorolom, csak pár alap: Jellemzően betartom a kreszt azaz ha 50/70/90 a megengedett akkor 50/70/90 fölé kvázi nem megyek. Ha látom piros lesz, nem nyomon. Lefele 0át eszik motorfékkel.....
3év után sikerül az, hogy az idei nyári szezon átlaga sanszosan 4eseel fog kezdődni. USesen mondva az 50MPG simán hozható...Akinek sok ideje van és elvakult az ennél jóval kevesebből is el tud járni.... [link]
-
Prego
senior tag
válasz
AMD Power #46192 üzenetére
Köszi, még csak tanulgatom, talán megvan jogsi óta a levezetett 1000km, ebből 700at most tettem bele hétvégén.
Lamborghini: Elég vitrinbevaló darab, megnézném hogy boldogul egy Tesco parkolóban nagybevásárláskor
Ha jól olvastam, minden rendben van vele, amíg nem jön egy kanyar (Origo-n a murcielago teszt), ott már átmegy normális autóba ... -
plömplöm
őstag
válasz
AMD Power #45803 üzenetére
nemtom ki mondta hogy egy év, kettő az:
"Új belépőnek minősül az, aki két éven belül nem volt azonos gépjármű-kategóriába KGFB biztosítás szerződője. Új belépő esetén a szerződés bonus-malus besorolása csak A00 lehet, a szerződéshez a későbbiekben sem lehet bonus előzményt rögzíteni." -
SpeedR
őstag
válasz
AMD Power #45521 üzenetére
A konkrét motorokkal nincs tapasztalatom, de a 8v általában nyomatékosabb alul, így városban jobban használható. Cserébe felül gyengébb, és fogyasztásban is rosszabb.
Egyébként ültél te már Thaliában? Enyhén szólva is elég érdekes a beltere.
[Ennek] vajon mennyire igaz a futásteljesítménye?
-
-
Aktív témák
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Kuponkunyeráló
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Yettel topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Építő/felújító topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- További aktív témák...
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest